Forum >> Alfasud-33

Scott12-06-2005 11:16:23 // 4221
Mi a neve ennek a szernek ?
András bácsi12-06-2005 11:15:35 // 4220
Pedig a képeken k..va jól néz ki a gép. Mi nem jött össze neki?
Scott12-06-2005 11:14:56 // 4219
Thomika ! Kiváncsi lennék már arra a gépre :))
András bácsi12-06-2005 11:14:24 // 4218
Az a motorfelújító takony tényleg jó. Soha nem hittem az ilyen dolgokban, most kipróbáltam, és kb. fél liter mínuszt jelent.
Scott12-06-2005 11:14:12 // 4217
A motorhoz nem kellett nyúlni, meglepően jó állapotban van a megtett km-ek ellenére. Bár hozzá kell tennem, ha azt is újítani kellett volna hagytam volna fr..ba az egészet. Igy is irdatlan pénzbe került az egész felújítás. Egy kicsit szomorú is vagyok, mert azért lenne még egy-két dolog amit helyre lehetne rakni. De leginkább a tetü fényező miatt vagyok bosszús...
Paco12-06-2005 11:09:37 // 4216
csak rövid városi távokat tettem meg. Ez nálad fogyasztáscsökkentő paraméter? Mert tudtommal épp így fogyaszt egy autó legtöbbet :-P
Thomika12-06-2005 11:08:36 // 4215
Ezt akartam pont kérdezni, hogy véletlenül nem moci felújítás után voltál?! :) 250K Km után már vszínűleg kicsit többet kér enni. Scott: Próbálkoztál már esetleg motorfelújító trutyival?? Énn kaptam a múltkor egy tippet,amiről még az autószerelő is elismerően nyilatkozott!
Thomika12-06-2005 11:06:23 // 4214
no , ha netán öszejön végre nekem ez a QV,akkor majd folytatunk némi baráti eszmecserét! :) Persze néhány száz km megtétele után tudok majd érdemben nyilatkozni! Előbb azonban még meg kell győznöm a tulajt, hogy ha már eccer meghírdette a verdát,akkor adja is el végre!
András bácsi12-06-2005 11:05:08 // 4213
Ezt megerősíthetem. Bár nem véletlen, hogy az átlagos motorok nyomatékgörbe maximuma egybeesik a fogyasztásgörbe minimumával.
Scott12-06-2005 11:00:05 // 4212
Egyébként azt vettem észre, hogy az abszólút öreguras stílusnál többet eszik, mint a dinamikusabbnál. Ezt a 12-t úgy sikerült összehozni, hogy 50-nél már mindig 5-ben volt a gép és általában 1800 - 2000-es fordulaton ment folyamatosan a motor. Nem szereti a végleteket :))
András bácsi12-06-2005 10:55:27 // 4211
Szerintem a nagyobb felni nagyobb fogyasztás egy számítással alátámasztott mese, én gyakorlatban soha nem éreztem. Még 20mm-el szélesebb futófelület esetén sem. Egyébként a 6-6.5, amit írtam nem 90-nel jött ki, hanem kicsit tempósabb menetben. (mondjuk akkor volt új a hengerfej, a gyújtás, meg a karbik is normálisan be lettek lőve)
Don Gombóc12-06-2005 10:54:41 // 4210
Kompresszió hogy áll a mociban??
Scott12-06-2005 10:53:02 // 4209
Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy 10 alá sikerüljön levinni a fogyasztást.
Don Gombóc12-06-2005 10:51:34 // 4208
Scott barátom el kell menni asztalos mesterhez az majd megoldja a problémádat. :) :) :)
Scott12-06-2005 10:47:59 // 4207
Bevallom, nem tudom. Gyakorlatilag csak városban közlekedek vele. Korábban , amikor voltam hosszabb távon, mindig nyomtam neki, ezért akkor is leömlött a 10-11 lityó. Jövő hétvégén megyek le Pécsre a 6-on, akkor megmérem. Kiváncsi leszek. Megpróbálom a 90-100-as tempót tartani. Apropó : múlt héten is mértem a fogyasztást ugyanezzel a módszerrel, akkor 10,9-re jött ki. Akkor is csak város volt, de akkor volt benne egyszer egy M0-ás 90-es tempójú 30 km is. Hozzá kell tennem most 15-s felnik vannak rajta , korábban meg a 14-es gyári felnik voltak. Azért ez is dobhat egy 8-10%-t a fogyasztáson. Gondolom..
Thomika12-06-2005 10:47:24 // 4206
pályán, meg országúton le lehet vinni 7 körülire a fogyasztást, de akkor elég szelíden gurulsz vele...nekem az 1.3-asom fogyaszott 9-et városban, 7-7,5-et pályán ha ne mtoltam 140 fölé.....160-nál már 12L-t evett!!
András bácsi12-06-2005 10:32:02 // 4205
Hosszú távon mennyit fogyaszt? Anno az én 1.7-esem a nagyobb országjáró túrákon 6-6.5 literrel beérte, vegyesben olyan 9 volt, csak városi forgalmas mérésem nem volt.
Scott12-06-2005 10:28:34 // 4204
Megmértem autóm fogyasztását. Addig mentem vele, míg ki nem fogyott a benya, aztán újra ugyanígy. Háát : 12 lityó, úgy hogy tojást tettem a gázpedál alá és csak rövid városi távokat tettem meg. Eddig azzal hitegettem magam egy évig, hogy városban 10-el eljárok vele, de közben rájöttem, hogy folyamatosan magamat szívattam, ugyanis mindig amikor számítás szerint 200 kilcsit még tudtam volna menni ( 10-es fogyasztásal ) 180 km-nél már tankoltam, biztos ami biztos. Szal az a 10 eddig is 12 volt :(( Be kell látnom, hogy egy 1.7-es 250ezret futott boxertól nem lehet alacsonyabbat elvárni.
Giorgio11-06-2005 21:04:07 // 4203
Kemény csávóka lehetett az aki 50K-ért próbálta eladni tudását. Hol él az ilyen wazze a Holdon, vagy mi? Sztem ha krisz megtudta oldani ócsópézbő' akkor van megoldás.
Giorgio11-06-2005 21:02:18 // 4202
Hát, felénk is így mennek a dolgok. A bocsdenemkell-el én is egyetértek. Csak ő sem túl sűrűn jut számítógép, internet elé, nézd ezt el neki.
Giorgio11-06-2005 21:00:55 // 4201
Ja-ja, megnéztem már hogy mit is lehet alkotni az ügyben, csak várom a jó időt, hogy végre motorozhassak, és akkor eljön a spriccelő reparálás ideje is.
Viktor8511-06-2005 20:24:33 // 4200
Én + kétdeztem őt. 19e volt az anyagár. De neki oldalkárpitok is cserélve lettek. Szal szerintem 1 kárpitosnál max 20ból ki kell jönnie a tetőkárpitozásnak.
Viktor8511-06-2005 20:22:36 // 4199
Itt találsz sevice manualt 145-höz. Hátha van rajz benne a tetőkárpithoz. Egyébként minden mechanikus alkatrésze benne van a 145-nek.
KisP11-06-2005 19:35:41 // 4198
Köszi az infot! Hát ez tényleg drága,50ezerért én is megcsinálom.:) A pesti már barátságosabb.Érdeklődök még itt Szegeden hátha találok egy kárpitost aki megcsinálja olcsóé. Megveszem az anyagot kiveszem a tetőkárpitot,le is szedem a régit, Ő csak tegye rá az újat,ennyi dolga volna.Apropó,vkinek volt már dolga a tetőkárpit kiszedéssel?Hátha tud egykét tanácsot..
Scott11-06-2005 16:36:50 // 4197
Jézusom : 50 ezer vagy 25 ezer egy tető kárpitozásért ??? Röhej. Nézd meg krisz33 gépét. A Diegóban vett anyagot ( néhány ezresért ) és a haverjával megcsinálta. Szerintem nem volt többe 3 rugónál. 50 ezer , vicc....
András bácsi11-06-2005 13:47:40 // 4196
Ez meg idáig rendben, de úgy gondolom, hogy "egybocsdenemkell" azért megereszthető. Felénk legalábbis így szokás. :-)
András bácsi11-06-2005 13:45:53 // 4195
Lehet, hogy nem a szivattyú a hibás, hanem a cső/csövek vannak megtörve, eltömődve. Én levenném a lapátokat, majd a szélvédő alatti műanyagot, és lecserélném a csöveket. Méterben bármelyik autósboltban pár forintért kapsz csövet, szvsz akkor is megéri, ha nem ez lesz a baj.
Giorgio11-06-2005 12:18:41 // 4194
Nahh, beszéltem Omlással, a helyzet így néz ki: A szegedi faszi komolytalan 50K-t kérne érte (baráti, féláron, csak ezt az egyet, mert már nem csinál ilyet...stb indokkal). Szóval felejtős. Szarjon g*cit az ilyen. Budapesten 25K-t kér érte Horváth Lajos; Horváthtext Bt. 1076 Bp. Péterfy Sándor utca 31. E-mail: info@autokarpitozas.hu Teló: 06/70/594-1072
Giorgio11-06-2005 12:15:20 // 4193
Srácok csevegőbe már írtam, hogy kicseréltem a ablakmosó berendezés motorját. A bajom, ami még mindig fenn áll (motortól függetlenül ezt produkálta) hogy eleinte alig nyom valamicske folyadékot, aztán elkezdi (már ha elkezdi...) nyomni normálisan, de ha elengedem a kart, és újból próbálok spriccelni akkor kezdődik aez a buli előlről. Közben meg persze az ablaktörlő már az első húzásnál automatán beindul szétkeni a mocskot a szélvédőn, és víz nélkül csikorog rajta, képzelhetitek mennyire KURVÁRA IDEGESÍTŐ tud lenni. Grrr, Wáááháá... :'-P Kiborulok tőle.
Giorgio11-06-2005 12:09:26 // 4192
Felelőtlensége anyagi hiányokra vezethető vissza.
M-GEGE11-06-2005 11:53:46 // 4191
Eltömődött vízelvezetőt (ami a szélvédő előtt van balra), honnan érdemes pucolni? -fentről? (ehhez ki kell szerelni az ablaktörlő motort) -lentről? (ehhez ki kell szedni a doblemezt, na meg előtte a kereket)
András bácsi11-06-2005 10:35:08 // 4190
Gáborszakács már egyszer felelőtlenül erre a szárnyra azt mondta, hogy kell, aztán most meg keresgél máshol is. :-)
Bandita11-06-2005 00:55:23 // 4189
Az aranyszínű is gyári volt!
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2005 00:52:58 // 4188
ja,ez a 33 nál is így van. csak gyári van 300 Eu körül.
Bandita11-06-2005 00:51:06 // 4187
164 superre az Alfa Romeo magyarország a komplett szettre mondott 270-et ezüst színben, és állították, hogy nem is létezett aranyszínű. Haverom elkeseredésében a határtól 20kmre italiban 70 euróért kapott egy fél szettet, mert neki csak a hátsó fele kellett persze arany színűt. Nálun ilyen kis műanyag stb. valamiket(ami nem azért kell, hogy működjön az autó) nagyon nehéz beszerezni sk tapasztalat, skodrihoz, meg wartyogóhoz van minden, de máshoz...?
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2005 00:36:23 // 4186
banya igen ,arról! a bal oldalról amúgy kompletten hiányzik,szerencsére nem 3D-s a fotó! :-) farki hun van még július! most annyira pöpec a verda motorikusan kb. egy hete ,folyamatosan úgy érzem, ébren álmodom , most úgy érzem bárhová elindulnék vele. július közepéig még akármi is lehet! ideális esetben annyi és olyan meló jön össze addig,hogy simán kitermelem a kaland árát és marad időm csinosítgatásra is!
Barni14711-06-2005 00:28:37 // 4185
Pardon Jobb elsőről
Barni14711-06-2005 00:27:47 // 4184
Most arról a fekete csíkról beszélsz ami a bal elsőről hiányzik? 80Ezret kicsit sokallom , a Puntóra 8 ezer volt a szett, ragasztóval mindennel.( Márkakereskedésben) Mai napig meg is van bontatalanul.
farki11-06-2005 00:25:27 // 4183
A Mérnök Úr autója naon jól mutatna a soproni talin is! Bevállalod brádör? :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2005 00:25:08 // 4182
a díszlécekről csak annyit: 4k-ért hozták "olaszból", gyakorlatilag hibátlan cucc. újonnan 80k lenne. ha mérnökórában számolnám a régi ragasztó leszedésével töltött időt, lehet megérte volna inkább újat venni! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2005 00:22:13 // 4181
na akkor most mindenkit kiosztok! :-) farki Lesterék nem túl differenciált gondolatmenete miatt ( a fekete fényezetlen ívnél is kivágták a díszléc helyét,pedig a fényezetlen fekete cuccos változatokon ez nem volt széria) előbb a léc,aztán a' ív! sziloplaszt: persze,azt ismerem off korsz! építkezés: jó is lenne! sajna nem saját a kégli,csak: -én terveztem -én vagyok a művezető -én bonyolítom le a kivitelezést,ez egy "állapotrögzítő" fotó, amin jók a felhők,jók a fények és persze szépen mutat a "mérnök úr" autója is! :-)
farki11-06-2005 00:14:14 // 4180
TSá! A sárvédőív még mindig nem ficcent fel! Ejnye, bejnye. :-))
Bandita11-06-2005 00:12:50 // 4179
Építkezel? Látom nem tartasz még a saniternél! :- DDDDDDDDDDDD
Barni14711-06-2005 00:12:45 // 4178
szilopax=sziloplaszt :-)))))

De az építkezést elnézve bizton ismered.
Bandita11-06-2005 00:11:36 // 4177
Sziloplast faszán magyarosan! Abból lehet kapni sokfélét, de oda valami brutál időjárásálló kell, mert a mosóban furán néznek rád ha már a harmadik léccet veri le a nagynyomású! A hilti fajták elég megbízhatóak.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2005 00:07:07 // 4176
héééé,fejtsétek már ki ezt a szilopax meg Hilti dolgot,lécci....
KisP10-06-2005 23:39:26 // 4175
ok. köszi!
Bandita10-06-2005 23:24:58 // 4174
Szerintem is, talán valami jobb fajtát (hilti)
Barni14710-06-2005 23:11:45 // 4172
szilopaxot neki :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.