Forum >> 75-90

Gábor(figi75)30-06-2010 22:13:02 // 30729
Ha 1 kardán excenteresen jár azt nem csak látod hallod és érzed is!!!
Tehát ebben az eseteben nem az a baj hanem beállítás...........
[k i z z o]30-06-2010 18:13:03 // 30728
Egy rossz kardán bakot tép...
Lali7530-06-2010 16:34:05 // 30727
Lehet,hogy nem tűnik nagynak a tömege a kardánnak a motoréhoz képest,de mivel rugalmasan van felfüggesztve szerintem itt kell a problémát keresni.
Lali7530-06-2010 16:28:38 // 30726
Nem szedtem szét,de jobb lett volna,mert akkor nem feszegetem meg legalább.
prooF_7530-06-2010 13:06:02 // 30725
Szerintem is más van a dologban, a kardán tömege nem mérhető össze a motoréval. És mivel ugyanakkora a fordulatuk, ezért ahhoz nagyon nagyot kéne "ütnie" a kardánnak, hogy jelentősen bemozgassa a motort. Gondolj bele, a motor van vagy 100kg, a kardán meg olyan 20.
Persze ez csak elmélet, lehet h a gyakorlatban valami még közbe szól, de azt nem tom h mi lehet. Le kéne szedni az egész kardánt, és úgy beindítani a mocit, és megnézni hogy úgy is rángatózik-e...
Gábor(figi75)29-06-2010 23:13:12 // 30724
Szét szedted a kardánt???
Ha igen nem jól raktad össze,ha nem akkor sincs a helyén,mivel az 1 helyen elszakadt hardy semennyire nem rázza be a kasznit,motort,én ilyet nem tapasztaltam,pedig olyan kardánt is szereltem amiből hiányzott 1 darab is,és szépen futott alatta!!! :-)
De attól lehet igazad...
[k i z z o]29-06-2010 22:34:55 // 30723
Lehet venni tetőkárpit anyagot amit a gyárban is használnak - jó, mert jól lehet nyújtani ahol kell. Ragasztónak szórható kell, és hőálló ami biztos. Azaz pl. szórható palmatex, ez is kárpitosoknak van. Felénk 12 -ért csinálnak egy profi tetőkárpitot, ami szebb, mint a gyári :)


A lényeg, hogy mivel ezek perforált szivacs hordozón vannak, nem szabad ecsettel ragasztani, mert mocskosul néz ki.
DELFIN29-06-2010 21:29:12 // 30722
Sziasztok , csütörtökön a csepeli tesco parkolóban 19:00-tól tali lessz, várunk mindenkit, aki a közelben lessz jöjjön!!!!!
Lali7529-06-2010 21:22:43 // 30721
Megfogadtam,hogy nem vitatkozom,de most,hogy futóművet szilenteztem,nagyon leengedtem a váltót,és a repedt hardy nem bírta,és elszakadt,és azóta 1000-es fordulat alatt remeg.
Ez van.A motor sem tuti,de ezelőtt nem remegett...
A kardánon keresztül simán berázhatja a motort is.
Suttyó koromban Alfetta GTV-n cseréltünk kardánt,aztán valahogy kimaradt a váltó felől a központosító.Következménye,hogy egy beindítás,felpörgetés után darabokra hullott a kuplungharang.(ezt csak úgy elmeséltem,mennyire tud rázni)
Zsolti 7529-06-2010 20:34:37 // 30720
Sziasztok kéne egy kis segítség.tudom hogy 75 be egy idő után elfárad a tetőkárpit és abba kéne nekem segíteni hogy hogy szoktátok megoldani milyen ragasztó milyen kárpit és hogy ezeket hol lehet kapni
Előre is köszönöm
prooF_7529-06-2010 01:01:07 // 30719
Ez volt a leszabályzós? Hogy oldódott meg? Csak nem lambda-szonda volt?
Kisbubi29-06-2010 00:02:52 // 30718
:) ez jo lett, és itt nem szabályoz le 3000-nél!!
Vigla28-06-2010 23:50:20 // 30717
Akkor pihenés közben ezt skubizd.szöveg...
Gábor(figi75)28-06-2010 23:06:54 // 30716
Pontosan!:-)))
Azért mert elfáradt és lefeküdt pihenni!:-)))
Vigla28-06-2010 23:04:43 // 30715
A vidi azért tükrözi az autók teljesítő képességét,a társaságot,hangulatot...(Erről maradt le aki nem jött!)
Csak a szürke miért mindig a hasán fekszik?!:-)
Gábor(figi75)28-06-2010 22:48:22 // 30714
Aha,a szakadt hardynak semmi köze a motor járásához,így nem tuja berázni! :-P
Levegő,üzemanyag valamint veztengely beállítás van a dologban!!!
Ha minden optimális akkor feltehetsz 1 pohár vizet a blokkra!:-)
Az enyém el van fokolva................
Lali7528-06-2010 22:37:05 // 30713
Üdv!Enyém is így jár...amióta szakadt egy hardy..
belus15528-06-2010 21:31:46 // 30712
Üdv mindenkinek!Tudna rajtam valaki segiteni?!Szükségem lenne hátsó fékbetét rögzitő szettre!Itt 1 autósbolt se tud hozni!Köszi előre is!
Gábor(figi75)28-06-2010 12:53:08 // 30711
Főnök! :-P
Lesz még tutibb videó is folyamatban van........
Vigla28-06-2010 12:31:19 // 30710
Ez nagyon tuti lett Főnök!
Pap Laci28-06-2010 07:35:47 // 30709
Hát ez qva jó lett!!!
Kisbubi28-06-2010 00:18:21 // 30708
És 1 kis összeállitás a mindszenti taliról
Wickey27-06-2010 21:55:46 // 30707
más magyarázat nem nagyon lehet, csumpi 185ös kerekekkel indultam kétezerről mert fölötte csak forogtak egyhelyben a gumik :-)
GTPeti27-06-2010 21:45:17 // 30706
Grat hozzá! Akkor kemény harc lehetett csoporton belül. :)))
Wickey27-06-2010 21:41:18 // 30705
hmm.. Megnyertem Lacházán a 2000ccm feletti benzines kategóriában a gyorsulási versenyt. Van egy szörnyű sejtésem, hogy egyedül voltam a kategóriában. :)
Gábor(figi75)27-06-2010 20:10:04 // 30704
Nagyon jó kis videó,príma a vágás!:-)
De több autó nem volt ott??? :-P
Kisbubi27-06-2010 19:05:33 // 30703
Kis v6 izelitö Gaben tálalásában
[k i z z o]27-06-2010 18:35:03 // 30702
Az a baj, hogy ha zárva van az idle switch akkor 900 -ra le fogja vinni, hiába adsz neki levegőt.
Gábor(figi75)25-06-2010 17:49:29 // 30701
Nekem így jár benne és jók a bakok is mégis minden ok vele!!! :-)

75 2.0 Nord.
[k i z z o]22-06-2010 22:28:35 // 30700
Motronicot kell irni.
pb_22-06-2010 20:56:45 // 30699
Utána mész a kapcsolóval is, annyit lehet állítani rajta.
prooF_7522-06-2010 19:00:57 // 30698
hmm, tényleg, ez evidens. csak kérdés hogy akkor azt még alapjáratnak fogja-e érzékelni a vezérlő. vagy az mindegy?
pb_22-06-2010 12:58:23 // 30697
Adj neki több levegőt a fojtószelepnél.
prooF_7522-06-2010 12:53:54 // 30696
Motortartó bakokat 2007-ben cseréltem. Emlékszem, előtte még durvábban ringatózott alapjáraton.
Nem lehetne valamivel megemelni az alapjárati ford. számot úgy 1000 körülre? Vagy ahhoz át kéne írni a motronicot?
Engem már az se érdekelne, annyit úgy se járok városban hogy számítson, csak ne rángatózzon nekem itt össze-vissza a moci...
[k i z z o]22-06-2010 00:27:02 // 30695
Az LMM el nem tudod megoldani. Dúsabban járatod, fojtva jár, de egy idő után bekajál.

A VVT ha nem kap olajat akkor mindig 129fok körül, nagyon későre hagyja a szivót. Ha behúzatod pl. 12V -al alapjáraton, akkor elég neki 1bar is, hogy eltépje a bakjaidat a motor. Milyen állapotban vannak a bakok?
prooF_7521-06-2010 23:26:25 // 30694
Mostanában elég jól tartja az olajat magában, nem is az a dilemma, hanem hogy 1 év alatt megyek 5-6000 km-t, szóval nyárra külön nem érné meg olajat cserélni. Meg már vettem 4L Magnatec 10w40-t, mondjuk azt kb pont télre fogom belerakni...

Am. nem lehet hogy a vez. módosító kavar be alapjáraton a szelepnyitásba? Mert nem elég neki az olajnyomás?

Egyébként kipróbáltuk, hogy ha a légtömegmérő kis "mutatóját" a dúsabb keverék irányába toljuk kézzel, akkor mintha simábban járna. De a rugón lazítottunk 4 fogat, és arra nem reagált.
[k i z z o]21-06-2010 18:31:51 // 30693
Vagy a csapágyaknál megy el, lehet, hogy a pumpahézagod is nagyobb, és nem olyan jó a szivattyú hatásfoka, azt le kellene mérni.

Lehet kéne bele HPX nyárra, vagy egy 10W50, 60, de ha eszi is akkor gondolom nem akarod öntözni bele a finom lőrét, dilemma.
Gábor(figi75)21-06-2010 14:41:25 // 30692
Biztosan kopottabb,de még megy az a lényeg!:-)
Jól van akkor majd töltsd fel légyszi az én videóim mint szarok lettek!
prooF_7521-06-2010 14:16:34 // 30691
Ja azt figyeltem, azért nekem is jobban mozog ennél, miután meghajtom. De a tiéd még az enyémnél is kopottabb, nem?:)

Szombatról 1 videóm van, még vasárnap csinálgattunk mikor egyedül voltunk kinn. Csak analóg géppel vettem, szóval még föl kell venni gépre vagy dvd-re. De ha kész lesz feltöltöm.
Gábor(figi75)21-06-2010 13:24:31 // 30690
Majd teszek fel én is,hogy az enyémben hogy jár ha elmelegszik,ennél durvább!:-)

Ti csináltatok videókat szombatról???
prooF_7521-06-2010 12:57:21 // 30689
Nah, megörökítettem a fickándozást:)
Itt a motortér. A videón annyira nem látszik vészesnek a mozgás, de a valóságban azért erősebb.
Ez meg a kipuff. Mikor fordulaton elengedem a gázt, olyan mintha visszadurrogna, de tompábban és halkabban, szóval szerintem nem az elégetlen benzin robban fel... Kicsit már öregecske amúgy a rendszer, meg nem is gyári TS, hanem ami a karbisokon van, olyan. De jól szól. :)

Ha valakinek támad további ötlete h hogyan lehetne egyenletesebbé tenni a járást, ne kíméljen!
prooF_7521-06-2010 00:12:57 // 30688
Amennyire lehetett, jelre raktam emlékeim szerint. De am. szétszedés előtt is ilyen ergya volt, nem sokat változott. A szelephézag asszem 1-2 helyen lett 1 századdal kisebb vagy ilyesmi.

Hidegen van olajnyomás bőven 1.5 felett, viszont meleg motornál gyakorlatilag fekszik a mutató:) Azzal lehet vmit kezdeni nagyobb megbontás nélkül?
[k i z z o]20-06-2010 23:12:53 // 30687
+ a tengelyeket rakd helyre. Szelephézagban nem mentél 0.25 alá sehol ugye :)

Alapjáraton is kell legyen legalább 1.5 Bar olajnyomásod, ha nem akkor nagy a szivattyúhézagod.
prooF_7520-06-2010 23:09:19 // 30686
Igyekeztem a helyére rakni, azt hiszem mindkettőnél még fedi egymást a 2 jel, csak max nincsenek teljesen 1 vonalban. (tehát max 1-2mm-rel lehet odébb a teljesen pontos beállítástól)
Ja és általában akkor csinálja jobban, amikor nagyon meleg a motor, tehát amikor alacsony az olajnyomás alapjáraton. Olyan mintha ki-kihagyna egy henger, vagy legalább is rosszkor robbanna fel benne a cucc.
De majd teszek fel videót hanggal, hátha úgy könnyebb lesz beazonosítani.
LacUS20-06-2010 22:25:17 // 30685
Nos most egy ilyen tankocska van bent, valami hasonlót tervezek csak nagyobbacskát :-)



Gábor(figi75)20-06-2010 12:39:48 // 30684
Látom,elég szépen nyomják a srácok!:-)))
[k i z z o]20-06-2010 12:13:23 // 30683
Na Figi, lopják a pörzsölőt 01:08 -nál :)

http://www.youtube.com/watch?v=P89zchbMCY4
[k i z z o]19-06-2010 21:19:00 // 30682
A tengelyek hova vannak rakva? Ha igen előrerakod a szívót akkor az első jel az, hogy ugrál.
Tocsa19-06-2010 20:33:39 // 30681
Mindenből újjat neki főleg önzáró anyákból és menetrögzítő kötelező !!!
Tocsa19-06-2010 20:32:20 // 30680
Szóval hüvely dúgó gyűrű és összes csapágy csere! :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.