Forum >> Alfasud-33

pb_03-02-2006 20:39:16 // 12271
Akkor ezt bebukta a kolléga.
kando.03-02-2006 20:36:45 // 12270
Naa :)) Én is akarok sokmindent.. de akkor ez amolyan felújítás-rendbetétel dolog ? Na, akkor hajrá ;-))
Bálint3303-02-2006 20:36:38 // 12269
Én úgy hallottam, hogy már némelyik '83-asba is raktak.
tzoli15503-02-2006 20:36:17 // 12268
Ködlámpa helye megvan, de csak a fele van rajta, az is gagyi.
Bálint3303-02-2006 20:35:25 // 12267
Teeee! Ha csak ilyeneket tudsz mondani akkor télleg ne törd magad ! :))) Semmi különös csak a régi mese: Bálint stabilizátort akar a gépébe, csak olyan balfasz, hogy még mindíg nem tudta elintézni.
tzoli15503-02-2006 20:35:21 // 12266
Dobtam fel képeket az oldalamra. A szürkéből már átraktam a stabit az Imolába. A zöldben nem tudom van-e holnap kiderül!
pb_03-02-2006 20:33:52 // 12265
A '90-es 1.7 IE-t kell célba venni. Egyébként nem tudom, hogy mitől függött, hogy tettek-e bele, én úgy gondolom, hogy a korai verziókba nem tettek csak.
kando.03-02-2006 20:32:34 // 12264
Te Bálint, mit építesz most, hogy ennyi sokminden kell a vasba ?? Vagy ennyire széthajtottad, hogy már a motor is ki akar szakadni, hogy cserélni kell a merevítést ?
Bálint3303-02-2006 20:31:26 // 12263
A '86-os oro-ban van ködlámpa?
Bálint3303-02-2006 20:29:44 // 12262
Lehet. Mondtam is az imént, hogy nem túl megbízhatóak. Ezért keresek valami más forrást. Szerinted a kolléga imént felajánlott gépében lehet stabilizátor? Egyáltalán mitől függött ez Giovanniéknál, hogy tesznek-e bele avagy sem ?
pb_03-02-2006 20:29:12 // 12261
Az alsó keresztmerevítőt keresi, ami 1ben a motort is tarja(ezen van az 1. motortartóbak), ill a stabilizátort, a felfüggesztő fülekkel 1ütt. De lehet elég lenne neki a stabilizátor is.
Bálint3303-02-2006 20:27:36 // 12260
Kanyarstabilizátort, az összes felfogató alkatrészével. Nagyon jó lenne ha tudnánk boltot csinálni.
tzoli15503-02-2006 20:25:35 // 12259
Hali! Mit is keresel tulajdonképpen? Azért kérdezem, mert van egy 90-es évjáratú 33-asom bontásra, és holnaptól lesz egy 86-os 33 "oro" is. Az alkatrészeket szeretném gyorsan és persze nagyon olcsón elpasszolni. Ha tudok segíteni, keress meg vagy itt, vagy telszám az oldalamon! Üdv.: Zoli
pb_03-02-2006 20:25:22 // 12258
Sztem 1 kcsit keveset mondtak, vagy rohadttul nem azt nézték ami kell.
Bálint3303-02-2006 20:15:49 // 12257
Kerszttartó, stabilizátor rúd, meg az egyéb szükséges cucc.
pb_03-02-2006 20:14:40 // 12256
Ja, hogy semmi nincs +. A 15k-ban mi lenne benne?
Bálint3303-02-2006 20:11:55 // 12255
Nincs. Arra gondoltom az előző hsz.-ben. Stabilizátor kéne, mindenféle kiegészítőkkel és felfogató akármikkel (ez aztán a szakszerű megfogalmazás! :))
pb_03-02-2006 20:07:03 // 12254
A stabilizátor +van?
Bálint3303-02-2006 19:57:59 // 12253
Köszi szépen. Esetleg ha valakinek van otthon elfekvőben, vagy találkozik egy 33-assal bontóban az légyszi szóljon, mert én magam nem igen tudok szerezni. Egy helyen mondták, hogyha leteszek előleget akkor 2-3 hét múlva talán lesz, de velük már máskor is befürödtem.
pb_03-02-2006 19:51:58 // 12252
+próbálok én is utána nézni. Bár volt a kezemben már jópárszor a keresztmerevítő, de nem rémlik ilyen, ill +int látnom kéne élőben.
Bálint3303-02-2006 19:44:20 // 12251
Nincs, talán majd holnap tudok csinálni... Az a baj, hogy én még sosem láttam élőben ilyet, így nem igazán tudom elképzelni, hogy milyennek kéne lennie.
pb_03-02-2006 19:38:33 // 12250
Ezt nem igazán értem. Hegesztett helye?? Nincs képed a tiedről, alulról?
Bálint3303-02-2006 19:34:02 // 12249
Ja, amúgy azt mondták, hogy mindenestül 15e körül van az ára.
Bálint3303-02-2006 19:33:21 // 12248
Azt mondták, hogy azért kell cserélni, mert azon a kereszttartón hegesztett helye van, az enyémen meg nincs. Most nem igazán tudom, hogy megrendeljem-e vagy nem...
pb_03-02-2006 19:23:43 // 12247
Sztem nem. Annyi, hogy ugyanaz a 4 csavar fogja, mint a keresztmerevítőt. A merevítőrúdon viszont lehet, hogy kell 1 kicsit alakítani kell majd, ha nincs rajta a 4db 8-as furat.
Bálint3303-02-2006 17:26:55 // 12246
Sziasztok! Megint stabilizátor ügyben kérdeznék: - lehetséges az, hogy ahoz, hogy feltegyem a stabilizátort, kereszttartót is cserélnem kell? (ill. a kérdés úgy szól, hogy feltétlenül szükséges-e?) A boltban megnézték és azt mondták, hogy erre nem lehet feltenni.
kando.03-02-2006 09:09:36 // 12245
Igen, igaz :) Itthon van nekem egy olajátfolyás-mérőm, azt kéne egyszer behekkelni a gépbe, csak kicsit nagy, kb 10x10 cm helyet kér (Bopp & Reuther)
Scott03-02-2006 08:52:46 // 12244
Jogos , így gondoltam én is, csak hülyeséget írtam le :))
bb1802-02-2006 20:59:17 // 12243
ha fülre állitod a gyujtást akkor a következö az eljárás: addig forgatod amig a legmadasabb fordulatot eléri a motor, majd kb 6-8 fokot adsz elögyujtást. a legmagasabb fordulat ugyanis utogyujtásnál jelentkezik, mert alapjáraton nincs terhelés. ha ilyenkor visszaforditod az elosztot 6-8 fokkal akkor kb jo lesz az elögyujtás. ezek után persze mindig kell ellenörizni müszerrel, az elöirt modon.
bb1802-02-2006 20:56:01 // 12242
bocsi de ezzel nem értek egyet. a röpsuly a fordulatra szabályoz mig a vákum a terhelésre. olyan nics hogy nem tud eeget ráadni. legalábbis normál esetben. szélsöséges esetre mér 20 éve is csináltunk tuning elosztokat, amikben a röpsuly nagyobb elögyujtást tud adni. akkor még ladákba ment a darab.
bb1802-02-2006 20:51:33 // 12241
azért használna azt is, pl a fogyasztás mérésnél az üzemanyagnál.
bb1802-02-2006 20:47:15 // 12240
a BERNER-nél van normális áron és jo minöségü saruzo fogo. én kb 8 éve vettem 5 ezer volt és kifogástalan a mai napig. tecskos meg ilyesmit nehogy vegyél,.
kando.02-02-2006 19:35:01 // 12239
Ha meglátogatlak, hozzak stroboszkópot is ? :-))))
Scott02-02-2006 19:33:58 // 12238
Tanulság : ha másnap fontos, hogy rendelkezésre álljon a verda, akkor meggondolatlanul nem szabad hozzányúlkálni :PPPP :))))))
Scott02-02-2006 19:32:18 // 12237
Ha nem laknál olyan messze tudnék strobit szerezni, pontosabban elhozni nem lehet, de azért helyben odaadják :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-02-2006 17:19:52 // 12236
Jó van,főnök! ;-) Holnap olyan vidéken járok ,ahol viszonylag nagy az 1 km2-re eső stroboszkópsűrűség. Majd megnézetem meg a rögzítést is ellenőrzöm. csak az idegesített fel,hogy a tegnapi nap erre volt szánva,megy szinte hibátlanul, reggel meg amikor minden mp számít,beszopat... :-(
Scott02-02-2006 16:07:48 // 12235
Annak nem szabad leállnia. Ha beröffen, akkor érzésre azért simán be lehet úgy állítani, hogy vígan eljárj vele. A leállás szerintem azért van mert nem jól van visszarakva, ill. nincs leszorítva rendesen és kiugrik a horonyból az elosztó, bár elég hihetetlenül hangzik :). Feltételezem, hogy a gyújtáskábeleket rendesen raktad vissza. Azért azt is érdemes ellenőrizni :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-02-2006 15:51:41 // 12234
abból induljunk ki,hogy előtte jó volt... tehát a legutóbbi beállításakor is az elosztóházat forgatták el a rotortengelyhez képest,ami ahogy te is írod,egy bizonyos beállításnál szintén állandónak tekintehető a blokkhoz képest,tehát az összejelölősdi elvileg működik. Mondjuk nem halálpontos lett az a festékpötty. Csak az volt furcsa,hogy máskor Gyöngyösről is hazajöttem szar előgyújtással,most meg max 2 mm eltérés miatt leállt. Persze lehet,hogy tényleg a rögzítéssel is gond volt.
Scott02-02-2006 15:44:46 // 12233
még annyit tennék hozzá, hogy az igazán pontos beállításhoz jónak kell lennie a vákuumkamrának is, mert önmagában a röpsúly magas fordulaton nem tud annyit utánállítani, hogy meglegyen az előírt gyújtási szög.
Scott02-02-2006 15:36:49 // 12232
Bejelölősdivel szvsz nem lehet gyújtást visszarakni oda ahol volt. Amúgy ha kiszeded az elosztót és visszarakod és azt akarod, hogy beinduljon , akkor a következőt kell tenni: Berakod sebességbe a verdát, addig mozgatod, amíg a lendkeréken lévő T jelzés a blokkon lévő jelzéssel "megegyezik". Ilyenkor az 1-es henger a felső holtponti helyzetben van. Megnézed merre áll a rotor és úgy rakod vissza az elosztófedelet, hogy a rotor pont az egyes hengerhez vezető kábel érintkezőjénél álljon. Igy be tudod indítani a gépet. Viszont pontos gyújtás állításhoz feltétlen kell strobi: alapjáraton ( 900 ) a lendkeréken levő I jelzés-nek meg kell egyeznie a blokkon lévő jelzéssel . 4500-as fordulaton pedig a II jelzéssel. Igy lehet gyári értékre állítani a gyújtást. Amúgy ha kézzel el tudod forgatni a rotort, akkor tuti nem raktad vissza rendesen az elosztót, valóban nem ment vissza rendesen az olajpumpa tetején lévő horonyba.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-02-2006 12:11:55 // 12231
pb_! igen,olyat én is láttam,hogy amikor a csavart kioldottam,akkor a bubi mintha kívülről ment volna bele. Ennek ellenére azért lehet mégis jó,mert ezután baromi finoman nyitogattam a csavart. Mondjuk mennyivel egyszerűbb lett volna benyomva tartatni a pedált :-D viszont a gyújtáselosztó jól mexopatott: bejelöltem az oldalán a blokk élével egyvonalban lévő pontot. összereakáskor szépen a lendkeréknél ellenőriztem a jelet,visszaraktam a pipákat, a festett jel is stimmelt. Indítanám,semmi csak pukkanás. tesóm: ÓÓÓÓ! Láng lövelt ki a szívócsőből! na,akkor jól csináltam,csak fordítva.Ki az elsoztót,180°-kal elfordítva tettem vissza. Indítom: indul! mentem vele pár km-t a városban,ment rendesen. (visszagondolva: kicsit magasabb lett az alapjárat) ma reggel: garázsba pöccre indul,kiállok az udvarra. elindulok: 50 m után egy fingással leáll. Gyerek otthon vár, 10 perc múlva bölcsödében kell lennünk. ami érdekes: nem tudom normális-e de becsavart elosztónál a rotort el tudtam forgatni,és mintha ilyenkor kiugrana a horonyból? visszateszem: indul - 20 m. utána elosztó ki,mindent ellenőrzés. beindul megint,kicsit eltekertem az elosztót ,hogy ejtse a fordulatot,így indultam el. Megint kb. annyit mentem vele,mint tegnap,jól ment. Csak kicsit idegesítő volt ez egész...
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-02-2006 08:31:47 // 12230
annyira a bubikra koncentráltam,hogy ezt nem kötöttem külön az öcskös lelkére... viszont érzésre nagyon jó,ha lesz 1 kis időm,legfeljebb újralégtelenítem.
pb_01-02-2006 23:28:43 // 12229
Amikor kinyitod a csavart lenyomva kell tartani a pedált, különben visszaszívja a levegőt.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-02-2006 23:21:10 // 12228
na érthetően: nem mondtam neki külön,hogy tartsa lenyomva a pedált és nem is figyeltem. De szerintem felengedte :-( Gondolom ettől nem lett rosszabb?
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-02-2006 23:20:37 // 12227
na érthetően: nem mondtam neki külön,hogy tartsa lenyomva a pedált és nem is figyeltem. De szerintem felengedte :-( Gondolom ettől nem lett rosszabb?
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-02-2006 23:19:05 // 12226
szerintem igen! kicsit sokáig tartott ,ennek 2 oka lehet. 1 . a szerelés több"drámai pillanata" közül az egyik az volt,hogy hidralika-cső munkahengeres végén nem forgott az anya,csak a csővel együtt. a főhengernél igen,ezért kénytelen voltam onnan is kicsavarni. 2. REMÉLEM EZ MÁST NEM OKOZ(OTT): a tesóm nyomkodta a pedált ,és meg nem tudnám mondani,hogy a pumpálások végén benntartotta vagy felengedte a pedált...
pb_01-02-2006 23:13:02 // 12225
Sikerült rendesen abszolválni a légtelenítést?
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-02-2006 23:09:16 // 12224
szia pb_! nem tudom,tényleg vagy-e, mindenesetre nagyon szépen köszönöm a telefonos supportot a mai szereléshez! ;-)
KisP01-02-2006 20:20:08 // 12223
Ezt a MAP szenzort merre találom?
Rumi01-02-2006 16:58:23 // 12222
ez véletlenül lett ilyen
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.