Forum >> 75-90

Gábor(figi75)10-10-2006 13:25:40 // 14778
Neked is ilyesmit kelett volna csinálnod haver!:-O Nah,min1!:-( A kardánt én Robitol tudom,aki látott már ezt azt,és csak úgy lehett,hogy átvolt alakítva a landkerék,úgy megy alá a nagykardán haver!:-O TSABA,rendben szólok!:-)
prooF_7510-10-2006 11:45:31 // 14777
Itt egy jó kis kasztnis manual, rajta vannak az illesztések: katt és már jön is A kardán-kérdéshez meg: én úgy tudom, hogy 2.0td-ből volt kis- és nagykardános verzió is..
TSABA10-10-2006 10:29:01 // 14776
Ja bizony.Azt kéne megtudni hogy hogyan kell szétdarabolni a kasztnit szabályosan.Van mindenböl tarcsi ha megszorulsz csak szólj.Műszerfal,ARC,ülések stb.
Gábor(figi75)10-10-2006 10:08:40 // 14775
Az igen,elég rendesen feltakontál cuccal komi!:-) Még a kasztnit is szétlehet fejtegetni szépen,minden egyes bizbaszt aminek nem kell a fagyban lenni polcra be!:-) Ajtók szélvédők,kárpitok,műszerfal,üléssor stb... bevele!:-))))))
TSABA10-10-2006 10:04:55 // 14774
Ezen vagyok rajta éppen.Jöna hideg és szét akarom dobni a donort,alkatrészeket megtakaritni,polcra be és ha kell akkor ott van.Még lesz egy köröm,mert akitől vettem az autót adott hozzá egy vasat,moci nélkül törött orral.Azt jövő héten haza akarom hozni.Érdekes kör lesz.
Gábor(figi75)10-10-2006 09:59:07 // 14773
Hát eltelik 1 kis idő mire átlátja és belerázódik az ember a WM dizelek világába!:-) Viszont ottvan a sok pótcucc neked,gondod szálse,mindenből van 1 tartalék és szétdobozolnám az egész vasat,és csak leemelném a polcról ami kell otthon!:-))
Gábor(figi75)10-10-2006 09:55:26 // 14772
Nem semmi baja,igazából a HF-eken kívül még nem volt semmi baj,vagyis a kardán az még szívja a vérem!:-( Viszont 30k ért kaptál volna túrót másikat is vagy kettöt!:-O Egyszerűen ha leveszet a szívóágat a túrón és benyulsz a lapáthoz és megnézed lötyög-e a lapátsor,ha nem az még nagyon jó,nem kell vele bajlódni!:-) Én láttam már kettényílt túrbót,de még ígyis hazavánszorgott a lábán fűstölve mint a disznó de elment,utánna 15 perc és fentvolt a másik a helyén!:-)
TSABA10-10-2006 09:52:29 // 14771
Tudod egy darabig nem igazán értettem ezt a nagykardán-kiskardán dolgot,de a mult héten fölvilágoltak.A donorvasat egyszer megölték motorilag mert állitólag eldobta az olajat a turbó és kukásitották a csapágyait.Akkor épithették át 2.4-re.De hogy a nagyobb kardános lendkerék hogyan került rá? X akta nekem.
Gábor(figi75)10-10-2006 09:49:01 // 14770
Hát az enyém "majdnem" teljesen gyárisa állapodban volt mikor megvettem,csak 1-2 kóbol vezetéken és érdekes megoldáson kívül nem volt kókányolva!:-) Ellenben most,már eléggé eltávolodott a gyári megnevezéstől!:-))
TSABA10-10-2006 09:47:12 // 14769
Na meg még egy hülye kérdés: a feltöltőd nem köpi az olajat?Én ezen imádkoztam aztán mikor elvittük ellenőrzésre a turbósok aztat mondták hogy biztos ami biztos tömszelence csere+ újraballancirozás már meg is szabaditottak vagy 30k tól.
Gábor(figi75)10-10-2006 09:45:52 // 14768
Hmm,nos akkor asszem érdemes lenne 1 kis töltést varázsolni neki,hogy megtapasztalhassad,hogyan is mennek ezek a vasak igazából! :-))) A váltód 2.4 lehet mert az nem olyan mint a 2.0 !!!! Viszont ha nagykardános a vasad is,akkor ott van valami bibi,mivel a 2.0 nem csinálták nagykardánnal,a 2.4 viszont csak nagykardánnal készült!:-O Az lehet amit Robival terveztünk-tervezünk,hogy lendkerék csere lehetett a 2.0-án,és így kaphatott nagykardánt ami igazából a dizel alá való!:-)
TSABA10-10-2006 09:42:03 // 14767
Kiváncsi lennék hogy ki és mit barmolt még ezeken a vasakon.Mikor megvetted a vasadat te nem találkoztál Kókány -Berci munkájával valahol a ótódban???
TSABA10-10-2006 09:39:31 // 14766
Félreértett uram.Nem tökig be van tekerve hanem be van fojtva.Alig tölt v.mit.Nagykardános a vas az biztos,mind a kettő.Bár a donorról hétvégén leszedtem a váltót és kézzeld el,nem tádé váltója van.A kuplungtárcsája is nagyobb átmérőjű mint a dizelnek.Csak abban reménykedem hogy ebben is ott a speer.
Gábor(figi75)10-10-2006 08:53:52 // 14765
Aha,igaz azmég mindíg nem derült ki,hogy nagykardános-e a vasad? :-O Viszont ha tökig bevan tekerve a szabályzó a túrón,akkor szerintem már rég elszált volna a Hf-jeid sorra,főleg ha 2,4 túró van rajta! :-O Nem lehet,hogy 2.4-es a vasad,vagy nem jó a túród? :-O
TSABA10-10-2006 01:32:51 // 14764
Ahogy mondja uram.Kissé hibrid a gép,mivel utolsószériás a drága,ezért okozott más meglepit is.Az adagoló példul száma szerint 2.4 esé,a turbója KKK24-es,ezzel szerencsém van mivel a donoron is ez volt.Utánjárások sora után derült ki csak a turpisság.Viszont 24es túrót csak 2.4es kapott.Itt láttuk meg tegnap hogy tökig be van fojtva a ny.szabályzója.
Gábor(figi75)09-10-2006 21:26:57 // 14763
Jólvan mester,igérem egyben adom át a vasat,vagy nem? DD.. :-)) Benzint tegyetek bele azért! :-)))
Gábor(figi75)09-10-2006 21:12:49 // 14762
Aha,most lóvélval nem lessz gond,remélem a multkori rendben megjött!:-) Lessz pár napom a jövöhéten,de legkésöbb a 7VG-n megkell csinálni,mert utánna bizonytalan!:-( Arra gondoltam,elvinném reggel és,mint anno ott dekkolnék míg meglessz síkolva,2 nap alatt megven tán? :-O A tömi a szokásos 2 ékes goetce,azt viszem!:-) Meg valami hangulat fokozót is! DD.. :-))
prooF_7509-10-2006 20:49:16 // 14761
Lehet hogy az a vasárnap az áttolódik jövő hétre, mert elméletben hétfőn hozzuk el a másik verdát. Figi mester, reméljük nem lesz szükség rá hogy nálad kössön ki a vas. De valszeg ha megy, akkor jó kuplunggal fog menni. (aztán addig hajtsd amíg Disztribúter nem megy érte, nehogy meglássa mit művelsz vele:PPP)
Robi09-10-2006 20:27:28 // 14760
Úgy egy hétre előre tele vagyok melóval, utána jöhetsz. De ha cserélünk egy hengerfejet, akkor mindenképp síkolni kell, szóval készülj úgy, hogy itt kell hagyni a verdát.
Gábor(figi75)09-10-2006 15:16:24 // 14759
Hmm,akkor majd egyeztetünk!:-)
Zsót09-10-2006 15:01:43 // 14758
Nem jó a szó tesó!:)) Ő hozza le nekem,én csak a fogadóbizottság szerepét játszom. Valószínűleg át sem megyek hozzátok aznap. Voltam már nála a fiatos tali előtt,csak az M0-ás letérőt tévesztettük el ,de különben lazán odataláltunk:)) :PP Péntek-szombat sulinap,szval vásárnap a nyerő;) Ja és az sem baj,ha nem érsz rá,majd leparkol a házad előtt,a kulcsot meg bevágja a postaládába:DD
Gábor(figi75)09-10-2006 14:36:02 // 14757
AHa,az nagyon nem volna hátrányos,ha szombaton csinálnátok,mivel vasárnap tutira nem jó nekem!:-O És hamár szombaton Pesten vagy,akkor elnézhetsz a DCS féle szlalomversenyre,mert én ott akarok lenni,talán jöhetünk együtt haza fele!:-) És nem utolsósorban én tudom holakik Proof,nem egyszerü odataláni nekem elhiheted,anno Robival 1 órát keringtünk mire ő megtalálta! DD.. :-)))
Zsót09-10-2006 14:29:42 // 14756
Talán most vasárnap,de ez inkább Proof-tól függ. Te arra számíts hogy nem mennek,nekünk az a jobb:)) De okvetlen tisztázni fogjuk veled a pontos időpontot,mielőtt belekezdünk a dologba! Nagyjából járóképes,csak a kuplunggal voltak-vannak gondok.
Gábor(figi75)09-10-2006 14:19:17 // 14755
Nah,akkor én mire számítsak,jöttök majd és ha igen,mikor? :-O Amúgy járóképes?
Zsót09-10-2006 14:14:14 // 14754
Nekem esetleg véletlenül sincs:( De lesz nemsokára 1.7-es 8V-s komplett benyás mocim eladó,ha esetleg...:D
kando.09-10-2006 14:04:33 // 14753
Esetleg Neked nincs esetleg bontott esetleg hengerfej ? :) (lehet, nekem kellhet... ez majd kiderül, ha sikerült szétszednem..)
Zsót09-10-2006 14:02:48 // 14752
Úgy is van,ne hagyd magad!!:)))))
kando.09-10-2006 12:05:09 // 14751
Na jah, nem szereti a trentatrekat.. :( Akkor nekiállok én :) :-PPP
Zsót09-10-2006 12:01:16 // 14750
Tudod a Robinál nem lehet tudni,hogy éppen milyen életfázisában tart.De ahogy látom,most a "nem okoz örömet 1 33as moci látványa" fázisban van. Szóval merem ajánlani,hogy keress valaki mást,mert mire Robi áttér a következő életfázisába,ami a "lehet,hogy örömet okoz 1 33as moci látványa" nevet viseli,addigra más már 3x megjavítaná.:D Summa-summarum :ne. ;-))
Gábor(figi75)09-10-2006 08:50:43 // 14749
Aha,most akkor a donoron,és a tiéden is nagykardán van? :-O
kando.09-10-2006 08:09:56 // 14748
Akkor inkább nem várjak hiába ?
TSABA09-10-2006 07:56:59 // 14747
A leghátsó hardyt ami a váltó-kardán között van.
Gábor(figi75)08-10-2006 20:43:27 // 14746
Melyik hardyt mentetted meg? :-O Bizonyára nagykardános volt,ha 2.4-es!
Zsót08-10-2006 12:12:14 // 14745
:DD A sörös tesztet kifelejtetted!! Ha leöntöd őket sörrel,akkor a Robi kér még:D
TSABA07-10-2006 20:41:07 // 14744
Köszi az infót uram!A 2.4-es projekt kicsit várat magára(igazad van nevess csak ki)A váltóm valami istentelenül szar.Nem a szerkezet maga,hanem a rudazat.Ezért vettem ki a másikat mivel azonn a gömbfejek épek és mintát vehetek róluk.Találtam egy ép hardyt is a donorban(a másik kettő törött)
Gábor(figi75)07-10-2006 20:30:38 // 14743
Biztos meggondoltad,biztosan HF-eket aksz csereberélni rajta? DD.. :-))) Szóval,van a túró melett, az a bizonyos szabályzó szelep,nos abban van 1 kis csavar,assszem 8-as! Nos arra tekersz két anyád,összekontrázod őket,és máris lehet teketgetni a túró nyomásodat!:-) Befele növeled,kifele csökkented! A gyári érték 0.8,elbnír a cucc kb 1.5-1.6! Slagos mérővel betodod mérni,de ha nemvolt tekergetve a tiéd,akkor 4-egész fortdulat befele!:-)
TSABA07-10-2006 20:22:11 // 14742
Osztan susogjad má a fülembe hogy hogy álligatod a töltőnyomásodat? Tényleg kiváncsi vok.Én ma csak a donor váltóját kaptam le-szét.
Gábor(figi75)07-10-2006 20:08:55 // 14741
Szevasz nőcikém! D.:-) Az mindíg változó,most nemtom,mert ma húztam rajta,de ált 180-ig húz,aztán csak liheg!:-) A túró,sztm 1.5-1.6! Kaja maxon,még nemdúrván kolytol! Szabályzás visszatekerve 5k-ig!
TSABA07-10-2006 20:04:33 // 14740
Hali hapsikám.Mennyi a vége a vasadnak,ha már igy rohangálsz vele biztos mértél végsebességet.
Gábor(figi75)07-10-2006 19:59:18 // 14739
Tegnap gyorsin voltam Szegeden,nem vagyok elégedett a vassal,ezért ma megpiszkáltam megint itt ott!:-) Az 1 HF amúgy is cserés,felgyorsítom a folyamatot kicsit!:-O Robi,akkor mikor mehetek hozzád 1 Hf cserére? A tömit viszem,meg sört! :-)
Gery8306-10-2006 18:01:34 // 14738
Bocsi, hogy beleszólok, de itt most arról a Bandiról van szó, aki a Szlovák úton lakik? Mert ha igen, tanusíthatom, hogy nála nagyobb gyökérrel még nem találkoztam... :(
Robi06-10-2006 17:57:35 // 14737
Annyi apró különbség van, hogy én semmi valótlant nem állítok. Vagy talán te tudsz olyan esetről, hogy én mondtam valamit Bandiról, és azt bárki (rajta kívül) megcáfolta volna? Ő viszont mindenféle rémtörténetet költ, sőt, amiket elbaszott melókat, azokról azt terjeszti, hogy én csináltam, egyrészt, mert így kimossa magát, másrészt pedig így próbál lejáratni. Ez addig nem gáz, amíg olyan embereknek meséli, akik mindekttőnket ismernek, mivel azok úgyse hiszik el neki. Viszont az természetes, hogy idegesít, ha "idegeneknek" is előadja a hülyeségeit.
Tocsa06-10-2006 17:32:50 // 14736
Majd összehozunk má valami talit de akkor felniig koptatjuk a gumit!! :-)))
Tocsa06-10-2006 17:31:34 // 14735
Vazze úgy csináltasd meg hogy bíírja a pörgést!!!
prooF_7506-10-2006 14:35:19 // 14734
Szegény pára...
Pec06-10-2006 14:17:37 // 14733
Na Én már elvesztettem a fonalat hogy ki mit akar! Lényeg az hogy én vélhetően vasárnap elkezdek autót bontani, tehát ha bárkit is érdekel az a motor akkor csörrencsen meg a 0630-429-64-66-os számon. Egyébiránt csak azért, mert ha érdekel akkor még be tudom indítani bontás elött hogy halljad, meg lássad.
TSABA06-10-2006 13:16:06 // 14732
Ismered a vasat?Mi lehet benne a trükk?
Inner Circle06-10-2006 11:36:12 // 14730
Tegnap hosszas és kifinomult faragással sikerült a gyárival felérő módon rögzíteni az alkatrész-Americából származó hibátlan kalaptartóra (ami ezzel nem-hibátlan America, viszont hibátlan Milano kalaptartóvá változott) rögzíteni az USA-szabvány harmadik féklámpát és beinstallálni a verdába a cajgot, úgyhogy végre nem éktelenkedik négy b.szom nagy hangszóró-lyuk a kalaptartómon, ami kifejezetten HURRÁ! :-) Az más kérdés hogy egyelőre hátsó hangszórók sincsenek, de majd a befejezett modellben lesznek :-) Jah, és a jóég tudja, hogyan, de a csomagtartófedél balos pántja, zsanérje, mijalófax, szóval az a vas-kar... hát az ELTÖRT, pedig nem tűnik gyenge darabnak. Az America ezúttal is lelkes donornak bizonyult, szóval megint van csomagtartóm.
Inner Circle06-10-2006 10:33:59 // 14729
Nem hiszem, hogy jól járnál azzal, ha itt teregetné ki mindenki a szennyest. A te dolgaidat is fel lehet tüntetni úgy, hogy utolsó senkiházinak tűnjél; ha jól emlékszem, ki is buktál rajta nemrégen, hogy Bandi miket mond rólad a hátad mögött... de ugyanezt csinálod te is. (Azt meg pontosan tudod, hogy ő nem nagy netes.) A "mi szakmánkban" észnél kell lenni, régi Alfát csak az tartson, aki nem teljesen hülye, mert azt le fogják húzni, újra és újra. Egyszer-egyszer persze mindenki elnézi a dolgot és beültetik a hintába, olykor mindenkit átvernek, vagy legalábbis úgy érzi hogy átverték (a leg-szentéletűbb emberekről is lehet átverős sztorikat hallani, ha a megfelelő embert kérdezed; DCS-ről, Bandiról, Szamosiról, de rólam is, rólad is, Wic-ről, mindenkiről). Akit azonban folyamatosan lehúznak, az hülye, és ha téged folyamatosan lehúzott Bandi, akkor hülye vagy, és erről vagy hallgass, vagy igyekezz megokosodni, de ne reklámozd. Én bármikor bevallom, hogy 2000-ben, amikor elkezdtem Alfázni, teljesen hülye amatőr balek voltam, akkor véletlenül pénzem is volt és agyatlan módon elszórtam. Néha még most is előfordul, de akkor is inkább magamat hibáztatom. (Különben rendszerint érezni lehet, hogy mikor lép az ember rosszfele, és később úgyis megbánja. Meg kell tanulni hallgatni a megérzésekre...) Nem lehet minden Alfa-rajongó mellé egy ügygondnokot állítani, mindenkinek meg kell tanulnia vigyázni magára, a pénzére és az autójára, mert senki más nem fog helyette vigyázni. (Ezt akár az egész életről el lehet mondani, nem csak a régi-Alfázásról.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.