Forum >> Alfasud-33

sty02-04-2007 16:38:35 // 28571
én tavaj jártam igy a boxerommal,szegéykém csapágyas lett nekem 280 ezer volt a vége
Fema02-04-2007 16:05:55 // 28570
Márkatársak, komolyan mondom repes a szívem, hogy ilyen klassz kis gumi forradalmat robbantottam ki:-) , végig olvasva mindenki hozzászólását azt kell mondanom, hogy mindenkinek igaza van! Én viszont mivel pesten is elég sokat szeretném használni az autót ezért nem nagyon szeretném /60 alá adni, viszont egy 14-es szélesebb gumi (ráadásul ha még a mintája is szép) mégiscsak szebben mutat az autón mint a 13-as nem? És mivel itthon is csak féloldalasan padkán tudok megállni ezért az alufelnihez sem ragaszkodom sőtt... ha mondjuk vmi hülyeség folytán ami pesten nem túl nehéz, megpadkázom tutira felvágnám az ereimet:-), szóval köszönöm mindenkinek a véleményeket a jelelnlegi álásspontom a 195/60 R14-es Continental vagy Vredestein lenne acél felnin, nos?
kando.02-04-2007 15:44:27 // 28569
Ok, csak szóltam, hogy megvan ez az alkatrész is, ha kellene ;-)
Szala02-04-2007 13:26:59 // 28568
Ezt a reális és az emocionális érvek aránya dönti el:) Mindkettő igaz, csak kissé szembenállnak egymással. Pesten k... gáz az út szinte mindenhol az tény, szoktam is nagyokat káromkodni, meg a demszki felmenőit szídni!
pb_02-04-2007 13:21:53 // 28567
Én nagyon annak néztem.)
pb_02-04-2007 13:20:06 // 28566
Összkerékben nem forgatja el még a 13-ast sem.)) Főleg, ha felgumizott pályan, felmelegített gumival nyomja az ember. Amúgy jól mondod.
Bálint3302-04-2007 13:16:42 // 28565
Neki is 15-ös felni van fenn?
pb_02-04-2007 13:15:49 // 28564
Asszem Scott is, mintha ilyesmi dolgokra panaszkodott volna szombaton.
Bálint3302-04-2007 13:15:17 // 28563
Induláskor elméletileg ugyebár előny, hiszen nagyobb gyorsító erőt tud mozgósítani, anélkül, hogy elforognának a kerekek egyhelyben, de aztán meg hátrány, mert a nagyobb felület miatt nagyobb a gördülési ellenállás.
pb_02-04-2007 13:14:23 // 28562
De nálad 15-ös a felni is.) Bár nem tudom a Sprintek gyári kerék méretét.)
pb_02-04-2007 13:12:44 // 28561
Ott sem annyira jó, nézd + Vince kartárs idejét, az 13-as kerékkel produkálta.)
Bálint3302-04-2007 13:10:30 // 28560
Akartam már kérdezni, hogy ismeritek-e ezt a könyvet? Szerintem nagyon jó, csak ajánlani tudom mindenkinek. (esti olvasmánynak ugyan egy kicsit nehéz a maga 860 oldalával és kb 5 kilós súlyával :))

Bálint3302-04-2007 13:04:17 // 28559
Azt nem vitatom, hogy jobban néz ki, csak azt mondtam, hogy szerintem nem igazán éri meg, mert gyakorlati haszna nincs, sőt többe kerül mind maga a gumi, mind pedig a felni javíttatása, hiszen ezeken az utakon a /50-es gumi talán egy kicsit már kevés.
Szala02-04-2007 12:55:37 // 28558
Nekem 195/50 van fent és jól néz ki, fekszi a kanyart (bár azt nem mondom, hogy 185-tel nem feküdné, mert nem próbáltam). A neon ízléstelen, ez pedig 1-el nagyobb gumiméret, az nem pont ua. Én azt mondom értem, miért akar a cartárs nagyobbat.
Bálint3302-04-2007 12:51:38 // 28557
És azért megéri? Egyébként van aki szerint a neon is jól mutat...
Szala02-04-2007 12:49:19 // 28556
Mit nem értetek? Jól mutat!
Bálint3302-04-2007 12:48:02 // 28555
Gyorsulásin esetleg jól jöhet, de amúgy meg a fogyit növeli csak.
pb_02-04-2007 12:39:07 // 28554
Én sem sok értelmét látom a 195-ös guminak. Sztem a szerpentinen sem. Nem figyeltem fel olyanra, hogy kanyarban csikorgott volna a gumi. Még tavaly sem, igaz az 1 másik autó volt, pedig már azok a Bridgestone-k inkább slickre hasonlítottak, mint normális utcai gumira.
Bálint3302-04-2007 12:32:53 // 28553
Meg szabad kérdezni, hogy miért olyan fontos a 195-ös méret? Szvsz. hétköznapi használatban semmi hasznát nem látod, csak többe kerül a gumi. (nekem 185/60 r14-es Michlen Pilot Exalto-k vannak fönn)
pb_02-04-2007 12:30:34 // 28552
Ha 14-esben gondolkozol, akkor 195/55 van a legközelebb a 185/60-hoz. Bár az órád, akkor csalni fog valamennyit.
Fema02-04-2007 12:04:01 // 28551
okés, akkor megpróbálom magam ehhez tartani, de azért a 195-ös gumiból nem engedek akkor sem :-)
pb_02-04-2007 11:41:09 // 28550
Befolyásolja. Igen, elképzelhető, ha nem +felelő a felni ET száma mondjuk, lehetséges, hogy bele fog érni a kasztniba, de leginkább a futómű valamelyik részébe. 185/60 R14 a gyári méret, 5,5"-os keréktárcsával.
Fema02-04-2007 11:17:20 // 28549
Huh, a kilométerórára nem is gondoltam, ez tényleg ennyire bofályosálná? Egyébként a felnivel akkor is gondjaim adódnának ha megefelelő váltóméretű gumit tennék fel mondjuk a 195/50 R15-öt? És ha 14-ben gondolkodnék arra mi az idális méret gumi/felni? (nyári) Köszi
pb_02-04-2007 10:43:57 // 28548
Nem sürgős, ráér.
kando.02-04-2007 10:33:38 // 28547
Nem tudom, ha kell, délután bedobhatom, igaz fel kéne töltenem a telefonkártyámat.. :)
pb_02-04-2007 10:30:50 // 28546
Látszódott.) Legközelebbre kiszedem a tetőkárpitot a majrévassal 1ütt, amúgy is rút a tetőkárpitom.) Mennyire van elhasználódva?
kando.02-04-2007 10:21:31 // 28545
Szóval ennyire kapaszkodtam ?? :)) Legközelebb majd a majrévasat markolom meg :) Bontott szerintem, abból a piros kasztniból való. Van hátsó ajtóhoz is (csomagtartóhoz), ha kellene az is.
pb_02-04-2007 10:04:45 // 28544
A 7J*15-ös kerékkel gondjaid lehetnek főleg hátul, de a 185/65 R15-ös gumi magassága is elég nagy, elképzelhető, hogy ott is gondok adódnának, és a kmórád is vagy jóval kevesebbet mutatna. Ha 15-ös kerékben gondolkodsz, akkor 195/50-es gumi a váltóméret.
Fema02-04-2007 09:45:44 // 28543
Hát elég vegyes választék van fent mindenkinél :-), én most konkrétan egy 185/65 R15-ös gumin, és egy 7*15-ös alufelnin gondolkodom, a gumi csak átmeneti megoldás lenne rajta egyenlőre, csak azt nem tudom, hogy beférne-e. Később valószínűleg valamelyik nevesebb gyártó 195/60 R15 vagy ehez közeli méretét kapná, szerintetek elférne?
pb_02-04-2007 09:45:32 // 28542
Sokba.) Elég sok dolog, csak a szétszedésnél derül ki, így nagyon nem lehet +mondani, hogy mennyi lehet a vége. Főleg, ha valakivel csináltatod, akkor pdig még inkább nem.
HeTa02-04-2007 09:35:52 // 28541
Üdv mindenkinek! Sajna a hétvégén csapágyas lett a paripám (1,6) motorja:((((((((((((( Nem tudjátok hogy kb mennyibe fáj ennek a javítása? Főleg az anyag ár érdekelne..... Előre is köszi
pb_02-04-2007 09:11:53 // 28540
Sztem elég visszafogottan nyilatkoztak a kártársak.)))) Mikor hazaértem + is néztem, hogy nem lazult-e le a J1 ajtóról a karfa.) Aha. Újak, vagy bontottak?
kando.02-04-2007 09:02:06 // 28539
Azokat a véleményeket részben én is aztán hallottam :)) Na igen, még írni sem tudok.. azért izgultam is, bár lehet láttad is rajtam :) Megoldódott a tegnapi probléma is, úgy néz ki a gyújtáskapcsoló volt a ludas, mert nem jutott azon keresztül +12 V a trafóra. Hoztam viszont motorháztető zsanért, a tegnapi pincepakolásnál előkerült.
pb_02-04-2007 08:57:48 // 28538
Látom még mindig nem tértél magadhoz, mert még kevered a betűket.) Főleg, ha még 1-2 dolog jó is lenne rajta még élvezetesebb lehetett volna. Mondjuk az oda út is jó volt, bár, csak a mögöttem jövő autóból hallottam véleményeket.)))
kando.02-04-2007 08:44:58 // 28537
Na igen, érdekes volt a hazafele út, de gyors votl az biztos :)
pb_01-04-2007 11:05:35 // 28536
Kinézetre nem volt rossz, de a hangja... ))))
Scott01-04-2007 10:01:03 // 28535
Szép ez a dízel :))
pb_31-03-2007 22:58:33 // 28534
Persze biztos, hogy van jobb úttartású verda, de azért a 33, főleg 1 csík QV, sztem igencsak az 1. 3-adban benne lenne, az úttartás szempontjából.
Bálint3331-03-2007 22:46:54 // 28533
Hát azért ültem már jobb úttartású autóban is, de nem egy déjvu matyiz az biztos :) No jóéjjt mindenkinek, én megyek alunni, holnap dolgozni is kéne v.mit :)
pb_31-03-2007 22:42:16 // 28532
Azok már csak ilyenek.)) De ez a kegyetlen ebben a gépekben, nagyon lehet velük fordulni, még így szar futóművel is elég jól fogja az utat.
Bálint3331-03-2007 22:38:50 // 28531
Hát bizony egy-egy váratlan 180 fokos visszafordító erősen megizzasztott :)
pb_31-03-2007 22:37:48 // 28530
Én általában spóroltam a fékkel, de sajna, néha kellett használni.))
Bálint3331-03-2007 22:36:58 // 28529
Jut eszembe! Szerinted miért van az, hogy az egyik felnin lényegesen több a fékpor mint a másikon?
Bálint3331-03-2007 22:35:53 // 28528
A hegyi szerpentineken az én jobb lábam is szorgalmasan járt egyik pedálról a másikra. El is lepte a fékpor az első felniket.
pb_31-03-2007 22:30:23 // 28527
Inkább a jobb lábamat terheltem +felelően.))
Bálint3331-03-2007 22:28:52 // 28526
Behúztad a magassági kormányt?
pb_31-03-2007 22:25:08 // 28525
Én csak szimplán a legrövidebb utat választottam.)
pb_31-03-2007 22:23:15 // 28524
Az nem is látszik annyira.)
pb_31-03-2007 22:22:48 // 28523
Ezért föláldozom még akár azt is.)))
Bálint3331-03-2007 22:20:07 // 28522
Nekem meg ami odafele 150 km volt az visszafele kb 300 :) Elég sok kerülőt tettünk a hegyekben, némelyiket nem egészen szándékosan, de végülis így volt jó :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.