Forum >> Alfasud-33
pb_04-06-2011 23:32:06 // 76621
Csak a 16vnél nagyobb a cső. Én nem vágoznék szét 1 jó kasztni 1 dob miatt.
Tiszi04-06-2011 21:37:22 // 76619
Szia. Szerintem a pótkeréktartó kiszedése nem nagy meló .. csak flex és mehet vissza egy sima lemez .Így lenne helye a dobnak .A műszakin, nem a hangja miatt aggódnék, hanem , azért mert nincs tartó azaz át van alakítva a kasztni . A hátfal és a lökös mögött pedig annyi hely van, hogy a 2 collos vonóhorog is éppencsak elfért .. oda dobot tenni ? Nem akarom, hogy a dob fele kilátszódjon a lökös alól ... úgy mint az ajánlott off-os autónál ...
Gábor3304-06-2011 13:22:58 // 76618
Üdv! A 33-nál többféle kialakitásu leömlöt használtak. Nekem az 1,5 és az 1,7 motor ugyanazzal a leömlövel müködött. Csö átméröben mindegyik 8V ugyanaz. Csak kialakitásban térnek el:létezik 4-2-1 és 4-1 kialakitásu. Meg a 16V ami nagyobb átméröjü csövekkel van gyártva. Sajnos a 16V leömlöt sokat kellene alakitani,hogy felmenjen a 8V hengerfejekre. Ha kiszeded a potkerék tartot,akkor az elég komoly melo. Meg a potkereket is kell tenni valahová. Ezért irtam,hogy a hátfal alatt a hátso lökös mögött kéne megoldani a dob felfogatást-elhelyezést. Rendört szerintem nem érdekli,müszakin meg ha nem hangos,akkor nem foglalkoznak vele. Azért ha akarnak,akkor mindenbe bele tudnak kötni.
Tiszi04-06-2011 12:14:02 // 76617
Érdekes amit írsz, mert az enyémben 1.4-es volt s úgy cseréltem motort, hogy a kipufogó ugyanaz maradt .. lehet, hogy ez a kisebbik leömlő ? ... más : szerinted lenne valami probléma abból, hogy a pótkeréktartót feláldoznám ? mert akkor sokkal több helyem lenne a dobnak .... és kevesebb a csomagtérnek, de ha vizsgán/rendőr nem szólnának érte, akkor nekem megérné ...
Gábor3304-06-2011 08:01:20 // 76616
Hali! Persze olyan a 145/146 Boxeré is,de ha jol tudom,akkor a 33 futomüve miatt nem megy fel egy az egyben. Ha jol emlékszemakkor a bal oldali hossztartonál nem fog elférni. Én is probáltam már ezt a variáciot. Inkább az 1,4 Imola 33 leömlöt tudom ajánlani,ami formailag az 1,7 16V leömlöje csak kisebb csöátmérökkel. Egy jo állapotu bontott olyan 10.000FT körül már találhato. Persze lehet egyedileg is legyártatni a leömlöt ez olyan 70.000-110.000FT körül van kiviteltöl-anyagtol függöen. Ez a legtökéletesebb,mert ezt az adott motorhoz készitik,biztosan dob a teljesitményen. Sajnos a 33 olyan mostoha tipus,mert gyakorlatilag alig létezik hozzá tuning alkatrész. Ami meg elérhetö az meg horror árban. Tehát szerintem az átalakitás a házilagosan kivitelezve a leg költség hatékonyabb.
Gábor3304-06-2011 07:49:34 // 76615
Üdv! Igaz,hogy gyárilag sem rossz,de lehet javitani a hatásfokon. Nekem is érezhetöen számit a 60-as versenyrendszer,igaz a leömlö még a gyári. Én abbol indultam kihogy a lakatosom készitett már kipufogo dobot,ezért gondolom,hogy egy karosszériásnak ez nem jelenthet gondot. Maximum csak a ráforditott idö ami miatt nem vállalják. Persze tényleg odafigyelést igényel a dolog,mert hamar elveszhet a nyomaték-teljesitmény. Vagy másik alternativa:kipufogossal(Jano-dob,Dinamit stb) legyártatni a dobot-csövezést-végeket. Bár itt meg az anyagiak szerintem kicsit huzosabb.
pb_03-06-2011 23:47:08 // 76614
Bár belegondolva nálad sem lenne 1xűbb. Nem.))
Tiszi03-06-2011 20:47:43 // 76613
Hogy érted , hogy nálam ? Csak azért mert az enyém ezüst ? :)
Tiszi03-06-2011 20:46:11 // 76612
Érdekes.. 2 komment ugyanabban a másodpercben s ugyanazzal a sorszámmal ... más : érdekes ez a hangolás, mert a 145-ös leömlője milliméterre ugyanaz a 33-al, de mégis másfajta elrendezésű ... igaz a szívó és a kipuff. oldalt együtt hangolják ...ha jól tudom ..
pb_03-06-2011 20:44:28 // 76611
A linkelt videon biztos, hogy máshogy van, de nálad sztem teljesen jó az, amit Gábor33 kolléga írt.
pb_03-06-2011 20:42:25 // 76610
A hátsó dobbal nem nagyon tudod rontani a teljesítményt. Amúgy a sok boxernek nem olyan jó ám a kipuffja gyárilag, mint ahogy gondolod.)
Tiszi03-06-2011 20:39:39 // 76609
Ez lenne a legegyszerűbb megoldás, de a linkelt videón szerintem nem így van . Egy picit látni, hogy a dobok hosszában vannak beépítve. Igaz ez P4-es , annak nem ismerem az elrendezését, lehet, hogy ott könnyebb ...hétvégén majd meglesem ..
Bálint3303-06-2011 20:36:12 // 76608
Én nem javaslom a dolgot. Kipuf tervezése hangolása igen komoly tudomány, amihez szimpla lakatos aligha ért. Anélkül pedig mindenképp romlani fog a teljesítmény. (megjegyzem szerintem az Alfák gyári kipufogóinál jobbat felesleges keresni...)
Gábor3303-06-2011 16:55:38 // 76607
Hali! Egy ügyes lakatos biztosan meg tudja oldani. Szerintem a gyári hátso dob helyett kellene gyártani(venni ha méretileg kaphato) egy komplett hátso dobot,amit kereszbe van a hátfal alatt. Ebbol meg oldalanként kihozni a 2-2 véget. Jo pár orás melo,mire elkészül a dob,de kivitelezhetö. Hondákhoz létezik(civic,crx stb) ilyen elrendezésü hátsodob. Talán méretileg is passzolna. Tuning oldalakon kéne keresgélni,hátha találsz.
Gábor3303-06-2011 15:04:10 // 76606
Gábor3303-06-2011 15:00:22 // 76605
Üdv! Végre megérkeztek a sport féktárcsák és betétek. Este még fel is tettem a kocsira. Ha ezzel sem javul jelentösen a fékhatás,akkor nem tudom mit kéne feltenni. Remélem nem lesz gond velük és tényleg birják a kiképzést. Pár kép:
Tiszi02-06-2011 22:26:25 // 76604
Srácok ! Hogyan lehetne kivitelezni a dupla kipufogórendszert ?
Erre lenne szükségem : AR33
( eltekintve persze a karbiktól, és 8 szeleptől ...)
Erre lenne szükségem : AR33
( eltekintve persze a karbiktól, és 8 szeleptől ...)
Dekka02-06-2011 12:10:41 // 76603
ez tény, de már 1 honapja nem mostam le, lassan megint olyan lesz mint rég :D
pb_02-06-2011 00:05:40 // 76602
A balos képeken jobban mutat.DD
pb_02-06-2011 00:04:12 // 76601
Sztem az állag+óvás nem jó +oldás. Inkább csináld + vizsgára, aztán add L.
pb_02-06-2011 00:00:53 // 76600
Ééén?))) Bár most felötlött 1 undos történet, valami szelepgörbüléssel, vagy mivel.)))
Dekka01-06-2011 22:31:43 // 76599
nincs az a fotoshop amivel ezt a fenyzeest es kasztnit kilehetett volna javitani :D
Bálint3301-06-2011 22:26:45 // 76598
ááá, ez Photoshop :P
Dekka01-06-2011 22:22:28 // 76597
Bálint3301-06-2011 22:12:23 // 76596
Nagyfelújítás nem jöhet szóba, annyi lóvém nincs ilyen célra (igazából egy közepes méretű fejlődő ország éves költségvetése sem volna elég arra), ha marad a gép, max állagmegóvásról lehet szó a következő kétéves ciklus végéig, amikoris ismét döntéshelyzetbe kerülök...
Gábor3301-06-2011 15:30:57 // 76595
Hali! Látom még is csak talán megtartod! Jo lenne megörizni minnél többet a 33-bol és a hasonlo koru gépekböl! Tudom,hogy nem egyszerü,de megoldhato minden. Ha lépésröl lépésre haladsz,akkor anyagilag sem olyan megterhelö. Nem érdemes kapkodni,mert sokszor ugy is várni kell a megrendelt alkatrészekre. Látom a lakatos része megoldodni látszik a dolognak. Amit irtál talán a nyulványok a leg szivatosabb részek,de mindent meg lehet oldani. Érdemes kivenni a motort-váltot,futomüveket,hogy rendesen hozzá lehessen férni mindenhez. Blogomban láthatod,hogy nekem mindkét nyulvány ujbol le lett gyártva,mert teljesen szétkorhadtak. Gyárilag meg amugysem tul vastag lemezböl készültek. Érdemes mindkét doblemezt teljesen fémig letisztitani,mert én is találtam jopár repedést,amit nem is vettem volna észre. Találsz még megoldásokat a futomü bekötési pontok erösitéséhez,lengökarok,hátso kitámaszto rudak stb megerösitéséhez. Futomüvet meg ha teljesen át kell szilentezni,akkor ugy is ki kell bontani. Én minden egyes alkatrészt homokszorattam és utánna meg porfestettem. Mondjuk nem olcso dolog,viszont idötállo és esztétikus is. Féket meg szintén megbontás után tudod megitélni,hogy mitöl gyenge,de egy alapos tisztitás és átmozgatás csodákra képes. Villamossággal kapcsolatban meg megint jo kis idöigényes dolog mindent kiszürni,de csak egyszer kell rendbehozni és akkor tuti lesz. Én tervezem,hogy teljesen át lesz füzve a komplett villamosság,plusz egy-két modositás. Persze csak sorjában,mert most nálam a motor a következö aminek el kéne végre készülnie. Azért ha elkészül meg kéne mutatni pár gyorsuláson!
Ferke01-06-2011 08:51:54 // 76594
Áh, erre mit mondjon az ember?! Mindent széthajtasz....!:)
Bálint3331-05-2011 22:38:27 // 76592
Van olyan hasznos, mint a Te "Át kell nézni mindent" javaslatod :P
pb_31-05-2011 22:14:39 // 76591
Nem rossz ötlet.D
pb_31-05-2011 21:58:38 // 76589
Bálint3331-05-2011 21:27:33 // 76588
Komoly gondja van a gépnek, vagy ez is csak a szokásos altatás Lacháza előtt?
Én már többet gyorsulásira nem vinném a járgányt, megszolgálta már, hogy öregkorára kis kíméletben részesüljön (najó szerpentineken még mindig gyilkolom, de nagy nyilvánosság előtt már nem lenne szívem taposni szegényt. Pedig még mindig megy mint a veszedelem...)
Tényleg, hamár így beszélünk: ha az ablaktörlő időnként elfelejti a szakaszos törlést és kizárólag egyféle, folyamatos üzemmódban hajlandó működni, az relé probléma lesz, vagy valami más elektronikus huncutság, amit úgysem értek meg? (majdnem leírtam, hogy jellemzően nedves időben jelentkezik a probléma így talán valami párásodik... de azthiszem ez így elég kézenfekvő :DD , tény, hogy száraz időben, mikor az embernek esetleg bütykölni volna kedve, nem sikerült reprodukálnom a hibajelenséget)
Én már többet gyorsulásira nem vinném a járgányt, megszolgálta már, hogy öregkorára kis kíméletben részesüljön (najó szerpentineken még mindig gyilkolom, de nagy nyilvánosság előtt már nem lenne szívem taposni szegényt. Pedig még mindig megy mint a veszedelem...)
Tényleg, hamár így beszélünk: ha az ablaktörlő időnként elfelejti a szakaszos törlést és kizárólag egyféle, folyamatos üzemmódban hajlandó működni, az relé probléma lesz, vagy valami más elektronikus huncutság, amit úgysem értek meg? (majdnem leírtam, hogy jellemzően nedves időben jelentkezik a probléma így talán valami párásodik... de azthiszem ez így elég kézenfekvő :DD , tény, hogy száraz időben, mikor az embernek esetleg bütykölni volna kedve, nem sikerült reprodukálnom a hibajelenséget)
pb_31-05-2011 21:17:46 // 76587
Minden csak akarat kérdése.))) +felelő nyugatatókkal nem lehet gond.DD
Letérdelt.)))) Persze.DDD
Letérdelt.)))) Persze.DDD
Bálint3331-05-2011 21:13:54 // 76586
Tapasztalataim szerint itt semmi sem könnyű...Egy szimpla gyertyacsere is tud véres drámába torkollni :)
Amúgy a te vasaddal mi a helyzet? Még mindig a régi játékot játszod, hogy évente egyszer összetákolod és porig alázod vele a népet gyorsulásin?
Amúgy a te vasaddal mi a helyzet? Még mindig a régi játékot játszod, hogy évente egyszer összetákolod és porig alázod vele a népet gyorsulásin?
pb_31-05-2011 20:55:35 // 76585
Akkor már könnyen jönne le.))) Rumi kollégát majd én lerendezném.DD
Bálint3331-05-2011 20:38:19 // 76584
Különben is mit szoptam vele mire felküzdöttem... más volt a vastagsága mint az eredetinek és minden csavar rövid volt hozzá. (megaztán mit szólna Rumi kolléga, ha csak úgy továbbpasszolnám szegény elhalálozott gépezetének földi maradványait...)
pb_31-05-2011 20:20:36 // 76583
Gondoltam ha +tartod, akkor nem fogod lecsavarni.)))
Bálint3331-05-2011 20:11:55 // 76582
Én is szívesen megtartanám... fene tudja. Ma beszélgettem a cégnél a műhelyfőnökkel, erre felajánlotta hogy ott megcsináltathatom valamelyik melóssal a lakatosmunkát hétvégén. Volt is olyan lakatos kolléga aki mondta hogy megcsinálná kb. egy láda sörért... (állítólag szépen dolgozik a srác)
Egyelőre holnap leviszem, hogy megnézzék mekkora a gond. Azt tudom, hogy a padlólemez lyukas elöl a taposó részeknél, a küszöbök talán még át nem lyukadtak... kerékívben hátul szintén kezdődik a gond. Lakatos munka ezen kívül még annyi van, hogy elöl a nyúlványok megrepedtek (ehhez gondolom motor ki...).
A fék gyenge, utána kell nézni mi a probléma.
Ha marad az autó akkor meg kell még bírkóznom az ablaktörlővel, a töltésproblémákkal, a nehezen csukódó ajtókkal, stb...
Van egy olyan érzésem, hogy végül úgyis megtartom (ez esetben bocs pb a stabi is marad :P ), egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy hét múlva már ne legyen...
Jah és gyakorlatilag az összes szilentet cserélni kell. (fényezésről meg még gondolkodni sem merek)
Egyelőre holnap leviszem, hogy megnézzék mekkora a gond. Azt tudom, hogy a padlólemez lyukas elöl a taposó részeknél, a küszöbök talán még át nem lyukadtak... kerékívben hátul szintén kezdődik a gond. Lakatos munka ezen kívül még annyi van, hogy elöl a nyúlványok megrepedtek (ehhez gondolom motor ki...).
A fék gyenge, utána kell nézni mi a probléma.
Ha marad az autó akkor meg kell még bírkóznom az ablaktörlővel, a töltésproblémákkal, a nehezen csukódó ajtókkal, stb...
Van egy olyan érzésem, hogy végül úgyis megtartom (ez esetben bocs pb a stabi is marad :P ), egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy hét múlva már ne legyen...
Jah és gyakorlatilag az összes szilentet cserélni kell. (fényezésről meg még gondolkodni sem merek)
Gábor3331-05-2011 15:09:00 // 76581
Üdv! Jo lenne,ha egyel több 33 maradna! Sajnos kezdenek nagyon eltünni,föleg a régi kocka lámpásak! Pedig szerintem jobb sorsra érdemesebbek,mert olyant tudnak,amit mai autok már nem. Ezeket még vezetni kell és nincs telerakva sok elektromos dologgal,"marketing kapcsolokkal" stb. Szerintem a nagyobb alkatrész kereskadések:Bárdi,Unix,Szakal-metall stb minden régioban megtalálhatok. Bontott alkatrészt meg házhoz viszi a posta. Szerintem itt mindenki segitene a cuccok felkutatásában és az auto megmentésében. Szerintem ki lehet alkudni egy értelmes összeget. Bontos számokat én is szivesen tudok adni ha kell. Motor felujitásra meg létezik többféle alternativa is. Szoval szerintem ne kapkodd el. Mert igy eladni nem sokat kapsz érte,elbontani meg csak nyüg,csomo dolog rajtad marad és nem nagyon tudod eladni.
pb_31-05-2011 13:19:47 // 76580
Pontosan nem tom mennyi, de nem kevés zseton, ill utánajárás. Viszont, ha bontóba akarod adni Lőtte lecsavar6nád róla a 16v kereszttartót + stabot.
Zsó31-05-2011 10:22:53 // 76579
Hali! Köszi a válaszokat. Valóban úgy érzem, hogy nem lehetetlen a megmentés, csak rengeteg utánajárást fog igényelni.... és mivel nincsen másik autóm, igy az alkatrészek beszerzése sem olyan egyszerű. ráadásul én mostmár Bp-en vagyok, a kocsi pedig Miskolcon...
De még alszom egyet a dolgokra :)
A blogot meg végigolvasom majd.
De még alszom egyet a dolgokra :)
A blogot meg végigolvasom majd.
Bálint3331-05-2011 05:49:49 // 76578
Jah, csak nekem meg nincs módom elbontással bajlódni (meg gyomrom sem volna szétszedni).
Esetleg azt tudjátok, hogy bontóba leadásnak mi a menete/anyagi oldala?
Esetleg azt tudjátok, hogy bontóba leadásnak mi a menete/anyagi oldala?
pb_31-05-2011 00:15:00 // 76577
Az a baj, hogy így nem nagyon fog érdekelni senkit, max dbokban.
pb_31-05-2011 00:13:09 // 76576
De, akkor miért nem veztengellyel érzékeltetted?)
Bálint3330-05-2011 19:45:54 // 76575
Sziasztok!
Ezer éve nem jártam erre, talán a régiek még emlékeznek rám ;) sajnos munka és egyéb zűrök miatt szép lassan elmaradt a fórumozás...
Amiért most ismét jelentkezem az a következő: úgy tűnik igen rövid határidőn belül kénytelen leszek megválni szeretett 33-asomtól. Az ok egyszerű: az autó öregszik, nekem meg nincs időm rá, hogy foglalkozzak vele. Az utóbbi időben sajnos már kezdi utolérni a kora, lyukad a padlólemez és alakul a rozsda a küszöbökön is. Motorikusan továbbra is kifogástalan, nap mint nap használom és tényleg hibátlanul működik a szerkezet, de az elektronika egyre több apró hibát generál (kapcsolók, ablaktörlők, központizár etc...). A futóművet a törés óta sajnos szintén nem érzem 100%-osnak.
Lényeg a lényeg már jó ideje nem tudok olyan gazdája lenni, amilyen szeretnék, azt pedig nem szeretném végignézni ahogy teljesen széthullik.
A műszakija még durván egy hétig érvényes és most elggé tanácstalan vagyok, hogy mit tudnék kezdeni vele. Tudnátok valamit javasolni? Esetleg érdekelne valakit akár rendbehozásra akár donornak? (szar ezt így leírni...)
Sokáig azt a gondolatot dédelgettem magamban, hogy letámasztom valahova és majd egyszer felélesztem, de végül meggyőztem magam róla, hogy jobb most egyszerre túllenni az elváláson, mint további hosszú évekig nézni ahogy megeszi az idő... Megsiratni biztos megfogom, elvégre ebben nőttem fel, de egyszer úgyis mindennek vége lesz...
Természetesen továbbra sem fogok gyalog járni, úgyhogy keresgélem is az utódját, egyértelműen márkán belül (jelzem mióta utoljára itt jártam, már van mégegy alfa a családban, a szüleim vettek egy 159-et), a vírus nem ereszt... ;)
Üdv, Bálint
Ezer éve nem jártam erre, talán a régiek még emlékeznek rám ;) sajnos munka és egyéb zűrök miatt szép lassan elmaradt a fórumozás...
Amiért most ismét jelentkezem az a következő: úgy tűnik igen rövid határidőn belül kénytelen leszek megválni szeretett 33-asomtól. Az ok egyszerű: az autó öregszik, nekem meg nincs időm rá, hogy foglalkozzak vele. Az utóbbi időben sajnos már kezdi utolérni a kora, lyukad a padlólemez és alakul a rozsda a küszöbökön is. Motorikusan továbbra is kifogástalan, nap mint nap használom és tényleg hibátlanul működik a szerkezet, de az elektronika egyre több apró hibát generál (kapcsolók, ablaktörlők, központizár etc...). A futóművet a törés óta sajnos szintén nem érzem 100%-osnak.
Lényeg a lényeg már jó ideje nem tudok olyan gazdája lenni, amilyen szeretnék, azt pedig nem szeretném végignézni ahogy teljesen széthullik.
A műszakija még durván egy hétig érvényes és most elggé tanácstalan vagyok, hogy mit tudnék kezdeni vele. Tudnátok valamit javasolni? Esetleg érdekelne valakit akár rendbehozásra akár donornak? (szar ezt így leírni...)
Sokáig azt a gondolatot dédelgettem magamban, hogy letámasztom valahova és majd egyszer felélesztem, de végül meggyőztem magam róla, hogy jobb most egyszerre túllenni az elváláson, mint további hosszú évekig nézni ahogy megeszi az idő... Megsiratni biztos megfogom, elvégre ebben nőttem fel, de egyszer úgyis mindennek vége lesz...
Természetesen továbbra sem fogok gyalog járni, úgyhogy keresgélem is az utódját, egyértelműen márkán belül (jelzem mióta utoljára itt jártam, már van mégegy alfa a családban, a szüleim vettek egy 159-et), a vírus nem ereszt... ;)
Üdv, Bálint
Gábor3330-05-2011 16:28:49 // 76574
Hali! Köszönöm! Remélem Kalocsán már tudok vele menni gyorsuláson! Pb-nek ugy is mondtam,hogy kihivon a "kevés szelepessel" egy gyorsulásra! Remélem ez megvalosul! Hát nem számitottam ennyi komplikáciora,de végül minden megoldodni látszik.
Gábor3330-05-2011 16:19:52 // 76573
Hali! Amiket itt leirtál,az még nem olyan vészes. Föleg ha kicsit saját magad is tudod szerelni. Motornál szerintem is vez.tengely bütyök lesz a hunyo. Érdemes minden alkatrészt több helyen is megnézni,mert erösen eltéröek az árak. Leömlöt találni jo állapotut,katalizátorhoz ha ragaszkodsz,akkor univerzális már van jo áron. Kormánymü felujitás nem tudom mennyi lenne,gondolom szét kéne bontani és akkor mondanának pontosabb árat. De ebböl is tudsz jo bontottat venni. Kasznit érdemes rendesen megcsináltatni,mert a 33-bol tényleg jo állapotut nem találsz vagy csak sok pénzért. Egy megbizhato és jo lakatos simán megoldja. Nálam a blogban olvasd el a motortér részt. Képeken látszik,hogy nem gyengén volt elkorhadva,de még ez is menthetö volt. Féket szintén nem nagy ügy megoldani,létezik már minden fajta árfekvésü-minöségü betét és tárcsa,dob és fékpofa. Fém fékcsövet kapni autos boltokban,de gyártatni is lehet olcson. Ez mind rajtad mulik,hogy ezt épited fel ujbol és akkor lesz egy megbizhato kocsid,vagy másikat keresel és azt kezded el rendbehozni. Nem kell mindent egyszerre megcsináltatni,mert ugy biztosan huzos,de lépésenként szerintem müködik a dolog. Ha segitség kell,akkor szerintem itt mindenkire számithatsz.
G-Burt30-05-2011 15:59:25 // 76572
nem azt írtam, h másik kell, hanem csak az árakat akartam érzékeltetni:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?