Forum >> Alfasud-33

pb_31-03-2007 22:17:16 // 28521
Scottal + is nézegettük az autódat, de nem láttunk ott a környéken senkit, aztán felmentünk Vincével dumálni. Én egyébként a fönt a szobor, és a kiszélesedő rész között kb fél úton parkoltam. Nekem az oda, és a visszaút is tetszett. Békástól mind2x kb 35 perc volt Egom.))
Bálint3331-03-2007 22:16:14 // 28520
És a 156-osét miért nem takartad le? Attól még hogy nem boxer, lehetnek személyiségi jogai! :)
Bálint3331-03-2007 22:11:55 // 28519
Nézd csak milyen figyelmes, kitakarja a rendszámot! Csak azt nem értem honnan volt nálad ennyi fehér papír hozzá? Remélem nem a reglapodat áldoztad fel :)))
pb_31-03-2007 22:07:52 // 28518
Azért ez sem volt qtya, ez is a TáDék gyöngyszemei közé tartozik:

Bálint3331-03-2007 22:04:55 // 28517
Mondjuk nekem idén is mint mindig a hazafele út tetszett a legjobban. A hegyekben kacskaringózni, nevenincs falvak között... ez az igazi! (bár idén csak egyedül mentünk, mert a nővérem és a barátja- TgZoli - idén nem jöttek velünk. Nekik ez úton is üzenem, hogy rohadjanak meg :))
Bálint3331-03-2007 22:01:31 // 28516
Ott biza :) Nem értem én ezt :( Pedig most induláskor az eszemben volt, hogy megkereslek, de aztán a sok autó közt egészen megkergültem :)
pb_31-03-2007 21:58:39 // 28515
Én is.) Nem akar ez a dolog összejönni.( Pedig az autódat láttam, Scott mögött volt, az alsó parkolóban.
pb_31-03-2007 21:56:18 // 28514
Nem is tudom, hát 1xűen szörnyű.)))
pb_31-03-2007 21:54:59 // 28513
Csak nem erre gondolsz?



Ahogy nézegettem még a nagy átlagnál is hulladékabb volt.))))
Bálint3331-03-2007 21:39:59 // 28512
Én ott voltam! És megint nem találkoztunk?
Scott31-03-2007 21:39:15 // 28511
Háát bazz, mi lett a világgal?? :))))))
pb_31-03-2007 21:37:39 // 28510
Szinte csak, az volt. Bazze a boxerek ennyire kihaltak?))))
Ferke31-03-2007 20:40:41 // 28509
Én egyet jegyeztem csak meg, mert annak nagyon kerepelő hangja volt..:)
Scott31-03-2007 20:38:06 // 28508
Ennyi sok dízel 33-ast sosem láttam, mint ma Egomban :))
pb_30-03-2007 23:34:03 // 28507
A mondtam, hogy megyek segíteni kezd el a folyamatot, aztán 1eztetünk, és megyek. Azt mondtad nem kezded el, akkor viszont a kígyó a farkába harapott.
kando.30-03-2007 21:29:08 // 28506
Ha ennyire gáz a felni, én szívesen viselem tovább eme nemes terhet és mentesítelek a ,,döccenők'' alól :))
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-03-2007 20:15:12 // 28505
nekem 205/50 R 15 :-D 2 hete van fenn,nincs túl sok tapasztalatom,azért néha rossz úton érzem,hogy "szenvedek a szépségért" :-)
Rumi30-03-2007 19:39:34 // 28504
195/50R15 V , Venturi. és nagoyn zsír, csak meg kell várni amig bemelegszik a gumi, addig ugyanis körforgalomban tolja az orrát (persze csak ha állat módon tolod neki). utánna viszont lehetetlen megnyikkantani. cserébe gyorsan kopik! bár most felpakoltam rá 185/60 R14 Uniroyal esőgumikat. repedezett szélű, de még mély profilu. és igazából nagyon vadállatul kell venni nagy gázzal kanyar közben is az íveket, ahhoz hogy alulkormányzottá váljon szerencsétlen :) esőben viszont tényleg érezhetően jobb mint ... hát konkrétan mint a 195/50 R15 -ahhoz van viszonyítási alap. ez persze nem mérvadó, mert a szélesség is sokat számít, főleg esőben!
Rumi30-03-2007 19:31:42 // 28503
de én tudok, asszem, bár lehet előtte megnézem mi van még a pincében, mielőtt eligérem :D
kando.30-03-2007 15:55:33 // 28502
Oké, oké, de még nem tudom biztosan mi és hol szivárog. Hengerfejnél esetleg kifújás lehet, hangjából ítélve, mindenesetre nem tűnt olyannak, hogy a vizet enné vagy forralná. Tudom pb_, hogy nem most, de nekem most volt időm rá, s tudod jól, hogy a spider miatt nincs most semmi pénzem, a modellek árát is lealkudja mindenki.. na mindegy, most talán sikerül valamit összehozni, de jobban esett volna baszogatás helyett valami segítség... :-/
pb_30-03-2007 15:43:03 // 28501
A gyógymód mindig használ, csak szakszerűen kell alkalmazni.))))))
Ferke30-03-2007 15:23:43 // 28500
Te mondtad, hogy hajtani kell! Én már akkoriban éreztem,hogy valszeg ezt mondanád, ezért én csak hajtottam. Aztán mér egyre kevésbé ment, végül már sehogyse nem ment....tehát ez az egy eset volt, amikor nem használt a gyógymódod. Persze lehet, hogy ez pont a kivétel, ami erősíti a szabályt!:))
pb_30-03-2007 15:18:11 // 28499
Mert autó gyilkos vagy!))))))))))))))))
Ferke30-03-2007 15:16:25 // 28498
Ha a fék szivárog, legfeljebb megállsz 20-30 km-enként és töltesz bele, bár nem egy életbiztosítás. Viszont a hengerfej veszélyes lehet, én már egyszer így hazavágtam egy fiatot sajna.
pb_30-03-2007 15:00:13 // 28497
Tudod, Te is, hogy ezeket a dolgokat nem most kellett volna... Na mind1.)
kando.30-03-2007 14:37:40 // 28496
Mert most nincs időm javítani, szétszedni, hengerfejet cserélgetni, nekem most az a fő, hogy a cuccaimat hazavigyem. Mivel nem pesten lakom, messzebb kell hazavigyem a cuccaimat. De mondtam már, ha jössz segíteni, megszerelhetjük, de én nem értek a fékekhez. Ferke, majd lemosom, ha eljutok odáig.. csak a költözésem, pakolásom oldódjon meg..
Ferke30-03-2007 14:33:55 // 28495
Leht, hogy értemes volna betolnod egy motormosásra, ha több helyen könnyedzik, legalább kiderülne, hogy hol és miket kell cserélni. Kisuno-n így vettem csak észre a főtengelyszimmering-parát is. Annyira olajos volt a blokk, hogy én se láttam, mi, honnan folyik.
pb_30-03-2007 14:23:41 // 28494
Mivel nem lett szétszedve, így nem derült ki, hogy pontosan mi is a baja. Ezért elképzelhető, hogy 12k-ból már + is áll6ott volna. A másik dolog, ahogy lentebb írtad 1 karika nem lenne elég, vagyis, az + már a duplája, annyiból + már tutira +állt volna a javítás. Még 1 dolog van, amit nem nagyon értek, miért lenne Neked az jó, ha kifizetnél nekem 1 talicska pénzt, ahelyett, hogy mondjuk a kormosra költenéd.
kando.30-03-2007 14:04:12 // 28493
Jó, persze, de ahogy haverom mondta, kb 10 perc járás után, "már egész jó szaga van az autódnak" :))
kando.30-03-2007 13:52:41 // 28492
Minden olajos, fogalmam sincs, honnan csepeg. De az utcán nem tudom lemosni a motort. Egyébként meg ha ez a vas nem fog működni, akkor kell megoldás a cuccolásra mindenképpen.
kando.30-03-2007 13:51:46 // 28491
Na most ezt nem értem.. Ha 12k a fele a javítási költségnek, akkor miért nem jártam volna jól, ha Te szállítasz ? :)
pb_30-03-2007 13:30:35 // 28490
Az már tavaly augban is gyanús volt.) Azt is mondtam, hogy miért nem akarom a dologot. Egyébként nem jártál volna jól az én autómmal, 1 karika sztem majd 1 tank benzin, az ugye szűken számolva 10k HUF, de inkább 12. Sztem 12k fele javítási költsége a kormosnak, vagy lehet inkább több is.
Ferke30-03-2007 13:13:28 // 28489
De azt csak látod, hogy honnan csepeg az olaj? Ha a hengerfejtől csepeg, az már nagyon nem jó!:)
kando.30-03-2007 12:35:03 // 28488
Motorolaj nem csöpögött. Ami most csöpögött átlátszó volt szinte, de nem hűtővíz volt. Persze, ha hf gyanús, akkor... tudom, na de Te se akartál szállítani nekem a Te gépeddel, akkor meg magam mauszáj elvigyem a cuccaimat haza, mert a munkásszállóra se vihetek be 8 számítógépet... Ezt az utazást bírja ki, utána szétkapom mert én is szeretném már élvezni a gépet, meg az enteriőrt meg mindent :)))
pb_30-03-2007 12:23:31 // 28487
Hfej?
pb_30-03-2007 12:22:32 // 28486
Felmenne a 14-es, az 1.7 QV-k gyári mérete 14-es, 185/60-as gumival. A 13-asra 175/70-es gumi való. Ha szélesebbet raksz fel elméletileg, még jobb lehet az úttartás, és nő a fogyasztás. Aztán a gyakorlat nem mindig igazolja az elméletet.)
pb_30-03-2007 12:17:52 // 28485
Már párszor +beszéltük, hogy mit kell 1.sorban +nézni.) Hfej gyanús motornak melegen sincs szép hangja.
pb_30-03-2007 12:15:48 // 28484
Az enyém, már évek óta notlauf üzemmódban fut.))) Bár nemsokára sor kerül a szonda beépítésére.
András bácsi30-03-2007 12:11:02 // 28483
Ne hülyülj! :) Már valószínű van a nagy messzeségben.
CHARLY30-03-2007 12:03:18 // 28482
ELADÓ ALFA ROMEÓ 33 1.4 Benzin +Gáz Üzemű Sérülten Bontásra. Sajnálom de ez van! FIX ÁR: 100000 HUF. TEL: 0630 958 3774.
kando.30-03-2007 11:59:45 // 28481
Marklar ? :)
András bácsi30-03-2007 11:53:01 // 28480
Hello Mindenki! Nem tudtok véletlenül nem lyukas tankot 33-ra?
kando.30-03-2007 11:52:34 // 28479
Elvileg más nincs. Legfeljebb veszek 1-2 liter fékolajat, meg motorolajat aztán hazavelé időnként megállok és rátöltök :) Kéne valami tárhelyet találnom, ahonnan apránként is haza tudom vinni a cuccokat.
Ferke30-03-2007 11:45:29 // 28478
óvazze, sajnálom:(( kormosnak csak ez a fékolajscöpögős parája van?vagy van most más is??
kando.30-03-2007 11:30:37 // 28477
Albérletből kiraktak minket, vagyis ápt. 10-ével, mivel a tulaj lánya fog visszaköltözni. Igy most megyek munkásszállóra, de közben a felgyülemlett ,,kacatjaimat'' is el kellene vinnem valahova, vagyis haza, csak a kormos sincs még top állapotban :) Elvileg egy kollégám négyütemű wartburgjával pár cuccot haza tudunk vinni, de 1 kör nem lesz elég.. Már csak a szerverek miatt sem :) Ejj, kellett nekem ennyi vasat gyűjteni :)
Fema30-03-2007 11:25:58 // 28476
Aham, viszont nekem 13-as kerekeim vannak akkor az én gépemre is felmenne a 14-es méret persze más felnire:-), egyébként a gumin nemigazán akarok spórolni.Az ha a gyárinál szélesebbet rakok fel, annak van vmi befolyása vmire mondjuk 195-ös?
Ferke30-03-2007 11:25:30 // 28475
Mi ez a költözködés dolog?Még nem hallottam róla.Hogyhogy nem tudod, mit hová teszel-viszel?
kando.30-03-2007 07:56:40 // 28474
Tegnap megvizsgáltam a vasat, úgy tűnik, a fékkörből engedi az olajat, valahol a bal oldalán (a tengelyvonaltól nézve balra estek az olajcseppek, amik keletkeztek a próbakör alatt). Az is igaz, hogy most is lelevegősödött a kuplung, amit utántöltöttem s járó motornál kilégtelenítettük a rendszert, jó lett, lehetett váltani, tolatni, menni. Igen, tudom, felesleges szenvedni vele, bár úgy tűnt nekem, hogy bemelegedett motornál már egész szépen járt. Viszont a fékolaj tippem alapján folyhat a fékerőelosztóbol és/vagy a munkahenger(ek)ből is, vagy akár a légtelenítés miatt is csepeghetett. Ma délután megnézem, hogy mi a helyzet. Viszont a költözködés miatt szarban vagyok, most már az a szitu, hogy szerdáig kell kicuccolnom, de, hogy mit hova teszek, viszek, nem tudom...
granturismo30-03-2007 07:44:32 // 28472
Nem vizsgálja az égéstermék teljes össztételét. Csupán egyetlen dolgot mér: A kipufogógáz oxigéntartalmát. A lambda érték (magyarul: légviszony tényező) a benzinüzemű motorok üzemmódjára jellemző érteék. Az ideális (sztöchiometrikus) keverési aránya esetén 14,7:1 a levegő és a benzin tömegaránya. Azaz 1 kg benzin elégetéséhez 14,7kg levegő szükséges. Ha kissé nagyobb teljesítményt szeretnénk, akkor kissé nagyobb 1:12, 1:13 keverési arányra van szükség, a gazdaságos üzem a kisebb károsanyagkibocsátás szempontjának pedig az 1:16,1:17 keverési arány felel meg. Ezt az arányt figyeli a lambdaszonda olymódon, hogy a kipufogógáz oxigéntartalmával arányos feszültségváltozás mérhető a kapcsain. Ha a kipufogógáz oxigéntartalma megnő azaz légfelesleg (szegénykeverékes) üzem van akkor a szonda feszültsége alacsonyabb, ha dús a keverék a feszültség magasabb. A feszültség a hagyományos szondáknál 0,1-0,9V intervallumba esik. A sztöchiometrikus arány esetén lambda=1 értéket ad. A szokásos szabályozási sáv lambda értéke 0,97-1,03, ezt a tartományt nevezzük lambda ablaknak. Ha a szondajel ezen az ablakon belül van akkor a vezérlés elfogadja a lambda jelet (closed loop üzem) Vannak persze olyan állapotok amikor a szolgáltatott érték kívül esik az ablakon (hidegindítás, hidegüzem, torlóüzem (motorfék), padlógázos gyorsítás, teljes terhelés.) Ilyenkor a vezérlés a lambdaszonda jelet figyelmen kívül hagyja (open-loop üzem). Az hogy ez pontosan mely fordulaton történik meg azt így pontosan nem lehet kijelenteni, mert számos egyéb tényezőtől (üzemállapot) függ. Ha a szonda hibás akkor egy helyettesítő értéket kap a motor. Ez a szükségfutás (notlauf) üzemmód. Ilyenkor természetesen nincsen lambda szabályozás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.