Forum >> Alfasud-33
kando.19-04-2006 14:56:01 // 15021
Jolvanna, azt is, igyekszem :)
Egesz autobonto lesz itt a cegudvaron mar :-DDD
pb_19-04-2006 14:54:41 // 15020
Előbb inkább donort szerezzél.)
kando.19-04-2006 14:50:26 // 15019
Jaa :))
Ehhez keresek most ,,donort'' vagy ez lesz donor egy masik benzineshez..
Cs19-04-2006 14:47:33 // 15018
A másik 33-asod tényleg jól szellőzik! :))
kando.19-04-2006 14:39:32 // 15017
Azt hiszem, azt a gepet eladta, vagy legalabbis most veszi meg valaki...
Ajanlottam mar en is amugy ezt a gepet Erikanak :)
Cs19-04-2006 14:36:58 // 15016
Helló,
Nem tudom írtam-e már, de a Marci nevű tag, bontóba szánta a saját verdáját, aamiben egyébként 1,7-es motor van. Itt az Amorén megtalálható. Motorikusan állítólag rendben volt a kocsi, és ha minden igaz, ingyen is odaadjná. Így csak a motort kéne átrakni.
kando.19-04-2006 14:23:17 // 15015
Ez a titkos cel :PP
A hivatalos verzi meg az elektronikus vackok kiu"zese :)))
Van, persze azzal is macera, tudom, de nincs L-szonda, legtomegmero" es hasonlo hibahalmozo reszek .)
pb_19-04-2006 14:18:30 // 15014
+ leginkább a teljesítmény növekedés miatt.))
pb_19-04-2006 14:17:54 // 15013
Mert a karbival nincsenek macerák.))
kando.19-04-2006 14:13:36 // 15012
Na, az ilyen macerak miatt teszek en inkabbb karbit abba a bontoszokevenybe... :))))
pb_19-04-2006 14:09:33 // 15011
Valószínűleg azért villog a lámpa, mert annyira alacsony lesz a fordulat, hogy majdnem lefullad. De azért nem ártana 1 műszeres mérés, hogy biztosra mehessen az ember. Az alapjárat dobálásának kivzsgálását, pedig a Lszondával kéne kezdeni, mondjuk, úgy, hogy lehúzód a Lamdát. Esetleg +tisztogatni a csatlakozóit.
Whiteskull19-04-2006 13:46:43 // 15010
Üdv itt a fórumon is! :))
Ne aggódj, én évekig így jártam (alapjáraton villogó lámpával).
De azóta felújítottam a motort. :))
safranek19-04-2006 13:39:48 // 15009
Na a többi, a kacsacsőrt nem szereti a fórum :)
Lassan időszerű az olajcsere, majd 10e km, de majdnem, lehet hogy amiatt? Majdnem maxon van az olajszint, és csere óta nem is kellett tölteni bele!
A másik pedig, hogy folyamatosan kisebb az alapjárat, mint 950, olyan 750 körüli lehet, ezen felül hidegen (ezt tegnap kezdte el) majdnem leáll aztán 1000 fölé megy, aztán újra, na ezt csinálja kb 2-3 percig...
De azért nem keseredem el, majdcsak megoldom (oldjuk :)) valahogy...
Köszi mindenkinek!
safranek19-04-2006 13:37:59 // 15008
Hali,
Nemrég fejeztem be (lustaságom miatt :) közel egy éve tartó regisztrációmat, szóval üdv mindenkinek, szépen telik az üzenőfalam :)
De hogy valami témába vágót is írjak, most kezd előjönni egy-két bosszantó dolog, hátha ti kapásból tudjátok mi lehet az oka...
Az egyik dolog, sok km autópálya (1-200) után, ha megállok, és alapjáratra (vagy talán kicsit az alá is) esik a fordulat, elkezd villogni az olajnyomásjelző (para ezerrel...). Viszont ha megpöckölgetem a gázpedált, kialszik. Lassan időszerű az olajcsere (
pb_19-04-2006 13:12:47 // 15007
Granturismo kollégával vedd fel a kapcsolatot. A főtengelyből sztem 1 bontott jó állapotút kellene szerezni, ill a kmórámál valószínűleg a jeladó hagyta el magát, célszerű azt is bontottat beszerezni.
Erika19-04-2006 13:02:09 // 15006
Sziasztok!
Olyanokat keresnék 33-as 1,7 IE motorhoz, hogy
-Főtengely szimering első, hátsó
-Hengerfej tömítés kompletten
-Dugattyú gyűrűsor vagy valami akármi...
-Hajtókar csapágysor
-Kuplung szerkezet
-Kinyomó csapágy
-Kuplung tárcsa
-Főtengely
-Fém fékcsövek
Attól függően, hogy vagy a km jeladóm, vagy a km óra a rossz, vagy ezt, vagy azt.
Ha valakinek lenne 33-as 1989-es évjáratú 1,7 IE motorhoz a felsorolt alkatrészekből, keressen meg, érdekel! Előre is köszi!
kando.19-04-2006 11:37:24 // 15005
Nem is jártam arrafelé már hónapok óta :)))
Thx!
Whiteskull19-04-2006 11:31:30 // 15004
Na úgy néz ki szereztem neked PGA átalakítót. :)) Ne licitálj rám a vaterán! :)))
kando.19-04-2006 11:11:35 // 15002
Most nézem, ez is tetőablakos ? :)
pb_19-04-2006 10:22:59 // 15001
Életszerű helyzetben ábrázolva.)
kando.19-04-2006 10:19:57 // 15000
Kicsit koszos.... :))))))
de nem bánnám azt se, ha küzdeni kell vele,csak legyen ;-)
pb_19-04-2006 10:19:01 // 14999
pb_19-04-2006 10:18:28 // 14998
Csak felkészítelek, hogy esetlegesen sok időt és fáradtságot áldozol rá, kézzel fogható eredmény nélkül. Katnak nem lesz baja, ha kipróbálod, Lszonda lehúzását.
swan19-04-2006 10:05:06 // 14997
na most akkor bíztatsz v elkeserítesz?? :-) Hát ettől félek én is mert ez tuti nem egyzserű kontakhiba. Na mindegy majd meglátom mit csinál lambdaszonda nélkül. Csak egy baj van. Ha reggel időm van felemelni és lehúzni a lambda szonda csatiját tuti hogy nem lesz 10 fok alatt a hőmérséklet:-)Tényleg ha 1-2 hétig lehúzott csatival zsladhálok akkor károsodhat a katalizátor vagy valami? Úgy gondolom olyan nagyon nem.
granturismo19-04-2006 08:27:50 // 14996
"Lehet még előttem nem kímélték az autót?"
Én is erre gondolok, mert Te tényleg mindent megtettél. Nekem valamiért az a tippem, hogy ez az autó többet futott mint amennyit tudunk. Az Alfabu autójából indulok ki amivel kísérteties a hasonlóság.
DE NE LEGYEN IGAZAM!!!
A képeket majd ide rakom, hogy a többiek is meg tudják nézni.
KisP19-04-2006 08:13:55 // 14995
okéoké, értettem!:) Azt hiszem mivel hogy nincs aknám se időm,hogy megnézzem, ezért elviszem a szakihoz, nézzék meg! De mitől lehet hajtókarcsapágyas? Ezt nem értem, én mióta nálam van az autó lassan 2éve, foglalkozok vele elég sokat. Lehet még előttem nem kímélték az autót?
Képeket várom!:) Köszi!
pb_19-04-2006 07:54:02 // 14994
Az a baj, hogy ezt így szinte lehetetlenség +állapítani. Át kéne nézni az egészet, de nem biztos, hogy eredményre vezetne, vagy esetleg olyan jelenség áll fent, hogy hiba hibát takar. Mondjuk van 2-3 hiba ami 1xre eredményezi ezt az állapotot, és mondjuk +találsz 1et, aztán elkezd teljesen más tünteket produkálni. Ennek persze 1enes következménye, hogy mire kideríted, hogy mi a baja, nem marad hajad.
granturismo19-04-2006 07:52:45 // 14993
Sziasztok.
Petikém kb 5-ször már leírtam, hogy szerintem mit kéne csinálni.:-) Leírom mégegyszer. Mivel a jelek egy súlyos motorhiba előjele (is lehet) ezért le kellene venni a kartert megvizsgálni a hajtókarcsapágyakat , a főcsapágyakat és az olajpumpát. Azért javaslom, mert ha igazam van akkor egy sokkal nagyobb kiadástól kíméled meg magadat ha megelőzöd a hibát. Majd küldök képeket hogy milyen csúnya munkát csinál a boxin egy leszakadt hajtókar. Ha meg nincs igazam akkor megnyugodhatsz, hogy a motorod belül is hibátlan. Ráadásul a megnézés nem egy egetverő nagy összeg, sőt akár ingyen is kivitelezhető.
swan19-04-2006 07:40:15 // 14992
Na kérem ma nem rángatott reggel az autó. Tehát környezeti hőmérséklet függő. Olyan 5-10 fok között rángat amíg be nem melegszik aztán egész nap nem. Ma 12 fokot mutatott a hőmérő és nem is csinált semmit. Ötlet???? Ja azt a lambdaszondás trükköt ki fogom próbálni ha megint 10 fok alatt lesz a hőm. De most valahogy nem bízom benne hogy az lenne mert akkor máskor is csinálná
Barni14719-04-2006 01:04:36 // 14991
Nem akartam falra festeni...
Az enyémben elszállt a víz szivattyú, ez eredményezett hűtési anomáliákat , melynek folyománya lett a problema.
kando.19-04-2006 00:25:08 // 14990
Mi újság Ádidi ??
Régen írkodtál már itten.. :)))
Pedig majdan kérdeznék a karbikról én is már, meg szeretnék szerzni kb 4 db kb egyformát :-PPP
pb_19-04-2006 00:02:32 // 14989
Ezt én így nem akartam beírni.) Legalábbis is míg nincs + a műszeres mérés eredménye.
Barni14718-04-2006 23:56:41 // 14988
Hát az enyém is csinálta, míg hajtókar csapágyas nem lett. Mióta másik főtengely és új csapágy és gyűrűsor van benne, már az indítózás tizedmásodperceiben elalszik a lámpa.
kando.18-04-2006 23:55:43 // 14987
Kár :(((
Pont a boxer topic lenne a legjobb Neki, és pont oda nem ír... ?:(
GEORGE18-04-2006 23:54:23 // 14986
már elment pihizni!
kando.18-04-2006 23:46:26 // 14985
Erika!
Kikerestem Neked a topicot :)
Ide is beírhatod a gondod van, kérdésed van!
KisP18-04-2006 21:42:04 // 14984
oké, elöszőr megpróbálom a meghúzos megoldást,az nem kerül pénzbe:))))
Többit majd utána!Köszi!:)
kando.18-04-2006 20:06:17 // 14983
Meghagytam Neked a tisztet, hogy kifejtsd a leheto"segeket :))))
pb_18-04-2006 20:04:50 // 14982
Pedig más +oldás nem nagyon van.)
kando.18-04-2006 20:00:50 // 14981
Nahh, en ezt mar nem mertem irni...
De erdemes megcsinalni.
pb_18-04-2006 19:59:23 // 14980
Célszerű lenne 1 olajnyomás mérés, és esetleg 1 olajpumpa tisztítás, vagy csere.
pb_18-04-2006 19:57:22 // 14979
Persze lehtséges, elfolyatja, és +eszi. Húzd + a csavart, ha még lehet rajta húzni. Töltsél utána olajat, és nézd +, mit produkál.
KisP18-04-2006 19:53:08 // 14978
Igen én kérdeztem:)))
Hát nem tudom hogy hígabb-e, selenia 20K van benne. Egykét hét múlva úgyis esedékes lesz az olajcsere, megy bele a 20K alfaromeo!
Én is várom a többiek válaszát!:)))
kando.18-04-2006 18:05:35 // 14977
Lehet, akkor Te kerdezted jo par honappal ezelo"tt is ezt...
Igaz, nalam is vilagit picit tovabb, de lehet, hogy higabb az olaj esetleg...? Persze ha ezt telen is csinalta, akkor mashol kell keresni az esetleges problemat, talan majd a tapasztaltabbak itt delutan irnak valami okossagot erre :)
KisP18-04-2006 18:00:45 // 14976
töltöttem már utána,már amennyi olajam maradt, most a két jelzés között van. De ezt a "nincsmegfelelőolajnyomás2másodpercig" effektet már teli olajjal is csinálta:(
kando.18-04-2006 17:56:42 // 14975
Hat, az olajnyomasjelzo azert jelez be, mert az olajszinted a min kornyeken (alatta) van.
Mindenek elott mindenkeppen toltsel utana, annyit legalabb, hogy a nivopalcan a ket ertek kozott legyen...
Akkor ezek utan nem jelezhetne tovabb a szokasosnal a viszsajelzo muszer.
Ezek utan erdemes meghuzni ha lazak a csavarok a karternel, olajleereszto" csavarnal.
De ha ott szivarogna is valamennyi azert 1 honap alatt kb 1 liter nem folyhat el... Ez mindekeppen erdekes...
KisP18-04-2006 17:52:24 // 14974
sziasztok!
szerintetek elképzelhető, hogy kb. 1 hónap alatt a nívópálca szerint a maxiumról a minimum alá süllyed az olajmennyiségem, úgy hogy a leeresztőcsavarnál kissé olajos a környéke? Valószinű nem húztam meg eléggé? De az már egy éve volt! Esetleg kilazult a csavar? Ez össszefügghet azzal hogy reggelente indításnál nincs megfelelő olajnyomásom 2 másodpercig? Kicsit frászba vagyok ,hogy mi lehet. Holnap az lesz az első dolgom ,hogy meghúzom a csavarokat....
pb_18-04-2006 12:56:00 // 14973
Nincsenek. De asszem, úgy az a baj, hogy az alapjárati motort mindenképp bent kell hagyni a rendszerben, mert különben leáll.
Jó képek.
Robesz718-04-2006 12:47:02 // 14972
Na megyek szerelek egy kicsit, meg porszívózom ki a belsejét...:-))) Este folytatjuk.... Szép napot!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
749
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?