Forum >> Alfasud-33
Föckös28-07-2010 09:47:55 // 74521
én is erre gondoltam...
pb_28-07-2010 09:47:19 // 74520
Biztos jól mértetek?
GabCsi28-07-2010 09:46:16 // 74519
Egyel megszaladt a nulla :)
pb_28-07-2010 09:46:03 // 74518
A dugattyút kézzel nem mozdítod +, szét kell szedni.
Föckös28-07-2010 09:40:27 // 74517
azéé "ezzel momentán átb@sztak" érzésem lenne...
Coyote28-07-2010 09:34:11 // 74516
Szerintem simán megéri :-DDDDDD
Tiszi28-07-2010 09:30:56 // 74515
kesa28-07-2010 00:42:02 // 74514
Nem tudom, hogyan méretted előzőleg?
Mert ha rendben volt a mérés, akkor pénzkidobás az újabb.
Mert ha rendben volt a mérés, akkor pénzkidobás az újabb.
Ste9028-07-2010 00:37:02 // 74513
lehetséges. akkor holnap leméretem újra máshol. köszii
kesa28-07-2010 00:21:09 // 74512
Akkor a mérési eredmény is gyanús, 4-es kompresszióval sem nem húz, meg szép hangja sem nagyon lehet a kocsinak.
Nem ismerem a mérési körülményeket, de valszeg újra kellene próbálkozni, talán másik, hozzáértő helyen.
Nem ismerem a mérési körülményeket, de valszeg újra kellene próbálkozni, talán másik, hozzáértő helyen.
Ste9027-07-2010 23:51:41 // 74511
az a vicc az egészben, hogy napmint nap járok vele, és ezek ellenére hibátlanul üzemel az autó, gyönyörű hangja van, jól is húz még 3 hengerrel is, nem füstöl, nem eszi az olajat, kicsit nehezen indul, ennyi az össz baja. így 3 hengerrel is napi 100 km simán beleszalad. szóval le voltam döbbenve a mért értékeken. o.O nem is kopog, nem csörög, szép egészségesnek tűnik, csak ez a 4. henger... érdekes. hmm
kesa27-07-2010 23:04:10 // 74510
A kérdést viszont kihagytam, egyáltalán sikerült üzemmeleg állapotba hozni a motort? A méréshez ugyanis az lenne szükséges.
kesa27-07-2010 23:01:40 // 74509
Pff, ez nem sok jóval kecsegtet.
Tudni kéne, tényleg mi van a motoron belül, ez már szerintem simán megérett egy szétborításra. Biztosat mondani meg csak ezután lehet.
Valszeg egy sima gyűrűzés nem elég, fúrni kell + dugók, meg persze gyűrűk, és még egy csomó egyéb.
Inkább a gyűrűnél szökik a nyomás, illetve a szeleptányéroknál, extrém esetben a blokk oldalán :P.
Tudni kéne, tényleg mi van a motoron belül, ez már szerintem simán megérett egy szétborításra. Biztosat mondani meg csak ezután lehet.
Valszeg egy sima gyűrűzés nem elég, fúrni kell + dugók, meg persze gyűrűk, és még egy csomó egyéb.
Inkább a gyűrűnél szökik a nyomás, illetve a szeleptányéroknál, extrém esetben a blokk oldalán :P.
Ste9027-07-2010 22:37:17 // 74508
üdv mindenkinek.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1 hete nem megy a 4. hengerem, volt már vele máskor is problémám, de csak gyujtás kábel baja volt, és utána gyönyörűen ment, viszont most már szikra van, és 1 hete nem jár. elvittem beméretni a kompressziót ma, és kiderült hogy szar ugy ahogy van. ilyen 3 volt az érték abban amelyik nem megy, de a többi is elég siralmas. (3, 4, 4.2 , 5.3 ) A kérdésem az lenne, hogy hol mehet el a kompresszio? gyűrűknél, vagy esetleg hengerfejnél? illetve az is lehet hogy a szelep szar és azért nem jár? illetve ha a motor kopása miatt ennyik az értékek, akkor elég lehet meggyűrűzni a mostani dugókat, vagy teljesen ki kell cserélni mindent (dugó, fúrás, gyűrű) ? köszi a választ előre is
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1 hete nem megy a 4. hengerem, volt már vele máskor is problémám, de csak gyujtás kábel baja volt, és utána gyönyörűen ment, viszont most már szikra van, és 1 hete nem jár. elvittem beméretni a kompressziót ma, és kiderült hogy szar ugy ahogy van. ilyen 3 volt az érték abban amelyik nem megy, de a többi is elég siralmas. (3, 4, 4.2 , 5.3 ) A kérdésem az lenne, hogy hol mehet el a kompresszio? gyűrűknél, vagy esetleg hengerfejnél? illetve az is lehet hogy a szelep szar és azért nem jár? illetve ha a motor kopása miatt ennyik az értékek, akkor elég lehet meggyűrűzni a mostani dugókat, vagy teljesen ki kell cserélni mindent (dugó, fúrás, gyűrű) ? köszi a választ előre is
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-07-2010 19:08:59 // 74507
Üdv pajtik!
Ma későn végeztem, úgyhogy lakatolás-elmélet volt csak a program, illetve kijött a fékerőszabályzó. (mínusz 1újabb fém fékcső, szerencsére ez is a rövid :-p)
Fékerőszabályzó: (Benditalia)
fékcsövek szépen kijöttek , a felfekvő felületeken jó dombos , de majd lemunkálom, a csőfészkek hibátlanok.
A villás vége csak pár foknyit forgott jobbra-balra egy zárólemez miatt, le-fel a dugattyúja nem mozgott.
Folyamatos mocorogtatással, retyóeltávolítással és finom emelgetéssel megmozdult, végül szépen ki is jött a házból.
AKKOR EZ MOST JÓ VAGY MI VAN, EZ IS KUKA VAGY ÉRDEMES TOVÁBB BUZIZNI VELE?
köszi és hella!
Ma későn végeztem, úgyhogy lakatolás-elmélet volt csak a program, illetve kijött a fékerőszabályzó. (mínusz 1újabb fém fékcső, szerencsére ez is a rövid :-p)
Fékerőszabályzó: (Benditalia)
fékcsövek szépen kijöttek , a felfekvő felületeken jó dombos , de majd lemunkálom, a csőfészkek hibátlanok.
A villás vége csak pár foknyit forgott jobbra-balra egy zárólemez miatt, le-fel a dugattyúja nem mozgott.
Folyamatos mocorogtatással, retyóeltávolítással és finom emelgetéssel megmozdult, végül szépen ki is jött a házból.
AKKOR EZ MOST JÓ VAGY MI VAN, EZ IS KUKA VAGY ÉRDEMES TOVÁBB BUZIZNI VELE?
köszi és hella!
pb_26-07-2010 16:02:46 // 74506
Na mivan, mugunkhoz tértünk, magunkhoz tértünk?DD
Föckös26-07-2010 15:38:30 // 74505
áááhh mire képes a DEkompresszió Papa:-))
pb_26-07-2010 15:35:53 // 74504
Pedig igen.)))
Ez asszem múlt 7en lett ilyen.))
Ez asszem múlt 7en lett ilyen.))
ANGER26-07-2010 13:04:56 // 74503
Persze persze!:-)))
Komárom óta most jutottál el idáig?
Gondolom már akkor így nézhetett ki!:-)
Komárom óta most jutottál el idáig?
Gondolom már akkor így nézhetett ki!:-)
pb_25-07-2010 23:34:06 // 74502
A nagy kompresszió átka.)))
pb_25-07-2010 22:31:04 // 74500
sparco25-07-2010 21:25:47 // 74499
Jön valaki a szegedi talira, akinek boxeres gépe van??? Mert beszélni szeretnék vele személyesen... :D
Gábor3324-07-2010 16:31:57 // 74498
Üdv! Igen,már ráfért egy átfogo lakatolás. Eddig csak kisebb foltozás volt hátul miota nálam van. Most jött el az ideje a teljes szétbontásnak. Lakatosom csinált már több versenyauto kasznit ezért az erösitéseket rábiztam. Szerintem is jol sikerült és tuti tartos lesz. Jövöhéten folytatjuk a hátfal-csomagtér aljával és a rugotányérok also részével. Van melo böven vele. Még teszek fel képeket a további munkákrol is.
pb_24-07-2010 15:15:30 // 74497
Kapott az élettől.( Viszont az Rősítés, egészen pofás lett.)
Gábor3324-07-2010 09:59:20 // 74496
Üdv mindenkinek! Megkezdödött a lakatos melo a kocsi hátulján. Hát nem kis szivás volt a futomü csavarokkal,de megoldodott a dolog. Összes futomü bekötési pont meg lett erösitve a kasznin 2MM-es horganyzott lemezzel. A gyári hegesztések mindenhol ujra hegesztve és igy kerültek fel az erösitések. Minden festve alapozoval és utánna alvázvédövel. Sajnos a hátso rész jobban el van pusztulva,mint gondoltam. Itt még minden gyári volt,kivéve pár kisebb foltot. Pár kép a jelenlegi állásrol. Blogomban még több képet tettem fel,ha valakit érdekelne a dolog.
pb_22-07-2010 22:40:06 // 74495
Nézd át az összeset, akár mind kicserélheted, ha már így szétborítottad. Ki kell szerelni, és szét kell szedni. Ki kell támasztani mindent, ha full biztosra akarsz menni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-07-2010 21:41:28 // 74494
ja, már találtam is hozzá...
és ugyan nem akartam "elveszni a részletekben" de akkor már azt a típusú lengőkart szilentileg mindkét oldalnál és mindkét végén (a hídról is gond nélkül lejött) cserélem.
Rugókat dettó, hogy pontosan mire, az még kérdéses :-s
Fékszabályzó viszont nem ad életjelet (villa nem mozog), kicsit parás is vagyok... :-(
Ma foto-felmértem, így, hogy mindent meg lehet közelíteni, nem is annyira tragikus...
ha jól találom ki a témát, talán megoldható úgy is, hogy a hátsó futómű-geometria nem kerül veszélybe.
( a rugó felfekvése teljesen rendben,a lengéscsilla vége szintén. A kettő közötti részen (toronypalást és a csomitaró felőli lemez) kisebb lemezdarab-kivágások miatt nem hinném hogy terheletlenül bármi eltorzulna rajta.
Hegesztésnél odafigyeléssel szerintem szintúgy elkerülhető, hogy ne legyen méretváltozás...
és ugyan nem akartam "elveszni a részletekben" de akkor már azt a típusú lengőkart szilentileg mindkét oldalnál és mindkét végén (a hídról is gond nélkül lejött) cserélem.
Rugókat dettó, hogy pontosan mire, az még kérdéses :-s
Fékszabályzó viszont nem ad életjelet (villa nem mozog), kicsit parás is vagyok... :-(
Ma foto-felmértem, így, hogy mindent meg lehet közelíteni, nem is annyira tragikus...
ha jól találom ki a témát, talán megoldható úgy is, hogy a hátsó futómű-geometria nem kerül veszélybe.
( a rugó felfekvése teljesen rendben,a lengéscsilla vége szintén. A kettő közötti részen (toronypalást és a csomitaró felőli lemez) kisebb lemezdarab-kivágások miatt nem hinném hogy terheletlenül bármi eltorzulna rajta.
Hegesztésnél odafigyeléssel szerintem szintúgy elkerülhető, hogy ne legyen méretváltozás...
pb_22-07-2010 15:48:19 // 74493
A rugó típushibának is mond6ó, a szilent cserés.
ÁdidiGaga (il hempescattore)22-07-2010 09:07:59 // 74492
Bocs, nem tudtam hogy a cartárs "stb"-vel (topikcím után szabadon) jár! :-)
Tettem fel a Keleti Végbe pár képet, különösen a szilentest ajánlom a figyelmedbe, nem is tudom jó csavarméret-e volt benne... :-p
Tettem fel a Keleti Végbe pár képet, különösen a szilentest ajánlom a figyelmedbe, nem is tudom jó csavarméret-e volt benne... :-p
pb_22-07-2010 00:14:01 // 74491
Nem olyan szivatós az. Amúgy 45ről van szó, jobb lenne inkább a 45/6 manual idevágó része.) A légtelenítéshez max a kereket kell leszedni, vagy még azt sem, ha van akna.
pb_22-07-2010 00:04:57 // 74489
Az.((
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-07-2010 23:45:12 // 74488
Hali!
hú, az nem lehet túl egyszerű...
Nekem 1x fékmunkahengereket cseréltek hátul, elég szívatósnak tűnt, azóta sok mindent megvarrtam már a verdán, de ahhoz nem szívesen nyúlnék, már a dobleszerelés is elég nehézkes.
Max a Maróti-féle könyvből tudok neked holnap robbantottábrát és/vagy szerelési leírást adni. A garázsban a könyv, ha tudtam volna, hogy kell, hazahozom...
Amúgy a kiszerelt hátsó-híd takarítása közben pont ma vettem észre, hogy az előzetes fantáziálásommal ellentétben az összeszerelés utáni légtelenítéshez nem kell a dobot leszedni, mondjuk az agyon rozsdált légtelenítőcsavarokat törés nélkül kiszedni is pont elég lesz... :-p
hú, az nem lehet túl egyszerű...
Nekem 1x fékmunkahengereket cseréltek hátul, elég szívatósnak tűnt, azóta sok mindent megvarrtam már a verdán, de ahhoz nem szívesen nyúlnék, már a dobleszerelés is elég nehézkes.
Max a Maróti-féle könyvből tudok neked holnap robbantottábrát és/vagy szerelési leírást adni. A garázsban a könyv, ha tudtam volna, hogy kell, hazahozom...
Amúgy a kiszerelt hátsó-híd takarítása közben pont ma vettem észre, hogy az előzetes fantáziálásommal ellentétben az összeszerelés utáni légtelenítéshez nem kell a dobot leszedni, mondjuk az agyon rozsdált légtelenítőcsavarokat törés nélkül kiszedni is pont elég lesz... :-p
G-Burt21-07-2010 18:35:17 // 74487
Kinyomjuk szilóval:D
G-Burt21-07-2010 18:34:25 // 74486
Üdv Urak! Kicseréltem a vízpumpát, hát ami benne volt az vmi borzasztó szar állapotban volt, műanyag az egész, összevissza repedve, csapágyazása kicsit gatya, nemcsoda, hogy rendetlenkedett.
Viszont tegnap a nagy örömében, hogy kap ma új vízpumpát, úgy gondolta, hogy jobb hátul széthajítja nekem a fékdobban az állítószerkezetet, hogy ne unatkozzak és rájöjjek, hogy hogy kéne összerakni, de fogalmam sincs. Esetleg valaki tudna róla képet berakni?
Viszont tegnap a nagy örömében, hogy kap ma új vízpumpát, úgy gondolta, hogy jobb hátul széthajítja nekem a fékdobban az állítószerkezetet, hogy ne unatkozzak és rájöjjek, hogy hogy kéne összerakni, de fogalmam sincs. Esetleg valaki tudna róla képet berakni?
ANGER21-07-2010 17:28:12 // 74485
Valaki nagyon könnyen beszél!:-)
ANGER21-07-2010 17:27:42 // 74484
Szíjfeszítő= szíjszakító?
:-)
Na jó ez annyira nem is vicces! :-)
:-)
Na jó ez annyira nem is vicces! :-)
VinceP4 (Il capitano)21-07-2010 17:13:39 // 74483
Bocs, csak egy kicsit kicsit mérges voltam az előbb, hiszen nyílván az olasz autó a szar, és van benne egy önszakító berendezés... :-D
VinceP4 (Il capitano)21-07-2010 17:12:01 // 74482
A kevesebb mint 2 éves, és cirka 3000 km-et futott vezérműszíjjam elszakadt. Azért az egy kicsit bosszantó...
Csak tudjam meg melyik cég csinálta, és kitalálok valami vendettát. Mondjuk felrobbantom, vagy valami ilyesmire gondoltam. Ilyen nagy válság közepén biztos találni olyan szakembert, aki ezt jóárasítva vállalja. (Mondjuk a konkurenciától. :-) )
Csak tudjam meg melyik cég csinálta, és kitalálok valami vendettát. Mondjuk felrobbantom, vagy valami ilyesmire gondoltam. Ilyen nagy válság közepén biztos találni olyan szakembert, aki ezt jóárasítva vállalja. (Mondjuk a konkurenciától. :-) )
pb_21-07-2010 16:12:39 // 74481
Úgy kell improvizálni, hogy ne legyen belőle hempeszka, vagy gondolkodni kell. Ez viszont fejlődés lenne.)))
ANGER21-07-2010 09:59:03 // 74480
Na ,de ha nem kapjuk a hasznos infókat akkor improvizálnunk kell és rákényszerülünk a hempeszkálásra!
Ezt nem nevezném fejlődésnek! :-)
Ezt nem nevezném fejlődésnek! :-)
pb_21-07-2010 08:09:17 // 74479
Ha mindent én mondok +, akkor nem fejlődtök soha.D
pb_21-07-2010 08:08:18 // 74478
+ lehet, csak trükkösen.))
Ha újra cseréled, akkor párban érdemes.
Ha újra cseréled, akkor párban érdemes.
pb_21-07-2010 08:06:27 // 74477
Lőferdül az ilyen.))
TDI7521-07-2010 06:52:45 // 74476
DELFIN20-07-2010 21:00:49 // 74475
Sziasztok, minitali lesz július 21-én a csepeli tesco parkolóban 18-órától, Minden Alfaőrültet várunk!!!!!
ANGER20-07-2010 20:55:19 // 74474
Valóban!
Gyanúsan szűkszavú mostanság! :-)
Gyanúsan szűkszavú mostanság! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-07-2010 17:53:36 // 74473
De szűXavú vagy! :-p
Most akkor nem lehet megoldani bolti csőből azt az 1 darabot?
Ha nem, mér nem? :-)
Rugóra korábban GT valami 8 körüli árat mondott, az kb. jó is lenne...
Boltban érdeklődtem:
Monroe 17
valami dán 15
kínai 14
ha ezalatt nincs, akkor mondjuk bontott lesz úgyis..
Most akkor nem lehet megoldani bolti csőből azt az 1 darabot?
Ha nem, mér nem? :-)
Rugóra korábban GT valami 8 körüli árat mondott, az kb. jó is lenne...
Boltban érdeklődtem:
Monroe 17
valami dán 15
kínai 14
ha ezalatt nincs, akkor mondjuk bontott lesz úgyis..
Kristyon20-07-2010 17:53:30 // 74472
Így utólag igen, főleg, hogy tudom, most már, hogy hátulról lehet kiütni...
Kuplungcserénél nem vettem le a váltót, valószínűleg azért nem vettem észre, hogy onnan kellett volna nekiállni ;)
Kuplungcserénél nem vettem le a váltót, valószínűleg azért nem vettem észre, hogy onnan kellett volna nekiállni ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
436
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?