Forum >> Alfasud-33

Whiteskull19-07-2006 23:17:26 // 19171
Betojás! Gyönyörű! :))
Ferke19-07-2006 23:15:50 // 19170
Ezt nézd, Zsolti! Sprint
Ferke19-07-2006 23:11:06 // 19169
És most szépen le is áll a topic, igaz?:)
Whiteskull19-07-2006 22:56:10 // 19168
Szép álmokat! :))
Sanyi19-07-2006 22:56:09 // 19167
Ok!! Joccakát még 1x!
Wikicica19-07-2006 22:55:29 // 19166
Juj Sanyi én már ehhez fáradt vagyok :-( El is köszönök. Jó éjt.
Sanyi19-07-2006 22:54:00 // 19165
Mit is??
Wikicica19-07-2006 22:53:03 // 19164
Nem értem.
Sanyi19-07-2006 22:52:29 // 19163
Mazsolák!! :-))
Wikicica19-07-2006 22:51:22 // 19162
Amúgy jól megfogalmaztam. Szóval akkor ért oda hozzánk amikor az elkerülőn gyorsultam - ő volt az első zavaró tényező :-) 2. egy platós az acsádi elágazóban, aztán egy mitsu. az ív végén mezőútra balra :-(((
Sanyi19-07-2006 22:48:25 // 19161
Kösz h gondoltál rám !! Ez jól esett!
Wikicica19-07-2006 22:47:16 // 19160
Jó éjt Szomszédfiú. Ma megemlékeztem Rólad Balázsnak a bontós barátomnak, ment haza és beugrott hozzánk. - persze még tudom, élsz :-))) Én épp az elkerülőn akartam egy gyors kört menni de 3-szor cseszték el :-((
Sanyi19-07-2006 22:45:32 // 19159
Jóéjt neked szomszédlány!!
Wikicica19-07-2006 22:43:58 // 19158
A kapcsolat ment az oldaladon található mail-címre. Úgy látom ma mindenkit lekéstem. Jó éjt magamnak is :-)
Wikicica19-07-2006 22:05:33 // 19157
Akkor egy kis nosztalgia:

Wikicica19-07-2006 22:02:44 // 19156
Én 20 éves koromban vettem meg, 19 évesen. 1 hét után szépen belerongyoltam az előttem épp megálló fosvágen gófba, aminek egy horpadás lett a csomagtérajtaján, meg nem tudta felnyitni. Az én autóm eleje szépen a lábaimnál, 4 elem + akksi, meg pár nyalánkság... akkoriban 55 ezret fizettem ki komplett, az autót előtte 95-ért vettem.... Aztán ment három évig, és 1 Ft-ért adtam el. De szerettem. Volt pár téli rémálom-pörgésem de amúgy nem volt vészes :)
Wikicica19-07-2006 21:58:19 // 19155
Hello. Épp meglátogatott a bontós barátom hazafelé, ő fogja a mocit szerezni bele, csak még nem tud róla. Ő is ezt mondta hogy a váltó 16V-hez kell, simához nem csak az meg nekem nem jön be.
Whiteskull19-07-2006 21:17:20 // 19154
Hehe! Akinek volt KP-ja az sosem felejti el. :))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-07-2006 21:08:50 // 19153
Wikicica! Vagyok,de lehet nem sokáig :-( Szépen haladnék magamtól is a tervezéssel, de a projektet felügyelő aranyifjú rendszeresen este 9-kor szeretne velem valamit megbeszélni... :-( várom a "kapcsolatot".... Kispolyákról csak annyit,hogy nekem is az volt ezelőtt. Igazából visszagondolva engem is meglep, mennyire nem érdekelt a szerelése, csak bottal piszkáltam hozzá...* pedig előtte is nagy szerelős voltam,igaz egy sk versenybicajnál többet nem alkottam,de azért az is jó muri volt (egy russzki Turiszt volt az alapgép,szinte csak a váz maradt ,viszont ma is használom :-) a KP-kal meg úgy voltam,hogy vaciújonnan is szar,akkor mit törjem magam... *aki ismeri a KP padlóindítás szisztemet,az érti,hogy a "bottal piszkálni" konkrátan is értendő! :-D
Whiteskull19-07-2006 19:02:51 // 19152
Sziasztok! :))) Ja abban is átéltem, mivel volt belőle 4 db-om. :)))) Valahogy már én is mazochizmusnak véltem, de imádtam a ki cserebogarakat. :)))
pb_19-07-2006 18:58:28 // 19151
Rémálom 1 autó, volt hozzá szerencsém.)
pb_19-07-2006 18:56:06 // 19150
Fizilailag rá megy a váltóra, de szvsz érdemes cserélni azt is. A futómű sztem marad6, de gt-t kéne +kérdezni ebben a kérdésben, ő a legprofibb.
pb_19-07-2006 18:53:16 // 19149
Azért a gyári motornál nehéz jobbat csinálni.
Wikicica19-07-2006 18:31:27 // 19148
Én ezt az érzést a 126-os Pupban éltem át. Na az is mindig zörgött valahol, meg ha nem érzékkel váltottam, kicsit törtem a fogakat :-))) Csak én az soha nem szereltem. Talán egy gyertyát cseréltem ki rajta, ja tényleg meg a tetőkárpitot! SK, egyedül!!! :-)))
Wikicica19-07-2006 18:28:35 // 19147
Ádidi! Megszereztem a miskolci kapcsolatot. Ha online vagy küldöm :-)
Wikicica19-07-2006 18:26:55 // 19146
Na akkor egész jó a memóriám. A 16V-nél kell másik futómű meg váltó? Vagy maradhat annál is a régi azaz mostani?
Don Gombóc19-07-2006 17:33:43 // 19145
A Bárdi forgalmaz Cortecokat.
Don Gombóc19-07-2006 17:32:42 // 19144
A Corteco az profi. Nekem egy pár kilométert volt benne Glaser (Glézer) vagy hogy írják, olyan mint a román koton. Iszonyatosan puha szar, ilyen ócska szimmeringet még nem is láttam.
Bálint3319-07-2006 17:29:55 // 19143
Azt tudom, csak a múltkor itt szóba került, hogy azt tudjuk ki volt Siemens, de a Martin nevezetűről senki nem tud semmit...
Andorka19-07-2006 17:17:44 // 19142
Akkor, hogy kicsit "felvidítsalak": üdv a klubban... Sajnos én is túl vagyok egy boxi motorfelújításon. Ez 3 hónappal a vásárlás után történt. Én sem pörgettem a motort, egyszerűen a sokéves nemtörődömség akkor csapódott le, az autózás öröme és (gondtalansága, vagyis inkább gondatlansága) pedig az előző tulajoké lett. Egyeteln vigaszom, hogy így legalább már láthattam belülről a motort és a szerelésnél is láttam hogy mik lettek cserélve. A motorom ma jobb, mint 21 éve a gyárból kigurulva volt. Persze bennem is femerült akkor, hogy kukába vele, de aztán mégse:) Szóval fel a fejjel!
András bácsi19-07-2006 15:21:49 // 19141
A Bárdinál láttam. De nézem.
granturismo19-07-2006 15:18:35 // 19140
Nem az a Hegyaljás házas szimmering? Az jól néz ki.
pb_19-07-2006 14:57:34 // 19139
Ez jó hír!
András bácsi19-07-2006 14:56:27 // 19138
Most találtam egyet JTD-hez főtg homlokoldalra. Az árából ítélve tényleg jó, kb. duplája a Corteconak.
granturismo19-07-2006 14:45:11 // 19137
Bandikám Okoskodó tahó voltam bocs.:-((( Elring szimmering szerintem jó minőség nem csak a szimmering hanem az összes tömítés csak az a baj, hogy az Alfához eléggé szűkös a kínálat.:-( Szelepszárszimmeringek azért vannak. Én most ilyeneket vettem a 16V-be. Érdekes, hogy gyárilag Glyco szszsz-k voltak benne, de az egyiket már cserélték, mert egy db Corteco is volt benne. pb Elkészült a váltószimmering!
András bácsi19-07-2006 14:05:40 // 19136
Ejnye. Elring szimmeringekről mi a véleményed?
granturismo19-07-2006 13:37:58 // 19135
Molibdén diszulfid. Ez a "becsületes" neve.:-)
András bácsi19-07-2006 13:03:01 // 19134
Kémiailag nem vagyok képzett: a molibdén-szulfidnak nincs más becsületes neve?
granturismo19-07-2006 12:39:43 // 19133
Köszi. Én is tegnap néztem, hirtelen a Tutela, az Agip és a Mol féltengely kenőzsírokat néztem meg, de egyik sem volt grafitos.
kando.19-07-2006 11:21:29 // 19132
cikk , ha valakit érdekel :-) [bár ez itt már nagyon off...]
pb_19-07-2006 10:55:35 // 19131
A Siemes-Martin jobb, mint az árok, Duna, és tsai.
Whiteskull19-07-2006 10:48:44 // 19130
Az egy eljárás, ha jól tudom, (ócskavasat adagolnak az olvadékhoz, és ezzel tisztítják meg) és a Siemes úr által gyártott kemencével terjedt el.
kando.19-07-2006 10:45:37 // 19129
Nem Te akarsz utánanézni ??? Azt mondtad, szeretted a technológiát, na, akkor hajrá :-)
Ferke19-07-2006 10:36:15 // 19128
Én úgy tudom, hogy a féltengelyhez az a jó, ha grafitos és egyben molibdén diszulfid tartalmú is a zsír, egyszerre. Hegyaljában most nem látom, hogy volna, viszont itt találtam: FUCHS - Kiln Grease
Bálint3319-07-2006 10:26:01 // 19127
Teljesen egyetértek. A kolléga most abban a stádiumban van, amin már mindannyian átestünk párszor és újra és újra vissza is esünk bele... Emlegettünk mi itt már árkot, meg bizonyos Siemens-Martint is, de azért legtöbbünk még mindig tartja magát, ha néha fogcsikorgatva is :) Apropó! Utána nézett már valaki, hogy ki is volt az a Martin?
granturismo19-07-2006 10:07:14 // 19126
És valami közelebbi infot tudsz mondani róla? Márka, típusjel, stb..
pb_19-07-2006 10:02:34 // 19125
1 öreg autónál kell számolni ilyen dolgokkal. Azért a hűtőfolyadékra pillants rá, lehet ott lesz a +oldás kulcsa. Nézd te tudod mennyit ér + neked, hogy autód legyen.)
Ferke19-07-2006 09:56:59 // 19124
Én a hegyaljában szoktam venni.
pb_19-07-2006 09:56:08 // 19123
Akkor itt az ideje 1 hűtő tisztításnak is.) Én eddig szinte nem is csináltam mást, mint más után dolgoztam.
Cs19-07-2006 09:42:03 // 19122
"Azért olvastam párszor Az utca áldozataiban a történeteket." Hét sztorit írtam, februártól-júliusig szerintem ez nem abnormálisan sok. Havonta átlag járnék vele kb. 500 km-t. Nem érzem úgy, hogy extrém terhelést kap a kocsi. És ha volt is "verseny", természetesen az is csak üzemmeleg motornál. Az meg tényleg nemv ígasztal, hogy te többet költöttél rá! Ha a javítási ktg-t + a benzint + kötelezőt összeadom... lehet hogy olcsóbb lenne ha taxival járnék. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.