Forum >> 75-90

Wickey01-10-2008 21:08:06 // 27128
Index tökmindegy, csak egyforma legyen. A fehér preferált van, de nem ragaszkodok hozzá.
Wickey01-10-2008 21:07:15 // 27127
Szerinted? Hímezni akarok vele. :-PPP

Amúgy mert a bal oldali búra törött, és csillagvizsgáló, beállítani nem lehet (elforognak a csavarok, de a búra baszik mozdulni).
A jobboldalinak meg oda a foncsora, ráadásul azt sem lehet állítani (az meg a földet világítja).
Marek01-10-2008 20:56:13 // 27126
Index színe milyen legyen??
Gábor(figi75)01-10-2008 20:43:33 // 27125
Minek? :-O
Wickey01-10-2008 20:42:12 // 27124
gyerekek, kéne nekem két elsőlámpa a 75-be, lehetőleg Carello, olyan, aminek az állítócsavarjai jók, és a magasságállító fül sincs letörve meg műxik faszán.
Ocsóér.
csóróság van.
Gábor(figi75)01-10-2008 20:41:51 // 27123
Vasárnap megyek,projekt indul!:-)
Gábor(figi75)01-10-2008 20:40:30 // 27122
Jól van,megnézem mit tehetek,span!:-)))
Szólj ha jössz az ajtóért..............
LacUS01-10-2008 20:23:23 // 27121
Van valahol egy Zil kormányom ha érdekel :D
Marek01-10-2008 17:37:11 // 27120
Sorry! :(( Persze nem gond kicseréljük, de a csomag tartalmának nem is az volt a lényege asszem! :))
Szóval jó a szervó, ki kéne nekem is próbálnom, mert a kis kormány nagy kerék szervó nélkül elég embert próbáló...
Wickey01-10-2008 15:51:33 // 27119
jóva, csak azt a miniatűr dobféket szét ne verd. :-)
NaTo01-10-2008 15:41:09 // 27118
Wickey. :)
a gumi külső felén van kopás. Tehát a gumi kifelé dől alulról fölfelé... Lehet hogy karambolos volt :) Ezen lehet, hogy a nagykalapács segítene...
Wickey01-10-2008 15:11:47 // 27117
énismekkorahülyegyerek vagyok, már számolni se tudok.
Szóval 1.) mindengumis hülye 2.) az a gumi lehet hogy előről került hátra 3.) állítsa be ha tudja. :-P
Wickey01-10-2008 15:10:37 // 27116
NaTo, ennyire ne legyél informatikus.
(erről jut eszembe: "de szép növény, összeüssek belőle egy salátát?" :-PPPP nehéz szakma ez... :DDDD)
Itt ez a kibaszott vasdarab. Mutass már rá EGYETLEN olyan gumialkatrészre, amitől megváltozik a keréknek az úttal bezárt szöge.
Láttál már pofával előre árokba esett 75-öst? Elárulom, én igen, és kuuurvajót röhögtünk rajta haverral, mert rácsücsült a bal elejével az árok szélére, bal első kerék a levegőben, az autó a bal első ajtó környékén a küszöbön, az összes többi kerék meg a földön. A két hátsó kerék meg merőlegesen az aszfaltra, ahogy azt anno kitalálták. Fölöttük meg a bódé vagy tíz fokot balra dőlve.

Először is, az összes gumis hülyegyerek, másodszor is, kurvára nem kizárt, hogy annak a keréknek a belső felét az ELSŐ futómű zabálta le (kerékösszetartás, children, kerékösszetartás!) és csak utána került hátra. Ez nem jutott eszébe?

Másodszor is: Akkor fogja meg azt a kurva tizes csillagvillást, és ÁLLÍTSA BE!
KIFIZETEM!!! De megmutatja hogy kell! Leflexelni azt a csököt és visszahegeszteni nem ér...
joe7501-10-2008 14:50:15 // 27115
Sziasztok.

Tegnap sikerült kicserélni egy barátomnál a 75 kormányművét, amit még valamikor a nyár eleján szákoltam Marektól. Nem nagyon kapkodtunk, 9-kor kezdtük, sok cigi, és kaja szünettel délután 5-re végeztünk. Most van oda futóműállításon de délután 4-5 felé már mehetek is érte. Egész jó érzés volt kormányszervóval, normál holtjátékkal terelgetni a vasat, persze még csak ovatosan, mert az első futómű elég csálén ált a művelet után.

Itt jegyezném meg, Marek kartács, tudom hogy eltelt pár hónap, de bizonyára emléxel hogy tettél a csomagba egy ablakmosó szivattyút. Na az nem az. :) A nagyobb a fényszórómosóhoz nyomó szivattyút küldtél, amit szeretnék alkalmasint becserélni egy a tartályon levő kisebb szivattyúra ami az ablakra spicceli a mannát, majd valahol, valamikor, ha összfutunk.
NaTo01-10-2008 14:15:22 // 27114
VIsszatérve futómű témára, Sztem először hátsó bakokat, szilenteket kellene újakra cserélni, aztán jól fog állni :)
NaTo01-10-2008 14:14:37 // 27113
Ha nem férünk be Marekhoz, hozom én is a V6-ost :) De ha beférek, akkor SÖRT hozok megivás céljára a beleimbe önteni fogom :D
Marek01-10-2008 10:38:31 // 27112
Így van!
Hétvégén a Kakucsringen ( 40 km Bp-től), 2 napos driftverseny lesz!

Költségmegtakarítási okokból beneveztem a szombati szépségversenyre a 75-öst , és mit áád Isten bejutott a gép a legjobb//szebb 20 autó közé! Aki szertei ezt a típust és/vagy a driftet, az jöjjön el mert ki lesz állítva egy Alfa 75 V6, ami mindannyiunk - nem csak az enyém - büszkesége szerintem! :))
Jó bulit csapunk azt kész, itt az alkalom, hogy összefogjunk és megmutassuk, hogy létezik ez a típus nagyon is!
Egyébként még lehet nevezni, részletek a Drift topicban! :))
Marek30-09-2008 20:38:23 // 27111
És ha már durván lóg a kerékagycsapágy???
prooF_7530-09-2008 19:26:32 // 27110
Szerintem elenyésző. Sőt. Egyszer rendesen be kell állítani a feszítőt, aztán következő hf levételig nem kell vele foglalkozni.
prooF_7530-09-2008 19:23:48 // 27109
Jaja, ha nem talált be oldalrol semmilyen autó, akkor jól kell hogy álljon a hátsó kerék!

Még anno mikor nyöszörgött jobb elöl egy gömbfej, gumis fószer mondja hogy "tuti a féltengely lesz!", de a másik azér képbe volt és leoltotta hogy "ez hátsókerekes te hülye":))
Robi30-09-2008 17:52:30 // 27108
A gumisok mind fogyatékos hülyék. Tisztelet a kivételnek.
Wickey30-09-2008 17:23:38 // 27107
Te.
Képzelj már magad elé egy 75 hátsó futóművet...
Egy KURVANAGY vasháromszög az egész, amire rá van hegesztve a kerék.
Azon max. egy E-merci tud állítani. Kérdezd meg Robit :-P
NaTo30-09-2008 17:04:13 // 27106
Gumis szerint szarul van beállítva a futóművem, mert hátul eszi a gumi külső szélét...
Lehet egyáltalán 75-ösön hátul állítani? Hát sztem nem is lehet...
Pap Laci30-09-2008 07:42:03 // 27105
És milyen időnként kell a lánc nyúlása miatt utánállítani? Akkor jól tudtam; köszönöm!
prooF_7529-09-2008 23:12:12 // 27104
A lényeg hogy amikor jelen van a főtengely, az 1-es hengernél a veztengely bütykök kifelé mutassanak, tehát mindkét szelep zárva legyen a hengerben.
[k i z z o]29-09-2008 22:46:00 // 27103
Igen, de figyelj mert valamelyik szivotengelyen 2 jel van egymastol 180 fokra. A lényeg. hogy ne egyiranyba nezzenek a tengelyek.
Pap Laci29-09-2008 21:01:32 // 27102
Üdv. cartársak! Kérdezném, hogy jól tudom-e a vezérlés összejelölését: ha a főtengely a felső holtponti jelen áll, akkor a vez. tengelyek jelöléseinek egybe kell esniük a vez. tengely csapágycsészéin lévő jellel ugye?
[k i z z o]29-09-2008 20:42:25 // 27101
Az öreg kocsi sajna ilyen. Ha egyszer kötrbeérsz lehet megint kezdeni.

Lakatolok én is...

2 hete az alvázat kaparom. Amikor vettem már le volt kezelve valami finom jól tapadó, de berepedező - azaz nedvességet áteresztő - anyaggal, mint pl. katepox. Most 6 x 5 órai kaparás után mialatt megint majdnem kiujult a kedvenc gerincsérvem már csak a dediontol hátra van rajta ez a kis finomság. Másutt már a gyári, nekem szürke alapozó látszik, vagy fém. Erre már régóta rá akartam venni magam, de az ember inkább alkot mint felujit.

De szerintem, csináld csak lassan azt a lakatolás festést, utána ugy is lesz dolgod masutt. Ez nem az a kocsi, hogy megcsinalod pikk pakk és kész:) Pikk pakk besértödik, aztén bonthatod meg a másik felét.
NaTo29-09-2008 11:39:51 // 27100
Ha már hátul kaparunk, akit érdekel a Drift, az nézzen be a Drift topicba is!
Hétvégén verseny!
ROBIII! Gyere máá Te is!
HátvédRomeo29-09-2008 00:07:32 // 27099
Cartárs Mély szívből jövő GRATULÁCIÓ a munkádér. :))
Bakker miközben olvastam megállt a kezembe ami épp volt. Még meg se moccantam még olvastam. :)))
Hihetetlen Zseni vagy. Alfa gyárba kéne berakni fejlesztőnek. Publikáld ezt világ felé, mert ezt nem lehet titkolni! :))
csao

Kaposon remélem fotózhatjuk már :))))
Tocsa28-09-2008 21:42:26 // 27098
Háát caartárs nemtalálok szavakat tényleg megcsináltad basszus ja és nem túrbóval
gratula hozzá !!!!! :D
Remélem nemsokára én is túl leszek a lakatolás és festési macerán utánna jöhet megint a belseje! :-)

Jelentősen növeled a 75 ösök fényét mind tudásban és mind elszántságban örülünk hogy vagy! :-)
Tocsa28-09-2008 21:30:57 // 27097
Hi span azon a hi5 izén már fent vagyok keress meg! :D
Tocsa28-09-2008 21:30:07 // 27096
Miért van a képek láttán olyan dezsavű érzésem??? :-DD
Gábor(figi75)27-09-2008 21:09:36 // 27095
Én mondtam neked,hogy ez a legjobb megoldás,és még jobb is lesz pár pacival,holnap ütközünk!:-)
Pap Laci27-09-2008 19:09:02 // 27094
Jóságos gázüzem!! 128 olasz csődör; azaz 2.0 IE !!
prooF_7527-09-2008 19:04:12 // 27093
Hogyhogy? És milyen ménes lesz helyette?:))
Pap Laci27-09-2008 18:58:41 // 27092
Egy kicsit "szétszaladtak a lovak"! :-
HátvédRomeo27-09-2008 15:20:35 // 27091
OFF:
Lehet, biztos. :)
Nem vagyok övtechnikus.
Automata öv, right. :)
ON:
Robi27-09-2008 15:15:55 // 27090
Szerintem te kevered az övfeszítőt az automata övvel. :)))
HátvédRomeo27-09-2008 14:51:42 // 27089
Lehet, de a vas SUD az fix. Műszerfal, meg ajtók árulkodnak.
prooF_7527-09-2008 14:49:43 // 27088
Ezek nem 145-ös ülések?:S
HátvédRomeo27-09-2008 14:40:50 // 27087
Még a kartámasz tekerők is ilyenek voltak nekem is.
HátvédRomeo27-09-2008 14:39:53 // 27086
Na ilyen 3 pontos övfeszítő mint ebben a SUDban.
HátvédRomeo27-09-2008 14:34:28 // 27085
83-asban már ez a hagyományos övfeszítő volt, mint a 33-akban, nem olyan LADA 1200 Sben lévő bizt öv, amit zsaruk láttán magunk elé dobunk azt csók. :))
Fészi27-09-2008 09:42:04 // 27084
Továbbá: ESP, EBD, 6 légzsák, melyek kicsit fel vannak tekerve igy hamarabb nyilnak, de én már próbáltam, és még sem nyilnak olyan hamar :D
Robi27-09-2008 09:39:59 // 27083
Övfeszítő? :) Sudban? :))) Elég high-tech Sud lehetett. :P
Attie26-09-2008 23:10:23 // 27082
Ez így ahogy van jöhetne hozzám :)
HátvédRomeo26-09-2008 15:58:12 // 27081
Szevasztok!

ELADÓ!!!

Maradtak SUDomból első övfeszítős övek, szárral együtt. Jobb-ball. Komplett!! Egyik műanyag tokja repedt, de működnek. Feszítenek rendesen. FEl vannak tekerve így kicsit nehezebb berakni. Én már raktam be így is. Kicsit tovább tart.
Gyári Alfa, pajzs kapcsosak.
Van egy szivargyújtom is, szintén Sudból.
Talán 75-90-be GTV6-ba is jó.

Akit érdekel írjon a falamra! Vagy E-mailt.
Köszi
Fészi26-09-2008 15:50:22 // 27080
Kezd tetszeni :D
Seriff26-09-2008 13:57:24 // 27079
Ez így tökéletes, bizony:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.