Forum >> 75-90

[k i z z o]17-07-2014 23:58:00 // 33980
Ha kompresszor lesz akkor minek ITB? Ezt így nehéz megtölteni, tömíteni. Vagy szívó marad?
LacUS17-07-2014 22:05:26 // 33979
Mostanában volt némi fejlesztés.
Az első képen a kiindulási alapot egy Triumph pillangósor látható.


A második képen a V6 turbó szívósor elemeivel összeházasított és immár feldarabolt pillangósor.


És végül a helyén az egész.Igaz a tengelyek még nincsenek összekötve,de elég biztatóan néz ki az egész.
Fangio04-07-2014 21:59:56 // 33978
Köszönöm!
Zsotti04-07-2014 13:02:21 // 33977
Sziasztok!

Többet nem "hirdetek" erre felé, de ha valakinek igénye lenne valamire, akkor most az Alfa City jó alkalom lehet a postaköltség lefaragására. Például:
Speedline alu 5*98
lemezfelni 5*98 14"

Remélem nem zavartam.
HL_7503-07-2014 08:09:45 // 33976
Klímásnál a 90fokos kanyar kisebb átmérő.
Az átmérő átmenetet nekem is cserélnem kéne egy egészséges darabra.


csatlakozásról pár kép, több nincs.
Zsotti02-07-2014 21:04:11 // 33975
Sziasztok!

Igazán sok éve a padláson porosodik, most takarítás alkalmával "találtam rá" de van egy komplett "America szettem". Nem tudom ez itt érdekelhet-e valakit? Persze most tiszta por, de amúgy egyben van nem törött. Mi pénzt ér egyáltalán egy ilyen? Első lökhárító + hátsó lökhárító + kerék ívek + küszöbök.
Bocs a képek elég pocsékok:
Fangio28-06-2014 21:35:32 // 33974
Beszereltem a klímát, de amiből kivettem jó magyar szokás szerint összevolt kókányolva és + vezetékek voltak behúzva a klímához. Nekem úgygondolom be van kábelezve gyárilag. A képen látható csatlakozó, a klíma külső vezetékelésének a vége. Szeretném kérni, hogy akinek klímás 75-öse van, nézze meg nekem, hogy ebből a csatlakozóból hova mennek tovább a szálak. A csatlakozó a kocsi elejébe jobb oldalt, a gyújtótrafók mellett van.
Valamint a fent lévő vízcső nekem eléri a klímakompresszor ékszíját. A klímás autókon más vízcső lehetett? Erről is esetleg tudna nekem valaki képet csinálni?
A segítséget előre is köszönöm!
Marek13-06-2014 22:35:59 // 33973
Na az már jobb! :)
Fangio13-06-2014 20:23:57 // 33972
Köszönöm mindenkinek a dícsérő szavakat! :)
Settantacinque13-06-2014 20:10:53 // 33971
Fangio, ez gyönyörű lett! Összefolyik a nyál a számban, komolyan...
AdamV612-06-2014 19:31:49 // 33970
Igen. Még nem lett használva, beépítve.
Tocsa09-06-2014 14:28:37 // 33969
Nagyon szép ! Látszik a kitartás rajta nem kevés munka volt ! :)
Látom minden gyárira lett visszafestve !
banabea09-06-2014 07:20:31 // 33968
Szia Marek!

Hétköznap, délután?
Marek08-06-2014 18:50:40 // 33967
Hát nyáron a hétvégéim a Balatoné, max oda! :)
Fangio07-06-2014 22:30:06 // 33966
Majdnem kész van az autónk, hátra van még a kárpitozás, légkondi beüzemelés, sárga indexbúrák cseréje fehérre, 75-ös írás és kipufogóvég felrakása. Itt egypár kép a majdnem végleges állapotról.
banabea07-06-2014 13:51:21 // 33965
Szia Marek!

Hétvégén a kipufogóért el lehet menni?
meidl06-06-2014 11:44:44 // 33964
Sziasztok

Elado a 75-osom.
Rendezett papirokkal muszaki nelkul. Az auto kb. 2eve all.
Csak adasvetelivel.
Kepek a profilomban lathatok.
Az auto kesztölcön van (Komarom-Esztergom megye), labon nem viheto.
Klimas limitalt szeria alufelnikkel 1992-es utolso gyartas, 96-ban lett forgalomba helyezve eloszor azota en vagyok a 2. Tulajdonos.
Bovebb info emailen vagy telefonon. Husz haromkilencvenegy kilenvennegyvenhat.

Udv
Attila
Marek04-06-2014 23:51:48 // 33963
Szép! Elsők is megvannak?
AdamV604-06-2014 17:42:28 // 33962
Sziasztok!

Érdekel valakit?
Marek02-06-2014 21:04:59 // 33961
Pesten 8000 Ft. de odaadom hozzá az összes csövét is!
banabea02-06-2014 06:29:27 // 33960
Szia!

Mennyiért? Hol?
Marek01-06-2014 22:21:19 // 33959
Szia! nekem van!
banabea01-06-2014 20:15:21 // 33958
Sziasztok!

75-ös 1.6 benzineshez nem tud valaki első kipufogódobot eladót?

Előre is köszi a segítséget.
Toy dolls21-05-2014 16:18:17 // 33956
Sziasztok.
Jelentem még élünk:)
Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek ötlete azzal kapcsolatban, hogy a sárvédő peremszélesítőkre milyen gumiélvédőt lehetne rakni. Az enyémeken nem volt meg mindegyik, és azok sem jó állapotúak. hol lehetne valami ilyesmit szerezni, lehetőleg olcsón:)
Atesz7716-05-2014 21:11:46 // 33955
Nekem még van is,vagy két 20l-es kanna.Tény,hogy ecsetet,edényt mindent dobhatsz el utána,de szinte mindegyik műgyanta ilyen.;)Fater a Radix-nál dolgozott.Onnan van még.
[k i z z o]16-05-2014 19:37:48 // 33954
Volt nekem is, cudar vele dolgozni:) http://www.hellotrade.com/radix-switzerland/obrit-epoxy-coating.html
Atesz7716-05-2014 18:30:25 // 33953
Kereskedelmi forgalomban nem kapható,két komponensű műgyanta,ipari savnak lúgnak is,ellenáll.Még faterom szerezte,jó pár éve.Ha valamire felviszed,arról le nem robbantod többet.A neve Obrit!
HL_7516-05-2014 10:18:18 // 33952
Műgyantás cucc mi volt ?
Én US Tank Seal-ről tudok. Nekem bevált.

+POR-15 MARINE CLEAN
POR-15 Metal Ready
Atesz7715-05-2014 20:02:23 // 33951
A 90-é hasonlóképp nézett ki,én rendbe tettem,meg lett hegesztve,és műgyantával lett kezelve a belseje.Sajnos nagyságrendileg,én sem találtam jobbat,ezért döntöttem így.Egy jó darabig nem lesz vele gondom.
Atesz7715-05-2014 19:58:23 // 33950
Én az ő nevében nem nyilatkozhatok,sőt.De ha beszélsz vele erről,biztos beavat és elmond mindent!;)
HL_7515-05-2014 17:19:29 // 33949
Schulek Béla ? Nem tudok róla hogy ilyet nyilatkozott volna.
De szoktam járni hozzá.
S mennyiért akkor... ?
Atesz7715-05-2014 17:16:21 // 33948
'Jó lesz a turbós TwinSpark... Ki, hol , mennyiért ? VEMS-szel'
Laci! Erre már S. Béla szerintem adott választ nem???
Münchhausen15-05-2014 17:15:42 // 33947
Hello srácok!!
Van valakinek 75TS-hez tankja? ami még menthető.. (az enyém sajna elporladt... a kép még a homokszórás elött készült... )
Köszi, ha valaki!!
TDI7515-05-2014 16:34:34 // 33946
Jellemző a magyar ügyintézésre. Nekem fékerőszabályzó nélkül vzsgázott mindig a 75 és soha sem kötöttek bele.
LacUS15-05-2014 15:46:20 // 33945
Sejtettem,hogy valami hasonló lehetetlenséget kérnek.
Marad a feltöltött 3.0 projekt. :-) Végülis ha motorszám stimmel akkor legális...
HL_7515-05-2014 15:00:42 // 33944
dokumentumok :

Vezérképviselettől igazolás hogy mi a különbség átalakítandó és a beépítendőnél gyárilag erősebb motorral rendelkező típus közt : fék, futómű, rugó, stb A különbség alkatrészeket be kell építeni de nem elég adásvételi róluk hanem igazolni kell az alkatrészek eredetiségét és a donor autó forgalmijának fénymásolata is kell. WHAT A FUCK.... turbó twin spark és kész, mégis
HL_7515-05-2014 14:35:55 // 33943
Akkor tehető be más, erősebb motor ha annak a típusnak létezett gyárilag legalább olyan erős verziója mint amit be akarunk építeni.

pl 75nek volt 3.0 QV verziója 210 lőerővel. Ha ennek megfelelő a futómű, fék akkor mehet bele a 200 lóerős motor. Azt nem tudom mi van ha 3.2 GTA 265 lóerős motort akarunk legálisan betenni. Akkor tuti jön a TÜV pár százezerért.


Azért jeleztem hogy tök jó hogy ennyire aggódnak az embertért de miért van az hogy sz@r fékerőszabályzóval (életveszélyessel) simán átmennek autók műszakin... Saxom és Alfám is ilyen/ilyen volt.
HL_7515-05-2014 14:27:59 // 33942
Illetve van amikor be kell vizsgáltatni az átalakítást TÜV-vel, az pár 100ezer ft...
Felhívott telefonon és kicsit részletezte Pécsi NKH-s.

Jó lesz a turbós TwinSpark... Ki, hol , mennyiért ? VEMS-szel
LacUS15-05-2014 13:44:31 // 33941
A dokumentáció alatt mit értenek?
HL_7515-05-2014 10:46:33 // 33940
szívó TwinSpark-ról turbós nem 75-ös motor csere átalakítási engedéllyel :

: ) NKHN részéről nincs akadály. Válasz jött, lényeget összevágtam :




Akár V6 akár Q4 sor 4 turbója.

-------------------------------------

Ok, gyári szívó TwinSpark-ot ki, hol mennyiért turbósítja + VEMS ???
HL_7515-05-2014 09:27:47 // 33939
Persze, 3.2 GTA... Mennyi regadó különbözetet kéne fizetni rá ???

Szopattam már magam, azóta szeretem ha legális az autó. Ez alap...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-05-2014 03:25:30 // 33938
A boldogság receptje hosszú távon: könnyű kasztni, nagy köbcenti, szívómotor, hátsókerék. Ebből kettő eleve adott. ;)
Atesz7714-05-2014 21:03:08 // 33937
Szerintem is tökéletesen igazad van,a dologban!V6 lehet,hogy jobban hangzik,de nyűgösebb is beépíteni.A motorkódoztatás nem egy egetverő dolog.Pl:16v Turbo motor van a Themam-ban 210 lovas.Bár egy ideges fajta,lassan szinte nem is lehet vele menni:)De nem is arra találták ki!
Tocsa14-05-2014 18:55:17 // 33936
Minek neked 6 henger ? Van a gyári 2.0 16v soros 4 hengeres turbó motor az nem lenne ideálisabb ? Szerintem nem kéne a motortartó bakokat sem hegesztgetni kisebb a helyigénye , könnyebb a leömlőket megcsinálni (ez V6 nál szívás ) ugyan annyit tudna ha nem többet mint a régi v6 tb . lenne hozzá korszerűbb motormanagement .... stb (pl nincs idióta LMM ) . Kapnál hozzá alkatrészt ez sem egy utolsó szempont. :)
Az átiratgatást meg nagyívben le ... mert mondja meg a rendőr az utcán hogy az nem gyári motor mert az . Vizsgán is csak a motorkódot kéne be iratni és cső. :-D
A probléma annyi hogy ezt is be kell valamilyen szinten faragni a helyére mert ugye kereszt tervezésű motor mint a 164 2.0 v6 tb is olyan kialakítású . Szóval mindenképp gépészkedni kell !!!!!! :D

ui : Nem akarlak megsérteni de az öthengeres motor a világ legelcseszettebb motorja egy szégyen nem is lehet eleve jó csak gondolj a 4 ütemre ugye egy ütembe ad csak pluszt a többiben csak nyűg ugye . :D Ilyen s@rt is csak a németek tudtak kitalálni ráadásul benzinesben. Elnézést de ez a véleményem róla bocsi . :-)
HL_7514-05-2014 14:49:14 // 33935
Túl egyszerű lett volna válassz megkeresniük : egyablakos ügyintézés...

Tisztelt Horváth László Úr!

Kérem adja meg lakóhelyét (helységnév elegendő), hogy kérését a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező megyei (fővárosi) Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőségéhez továbbíthassam.
Tisztelettel:

Kovács Tamás
főosztályvezető

Nemzeti Közlekedési Hatóság
Közúti GépjármŰ-közlekedési Hivatal
Jármű Főosztály
H-1066 Budapest, Teréz krt. 62.
HL_7514-05-2014 14:48:26 // 33934
Miért azt a motort ?
Mert nem vagyok autógépész, sem tuning guru = én nem fogom tudni tuningolni magamnak mostani motort. Fizetni meg nem akarok 1 millió forintot senkinek sem.
2.0 V6TB gyárilag tudja azt ami nekem kell :

- nem nagyobb mint 2000ccm, nem akarok regadó különbözetet fizetni
- legyen 4-nél több hengere de ne 5 mert az legyen akkor audi
- turbós legyen, van benne Kraft, tuningolható és blow off szelep hangját imádom
- olcsó, 355ezer ft lenne a komplett donor autó

? Győzzetek meg más motorról...

Kizzo meg nem mondja el kompresszor pontos receptjét. ;) :(
Jó a turbós V6 csak el kell forgatni. OMBM... másokis megcsinálták kereszt V6-ot
quasimoto14-05-2014 13:01:10 // 33933
Egyébként miért azt a motort akarod?
quasimoto14-05-2014 13:00:23 // 33932
Na, erre én is átkozottul kíváncsi vagyok!
HL_7514-05-2014 10:17:49 // 33931
Irtam NKH-nak hogy van-e legális módja 164V6 TB motor 75-ösbe tételnének.
Kíváncsi leszek válaszolnak-e, mit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.