Forum >> Alfasud-33

pb_10-07-2010 12:04:45 // 74121
Jaja már láttam régebben is, csak gondoltam linkelek 1et.D
pb_10-07-2010 12:03:40 // 74120
Az élet szép oldalai.D
Sztem több sebből vérzik a beteg. Lehet több szálon kéne Lindulni.
ANGER10-07-2010 11:57:32 // 74119
Sztornó!
Most nézem,hogy karbis!
Sorry!
ANGER10-07-2010 11:55:33 // 74118
Gondolom van lambdaszonda benne,húzd le a csatiját vedd le az akkusarut kb 15 percre,és tégy vele kísérletet!
Nekem bevált!
kesa10-07-2010 11:35:18 // 74117
Nem lehet, hogy üzemmeleg állapotban olyankor is kap benyát a motor, amikor nem kéne (leállítás után)?
Illik rá, hogy nehezen indul be (ki kell szellőzni a hengereknek), viszont gyorsan utána gond nélkül.
Ste9010-07-2010 09:27:37 // 74116
hello boxeresek.
egy kis segítségre volna szükségem. van egy 33 as boxerem, 1.3 as. Azt csinálja, hogy hidegen ha indítom, egyből beindul , ha megyek vele pár km-t és üzemmeleg, valahol megállok vele, pl beszaladok boltba v stb (tehát nem áll 5 percnél többet, szintén pöccre indul, de ha üzemmeleg állapotban áll 15 percet legalább, és indítózok olyan rohadt sokáig tekeri és az istennek se akar beindulni, aztán nagynehezen elkapja és nagy gázzal beindul. és ha akkor rögtök leállitom, ismét pöccre indul. mi lehet a jelenség oka?? mit nézzek meg rajta?

ja és még valami, nem tudom hogy csak én vagyok e béna, de semmit nem találtam arról, hogy mit jelent az autóm hátulján a VL felirat az 1.3 után?

köszi előre is
ANGER10-07-2010 06:34:33 // 74115
Már elég régóta fent van
ANGER10-07-2010 06:33:02 // 74114
Gondolom ,hogy nem ismeretlen a szintjelző nyűg sem,csak utálatos ,hogy ezekkel is meg kell ismerkednem.:-)
De mi lehet az oka?
Igen eléggé csörömpölő hangja van,egyébként a videón csak élesebb a hang szóval jól hallasz!
pb_10-07-2010 00:47:43 // 74113
Limited edisön.D
kesa10-07-2010 00:43:29 // 74112
1.4 16V?
pb_10-07-2010 00:22:27 // 74111
Perez09-07-2010 22:20:23 // 74110
Bocsi, akicsit offért, de itt van a legtöbb 33-as tulaj...

Senkinek nem kellene 15"-os alufelni zsír gumikkal (Falken 195/50R15) és 14"-os téli szintén új téligumikal? (185/60R14) Mindkettő gyári Alfa felnin...
pb_09-07-2010 22:16:16 // 74109
A guminál kell lekötni. A többi dolgot nem nagyon értem, amit írtál, Steleg kép? Gondolom emiatt kerestél.
pb_09-07-2010 22:14:23 // 74108
Azért érdekes lesz rugótornyot cserélni. Igen L lehet baxni ott a dolgokat. Na ugye, hogy nem kell rögtön a baltához nyúlni.))) Viszont ami nem jön ki szép szóval annál valószínűleg kell majd a szekerce.
(Nem voltam tel közelben, de most már ott vagyok)
pb_09-07-2010 22:09:27 // 74107
Ha nem, hát nem.D
Ismerős a szinjelző játék.))) Visszaég a szívócsőbe, de valahogy a motorodnak is olyan furcsa hangja van, lehet csak a video teszi.
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-07-2010 17:09:15 // 74106
akkor a kérdés:
tegyük fel, hogy elbánok a csavarral, még le kéne kötni a fékcsövet?
na de hogy????

A kasztnin futó merev cső ugye gumira vált a rugózásból eredő méretváltozás miatt.
A gumik lemennek a bal hátsó dobhoz és egy lemeznél újra merevre váltanak, egyik egyből a bal dobba, a másik a hídon át a jobb oldaliba megy.

lehet, hogy nem takarítottam meg a dobnál lévő váltás alkatrészeit, de nekem úgy tűnik, hiába csavarom ki (már egyet ki is csavartam) a merev csövön lévő anyát a hajlékonyból, a hajlékony cső vége valahogy fixen a fémlemezhez van fogatva , vagyis a kétféle csövet elválasztom ugyan, de a híd kivételekor a hajlékony cső nem fogja ezt engedni...
Hol bénázom el?
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-07-2010 17:01:12 // 74105
na hali!

engem 2 kis lépés választ el, hogy hozzáfogjak a lakatolás-előkészítéshez, ennek keretében-TDI75!- a balos hátsó rugótorony biztosan csere, a jobb szinte hibátlan :-p

A tankon én már vasárnap túl voltam, szerencsére csak azért vettem le, hogy hozzáférjek a kasztnihoz + ne robbantsam magamra a 10emeletest, de a mai hátsóhíd-kiszerelésnél is qrvára útban lett volna.

A donor kasztniból ki akartam venni az anyátlan csavart mintának, nem jött - intő jel! .-p
Úgyhogy általánosságban az volt, hogy 10.9 meg csak végigmenetes, a többiből meg minimum egy dobozt kéne venni, autósboltban mindössze a Panhard-szilent van, úgyhogy elhatároztam, amire lehet, vigyázok.

Az 5 csavarból 4 szépen kijött, amúgy a menetek vége rozsdás, de egyébként horganyzottak és jó állapotú a száruk.
Egyedül a jobb alsóval sikerült szopni monumentálisat, a muter nagy nehezen megindult, sőt le is jött, de a csavar úgy össze van állva a szilenttel, hogy még a fejénél fogva is alig tudtam megforgatni. Most már forog könnyebben, de baszhatom,
mert kitekeredni nem fog, kihúzni szintén nem lehet, így marad a következő:

anya vissza, kalapács megkeres és egy keményfa darabon át ütve megpróbálom jobb belátásra bírni...
(legalább a csavarfej annyira váljon el a lemeztől, hogy alá tudjak feszegetni, most hazajötteb, de kapott egy nagy adag csavarlazító-WD40 coctail-t :-)

Van még egy apróság, azt majd mindjárt...
ANGER09-07-2010 16:46:14 // 74104
Ezt biztos nem!
Viszont visszakerült a tank a helyére,szívatott ez is rendesen!
Sajnos horpadt több helyen is,és még a benzinszint jelzőm is ki akadt 4/4-en!
Ott is horpadás van ezért megfeszült a szintjelzőm,kicsit aggasztó,de ez csak szükségmegoldás,megtakarítom a levett tankot és ha lehet visszaraknám hegesztés után,ha menthetetlen akkor be kell szereznem egy másikat,valószínű egy bizonyos helyen!:-)

video a durrogásról
pb_09-07-2010 13:36:49 // 74103
Így is kell kezdeni.)
TDI7509-07-2010 13:29:55 // 74102
Én tegnap előtt láttam a sprintjét, hogy hogyan készül. Le a kalappal a lakatos srác előtt.
Azzal kezdte, hogy az utolsó kicsi darabka gyári alvázvédőt is levakarta a kocsiról. A sárvédő íveken pedig nem tudtam megmondani, hogy hol van az eredeti lemez, és hol javítottak bele, pedig még alapozva sem volt.
pb_09-07-2010 13:23:59 // 74101
Szóva itt:



)))
pb_09-07-2010 13:23:02 // 74100
itt, Papa:
Föckös09-07-2010 13:17:51 // 74099
holakatalitzzzááátor PAPA??
pb_09-07-2010 13:14:21 // 74098
Ki kell lakatolni.)))
pb_09-07-2010 13:13:49 // 74097
Lhiszem, hogy Ákosnak sokba került, de az 1 dolog, hogy a lakatosa milyen szorzóval dolgozik. A makulátlant pedig akkor hiszem L, ha látom, hogyan készül, mint pl ez:

ANGER09-07-2010 13:04:53 // 74096
Az persze oké,de a kaszni kb 70% kuka!
TDI7509-07-2010 13:01:39 // 74095
Kérdezd meg az alfaklub elnököt, hogy mennyibe volt neki a lakatosmunka a 33asán.
Egyből dobsz egy hátast. Viszont a kocsi makulátlan lett utána.
pb_09-07-2010 12:54:47 // 74094
Nem mozgok ilyen körökben.D
Azért az csúnya lenne, ha 1 47es ára rámenne a lakatos projektre.)) Sztem nem lehet olyan xar az a kasztni, hogy cserén kelljen gondolkodni. Amúgy pedig nem is lenne 1xű. Vagy építesz, vagy veszel 1 fiatalabbat, vagy valami ilyesmi.)))
TDI7509-07-2010 12:45:30 // 74093
Nem tudsz egy jó bérgyilkost?
Most egy alfaklubos műhelyben van . Legalább ott nem gányolnak, hanem igényes munkát csinálnak. Csak az a baj, ha a rugótornyokat is rendbe akarom tenni, abból a lóvéból már vehetek akár egy jó állapotú 147-est is. Szal egy kicsit drága játék lenne. Lehet hogy egy kicsit el kéne gondolkodni a karosszériacserén, vagy valami modellfrissítésen. De bakker ha viszont nekiállok magamnak építeni valamit az... Na nem tudom, de egy kicsit most magamba vagyok fordulva. Ráadásul még a melóhelyemen sem fizetnek túl. Viszont ha valamit elbaxok abból akár gyorsított eljárású katonai bíróság is lehet nekem.
pb_09-07-2010 12:37:57 // 74092
Ki kell lakatolni. Mi újság a lakatos melóval?
pb_09-07-2010 12:36:56 // 74091
Nem viccelődtem.)))
TDI7509-07-2010 12:33:48 // 74090
Neked legalább jók a tornyaid és a doblemezed.
ANGER09-07-2010 12:30:04 // 74089
Van,de ez nem is olyan vicces!:-D
ANGER09-07-2010 12:29:37 // 74088
Mostanában cseréltem hátul gátlókat,így pont tudok információval szolgálni!:-)
Ott semmi gondom,de minden más négyzetcentiméterén igen!
A kaszni rosszabb állapotban van mint a másik lakatosra váró donor!
TDI7509-07-2010 12:19:16 // 74087
Neked milyen állapotban van a két hátsó rugótorony és környéke?
pb_09-07-2010 11:58:14 // 74086
Van bajod.))
ANGER09-07-2010 08:23:52 // 74085
Tegnap a tankhegesztés után ismét pórul jártam.
Mikor raknám össze a tankot,akkor veszem észre hogy a 2db kis cső tőből el van repedve,törve nem megy ez sem simán.
Ma újra tábla,és remélhetőleg nemsokára visszamehet a helyére.
pb_09-07-2010 00:39:33 // 74084
Köszönöm kolléga úr!)))
kesa09-07-2010 00:22:45 // 74083
Egyetértek, kolléga úr!
pb_08-07-2010 23:30:11 // 74082
Arra koncentráltam Kolléga úr!))

Ha 1 6os, 8as csavarról van szó, azt mondom, hogy ok. De ezek futómű csavarok, épp ezért nem is biliacélból gyártották őket. Ezért 10,9, de nem kizárt, hogy 12,9 csavarokról van szó(Lől tudom, hogy van 10,9es). + 10es csavarokról beszélünk, és van köztük olyan hosszú is, mint a vonatfütty. Emellett nem vagyok biztos benne, hogy mind normál menetes Nem lennék +lepődve, ha a csavrok cseréje, 1 kisebb vagyon lenne, ráadásul acélcsavarok, semmilyen felületvédelemmel nincsnek Llátva. Vagyis alig 1 év alatt fossá rohadnak ezek is.)) Amúgy pedig nem végig lesznek rozsdásak, mondjuk a szopó akkor van, ha szilentek rárohadtak. akkor még szilentet is cserélhetsz.) Lehet jobban jársz, ha szépen lepucolod őket, majd Lviszed valamilyen felületvédő helyre.
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-07-2010 23:01:50 // 74081
A kérdésre, drága Uram, a kérdésre koncentráljunk! :-)

Nademost tényleg: egy berozsdásodott csavart -ha egy mód van rá-nem tesz vissza az ember, hacsak nem valami különleges pótolhatatlan és/vagy méregdrága...
pb_08-07-2010 22:32:43 // 74080
Nem kell mindig fejszével nekimenni.)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-07-2010 19:46:35 // 74079
Ciao pajtik!

Hátsó futómű főcsavarjai (4x lengőkarokat a kasztnin meg a Panhard-rudat a hídon rögzítő) mennyire kaphatók sima csavarboltban?

Csak mert kész a "ravatal", de 1-2 csavar keményen be van állva, pedig fújogatom egy hete őket. Van mindenféle hajtószáram meg kulcsom, de ha pont ilyenek kaphatóak, úgyis új menne vissza és akkor inkább nem próbálom a fejemre rántani a kocsit , hanem leflexolnám őket egyből :-)
ANGER08-07-2010 19:39:29 // 74078
Akkor jó!
pb_08-07-2010 17:23:24 // 74077
Nem igazán befolyásolja.
ANGER08-07-2010 15:59:52 // 74076
Várjá akadt sürgősebb problem!
Mégpedig lyukas a tankom,elég erős benzinszag keringett az udvaron,aztán alábújva szembesülök a ténnyel ,hogy ismét szívni fogok!
És elég nagy lyuk lehet mert már inkább folyt mint cseperészett!
Az előbb átugrottam az autószerelő haverhoz és a cseredarabot szépen befoltozta nekem,van egy cseredarabom már egy ideje megtakarítottam és most lefújtam feketére,annyira szép ,hogy már sajnálom a kocsi alá tenni!:-)
A bal felét jó magasra emeltem így már nem cseperészik.
A lyukas tank mennyire befolyásolja a benzinnyomást?
pb_08-07-2010 11:31:22 // 74075
Akkó, hajrá.)
ANGER08-07-2010 11:30:03 // 74074
Akad
pb_08-07-2010 11:24:18 // 74073
Akkor van még mit méregetned.
ANGER08-07-2010 09:27:09 // 74072
Az lesz!:-)
Hát szerintem sem.
Amit a manual ír minden hőfokon letesztelve a kérdéses jeladók,nagyon jó kis játék!
Majd úgy teszek.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.