Na ez le van pucolva.
Forum >> Alfasud-33
granturismo11-05-2005 12:47:55 // 3621
granturismo11-05-2005 11:05:28 // 3620
A külső panel (a climate systemes) azzal nem volt semmi gáz, az kis mosogatás és mintha új lenne.
granturismo11-05-2005 10:08:47 // 3619
Na ez érdekes. Ez eredetileg valami gumirozott kezelőfelületű panel. Az ami dzsuvának látszik, az az a gumírozás ami kicsit elrohadt rajta. Úgyhogy polír festés, stb... Sajna a kis Alfa Romeo felirat áldozatul fog esni.:-(((
Alfabu-14511-05-2005 10:00:44 // 3618
Nem semmi!
:)))
Lehetne egy takarítás utáni fotót is kérni?
:)))
granturismo11-05-2005 09:27:37 // 3617
Annak a 3 tekerős szabályozó egységnek a panel helyére megy be egy az egyben.
De azért a dolog nem ilyen egyszerű. A fűtésboxot, a kábelezést a klímát is át kell alakítani.
A funkciókar sem értem.
Ilyenek vannak
MODE, RIC, DEF, EXT, F.AUTO, A/C OFF, SEL, +, -,.
Ezek közül nem mindegyik tiszta. (Nem volt még fulldigit klímám.)
Elmagyarázzátok.
granturismo11-05-2005 09:19:39 // 3616
Sziasztok.
Szerintetek melyik autóban van ugyanilyen klímavezérlő? (olasz)
KisP11-05-2005 09:04:58 // 3615
Hűha,és ezt hova lehet beszerelni pontosan?
Scott11-05-2005 07:59:36 // 3614
Megtennéd, hogy rámcsörögsz ? Az oldalamon ott a számom, visszahívlak :))
Scott11-05-2005 07:58:09 // 3613
Kell kell kell !!
András bácsi11-05-2005 07:46:38 // 3612
33-as tulajok! Ha valakit érdekel, van egy Momo fakormányom 33-as agyrésszel, szinte teljesen gyári állapotban. Mailben tudom fotót küldeni.
Max. ezen a héten tudok várni vele, utána átfaragjuk '64-esbe. :-)
Barni14710-05-2005 23:12:39 // 3611
hol lehet ilyen csemegéket beszerezni?
Barni14710-05-2005 23:06:15 // 3610
Ha gyorsítol akkor több a benya az adott légmennyiséghez, ezért hamarabb begyullad, egyúttal a fordulatszám is növekszik ezért a szikrának kevesebb ideje van begyújtani. Az is baj ha túl korai a a szikra időpontja , mert a láng még nem éri el az üzemanyagot, de a nyomás már megnőtt, azért az berobban. A gyújtás időpontja úgy kell hogy essen hogy a felső holpont után már lefelé jövő dugattyúra 30-60 foknál jusson az égési csúcsnyomás. Ebből adódik a maximális nyomaték kérdése is, mert a nyomatékmaximumot úgy lehet előcsalni, hogy a hajtókar a főtengellyel 90 fokos szöget zár be és a nyomásmaximum is akkor jelentkezik. Ezért változik a lökethossz fügvényében a nyomatékosság és a fordulatszámhajlandóság.
Scott10-05-2005 21:13:27 // 3609
gt ! Arra az Alfa Control műszeregységre mi szükséged ? Az más autóba való :)))
bb1810-05-2005 18:56:32 // 3608
a 4wd miatt semmi különbség, az csak egy külön torony ami rá van téve a válto végére. lehet simábol is 4wd-t csinálni. ( én is igy csináltam )
Azmo10-05-2005 15:05:51 // 3607
No népek, a sima 16v 33-as váltója és a P4 váltója miben tér el? A kérdés azért foglalkoztat, mert mondjuk ha szinkront kéne cserélni mennyire keseríti meg az ember életét a spec. + rudazat ami ugye a 4WD miatt van!
Azmo10-05-2005 15:00:32 // 3606
vazz néztem is mi ez, én még ilyet nem láttam :D
Andorka10-05-2005 14:47:32 // 3605
Fontos kérdés:
Alfa33-om kb. 100-150km országúti tempó után háromhengeres lesz, alapjárat lezuhan, a motorból kimegy az erő:(
Első körben gyújtásra gyanakodtam: gyertyákat, kábeleket, elosztófedelet, rotort cseréltem. Szerelőm tanácsára a gyújtáselosztót is, lehet abban melegszik valami...Természetesen a gyújtás is be lett állítva. A hiba azóta is létazik sajnos.
Csak és kizárólag meleg motornál, országúti (vagy autópálya) tempó után jön elő. Kis pihenéssel/hűtéssel a jelenség pillanatnyilag megszüntethető.(azért elég gáz hogy a korábban bebüntetett autók elől a leálló sávba kell menekülni egy érdi emelkedőnél...)
Kérdésem: mi a túró okozhat ilyet???
Válaszokat megköszönném ha emilre jönnének: andor.toth@vipmail.hu
roberto3310-05-2005 14:39:04 // 3604
Köszönöm a mindenkinek a jótanácsokat, akkor végignézem a +-tól a - on át a gyújtáskapcsolóig a rendszert.
Nem szeretnék feleslegesen egy önindítóba beruházni, ha a testeléssel van a baj:))
Köszönöm:Roberto
bb1810-05-2005 13:17:47 // 3603
azért csak-csak ki kellene nyomozni hogy honnan is van ez.
bb1810-05-2005 13:16:51 // 3602
terhelésen lett kiprobálva vagy terhelés mélkül , lehet hogy perselyes és csak akkor szorul meg amikor terhelést kap ( jellemzö hogy hol indit rendesen hol meg csak nyüszög )
bb1810-05-2005 13:15:01 // 3601
a behuzo vezérlő vezetékére tegyél lámpát és meglátod a gyujtkapcsolo müködteti-e, az öninditóhoz a felfogocsavarra célszerü egy direkt madzag az akku negativról.
pb_10-05-2005 12:58:29 // 3599
Gondolom beépítődik?
granturismo10-05-2005 12:55:22 // 3598
Sziasztok.
A tegnapi szerzeményem:
Fulldigit klíma 145/146 boxerhez. Elvileg ilyen nem létezik.
Az Eper-en nincs. A rajta lévő cikkszámok nem léteznek. Viszont minden alakatrész Alfás jelőlés. Csak valami kísérleti vagy olyan modellből származhat ami végül nem került sorozatgyártásba.
Sangen klímához való. Az elzárómotorok és a kábelköteg is előkerült. Egy termosztát hiányzik csak (illetve magvan csak sérült), de az nem egy nagy gáz.
A tegnapi szerzeményem:
Fulldigit klíma 145/146 boxerhez. Elvileg ilyen nem létezik.
Az Eper-en nincs. A rajta lévő cikkszámok nem léteznek. Viszont minden alakatrész Alfás jelőlés. Csak valami kísérleti vagy olyan modellből származhat ami végül nem került sorozatgyártásba.
Sangen klímához való. Az elzárómotorok és a kábelköteg is előkerült. Egy termosztát hiányzik csak (illetve magvan csak sérült), de az nem egy nagy gáz.
pb_10-05-2005 12:54:37 // 3597
Sztem 1.-nek a testelést kéne +nézni, az aksi - pólusától végig követve kell kezdeni a dolgot. Ha emlékeim nem csalnak, akkor a fűtésegység előtt van 1 testpont (kasztni - pólus), és az önindító mellett is van 1 (motor - pólus). Ezeket tisztisd +, és utána mérd is ki műszerrel(ha van), hogy ténylegesen is van-e kontaktus. Aztán + kéne nézni, hogy a +-t is + kapja-e az önindító. Ha ez mind rendben akkor jöhet a gyújtáskapcsoló, + kell nézni, hogy a csatlakozóból nem esett-e, ill csúszott-e ki 1 kábel, és +tisztítani a csatlakozásokat. Ezt a csatlakozót a kormányoszlop bal oldalán találod.
Én így kezdeném a dolgot.
roberto3310-05-2005 11:58:15 // 3596
Szia,
A gyújtáskapcsoló-hibát hogyan lehet detektálni?
És a testelést ?:)))))))))
Üdv.Roberto
pb_10-05-2005 11:01:11 // 3595
Vagy gyújtáskapcsoló, vagy nem jó a motor testelése, de még ezenkívül sok oka lehet.
roberto3310-05-2005 10:58:43 // 3594
Sziasztok,
Egy év pihenő után újra úton a GÉP ( Alfa 33 1.7 i.e.), de van gy problémám:
Múlt hét pénteken indítanám a GÉP-et, se kép se hang.
- Akksi ok, bemértem terhelés alatt, egyébként is 3 hetes.
- Önindító tekercse sem húz be, önindító kiszerel, műhelyben kolléga bemér, testet megforraszt bár szemre ok, próbapadon önindítót kb. 30x megforgat, működik.
- Visszaszerelem, erre egy felet fordul, 4-5 próbálkozás után már a tekercs sem húz be újra se kép, se hang.
Szerintetek az önindító a rossz, vagy esetleg testelés? Hogyan tovább, ha a testet nem kap hogyan derítsem ki, mi lehet még a probléma?
Előre is köszi: Roberto
swan10-05-2005 10:31:19 // 3593
Még valami? Ha öngyulladáról beszélünk akkor jobban összesürítettem a levegőt mint kellene. Ezt akkor, hogyan lehet a gyújtás beállításával változtatni. Hiszen a dugattyú előtte is és utána is ugyanakkora utat tesz meg. Vagy itt jön képbe az előgyújtás?
swan10-05-2005 10:28:50 // 3592
Aha. Kezdek világosabban látni. Most akkor azt nem értem, hogy ez miért csak gyorsítánál fordul elő, miért akkor hallatszik? Vagy nem csak akkor?
Barni14709-05-2005 23:14:16 // 3591
detonációs jellegű "kopogásos égés":
Minél nagyobb a sűrítés, annál kisebb az égéstér hő- felvevő felülete, annál kevesebb hőenergia vész el a hűtéssel. A sűrítési aránynak határai vannak. A sűrítési hőmérséklet nem lépheti túl a tüzelőanyag öngyulladási hőmérsékletét (480...500 °C) különben a tüzelőanyag önmagától begyulladna. Ez olyan robbanásszerű elégéshez vezet, aminek a lángsebessége 250...300 m/s. A keletkező lökéshullámok a hengerfalon és a dugattyún kopogó zajt eredményeznek. Ilyenkor beszélünk kopogásos vagy detonációs égésről. Az intenzív kopogásos égésnek az alábbi következményei vannak:
– A motor fokozottan melegszik.
– A tüzelőanyag fogyasztás megnő.
– A motorteljesítmény csökken,
– A dugattyú, főtengely károsodik.
Valami ilyesmi.
Scott09-05-2005 19:35:05 // 3590
Hi all ! Izelítőűl felraktam egy-két képet a gépemről ! Tessék megnézni ! :)))
bb1806-05-2005 21:18:52 // 3589
tulképp öngyulladásról, szabályozatlan égésről van szó. öngyulladás ráadásul a teljes mennyiséget gyujtja egyben és a hirtelen nyomásnövekedés: 1: igen nagy hanggal jár, 2: a henger falához csapja a dugót. igazábol mind a kettőt mondják én már nem emlékszem az igazi válaszra.
bb1806-05-2005 21:15:19 // 3588
fémszórót tudok egy párat : rotima kft turbo ez-az javitás, van egy csepelen is szintén turbo jav is és a soroksárin is van egy cég de a nevüket nem tudom.
bb1806-05-2005 21:12:54 // 3587
jol sejted. az öntés gyorsabb és olcsobb.
swan06-05-2005 11:17:16 // 3586
Köszönöm sokat segítettél. Tegnap be lett állítva gyújtás. Most nem csörög.
Csak mint érdekességet azt meg tudnád nekem mondani, hogy a a gyújtás rosszúl van beállatva miért csörög. Azt tudom, hogy van elő-utó gyújtás is. Meg az sem minegy, hogy a henger helyzetében mikor melyiket kapja. De a csörgés honnan jön. Mit csörget, mi adja a hangot?
pb_06-05-2005 08:12:59 // 3585
Lehet, én nem tudom. Mindenesetre ezt a címet köszi, mentjük.
granturismo06-05-2005 07:59:15 // 3584
bb, pb
Nem a NyDanTech ről van szó?
1221 Bp. Nagytétényi út 48. 226-3248
Pannóniához szótattam ott kapcsolóvilla tengelyt. Azóta is működik:-)
Barni14705-05-2005 22:26:12 // 3583
Pontosan , én is így szoktam csinálni. Majd vizsgára meg spanolunk egy kicsit :-)
KisP05-05-2005 20:35:25 // 3582
Gratula hozzá!! Képeket várjuk itt vagy az oldaladon!:)
KisP05-05-2005 20:34:19 // 3581
Szia!
És miért álltak át az öntött acél tengelyre? gondolom így kevesebb lett a költség, igaz?
22kiloba kerül nekem a tengely darabja.Normális árnak tünik,nem akarnak lehúzni és garanciát is vállalnak a tengelyért.Hogy ez miben nyilvánul meg azt nem tudom.
Scott05-05-2005 20:19:03 // 3580
Örömmel jelentem kész az autóm ! :)))
Folyt. köv Vasárnap...
Thomika05-05-2005 16:28:59 // 3579
Srácok!
Sajna meg kell válnom szeretett 33asomtól! :(( Ha netán vkinek az ismeretségi körében akad egy szerető gazdi, aki bevállana egy 33ast, akkor dobjon legyen szíves egy mail-t az itteni címemre vagy csörgessen emg a hetvenháromtizenhéthetvenkettőkilencvenötön!!
Előre is köszi a segítséget!
Thomika
bb1805-05-2005 15:36:48 // 3578
itthon nincs + de naponta járok arra majd felirom.
pb_05-05-2005 15:26:40 // 3577
A pontos címet is + tudnád adni?
bb1805-05-2005 15:25:13 // 3576
ha a mühelynek korrekt felszerelése van, lehet imitálni a terhelést is hogy ugy hogyan szabályoz.
bb1805-05-2005 15:24:16 // 3575
elsösorban gyujtásra gyanakszom.
bb1805-05-2005 15:20:19 // 3574
vigyázz mert lehet még 1-2 trükk a féken belül ( dobféknél ) pl: szabályzott dobnál a kitámasztó rövid és nem tudsz eleget ráállitani a bowdenre. de mindenre van megoldás.pl: kalapács.
bb1805-05-2005 15:17:50 // 3573
azt takarja, hogy nem feltétlenül kell hökezelni hanem spec fémötvözettel javitják fel ami olyan keménységü amilyet a mester rendel. ezt nem is szabad edzeni. a felület vastagsága meg nagyobb mert utána ujraköszörülik és még azt is el kell vinnie a vastagságnak. ha előre megmondod milyen bütyökprofilt akarsz olyat csinálnak.
bb1805-05-2005 15:14:57 // 3572
csatlakozom. kinek igy kinek ugy jó. ha tutit akarsz felemeled hátul és megforgatog kézzel a kereket nehogy fogjon.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?