Ha lehet inkább bontott gyári tőkéket kellene szerezni!
Én vettem ilyen olcsó félét újat,de 100km megtétele után elkezdtek csörögni!!!
Forum >> Alfasud-33
ANGER03-08-2010 15:44:42 // 74621
Kristyon03-08-2010 15:05:02 // 74620
Ha csak a hidrotőke, akkor az annyira nem drága,ha jól emlékszek 2000Ft darabja hengerenként kell 2db. legalábbis akkor már érdemes mindet kicserélni... Mag gondolom szerelőtől függ, hogy mennyit kér a motor megbontásáért. Nekem annyira oda volt a hirotőke, hogy szétverte a vez.tengejt és ami lement forgács az pedig berágatta az olajpumpát is, érdemes minél előbb ránézni, annál olcsóbban úszod meg :)
sparco03-08-2010 14:56:55 // 74619
Nekem is azt mondták, hogy talán a hidrotőkével van valami. Költséges annak a javítása nagyon?
Kristyon03-08-2010 14:47:46 // 74618
Na mondjuk arra nem emlékszem, hogy vártunk volna, hogy jöjjön vissza a mutató, lehet, hogy nem volt megtartva a gáz.. ;)
Kristyon03-08-2010 14:44:21 // 74617
Csattogó hangja az enyémnek akkor volt, mikor átlyukadt az egyik hidrotőkém, de úgy van, ahogy ANGER kolléga mondja mindennek másképp van csattogó hangja, nekem annó egy szereló azt mondta azért van csattogó hangja az autónak mert a dugó belever a hengerfejbe... azóta nem jártam annál a szerelőnél....
Kristyon03-08-2010 14:39:44 // 74616
Hali! Pont azon az oldalon lett cserélve a vez.tengely annó mikor problémám volt vele, és ami be lett rakva az egy nagyon jó állapotú bontott gyári tengely. gyűrűre azért nem gyanakszom, mert gondolom én akkor jobban csipegetné az olajat is. Szelep körüli gondra tudnék gyanakodni, bár nincs meg az a jellegzetes tszisszegő hangje sem, úgy vagyok vele, majd kiderül amint szét lesz szedve :)
ANGER03-08-2010 14:36:01 // 74615
Elég sok minden lehet!
Ki kellene deríteni pontosabban,honnan is jön a hang és hogy milyen is az a hang!
Attól függ mi betegeskedik benne mindennek más a hangja.
Ki kellene deríteni pontosabban,honnan is jön a hang és hogy milyen is az a hang!
Attól függ mi betegeskedik benne mindennek más a hangja.
sparco03-08-2010 14:22:36 // 74614
145-s, 1.6-s boxer motorjából csattogó hang jön. Melegen is. Szerintetek mi lehet?
Mondták már, hogy talán szelep, vagy olaj miatt, vagy hidrotőke miatt van. Esetleg tapasztalt már valaki ilyet??? Előre is köszönöm!!!
Mondták már, hogy talán szelep, vagy olaj miatt, vagy hidrotőke miatt van. Esetleg tapasztalt már valaki ilyet??? Előre is köszönöm!!!
pb_03-08-2010 08:03:18 // 74613
Gyanítom, hogy nem szelep probléma lesz az.
pb_03-08-2010 08:02:32 // 74612
Ha kopott a veztengely, akkor más is kopott.
pb_03-08-2010 08:01:15 // 74611
Természetesen 0, után, - Lőjellel.) Gáznál nem szalad6 fel, 1 pillanatra +ugrik, és szépen jön vissza.
G-Burt03-08-2010 07:24:49 // 74610
Esetleg beégett szelep is
Hari03-08-2010 07:00:09 // 74609
Szeva! .... csak egy megjegyzéz ! Akár kopot veztengely is okozhat ilyen problémát! ... vagy leragadt, törött gyürű! ( Nem volt szándékomban, hogy megrémíszelek!)
Kristyon03-08-2010 00:43:34 // 74608
Gázadásnál a szerelő azt mondta, hogy ott viszont már jó az értéke :)
Kristyon03-08-2010 00:41:44 // 74607
Bárnak egy kicsit soknak tűnne :) vagy lehet le volt osztva tizedes v. százados értékekre. Igen gázadásnál felszaladt...
pb_03-08-2010 00:16:21 // 74606
Barban szokták mérni, általában. Gázadásnál felszaladt?
Kristyon02-08-2010 15:27:56 // 74605
Mutatta a műszeren ez valami 30 körüli érték volt, ennek azt mondta olyan 35-nél kellene lennie minimum, de azt nem tudom milyen mértékegység volt, sajna ezt elkerülte a figyelmem... gázadásnál felszaladt 50 fölé is asszem...
Pont a nagyobb belenyúlás miatt nem lesz most megcsinálva mert mondta lehet, hogy csak valami tömítés, de lehet szelep, v. szelep fészek probléma is..
Szombaton viszont indulunk nyaralni, és mivel azt is mondta ha ennyi ideje csinálja (kb1.5év) akkor nem valószínű hogy problémát okozhatna egy hét alatt, és majd ha hazajöttünk utána szét lesz szedve, és meg lesz javítva... :)
Pont a nagyobb belenyúlás miatt nem lesz most megcsinálva mert mondta lehet, hogy csak valami tömítés, de lehet szelep, v. szelep fészek probléma is..
Szombaton viszont indulunk nyaralni, és mivel azt is mondta ha ennyi ideje csinálja (kb1.5év) akkor nem valószínű hogy problémát okozhatna egy hét alatt, és majd ha hazajöttünk utána szét lesz szedve, és meg lesz javítva... :)
pb_02-08-2010 15:02:40 // 74604
Az a 8,5 az nem túl jó, a többi függvényében. lehet nagyobb belenyúlást igényel a dolog. Mennyi az, az alacsony?
Kristyon02-08-2010 14:39:29 // 74603
Üdv. urak!
Tegnap voltam szerelőnél, leellenőrzött mindent amit lehetett. Kompresszió mérésnél az adatok 1,2,4 henger 11bar, a 3 hengeremnél viszont csak 8.5 sikerült mérni, ott kellene keresni a problémát, de az majd csak 3 hét múlva lesz komolyabban megvizsgálva, hogy miért is annyi az annyi... Elektronikailag úgy néz ki minden rendben van az autóval, a gyújtás kábeleket sem kellett kicserélni. Mért vákumot is a szívótorkon, alapjáraton elég alacsonynak bizonyult.
Tegnap voltam szerelőnél, leellenőrzött mindent amit lehetett. Kompresszió mérésnél az adatok 1,2,4 henger 11bar, a 3 hengeremnél viszont csak 8.5 sikerült mérni, ott kellene keresni a problémát, de az majd csak 3 hét múlva lesz komolyabban megvizsgálva, hogy miért is annyi az annyi... Elektronikailag úgy néz ki minden rendben van az autóval, a gyújtás kábeleket sem kellett kicserélni. Mért vákumot is a szívótorkon, alapjáraton elég alacsonynak bizonyult.
pb_01-08-2010 23:43:20 // 74602
Mi van veled? Lég kuszára sikerült a hsz.))))
pb_01-08-2010 23:42:36 // 74601
Persze, hogy jó befektetés.) Igaz én már a dugóját kinyitottam, mint a tubarózsát.))) De én normális készletre gondoltam, csakúgy, mint villából, jobban mondva csillag-villából, mert azok a valamire valók.
Kalapács, közdb, satu, zsír.
Kalapács, közdb, satu, zsír.
pb_01-08-2010 23:38:05 // 74600
Kb Rre akartam rávilágítani.) Nem is kell kapkodni, abból jó nem sül ki.)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-08-2010 17:49:44 // 74599
na a sietség: benne maradt amire válaszoltam-fogok válaszolni! :-pp
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-08-2010 17:48:36 // 74598
Vagy már eleve jól voltam felszerelve, de tényleg csak a fix hajtó meg a toldó volt a szükséges és elégséges beruházás a futóhoz. Pár éve rábeszéltél arra a kihúzható
szárú felnikulcsra, amire Crova fej megy , hozzá a 17/19 váltófej - na az igen jó beruházás volt! ;-) Még a fékhez vettem akkor egy profi 19-est, ez most ellenfejnek jó volt, 17-nél éppen Tescos volt a segédfej, de ekkorában az is jól teljesített.
Amúgy egyszerű volt, a felnikulccsal vagy a fix szárral megindult anyástól, utána a belsőre a felnikulcs, kívül a másik, szépen beakadt a felnikulcs gumis vége a kocsi hasa alá (no thank!) és már jött is kifelé a csavar. Annál az egynél volt gond, ott lejött az anya, a csavar meg csak nehezen forgott, de szerintem a szilent magjával együtt, tengelyirányban semmi - na azon semmilyen csodakulcs nem segített volna sztem! :-p
Összefelé sokkal jobb, nem kell emberkedni és szoba jönnek olyanok is, amit Isten ments meglazításra használni, pl. racsnis szár meg a nyomatékkulcs.
Kérdés: szilent kivevés-betevés ügyében merre indulja el, hol és mivel szoknak ilyet csinálni?
Később majd a lakatolásról is esik szó! ;-)
Azért a kasztnizáshoz nem árt, ha nemcsak fogyóeszközöd van.) + ugye jó ha van 1 tábla lemez is Lfekvőben. Azért még fog költeni rá kasztnizás címén ne aggódj.)) 1 normális lakatosnál sincs 100000ekbe 2 küszöb, 2 javítóLem, + néhány folt feltétele. A rugók és a fékcsövek minimális kiadás, a fékRőszabot pedig ha ügyes vagy, + szögeled.)
Hali! Igen szerintem is jol meg lett csinálva a torony alja,remélem sokat fog birni. Igaz,hogy sokminden kellett a lakatoláshoz:élhajlito,karos lemezollo,co hegesztö,láng hegesztö a melegitéshez,különbözö lemezalakito kalapácsok stb. Tehát eléggé összetett dolog. Egy jol felszerelt lakatos mühelyben ez mind van és sok kreativitás,hogy mit és hogyan célszerü megoldani. Meg persze a rutin az évek alatt. Tudom a gázos gátlo a jobb választás,de nekem amig jo az olajos,addig biztosan marad. Eddig jol bevált és olcso is. Használtam már átszelepezett oda-vissza csillapitos kemény gátlot is,de az rettenetesen kemény volt,állandoan pattogott az uton. Szoval utcára jo a sima is,maximum tényleg egy sportosabb gázos telo és az tökéletes. Sajnos nekem az összes hátso szilent cserés meg ugy is át akarom lapoltatni a kitámaszto rudakat és ehez ki kell préselni a szilenteket. Ha meg már kint van,akkor nem rakom már vissza öket. Fékerö szabályzom az teljesen beállt,viszont még nem találtam ujban olyat,ami van készleten és rendelhetö lenne. Szerintem ez lesz a leg költségesebb és leg nehezebben beszerezhetö alkatrész. Már néztem,hogy valami más tipushoz nem-e hasonlit,de eddig nem sok sikerrel jártam. Én a kitámaszto rudakat,hátso rugokat,tank felfogo bilincseket homokszoratom és utánna festem. A hátsohidat viszont drotkorongozom és ugy festem utánna. Szoval lesz melo böven és kiadás is lesz,de mivel mindenböl ujat szeretnék ezzel számoltam is,hogy nem tudom kihozni kis pénzböl. Szoval nem kapkodok,inkább több idöt és pénzt szánok rá,de legyen tényleg olyan,mint ahogyan elképzeltem.
szárú felnikulcsra, amire Crova fej megy , hozzá a 17/19 váltófej - na az igen jó beruházás volt! ;-) Még a fékhez vettem akkor egy profi 19-est, ez most ellenfejnek jó volt, 17-nél éppen Tescos volt a segédfej, de ekkorában az is jól teljesített.
Amúgy egyszerű volt, a felnikulccsal vagy a fix szárral megindult anyástól, utána a belsőre a felnikulcs, kívül a másik, szépen beakadt a felnikulcs gumis vége a kocsi hasa alá (no thank!) és már jött is kifelé a csavar. Annál az egynél volt gond, ott lejött az anya, a csavar meg csak nehezen forgott, de szerintem a szilent magjával együtt, tengelyirányban semmi - na azon semmilyen csodakulcs nem segített volna sztem! :-p
Összefelé sokkal jobb, nem kell emberkedni és szoba jönnek olyanok is, amit Isten ments meglazításra használni, pl. racsnis szár meg a nyomatékkulcs.
Kérdés: szilent kivevés-betevés ügyében merre indulja el, hol és mivel szoknak ilyet csinálni?
Később majd a lakatolásról is esik szó! ;-)
Azért a kasztnizáshoz nem árt, ha nemcsak fogyóeszközöd van.) + ugye jó ha van 1 tábla lemez is Lfekvőben. Azért még fog költeni rá kasztnizás címén ne aggódj.)) 1 normális lakatosnál sincs 100000ekbe 2 küszöb, 2 javítóLem, + néhány folt feltétele. A rugók és a fékcsövek minimális kiadás, a fékRőszabot pedig ha ügyes vagy, + szögeled.)
Hali! Igen szerintem is jol meg lett csinálva a torony alja,remélem sokat fog birni. Igaz,hogy sokminden kellett a lakatoláshoz:élhajlito,karos lemezollo,co hegesztö,láng hegesztö a melegitéshez,különbözö lemezalakito kalapácsok stb. Tehát eléggé összetett dolog. Egy jol felszerelt lakatos mühelyben ez mind van és sok kreativitás,hogy mit és hogyan célszerü megoldani. Meg persze a rutin az évek alatt. Tudom a gázos gátlo a jobb választás,de nekem amig jo az olajos,addig biztosan marad. Eddig jol bevált és olcso is. Használtam már átszelepezett oda-vissza csillapitos kemény gátlot is,de az rettenetesen kemény volt,állandoan pattogott az uton. Szoval utcára jo a sima is,maximum tényleg egy sportosabb gázos telo és az tökéletes. Sajnos nekem az összes hátso szilent cserés meg ugy is át akarom lapoltatni a kitámaszto rudakat és ehez ki kell préselni a szilenteket. Ha meg már kint van,akkor nem rakom már vissza öket. Fékerö szabályzom az teljesen beállt,viszont még nem találtam ujban olyat,ami van készleten és rendelhetö lenne. Szerintem ez lesz a leg költségesebb és leg nehezebben beszerezhetö alkatrész. Már néztem,hogy valami más tipushoz nem-e hasonlit,de eddig nem sok sikerrel jártam. Én a kitámaszto rudakat,hátso rugokat,tank felfogo bilincseket homokszoratom és utánna festem. A hátsohidat viszont drotkorongozom és ugy festem utánna. Szoval lesz melo böven és kiadás is lesz,de mivel mindenböl ujat szeretnék ezzel számoltam is,hogy nem tudom kihozni kis pénzböl. Szoval nem kapkodok,inkább több idöt és pénzt szánok rá,de legyen tényleg olyan,mint ahogyan elképzeltem.
Gábor3301-08-2010 07:55:10 // 74597
Hali! Igen szerintem is jol meg lett csinálva a torony alja,remélem sokat fog birni. Igaz,hogy sokminden kellett a lakatoláshoz:élhajlito,karos lemezollo,co hegesztö,láng hegesztö a melegitéshez,különbözö lemezalakito kalapácsok stb. Tehát eléggé összetett dolog. Egy jol felszerelt lakatos mühelyben ez mind van és sok kreativitás,hogy mit és hogyan célszerü megoldani. Meg persze a rutin az évek alatt. Tudom a gázos gátlo a jobb választás,de nekem amig jo az olajos,addig biztosan marad. Eddig jol bevált és olcso is. Használtam már átszelepezett oda-vissza csillapitos kemény gátlot is,de az rettenetesen kemény volt,állandoan pattogott az uton. Szoval utcára jo a sima is,maximum tényleg egy sportosabb gázos telo és az tökéletes. Sajnos nekem az összes hátso szilent cserés meg ugy is át akarom lapoltatni a kitámaszto rudakat és ehez ki kell préselni a szilenteket. Ha meg már kint van,akkor nem rakom már vissza öket. Fékerö szabályzom az teljesen beállt,viszont még nem találtam ujban olyat,ami van készleten és rendelhetö lenne. Szerintem ez lesz a leg költségesebb és leg nehezebben beszerezhetö alkatrész. Már néztem,hogy valami más tipushoz nem-e hasonlit,de eddig nem sok sikerrel jártam. Én a kitámaszto rudakat,hátso rugokat,tank felfogo bilincseket homokszoratom és utánna festem. A hátsohidat viszont drotkorongozom és ugy festem utánna. Szoval lesz melo böven és kiadás is lesz,de mivel mindenböl ujat szeretnék ezzel számoltam is,hogy nem tudom kihozni kis pénzböl. Szoval nem kapkodok,inkább több idöt és pénzt szánok rá,de legyen tényleg olyan,mint ahogyan elképzeltem.
pb_01-08-2010 00:34:16 // 74596
Ok, de 1 normális dugókészlet, ami nem 1/2 percet bír, az, azért nem fillérek. Jó szerszámok nélkül dolgozni, pedig csak kínszenvedés, ahogy ez már sokx bebizonyosodott. Azért a kasztnizáshoz nem árt, ha nemcsak fogyóeszközöd van.) + ugye jó ha van 1 tábla lemez is Lfekvőben. Azért még fog költeni rá kasztnizás címén ne aggódj.)) 1 normális lakatosnál sincs 100000ekbe 2 küszöb, 2 javítóLem, + néhány folt feltétele. A rugók és a fékcsövek minimális kiadás, a fékRőszabot pedig ha ügyes vagy, + szögeled.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-07-2010 14:46:40 // 74595
Elég sok meló volt tegnap, csapongtam itt a témákban...
Szóval:
szerszámilag nem álltam rosszul, arra készültem,hogy a futóhoz még kellenek fix cuccok, vettem is egy fix hajtókart meg egy hosszabbítót ,ez volt 6K
Kasztnizáshoz mint mondtam fogyóeszközök + a donor-darab.
Ez eddig nem sok, mégis mindenki azt hitte, hogy százezrekbe' van! :-p
Innen jön a "feketeleves", a futómű és vidéke, amivel eredetileg úgy számoltam, hogy ki-, utána max. csiszolás-festés, egy-két csavar vagy szilent és vissza...
Ehhez képest némi csalódás ugye az egy pár rugó, a 2 fékcső és lehet, hogy valami fékerőszabályzó-féleség is :-(
Szóval:
szerszámilag nem álltam rosszul, arra készültem,hogy a futóhoz még kellenek fix cuccok, vettem is egy fix hajtókart meg egy hosszabbítót ,ez volt 6K
Kasztnizáshoz mint mondtam fogyóeszközök + a donor-darab.
Ez eddig nem sok, mégis mindenki azt hitte, hogy százezrekbe' van! :-p
Innen jön a "feketeleves", a futómű és vidéke, amivel eredetileg úgy számoltam, hogy ki-, utána max. csiszolás-festés, egy-két csavar vagy szilent és vissza...
Ehhez képest némi csalódás ugye az egy pár rugó, a 2 fékcső és lehet, hogy valami fékerőszabályzó-féleség is :-(
pb_31-07-2010 00:15:38 // 74594
Majd írd + az Redményeket.
Ste9031-07-2010 00:03:26 // 74593
neked is köszönöm a segítséget .
Ste9031-07-2010 00:02:37 // 74592
köszi, akkor holnap újra mérés ;)
pb_30-07-2010 23:59:44 // 74591
Na most, azért az aprópénz az nem annyira apró. Ha veszel normális szerszámokat, és normális alkatrészeket, akkor L lehet ám költeni nem kevés pénzt rá. Ugye normális szerszámok nélkül dolgozni sem lehet, csak hempeszka lesz a vége.))) Az alkatrésznél, pedig dettó ugyanez a helyzet, felületvédelem, üregvédelem, rozsdamentes cuccok, stb, stb. Szóval, ha rendesen + szeretnéd csinálni, majd szép lassan +tapasztalod, hogy az sem 2 HUF.
pb_30-07-2010 23:52:40 // 74590
Gázost bele.))) Ha normális a cucc, akkor azt szinte össze sem tudod nyomni. Nagyon brutál tud lenni.)))
pb_30-07-2010 23:50:50 // 74589
Egész pofás lett a torony alja.)) Az élet soha nem unalmas.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-07-2010 22:57:28 // 74588
Köszi az infót, akkor legalább azzal nem kell foglalkoznom, épp elég lesz levakarni meg lefesteni a futó-alkatrészeket...
Meg hát ugye ha cserélni kéne, az nem ingyen lenne, és igazából én a hátsó felfüggre nem nagyon szántam pénzt a néhány szerszámon illetve csavarokon kívül. Ehhez képest lesz szilent (a minimálisan cserélendő 2 helyett akkor már 4 lesz),egy pár rugó, 2 fékcső és ha szarul sül el a dolog, még a fékerőszabályzó is :-(
Nem akarom, hogy így végül mégis igaza legyen a károgóknak, de ami cserés, az cserés, pedig csak a kasztnis melóval kapcsolatban minden laikus rokonom (anyámmal az élen! :-p) azt hitte, hogy vagyonokba kerül a dolog, pedig effektíve a segédanyagokra (ecset, kesztyű, brigéciol, festék, korongok, anyák-csavarok-alátétek) kellett aprópénzt költeni, "alkatrész" a hátsó tengelynyi kasztni-darab volt 10esért, no
meg szerszámilag pont ma dorbézoltam el majd' 2 rugót egy ponthegesztés-lefúróra...
De nincs ma élet errefelé???!!! :-)
Mondjuk ma speciel én se haladtam, meló volt és az az elv, hogy amíg pénzt tudok keresni autó nélkül, addig az a fontosabb.
Fejben kicsit összeszedtem a további tenni-és szerveznivalókat, remélem jövő héten
folytatódhat gyakorlati kurzus.
Keresztfater, mint fő hegesztőjelölt úgy se nagyon ér rá mostanában, még jó, hogy bölcs előrelátással lefoglaltam azt a bérautót a nyaralásra! :-p
Meg hát ugye ha cserélni kéne, az nem ingyen lenne, és igazából én a hátsó felfüggre nem nagyon szántam pénzt a néhány szerszámon illetve csavarokon kívül. Ehhez képest lesz szilent (a minimálisan cserélendő 2 helyett akkor már 4 lesz),egy pár rugó, 2 fékcső és ha szarul sül el a dolog, még a fékerőszabályzó is :-(
Nem akarom, hogy így végül mégis igaza legyen a károgóknak, de ami cserés, az cserés, pedig csak a kasztnis melóval kapcsolatban minden laikus rokonom (anyámmal az élen! :-p) azt hitte, hogy vagyonokba kerül a dolog, pedig effektíve a segédanyagokra (ecset, kesztyű, brigéciol, festék, korongok, anyák-csavarok-alátétek) kellett aprópénzt költeni, "alkatrész" a hátsó tengelynyi kasztni-darab volt 10esért, no
meg szerszámilag pont ma dorbézoltam el majd' 2 rugót egy ponthegesztés-lefúróra...
De nincs ma élet errefelé???!!! :-)
Mondjuk ma speciel én se haladtam, meló volt és az az elv, hogy amíg pénzt tudok keresni autó nélkül, addig az a fontosabb.
Fejben kicsit összeszedtem a további tenni-és szerveznivalókat, remélem jövő héten
folytatódhat gyakorlati kurzus.
Keresztfater, mint fő hegesztőjelölt úgy se nagyon ér rá mostanában, még jó, hogy bölcs előrelátással lefoglaltam azt a bérautót a nyaralásra! :-p
Gábor3330-07-2010 12:34:27 // 74587
Hali! Ha nincs sérülése,akkor jo. Olajos gátlo igy müködik,simán összenyomod és kihuzni nehéz. Csak a gáztöltésü emelkedik vissza összenyomás után. Elvileg át lehet szelepezni az olajos gátlot oda-vissza csillapitosra,de normál utcai használatra nem kell bántani. Látom nálad is van mit csinálni a kasznin. Képekröl itélve sokkal jobb állapotu,mint az enyém volt.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-07-2010 12:13:31 // 74586
Aprópopó, futómű!
KÉRDÉS:
hátsó telóknak hogy kell viselkedniük?
Folyás, sérülés nincs, összenyomáskor-széthúzáskor normál ellenállása van, de nem emelkedik vissza összenyomás után.
Szar vagy a hátsónál ez természetes?
köszi
KÉRDÉS:
hátsó telóknak hogy kell viselkedniük?
Folyás, sérülés nincs, összenyomáskor-széthúzáskor normál ellenállása van, de nem emelkedik vissza összenyomás után.
Szar vagy a hátsónál ez természetes?
köszi
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-07-2010 12:06:22 // 74585
Hali!
Tegnap végre normálisan egy közel teljes napot szántam a gípre. Előző este ideges izgalmamban már azt kérdeztem magamtól: kell ez nekem?
Aztán egy munkát kellett átnéznem és a felmérés képei közt megtaláltam a választ....
Tegnapi meló lényege, hogy flexet alig használtam, effektíve egy fúrógéppel meg egy csavarhúzóval szépen jön szét, aminek jönnie kell....
(igaz, a külső oldali lemez már le lett nyírkálva korábban hozzáférés-betekintés célzattal,
így szépen hozzáfértem az illesztésekhez, illetve meg lehetett fogni rendesen az eltávolítandó részeket.)
Ma folyt köv...
Tegnap végre normálisan egy közel teljes napot szántam a gípre. Előző este ideges izgalmamban már azt kérdeztem magamtól: kell ez nekem?
Aztán egy munkát kellett átnéznem és a felmérés képei közt megtaláltam a választ....
Tegnapi meló lényege, hogy flexet alig használtam, effektíve egy fúrógéppel meg egy csavarhúzóval szépen jön szét, aminek jönnie kell....
(igaz, a külső oldali lemez már le lett nyírkálva korábban hozzáférés-betekintés célzattal,
így szépen hozzáfértem az illesztésekhez, illetve meg lehetett fogni rendesen az eltávolítandó részeket.)
Ma folyt köv...
Gábor3330-07-2010 11:45:33 // 74584
Üdv mindenkinek! Befejezödött a lakatolás,kemény 2-hetes melo volt. Sajnos a hátso rugotányér alját mindkét oldalon ujbol kellett csinálni,mint ahogyan a nyulványok hátso részét és a csomagtarto-hátfal részt is. Hátso vonopontot is erösen javitani kellett,mert éppen csak nem esett le a kasznirol. Minden foltot festettem alapozoval és minden hegesztést el fogok huzni karosszéria tömitö paszával. Ezek után jöhet az alvázvédö minimum 2 rétegben. Teljes csomagtarto részt kitakaritom és ujra lesz festve az egész. Most következik a teljes hátsofutomü felujitása-festése. Szoval egy darabig nem fogok unatkozni. Pár kép a munkákrol:
kando.30-07-2010 10:21:58 // 74583
Aha, professzorkám :P
Föckös30-07-2010 09:12:26 // 74582
na azért azt kiszűrném...
kando.30-07-2010 08:18:46 // 74580
szép görbe görbék :)
pb_30-07-2010 08:02:04 // 74579
1et ki tudsz vele xűrni, a csörgőkígyó effektust.)
Föckös30-07-2010 07:04:10 // 74578
multiméter kb ugyanazt fogja mutatni neked, mint ha elindítanád a terminal programot, sőt az új verziós, még jobban láthatóan mutatja.
igazából oszcilloszkóppal lehetne jól kimérni a szondát.
az nem csak a feszkókat mutatná meg, hanem azt is, hogy lassú e a szonda vagy sem.
de mondom pl az én szondám hiába fűtött, baxik elindulni egy ideig, aztán elindul, hogy jól műxik e?
phingom nincs, de azt tudom, h a pályán 10,6 etanolos, és városban 14,2 etanolos fogyasztás arra következtet, h nem kompresszió baj van, hanem vmi dúsítás gond.
igazából oszcilloszkóppal lehetne jól kimérni a szondát.
az nem csak a feszkókat mutatná meg, hanem azt is, hogy lassú e a szonda vagy sem.
de mondom pl az én szondám hiába fűtött, baxik elindulni egy ideig, aztán elindul, hogy jól műxik e?
phingom nincs, de azt tudom, h a pályán 10,6 etanolos, és városban 14,2 etanolos fogyasztás arra következtet, h nem kompresszió baj van, hanem vmi dúsítás gond.
pb_29-07-2010 23:55:15 // 74577
Kristyon29-07-2010 23:43:11 // 74576
Az E85 elektronikát, hogy vettem
a vettem kimaradt :)
a vettem kimaradt :)
Kristyon29-07-2010 23:42:17 // 74575
Az E85 elektronikát, ott is azt mondták, hogy elsősorban multival mérjem ki, hogy helyes-e a jel...
érdekes, hogy mondtam a gyertyakábeleket is átmértem, de azt kaptam válasznak, hogy a kábeleknél attól függetlenül, hogy jót mérek ellenállásra, attól még nem biztos, hogy jók...
érdekes, hogy mondtam a gyertyakábeleket is átmértem, de azt kaptam válasznak, hogy a kábeleknél attól függetlenül, hogy jót mérek ellenállásra, attól még nem biztos, hogy jók...
pb_29-07-2010 23:25:19 // 74574
A szondára multiméterrel való rámérés, hát nem tudom...
Kristyon29-07-2010 20:43:47 // 74573
Üdv urak!
Megnézte a szerelő a verdát, egyenlőre ott tartunk, hogy gyertyakábel gyanús, de még lesz azért kompresszió mérés is.
Az egyik hengerem mintha néha nem menne és ez mind a hangja alapján...
Azért volt PC-re is kötve hibakód olvasásra és a szondára is rámért multiméterrel, itt mindent rendben talált...
Megnézte a szerelő a verdát, egyenlőre ott tartunk, hogy gyertyakábel gyanús, de még lesz azért kompresszió mérés is.
Az egyik hengerem mintha néha nem menne és ez mind a hangja alapján...
Azért volt PC-re is kötve hibakód olvasásra és a szondára is rámért multiméterrel, itt mindent rendben talált...
pb_29-07-2010 20:25:21 // 74572
Pont azért fűtött, hogy a kipufgáz hőmérséklete kevésbé befolyásolja. De tény kell valamennyi idő, míg magára talál.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
385
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?