Forum >> Alfasud-33

ANGER08-07-2010 09:25:21 // 74071
Sajnos ezt nem tudom,hogy lehet ezt kideríteni?
kesa07-07-2010 23:53:29 // 74070
Nem lehet, hogy túl sok a nyál? Megfojtja a motort, az elégetlen meg begyullad a kipuffban.
pb_07-07-2010 23:32:35 // 74069
Tedd azt.)) Valami nem jó az égéssel. Milyen referenciát? Úgy kell kipróbálni az ECUt, hogy minden más jó.
ANGER07-07-2010 21:50:42 // 74068
ja ja hempeszkálás,mindegy egyelőre marad a saját pisilője!
Még az illetékest megkeresem van-e neki polcon gyári holtponti jeladója.
És akkor gyári lesz minden!
Na igen mire utal a durrogás?
Pedig valóban ki van cserélve minden és hozza is a gyári referencia értékeket akkor mi a fene gondja van?
A másik ECU-val letiltott 4ezernél az 1-2 fokozat!
Nem mondtam ,hogy nem tetszik a kipuff durrogás!:-)
pb_07-07-2010 21:41:23 // 74067
Már +int, ez a nagyobb injektor hempeszkálás.) Nem csoda, hogy láncsóvázik.))) Ha visszadurrog a szívócsőbe, az +int másra utal. Nem biztos, hogy az ECUval baj van. Amúgy az enyém is szokott durrogni, nekem tetszik.D
pb_07-07-2010 21:36:49 // 74066
Úgy látszik, korán írtál.
ANGER07-07-2010 18:33:15 // 74065
Megvolt a próba út!
Nos az a helyzet,hogy érezhetően semmi ereje nincs!:-(((
Azért sokat dobott rajta a nagyobb injektor!
Alapjárat továbbra is hullámzik,olykor abbahagyja!
Viszont nem pörög fel annyira ,mint eddig,sokkal nyugodtabb az alapjárat.
A levegőszűrőnél továbbra is durrog,fater mondta,hogy mikor toltam neki a kanyarban motorfékeztem akkor lángolva durrant a kipuff!Hmm
A gyújtással biztos gond van,azt betudom a gyújtáskábeleknek,megrendeltem a ketyeréket csinálok magam kábeleket!
Viszont most már egyáltalán nem kormól a kipufogó,eddig alapjáraton is okádta magából.
4ezernél nem tilt le,de a saját ECU-ját is visszakapta,lehet rossz a kapott ECU!
ANGER07-07-2010 15:25:16 // 74064
Lehet,de csak azért mert elfáradtam a bontásban!
Nos újra nekirugaszkodtam,és úgy néz ki,de nem akarom elkiabálni,hogy rendben lesz a dolog,még később próba út és akkor eldől minden!
Teljesen szétbombáztam,és mindent tüzetesen egyesével nem kapkodva ,minden csövet vezetéket a helyéra raktam,és a holtponti jeladón kívül olyan mintha a futószalagról jött volna le,na jó kicsit avétosabb a kabátja!:-)))
pb_07-07-2010 14:05:40 // 74063
Ha számoltál vele, akkor jó.))) Én, inkább visszavittem volna.))
G-Burt07-07-2010 14:01:00 // 74062
Üdv! Na most tartok ott, h felgyújtsam vagy felgyújtsam és belökjem egy szakadékba. Injektor kizárva, cserélgettem, de nem viszi magával a hibát. Próbáltam egy hengerrel beindítani, a három jó henger egyenként is felpörgött simán, úgy, hogy a másikok nem dolgoznak, a gatya henger nagynehezen beindult, de gázadásra nem volt hajlandó felmenni a fordulat, sőt inkább még elkezdett küszködni. Az injektorokat cserélgettem összevissza, azok jók.
Dekka07-07-2010 13:56:52 // 74061
persze, nehéz volt a Sanyi :D najo nem, az a problema mar el lett haritva, ilyen aprosagokal azert szamol az ember,ha magyarorszagon vesz hasznalt jarmuvet :)
pb_07-07-2010 13:55:50 // 74060
Ami hazafelé +adta magát.))))
pb_07-07-2010 13:54:50 // 74059
Dekka úr, L akarja adni.DD
Dekka07-07-2010 13:54:37 // 74058
jah, mert a bal elso lötyög :D meg a lengokarszilentek. csak nem izgat,mert van helyette motor :D
kando.07-07-2010 13:48:54 // 74057
ja, hát a klíma az ok biztos :)
kell neked kabátban vezetni :P
Föckös07-07-2010 13:34:36 // 74056
najó, elegem van...

tud valaki eladó 16v-t?
Föckös07-07-2010 13:32:47 // 74055
kjabbe, nekem meg van benne 2légzsák, abs, meg klíma, és ezért nagyobb a súlya, persze, h nem eszik annyit.
és nem lötyög a jobb első gömbfej:-)
Dekka07-07-2010 13:02:11 // 74054
torkosborz a kocsi? :) nekem még mindig 8 litert eszik...
pb_07-07-2010 12:57:54 // 74053
Ha motor lenne benne, nem lennének ilyen problémáid.DDD
pb_07-07-2010 12:57:15 // 74052
Pedig nagyon úgy hangzott, mintha kudarc lenne.)) Akkor kezdj neki +iint.)
Föckös07-07-2010 12:44:30 // 74051
nekem is elkezdődik egy nem egyszerű hibakeresés, mert naon szomjas...
benzinnel 12 volt, e85tel meg akár 17 is megvan...
manual kinyomtatva, sensorok lokalizálva, jöhet a multimérés:-)
aztán a fejvakarás...
ANGER07-07-2010 12:31:51 // 74050
Bizony minden gyári!
Persze a kivétel amit írtam!
Természetes hogy ON vagyok,biztosra veheted ,hogy nem adom fel,a kudarcot csak hírből ismerem!:-)
Elhiszem ,hogy másnak is van nyűgje,és többet szívott vele már mint én,csak már kezd tele lenni vele az a bizonyosom!:-)
pb_07-07-2010 12:01:14 // 74049
A csereberéket.) A nyomásszab is? Ha úgy érzed, hogy 0n vagy, akkor újra neki kell futni, az egésznek. Én is nyűglődöm dolgokkal 3 éve, sőt van amivel több ideje. Ez van + kell oldani őket, vagy végleg L kell felejteni, és másban gondolkodni.))
pb_07-07-2010 11:58:24 // 74048
Az Integrale is IAWos.)))
TDI7507-07-2010 11:58:08 // 74047
Ja Ja. persze hogy érdekel. Valahogy majd nyélbe ütjük a dolgot.
ANGER07-07-2010 11:54:40 // 74046
Legalább ez kizárva
ANGER07-07-2010 11:53:32 // 74045
Mit kapkodok el?
Teljesen mindegy mit csinálok vele szar mindenféleképpen!
Most a holtponti jeladón kívül mindegy gyári!!!
És a saját jeladójával is ilyen szar volt!!!
Semmi kapkodás!
Szóval most vagyok nullán amint írtam!
2évvel ezelőtt is itt jártam,de egyszerűen nem jó ennek az IAW-nak semmi!
Most erőtlen gyenge visszadurrog a levegőszűrőben hullámzik az alap és gázadásnál inkább szeretne lefulladni!
Szóval semmi kapkodás mióta megvan azóta ezzel nyűglődöm és annak már szerintem 3.éve,kapkodás semmi!
pb_07-07-2010 11:51:59 // 74044
Is volt belőle.))
Amúgy van kilincs, ha még kell.
ANGER07-07-2010 11:48:19 // 74043
De minek?
TDI7507-07-2010 11:40:07 // 74042
Jéé! Ezek szerint az 1.4-es az már IAW-os?
pb_07-07-2010 11:37:16 // 74041
Azt kell odatenni, ami odavaló.) Amúgy senmennyire.))
pb_07-07-2010 11:34:34 // 74040
IAW.)
Nem számít.
pb_07-07-2010 11:33:44 // 74039
Ha teljesen mind1, akkor felesleges tovább kínlódni vele, be kell lökni a Dunába, vagy valami ilyesmi.))) De a hiba +oldása nem az, hogy kicseréljük az injektorokat 1 másik típuséra, ezt a rendszert így találták ki, így kell jól működnie.)
Nem gondoltad végig Lkapkodtad. 74029 hsz.
Ne cserélgess össze-vissza mindent.
ANGER07-07-2010 11:21:42 // 74038
Ez a szelep mennyire befolyásolja a motor működését?
Mert a jelzett érintkezőt már csak az oxidáció tartja!
Lehet nem is működik!
Illetve a szűrőt nem lehet valami másra kicserélni?


ANGER07-07-2010 09:49:49 // 74037
Semmi kapkodás totál nyugodt vagyok!:-)
Benyacsövek most lettek cserélve,de az AC és szűrő köztit is megvizsgálom.
Szűrőt most cseréltem,és a hozzátartozó csöveket is.
Gyújtás elméletileg rendben,vezérlés a helyén.
Trafókat nem tudom hogy kell kimérni de szikra van mindenhol.
AC-t is cserélek ma.
Nincs külön gyújtás ECU,nem tudok róla!
Üresjáratban meg sem próbáltam felpörgetni,de azóta cseréltem ECU-t csak nem próbáltam ki vele,de majd később,és a fejleményeket ismét megosztom.
Volt már gondom ,hogy a szelepek nem nyitottak ki rendesen,hála a kopott tengelynek,de ez is meg lett oldva.
Dehogy is,semmi okoskodás nincs ebben,ez mind hasznos infó!!!
TDI7507-07-2010 08:24:45 // 74036
Nézzél át ismét mindent, de nyugodtan, és ne kapkodj. Kezdd az elején Pl: benyacsövek.
Bubunak az volt a baja, hogy szitává volt repedezve az a benzincső, ami a tank és az AC között volt. Neki ugyan nem hullámzott az alapjárat, de nem kicsit volt erőtlen a gép. Szóval csövek nincs sehol sem dugulás, benzinszűrő és az AC milyen állapotú? Gyújtásod rendben? Trafó, nagyfeszkábelek, jó helyen adja a szikrát? Ja még valami: neked a gyújtásra nincs egy külön ECU-d? Üresjáratban sem pörög 4000 fölé, vagy csak terhelve csinálja ezt a hisztit? Mivel a kompressziód jó, ezért a szelepek is jók (zárnak rendesen).
Bár ha nem nyitnak eléggé, az is tud ám komoly erőtlenséget okozni.
Bocsi nem akarok okoskodni, lehet hogy ezeken te már rég túl vagy, de most ezek jutottak eszembe. Én pont a napokban pucoltam ki egy üzemanyag gőz csövet. Totál be volt dugulva. Még 8 BAR nyomással sem tudtam átfújni rajta levegőt.
ANGER07-07-2010 05:43:20 // 74035
Teljesen mindegy,mert visszakaptam a 2 évvel ezelőtti állapotot,szóval sokat nem értem el!:-(
Ez volt a bajom akkor is a gyári injektorokkal igaz felpörgött simán 6ezerig,de 0 nyomatékkal!
Az 1.7esekkel legalább ment,csak a hullámzás ne lett volna,igaz azt is megszoktam,viszont a berángatás ami meglehetősen kellemetlen volt,illetve az utóbbi időben nem is megy úgy mint eddig!
Tegnap cseréltem ECU-t, hátha az miatt tilt le 4ezernél,de már nem volt kedvem kipróbálni.
Szóval volt időm végig gondolni,esetleg valami ötlet?
Lehet cserélek gyertyákat is,amúgy mennyit bírnak ki a GL gyertyák?
pb_07-07-2010 00:23:16 // 74034
Most, akkor így jobban alszol?)) +int az volt a baj, hogy kapkodtál, nem gondoltad végig a dolgokat.)
pb_07-07-2010 00:19:53 // 74033
Felőlem lehet béta is.)))
Lehet γ jön még.D
G-Burt06-07-2010 19:57:27 // 74032
Üdv Cartársak! Újabb fejlemények: Kompresszió 12-13 között az összes hengerben( a szar hengerben 13, de akkor hol a lófba folyik a víz?), szikra van, benzin van. Gyertya új, injektor ellenállása jó. Eldugult volna a kis görény?

(egyre benzin+öngyújtó gyanúsabb)
ANGER06-07-2010 19:05:59 // 74031
Mivel türelmetlen vagyok ,és nem bírtam volna nyugodtan aludni,ezért nem vártam holnapig és kicseréltem a kábelkorbácsot.
Nos első nekifutásnak javult a helyzetem,de ott tartk ahol kb 2 éve!:-(((
Erőtlen lusta durrog gázadásnál fullad néha néha azért még a alapjárat hullámzás is megvan,most túl alacsony az alapjárat,kiesik a motor a helyéről,a videón a váltó látszik ez nagyon!
Ja és 4ezernél ismét elfogy az 1-2 a 3.fokozatot meg hiába húztam csak szenvedett,gyorsulásban még egy xar off is odavert volna,de nem gyengén!
Pörgött a motor és üvöltött csak nem ment,semmi nyomaték!
Az 1.7 injektorokkal legalább húzott,viszont mostanság már azzal sem akart menni!
Lehet bevégeztetett az elektronikának...!!!
Lesz ebből még demó verziós Dellorto...!
video
ANGER06-07-2010 15:57:12 // 74030
Azt már holnapra terveztem,a vezérlőt még az nap beleraktam,de semmi változás!
Várjál akkor ez most béta igaz?
Ezután jön a demó,mi jöhet még?:-)))
pb_06-07-2010 15:11:55 // 74029
Ha jól tom, kaptál kopmlett kábelkorbácsot is, Azzal és a hozzákapott vezérlóvel próbálj összarakni 1 demo rendszert.
pb_06-07-2010 15:10:30 // 74028
Minden legyen benne a gyári, úgy kell nedkiállni újra a hibakeresésnek. Épp akartam írni a holtpontjeladót is, mert ha jól Mléxem, az kopel cucc. Sztem nem egészen.)
pb_06-07-2010 15:08:26 // 74027
Tedd azt, Papa!)))
ANGER06-07-2010 14:06:15 // 74026
A madzagokat is át skubiztam már,és a testelések is tutik,lassan már én nem leszek az!
ANGER06-07-2010 14:04:54 // 74025
Hát ja.
A gyári pisilők vannak benne,most már,az előbb cseréltem ki,alacsonyabb lett az alapjárat,de az ingadozás megmaradt!
A holtponti jeladó nem hozza a gyári értékeket,végül is nem gyári,de a gyárival ugyanezt csinálta,szóval ezt is kizárnám!
Most viszont majdnem le is fulladt aztán a semmiből magához tért pedig már a műszerfalon is kijeleztek az izzók ,hogy lefulladt,nem értem!
És az természetes,hogy kattog folyamatosan 10-20 másodpercenként az AC reléje?
Föckös06-07-2010 14:00:34 // 74024
déjvú az még. de pl gm gyújtása van.
(lehet, h majd abból elcsórom a map szenzort, elsőre ugyanúgy néz ki:-))
pb_06-07-2010 13:52:24 // 74023
De az dévú, vagy sevrolé, vagymi.)))
Föckös06-07-2010 13:42:42 // 74022
fateré ugyanezt csinálta, felment az alapjárat meg le fel meg le...
mindent megnéztünk, minden oké volt.
aztán a testeléseket is megnézte a fater, azóta jó az autója, és jobban megy/jobban fogyaszt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.