Forum >> 75-90
Kazes☻08-02-2008 13:49:51 // 23279
Nekem is az egyik csavar picit görbe, a szopást még tetézte, hogy csak felbakolva tudtam bütykölni aknás garázs hiányában. :-)
Robi08-02-2008 13:49:30 // 23278
Ott a pont. :)
Ha bontott hardy-t raksz fel, akkor ne két ujjal akard felrakni egy "idegen" motorra. Ha jó a kardánra, akkor jó kell legyen a motorra is. Amúgy szerintem szét tudnak nyílni a csavarok a lendkeréken, de ne legyetek puhányok, rakjátok fel a hardyt, és ha nem ráz a kardán, akkor pöpec.
A szimmering meg legyen Corteco, és cseréld az elsőt, és a hátsót is, no meg ha úgyis szét van borítva a vezérlés, akkor mehet a két vezműtengely és az olajpumpa tengelyének szimmeringje is.
Ja, és ne törjétek szét a főtengely ékszíjtárcsát, amikor le akarjátok venni. :)
Ha bontott hardy-t raksz fel, akkor ne két ujjal akard felrakni egy "idegen" motorra. Ha jó a kardánra, akkor jó kell legyen a motorra is. Amúgy szerintem szét tudnak nyílni a csavarok a lendkeréken, de ne legyetek puhányok, rakjátok fel a hardyt, és ha nem ráz a kardán, akkor pöpec.
A szimmering meg legyen Corteco, és cseréld az elsőt, és a hátsót is, no meg ha úgyis szét van borítva a vezérlés, akkor mehet a két vezműtengely és az olajpumpa tengelyének szimmeringje is.
Ja, és ne törjétek szét a főtengely ékszíjtárcsát, amikor le akarjátok venni. :)
joe7508-02-2008 13:44:53 // 23277
Hát akkor neked is hajrá! :)
LacUS08-02-2008 13:39:59 // 23276
Pont 2x annyi volt :)De az enyém sem tökéletes.A mociban az összes szimmeringnél van olajfolyás, kis kardáncsörgés, szar kipufrendszer.
LacUS08-02-2008 13:37:42 // 23275
Nekem fontos volt,hogy használható legyen.De le a kalappal az elszántságod elött. :)
joe7508-02-2008 13:37:13 // 23274
Megnéztem az autódat, hát az eléggé egyben van, főleg az enyémhez képest. gondolom az ára is húzósabb volt. :)
joe7508-02-2008 13:32:09 // 23273
Én kb. tudtam mit vettem. Megvettem volna akkor is ha trélerrel kellett volna hazahozni. Persze csak így hogy nem függ a mozgásképességem a 75 pillanatnyi állapotától.:)
Amúgy köszi.
Amúgy köszi.
LacUS08-02-2008 13:30:31 // 23272
Sok sikert a vashoz, én megnéztem mielött az enyémet megvettem, nagyon bátor vagy,hogy belevágtál, én sikoltva menekültem a próbakör után...
joe7508-02-2008 13:29:17 // 23271
Na ja, az élet így hozta......:)
joe7508-02-2008 13:28:52 // 23270
A Hardy deformálástól azért nem tartok, mert simán felment a tengelyre, és mindkét állásban, tehát egy lyuknyit fordítva is. A Csavarok deformáltsága amúgy max 1-2 mm ben mérhető ez épp elég ahhoz hogy ne menjen fel. Ha minden klappolna akkor is szopó lenne feltenni nem lévén elég hely a normális szereléshez......
Amúgy ha kint lesz a motor akkor természetesen minden a legkisseb hiba is ki lesz javítva.
Amúgy ha kint lesz a motor akkor természetesen minden a legkisseb hiba is ki lesz javítva.
Kazes☻08-02-2008 13:22:54 // 23269
Pontosítok, utánanéztem magamnál. Nem a hátsó, hanem az első szimeringet nem tudtam kicserélni. :-)
Tocsa08-02-2008 13:10:38 // 23268
Üdv ! A csavartávolságokat megmérted már egymáshoz képest?? :)
Mert azok a tőcsavarok kurva kemények és inkább törni szoktak !!
Max kikotyogósodnak!!! :)
A hardi ha bontott akkor inkább az deformált ugyanis az új hardik össze vannak pántolva és akkor adják a csavarméretet . Ez azért van hogy ha a helyére került és ott levágod a pántot szétfeszüljön a csavarokon!!! :-)
TE hát a hardi a deformált nem a csavarjaid szerintem , és rá kell varázsolni a lendkerékre egy erős csavhúzó vagy kisspajszer segítségével !! :)
DE ha amúgy is ki kell venni a mocit mindegy ! :) Nagyon helyes hogy kicseréled a szimeringet javaslom az elsőt is cseréld ha már kint a moci úgy könnyebb megbírkózni a főtengely anyával! :) Ja és ne sajnáld a drágább jobb minőségű szimeringekre a pénzt megéri!!! :)
Mert azok a tőcsavarok kurva kemények és inkább törni szoktak !!
Max kikotyogósodnak!!! :)
A hardi ha bontott akkor inkább az deformált ugyanis az új hardik össze vannak pántolva és akkor adják a csavarméretet . Ez azért van hogy ha a helyére került és ott levágod a pántot szétfeszüljön a csavarokon!!! :-)
TE hát a hardi a deformált nem a csavarjaid szerintem , és rá kell varázsolni a lendkerékre egy erős csavhúzó vagy kisspajszer segítségével !! :)
DE ha amúgy is ki kell venni a mocit mindegy ! :) Nagyon helyes hogy kicseréled a szimeringet javaslom az elsőt is cseréld ha már kint a moci úgy könnyebb megbírkózni a főtengely anyával! :) Ja és ne sajnáld a drágább jobb minőségű szimeringekre a pénzt megéri!!! :)
Kazes☻08-02-2008 13:07:46 // 23267
De elolvastalak én is és látom jól leléptél még a környékről is. :-)
joe7508-02-2008 12:56:55 // 23265
Kicsi a világ.:)
Kazes☻08-02-2008 12:55:11 // 23264
Az utolsó, én '83-óta lakok itt, előtte Budafokon. :-)
joe7508-02-2008 12:52:32 // 23263
Vannak szopatások....:(
Most nézem hogy a Nagytétényi úton lax? :) Én is laktam ott szüleimmel 87-ig mi a 234/D szám alatt. a 246 az valamelyik 10 emeletes a háromból?
Most nézem hogy a Nagytétényi úton lax? :) Én is laktam ott szüleimmel 87-ig mi a 234/D szám alatt. a 246 az valamelyik 10 emeletes a háromból?
Kazes☻08-02-2008 12:46:39 // 23262
Ezzel én is így jártam, nehezen, de rá bírtam tenni. Viszont a hátsó szimeringem úgy maradt, mert nem jött le a "lendkerék" és nem szórakoztam akkor vele tovább.
joe7508-02-2008 12:39:27 // 23261
Tartok egy kis fényképes beszámolót.
Kezdem ott hogy kiderült hogy a hardy tárcsa mégis csak méretpontos, más kurvaság van a rendszerben....
Az eredeti kardánról levették a régi hardi megmaradt darabjait. Ezen a képen jól látszik mennyire bírt szétszakadni:
Ezek után az "új" Figi segítségével beszerzett Hardy-t simán csont nélkül rá lehetett illeszteni.
Ugyanakkor a motor felöli részen nem passzol. Vagyis itt:
Namost ugye olyan nem fordúlhat elő hogy a motor oldalon levő tőcsavarok a kardán tengely közép pontjától sugár irányban távolabb legyenek mint a tengelyen levő furatok, hiszen akkor nem kapnánk kör alakot. Pontosítva az alábbi képet megnézve :
azt mondom hogy a képen az 1, 5 ,9 óránál levő furatok a tárcsa középpontjától mérve nem lehetnek més távolságra mint a 3, 7 , 11 óránál levő furatok. Ugye ilyen nem létezik????
Mert akkor csak egyetlen magyarázat van, mégpedig az hogy a 2. képen látható tőcsavarok véleményem szerint a régóta szakadt hardys használat miatt alakváltozás szenvedtek, és a csavarok deformálódtak, vagyis kifele terpesztenek. No nem sokat csak épp annyit hogy a tárcsa nem megy rá fel. Mivel a régi tárcsa kettészakadt így a levételkor nem tünt ez a hiba.
Szóval most ott tartunk hogy motor ki. Ez azért is jó, mert a motor hátsó részéből, feltételezem hátsó főtengely szimmering szivárog az olaj. Így az is meg lesz csinálva.......Ha a motor kint lesz további képeket készítek....
Kezdem ott hogy kiderült hogy a hardy tárcsa mégis csak méretpontos, más kurvaság van a rendszerben....
Az eredeti kardánról levették a régi hardi megmaradt darabjait. Ezen a képen jól látszik mennyire bírt szétszakadni:
Ezek után az "új" Figi segítségével beszerzett Hardy-t simán csont nélkül rá lehetett illeszteni.
Ugyanakkor a motor felöli részen nem passzol. Vagyis itt:
Namost ugye olyan nem fordúlhat elő hogy a motor oldalon levő tőcsavarok a kardán tengely közép pontjától sugár irányban távolabb legyenek mint a tengelyen levő furatok, hiszen akkor nem kapnánk kör alakot. Pontosítva az alábbi képet megnézve :
azt mondom hogy a képen az 1, 5 ,9 óránál levő furatok a tárcsa középpontjától mérve nem lehetnek més távolságra mint a 3, 7 , 11 óránál levő furatok. Ugye ilyen nem létezik????
Mert akkor csak egyetlen magyarázat van, mégpedig az hogy a 2. képen látható tőcsavarok véleményem szerint a régóta szakadt hardys használat miatt alakváltozás szenvedtek, és a csavarok deformálódtak, vagyis kifele terpesztenek. No nem sokat csak épp annyit hogy a tárcsa nem megy rá fel. Mivel a régi tárcsa kettészakadt így a levételkor nem tünt ez a hiba.
Szóval most ott tartunk hogy motor ki. Ez azért is jó, mert a motor hátsó részéből, feltételezem hátsó főtengely szimmering szivárog az olaj. Így az is meg lesz csinálva.......Ha a motor kint lesz további képeket készítek....
Marek08-02-2008 10:22:23 // 23260
Pihent agyúak topicban olvastam, de szerintem nagyon jó:
'Tanulni mindig érdemes,
Mert egy idő után a tanulásba fektetett munka
meghozza a gyümölcsét,
s mint tudjuk,
A gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!'
:)))
'Tanulni mindig érdemes,
Mert egy idő után a tanulásba fektetett munka
meghozza a gyümölcsét,
s mint tudjuk,
A gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!'
:)))
Fészi08-02-2008 03:18:17 // 23259
Ja vazze cép pijos vót :D
Wickey08-02-2008 01:18:20 // 23258
Miért nem szóltál időben, Fészinek van eladó bontott kopoltyúja, Robi úgy rúgta le ballábbal a kúnégy géptetejéről :-PP
Gábor(figi75)08-02-2008 00:30:10 // 23257
Ja,feltettem a "kopoltyúkat" a mocitetőre,nagyon ütős lett,majd lövök képeket holnap!:-)
Más,peremszélesítéshez toldatokat árul-é valaki,tudom ez extra opció?:-O
Más,peremszélesítéshez toldatokat árul-é valaki,tudom ez extra opció?:-O
Gábor(figi75)07-02-2008 20:08:38 // 23252
Te kerestél tegnap?
8-ig melóztam,meg ma és holnap is, 7vg-m szabad lessz,hála!
8-ig melóztam,meg ma és holnap is, 7vg-m szabad lessz,hála!
Marek07-02-2008 20:07:09 // 23251
Szia!
Leömlőm van gyári - ha kell köcsön tudom adni - , a HF kérdést, meg majd Robi abszolválja! :))
Leömlőm van gyári - ha kell köcsön tudom adni - , a HF kérdést, meg majd Robi abszolválja! :))
Gábor(figi75)07-02-2008 20:02:32 // 23250
Szeva!
Röktön megkapod a választ itt van ,Marci,de Robi este biztos elárulja neked! :-)
Milyen a vas?
Röktön megkapod a választ itt van ,Marci,de Robi este biztos elárulja neked! :-)
Milyen a vas?
LacUS07-02-2008 19:34:01 // 23249
Ja és ha van valakinek kölcsön 12V-hez leömlöje (mintának kéne) az szóljon legyen kedves. Elöre is kösz
LacUS07-02-2008 19:22:59 // 23248
Üdv mindenkinek!
Csak gondoltam beköszönök ide is :)És lenne egy nagy nagy kérdésem.12V helyére 24V hengerfej "simán" csereszabatos vagy nagy szopás vagy netán IM (Impossible Mission) :) ?
Csak gondoltam beköszönök ide is :)És lenne egy nagy nagy kérdésem.12V helyére 24V hengerfej "simán" csereszabatos vagy nagy szopás vagy netán IM (Impossible Mission) :) ?
Robi07-02-2008 15:23:21 // 23247
Ezerszer lejátszott dolgokkal szopsz. Olvass vissza, vagy kérdezz, a saját életedet könnyíted meg. :)
Kicsi és nagy hardy-t is lehet kapni Hegyaljában, Unixban, és Meteorban is.
Féltengely csavar mindig van jó bontott. Fontos, hogy kellő szakítószilárdságú legyen (asszem 12.9), különben nem lehet meghúzni a kellő nyomatékra. Ha pedig nincs eléggé meghúzva, akkor fellazul.
A hátsó fékedet meg még időben ellenőrizd, hogy elbaszták-e. Ugyanis 10-ből 9-en elbasszák. Rendesen be kell állítani a nyergeket a 4 db állító csavarral (2 db kontrázott imbusz csavar kívül, és 2 db 7-es v. 8-as csavar belül), különben nem lesz üzemi féked, és előbb-utóbb kézi sem. Az átlagos Fiat-szerelő a kézifékbowdent húzza össze, ami látszólag jó megoldásnak tűnik, aztán 1-2 év után kiderül, hogy hiba volt.
Nagyjából ennyi, ami most eszembe jutott a témával kapcsolatban. :)
Kicsi és nagy hardy-t is lehet kapni Hegyaljában, Unixban, és Meteorban is.
Féltengely csavar mindig van jó bontott. Fontos, hogy kellő szakítószilárdságú legyen (asszem 12.9), különben nem lehet meghúzni a kellő nyomatékra. Ha pedig nincs eléggé meghúzva, akkor fellazul.
A hátsó fékedet meg még időben ellenőrizd, hogy elbaszták-e. Ugyanis 10-ből 9-en elbasszák. Rendesen be kell állítani a nyergeket a 4 db állító csavarral (2 db kontrázott imbusz csavar kívül, és 2 db 7-es v. 8-as csavar belül), különben nem lesz üzemi féked, és előbb-utóbb kézi sem. Az átlagos Fiat-szerelő a kézifékbowdent húzza össze, ami látszólag jó megoldásnak tűnik, aztán 1-2 év után kiderül, hogy hiba volt.
Nagyjából ennyi, ami most eszembe jutott a témával kapcsolatban. :)
Robi07-02-2008 15:14:53 // 23246
Ez azért így nem teljesen igaz. Az eredeti feszítője sem rossz, csak plusz egy macera, mert fel kell újítani a hidraulikáját is. Amúgy meg a csapágyat lehet kapni, csak gecidrága.
Gábor(figi75)07-02-2008 01:07:37 // 23245
Rendben pihend ki magad,rugjál be vagy szedjél hangyát,a lényeg,hogy ne zakatoljon az agyad!
Ha hozzálátsz akkor fejezd be,2x nem szabad abbahagyni,lendületet vesztessz,és feladod!
Ha hozzálátsz akkor fejezd be,2x nem szabad abbahagyni,lendületet vesztessz,és feladod!
Wickey07-02-2008 00:42:35 // 23244
ugyanaz a blokk, ugyanaz a 12 szelepes hengerfej, csak turbóval... Passzolnia kell.
Az én 75-ösömön is mechanikus van, ez 100%.
Az én 75-ösömön is mechanikus van, ez 100%.
Ryuk06-02-2008 22:09:22 // 23243
Na igen ez ilyen...én is most leraktam kicsit,elmegyek pár hónapra szanatóriumba hogy helyre jöjjenek az idegeim és utánna folytatom...:D
joe7506-02-2008 18:46:43 // 23242
És az passzol hozzá?
Wickey06-02-2008 18:25:50 // 23241
2.0 V6TB mechanikus szíjfeszítőjét rakasd fel. Az olajos szíjfeszítő egy kalap szart sem ér.
joe7506-02-2008 18:00:53 // 23240
Gábor.
Nem cseréltetem ki mert szerencsére a a saját kardánja jó, így nem indokolt a csere. Tudod azt amúgy is csak azrt hoztam el , hogy hátha kell, de nem kell.
A Csavar ügyet megoldottam, saját legyártással, Mondjuk a görgőnél eszembe se jutott , de ha jól tudom a 164 3.0 V6-ban ugyan ez a motor van ahhoz meg kéne még talán lenni, mert azt tovább gyártották. No majd megnézetem holnap.
Nem cseréltetem ki mert szerencsére a a saját kardánja jó, így nem indokolt a csere. Tudod azt amúgy is csak azrt hoztam el , hogy hátha kell, de nem kell.
A Csavar ügyet megoldottam, saját legyártással, Mondjuk a görgőnél eszembe se jutott , de ha jól tudom a 164 3.0 V6-ban ugyan ez a motor van ahhoz meg kéne még talán lenni, mert azt tovább gyártották. No majd megnézetem holnap.
Gábor(figi75)06-02-2008 16:00:08 // 23239
Nos igen ez ilyen játék,ha belekezdessz soká lessz vége,de még így is jobban vagyis gyorsabban haladsz mint mondjuk 1 Berlina 2600 újjítanál fel!:-)
Sok mindent lehet még kapni újban,de be is szerzem ha kell,de Robit is hívhatod!
Röktön hívd fel Győzőt hogy adjon másik tengelyt mert 2 féle van a nagy hardyshoz,lessz olyan gáláns és kicseréli neked!
A csavart is kapni tudtommal,kérdezd meg "Kopassz"-t ő cserélt benne!
A görgő biztos,hogy van újban,ugyanis ez a motor még elég sok tipuspalettában megtalálható,tehát kell lennie!
Sok mindent lehet még kapni újban,de be is szerzem ha kell,de Robit is hívhatod!
Röktön hívd fel Győzőt hogy adjon másik tengelyt mert 2 féle van a nagy hardyshoz,lessz olyan gáláns és kicseréli neked!
A csavart is kapni tudtommal,kérdezd meg "Kopassz"-t ő cserélt benne!
A görgő biztos,hogy van újban,ugyanis ez a motor még elég sok tipuspalettában megtalálható,tehát kell lennie!
joe7506-02-2008 15:17:23 // 23238
Mesélek egy kicsit.
Lassabban megy ez mint gondoltam, sok szopó van a rendszerben. Főleg alkatrész beszerzés akadozik.
Kezdem ott , hogy a Hardy tárcsa, és a kardán nem jó. A Hardy csavar kiosztása nem passzol, kissebb mint kéne. A Kardán sem olyan mint ami fent van. A Hardy amúgy még késöbb jól jöhet, mert a váltó elötti tárcsához passzol, csak a motor felölihez nem. Az UNIX forgalmaz hardy tárcsákat a 75-höz újjonan, nem is nagy pénzért, gyártási év és tipus szerint 5 féle lehet belőle, eddig kettőt hoztak mindkettő kicsi lett. Most ott tartunk hogy elküldték a régi szétszakadt szart méretpontosítás végett. Ha minden kötél szakad akkor majd legyártatom, de egyszerűbb lett volna megvenni készen. Hihetetlen, de ilyenek hogy féltengely rögzítő csavar nem kapható. Kibaszott sűrű menetes imbuszfejes csavar 10/1-es menettel. Ezt mondjuk ma megoldottam, mert a fogácsoló üzemünkben legyártattam, egyet próbaként és jó is lett. Holnap gyors megvan a további 11 db. Nincs és nem is rendelhető vezérműszíj feszítő görgő. Pedig cserés mert iszonyú hangja van a csapágynak benne. Megpróbáljuk szétszedni és külön csapágyat rendelni vagy venni hozzá. De ez is szopat.
És ami már kész van :
Első stabilizátor kicserélve, hátsó féktárcsák, fékbetétek újak, elektromos ablak központi zár működnek. Benzinszint jelző épp kiszerelés alatt. Új vezérműszíj megvan.
Ha ez a kibaszott hardytárcsa meglenne, akkor gyakorlatilag gyors összeállna legalább annyira hogy elvihessem a karosszériáshoz, spoiler készítőhöz, kárpitoshoz hogy megnézzék, időpontot adjanak, stb. Mert látatlanban egyik sem mondd semmit. ( érthető módon )
Hát itt tartunk......
Lassabban megy ez mint gondoltam, sok szopó van a rendszerben. Főleg alkatrész beszerzés akadozik.
Kezdem ott , hogy a Hardy tárcsa, és a kardán nem jó. A Hardy csavar kiosztása nem passzol, kissebb mint kéne. A Kardán sem olyan mint ami fent van. A Hardy amúgy még késöbb jól jöhet, mert a váltó elötti tárcsához passzol, csak a motor felölihez nem. Az UNIX forgalmaz hardy tárcsákat a 75-höz újjonan, nem is nagy pénzért, gyártási év és tipus szerint 5 féle lehet belőle, eddig kettőt hoztak mindkettő kicsi lett. Most ott tartunk hogy elküldték a régi szétszakadt szart méretpontosítás végett. Ha minden kötél szakad akkor majd legyártatom, de egyszerűbb lett volna megvenni készen. Hihetetlen, de ilyenek hogy féltengely rögzítő csavar nem kapható. Kibaszott sűrű menetes imbuszfejes csavar 10/1-es menettel. Ezt mondjuk ma megoldottam, mert a fogácsoló üzemünkben legyártattam, egyet próbaként és jó is lett. Holnap gyors megvan a további 11 db. Nincs és nem is rendelhető vezérműszíj feszítő görgő. Pedig cserés mert iszonyú hangja van a csapágynak benne. Megpróbáljuk szétszedni és külön csapágyat rendelni vagy venni hozzá. De ez is szopat.
És ami már kész van :
Első stabilizátor kicserélve, hátsó féktárcsák, fékbetétek újak, elektromos ablak központi zár működnek. Benzinszint jelző épp kiszerelés alatt. Új vezérműszíj megvan.
Ha ez a kibaszott hardytárcsa meglenne, akkor gyakorlatilag gyors összeállna legalább annyira hogy elvihessem a karosszériáshoz, spoiler készítőhöz, kárpitoshoz hogy megnézzék, időpontot adjanak, stb. Mert látatlanban egyik sem mondd semmit. ( érthető módon )
Hát itt tartunk......
Gábor(figi75)06-02-2008 12:19:32 // 23237
Szeretném,ha nekem is félreraknátok 1 kis kótolót,vagy erről már lecsúsztam!:-)
Wickey06-02-2008 00:31:24 // 23235
annak a pájinkának volt huzatja... :-)
Marek05-02-2008 17:44:39 // 23234
Bármi lehet, a pálimkának csodálatos hatása tud lenni az elmére! .)
Robi05-02-2008 16:49:20 // 23233
Az a kemény. Tegnap kb délután 4-ig ki volt kapcsolva a telefonom, és nem is vagy benne a tárcsázott számok között. Sőt, a telefont sem én kapcsoltam ki, legalábbis nem emléxem rá, igaz, ez lehetett Fészi apjának pálinkájától is. :D
Lehet, hogy fellázadtak a gépek. :)
Lehet, hogy fellázadtak a gépek. :)
Marek05-02-2008 14:03:18 // 23232
Akkor nézd meg a Bp. topic elmúlt 2 napi termését, ott még "melegebb" van! :))
Amúgy beszéltünk tegnap telefonon,csak szerintem neked nem tűnt fel, nagy zakatolást hallottam csak...:O
Amúgy beszéltünk tegnap telefonon,csak szerintem neked nem tűnt fel, nagy zakatolást hallottam csak...:O
Gábor(figi75)05-02-2008 14:01:10 // 23231
Na miaz,csak nem beakarsz szálni,kedves"fődrágasága"! :-)
Most aztán jól megmondja mindenki,aztán 1 darabig nyukton leszünk!:-)
Most aztán jól megmondja mindenki,aztán 1 darabig nyukton leszünk!:-)
Robi05-02-2008 13:55:32 // 23230
Huhh... Eltévedtem? :)
Arra kattintottam, hogy 75-90, erre verbálisan pettingel Figi, a főgonosz a főszakáccsal, aki nem főkertész, ellenben jó üzletember. :)))
Arra kattintottam, hogy 75-90, erre verbálisan pettingel Figi, a főgonosz a főszakáccsal, aki nem főkertész, ellenben jó üzletember. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?