Forum >> 75-90
Kazes☻01-09-2008 19:06:34 // 26829
Meg van minden köszi, de most az otthon teremtő projekt folyik, az fontosabb. :) Remélem még bírják egy darabig. :)))
NaTo01-09-2008 16:32:19 // 26828
ahhaaa. Tegnap ráncigáltam egy darabig azt, aztán mégsem akartam eltörni, gondoltam megkérdem előtte :)
prooF_7501-09-2008 16:00:24 // 26827
Az izzó foglalatát tartó hosszúkás fehér műanyagot elfordítod kb 45 fokkal és kijön!
LacUS01-09-2008 15:51:18 // 26826
Tanácsot kérek.
A hüvelyeket kell külön pasztával rögzíteni vagy elég a gumigyűrűcske?Eddig mindkét verziót hallottam.:) Eredetileg paszta nélkül volt....nem volt baj, de beleültették a bogarat a fülembe...
A hüvelyeket kell külön pasztával rögzíteni vagy elég a gumigyűrűcske?Eddig mindkét verziót hallottam.:) Eredetileg paszta nélkül volt....nem volt baj, de beleültették a bogarat a fülembe...
Gábor(figi75)01-09-2008 15:16:01 // 26825
Akkor ez a váltó a leghosszabb amit lehet csinálni,mert félelmetesen hosszú lett,még nem is tudtam megnézni hol a vége,talán majd 1 V6 melett!:-)))
Wickey01-09-2008 14:51:32 // 26824
meg fogsz lepődni, a kettő szorzatától függ. :-)
NaTo01-09-2008 14:41:53 // 26823
ja igen! Kiéghetett a jobb első indexem... Ki kell csavarni, vagy húzni kell? Úgy kéne kiszednem, hogy ne törjem el :)
NaTo01-09-2008 13:11:47 // 26820
Ha van valakinek 75-höz egy króm háromszög az orrához, arra vevő lennék!
Marek adott nekem anno, mikor kellett, de mire leküldtem keresztapámékkal a lámpákkal indexekkel együtt, a háromszög már nem érkezett meg... :(
SZóval kéne...
Marek adott nekem anno, mikor kellett, de mire leküldtem keresztapámékkal a lámpákkal indexekkel együtt, a háromszög már nem érkezett meg... :(
SZóval kéne...
Gábor(figi75)31-08-2008 10:05:10 // 26819
Majd megnézem pontosan milyen volt ez eleje!:-P
Most még azt nem vágom,hogy a fogaskerek miatt is lehet hosszabb vagy csak a difitől függ? :-P
Annyira jó a szinkron benne,hogy ahoz ragaszkodtam!:-)))
Most még azt nem vágom,hogy a fogaskerek miatt is lehet hosszabb vagy csak a difitől függ? :-P
Annyira jó a szinkron benne,hogy ahoz ragaszkodtam!:-)))
Wickey31-08-2008 07:27:24 // 26818
ha tuti hogy /41 volt a vége, akkor a lentiek szerint vagy TS váltód volt, vagy ez az izé. Viagra. Az 1.6 carb azért NAGYON hevimetál lett volna a dízel alatt.
A TS sztem valószínűbb, ámbár akkor csodálkozom azon, hogy nem volt sperres. A Viagra váltó meg még hosszabb, azzal nem lenne még ennyi külöbség se.
Szóval TS-el 4500nál kettesben 72-t kellett, hogy menjen. Emez 4.5k-nál egyesben 47-et megy. Szóval azért van különbség (Kettesben is "csak" 84-et visz 4.5k-nál).
De tény, hogy több, mint érezhető a különbség.
A TS sztem valószínűbb, ámbár akkor csodálkozom azon, hogy nem volt sperres. A Viagra váltó meg még hosszabb, azzal nem lenne még ennyi külöbség se.
Szóval TS-el 4500nál kettesben 72-t kellett, hogy menjen. Emez 4.5k-nál egyesben 47-et megy. Szóval azért van különbség (Kettesben is "csak" 84-et visz 4.5k-nál).
De tény, hogy több, mint érezhető a különbség.
Wickey31-08-2008 07:20:50 // 26817
énmeg Figitől, és feltételeztem hogy a fogakat meg tudja számolni egyedül is. Hiba volt :-P
Fejből meg nem tudom a butik választékát. :-)
Fejből meg nem tudom a butik választékát. :-)
Wickey31-08-2008 07:19:15 // 26816
ez a 11/41... Ez ritka?
Mer' van egy olyan sanda gyanúm, hogy a márti kocsija alatt mintha az lenne. Sehogyse akar összejönni ugyanis a fordulatszámmérő meg a 11/39-es diffivel számolt sebesség, még a gyárinál nagyobb gumikkal se. Mondjuk így sincs sok különbség, ötödikben 4k-nál az elmélet szerint egyikkel 165 a másikkal 157 a speed, míg gps-el kábé 150 körül mérek . Pont félúton a TS (143) meg ez a Viagra (vagy Potenciál vagy mi a fasz, 157) között.
Megvan!
Biztos van 10,5/41-es is :-PPP
amúgy érdekes dolog a váltó fokozatok áttételezését is megpislantani.
GTV6:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,345
4th 1,026
5th 0,780
Dízel (2.0 és 2.4)
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,258
4th 0,946
5th 0,780
Benzines (TS)
1st 2,875
2nd 1,720
3rd 1,230
4th 0,950
5th 0,780
Vannak itt is lehetőségek kéremszépen, kérdés mennyire lehet ezekkel legózni, de.
A gtv6-nak gyárilag meg a dízeleknek viszonylag rövid az első fokozata. A dízelnél érthető, a hosszú végáttétel miatt menjen is az autó, de hogy egy gtv6 gyárilag tiltásnál csak 50-et szaladjon egyesben, az teljesen értelmetlen. És sajnos igaz. 1-2 között mindkettő 80%-ot ejt, dízelnél ez egy háromezernél elváltott egyesből egy 1.7k-ra érkező kettest jelent, ami a túrósnál már egész használható. A gtv6 12 szelepes gőzmozdony karakterisztikájú motorjának meg mindegy lenne. Nade, és itt jön a trükk. A gtv 2-3, 3-4 és 4-5 között viszonylag egyenletesen elosztott (45, 30, 30% körül), míg a dízelnek picivel hosszabb a hármasa és a négyese, az ötödik meg egyforma (55%, 33%, 21% körül).
A TS benzines első fokozata hozzájuk képest hosszú, majd egy kompromisszumos 66%-ot ejt kettesbe (szintén hosszabb, mint a dízel vagy a gtv6 kettese), innen hasonlót ejt (40% körül), mint a gtv6 2-3 között, csak a hosszabb kettes miatt ez hosszabb hármast is jelent, a 3-4 meg a 4-5 a dízelhez hasonlóan close ratio, 30 és 22%.
Egész egyszerűen nem látom be, miért NE egy TS váltót tegyek a gtv alá, minden szempontból kurvajó.
Ittvannak még számolt értékek 6000rpm-nél TS (4,1-es végáttétellel), 195/60R15-ös gumikkal.
gtv gyári: 48, 87, 126, 165, 217
dízel ts diffivel: 48, 87, 135, 179, 217 (1-2-5 ua, csak a 3-4 más)
ts, ts diffivel: 59, 99, 138, 179, 217 (1-2 hosszabb, 3-4 mint a dízelnél)
Na matekóra over megyek vissza aludni. Meg valahova lementem már ezt a táblázatot, szerintem már vagy harmadszor lett bemásolva, de sosenem találom amikor kellene.
Mer' van egy olyan sanda gyanúm, hogy a márti kocsija alatt mintha az lenne. Sehogyse akar összejönni ugyanis a fordulatszámmérő meg a 11/39-es diffivel számolt sebesség, még a gyárinál nagyobb gumikkal se. Mondjuk így sincs sok különbség, ötödikben 4k-nál az elmélet szerint egyikkel 165 a másikkal 157 a speed, míg gps-el kábé 150 körül mérek . Pont félúton a TS (143) meg ez a Viagra (vagy Potenciál vagy mi a fasz, 157) között.
Megvan!
Biztos van 10,5/41-es is :-PPP
amúgy érdekes dolog a váltó fokozatok áttételezését is megpislantani.
GTV6:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,345
4th 1,026
5th 0,780
Dízel (2.0 és 2.4)
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,258
4th 0,946
5th 0,780
Benzines (TS)
1st 2,875
2nd 1,720
3rd 1,230
4th 0,950
5th 0,780
Vannak itt is lehetőségek kéremszépen, kérdés mennyire lehet ezekkel legózni, de.
A gtv6-nak gyárilag meg a dízeleknek viszonylag rövid az első fokozata. A dízelnél érthető, a hosszú végáttétel miatt menjen is az autó, de hogy egy gtv6 gyárilag tiltásnál csak 50-et szaladjon egyesben, az teljesen értelmetlen. És sajnos igaz. 1-2 között mindkettő 80%-ot ejt, dízelnél ez egy háromezernél elváltott egyesből egy 1.7k-ra érkező kettest jelent, ami a túrósnál már egész használható. A gtv6 12 szelepes gőzmozdony karakterisztikájú motorjának meg mindegy lenne. Nade, és itt jön a trükk. A gtv 2-3, 3-4 és 4-5 között viszonylag egyenletesen elosztott (45, 30, 30% körül), míg a dízelnek picivel hosszabb a hármasa és a négyese, az ötödik meg egyforma (55%, 33%, 21% körül).
A TS benzines első fokozata hozzájuk képest hosszú, majd egy kompromisszumos 66%-ot ejt kettesbe (szintén hosszabb, mint a dízel vagy a gtv6 kettese), innen hasonlót ejt (40% körül), mint a gtv6 2-3 között, csak a hosszabb kettes miatt ez hosszabb hármast is jelent, a 3-4 meg a 4-5 a dízelhez hasonlóan close ratio, 30 és 22%.
Egész egyszerűen nem látom be, miért NE egy TS váltót tegyek a gtv alá, minden szempontból kurvajó.
Ittvannak még számolt értékek 6000rpm-nél TS (4,1-es végáttétellel), 195/60R15-ös gumikkal.
gtv gyári: 48, 87, 126, 165, 217
dízel ts diffivel: 48, 87, 135, 179, 217 (1-2-5 ua, csak a 3-4 más)
ts, ts diffivel: 59, 99, 138, 179, 217 (1-2 hosszabb, 3-4 mint a dízelnél)
Na matekóra over megyek vissza aludni. Meg valahova lementem már ezt a táblázatot, szerintem már vagy harmadszor lett bemásolva, de sosenem találom amikor kellene.
Gábor(figi75)30-08-2008 22:53:55 // 26815
Aha,akkor lehet rosszul emlékszem,de a vége az ?/41,most a 13/40 van benne,viszont a fogaskerekek és stb átlettek fűzve a tengelyre,így kaptam érzésre 1 kibaszott hosszú váltót,de olyan nagyon az,hogy most azt sem tudom hol a vége mert nem méri az óra! :-P
Viszont alul is hosszú lett az 1 fokozatot majdnem addig lehet húzatni mint a rég 2.0 váltón a 2 fokozatot! :-P
Mit gondolosz?
Viszont alul is hosszú lett az 1 fokozatot majdnem addig lehet húzatni mint a rég 2.0 váltón a 2 fokozatot! :-P
Mit gondolosz?
Robi30-08-2008 22:21:44 // 26814
Megy a TS váltóra, mint gyöngytyúk a meleg takonyra. :)
Robi30-08-2008 22:19:06 // 26813
13/41 tudtommal nem létezik. Egyébként az E-Per-ből szedem az infoimat.
Robi30-08-2008 22:17:39 // 26812
11/39 - 3.0 V6, 2.0 TD
13/40 - 2.4 TD
11/41 - 3.0 V6 Potenziato
10/41 - TwinSpark
11/43 - 1.8 turbo
10/43 - 1.8 ie / carb
9/41 - 1.6 ie / carb
És messze nem minden America sperres. Csak rendelhető extra volt bele. Van egy csomó America, ami nem sperres! Csak a TwinSpark-ban volt szériafelszereltség.
13/40 - 2.4 TD
11/41 - 3.0 V6 Potenziato
10/41 - TwinSpark
11/43 - 1.8 turbo
10/43 - 1.8 ie / carb
9/41 - 1.6 ie / carb
És messze nem minden America sperres. Csak rendelhető extra volt bele. Van egy csomó America, ami nem sperres! Csak a TwinSpark-ban volt szériafelszereltség.
prooF_7530-08-2008 00:58:04 // 26811
Jó-jó, de azért örülnék ha még jönne egy pár cartárs, nagy élmény lesz. Állítólag 3 rugóért korlátlanul lehet körözni a pályán kocsival! Már csak azon gondolkozom hogy 1 vagy 2 pár gumit vigyek hátulra..:)
Gábor(figi75)29-08-2008 17:48:10 // 26810
De,te is jössz így már elegen leszünk 1 kis driftre!:-))
LacUS29-08-2008 16:51:36 // 26809
Ha addig lábra áll az america akkor tuti megyek.
prooF_7529-08-2008 15:58:59 // 26808
NaTo29-08-2008 09:15:49 // 26807
Amúgy mi van már Kazes komám a Giuliettával? Meg az Arna? Mennyire rohadt már szét? Lesz még abból valami?
NaTo28-08-2008 12:55:16 // 26806
Bizony bizony, a régi szép idők. Vagy 4 éve mikor kigurultunk a Transaxle találkozóra Gödöllőre. Az emberkék nyitogatták csukták az ajtókat, és hallgatták ahogy szólt... hmm :)
Az a ki 1.8-as Giulietta nagyon szép állapotban volt. Jó is volt vele autózni.
Az a ki 1.8-as Giulietta nagyon szép állapotban volt. Jó is volt vele autózni.
Kazes☻26-08-2008 22:11:39 // 26805
Csak ehhez tudni kell, hogy a mi Tomikánknak (gyengébbek kedvéért:NaTo) is egy Giuliettaja volt ám a 75 előtt. :)
atika26-08-2008 21:53:20 // 26804
meg Alfetta meg GTV és kimarad a 145 + 146 mert asszem azokban nincs olyan amiben valahogy is hajtana a hátsó kerék. A155 csak haggyán mert abból van összkerekes!
bocsi,nem akartam szőrszálhasogatni!
bocsi,nem akartam szőrszálhasogatni!
Kazes☻26-08-2008 21:43:05 // 26803
És végre lesz benne Giulietta is? :)))
Gábor(figi75)26-08-2008 19:37:05 // 26802
Engem érdekel,úgyhogy amit megbeszéltünk,köcce! :-)))
Pap Laci26-08-2008 19:30:09 // 26801
Üdv. mindenkinek! Lézer és radardetektort tudok 25k irányáron. Vadonat új és több darab van. Ha érdekel valakit szóljon!
Wickey26-08-2008 07:51:28 // 26800
Ehhe' meg jár egy button a menüben, hogy "call assistance" oszt a kocsi egyből átlöki a neares bmw dealer-nek a kocsi státuszát, including keréknyomás ellenőrző rendszer adatai, jön az ember, és megcsavarhúzózza a kereket helyben :-)))
Asszem egy évig ingyenes, de mivel ez nem éppen egy alapmodell, a dealer aszondta, hogy kiterjeszti további két évvel, szóval 2011-ig ezen max a tanksapka lesz nyitogatva.
Erről jut eszembe, buzi osztrák kutas majdnem telelökte 95-össel, még jó, hogy figyeltem. :-)))
Asszem egy évig ingyenes, de mivel ez nem éppen egy alapmodell, a dealer aszondta, hogy kiterjeszti további két évvel, szóval 2011-ig ezen max a tanksapka lesz nyitogatva.
Erről jut eszembe, buzi osztrák kutas majdnem telelökte 95-össel, még jó, hogy figyeltem. :-)))
prooF_7526-08-2008 00:36:17 // 26799
A fene a kényelmeskedő seggedbe:)
Én ma jöttem haza balaton körüli bicajtúráról, szűk 200km a nem éppen hátmasszírozó nyeregben, kicsit átértékelte bennem a bármilyen kocsiban ülést...
Másrészről meg sokkal megbízhatóbb, pl egy defektet kb. 5 perc alatt sikerült kijavítanunk az út szélén, más műszaki probléma meg nem igazán akadt.:D
Én ma jöttem haza balaton körüli bicajtúráról, szűk 200km a nem éppen hátmasszírozó nyeregben, kicsit átértékelte bennem a bármilyen kocsiban ülést...
Másrészről meg sokkal megbízhatóbb, pl egy defektet kb. 5 perc alatt sikerült kijavítanunk az út szélén, más műszaki probléma meg nem igazán akadt.:D
Gábor(figi75)25-08-2008 17:49:20 // 26798
:-P
Marek25-08-2008 17:05:54 // 26797
ZSííír!! :)) Hálás köszönet! :))
NaTo25-08-2008 13:31:19 // 26796
SzevasztoK!
Itt úgylátom minden a régi...
Marek, nemsokára meglesz neked az a verzió a hátulhajt a kerékből, amiben benne vannak a Marekúr már tudjaaaa és a többi rész is , plussz az összes eddigi szöveg. :)
Itt úgylátom minden a régi...
Marek, nemsokára meglesz neked az a verzió a hátulhajt a kerékből, amiben benne vannak a Marekúr már tudjaaaa és a többi rész is , plussz az összes eddigi szöveg. :)
Gábor(figi75)24-08-2008 20:10:10 // 26795
Jó ORR kell hozzá,nameg a nagy "üzletekhez" is,ha leégett kuplunghoz nincs! :-P
Marek24-08-2008 19:56:59 // 26794
Marek Úr már tudjaaa! :))) Szerintem Wicky is udja..
Wickey24-08-2008 19:54:42 // 26793
Vaze. Hogy kiszagolta :-)
Marek24-08-2008 19:43:30 // 26792
Innen 10:41-es diffinek tűnik, méghozzá sperres! :)
Az időérzéked ezek szerint meg pocsék! :P
Az időérzéked ezek szerint meg pocsék! :P
Gábor(figi75)24-08-2008 19:16:39 // 26791
Hmm cépp darab,milyen átételezésű??? :-P
Wickey24-08-2008 19:10:47 // 26790
Gábor(figi75)24-08-2008 17:19:41 // 26789
Apám! :-P
Marek24-08-2008 15:44:10 // 26788
Megnézem, hogy tekered ki a difiáz csavarjait ( kb. 10 ), manuálisan 2-3 perc alatt...., utána kiömlik az öledbe az olaj és már ki is lehet húzni a difit! Mert ügyebár Lacus azt írta, ha lennt van a váltó, nem pedig azt, hogy szét van szedve!! :))
Részletek, apám, részletek! :D
Részletek, apám, részletek! :D
Wickey24-08-2008 15:18:24 // 26787
Mér, elszívsz egy cigit előtte? :)
Nincs az két perc se.
Nincs az két perc se.
Gábor(figi75)24-08-2008 13:04:50 // 26786
Nekem 3 perc alatt is megy,pedig nem vaok "szuper"!:-P
Gábor(figi75)24-08-2008 13:04:11 // 26785
Marek24-08-2008 13:04:08 // 26784
Aha! Kb. 5 perc! :)
LacUS24-08-2008 11:26:55 // 26783
Erről jut eszembe, nehéz a difit kivenni, ha lent van a váltó?
atika24-08-2008 09:34:53 // 26782
Ritkán mostad a fogait hogy elhullajtotta őket?
Gábor(figi75)23-08-2008 22:54:35 // 26781
Az nem lehet mert az lessz benne,de nem 13/41!:-P
Wickey23-08-2008 22:25:56 // 26780
hmm.. na várjál lehet hülyeséget mondtam.
A 2.0TD meg az America az 11/39 a 2.4TD lesz a 13/41.
A 2.0TD meg az America az 11/39 a 2.4TD lesz a 13/41.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
386
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?