Forum >> Alfasud-33

pb_07-02-2011 10:17:44 // 76021
Szépen +főzted, vatte.))) Azért a vizet kihajt6tad volna belőle.
Rumi07-02-2011 02:43:01 // 76020
gondoltam feldobom picit a topikot es megosztok par kepet a hetvegi szerelesrol. a P4 koszoni jol van, de a masik fiat motorossal adodnak gondok.

az alany lampardi mester hires 2 literes twincam motorja


bontas




mit rejt a blokk?


gumikacsausztato



ket hengerrel nehezkesen jar, de meg beindul


bonus kep
Bertók04-02-2011 23:50:15 // 76019
Sziasztok!Bajban vagyok,segitségre lenne szükségen.Nem találok első lengéscsillapitókat a gépemhez 331,7 IE 8v 1991évjáratú.Ha valaki tud ujan megfelelő áron akár használt is megfelelne jo állapotban lévö, vagy valamilyen üzlethelységet amelyben lehet találni.Köszönöm a segitséget
TDI7502-02-2011 08:11:10 // 76018
Meg lehet oldani a karbis etanolos változatot is, csak egy jó karbis szaki kell hozzá. Láttam már etanolos ladát is, amire nem panaszkodtak hidegben sem.
pb_01-02-2011 21:11:24 // 76017
Pedig van olyan 33 modell, ami igen jó injektorral.))) Amúgy nemcsak a VL volt karbis.
G-Burt01-02-2011 21:02:04 // 76016
Kikérem az összes injektoros autós nevében. Hidd el, hogy javítana rajta, de ha nem akarsz injektort, akkor legyen pénzed benzint tankolni. Én etanolozok, igaz csak nyáron, de karbis autót ami tisztességesen működne etanollal még nem láttam.
Sasamester01-02-2011 17:44:31 // 76015
Nem rontom el azért ennyire az autót :D Akkor marad a benzin és a 6,5-9 literes fogyasztás.. :D Útálom az injektoros autókat.. Meg ha jól tom, az a pár darab VL mind karbis volt.
G-Burt01-02-2011 14:28:48 // 76014
tegyél rá injektort
Sasamester01-02-2011 14:02:42 // 76013
Üdv Cartársak!

Mi a véleményetek egy 3-as kiadású 33-as (csíklámpás), dupla dellorto karbis gépsárkány etanolos használatáról? Mit állítsak (gyújtás, stb) a tiszta etanolos használathoz?
ANGER31-01-2011 08:34:12 // 76012
ennél nagyobb gondot ne is legyen!:-)
misike7630-01-2011 19:18:04 // 76011
Amennyit láttam belőle sanszos, hogy nálam is az átmenő csavar kopott el, de cefetül.
pb_30-01-2011 13:59:55 // 76010
+ a persely.
ANGER30-01-2011 13:56:59 // 76009
jaja meg az átmenő csavar én mikor kiszedtem a csavar vastagságának fele hiányzott.
pb_30-01-2011 13:07:04 // 76008
Szilent.
pb_30-01-2011 13:03:10 // 76007
Jó móka drótkorongozni alvázvédőt, + tömítőt.)
misike7630-01-2011 11:03:41 // 76006
Megy le a váltókar, van egy csavar anyástól. A váltókar alján van keresztbe egy kb. 3cm-s cső keresztbe, ami oldalt valami szivacsos izébe lóg bele. Na onnan lötyög a karom. Mintha ott ki lenne kopva valami.
misike7630-01-2011 10:09:33 // 76005
Lehet vele váltani, azzal nincs baj. Váltásnál nincs gond, nem recseg-ropog.
2 csavar? Meg kell néznem még egyszer.
ANGER30-01-2011 08:40:28 // 76004
mind 2 megvan? 2db átmenő csavarnak kell lennie anyukájával a végén ,váltani amúgy lehet vele?
misike7630-01-2011 08:09:44 // 76003
Meg van a csavar. Más kehe lesz.
Gábor3329-01-2011 12:31:17 // 76002
Nálam a garázsban mindenfelé apro kis alvázvédö-kasznitömitö darabkák vannak. Szerintem amig a kasznit lakatoljuk lesz idöm rendesen kitakaritani.
Gábor3329-01-2011 12:27:40 // 76001
Üdv! A történet teljességéhez tartozik,hogy idén oktober végén teljesen szétbontom ujbol és viszem az üres kasznit a Grámán-mühelybe,ott kap egy wrc bukocsövezést és ezután lepapirozom mint rendszámos versenyauto. Ezért sem aggaszt annyira a dolog. Másrészt meg a gyárilag ponthegesztett lemezek sok helyen kezdenek szétválni(van ahol már teljesen szét van nyilva). Versenyautoknál ez nem megengedhetö,mert ha szétszakad akkor komoly gond van. Minden kritikus helyen kap erösitést és a gyári lemeznél erösebbet. Tehát attol sem tartok,hogy hamar szét fog hullani valami rajta. Szeretném a lehetö legjobban megoldani a dolgokat és nem szeretném elkapkodni. Ha végre elkészül akkor ugy sem fogom napi használatban tartani,szerintem éves szinten olyan 4.000-5.000KM-t fog megtenni. Persze az ember ezt már csak magának csinálja és ezért minden kis részletre igyekszik figyelni. Most majd az összerakásnál is ez lesz a fö szempont,rengeteg uj alkatrész kerül bele:kuplung also-felsö munkahenger,föfékhenger,kuplung szerkezet,kinyomo csapágy,szinter kuplung tárcsa,benzin csövek-szürök,elektromos ac,áramtalanito,kiegészitö müszerek stb. Tehát elég komolyan bele szeretnék nyulni,mert ez már szerintem "örök darab" marad.
pb_29-01-2011 11:40:04 // 76000
pb_29-01-2011 11:39:58 // 75999
pb_29-01-2011 11:39:46 // 75998
Mágusunk, + bekaphassa', vatte.)))
pb_29-01-2011 11:30:01 // 75997
+ vatte.D
Föckös29-01-2011 11:27:21 // 75996
megriadtál Papa? :-)
pb_29-01-2011 11:23:42 // 75995
Sztem a cink, horgany és tsaik nem sokat érnek. Inkább 1 normális alapozó, igaz, annak + ára van.
pb_29-01-2011 11:21:58 // 75994
Jogos észrevétel.
pb_29-01-2011 11:20:27 // 75993
1x én is csináltam már hasonlót a doblemezekkel, a tököm is tele volt már vele.)
Ékszij29-01-2011 11:02:18 // 75992
Nagyon jól tetted , én is lekorongoztam az egész alját pedig azt mondták hogy felesleges és néhol találtam szép dolgokat . Az ember csak saját magának csinálja meg mert sztem ezt nem lehet megfizetni ill. fizettetni .A kritikus pontoknál ha már lenyomtad fémig akkor a helyedben oda fújnék cinket .
Kristyon29-01-2011 10:48:08 // 75991
Üdv! Annó karosszériásnak tanultam, ugyan rég nem gyakorlom a szakmát, de ahol pont hegesztés van az nem véletlen, és nem biztos, hogy jót teszel azzal ha ott végigvarrod, lehet, hogy ott marha merev lesz, de ezzel máshova sokkal nagyobb terhelés kerülhet, és ott ahol talán nem is gondolnád fog elrepedni, ne adj Isten eltörni...
Gábor3329-01-2011 10:32:18 // 75990
Üdv! Héten kicsit megint drotkorongoztam a változatoság kedvéért. Elöször kivettem a komplett elsö futomüveket és aztán a kormány müvet is. Most minden jol hozzá férhetö lett. Mindkét elsö doblemezt-tornyot teljesen fémig ledrotkorongoztam. Most biztos azt kérdezitek sokan,hogy miért. Lakatosom tanácsolta és igaza volt megint! Blogban olvashato erröl is. Olyan dolgokat is látni most,amit eddig eltakart az alvázvédö-kasznitömitö. Sajnos megint elöjött pár lyuk,amik eddig jol megbujtak az alvázvédö alatt. Viszont ahol még a gyári alvázvédö volt,ott teljesen hibátlan a lemez,nyoma sincs rozsdának! Pedig egy 26-éves kocsinál ez nem igy szokott lenni. Mindkét torony teljesen jo állapotu,de azért alulrol kap némi erösitést 1,5mm-es lemezböl(mondjuk ezt érdekes lesz "bedolgozni" a torony also részébe),hogy még erösebb legyen és ne tudjon felszakadni. Összes rozsdás-lyukas lemezt kivágjuk és ugy lesz kifoltozva 1,5mm-es lemezzel. A gyári ponthegesztések mentén pedig mindenhol végig lesz varrva CO-val,ezzel is erösitve a kocsi elsö részét. Pár kép izelitönek:
kesa27-01-2011 21:14:53 // 75989
Téli / nyári üzemmód.
A nyáriban szívja a motor a hűtőrács mögül a "hideg" levegőt, a téliben (miután a szelep zárva van) a másik csövön keresztül a kipufogó leömlőtől, az előmelegített levegőt.
A pillangószelepet egy gázrugó mozgatja, ami (gondolom) a levegő hőmérséklete által van vezérelve. Bár ez utóbbi már csak találgatás, működő rendszert még nem láttam, mind ki volt herélve.
Ha nincs bekötve a cső, télen van csak hatása. Folyamatosan hideg levegőt szív a motor, nem előmelegítettet. Ennek lehet hatása a bemelegedésre is, meg folyamatos üzem közben is.
Sasamester27-01-2011 14:44:20 // 75988
Üdv Cartársak!

Egy kérdés... Van egy 33-as Alfám, 1992-es, 1,3 Veloce Lusso, dupla dellorto karbis. A kérdés. Van ez a drága légszűrőházam, aminek az elején két légbeömlő cső is van. Nah most az egyikre rá van "taknyolva" (nemrég vettem a kocsit) egy darab alu cső, a másikon semmi nincs. Az egyikben van egy "pillangószelephez" hasonló valami. Gondolom oda kellene a kocsi eleje felől érkező "hideg levegős" csövet bekötni by szabályozza a bejövő levegőt. A másikra is kell gondolom egy cső (látszik a bilincs nyoma), de azt hova vezessem? AZ autó megy meg minden, de jobb szeretem ha az ilyen dolgok a helyükön vannak! Előre is köszi a segítséget! ;)
ANGER27-01-2011 10:14:51 // 75987
Üdv!
vedd le a váltószoknyát és nézd meg,hogy nem-e hiányzik-e a csavar a rudazat és a kar kapcsolatából.
misike7627-01-2011 08:58:22 // 75986
Sziasztok! Elkezdett zörögni a kulisszám. A váltókarom meg fel-le kotyog, lötyög. Szerintetek nagy a baj?
pb_27-01-2011 08:47:51 // 75985
1 ugyanolyan xart, mint ami benne volt, mi?))
pb_27-01-2011 08:46:58 // 75984
Inkább nem mondok semmit.
pb_27-01-2011 08:46:24 // 75983
Sejtem.
Ferke27-01-2011 08:35:02 // 75982
Nem érdemes tökölni, másik motort bele, 1 délután alatt kész is:)))
ANGER27-01-2011 06:17:58 // 75981
szerintem a kollégára az vár amin én már kersztűl mentem,így kezdődött nálam is minden!:-(
ANGER27-01-2011 06:16:44 // 75980
ugye?
annak szép röfögő hangja van!:-)
De ez nem is pörög fel csak adja azt a komoly hangot itt olyan mintha 2 henger nem ment volna!
ANGER27-01-2011 06:14:37 // 75979
igen sajnos,bár a jelenséghez volt szerencsém párszor
G-Burt27-01-2011 00:52:51 // 75978
gondolom:D a lényeg, az egyel utána levő hszben van!:)
pb_27-01-2011 00:13:03 // 75977
A nyitott léxűrőházas történetet nekem nem kell bemutatnod.)))
G-Burt27-01-2011 00:05:57 // 75976
bár így többször megnézve nem is olyan, inkább mintha vmelyik henger nem dolgozna
G-Burt27-01-2011 00:03:32 // 75975
Nekem az ugrott be róla. Nyitott légszűrőházzal az enyém is ilyesmi, és a motor 100% rendben van. (de furcsa kimondani:)

Hétvégén bekukkantok a váltóba:)
pb_26-01-2011 23:53:02 // 75974
Úgy, alapjárat sem igazán van.
pb_26-01-2011 23:51:39 // 75973
Annak 1 kicsit más hangja van.
pb_26-01-2011 23:49:53 // 75972
Aggasztó hangja van már Nnek az Lejétől fogva.(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.