Forum >> 75-90

Ryuk15-01-2008 17:55:34 // 22528
Megkaptam a csajomtól is...szerinte se volt annyi...pedig ö ott ült...de hogy invitálhat lassitásra egy hibás sebességmérö az útszélén mikor én betartom?:)) Amúgy ha kitekered a nyakát szerintem egy dizel 75 megy 180-at...de 200-at hitetlenkedve néztem de mondom az óra jó akkor max beszivtam...:)
Ryuk15-01-2008 17:53:19 // 22527
No megjött az új bankkarim.... :)
prooF_7515-01-2008 17:47:22 // 22526
Azt elhisszük mi is hogy jól ment, de azért, mi, akik még nem hallottunk 200-at megfutó dízel 75-ösről, nézd el, hogy kételkedünk. És én teljes mértékben elhiszem, hogy 200-at mutatott a km órád és az út melletti sebességmérő is, de szerintem az nem volt még 190 sem.
Ryuk15-01-2008 17:31:10 // 22525
Az elözö moci meg olyan volt hogy tudtam nem eredeti,de az fordult meg a fejembe hogy 2.4-es nem hogy 81 lovas 2.0-ás....de nekem má tényleg8...jól ment és kész...
Ryuk15-01-2008 17:28:35 // 22524
Egy rehabos zsigával megyek 170-et....egy ezeröcsivel meg 180-at....nem értem mi van veletek...
Ryuk15-01-2008 17:26:43 // 22523
Én nem tehetek róla hogy a tiéd nem megy 180-ig ki...mert ugye ebbe maradjunk,tegyük fel 20-at csal de többet 1000% hogy nem!!!
Ryuk15-01-2008 17:25:23 // 22522
Mond meg hogyan és megfutom neked min a 180-at....erröl ennyit...
prooF_7515-01-2008 17:21:15 // 22521
Simán lehet hogy 100fölött már több km/h az eltérés. És az útszéli sebességmérő értéke sem szentírás!
Tudtommal a leghosszabb váltó a 2.4td 75-é, de még azzal sem futja meg a 200-at tiltás előtt. Legpontosabban szerintem gps-el lehet mérni, de még az sem 100%-os! elvileg azt hiszem 1-2m-t tévedhet a pozíció meghatározásánál.
Gábor(figi75)15-01-2008 15:25:12 // 22520
Azt meghiszem! :DD.. :-)))
Gábor(figi75)15-01-2008 15:22:50 // 22519
Ez mi támaszt alá???
Te kevered a TS-t a dizellel,több mint 40 LE a külömbség barátom,persze,hogy megfutja a 200km-et 1 jó TS!!!
Kb az 1.6 karb-vagy 1.6 injetcion veszi fel a versenyt agyári 95 LE dizellel!
Saughassy15-01-2008 13:15:54 // 22518
Ezert kell a technikara helyezni a hangsulyt, mert kezelhetosegben es futomuben meg mindig boven ubereli az atlagot. :) Ha helyre akarod billenteni a lelki egyensulyod, akkor irany Dobogoko es minden rendben lesz. Nekem eleg csak ranezni a kasztnira es megnyugszom. :)
NaTo15-01-2008 12:58:41 // 22517
Nekem is fáj ez a légellenállás dolog. A kocka forma még rendben is van, de hát sajnos 160 körül tényleg nem lehet már virgonckodni vele. Meg amúgy is, ahoz képest, hogy 3 literes 6 hengeres motor, ráadásul nem is nehéz autó, a mai 3 literesekkel már nem veheti fel a versenyt. Sőt lassan a 2 literesekkel sem :)
Saughassy15-01-2008 12:18:03 // 22516
Jo ez a video, jol latni rajta, hogy 160 felett vege a dalnak. En ezert sem emberkedek palyan, a legellenallasra bizony meg gyurhattak vola.
Saughassy15-01-2008 12:16:34 // 22515
Eleve ketfele attetelt talalt Ali valami doksiban a 3.0-khoz, ez ujdonsag erejvel hatott. Innentol mar barmi lehet, az igazsag odaat van. :)
Saughassy15-01-2008 12:15:34 // 22514
Te meg ennyire hiszel a gyari muszereknek?:) Amugy sem tudni, hogy gyari-e es vajon milyen felnik vannak rajta.
NaTo15-01-2008 12:08:51 // 22513
Nem rövidebb a váltója.

Alfa 75 3.0 QV
Saughassy15-01-2008 12:05:42 // 22512
Ja es nem lennek meglepve, ha rovidebb valtot tettek volna ala.
Saughassy15-01-2008 12:05:05 // 22511
Szerintem is eleg 100 utan szurni egy kettest. :) QV ugyben majd kiokositanak a szakertok, de allitolag meg plusz olajzofuratok is vannak, leginkabb pedig mas vezmutengely es vezerles. Egyaltalan volt LJet QV? Elsore azt mondanam, hogy mar csak Motronic, de tuti, hogy meg azzal egyutt sem volt 200 lo. Valami 195 remlik.
NaTo15-01-2008 12:03:59 // 22510
a motorok iránti étvágyammal kapcsolatban csak annyit, hogy most diétázni szeretnék. :)
NaTo15-01-2008 12:02:12 // 22509
Én nem akarok a váltóáttételekhez nyúlni. Nekem tökéletes az Amerika váltója. Nem kell "rövidebb". Ezekhez a Tansaxle Alfákhoz szerintem nem illik a sűrű kapcsolgatás. A 3.0-hoz meg pláne nem. A leszabályzást sem akarom kiiktatni, még a végén gallyra vágnám a mocit. Egy időben "nagykanállal ettem" a motorokat. ANnyi elég volt. :)
Bár azon már elgondolkoztam, hogy a QV motor mitől is QV? Miben különbözik a sima 3.0-tól...
De végeredményben a 3.0 már alacsonyról is igen igen jól húz, az 5800 as tiltás szerintem jól használható.
Saughassy15-01-2008 11:48:47 // 22508
Rotorban, lehet is venni olyat, amiben nincs. Bar en nem tennem. :) Egyebkent en sem az orarol olvasom le hogy ott tilt, hanem a manualbol. :) A fordszammerom elegge el volt mar faradva, batyam ugyan ujrakalibralta de lehetetlen volt mindenhol pontosra allitani, igy a tetejet lottuk be pontosra, 2000es fordulatnal asszem vmi 300at is csalt. A km ora valoszinuleg hasonlo problemakkal kuszkodik, de azt meg nem neztuk hogy lehetne ujrakalibralni. Legjobb venni egy allithato jeladot, es beloni GPSel. Ha varialsz a valtoattetelekkel, ugy is muszaj lesz.
Ryuk15-01-2008 11:46:13 // 22507
Jó csak mikor én meggyözödtem róla hogy jó az óra akkor nem 100 fölött mentem egyszer sem...max az lehet hogy a fölött vmiért nemjó...amúgy meg azt se mondtam hogy 75 váltó...ez egy öszvér autó volt már amikor megvettem is...azóta méginkább az lett...:)Ja és a fordszám mérö azt nem tom jó-e...de az is jónak nézki....Azt viszont állitom hogy bármelyik jó állapotba lévö venturi dizelböl kigyorsulok 180-at!!:)
Fészi15-01-2008 11:44:50 // 22506
ezt hogy: én éreztem, hogy 200-al megyek dolgot egy másik topicban egy másik emberke elsütötte :D
Robi15-01-2008 11:36:38 // 22505
"kultúrember úgyse közlekedik 150 fölött"

Perszeee... :) Ezt meg hol hallottad? Titokban a Suzuki fórumra jársz? :) Ha tiszta a pálya, nincsenek droidok meg trafipaxok, meg csúszós utak, akkor bizony mehet, ami a csövön kifér, hadd lobogjon a hajunk! :)

"Abszolút semmi értelme, a fogyasztás exponenciálisan nő, a menetidő meg csak logaritmikusan csökken."

Hja, van amikor kénytelen visszavenni az ember. Olyankor el is gondolkodom, hogy miért nem Aixam-ot vettem inkább. Az garantáltan gazdaságos, és lassan menni azzal is lehet.
Száguldozni egyébként élvezetből kell. Aki siet, az inkább induljon el időben. :)
Robi15-01-2008 11:26:30 // 22504
Se a tiltás, se a váltóáttétel nem függ attól, hogy egy autó agyon van-e verve.
Hiába bivaly a motor, ha 4800-nál leszabályoz. Nincs olyan 75-ös váltó, ami 4800-as fordulatnál megfutja a 200-at.
De azt elhiszem, hogy te tényleg azt hitted, hogy 200-zal mész. :)))
NaTo15-01-2008 11:17:50 // 22503
Ott körül :)
Még sose centiztem ki. Végülis mi az, ami szabályoz? A rotorban van valami? Vagy a "computer"ben ?
pb_15-01-2008 11:07:24 // 22502
Ja igen az kimaradt.) TSre vonatkozó adat.
Saughassy15-01-2008 11:06:58 // 22501
5.800-nal pontosan, marmint a sima L-Jet.
NaTo15-01-2008 11:00:15 // 22500
ez a TS-é?
Mert a V6 5.5K-nál tilt. Kivéve a QV motort, ami 6.2K vagy 6.5K ha jól tudom.
pb_15-01-2008 10:17:49 // 22499
ML4.1 tilt, 75nél 6,5k a tiltás, gyárilag.
Tocsa15-01-2008 10:11:51 // 22498
Majd hívj vagy mailt küldj hogy mivan a géppel!
Tocsa15-01-2008 10:09:34 // 22497
Igen akkora csak az autóra koncentrálsz ! :)
De mondjuk ha zsír a gép ténleg csak a szélzaj halható ! :)

Alibácsi mint szaki érdemes lenne valami nagyobb nyomású ac pumpát beszerelni??
Na meg a gyújtásom nemtudom hogy egyforma-e mert csak méricske alapján lett beállítva a rotor pozícció tudod az az 5 fok vagy mennyi! :)
Ryuk15-01-2008 10:05:41 // 22496
Végre valaki aki alátámasztja észrevételemet...mert mindenki az agyonvert gépével hasonlitja mert hogy az nem megy annyit...ja arról kérem én nem tehetek... :)
NaTo15-01-2008 10:03:23 // 22495
Mert akkorra koptak össze az alkatrészek :D:D
Ali7615-01-2008 09:57:37 // 22494
Ha már sebesség viták:))) Az öreg autóm 210 km/órát futott pontos megbízható mérés alapján! 2.0 TS 10/41-es végáttétellel Sopron felé az autópályán. 160 km/ó felett hirtelen csönd lett nem éreztem semmilyen remegést, rezgést és nagyobb zajt, kisimult minden és egyáltalán nem volt félelmetes:))
Ali7615-01-2008 09:51:53 // 22493
A ts is tilt, hekkelt a computered:) 6400 vagy 6500 asszem...
Tocsa15-01-2008 09:50:57 // 22492
Hol van itt kultúrember? :DD

Az alfázás pedig nem a spórolásról szól ! Főleg akinek v6 ja van az ne spóroljon !
Az járjon 800 köbcentis kávédarálóval nemde? :)

Egyébként meg sajna nem is nagyon kifizetődő mostanság gyorsulgatni az autópályán sem sokba van a büntetés na meg a sok töketlen béna sofőr miatt életveszélyes!!
Sokan nemtudják mi az a kötelező jobbratartás itt mifelénk meg főleg annyi a paraszt hogy nem is igaz ! Sokszor kedvem sincs bekocsikázni a városba! :(
Tocsa15-01-2008 09:44:44 // 22491
Mi is az a tiltás ???? :DDD
Amikor a fordszámmérő megakad vagy mi ??? :DD


Viccet félretéve a sima 2.0 nord is megy 200 at ha jó a motor a 8v Ts meg nem tilt le csak az üzanyomás szab határt szerintem de ha mégis akkor hekkelt a kompim! :)
NaTo15-01-2008 09:41:55 // 22490
Király! Ennek örülök. :)
Remélem a hét végére kiderül hogy mi van.
Tocsa15-01-2008 09:36:15 // 22489
Ha kell szólj megoldjuk akkorra megtudom mennyi!
Igen lehet szerezni! :)

A 2.0 -ás hengerfelyet is én adtam a mesternek ami most a giuilettádon van!
Az se egy sűrű darab! :)

És igen az én gulim is ment 200-at megfelelően leszinkronizált karbikkal ! :)
Ryuk15-01-2008 09:33:36 // 22488
Én adnék neked fötengelyt de az dizel...nemhiszem hogy jó lenne:)
NaTo15-01-2008 09:15:50 // 22487
FŐtengelyt lehet szerezni??? Honnan? Kb. mennyiért?

Mellesleg anno a Giuliettámmal (2.0 Nord motor, 1.6-oshoz való röviebb váltóval) mentem én 200 fölött. Ez az M3-ason volt, egy lejtős szakaszon. :) Egyenesben ha hagytam kipörögni, olyan 190 környékén volt a vége.
Ryuk15-01-2008 08:57:30 // 22486
Egy részt énse tudom milyen a váltója,másrészt azt se hogy volt-e valamihez piszkálva.Egyébként ha jó az óra akkor mivel indoklod?A szavamba kételkedsz vagy abba hogy az órám nem jó?(amit 3 kocsival mértem össze és az útszéli sebességmérövel).De mégha az órám csalna is mondjuk 140 fölött vmiért,akkor is abból a mociból kitekerek 180-at simán...a tiltásról meg csak annyit hogy az enyém a folyós adagoló nyomás vesztesége miatt leállt 4500 fölött....vagyis annyit forgott max 200-nál...de mondom ha a szavamba kételkedsz akkor ez jó kis csapat...
Gábor(figi75)15-01-2008 05:39:44 // 22485
Az nem is passzolt az egyinésigedhez! :-))))
Gábor(figi75)15-01-2008 05:39:12 // 22484
Akkor eléggé hihető,hogy a 81 lovas giuli moci megfutja a 200-at,igaz? :DD.. :-))
Fészi15-01-2008 00:39:34 // 22483
Nekem a limit amikor elkezd kornyikálni 175 :)

De volt amikor kikapcsoltam, emlékszel Wickey??? :D
Wickey14-01-2008 23:52:05 // 22482
ja vaze. Ez van. Pont leszarom mennyit megy, kultúrember úgyse közlekedik 150 fölött.
Abszolút semmi értelme, a fogyasztás exponenciálisan nő, a menetidő meg csak logaritmikusan csökken.
pityke14-01-2008 23:35:37 // 22481
ezek nem erre valok arra ott a v6-os :)
Fészi14-01-2008 23:33:53 // 22480
höhö kis munkagép :) höhö :D 2.4 is lomha már 190 fölöt :D:D
Wickey14-01-2008 23:32:42 // 22479
hát, én ha sokáig és kitartóan kérleltem, akkor éppen beleszaladt...
A 210-es osztás viszont soha nem lenne meg sztem...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.