Forum >> Alfasud-33

pb_02-01-2007 20:47:54 // 26121
Ha szemből nézed az akksidat, akkor hátul a FIAMM felirat fölött van 6 db műanyag csavar, azokat kell kicsavarni(5, 10, és 20 forintos tökéletesen használ6ó hozzá), utána 1 elemlámpával bevilágítani, és látszik a szint.
Wikicica02-01-2007 19:37:01 // 26120
Hogy kell megnéznem?
Wikicica02-01-2007 19:34:20 // 26119
Lehet hogy nálam is ez a baj, azért nem tölt fel rendesen? Ma még nem próbáltam indítani.
kando.02-01-2007 13:19:36 // 26118
Lassan kezdek érteni pár dolgot.. :-PPP a múltkor is ilyesmiről mesélt már nekem.. :)))))
pb_02-01-2007 13:17:51 // 26117
A csapott hátút jobban szeretem.))) Szerelni is.))
Seriff02-01-2007 13:11:51 // 26116
Sedanba?:O Suzuki Swift Sedanba?!:P
kando.02-01-2007 12:50:25 // 26115
Elvihetted volna az enyémet :-PPP Csak ki kell kapni belőle.. :))
Rumi02-01-2007 12:49:16 // 26114
tudom, csak nem néztem ;)
kando.02-01-2007 12:30:23 // 26113
Amennyit foglalkoztál vele, szerintem is meg ;-) Akksiban a vizet is nézted ?
pb_02-01-2007 12:29:59 // 26112
Ezt is ír6tam volna.) De ismersz, nem vagyok én olyan.))
kando.02-01-2007 12:26:37 // 26111
Legalább a cellákat el kell lepje, de jobb, ha fölöttük van 0,5 cm-rel, bár nem tudom, mennyi hely van az akksiban.
granturismo02-01-2007 12:24:25 // 26110
"de végül szét kellett szednem. " na az jó, azt hittem így szól: "de végül szét kellett vernem. " Az utóbbi időben nem nagyon voltam netközelben....
kando.02-01-2007 12:20:58 // 26109
Felgyújtani én szoktam... :)))
pb_02-01-2007 12:17:28 // 26108
Akkor sztem, úgy járna, mint én, menetközben +állna az autó.
pb_02-01-2007 12:15:30 // 26107
Felgyűjtás nincs tervben.) Szétflexelem, szétrúgom, elbontom. De előtte még úgy +hajszolom, hogy Rudolf Hruska forogni kezd a sírjában, hogy mire képes 1 boxer. )))))))))
pb_02-01-2007 12:10:17 // 26106
Amit szilveszterkor mondtam azzal kezd a dolgot, generátor/önindító, és akksi közötti kábel +nézése, esetleg újra gyártása.
pb_02-01-2007 12:07:03 // 26105
Én ismerek 2 olyan szutykot, ami hasonlókat szokott játszani. Nálam is fprdulaton esik a töltés kb 13,8V-ra alapjáraton, úgy kb 14V. Én még nem foglalkoztam ezzel a problémával, majd talán valamikor. Sőt 1x olyat is eljátszott, hogy menetközben +állt a motor, aztán újra indult. Először kénytelen voltam jófajta pb_ módszereket alkalmazni a hiba +oldására, de végül szét kellett szednem.
Rumi02-01-2007 12:05:23 // 26104
most már én is tudom :) megyek is és megnézem az összes akksiban mennyi viz van :D
pb_02-01-2007 12:01:12 // 26103
Az utóbbi időben, ritkán látlak errefelé.)
kando.02-01-2007 12:00:48 // 26102
Oké, ivászatra (is) jó a csüt. ! :)) Mérni mikor mérjünk ? Előtte, vagy ... ?
norbee02-01-2007 12:00:10 // 26101
Hudini Laza testkábel a gyújtáskapcsolónál. Nézz utánna a manualban.
kando.02-01-2007 11:59:31 // 26100
A töltő ettől miért megy tönkre ? Na meg nem ártott volna a vizet nézni rajta, akkor az akksi még használható lenne...
pb_02-01-2007 11:59:21 // 26099
Simán!)
Hudini02-01-2007 11:54:32 // 26098
Hát őszinte leszek: először is kihazsnálom villanyászati tudásodat és a multimétered:) Aztán pedig egy előre egyeztetett időpontban leiszlak az asztal alá:) Mondjuk ez legyen csütörtök este!:)
kando.02-01-2007 11:53:36 // 26097
:)) Alakul ezt már ;-)
Rumi02-01-2007 11:52:33 // 26096
Aksiról jut eszembe, még a két ünnep között lapátra tettem a lada aksiját :( két hét állás után, gondoltam kimegyek kicsit csúszkálni vele, de nem indult. öreg akksi, hidg is van, akár magától is lemerülhetett (meg az autó is fogyaszthat magától is vmit) rádobtam töltöre. de nem használt, illetve ez használt, mert nem csak az akksit, hanem a töltöt is szétcseszte, ugyanis nem volt viz az Akkumulátorban :(( erre persze csak akkor jöttem rá, mikor gyanut fogtam egy nap alatt nem töltött fel
kando.02-01-2007 11:52:11 // 26095
na jaa, bár én délután-este érkezek, de attól függ, mik a szándékaid ? :))
granturismo02-01-2007 11:41:40 // 26094
pb. Felgyújtom, szétverem, szétbontom,:-))))
granturismo02-01-2007 11:36:16 // 26093
"Nekem azt mondta a villanyász, hogy a két ablak emelő motor már nagyon haldoklik, és mivel nagyon öregek a vezetékek nagy az áram veszteség, sokat vesznek fel a kábelek és ezért van ez, újra kéne kábelezni szerinte és akkor megoldódna a dolog." Ez nálam ki van zárva.:-)
granturismo02-01-2007 11:33:16 // 26092
Sziasztok. Az akksit még nem próbáltam feltölteni mert azért indul, csak nem olyan vehemensen mint eddig. Megpróbálom feltölteni majd az akksit. A nyugalmi áramfelvételt megmérem még. A 0.9 A az nagyon sok de azt egyszer métem és 1 mérés az nem mérés ugyebár.... Hifi az jelenleg nincs az autóban. A főbizti is ki van véve úgyhogy a nagyáramú hifi tápelosztó sín sincs áram alatt.:-) (Elmű-s duma) Mi az ami nyugalomban fogyaszt? Riasztó, sziréna töltő rész (belső akkus) vezérlő compi, klímavezérlő, dig óra, belső világítás (nem ég ezt már ellenőriztem (csomagtartó sem világít)Mi még?
Hudini02-01-2007 11:29:49 // 26091
Azt mondtad mától pesten vagy:) Hát akkor visszaélnék a lehetőséggel!:)
kando.02-01-2007 11:28:50 // 26090
Akkor pedig kevés a töltés, ha terhelésre világít. Rá kellene mérni az akksira, mennyi fesz van rajta ha (elvileg) tölti a generátor. (a szerviezkről meg inkább nem mondok semmit...)
Hudini02-01-2007 11:23:44 // 26089
Sajnos nem voltam ott amikor rámértek. Beadtam egy szervízbe, amelyiknek a tulaja ismerősöm. Alapból nekem is világít a töltésjelzőm, de a gázfröccs után kialszik és akkor jelez újra ha három négy fogyasztó megy egyszerre. Szerintem az akksim jó mert pöcre indulok. Az a gáz, hogy nem tudom mi lehet a hiba és idegesít, hogy ott világít rám a töltés lámpa, bár már kezdem megszokni:)
kando.02-01-2007 11:12:53 // 26088
Én inkább feszszabályozóra gyanakodnék.. Bár nem tudom, mit értettek nálad generátor felújításon. Meg mondjuk előtte mérni kellett volna, mennyit tölt. Lehet, hogy az akksi sem jó már.. Esetleg az ékszíj nem lehet laza és nem forgatja eléggé a generáotrt ? Nem mértél rá, mekkora feszültséget ad az akksira ? Amit a fickó mondott, nekem kicsit ködösítésnek hagznik.. Egy ablaktörlő motor sem ehet többet a refinél, ha meg azt is elbírja a rendszer, attól nem lehet nemtöltés... meg ez a vezeték-duma sem túl meggyőző... nekem is ugyanilyen autóm van, mégsem világít a töltésjelzőm.. igaz, alapjáraton világít, de ha már felprögettem 1500 fölé, akkor elalszik.
Hudini02-01-2007 11:04:35 // 26087
Akkor ha már ilyen témánál vagyunk egy sztori: folyamatosan ég a töltés lámpám, ha működik az ablak emelő motor-bármelyik- akkor eléggé erősen, ha fel lőve a villany , mondjuk szól a zene és ráfékezek akkor halványabban. Azt hittem a generátorom a tré, hát felújítattam. A hiba ugyanúgy jelentkezik azóta is! Nekem azt mondta a villanyász, hogy a két ablak emelő motor már nagyon haldoklik, és mivel nagyon öregek a vezetékek nagy az áram veszteség, sokat vesznek fel a kábelek és ezért van ez, újra kéne kábelezni szerinte és akkor megoldódna a dolog. Lehet, hogy GT-nél is valami hasonló a probléma?
Fema02-01-2007 10:58:55 // 26086
BUÉK mindenkinek! GT szerintem ha van 14V töltő feszültséget az nem olyan aggasztó még, viszont én külön mérnék a helyedben nyugalmi áramot az autó elektronikáján, és ha van valamilyen utólag beépített hifid gondolok itt erősítőre akkor azt is megnézném mert lehet, hogy az nem kapcsol le nyugalmi állapotba. Egyébként ha feltöltöd az akksit akkor is nehezen indul?
kando.02-01-2007 10:48:46 // 26085
Jó reggelt / napot dolgozó ember ;-) Granturismo, én is csak azt tudom mondnai, rá kellene mérni az akksira, hogy álló autónál esetleg mi fogyaszthat. Bár érdekes, ha a rendszer minden eleme önmagában jól teljesít, összerakva mégsem, mi lehet a hiba...? :)
granturismo02-01-2007 09:24:08 // 26084
Érdekes gondom van. Egy ideje elég nehezen indul a Boxi. Mértem töltőfeszültséget 13.8V ami elég kevés. És ami az érdekes, hogy ford. szám emelésre sem nő a feszültség. Az akkusarun a motortest vezeték picit laza volt, azt meghúztam úgy felment a fesz 14,00V-ra. dehát a megfelelő 14,4 volt lenne fordulaton. Meg egyszer mértem 0.9A nyugalmi áramfelvételt. Aztán utána már csak 0,03A volt. Érdekes és érthetetlen. Az akksi tökéletes másik akksival is ugyanígy viselkedik. Próbapadon a generátor leadja a 14,4V-ot fordulaton. Mintha az autó hálózatában terhelne be valami...
Bandita02-01-2007 08:07:23 // 26083
Rá se ránts! BUÉK!
granturismo02-01-2007 07:19:11 // 26082
Jó reggelt! BUÉK mindenkinek! Jó le vagyok maradva.
Wikicica02-01-2007 05:45:31 // 26081
Jó reggelt! Éjszaka megfogalmazódott bennem egy új gondolat. Ha a hsz-t elolvastátok, biztos azt gondoljátok majd "hát ez meg miért nem alszik inkább". Szeretném én felkészíteni Pókot műszakira. 12-től ráérek, ha segítetek miket kell ellenőriznem, cserélnem, apránként meg tudom csinálni. Szombaton megyek életem szerelő-dobozáért Bécsbe. ( emelő meg van Pókban :-P ) Na mit szóltok hozzá? Meg tudom csinálni? És utána már csak kontroll, és gurulhat a vizsgára...
pb_01-01-2007 21:27:03 // 26080
Ha valaki tud 1 jóállapotú Sedanba való 4x4-es tankot, nagyon baráti áron, az ne tarsa magában.

kando.01-01-2007 20:58:51 // 26079
Aha.. oké :)) Igaz, pont most küldtem Neked el... legfeljebb kidobod :)))
Wikicica01-01-2007 20:54:51 // 26078
Jó lesz Neki így is. Őt csak a sárkáyn érdekli. Az meg így is látszik a képen.
Wikicica01-01-2007 20:54:01 // 26077
Gabi! 26056-ban köszöntöttelek.
gabi alfa3301-01-2007 20:43:52 // 26076
talán szia vagy valami!!!!
pb_01-01-2007 20:38:49 // 26075
Azt látom.
kando.01-01-2007 20:37:15 // 26074
Összeszedem most már magam... ;-) Ha kell a kép eredetiben, elküldhetem Neked emailben ! :)))
Wikicica01-01-2007 20:36:04 // 26073
Jól van jól van, csak Kando kicsit lehangolt volt.
Wikicica01-01-2007 20:34:50 // 26072
Már át is küldtem tesómnak mailben. Nálunk Ő a NAGY Sárkányrajongó. Én scak magamon meg az autómon szeretem őket :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.