Tudom!))
Elhiszem,hogy oka van a dolognak,csak a miértjét nem értem.
A csavaroknak semmi baja nem volt,
Mielőtt összeraktam volna még fúrógéphez applikálható csiszoló berendezéssel újra varázsoltam!
A menetekbe pedig wd40-et fújtam,hogy véletlen se legyen szennyeződés benne!
És nem lógott!
További kísérlet a miértre!:-)
Forum >> Alfasud-33
ANGER17-12-2010 04:37:03 // 75571
pb_16-12-2010 21:58:29 // 75570
Máguskám, Te leszel hellokitti.D
Ferke16-12-2010 21:42:55 // 75569
Ez már régi sztori:) Szombaton viszont a Te repertoárodban lesz egy újabb hallokitti! :)) De most nem ér elcangázni merevrészegen, mert kvahideg van, és még megfagysz valami árokparton:)
Ferke16-12-2010 21:41:38 // 75568
Mondjuk nálam előferdülhet, hogy felkapattam csak a nagy sietségben...de hogy úgy essen le, hogy épp megálltam...ez millióból egy:)))
pb_16-12-2010 21:33:25 // 75567
Mágusunknál minden Lőferdülhet.))))
Amúgy sehogy.
Amúgy sehogy.
pb_16-12-2010 21:31:55 // 75566
Szóval ez is benne van már a repertoárodban?)))
pb_16-12-2010 21:29:57 // 75565
Jól érezted.)) A dolognak oka van, nem volt szétnyalva a csavar feje? Nem lógott a csukló?
pb_16-12-2010 21:26:51 // 75564
Inkább nem kommentálom.))
pb_16-12-2010 21:25:51 // 75563
Mlékeim szerint csak 50 hosszú, és 10,9es. Az új csavrokat csak akkor javasolnám minden szerelésnél, ha nagyon L van Ngedve az Mber.)
ANGER16-12-2010 18:14:22 // 75562
Valóban nagy mázlid volt!
De ,hogy fordulhat elő ilyen?
De ,hogy fordulhat elő ilyen?
ANGER16-12-2010 18:12:53 // 75561
Üdv!
Hát az volt,nagyon kellemetlen!
Azért nem mentem túl lassan 2-ben nyomtam neki előzés közben.
Szerencsére nem vert szét semmit.
Viszont kiszakadt a belső féltengely gumi,még milyen jó,hogy volt a polcon egy tartalék.
Segítség a hiba feltárásában volt,de minden segítség számít!
Már azt hittem ,hogy egyedi problémával állok szemben.
Szóval te is jártál már így.
A csavarokat nem szoktam cserélni,viszont beszerzek egy csavar rögzítőt és legközelebb használni fogom.
Viszont 2db csavar eltört ,de nem volt a csavar vége a menetben,nem értem!
Illetve a 6db menetből csak 2 maradt jó,mert a többibe nem lehetett a csavart becsavarni,nagyon szorult,ezért a váltó kihajtást is cserélnem kellett.
Rám is sötétedett,még egy órácskát lámpafénynél szenvedtem.
A hétvégén le fogom ellenőrizni a csavarok állapotát,hogy nem-e lazultak meg.
Egyébként azért sikerült összehozni! :-)
Hát az volt,nagyon kellemetlen!
Azért nem mentem túl lassan 2-ben nyomtam neki előzés közben.
Szerencsére nem vert szét semmit.
Viszont kiszakadt a belső féltengely gumi,még milyen jó,hogy volt a polcon egy tartalék.
Segítség a hiba feltárásában volt,de minden segítség számít!
Már azt hittem ,hogy egyedi problémával állok szemben.
Szóval te is jártál már így.
A csavarokat nem szoktam cserélni,viszont beszerzek egy csavar rögzítőt és legközelebb használni fogom.
Viszont 2db csavar eltört ,de nem volt a csavar vége a menetben,nem értem!
Illetve a 6db menetből csak 2 maradt jó,mert a többibe nem lehetett a csavart becsavarni,nagyon szorult,ezért a váltó kihajtást is cserélnem kellett.
Rám is sötétedett,még egy órácskát lámpafénynél szenvedtem.
A hétvégén le fogom ellenőrizni a csavarok állapotát,hogy nem-e lazultak meg.
Egyébként azért sikerült összehozni! :-)
Ferke16-12-2010 18:06:14 // 75560
tuti, hogy érdemes néha ránézni, vagy rögzíteni.:) Nekem csak akkora mákom volt, hogy melóból indulnék haza, sebesség semmi....lenézek, és a földre lóg a bal féltengely:) Akkor eshetett le, mikor beálltam a prakolóba:))) Szerencsére ez még vagy 3 éve, nyáron volt, kényelmesen visszacsavaroztam, minden csavar megvolt...nagy mázli:)
ANGER16-12-2010 17:36:57 // 75559
Miért is éreztem,hogy ez lesz első kérdésed? :-)
Természetesen meghúztam,ez tutitutituti..........
Természetesen meghúztam,ez tutitutituti..........
Ferke16-12-2010 17:28:02 // 75558
Hát ja. Most nagyon mennie kell, így a váratlan fordulat miatt, úgyhogy ja, nyomott, vagy nevezzük nagyon reálisnak, ahogy teccik.
Nem vw, ott áll egy bizonyos helyen már a szerzemény:))
Nem vw, ott áll egy bizonyos helyen már a szerzemény:))
Gábor3316-12-2010 17:01:55 // 75557
Hali! Hu,ez tényleg kellemetlen dolog,föleg ha idöre mész. Azért szerencse,hogy ennyivel megusztad és volt segitség. Egyszer már én is jártam igy,csak elég nagy temponál,jol le is rendezett sokmindent a csapkolodo féltengely,mire meg tudtam állni. Azért nézd meg a kihajtásnál a menetek nem sérültek-e meg az akcioban. Menet mérete M8*1 és ha jol tudom,akkor 65MM hosszu a csavar. Egyébként rendelhetö csavar boltban,legalábbis én eddig mindig kaptam. érdemes minden szerelésnél uj csavarokkal összerakni és csavar rögzitövel megkenni. Remélem össze tudod hozni.
pb_16-12-2010 14:52:37 // 75556
Nyomott ár?)) Mi az új szerzemény? Remélem vw.D
pb_16-12-2010 14:47:48 // 75555
+húztad rendesen, mikor váltót cseréltél?
Ferke16-12-2010 14:43:08 // 75554
Kár ide beraknom, mert csak f*ssá leszek oltva, de azért hátha: Eladó a Sprinyó. Lett egy új szerezemény hirtelen, és most aztán baromira útban van szegény...az ára ennek megfelelően nyomottá vált:)
ANGER16-12-2010 11:42:40 // 75553
Nekem mindig kijut az izgalomból!:-(
Reggel félúton a melóhelyhez a maglódi úti kóternál megadja magát a gépezet,csattanás csörömpölés félre húzódok egy Kedves Cartársnő segítségével megállapítom,hogy a bal féltengely leszakadt a váltóról!
Fasza!
Bementem a melóhelyre átöltöztem játszósba vettem magamhoz szerszámokat és visszamentem a tett színhelyére,kb 40perc alatt össze is hoztam a technikát.
A féltengely csavarok kiestek illetve eltörtek ,ez okozta a galibát.
Még jó,hogy 4db csavart megtaláltam azzal összeraktam és kb 20km-t úgy jöttem,most folytatom tovább itthon a játékot,,ja és kiszakadt a féltengely gumi is,hurrá!
A Cartársnőnek üzenem,hogy bocsánat a bonyodalmakért! :-)
Reggel félúton a melóhelyhez a maglódi úti kóternál megadja magát a gépezet,csattanás csörömpölés félre húzódok egy Kedves Cartársnő segítségével megállapítom,hogy a bal féltengely leszakadt a váltóról!
Fasza!
Bementem a melóhelyre átöltöztem játszósba vettem magamhoz szerszámokat és visszamentem a tett színhelyére,kb 40perc alatt össze is hoztam a technikát.
A féltengely csavarok kiestek illetve eltörtek ,ez okozta a galibát.
Még jó,hogy 4db csavart megtaláltam azzal összeraktam és kb 20km-t úgy jöttem,most folytatom tovább itthon a játékot,,ja és kiszakadt a féltengely gumi is,hurrá!
A Cartársnőnek üzenem,hogy bocsánat a bonyodalmakért! :-)
pb_16-12-2010 00:08:11 // 75552
Á dehogy, nem koptatom a cipót, drága, ciclinggel nyomom.DD
Ferke15-12-2010 17:01:32 // 75551
Csak futottá, mi?:)
pb_15-12-2010 00:13:41 // 75550
Jó, hát a vwszisztemné bármi Lképzelhető.DD
pb_15-12-2010 00:12:41 // 75549
Én nem tok semmiről sem.)
Ferke14-12-2010 16:49:58 // 75547
Vate, ott nem az injektor volt a hibás, hanem az Lavult tekknika:)
Ferke14-12-2010 16:48:58 // 75546
Helókittis továbbképzés lesz? mikor?:) 20-n van egy bizonyos helyen egy bizonyos születésnapos, valahogy meg kéne emlékezzünk...bár lehet, hogy Föci már intézkedik valamit?:)
pb_14-12-2010 16:44:44 // 75544
Továbbképzést szeretnél? Csak 1 szavadba kerül.DDD
pb_14-12-2010 16:43:59 // 75543
Magyarul ez a vitrin ékessége marad.))))
pb_14-12-2010 16:42:55 // 75542
Jah persze, csak rángatott, 1/2 Tárnok át cibálni kellett, hogy be lehessen rúgni, ha leállítottad 2 perc múlva nem indult, stb, stb. De mondjuk 1 sirokkónál nem is csodálkozom ilyen problémákon. Munkahelyen nem iszunk dolgozunk.
DDD
DDD
Ferke14-12-2010 15:52:32 // 75540
Namost mivan? Eltelt már vagy negyed óra, és pb_ nem szólt be semmit...kicsit aggódom érte....:)))))
Ferke14-12-2010 15:34:19 // 75539
Gábor3314-12-2010 14:53:54 // 75538
Hali! Azért már én is átéltem pár "csodát" a karbikkal,de eddig még mindig hazahozott mindehonnan. Most van polcon 36-os Weber szivocsonkokkal és 40-es Dellorto szintén szivocsonkokkal. Mindegyik kitakaritva és becsomagolva,felrakásra készen. Meg persze van rengeteg fuvoka,venturi,uszo stb bontásbol szintén polcon. Szoval szerintem a 33-t már ez böven kiszolgálja amig auto lesz. Szinkront meg otthon szoktam állitani,ezzel már lehet autozni. Aztán finomállitásra szoktam vinni,ahol van még higanyos szinkronteszter. Szoval kicsit macerásabb,mint az injektor,de sokkal-sokkal jobb a feelingje,föleg direkt szürökkel. Amugy meg a fogyasztásbeli különbség nem nagyon zavar,mert nálam a 33 játszos auto.
Ferke14-12-2010 14:23:34 // 75537
Nekem az injektorral még nem volt bajom....mit ittál már megint, hallókitti?:))
pb_14-12-2010 00:42:43 // 75534
Az a baj, hogy Neked teljesen mind1 injektor, vagy karbi, mind2vel volt bajod.)))
pb_14-12-2010 00:41:50 // 75533
Az a baj, hogy mindig magadből indulsz ki.D
Ferke13-12-2010 20:04:09 // 75532
Hááát, lehet, hogy ha nem coptam volna annyit, akkor én is így látnám, mert az érzés biztos, hogy jobb...:)
Ferke13-12-2010 20:03:22 // 75531
Rádférne egy ital, ezt így látatlanban biztosra veszem:)))
Bertók13-12-2010 19:54:33 // 75530
Nem lövi ki csak amikor startolok nagyon meghúzza az aksit és lemeriti.Az aksi alig 5 hós 58Ah-s! Nem tudom mi lehet a gond mert kontakt nélkül kb 0,5A a fogyasztás.
Gábor3313-12-2010 15:13:39 // 75529
Hali! Lehet még jo karbit szerezni én már több párat is rendelem. Igaz ezek mind Olaszországbol valok,teljesen buherálás mentesek,mindegyiken ott a kis adat tábla. Ezek olyan 25.000-30.000/pár. Ezekkel csak a szétszedés és tisztitás a melo és utánna kész. Nekem is ilyenek vannak fent most is már régota. Szerintem ezzel a tuti a 33! Nekem is volt fent Bosch LH3 Jetronic,de meguntam az állando kinlodást vele,már a második kábelköteg megszerzése után és roszabbul is ment,mint a karbikkal. Szoval én nem teszek "pisilöt" a Boxerre az tuti. De ezt mindenki maga dönti el,hogy mi a jo.
pb_13-12-2010 13:56:45 // 75528
Nekem nem szükséges külön koncentrálni, mint 1eseknek, akik +rémülnek a feladat súlyától és aknába ugranak, mer mindeig koncentrált vagyok. Tudod az én motorom tisztességes, nem szoktak nézetltérésbe keveredni a htőkék a vésőgéppel.
DDD
DDD
pb_13-12-2010 13:53:45 // 75527
Csak ennyiről írtál a hszdben?))
127_sud13-12-2010 12:59:58 // 75526
Persze mindenki másra esküszik és mindenkinek igaza van de alapvetően egy Alfasud-ra vagy Sprint-re szerintem sokkal jobban illik a karburátor. Persze lehet befecskendező is de valahogy nekem kicsit már túl modern. Én is ismerek olyan Alfa boxert (többet is) amin nagyon régóta jók a karbik és nem kell piszkálni állandóan. És tökéletesen fel lehet újítani a karbikat. Nem könnyű de meg lehet csinálni. Eleve más a hengerenkénti folytószelepes megoldás mint egy normál befecskendező. Persze a 16V-nél már szintén hengerenkénti a folytószelep de nekem a karbi marad az igazi. Ez ugye szubjektív dolog...
Ferke13-12-2010 10:45:27 // 75525
Koncentrál j inkább arra, hogy a köv. KUL-ra végre legyen egy tisztességes motorod:)))
Ferke13-12-2010 10:44:56 // 75524
Miért túlzás? Tiboratya az egyetlen, akit ismerek, és hibamentesen működik egy jó ideje a két karbija. Viszont neki az összes fúvókát felújította a kisöreg, ős utána szinkornizált, mindezt cca 15k környékén. Ez kb. pont annyi, mint egy innyektorszett.
Fentiek melyik részével nem értesz egyet???:)
Fentiek melyik részével nem értesz egyet???:)
pb_12-12-2010 23:52:12 // 75523
Azért 13km alatt be kéne, hogy melegedjen a motor, sőt jóval kevesebb alatt.
pb_12-12-2010 23:50:18 // 75522
Azért túlzásokba se Ssünk.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
462
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?