Forum >> 75-90

Tocsa19-06-2010 20:31:32 // 30679
Nekem generál után szépen kisimúlt !!!! :D
Gábor(figi75)19-06-2010 08:41:59 // 30678
OK!
Kardán csere 2 óra,pikk pakk!!:-)
prooF_7518-06-2010 22:44:00 // 30677
Rendi vagy Figi, de addig inkább nem raknék be újat, amíg nincsenek "biztonságban":) Kivéve ha szétesik a nagy igénybevételtől holnap:D
Gábor(figi75)18-06-2010 22:00:52 // 30676
De van,kicseréljük neked a 2 rossz hardyt! :-)
prooF_7518-06-2010 21:58:03 // 30675
Ugye 2008-ban csináltam a hengerfejet, a vez. tengelyek szemre teljesen jók voltak, de legalább is mindegyik bütyök ugyanannyira volt kopott. Szelepülékek cserélve lettek, szelepek becsiszolva, szimmeringek cserélve, hf síkolva, Szelephézag mindenhol az alsó határértékre beállítva (néhol 1 picit az alá, ahogy a hézagolók kiadták...)
Falsot sem kéne szívnia, cserélve lett minden gumicső a szívóoldalon.
Kapott 8 NGK gyertyát is még 2007-ben, kb 15e km-rel ez előtt.

Egyébként változtatni nem nagyon változtattam mióta össze van rakva, mindig is csinálta egy kicsit a mocorgást. Csak eddig nem annyira érdekelt, de már eléggé furcsállom hogy az elvileg 2006-ban cserélt (előző tulaj által) 3 hardyból már csak a váltón lévő van egyben, a másik kettő teljesen szétszakadt. Pedig aszfalton szinte sose rúgom a kuplungot, úgy bánok vele mint a hímes tojással.:))
És ugye mondtad, hogy az egyenetlen alapjárat nagyon eszi a hardykat... Aztán meg mielőtt újra cserélem őket, gatyába ráznám kicsit az alapjáratot.

Szóval, valakinek nincs valami egyéb ötlete?
Gábor(figi75)18-06-2010 21:04:04 // 30674
Holnap megnézzük neked,lesz idő bőven rá!!!
[k i z z o]18-06-2010 20:19:35 // 30673
A motor izeg mozog lehet vezérműtengelytől, de nem gyújtás, vagy alapjárati motor. nekem amikor a süritést felvittük akkor kellett 1000 - re vinni az alapjáratot, mert 900 - on melegen nagyon ugrabugrált. 1000 - en egy kicsit stabilabb lett, de sok minden befolyásolja: szelepnyitások, vezérlés, szivócső hossz, befecskendezési pont.

Mit modositottál amióta össze lett rakva? Előtte nem mozgott?
Gábor(figi75)17-06-2010 20:12:57 // 30671
Figyelem felhívás!!!

A mindszenti drift találkozó estélyén mint tudjátok főzés,azaz sütés lesz,pácolt sertés combok lesznek kisütve hasábburgonyával hagymával stb...

"Az a kérdés kinek kell még esetleg csirke felső comb ha nem jó a sertés grill comb???"

Ha pát hoztok,mert kel hozni,akkor a hűtéséről tudunk gondoskodni!!!
Gábor(figi75)17-06-2010 12:49:29 // 30670
Alapjárati motort kigpucoltad? :-)
prooF_7517-06-2010 12:43:24 // 30669
Hello! Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek alapjáraton az egyenetlen járást a gyújtáson kívül okozhatja-e még valami? A ford. szám stabil kb 900, csak "izeg-mozog" a motor kicsit. :) A légtömegmérő elvileg jó és jól is van beállítva a rugó feszessége. (1.0-1.1V jön ki rajta alapjáraton)
Néztem sötétben hogy van-e szikraáthúzás a gyújtáskábeleken, de nem nagyon láttam. Elosztófedeleknél is rendben kéne lennie a dolgoknak. Annyi, hogy talán nem pont a gyári szögben állnak a rotorok, asszem az alsónál van vagy 20-30 fok eltérés. Lambdaszonda nincsen (még), úgyhogy az sem zavarhat be.
Ja a kompresszió a hengerekben szintén egyenletes, max 1bar eltérés lehet a min. és max. között.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)17-06-2010 11:38:46 // 30668
És akkor hol marad a kihívás? :):)

Van olyan típus, aminek a műanyag tankja passzol is, meg nincs is horror árban bontottan? Mert ha igen, az úgy zsír.
Wickey16-06-2010 22:22:38 // 30667
Naja. De akkor már inkább egy műanyag tank, ami tizenöt deka. Nemde? :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)16-06-2010 19:20:50 // 30666
Ja, az nem mindegy, hogy 8, vagy 0.8. :)
Nyolcas alulemezből meg egy jó kétsoros varrattal meg lehet csinálni szépen AWI-val. De az AFI géppel lehet, hogy ezt egysoros varrattal meg lehet csinálni gyorsabban és olcsóbban.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)16-06-2010 19:14:34 // 30665
Na mondjuk ebben abszolúte nincs vita, tanknak tényleg elég karcsú az a 0.8-as lemez. Amúgy nagyon kicsi áramerősséggel még hegeszthető, csak egyfelől szívás megcsinálni, másrészt meg jó tank abból úgyse lesz.
[k i z z o]16-06-2010 00:20:29 // 30664
Ez kinti ár, és belépő :) 440 font.
LacUS16-06-2010 00:10:00 // 30663
Ami most van benne, az is ilyen 8mm vastag alubol van és egy dragsuprából vette Hadada, szóval szerintem elég az nekem is.Majd rakok fel képet.illetve angliában 200 fontért megcsinálnak bármit választható fittinggel plusz 60-ért be is küldik, vagy summitról müanyag tank is van az 50e Ft és itthon is van belöle.Szóval ha a hazai iparosok 100ért csinálnak meg 200ért akkor inkább megveszem majd kint.
[k i z z o]15-06-2010 20:27:50 // 30662
Ezt az AWI elfujja. 0.8 az nagyon vékony tanknak.
[k i z z o]15-06-2010 20:26:39 // 30661
Tankot legalább 2 - es anyagból csinálnak...Na így ne állj neki tankot csinálni, az nem váltógomb :) Ha csak nem akarsz elégni a madárral együtt.

Miért nem teszel be egy astra műanyag tankot?

Egyilen kb. 200k De ha te szabod, varratás fittingek, anyag 100k.

Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-06-2010 17:03:15 // 30660
Jaaa, értem. Mondjuk ilyen kis anyagvastagságnál igazából gecire mindegy is, mert nem kell kétféle pálcával hegeszteni, mint a vastagabb cuccokat, amiket többsoros varrattal illik. Ilyen vékony anyagnál nincs para, hogy nem olvad át, inkább az lesz majd a probléma, hogy nehogy elégjen a cucc.

Az anyag szabásánál úgy számolj, hogy lehet, hogy ezt lapolva kell majd hegeszteni. (Bár szerintem a Máriusz meg tudja oldani tompavarrattal is.)
LacUS15-06-2010 12:25:20 // 30659
Anyagösszetétel :-) Mittomén könnyű alu. :-) Amúgy 0.8 lemezt találtam jó áron, Hadada tankja is vmi hasonlóból van, szerintem elég lesz. A lényeg,hogy ne rozsdásodjon :-) Ne legyen 70L. :-) Ennyi.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-06-2010 11:27:12 // 30658
Van Halásztelken egy Silvesán Máriusz nevű szaki, ő aztán tényleg keni-vágja az AWI-hegesztést. Ja, és van AFI gépe is ami sokkal termelékenyebb, hosszú varratoknál sokkal jobban megéri azzal dolgozni. Minőségben ugyanaz, árban meg sokkal jobb.

Egyébként milyen lemezből akarod legyártatni a tankot? (Úgy értem vastagság, anyagösszetétel, estébé...)
prooF_7515-06-2010 00:30:20 // 30657
Nyugi, addigra tönkre megy az amit az elején csináltál, és kezdheted elölről... :)
LacUS14-06-2010 22:34:39 // 30656
Valahogy sejtettem,hogy kokány a dolog. :-) Hát nekem is az következik,hogy az új tank, új elektromos rendszer mellé még ezt is felveszem a teendők közé... :-)
Fura lesz, ha egyszer kész lesz, nagyon sivár és unalmas lesz minden :-) :-)
[k i z z o]14-06-2010 22:31:32 // 30655
hegesztve még nem láttam. Nekem mindenhol újak a csuklók + szilentek anno még gyáriban meg tudtam rendelni, nincs szinte semennyi holtjátéka.
LacUS14-06-2010 22:16:38 // 30654
Én is így terveztem, hogy csak hegeszteni kelljen. :-) Így vagyok amúgy az esztergályosommal, remek szaki, de nem mindig látja át hogy hogyan kéne majd működnie. Nagyon konkrét az amit szeretnék, úgyhogy semmi alkotói szabadságot nem adok :-)

Más. Ti találkoztatok már olyannal hogy a váltó rudazatot és a váltóból kijövő rudat összehegesztették? Csak mert nálam így volt megcsinálva, és hát nem volt holtjátéka, 75-höz képest nagyon patent volt. Akkor még nem értettem miért. Most hogy összeraktuk és oldhatóan rögzítettük, olyan holtjátéka lett,hogy brutál.
[k i z z o]14-06-2010 22:07:01 // 30653
Tervezd meg, darabold aztán csak hegesztetni kell. Arra meg egy jókezű AWIs ember elég, sok fantáziát ne engedj neki, mert ezek az emberek általában nagyon jó hegesztők, de tankot nem fognak építeni, ha igen akkor drága lesz, úgyhogy rajtad áll milyen lesz a tank. Nekem van itt barátom aki var ilyesmiket, nekem mindent ő hegesztett, de mindig vittem neki legyártva, csak össze kellett állítanunk ő meg csak hegesztett. DE mindig ott kellett lennem, mert biztos nem úgy állt volna 1-2 dolog.
LacUS14-06-2010 19:55:27 // 30652
Hát először kéne egy szaki, akivel meg tudom beszélni,hogy mit is akarok. :-)
[k i z z o]14-06-2010 18:18:37 // 30651
Arra figyelj, hogy minőségi alulemezből és hozzávaló pálcával dolgozzon. Nehogy szinaluból összevarrjon valamit :)
Wickey14-06-2010 14:20:55 // 30650
mekcsinyájjuk kazánlemezbő' tezsvírem, jobbabb ám az, mer' ám nem ojan rideg mint az álumínyium. :-))))
LacUS14-06-2010 13:49:40 // 30649
Nekem olyasmi kéne aki tartályokat csinál :-) Vissza szeretném adni Hadadának a versenytankját, bár kétségtelen jól mutat a 75 hátuljában :-)
prooF_7514-06-2010 13:46:03 // 30648
Szakál-metálnál csinálnak, én olajteknőt hegeszttettem velük. Valami 1000ft-ot kértek érte, csak nem foltozták be az összes lyukat, szoval azt le kell csekkolni.
LacUS14-06-2010 12:49:51 // 30647
Nem tud valaki aluhegesztőt Budapesten vagy a környéken? Nem felnit kéne hegeszteni.
djliott7514-06-2010 12:22:57 // 30646
Rákötöttem egy izot és kiprobáltam ahogy montátom müködik a dolog semmi gond vele csak 1 ellenörzést csináltam.Köszi
[k i z z o]13-06-2010 21:11:31 // 30645
Elég ha kézzel gázolod, van egy kis lyuk az oldalán, ott látni, tologatja e a mágneskapcsoló a szelepvezérlő végét.
prooF_7513-06-2010 20:31:08 // 30644
Úgy érted, hogy a vezérlésmódosító mágneskapcsolóját? Mert hogy azt fényképezted le. :)
hogy kap-e feszt, az valami 2000-es ford. fölött, gázadásnál derül ki. Köss rá 2 drótot (akár párhuzamosan), hozd be az utastérbe, és figyeld menet közben h felvillan-e.
djliott7513-06-2010 14:52:41 // 30643
sziasztok.A vezérmü tengelyen lévö érzékelöt hogy tudom kimérni?Hány hejen kell mérnem hogy biztosra tudjam hogy müködik.
prooF_7510-06-2010 20:05:02 // 30642
Valakinek nem kell Alfa90? Itt egy régebbi hirdetés is, további infókkal...
Gábor(figi75)10-06-2010 00:00:18 // 30641
Úgy emlékszem kép is készült!!! :-)
Hol van?
Kisbubi09-06-2010 22:20:29 // 30640
A tavalyi nem volt nagy durranás. Alig volt auto, és unalmas is volt. Meg amikor kis hátsokerekes bemutatóra került volna sor akkor le lett hurrogva. Annyi lett mondva h ha már elpakoltunk akkor lehet pörögni. Sztem ennyi :(

A tököli olasztali tavaly jo volt, most nemtudtam elmenni. Az jó minöségü sodrós pálya volt. élvezet volt rajta menni. Csak sajna szétszedték és utánna unalmas gyorsulás volt csak:( De ott is leszoltak h nem lehet gumit melegiteni:) , majd a programok után a dijkiosztó elött volt a móka:)
LacUS09-06-2010 22:00:52 // 30639
Igen, Hadada kint volt és sajnos tájékoztatott,hogy miből maradok ki, meló miatt :-(
prooF_7509-06-2010 21:56:44 // 30638
Nagyon helyes! Amúgy a múlt szombati olaszautó talin is volt minirally! És a jövő hétvégi mindszenti talin is lesz. hely, meg csapatás bőven!... ;)
LacUS09-06-2010 21:00:09 // 30637
Olvastátok, hogy az aug 20.-i alfa gyorsuláson lesz ilyen minirallye szerű dolog?

Én eredetileg nem terveztem,hogy megyek, de így azért más a dolog.Remélem sokan leszünk ott, mert jó kis móka lenne sok háccsókerekest látni. :-)
Tocsa09-06-2010 20:30:21 // 30636
Remek kis videjóóóóóó ! :D
A fehér 75 valami brutális szörnyeteg lehet !!!:D
Tocsa09-06-2010 20:21:55 // 30635
Merő halálos adrenalin bomba!!!! :)
Kisbubi08-06-2010 23:51:54 // 30634
6:21-töll voltak szép hangok. A szép lefujások:):)
Gábor(figi75)08-06-2010 23:11:05 // 30633
5:45-től dobálja a futófelületet a 75,kompresszor,tuti! :-))))
Wickey08-06-2010 23:02:39 // 30631
yepp... azért azt nem gondoltam volna hogy előbb találok képet/videót hatkarburátoros motorkerékpárról mint valami hatkarbis autóról, de utólag belegondolva van benne ráció :-)

ez a honda jó szarul mehet meg ócska hangja is lehet, mi? :-)
Gábor(figi75)08-06-2010 23:02:37 // 30630
Itt van 1 nagggyon ütős videó,ilyet kellet volna nekünk is rendezni,ez az a vírus ami minket is megfertőzött!!!

ITT A VÍRUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.