Forum >> Alfasud-33

roberto3306-06-2006 15:43:29 // 17021
Sziasztok, Két problémám lenne ( hogy csak a fontosabbakat említsem :) ) a '89-es 1.7 i.e.-mmel. 1. Nem indul be indítózásra, olyan furcsár ráng a motor. Gyertyák, elosztó, rotor, gyújtókábelek újak, a trafóhoz menő 4 vezeték csatlakozóját újra forrasztottam, mert az egyik laza volt. Az összes csatlakozót befújtam WD40-el, biztosítékok rendben. Testek ránézésre rendben vannak. Szerintetek mi a probléma oka, mit tegyek még hogy megtaláljam a hibát? 2. Központi zárnál a Bal hátsó ajtó nem zár-nyit ( kulcsos nyitásnál ). Jobb hátsó erősen kerreg csak záráskor. Vezérlő vagy ajtó elektronos cucc a hibás? Előre is köszi: Roberto
Scott06-06-2006 14:00:39 // 17020
Ebben nincs csapágy, hidd el.
Scott06-06-2006 13:58:38 // 17019
Hmm., csak tippeltem. Ezek szerint felmegy.
András bácsi06-06-2006 12:59:34 // 17018
Van egy komplett 1.7ie motorunk eladó. Kipróbálható (jelenleg még), szerintem még a 89e futott km is hihető a papírok szerint.
granturismo06-06-2006 12:39:06 // 17017
Nézd már meg akkor az E-per-ben, hogy a 33 16V és a 145 16V alapjárati motor Bosch cikkszáma megegyezik-e? Ha igen akkor tudom a Bosch cikkszámot...
pb_06-06-2006 12:29:30 // 17016
Nem, ez egy, első jeladó. A hátsó másképp néz ki, nincs ilyen kalapja. Az alapjárati motor Bosch számát így kapcsiból nem vágom, de +próbálom kideríteni.
pb_06-06-2006 12:27:06 // 17015
A 2 féktárcsa átmérőre ugyanaz, mint írtam, 239. Az eltérés a vastagságban van, a szimpla tárcsa 11, míg a belső hűtésű 22, ezért a féknyereg is szélesebb. Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor csinálj 1 próbát. De fel fog menni. Az új nyereghez, nem kell operálni semmit a féltengellyel. A féknyereg bakja nem a féltengelyen van, hanem a csonkállványra van csavarozva, asszem 2 10-es, vagy 12-es csavarral(19-es kulcs kell rá) oldalanként. A féltengely záróanyáját pedig sztem nem fogod tudni majd +lazítani, kiszerelt futóműnél. A +oldás a féltengely problémádra pedig, hogy kapnál 1 sima féltengelyt, az ABS-ért cserébe.)
granturismo06-06-2006 08:20:35 // 17014
De ez hátsó ABS érzékelő ugye, tehát hátsó kell? Az alapjárati motorod Bosch számát írd fel még légyszi.
Andorka06-06-2006 07:33:54 // 17013
Kösz az infókat! A két tárcsa mérete lehet ugyanaz, de a vastagabb tárcsához a féknyereg is más, és ettől tartottam, hogy ez fog beleérni az ET39-es gyári felnibe (13collosba). Ezek szerint gyárilag is volt ilyen felni-fék kombináció, akkor nem kell kísérletezgetnem, hanem megvenni és felrakni... Köszi mégegyszer. Pb_: mostanában ritkán vagyok online (lakásfelújítás). A féltengelyeket megpróbálom én is szétszedni, mert az új fékhez kell a féltengeleyen lévő csonk is, amire fel lehet csavarozni a nyerget. Nem tudom mikor tudok hozzáfogni, sajnos nem látok időpontot, amikor erre is jutna a szabadidőmből. A másik gebasz, hogy a multkor kipuf cserénél a szerelőnél aláálltam a kocsinak, és a bal féltengelyem elég szar állapotban van, valami megoldás kéne a témára.
Hari05-06-2006 23:40:02 // 17012
Szia Noresz! Igaz, hogy nem nekem címezted a kérdést de, ha megengeded csak annyit, hogy nem igazán kemény dugóra van szükséged annál sokkal összetettebb a dolog. -olajhűtés -dugatyú hűtés -nagyobb tejesítményű olajszívatyú ...stb.
Hari05-06-2006 23:25:48 // 17011
Valószínű már két át volt égve egyik vagy mindkét szelep,és folyamatosan ellátta kipufgázzal a mocit.- teljesítménycsökkenés indokolt !
pb_05-06-2006 23:24:51 // 17010
A 2 féktárcsa átmérője ugyanaz. Tehát minden további nélkül felfér rá.
pb_05-06-2006 23:23:34 // 17009
Sztem magába a szilentben van benne a csapágy.
pb_05-06-2006 23:09:29 // 17008
Urak! A K-ra nem figyeltetek.)

pb_05-06-2006 23:07:53 // 17007
Felmegy. A futóműről tudunk beszélni valamiukor? Icq-n szoktál lenni?
Sanyi05-06-2006 23:07:42 // 17006
MÁr leszedtem mind a kettőt!!! Sokkal jobban megy nem tom miért!!!
Hari05-06-2006 22:56:46 // 17005
Csaó Alex! Az a két cső?...ha egyre gondolunk, akkor az a két cső - ami olyan újnyi vastagok és két szelepen keresztül csatlakoznak a kipuf torokba hengerenként egy-egy szondával - azok a svájci kipuf norma előírások miatt kerültek fel egyes modellekre. Ajánlatom: takarítsd le az egészet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-06-2006 21:55:43 // 17004
Az enyémen megvan! :-P igaz már nem a gyári, hanem papír-alu cső (2 éves kisfiam komentárja,amikor belenézett a motortérbe: "abba' porszívó van!" :-) meg volt valami fém-idom a kipuffogón,amibe a cső csatlakozott: na aztmár elhagytam valahol
Sanyi05-06-2006 21:21:10 // 17003
Én is leszedtem mert kilyukadt és csúnya hangja volt meg szarul húzott!!! Most már f*sza!!!!
Scott05-06-2006 21:18:55 // 17002
Nem tudom konkrétan mire gondolsz, de gyárilag egy cső van levezetve a légszűrőházba épített levegő termosztátból a leömlőhöz. Egy másik cső meg előre a hűtő mellé van vezetve. Szerepük: normál üzemi hőfokon hideg levegőt szív elölről, hideg motornál meg a termosztát átzár egy pillangó szelepet és ilyenkor a leömlőhöz vezetett csőből szív meleg levegőt. Én még nem láttam olyan 33-t, amin még meg lett volna ez a cső :)
Scott05-06-2006 21:13:49 // 17001
Én meg azt ajánlom, hogy felejtsd el. Nem fog jobban menni tőle az autó, csak szebb, öblösebb hangja lesz, elenben nem tezs jót a motornak sem. Max egy sport betétszűrő a gyári házba.
Sanyi05-06-2006 21:08:24 // 17000
Egyébkénz mi az a két cső ami a kipufogóba csatlakozik és a légszűrőfedőböl indul?
Sanyi05-06-2006 21:07:33 // 16999
Aha értem!! A direktszűrős topikban ajánlották hogy négy picit tegyek rá!!!
Scott05-06-2006 21:06:16 // 16998
Turbo ügyben történt már valami előrelépés ?
Scott05-06-2006 21:03:31 // 16997
4 biztos nem, max kettő . tt-nek az ezüst Sprintjén van K&N direktszűrő.
Noresz05-06-2006 21:03:08 // 16996
Üdv nem tudod hol lehet kapni keményebb dugattyukat,a turbositás miatt.
Sanyi05-06-2006 21:01:50 // 16995
Hali Alfások!!! Van vkinek a duplakarbis 33-asán 4 pici direktstűrő????
gabi alfa3305-06-2006 21:01:23 // 16994
Nekem 13 felni van rajt hütött tárcsával
Scott05-06-2006 20:56:51 // 16993
Biztos, hogy nem fér fel. Gyárilag is 14-es felnik vannak az 1.7-eseken.
Scott05-06-2006 20:55:27 // 16992
Nem hiányzik, hanem eleve nincs :) Ezért írtam, hogy a csíklámpás felül is csapágyazva van, a régi kasztnison meg csak alul.
Andorka05-06-2006 20:03:16 // 16991
Urak, gyors kérdés: 13-as könnyűfém felni (gyári) alá befér-e az 1,7-es belső hűtésű féktárcsája (elől)? Még nincs a fék felrakva, de a közeljövőben fel lesz, és a felni sincs nálam hogy próbálgassam. Még felnivásárlás előtt jó lenne megtudni, hogy nem ütközik-e a kettő... Esetleg 1,7-es tulajoknak van tapasztalatuk 13-as felnivel?
bb1805-06-2006 19:29:25 // 16990
na ahoz nem tart senki csak én. most vettem meg a nyolcadik és kilencedik subarumat. :-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-06-2006 18:46:22 // 16989
Hát,az enyémben felül is van ugyan 1 csapágy,de az csak a toronyszilentben lévő minimális méretű. Ez neked hiányzik?
Scott05-06-2006 11:02:54 // 16988
Asszem a gólyaláb nem teljesen ugyanaz a régi és a csíklámpásnál. Pl. az enyémnél csak alul van toronycsapágy, a csíklámpásnál meg két helyen van csapágyazva, azaz felül is.
Seriff05-06-2006 10:46:14 // 16987
Trabihoz, Wartburghoz tuti van egy halom mert régebben arra volt ráállva az úr.
Scott05-06-2006 10:44:54 // 16986
Nem kell parázni az új rendszer miatt. Az enyém is az új rendszerben "vizsgázott". Írtam is a sztorit: egy 206-os pözsóba dugták a mérőt és azt nyomtatták ki. Ennyit erről. Magyarországon mindent lehet, csak pénz kérdése :)
Seriff05-06-2006 10:43:15 // 16985
Nem tudom, nem vagyok bennfentes, biztos van egy halom alkatrész ami a nyakukon maradt. Már csak 1-2hét és végleg bezárnak. Mondjuk ahhoz a Subaruhoz, amit egyszer írtál- ami Neked van egyedül a világon- na ahhoz kötve hiszem, hogy lenne valami;-))
Scott05-06-2006 10:40:02 // 16984
150-ért sztem sok. Max egy kiló.
Scott05-06-2006 10:39:28 // 16983
Hibátlan váltót nem nagyon kapni, egy még amit úgy árulnak, hogy "reccsenés mentes" az sem biztos, hogy jó. Amúgy 20-25 körül lehet kapni.
bb1805-06-2006 06:41:33 // 16982
más alkatrészük nincs, esetleg off-ok hoz ?
pb_04-06-2006 22:08:03 // 16981
Csináltam néhány képet a játékosról.



Ez van ráírva:
672-2
Bosch 0 265 003
pb_04-06-2006 20:57:16 // 16980
Nem, csak az 1 tengelyen lévők. Mindjárt csinálok képet róla. Ill van 1 kiszerelt db-om is, pont mintának. Ja most jut szmbe, hogy ugyanilyen van elől a Fiat Brava/Bravoban is.
granturismo04-06-2006 20:53:01 // 16979
De neked mind a 4 ABS érintkező egyforma?
granturismo04-06-2006 20:52:10 // 16978
bocs már látom.
granturismo04-06-2006 20:51:33 // 16977
16969, 16971??
pb_04-06-2006 20:44:35 // 16976
Igen, ezt néztük nálad is a múltkor.) A 4 henger, alapjárati motor, nyomásszabályzó, üzemanyaggőz-elszívó, összesen 6 kicsi, + 1 nagy lyuk.
pb_04-06-2006 20:42:16 // 16975
33-ba való, Bosch 2K vezérlőhöz, van minta db is. Lehet mindjárt csinálok róla képet.
pb_04-06-2006 20:40:24 // 16974
Árak: alapjárati motor max 3k, 33 16v-re kellene ABS jeladó max 3k vákuum-elosztó kb 1k Ha vannak ilyen cuccok, és ennyiért, akkor +köszönném, ha elhoznád.
granturismo04-06-2006 20:39:37 // 16973
Persze segítek.
Bogi04-06-2006 20:37:05 // 16972
Helloka irtam a faladra tudsz majd segíteni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.