Forum >> 75-90

Saughassy30-01-2008 07:53:24 // 23028
Nem annyira jo megoldas, de te tudod. Legkozelebb szolj es elviszek egy ilyen ablakot. En meg hasznat vennem. Szerinted nekem mi a faszt kellett volna csinalni amikor egy kedves kollega a felujitas miatt egy evig allt automat a soproni nemzetkozi talira menet totalkarra zuzta? 2 eve probalom osszekalapalni, es TALAN tavaszra kesz lesz. Toltam volna a Dunaba, vertem volna agyon azt a balfeket? Relax, ember...
Saughassy30-01-2008 07:50:48 // 23027
A csatlakozokat eddig nagyon nem piszkaltam, amit elertem viszonylag keves bontassal azt basztattam csak. Hala az egnek jot orokoltem. Az ARC nem lett meg ujraforrasztva, azt majd batyamra bizom, de a csatlakozoit atneztem, megtisztogattam.
Gábor(figi75)30-01-2008 07:09:10 // 23026
1 az,nagyon belenyultál a"szar" kategóriába,sajnos kifogtad a szopatós korszakát amikor szinte törvény szerűen elromlik minden 1x-re!
2 több türelem kell hozzá ha akarsz Alfázni,és a szopatásra immunissá kell válni!
prooF_7530-01-2008 02:00:49 // 23025
ne is. arra hogy szét verjed, jó tökéletesen megfelel a calibra is. kb ennyi.
Ryuk30-01-2008 01:12:57 // 23024
Na holnap cserélhetek oldalüveget...szétvertem a baltával...de jól esett...de szarjam össze magam ha mégegyszer ilyen kocsit veszek...kb ennyi....
Tocsa29-01-2008 23:47:40 // 23023
Ezt a tünetet nekem is csinálja de csak akkor ha nem várom meg gyújtás után míg lecsekkolja magát hanem egybőé indítok ! :)
prooF_7529-01-2008 21:50:58 // 23022
Akkor nem az ARC-t ráztad gatyába, hanem a csatikat!
Egyébként a miénken is össze-vissza diszkózott, aztán tesom forrasztott rajta valamit (asszem 1-2 dióda volt rossz), utána nyáron meg + fokokban jó volt, most télen meg azt csinálja ált., hogy ráadom a gyújtást, és "bootolásnál" "lefagy":), szóval égve marad az összes ledje. Ha kicsit megy, utána leveszem és visszarakom a gyújtást, akkor megjavul. Érdekes...
Tocsa29-01-2008 21:27:55 // 23021
Ugye ,ugye !! :) Én nem akartam bizonygatni hogy van ilyen is olyan is és persze gyárilag! :)
atika29-01-2008 20:57:50 // 23020
Az enyémben is szilent van!
gaben v6 milano29-01-2008 20:06:55 // 23019
És Alinak is a váltóproblémám orvoslásának felajánlását.
gaben v6 milano29-01-2008 20:05:57 // 23018
Önnek is köszönöm Uram, és a megelőlegezett szerelést is.
gaben v6 milano29-01-2008 20:04:05 // 23017
Köszönöm a segítséget!
Gábor(figi75)29-01-2008 19:15:43 // 23016
Ok boss!:-)
Tocsa29-01-2008 16:10:24 // 23015
Amibe van elektronika csak az tud meghibásodni! :)
A korabeli autókat nem is kell számításba venni ! PL 1 es góf biztitáblája úgy össze szokott olvadni hogy csak magától világít a fényszóró egy idő után ! Párat már javítottam anno na erről ennyit pedig nincs is benne olyan aminek megkénne hibásodni full fapad !
Tocsa29-01-2008 16:03:54 // 23014
Azt a idióta körsarus megoldást kell szídni az minden baj forrása !
Érdemes mindet széthúzgálni ha már kint van a műszerfal és kissé összenyomkodni az anyákat a csatlakozókban igaz szemét meló de én amióta megcsináltam azóta kop kop minden működik rendesen !! :)
Ja persze valami spec kontakt spray is kell neki !
ÉN meglepődve tapasztaltam hogy voltak megolvadt vezetékek szép rózsaszín és vastag
félig lemált szigeteléssel !!! Pedig az enyémbe minden gyári még nem kókányolt bele senki !!!
NA ezért égett le nató turbós verdája is valószinűleg!! Érdemes ezekre odafigyelni ja és egy két dolgot megrelézni (fényszóró, önindító..) ! :))
Gábor(figi75)29-01-2008 14:45:30 // 23013
Az enyém érdekes,csak szélsőséges hőmérsékleti viszonyoknál kavar be,néha fel-fel villan ez-az,de nem tartósan!
Saughassy29-01-2008 14:31:37 // 23012
Check controlt egyszer kell gatyaba razni, es akkor jo. Az enyemnek osszesen egy baja volt, nagy hidegben behuzott kezifeknel es nyitott vezetooldali ajtonal felvillant nehany kosza jel par masodpercig. Amint bemelegedett, vagy bezartam az ajtot, jo volt. Ezen kivul minden mukodott tokeletesen. Az elrohadt testkabelekkel van a baj rendszerint, es a szetcincalt csatlakozokkal. Nem kis melo megcsinalni, ha sosem volt jo. Erdekel, hogy az osszerakas utan nekem is mi lesz. Vagy megszunik ez a kis bug is, vagy elfustol minden. :)
Gábor(figi75)29-01-2008 14:28:34 // 23011
Na ezért van rossz híre az Olasz elektronikának,az enterprise üzemmódban dolgozó check kontrollról nem is beszélve! :-/
Saughassy29-01-2008 14:22:42 // 23010
Olasz. Biztositeka es releje van az ablaxnak (utobbi csak a hatsonak) de sokat nem er, ha a motor fustol el helyette. Releje az oninditonak nincs, sokan utolag csinalnak ra.
Gábor(figi75)29-01-2008 13:29:26 // 23009
Igen,akkor elektromos zárlat esetén nyugottan leéghet a ablakmotor vagy az egész autó?
Saughassy29-01-2008 13:12:15 // 23008
Nezd meg az 1.6os elektromos rajzat, es ha talalsz relet hozza a tablan, szolj. :)
Gábor(figi75)29-01-2008 12:57:37 // 23007
Csupa olyan dolgot mondtál amit én is leírtam lentebb!:-)))
Na mivan a sráccal keresett?
Robi29-01-2008 11:39:46 // 23006
Ha mindenestül akarod kivenni, akkor komplett műszerfalat ki kell venni. A kormányt érdemes kompletten, a kormányoszloppal együtt kivenni. Leveszed a burkolatot, széthúzod a csatikat, aztán két csavar, és kint van.
Robi29-01-2008 11:36:56 // 23005
"van egy csukló a váltókar alatt közvetlenül (kardán mellett szorosan) egy szem tulajdonképpen amibe van egy pici szilent na az van kikopva!"

Ha ott szilented van, akkor azt már valaki gányolta. Eredetileg egy precízen illesztett fém persely kell legyen. Ha kikopik, akkor lötyög a váltókar a rudazathoz képest, meg extrém esetben zörög, mint az állat.
Gábor(figi75)28-01-2008 20:41:36 // 23004
Ez az ami kincset ér!
Gábor(figi75)28-01-2008 20:40:51 // 23003
Gyere el majd én megcsinálom,én már 2x cseréltem sajna!
Nem kell a kormányt levenni,ha a fűtésboxot akarod cserélni azt amivel állítod,ha a fűtőmotort is akkor lekell venni az egész műszerfalat!.-(
gaben v6 milano28-01-2008 19:21:53 // 23002
Kérdés bárkinek:
le kell vegyem a kormányt, ahhoz, hogy a fűtésboxot mindenestül kicseréljem?
Van valakinek ez a műanyag elem...?
Tocsa28-01-2008 18:23:17 // 23001
Na azért ezt nem jelenteném így ki ! :)
Van amejikben megvan!:)
Tocsa28-01-2008 18:21:53 // 23000
van egy csukló a váltókar alatt közvetlenül (kardán mellett szorosan) egy szem tulajdonképpen amibe van egy pici szilent na az van kikopva! Célszerű kardán javítással összekötni mert a kardántól a kulisszát nem tudod kivenni! :)
Gábor(figi75)28-01-2008 15:31:33 // 22999
Azt szépen belehet állítani,legroszabb esetben fellehet perselyezni!
Gábor(figi75)28-01-2008 15:26:54 // 22998
Feltétlenül és minél hamarabb,mert ezt a tagot már valaki igényelte,de baszott érte jönni,ráadásul nem az én üzletem,csak közvetítettem,most meg én voltam a hunyó mert nem mentek a cuccért,szóval nagyon eladó lett!
joe7528-01-2008 15:25:27 // 22997
Igen, azt hiszem ott. Már amennyire ki tudtam venni....
joe7528-01-2008 15:23:58 // 22996
OK. Megyek érte a héten. Elötte telefonon egyeztessünk!
Gábor(figi75)28-01-2008 15:20:41 // 22995
Az elég érdekes,ott valami utólagos bekötési gebasz volt,olyan nincs ami nincs levédve biztosítékkal,vagy közösen vagy egyedi módon!!!
Gábor(figi75)28-01-2008 15:19:46 // 22994
Nagy kardán első tag hardy-val 22k ért megtalálható nállam!:-)
A váltórudazatot lehet javítani,a csukló résznél van kikopva?
Saughassy28-01-2008 15:08:42 // 22993
Hát ugyi inditomotor sincs a szo szorosan vett ertelmeben relezve. Egyebkent meg a hatso el. ablaknak sincs biztositeka ha jol tevedek. Az enyem el is fustolt egyszer, mert beragadt a gomb es csak tolta tolta a vegtelensegig. Majd elfaradt.
joe7528-01-2008 15:03:38 // 22992
Na kijöttem alóla.
Az eredmény az első kardán keresztnél levő hardy tárcsa teljesen szét van szakadva, a másik kettő jónak tűnik. A hátsó fék tárcsástól betétestől kuka, az elsők elmennek.
A futómű bal első stabilizátorból kiesett a szilent, így az csak lóg szép csendben......
Ja a váltó rudazat nagyon lötyög, azzal nem tudom mit lehet kezdeni....
Szerdán reggel otthagyom, aztán csak idő kérdése az egész...:)
Gábor(figi75)28-01-2008 14:56:18 // 22991
Az ilyen "férfiakat" szerintem ne itt tárgyaljuk ki,ez nem a papucs topick! :-)

Az enyémen nincs szikszallag,tehát abból nem tudok adni,és természetesen neked kell fizetni előre!!!
Gábor(figi75)28-01-2008 14:53:47 // 22990
Gondolod,hogy 2 elektromotort nem reléznek be? :-O
Sok szar ablakos 75 láttam,de valami nyöszörgést mindíg kiadtak magukból!
joe7528-01-2008 11:44:52 // 22989
Ezekre is mind fény fog derülni...:)
Saughassy28-01-2008 11:42:38 // 22988
Egyebkent az is lehet rele, erzekelo az ajtoban, szakadas, sima izzohiany stb. :)
Saughassy28-01-2008 11:39:07 // 22987
A kulseje utan semmi sem lep meg. :D
joe7528-01-2008 11:31:06 // 22986
Lehet hogy meglepő lesz, de nem világít a teremfény sem.:))) De ezek olyan apróságok amiket már meg sem említek.:)
Saughassy28-01-2008 11:05:01 // 22985
Azt megnezheted, hogy felkapcsolod a vilagitast, (belso terit is) es megprobalod leengedni az ablakot. Ha latod, hogy elhalvanyulnak a fenyek, akkor a biztositek jo, valszeg a rele is (bar jobban meggondolva mintha nem is lennenek relezve? Meg kell nezni a rajzokat). Van egyebkent elso motoros ablakom is...vagy mar mondtam?:D
ghosty928-01-2008 10:55:51 // 22984
"Nelegyél ilyen kishitű"

Ha esetleg nem lett volna egyértelmű, nem engem kell meggyőzni. :-)

"akár barátok is lehetünk!:-)))"

Adsz a szigszalagodból, vagy végre fizethetek nálad előre? ;-)
joe7528-01-2008 10:51:48 // 22983
Az sima.:)
Gábor(figi75)28-01-2008 10:49:51 // 22982
Szóval mindent a kedves vevőnek,csak a pénztárcán múlik minden!:-)
joe7528-01-2008 10:48:00 // 22981
Zene füleimnek amiket mondasz! :)) Szuper!
Gábor(figi75)28-01-2008 10:45:15 // 22980
Na az lehet szopás,első körben biztosíték,de szerintem azt már kijátszották,tehát gyanítom rellé,most nemtudom pont melyik,de kikereshetem manuálból!
Arra kicsi az esély,hogy leégették mind a 2 motort,még olyat is láttam,hogy beégett a tetőn lévő kapcsoló!
Gábor(figi75)28-01-2008 10:42:57 // 22979
Kapni hozzá szinte mindent,páran betudjuk szerezni,én főleg bontotban utazom,de kapni még az UNIX-nál és a Bárdinál ezt azt újban is,a lehetetlen Robi,a csodát viszont én teljesítem!:-)
Vagy megrendelhető Olaszból az extra cucc is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.