Forum >> Alfasud-33

Ferke28-01-2008 12:22:19 // 40871
Igen, ez a lényeg.:))
Ferke28-01-2008 12:20:49 // 40870
ÚGy akartam írni, hogy: mindegyik 33-as váltója felmegy a boxira...:)) Sőt! a 145/46 boxik, a sud, és a sprint váltók is felmennek minden 33-as boxi motorra.:))
pb_28-01-2008 08:10:03 // 40869
Annyival egészíteném ki, hogy a TD váltó is simán felmegy a boxerra.)
pb_28-01-2008 08:08:56 // 40868
+untad az 1.3 váltót?))
1.7 IE-k, 16k, csík 1.5, és némelyik nagylámpás 1.5 váltója ugyanaz. Az eltérés a váltórudazatnál, és a váltókarnál van a csík, és a nagylámpás között.
pb_28-01-2008 07:59:04 // 40867
Az előző tulaj komoly nagy cégekhez hordta az autót, az 1üttlétük alatt, na most amit javítottak, azt nekem mind újra kellett javítani. Mindig oda lyukadunk ki, amit az mber nem maga csinál, az mind hitvány munka lesz.
pb_28-01-2008 07:54:53 // 40866
Vannak pity-puttyok, pl. már évek óta hiányzik a jobbos küszöbvég, és 1éb ilyen nyalánkságok.)) De ez kevésbé érdekel, ennél jobban aggaszt az eleje.
Ferke27-01-2008 22:02:58 // 40865
Mindegyik váltója felmegy mindegyik boxira.
HátvédRomeo27-01-2008 21:56:44 // 40864
Csík 1.7 16v váltója jó az enyémbe??? 1.7 8v IE)

Szerintetek??
Hakuna27-01-2008 21:37:38 // 40863
Annyi, hogy 5 k volt az óradíjuk. Meg gondolom drága az anyag, meg a környezetkímélő takony. Meg drága az odafigyelés. 80-ért ennyi járt. Még abban a hónapban meghúztam az alját a tanknál. És elővilágított a rohadt sok rozsda az alvázvédő alatt. Akkor tudtam, hogy 1 a tankot előbb utóbb cserélnem kell, 2, a munkájuk szart se ér, mert a szar az ehhez képest konzervál.
Ferke27-01-2008 21:25:20 // 40862
80 pénz?! Az tényleg komoly cég!:) Legalábbis árban mindenképp!:))))
Hakuna27-01-2008 21:11:23 // 40861
Komoly nagy cég is alápatkolt a belső küszöbömnek. Emellé kicserélt két elsó padlólemezt, lefújta vízalapú extraprofeszsionáliskörnyzeekkímélőtakonnyal és közölte hogy 80. Bocskay a cég neve. És törött autókat is újítanak fel bíztosítók által elfogadottan.
Ferke27-01-2008 20:00:00 // 40860
Nagy a gáz alul? Vagy csak ellenőriznéd, hogy kialakult-e valami az utóbbi időben?
pb_27-01-2008 19:38:35 // 40859
Hogy szar ez a kibaszott idő, mindig akkor van locs-pocs, mikor csinálnám.(((
Ferke27-01-2008 19:35:15 // 40858
Mármint hogy értve?!:) Xar az idő, vagy nincs időd?:)))
pb_27-01-2008 19:15:26 // 40857
Ok. De én azt mondom, a motor +bontása legyen az utcsó lépés.
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 19:12:58 // 40856
Sajnos én minden elektromos kütyüt kicseréltem, majd ők kimérték, és a felét biztos a ami tutti ők is kicserélték...

Már megint lépnem kell, de kössz, hogy beszéltünk. Tudod, amíg várakozó állásponton van az ember, és semmit se tehet, akkor jó legaláb találgatni, hogy mi lesz. :))))
pb_27-01-2008 19:08:36 // 40855
Tulképp 1-2 cucc kivételével semmin sem érdemes spórolni.
Vaterát igen ritkán szoktam nézegetni, de lehet, hogy most ránézek.)
pb_27-01-2008 19:06:32 // 40854
Ja én a kompresszió mérésre gondoltam, az, hogy a vezérlőből mit olvasnak ki az a 1 dolog. A 1224 biztos sikerült nekik, vagy a 1223.)))
Én amíg nem mérném ki a fojtószelep kapcsolót, nem mérném + a kompressziót, szmbe sem jutna kivenni a motort.
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:58:27 // 40853
Persze, én az ilyen szíjjakra, meg tömítésekre gondoltam, amivel nem lehet okoskodni, meg kell venni, és kész. Egyébként a Vaterát nézegettem, és voltak rajta tök jó dolgok. (km-jeladó, bőr Sparco, 15"-ös 4X98-as tojástartós felni...)
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:55:47 // 40852
Pedig azt tuti megnézegették, mert előkerült a mőszerfal alól a csatlakozója, amit még sosem láttam, se ezen, se a másikon.
pb_27-01-2008 18:54:10 // 40851
Ez, azért jócskán függ a fennálló problémától is.) Sok minden Lképzelhető, veztengely szimm, htőke, szelepvezető, szelep, vezérlés, stb.
pb_27-01-2008 18:52:11 // 40850
Azért jobban +nézve láttam, hogy nem agyarországi szám lesz, ezért nem is forszíroztam a dolgot.)
pb_27-01-2008 18:51:09 // 40849
Na, akkor sztem így a diagnózis nem sokat ér. A kompmérés rögtön +mutatja, ha baj van a szelepeknél. Vákuumot a fojtószelepeknél lehet mérni, van ott 1 kis csavar, ami erre szolgál. De a vákuummérésből csak következtetni lehet bizonyos dolgokra.
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:50:25 // 40848
Ja, és szerinted a hengerfej és szelepfedél tömítésen kívül még milyen járulékos dolgokat kel cserélni?
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:40:32 // 40847
Na, akkor te is olyan amatőr vagy, mint én. Nem volt rossz a telszám, csak vajdasági. :))
pb_27-01-2008 18:38:12 // 40846
Reméljük. Arra emléxem, hogy valami ökör telszámot adtak +.)
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:35:06 // 40845
Azt nem. De szerinted a vákuumot hol, és hogyan mérték meg, engem ez foglalkoztat?
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:34:19 // 40844
Igen, remélem összejön.
pb_27-01-2008 18:32:19 // 40843
Veszteséget, vagy kompressziót nem mértek?
pb_27-01-2008 18:31:28 // 40842
Az 1.6ost, és az 1.7 16vt ilyen szempontból nem lehet összehasonlítani. Az Amorén hirdetett cuccokat hozod L?
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:26:38 // 40841
A lényeg, hogy az elektromos kimérés után tutti volt, hogy fals levegőről van szó. Átnézés, meg vákuummérés után kiderült, hogy a "fals" az bent terem. :) :((
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:24:06 // 40840
Neki már 2500 volt az alapjárat, amikor szétbontották, nekem 1500-ről indult, de már 2000, még szeretnék elmenni vele Szegedre, meg vissza, biztosan díjazni fogja.
Azt az utat muszáj megtenemm, mert onnan hozok teljes P4 hajtásláncot (váltó nélkül), meg egy szintert, ha minden igaz.
pb_27-01-2008 18:23:41 // 40839
De, ha veztengely, oda az nagyon érezhető a teljesítményen is.
pb_27-01-2008 18:22:31 // 40838
Bár ez a diagnózis számomra 1 kicsit magas, de ha ez van, akkor ez van.
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:21:19 // 40837
Havernak volt 1.6-osa, beszéltem vele, és ugyanezek voltak a tünetek. De pontosan. :) Ő vez. tengelyt (2 db), hidrotőkét (8 db) és szelepet is cserélt (azt asszem csak 1-et).
pb_27-01-2008 18:18:43 // 40836
Sztem először szét kéne szedni a hfejeket, és +nézni, hogy mi, az, ami tényleg rossz. Na igen bontott jó tengelyeket nem 1xű találni, sajna.
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 18:06:55 // 40835
Cső. Elbambultam. Azon gondolkodom, hogy hogyan is kéne csinálni? Hegesztessem fel az a két kipuff. bütyköt, oszt kapufa? Vagy vegyek 1-2-3 vagy 4 vezérműtengelyt? De a bontott nem feltétlenül lesz jobb, nem az új.. az meg...
VinceP4 (Il capitano)27-01-2008 17:35:39 // 40833
pb_?? Vagy??
pb_27-01-2008 16:28:34 // 40832
Így azért már jobb az Lképzelés.)
pb_27-01-2008 16:17:18 // 40831
Naja, 1 jó ideig még biztos nem.)
HátvédRomeo27-01-2008 16:15:25 // 40830
Ott a rés tudod ahol fut a kéder az ajtó aljánál, küszöbnél. Na ott kiszakadt a kéder. ÉS ott a rés. Na azt a kis rést behegesztetem aztán megy a kéder.
GT Ɨ|ѯ27-01-2008 16:05:22 // 40829
nem ( is ) lesznek:-)
pb_27-01-2008 16:03:30 // 40828
Hát igen, ez szopás.((
Csak 1 szakvéleményezésre mennék, de, ha ez a geci idő folyton kibaszik velem, akkor még 1 hónap múlva sem érek át.((
pb_27-01-2008 15:59:12 // 40827
Inkább az ilyen verdák nem Ladóak.)
pb_27-01-2008 15:57:10 // 40826
Ezt a problémát inkább lemezmunkával kéne +oldani, mint kéderezéssel.
Ferke27-01-2008 15:54:24 // 40825
Na igen. De nem tudom, meddig tartott volna legalább átmenni rajta egy koronggal és adni neki egy kis alapozást. Ezen látszik, hogy semmit nem kapott. Hiába van aránylag szépen felrakva a küszöb, szedhetjük le.
Viheted a vasta, én legjobb esetben is csak jövő hét utáni héten fogom tudni vinni.:)
pb_27-01-2008 15:53:00 // 40824
Sztem ez inkább ilyen meseszerű Lemekkel tarkított dolog.)

Nem rossz az ár, de kérdés, hogy mi használ6ó belőle ténylegesen. Asszem Amorén is fent volt már ez a hirdetés.
GT Ɨ|ѯ27-01-2008 15:39:10 // 40823
olyat 1 milla körül:-)))
HátvédRomeo27-01-2008 15:22:10 // 40822
Tanusíthatom, mikor a küszöb 1-2 mm fél centivel nincs a helyén azt a két lemezközé faszán folyik be a víz. Jön a jóidő kéderezés 1000-el!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.