Forum >> Alfasud-33
pb_15-07-2010 09:38:33 // 74321
Tudod már miért lehetnek olyanok a gyertyák?
pb_15-07-2010 09:37:09 // 74319
Nézd + újra a sémarajzot, és rá fogsz jönni.
Föckös15-07-2010 09:36:24 // 74318
nyócvényócvé
pb_15-07-2010 09:35:12 // 74317
Mit kell még begyűjteni?
ANGER15-07-2010 09:25:17 // 74315
Azon vagyok ,de valaki nagyon szűkszavú!:-)
ANGER15-07-2010 09:21:47 // 74314
Lehúztam már egyesével a gyertyapipákat és injektor csatikat,és még?
pb_15-07-2010 09:17:07 // 74313
Akkor be kell szerezni az infokat.)))
pb_15-07-2010 09:15:29 // 74312
Nemcsak a szondát lehet lehúzni.)
ANGER15-07-2010 08:35:41 // 74311
Most már tudom!
Eddig gyüjtögető életmódot folytattam kisebb nagyobb sikerekkel!
Amik ugye ismeretesek!
Még van pár dolgog ami begyüjtésre vár,de meg van a forrás!:-)))
Eddig gyüjtögető életmódot folytattam kisebb nagyobb sikerekkel!
Amik ugye ismeretesek!
Még van pár dolgog ami begyüjtésre vár,de meg van a forrás!:-)))
ANGER15-07-2010 08:33:05 // 74310
Az van,csak lehet megoldás nincs!
Pedig nem fogom annyiba hagyni!
Pedig nem fogom annyiba hagyni!
ANGER15-07-2010 08:32:08 // 74309
Azért vagyok benne biztos,mert majdnem 2 ohm-al többet mérek a gyári értékeknél,ugyan az az érték mint az 1.7 pisilőknél!
Illetve a motor haldoklik tőle,durrog fuldokol,ugyan ez a jelenség volt annó is,és akkor is a pisilők cseréje oldotta meg a gondot,csak valamiért az alap hullámzás volt aggasztó.
Szondát multival mértem ki,az is jó volt,nem vagyok műszerész,de ha levettem róla akkor is rossz maradt minden!
Oké fűzzük tovább!:-)))
Illetve a motor haldoklik tőle,durrog fuldokol,ugyan ez a jelenség volt annó is,és akkor is a pisilők cseréje oldotta meg a gondot,csak valamiért az alap hullámzás volt aggasztó.
Szondát multival mértem ki,az is jó volt,nem vagyok műszerész,de ha levettem róla akkor is rossz maradt minden!
Oké fűzzük tovább!:-)))
ANGER15-07-2010 08:28:01 // 74308
én is tapasztaltam,azt hittem kigyulladt az autó mikor a forró motorra fröcsögött az olaj,öregedtem is akkor pár évet!:-)
ANGER15-07-2010 08:26:45 // 74307
van van!
Nagyon információ éhes vagyok!:-)
Nagyon információ éhes vagyok!:-)
ANGER15-07-2010 08:26:05 // 74306
Igen azt már megettem,eddig is így működött,de mivel van jó szondám ezért beleraktam,de mivel nem tetszett neki ezért levettem,hibajelenség megmaradt!
pb_15-07-2010 00:19:03 // 74305
A szonda mindig dolgozik.Az 1.3/1.4hez 4 vezetékes kell(33nál, ez nem mindig igaz))..
pb_15-07-2010 00:01:41 // 74304
Amúgy már rég neki kellett volna fognod.))
pb_14-07-2010 23:56:37 // 74303
Ameddig hiba van a rendszerben, nem is fog.
pb_14-07-2010 23:55:27 // 74302
Mitől vagy benne biztos, hogy a gyári befecskendezők rosszak? Lszondát kimérted szkóppal? Kormos gyertyák -> tovább kell fűzni a gondolatmenetet.
pb_14-07-2010 23:46:30 // 74301
A nívópálcánál, inkább kifelé szokott jönni a gáz. Inkább a betöltő sapkánál szív6 falsot. De Lőfordul6, hogy az is kifelé kívánkozik. Néhány kolléga már +tapasztalta milyen is az menetközben.)))
pb_14-07-2010 23:42:51 // 74300
Ezt a sok kérdést.))
G-Burt14-07-2010 23:07:09 // 74299
Üdv! Csak egy ötlet, elektromos téren nem nem igazán vagyok otthon, de próbáltad már azt, hogy minden olyan dolgot, ami nem feltétel a működéshez kiiktatsz? Pl ha lehúzod a lambdát, akkor a rendszer beáll egy középértékre szervízmódba
Kristyon14-07-2010 22:01:28 // 74298
Nekem menni megy, mondjuk ment az előző szondával is ment csak arra azt mondták nagyon be van lassulva... Mondjuk ott bukott ki, hogy állnék át etanolra és a régi szondával folyamatos gáztartásnál szépen fokozatosan kezdte elvenni a gázt, anélkül, hogy megmozdítottam volna a lábam a pedálon, tudtam gyorsítani, meg lassítani, de folyamatos haladás na az nem ment... ezzel a szondával már jó menni csak nem tökéletesek még az értékek.
Ja meg mikor áll az autó 3-4órát utána elég nehézkesen indul mintha nem kapna anyagot rendesen meg olyan erőtlen ha egyből el akarok vele indulni és vissza vissza durrog olykor le is áll. ehhez viszont semmi köze a szondának mivel olyankor még nem is dolgozik. Megteszek vele kb.20métert indulás után és onnantól többnyire semmi tapasztalható baja nem szokott lenni. Ezt már csinálja nekem kb 1.5éve és nem nagyon kapok rá választ, hogy miért. Gépre is volt már kötve és semmi hibakódot nem dobott. Az előző szondám 3 vezetékes volt, a mostani 4 de mégis ajánlott az én autómba, annyi, hogy a 4. vezetéket testre kellett kötnöm ja meg árban majd 30e péz...
Ja meg mikor áll az autó 3-4órát utána elég nehézkesen indul mintha nem kapna anyagot rendesen meg olyan erőtlen ha egyből el akarok vele indulni és vissza vissza durrog olykor le is áll. ehhez viszont semmi köze a szondának mivel olyankor még nem is dolgozik. Megteszek vele kb.20métert indulás után és onnantól többnyire semmi tapasztalható baja nem szokott lenni. Ezt már csinálja nekem kb 1.5éve és nem nagyon kapok rá választ, hogy miért. Gépre is volt már kötve és semmi hibakódot nem dobott. Az előző szondám 3 vezetékes volt, a mostani 4 de mégis ajánlott az én autómba, annyi, hogy a 4. vezetéket testre kellett kötnöm ja meg árban majd 30e péz...
ANGER14-07-2010 21:32:50 // 74297
Gondoltam.
Én akármilyen lambdát rakok rá valimivel mindig ütközik,és nem akar menni tőle az autó!
Én akármilyen lambdát rakok rá valimivel mindig ütközik,és nem akar menni tőle az autó!
Kristyon14-07-2010 21:24:02 // 74296
Így van, simán csak rá voltak húzna a csonkokra, és bizony úgy nézett ki, hogy elfáradtak...
Ránéztem közben a Lambdára is, hát még mindig nem az igazi :(
Ránéztem közben a Lambdára is, hát még mindig nem az igazi :(
ANGER14-07-2010 20:41:43 // 74295
Min gondolkaodjak el?
Az a nagy helyzet,hogy minden faxa lenne,csak.
A lényeg visszaraktam a gyári MAP-ot is,az is teszi a dolgát,benne vannak az 1.7 pisilők,és nem hullámzik az alap,viszont folyamatosan bekormolódik az összes gyerty,és ezért éreztem ,hogy kihagy valamelyik henger!
A gyári pisilők 100% rossz,azzal is kormolódtak a gyertyák,viszont azzal durrogott is a szívócső és nem is ment az autó!
A másik pisilővel most tök jó!
A lambdát le kellett húznom,szóval az rossz ezek szerint,pedig kimérve jó!
Egyetlen egy gondom van az pedig a kormolódó gyertyákkal van!
Az mitől lehet?
Az a nagy helyzet,hogy minden faxa lenne,csak.
A lényeg visszaraktam a gyári MAP-ot is,az is teszi a dolgát,benne vannak az 1.7 pisilők,és nem hullámzik az alap,viszont folyamatosan bekormolódik az összes gyerty,és ezért éreztem ,hogy kihagy valamelyik henger!
A gyári pisilők 100% rossz,azzal is kormolódtak a gyertyák,viszont azzal durrogott is a szívócső és nem is ment az autó!
A másik pisilővel most tök jó!
A lambdát le kellett húznom,szóval az rossz ezek szerint,pedig kimérve jó!
Egyetlen egy gondom van az pedig a kormolódó gyertyákkal van!
Az mitől lehet?
ANGER14-07-2010 20:36:43 // 74294
Mindíg csak a játék!:-)
Akkor nálad a csövek csak rá voltak húzva a helyükre ezért szívott falsot,csak gondolom idővel elfáradtak a csövek.
A féktisztítós trükköt én is itt olvastam!:-)
Akkor nálad a csövek csak rá voltak húzva a helyükre ezért szívott falsot,csak gondolom idővel elfáradtak a csövek.
A féktisztítós trükköt én is itt olvastam!:-)
Kristyon14-07-2010 18:36:09 // 74293
Igen szép kis út volt, de csak Pesten csinálta 3x,4x, és amint kiértünk abbahagyta, és csak Dújvban kezdte újra mikor leesett alapjáratra a fordulat és ott maradt pár másodpercig akkor kezdte újra...
Fals nekem volt az biztos, én csak azt a csövet vizsgáltam ami a torokról megy az üzemanyag nyomásszabályzójára, a szabályzón rajtahagytam a csövet a másik végét megszívtam és simán jött a levegő, majd mikor raktam rá bilincset már nem tudtam levegőt szívni rajta, ezért is raktam az összes csőre bilincset, hogy ezt a fals dolgot teljes mértékben kiszűrjem, egyébként azt vettem észre, hogy még a nívópálca mellett is tud némi levegőt beszívni... erről a féktisztítós dologról most hallok először, de majd lehet én is kipróbálom :)
Újra kiszedtem az AC-t pár kép:
A képek telóval készültek ezért nem valami jók:
itt az látszik mennyi benya folyt vissza a csőből mikor lehúztam a csatit, hát megtelt a kübli teteje...
ennyire nyom magasra:
de azért lehet fokozni :)
és azt vettem észre, ha befogom a tetejét rendesen akkor itt a nyíllal jelölt kis lyukon nyomja visszafele az anyagot...
Még a lambdára nem mértem rá, de lehet jót tett neki, hogy ismét szét kaptam...
Fals nekem volt az biztos, én csak azt a csövet vizsgáltam ami a torokról megy az üzemanyag nyomásszabályzójára, a szabályzón rajtahagytam a csövet a másik végét megszívtam és simán jött a levegő, majd mikor raktam rá bilincset már nem tudtam levegőt szívni rajta, ezért is raktam az összes csőre bilincset, hogy ezt a fals dolgot teljes mértékben kiszűrjem, egyébként azt vettem észre, hogy még a nívópálca mellett is tud némi levegőt beszívni... erről a féktisztítós dologról most hallok először, de majd lehet én is kipróbálom :)
Újra kiszedtem az AC-t pár kép:
A képek telóval készültek ezért nem valami jók:
itt az látszik mennyi benya folyt vissza a csőből mikor lehúztam a csatit, hát megtelt a kübli teteje...
ennyire nyom magasra:
de azért lehet fokozni :)
és azt vettem észre, ha befogom a tetejét rendesen akkor itt a nyíllal jelölt kis lyukon nyomja visszafele az anyagot...
Még a lambdára nem mértem rá, de lehet jót tett neki, hogy ismét szét kaptam...
ANGER14-07-2010 16:17:07 // 74292
Szép kis út lehetett hazáig!
Cserebere már nálam is volt több ízben is,de mind hiába!
Makacs a kis szemét!
Nekem nincsenek rajta visszajelzők így nem tudom mi a nyűgje,.
Felhívták figyelmem,hogy az enyém is falsot szív azért hullámzik az alapjáratom,én erősködtem,hogy baromság,de ne magyarázzam meg mert ő az autószerelő!
Láss csodát összerektam gyárira,(majdnem)és megszünt a hullámzás,miért is?
Ami létező tömítés és gumicsövezés van a motortérben azt már lecseréltem,és mégis maradt a hullámzás,most meg abbagyta,miért is?
Amikor féktisztítót fújtam a motortérbe semmi rakció nem volt,pedig állítólag ha valahol falsot szív és beszippantja a féktisztítót akkor felpörög,nekem erre sem reagált,miért is?
Csak kérdéseim vannak,miért is?:-)))
Cserebere már nálam is volt több ízben is,de mind hiába!
Makacs a kis szemét!
Nekem nincsenek rajta visszajelzők így nem tudom mi a nyűgje,.
Felhívták figyelmem,hogy az enyém is falsot szív azért hullámzik az alapjáratom,én erősködtem,hogy baromság,de ne magyarázzam meg mert ő az autószerelő!
Láss csodát összerektam gyárira,(majdnem)és megszünt a hullámzás,miért is?
Ami létező tömítés és gumicsövezés van a motortérben azt már lecseréltem,és mégis maradt a hullámzás,most meg abbagyta,miért is?
Amikor féktisztítót fújtam a motortérbe semmi rakció nem volt,pedig állítólag ha valahol falsot szív és beszippantja a féktisztítót akkor felpörög,nekem erre sem reagált,miért is?
Csak kérdéseim vannak,miért is?:-)))
Kristyon14-07-2010 16:08:11 // 74290
Egyébként kb 1 hete hasonló jelenséget csinált nekem is az autó, itthonról elindultunk Pestre majd mikor átértünk a Petőfi hídon egyszerűen leállt, majd mikor újra indítottam elég betegesen ment lámpától lámpáig kinlódtam vele hol ment rendesen hol nem, örültem, hogy elértünk az Aréna plázáig ott leraktam az autót mikor jöttünk haza könnyedén indult, már azt hittem megszűnt a jelenség majd a második lámpánál újra kezdte, mikor újraindítottam ekkor egy darabig jó volt majd egy pár lámpa után újra kezdte, mikor kiértünk Pestről megszűnt a jelenség majd itthon Dunaújvárosban újra kezdte. Nekem új a lambdám az a problémám, többnyire szegény keveréket jelez, már megszüntettem szinte az összes fals levegő lehetőséget a szívó oldalon, és még mindig szegény keveréket jelez többnyire de azért már sűrűbben átleng a mutató a dúsba. Már csak az AC, és a nyomásszabályzó amire tudok gondolni, hogy gond lehet vele...
Cseréltem gyertyákat, rámértem a gyertyakábelekre, cseréltem légszűrőt, benzinszűrőt...
Cseréltem gyertyákat, rámértem a gyertyakábelekre, cseréltem légszűrőt, benzinszűrőt...
ANGER14-07-2010 16:05:36 // 74288
Mert nem tudom a folyamatot!
Esetleg szakértői tanács a problémámra,és már kimérve minden és tuti jók az értékek,
Egyébként mióta megvan a gépezet azóta szar,szóval sosem volt jó nálam,azt sem tudom milyen amikor jó!
De van egy sejtésem ,hogy ráállok ezerrel az álom projektre mert beleuntam!
Amúgy is rossz az alap,akkor meg minek szenvedek!?
De ha van ötlet azért azt elfogadom és még kisérletezek egy darabig,maximum lesz belőle össznépi nyárson sütéses party!:-)
Esetleg szakértői tanács a problémámra,és már kimérve minden és tuti jók az értékek,
Egyébként mióta megvan a gépezet azóta szar,szóval sosem volt jó nálam,azt sem tudom milyen amikor jó!
De van egy sejtésem ,hogy ráállok ezerrel az álom projektre mert beleuntam!
Amúgy is rossz az alap,akkor meg minek szenvedek!?
De ha van ötlet azért azt elfogadom és még kisérletezek egy darabig,maximum lesz belőle össznépi nyárson sütéses party!:-)
pb_14-07-2010 16:02:37 // 74285
Ha Lgondolkodsz, rájössz, hogy miért.
ANGER14-07-2010 15:56:59 // 74282
Jó viszonyítás!:-DDD
ANGER14-07-2010 15:56:32 // 74281
Ezt a szemétládát!
Egészen jól ment a lámpás kereszteződésig,és tudni kell,hogy 2 hete nem működik a lámpa szóval gáz!
A lényeg az,hogy megálltam finoman előre gurtultam majd mikor mehettem volna beadja az unalmast!
Állok a forgalmoban és ez a szemét csak nem akar menni!
Finom gázadásra is inkább megfullad,vagy mejdnem le is fullad,azán nagy nehezen elindult!
A kúton lehúztam róla a lambdaszondát,igaz az akksit nem ,de utána működött.
Kicsit még durrog a kipuff motorféknél,és érezhetően valamelyik henger nem megy mindíg,mert az alapjárat is elég beteges!
Újra tábla ismét felhajtva,csak éppen az ötletekből fogytam ki,innentől kezdve megállt a tudományom az a kicsi is!
Ja a lambdaszonda egyébként jó,de ha rajta van még sem akar működni a rendszer!
Mondjuk anélkül sem!
Egészen jól ment a lámpás kereszteződésig,és tudni kell,hogy 2 hete nem működik a lámpa szóval gáz!
A lényeg az,hogy megálltam finoman előre gurtultam majd mikor mehettem volna beadja az unalmast!
Állok a forgalmoban és ez a szemét csak nem akar menni!
Finom gázadásra is inkább megfullad,vagy mejdnem le is fullad,azán nagy nehezen elindult!
A kúton lehúztam róla a lambdaszondát,igaz az akksit nem ,de utána működött.
Kicsit még durrog a kipuff motorféknél,és érezhetően valamelyik henger nem megy mindíg,mert az alapjárat is elég beteges!
Újra tábla ismét felhajtva,csak éppen az ötletekből fogytam ki,innentől kezdve megállt a tudományom az a kicsi is!
Ja a lambdaszonda egyébként jó,de ha rajta van még sem akar működni a rendszer!
Mondjuk anélkül sem!
Kristyon14-07-2010 15:50:20 // 74280
Ha csak abból indulok ki, hogy az 1wattos szobaszökőkutam nagyobbat nyom, akkor asszem gondok lehetnek az AC-val..
Kristyon14-07-2010 15:48:08 // 74279
Értem, nem rég cseréltem a nagy szűrőt abból pl szép tiszta anyag folyt ki illetve amikor kivettem az AC-t ez előtétszűrőjén volt némi kosz, de igazándiból nem volt vészes, képen amennyire látszik, hogy mennyire nyomta a "vizet" pl mikor függőbe tartottam kb 10-15cm-r tudta felnyomni ezt mondjuk nem tartottam valami soknak, csak így nem tudtam képet csinálni róla, mert indulásnál akkorát rúg magán, hogy eldől...
Azért még egyszer köszönöm a választ asszem ma még ránézek, és ha nem tudok mit kezdeni vele jöhet az új...
Üdv.
Azért még egyszer köszönöm a választ asszem ma még ránézek, és ha nem tudok mit kezdeni vele jöhet az új...
Üdv.
TDI7514-07-2010 15:42:22 // 74278
A nyomásmérő lenne a tuti, mert azt a 2-4 bár nyomást szemre valahogy nem igazán lehet látni. Sajnos.
TDI7514-07-2010 15:41:15 // 74277
Én már láttam olyan jelenséget, hogy annyi genya volt az AC-ban, hogy nem tudta a kellő mennyiségű benyát szállítani. Az AC-k bejáratánál van gyárilag egy szűrő. Sajna azt pucolni nem tudod, de legalább nem enged tovább nagyobb szennyeződéseket a motor felé. Igaz hogy van egy finom papírszűrő is a körben, de a nagyobb darabok már az AC-ben is gebaszt okoznának.
Kristyon14-07-2010 15:40:50 // 74276
Köszönöm, még annyit ezt így szemrevételezéssel is meg lehet állapítani, hogy gyengén nyom vagy inkább csak nyomásmérő műszerrel???
Kristyon14-07-2010 15:30:12 // 74274
ANGER14-07-2010 14:50:04 // 74273
Elég nagyok az eltérések a hengerek közt,ami megint csak nem jó!
A gyertyákat nem értem miért ilyen kokszosak!
Ezért is 3 hengerezett valószínü,asszem!
Most ,hogy kaptak a hengerek olajat elég vastagon füstölt a kicsike,még most is fog,mert megyek kipróbálom,de az előbb kivettem a gyertyákat hátha az olajtól bekormolódtak,de nem csak annyi ,hogy olajosak voltak.
A gyertyákat nem értem miért ilyen kokszosak!
Ezért is 3 hengerezett valószínü,asszem!
Most ,hogy kaptak a hengerek olajat elég vastagon füstölt a kicsike,még most is fog,mert megyek kipróbálom,de az előbb kivettem a gyertyákat hátha az olajtól bekormolódtak,de nem csak annyi ,hogy olajosak voltak.
Atttis14-07-2010 14:23:38 // 74272
Én is mértem kompressziót és a gyertyáim nekem is hasonlóan néznek ki.
Komp eredmények:
Hidegen üzem melegen
1H 12bar 10bar
2H 12bar 8,3bar ezt nem próbáltam olajjal
3H 10,4bar 10bar hidegen olajjal 12bar
4H 12bar 10bar
Jah, üzemmelegen elfelejtettem nyomni a gázt.
Ennek esetleg nem tudjátok mi lehet az oka? mármint nem annak hogy nem nyomtam a gázt :)
Komp eredmények:
Hidegen üzem melegen
1H 12bar 10bar
2H 12bar 8,3bar ezt nem próbáltam olajjal
3H 10,4bar 10bar hidegen olajjal 12bar
4H 12bar 10bar
Jah, üzemmelegen elfelejtettem nyomni a gázt.
Ennek esetleg nem tudjátok mi lehet az oka? mármint nem annak hogy nem nyomtam a gázt :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?