Forum >> 75-90
TSABA17-12-2006 23:26:48 // 15379
Wick. Nem tudsz egy olyan emberkét aki látott már adagolót?Komolyan!
TSABA17-12-2006 23:23:21 // 15378
Bár mostmár csak abban vagyok biztos hogy jó autót vettem.Merjem taposni vagy ne?Igaza van Proofnak,birja a tempót,mióta be lett lőve a turbónyomás a gyárira okoz meglepit bőven.Mondhatjuk megtanult járni(benyások halkan vigyorognak)De tényleg! Azt hittem lomhább lesz.Viszont bazinagy a turbólyuk de ha felépül a töltőnyomás megindul a szekér.Látom a vigyort a benyások arcán:mit akar ez, a TS leforog hétezer fölé és úgy muzsikál hogy libabőrös lesz az ember.Ez tény!De én ezt szeretem.Lehet hogy motorcsere is lesz de most még a jó öreg öngyújtósé a kasztni.EZ VAN!
Zsót17-12-2006 23:19:55 // 15377
Ja,mint az Alibaba,meg a 40 taplóba!:D
Szőnyeg??Persze,1eseknek,másoknak röpülő lángos:)):P
TSABA17-12-2006 23:14:07 // 15375
Röpülő szőnyeg ez hapsikám!Hacsak szét nem hullik! Ugye Wickey :-)))
Zsót17-12-2006 23:07:49 // 15374
Már a TS ülései is másak.Rendesen kagylósak,kemény bazi oldaltámasszal. (De szerintem sokkal jobb,a puha kényelmes alapmodell.Szépen belesüpped az ember,emezek meg csak szúrkálják,nyomorgatják az oldaladat.)
TSABA17-12-2006 22:58:05 // 15373
Hmm.. A magam 198 centijével néha még a ballábfék is befér a sorba.Tényleg nagy elöl a hely.Viszont az ülés oldaltartása hagy némi kivánnivalót.Magyarul szét van ülve.Az America ülései jobbak oldaltámaszilag????
Robi17-12-2006 22:01:48 // 15372
Ezt inkább meg se hallottam. A Te érdekedben... :DDD
Robi17-12-2006 22:00:40 // 15371
Nekem ugyan nem... Pedig az America-t megvettem volna, még pénzem is volt rá, mert 175 ezret kifizetett a biztosító a 90-esre, amikor oldalba nyomott az E-Merga. Tudtommal 60 ezerért vetted az America-t, szóval akár még a duplájáért is eladhattad volna nekem. És ne mondd, hogy nem tudtad, hogy megvenném, mert még mondtam is, hogy ha tudsz még 60 ezerért America-t, akkor szólj.
Inner Circle17-12-2006 21:28:19 // 15370
Beszéltél a francokat, voltam bontani :P amúgy meg ne járjon a szátok, mindkettőtöknek ajánlottam óccsóér' 75V6-ot oszt mindketten lapítottatok, mint sz.r a fűben :P
Inner Circle17-12-2006 21:27:25 // 15369
Jogos felvetés, de elöl vannak tekintélyes ütközőalátétek, hátul alig egycentisek, azokkal nem érek semmit.
Neked meg a gyomrodon át kezet lehet fogni a gerinceddel, te még a speckó kéziféket is aláfekve, fekvenyomással húzod be, szóval hadd ne mérjem már a te dimenzióidhoz magamat :P
Zsót17-12-2006 20:31:00 // 15368
Erre igen kicsi az esély,mert a moci nem lett megbontva;)
Pár dolog azért ki fog maradni,pl.: katalizátor,aktív szenes izé szűrő(amirő asse tom micsoda),pár drót a motronicból,meg hasonló "fontos" dolgok.
Te csak reménykedj!!:D
Csicsi17-12-2006 20:22:35 // 15367
Remélem emberi sérülés nem történ,és azt sem tudom hogy tag e vagy sem:!!!
Csicsi17-12-2006 20:22:03 // 15366
SAJNÁLATTAL KÖZLÖM HOGY BUDAPEST ÉS MISKOLC KÖZÖTT MAJDNEM A FELÉNÉL ELTÁVOZOTT KÖRÜNKBÖL EGY ALFA ROMEO 75!! OKÁT SAJNOS NEM TUDOM DE AZT LÁTTAM HOGY RETTENETESEN ÉG! IGY IS CSAK A HÁTULJÁBOL VETTEM ÉSZRE HOGY AZ MERT CSAK MÉG AZ VOLT RAJTA ÉP!! :(:(
Robi17-12-2006 19:26:27 // 15365
Mindjárt gondoltam... :D
Wickey17-12-2006 19:24:48 // 15364
Nem, akkor közölte vele Karcsi, hogy valami benzint is rakjon az autóba hogy eljussunk vele legalább Pestig ha már olyan kedves és nekünkadja :PPP
Wickey17-12-2006 19:23:44 // 15363
ne fesd az ördögöt a falra, az Americát már el akarta bontani a hétvégén. Egyenlőre lebeszéltem róla, de csak vérszegény érvekkel (pl. azzal, hogy hideg van) :PP
Robi17-12-2006 19:22:30 // 15362
Aha... :) Az arcán természetes volt a mosoly? :DDD
Robi17-12-2006 19:21:58 // 15361
Figyeled? Még a végén ezeket is elbontja, mint a GTV-ket, meg a többit, mert nem fér el bennük. :P
Wickey17-12-2006 19:21:29 // 15360
az nehezen. Ajándék volt az autó, a gyerek önszántából adta át a kulcsot :)
Wickey17-12-2006 19:20:44 // 15359
Ez igaz.
Én eddig mindegyik 75ösben és 90-esben elfértem.
Meg kéne nézni hogyisvanez a dolog azzal az üléssel.
IC, önszorgalomból azért hasonlítsd össze az Americát a Milanóval. Jó? :D
Robi17-12-2006 19:17:10 // 15358
Biztos azt hiszik, hogy úgy a szívedhez nőtt, hogy megtartottad. :D
Biztos a tulaj keresi, akitől Karcsiék lopták. :P
Wickey17-12-2006 19:14:28 // 15357
nincs hát.
Soha nem is volt. Azaz volt. Egy hétig talán?
Robi17-12-2006 19:04:11 // 15356
Nem lehet, hogy elég lett volna kiszedni a hátsó kis ütköző alátéteket? :P
Valami el van cseszve az ülésed sínjével, mert én ugyan csak 180 centi vagyok, de az America és a 90 ülését is úgy hátra tudom tolni, hogy ne érjem el a pedálokat.
Egyébként nem lehet, hogy csak a pedálsorodnál van vmi gáz? :)
tt (tt Alfa team)17-12-2006 17:02:49 // 15355
Szia! Szeretnélek felhívni, megadnád a számodat?
Gábor(figi75)17-12-2006 16:58:35 // 15354
Hát akkor majd te előre tolod a megfelelő pozícióba a leénykát! :-)
Persze szigorúan a neked megfelelő pozicióra gondoltam! DD.. :-)))
Inner Circle17-12-2006 16:52:28 // 15353
Arra sem gondoltam, hogy esetleg egy rózsaszín elefántnak kéne vezetnie. Mit keresne egy leányka az én autóm vezetőülésén, úgy hogy én nem vagyok közte és az ülés között??? na, a sci-fit, azt mi nem szeressük kérem! :D
Gábor(figi75)17-12-2006 16:47:38 // 15352
Aha,ez igen kreatív projekt volt,grat hozzá!:-)
Igaz én 182 cm vagyok és semmi gondom az üléssel,sőtt sztm nagyon kivan találva és pont jól beállítható részemre!:-)
Viszont arra gondoltál,ha esetleg egy 150 cm leánykának kell vezetnie az hogyan tolja előre a neki megfelelő pozícióba ezek után? :-)
Csak abból idultam ki,hogy már az enyémet vezette és alig érte el a pádálokat így is!D.:-)
Inner Circle17-12-2006 16:35:11 // 15351
Azon kollegákhoz fordulok, akik 180 centinél magasabbra nőttek, és érthetetlen módon mégis 75-össel (netán perverz módon 90-essel) kívánnak közlekedni.
Ők bizonyára észrevették, hogy a volán mögött még koppig hátratolt sofőrülés esetén is csak annyi hely marad, ahová a KGB szokta betuszkolni a politikai foglyokat, kínzás gyanánt. Ez különösen feltűnő, ha olyan autó után ül be az ember, amiben kényelmesen el lehet heverni: például a GTV után tisztára az az érzésem, mintha a lábaim a nyakamban lennének. Pedig én csak 186 cm vagyok, ami manapság már nem számít élenjárónak...
Szóval Wickey javaslatára először is megpróbáltam a vezetőülést kicserélni egy Alfetta GTV-ére, mert szerinte azt hátrébb lehet tolni; mindenkinek bátran javaslom, hogy ezt a verziót nagyon gyorsan felejtse el. Egyrészt a GTV ülés vagy 3-4 centivel magasabb (még alacsonyra állítva is), másrészt a sínek sem kompatibilisek, emellett szinte eltörpül, hogy nem is igazán lehet hátrébb tolni, és nem is mutat túl jól a 75-ben.
Az eredeti ülés hátrébb mozdításában viszont van fantázia. Miután az előre-hátra tologató szerkezetre, ha jól láttam, négy imbusszal van felfogatva az ülés, és aztán ez a sínszerkezet csatlakozik ugyancsak négy imbusszal a kocsiszekrényhez, elvileg két irányból is megközelíthetjük a kérdést:
1. Az ülést leszereljük a sínszerkezetről és néhány centivel hátrébb szereljük vissza. Ennek az a problémája, hogy az ülés elejénél ezt könnyen megtehetjük, de a hátuljánál, ugye, hátrébbtolva az ülést "elfogy" alóla a sín. Persze ez megoldható egy közdarabbal, de nem ezt a verziót vizsgáltam tovább, hanem
2. A komplett sínszerkezetet hátrébb fogatjuk fel a kocsiszekrényre. A fenti probléma most is fennáll: elöl semmi gond, hátul viszont elfogy a felfogatásra alkalmas kocsiszekrény. Itt viszont egy kicsivel több hely és lehetőség van a közdarabbal játszani.
Egyelőre azt próbáltam ki, hogy néhány centi hátrébbtolás után mennyire stabil az ülés és mennyivel kellemesebb a vezetés. Az ülés alatti sínek műanyag borításait félredobva láthatjuk, hogy szerencsére a karosszéria rögzítésre alkalmas kitüremkedésén az első csavarok menetes ellendarabjától néhány centiméterre hátrafelé van egy-egy lyuk. Menetes ellendarab ugyan nincs benne, de vállalkozó kedvűek minimális (és reverzibilis) roncsolás árán elhelyezhetnek benne egy-egy csavart alulról, amire felülről rátekerhető az anya (azért nem fordítva, mert alig-alig lehet benyúlkálni alulra, és ha egyszer beleejtjük az anyát, akkor annak reszeltek... persze a végleges verzióban alul lesz majd a menetes ellendarab).
Itt látható a rögzítés az eredeti helytől kissé hátrébb. Az is látható, hogy a karosszéria-nyúlványt elölről is lezárja egy fémlemez, aminek különösebb merevítő szerepe nincsen, hiszen a négyből két éle a levegőben lóg, viszont rohadtul útban van. Itt történt a minimális roncsolás: blitz-fogóval kihajlítottam, hogy bele tudjam tenni a csavart. (Erre csak a baloldalon volt szükség, mert itt erőteljesen útban van a csomagtér-nyitó mechanika, különsen annak egy idegesítően benyúló csavarja. De amikor a hátsó csavarok rögzítéséhez szükséges közdarab is bekerül, akkor valószínűleg komplett kivágom innen az egész első fémlemezt.)
A két első csavar rögzítve, már egész kellemesen tartotta magát az ülés (a végső megoldásnál alighanem dupla műanyagalátétet fogok az ülés sínje alá tenni, hátulról meg teljesen elhagyom, mert az ülés kis hátradöntése határozottan jót tett a kényelemnek).
A hátsó lábtérben nem tett észrevehető kárt az akció (a jobbos ülés az alapkiépítés koppig hátratolt verzióját mutatja):
Még elég kényelmesen beférek magam mögé (továbbra is 186 cm):
És akkor a lényeg, hogy milyen vezetni: sokkal jobb. Mint látható, alig három centivel mászott hátrébb az ülés, de ez így nekem pont ideális lett, a kuplung pont jó helyre került. A váltó egy lehelletnyit már messze van, de ez kb. annyit jelent, hogy a hármasba toláshoz egy centit fel kell emeljem a könyökömet a kartámaszról: hát ennyire még kapható vagyok :-) A kormányt már egy picit ki is kell húzni, sajnos ezzel párhuzamosan el is indul fölfelé, de ez se túl zavaró. (Bár a következő project lehet hogy a kormány lejjebb ejtése lesz :-) ) Ki-be szállni sokkal kényelmesebb, mert a B oszlop még mindig nincs útban, viszont a lábaknak több a hely.
Szóval a project szinte biztosan be lesz fejezve, következő lépés: a sokat emlegetett "közdarabok" legyártása az ülés sínjei és a karosszéria közé, amik valószínűleg izmos laposvasak lesznek, és észre sem lehet majd venni őket, mert a karosszéria kitüremkedése alá akarom őket eltüntetni (ezért is kell majd kivágni az elejét-végét lezáró lemezeket).
Ők bizonyára észrevették, hogy a volán mögött még koppig hátratolt sofőrülés esetén is csak annyi hely marad, ahová a KGB szokta betuszkolni a politikai foglyokat, kínzás gyanánt. Ez különösen feltűnő, ha olyan autó után ül be az ember, amiben kényelmesen el lehet heverni: például a GTV után tisztára az az érzésem, mintha a lábaim a nyakamban lennének. Pedig én csak 186 cm vagyok, ami manapság már nem számít élenjárónak...
Szóval Wickey javaslatára először is megpróbáltam a vezetőülést kicserélni egy Alfetta GTV-ére, mert szerinte azt hátrébb lehet tolni; mindenkinek bátran javaslom, hogy ezt a verziót nagyon gyorsan felejtse el. Egyrészt a GTV ülés vagy 3-4 centivel magasabb (még alacsonyra állítva is), másrészt a sínek sem kompatibilisek, emellett szinte eltörpül, hogy nem is igazán lehet hátrébb tolni, és nem is mutat túl jól a 75-ben.
Az eredeti ülés hátrébb mozdításában viszont van fantázia. Miután az előre-hátra tologató szerkezetre, ha jól láttam, négy imbusszal van felfogatva az ülés, és aztán ez a sínszerkezet csatlakozik ugyancsak négy imbusszal a kocsiszekrényhez, elvileg két irányból is megközelíthetjük a kérdést:
1. Az ülést leszereljük a sínszerkezetről és néhány centivel hátrébb szereljük vissza. Ennek az a problémája, hogy az ülés elejénél ezt könnyen megtehetjük, de a hátuljánál, ugye, hátrébbtolva az ülést "elfogy" alóla a sín. Persze ez megoldható egy közdarabbal, de nem ezt a verziót vizsgáltam tovább, hanem
2. A komplett sínszerkezetet hátrébb fogatjuk fel a kocsiszekrényre. A fenti probléma most is fennáll: elöl semmi gond, hátul viszont elfogy a felfogatásra alkalmas kocsiszekrény. Itt viszont egy kicsivel több hely és lehetőség van a közdarabbal játszani.
Egyelőre azt próbáltam ki, hogy néhány centi hátrébbtolás után mennyire stabil az ülés és mennyivel kellemesebb a vezetés. Az ülés alatti sínek műanyag borításait félredobva láthatjuk, hogy szerencsére a karosszéria rögzítésre alkalmas kitüremkedésén az első csavarok menetes ellendarabjától néhány centiméterre hátrafelé van egy-egy lyuk. Menetes ellendarab ugyan nincs benne, de vállalkozó kedvűek minimális (és reverzibilis) roncsolás árán elhelyezhetnek benne egy-egy csavart alulról, amire felülről rátekerhető az anya (azért nem fordítva, mert alig-alig lehet benyúlkálni alulra, és ha egyszer beleejtjük az anyát, akkor annak reszeltek... persze a végleges verzióban alul lesz majd a menetes ellendarab).
Itt látható a rögzítés az eredeti helytől kissé hátrébb. Az is látható, hogy a karosszéria-nyúlványt elölről is lezárja egy fémlemez, aminek különösebb merevítő szerepe nincsen, hiszen a négyből két éle a levegőben lóg, viszont rohadtul útban van. Itt történt a minimális roncsolás: blitz-fogóval kihajlítottam, hogy bele tudjam tenni a csavart. (Erre csak a baloldalon volt szükség, mert itt erőteljesen útban van a csomagtér-nyitó mechanika, különsen annak egy idegesítően benyúló csavarja. De amikor a hátsó csavarok rögzítéséhez szükséges közdarab is bekerül, akkor valószínűleg komplett kivágom innen az egész első fémlemezt.)
A két első csavar rögzítve, már egész kellemesen tartotta magát az ülés (a végső megoldásnál alighanem dupla műanyagalátétet fogok az ülés sínje alá tenni, hátulról meg teljesen elhagyom, mert az ülés kis hátradöntése határozottan jót tett a kényelemnek).
A hátsó lábtérben nem tett észrevehető kárt az akció (a jobbos ülés az alapkiépítés koppig hátratolt verzióját mutatja):
Még elég kényelmesen beférek magam mögé (továbbra is 186 cm):
És akkor a lényeg, hogy milyen vezetni: sokkal jobb. Mint látható, alig három centivel mászott hátrébb az ülés, de ez így nekem pont ideális lett, a kuplung pont jó helyre került. A váltó egy lehelletnyit már messze van, de ez kb. annyit jelent, hogy a hármasba toláshoz egy centit fel kell emeljem a könyökömet a kartámaszról: hát ennyire még kapható vagyok :-) A kormányt már egy picit ki is kell húzni, sajnos ezzel párhuzamosan el is indul fölfelé, de ez se túl zavaró. (Bár a következő project lehet hogy a kormány lejjebb ejtése lesz :-) ) Ki-be szállni sokkal kényelmesebb, mert a B oszlop még mindig nincs útban, viszont a lábaknak több a hely.
Szóval a project szinte biztosan be lesz fejezve, következő lépés: a sokat emlegetett "közdarabok" legyártása az ülés sínjei és a karosszéria közé, amik valószínűleg izmos laposvasak lesznek, és észre sem lehet majd venni őket, mert a karosszéria kitüremkedése alá akarom őket eltüntetni (ezért is kell majd kivágni az elejét-végét lezáró lemezeket).
Gábor(figi75)17-12-2006 15:42:53 // 15350
Aztán nehogy a nagy kapkodásban kimaradjon belőlle valami fontos alkatrész,pl 1 dugó!:-)
Mert 3-rom hengerrel ellenem,biztosan nyerő leszek!:-)
Gábor(figi75)17-12-2006 15:36:59 // 15349
ÁMEN!:-)
Gábor(figi75)17-12-2006 15:35:18 // 15348
Hát jah,úgylátszik én már csak a saját hibámból tanulok,mert szétfogom hajtani,de valszeg nem lessz egyszerű,mivel az én mentorom véleménye szerint is,és én persze feltételek nélkül hiszek neki"Robi"!:-)
Az a véleménye,hogy a vétel előtt lett koppra felújjítva a vas,legalábbis a dugók,hűvelyek,szelepek,turbó,stb biztosan!:-)
Az is gyanussá teszi,hogy vásárlás előtt,lázas alkudozás közben,folyamatosan a tulajjal közvetített a kereskedő,mert nem akart engedni belőlle!
Azt mondta a tulaj akkor inkább rohadjon ott el mert rengetegbe van neki a vas,gondolom felújjította és benne ált a pénze!:-)
Végül 3x bepróbáltam,500k-ról indulva 1 év alatt 365k ért sikerült elhozni!:-)
Most lehet sokan azt mondják sok volt érte,én is úgy gondoltam utólag is,de ha azt vesszük alapul,hogy tényleg a beleőlte a pénzét a mociba,akkor ti tudjátok,hogy nem sok érte!:-)
Meg a mellékelt ábra is azt mutatja ugyebár,igen jó eredményekt fut a vas!:-)))A legutóbbi eredmény szerint,a 300 kg mal könnyebb modernebb feljesztésű 145 1,9 TD állítolag felhúzott vasat,mőgém kényszerítettem!:-)
Remélem bírja még,egyenlőre igen,de nem tervezem még pár évig a motorfelújjításá,az igazat megvalava ma is megforgattam úgy 4-5 alkalommal,kicsit nedves volt az út és azt szereti,3-ban még teszi a seggét kifelé!:-))
Pedig 4k nál jobban nem pörgetem,pirosban sosincs,de elég neki,ladja a megfelelő nyomatékot így is,érezhetően kitör 3500k-nál a segge!:-)
Viszont az olajjal nem szabad spórolni,5-6k-nál lekell dobni!
prooF_7517-12-2006 15:25:04 // 15347
Jó-jó, ahogy gondolod. Én is mindig fogadkozok, hogy nem hajtom, de azért azt tudni kell hogy ezek az autók arra készültek hogy le is adják névleges teljesítményüket:)
Látod Figi is rúgja neki keményen, mégse hullik szét a járgánya. Mondjuk lehet hogy ő kifogott egy gyöngyszemet..
Gábor(figi75)17-12-2006 15:17:52 // 15346
Hmm,nagyon szép darab csorog a nyálam,gratula hozzá!:-)
Szabad tudnom mennyit taksált? :-O
Gábor(figi75)17-12-2006 15:15:25 // 15345
Bocsánat,bizonyos O Attila akart veled társalogni rajtam keresztül!:-O
Valami 90 Alfárol amit ha jóltudom nállad hiába keresne? :-O
Valamiről én is lemaradtam,van neked eladó olyanod? :-)
Zsót17-12-2006 14:09:55 // 15344
Benyás vs. Lángosevő szörnyeteg.:DD
Zsót17-12-2006 14:07:56 // 15343
Lassan már csak a végeredményről birok képet csinálni:)
Ha minden jól megy jövő héten a seggére verek a dolognak,és befejezem!
Úgy is indultam neki,hogy karácsonyra készen lesz,hát úgy néz ki sikerül tarani az ütemtervet,és akkor már sütőtökön berobbantom a cuccost:))))
A jobb oldali dízeles fék ereszt...:( Még jó,hogy van tartalék!:)
ALFA75td17-12-2006 13:33:41 // 15342
Szia pontossan ez a cél mivel az Alfák mellett nagy hobbim a makett építés igy eleve ez a szándék vezérelt . Az antenna is nyugodtan hiányozhatott volna mert a igy is ugy is a Tamiya puti /a makettépítésben használatos tömítőgitt/ fogja a helyét elfoglalni:-)
Robi17-12-2006 11:50:14 // 15341
Te mindig olyan ünneprontó vagy... :P
atika17-12-2006 10:20:11 // 15340
az érzés hasonló!
TSABA17-12-2006 09:45:00 // 15339
Lehet hogy ezért meg leszek kövezve,de nem azért épitettem újjá a mocit egy valag pénzből hogy szétforgassam.Ha rámesne egy ötös a lottón akkor persze nem kizárt hogy 3.2 V6 ról lenne szó,de ez az öreg csataló nekem többet ér mindennél.Már gyűlik a cash a fényre és tavasszal le is lesz .Szóval elmegyek bárhova ,de egyszerűen sajnálom nyúzni.Más az ha az ember kavicson-hóban meg-megfordulgat:-))De ugye ehhez nyomaték kell .
Inner Circle17-12-2006 09:39:41 // 15338
Huhh! Ritka darab, még az ebayon is. Sajnos eléggé hiányos: a villogók még pótolhatók lennének (talán), de az oldalán a "Guarda di Finanza" felirat, meg a tetőmatrica (érdekes hogy pont az antenna úszta meg, pedig az szokott először letörni)... Nem akarok belerondítani az örömödbe, ez így is értékes darab: én a helyedben ebből "saját autót" csinálnék. Vagyis ha már kialakul, hogy a saját hosszútávon megtartós 75-öm milyen lesz, akkor ezt darabra szedi az ember, a villogó lyukait "megoldja" a tetőn, a kasznit átfényezi és elkezd játszani bent a kárpit festésével... babrás meló, de megéri!
ALFA75td17-12-2006 06:49:04 // 15337
Szia a Vateráról de az e-bayon is van .De nagyon örülök,hogy már ithon parkol:-)
prooF_7517-12-2006 01:06:21 // 15336
Azaz:D Legeslegkésőbb jövőre kaposújlakon, de felőlem ha már jó idő lesz akkor mehet, és ahogy Figit ismerem ő sem lesz rest kiállni;)
Aztán ha esetleg kudarcot vall akkor még megpróbálkozhatsz a dízelek becsületének megvédésével:))
A váltórudazat meg ha kész lesz akkor örömmel várjuk a tapasztalatokat!
TSABA16-12-2006 23:44:58 // 15335
Alfa 75 ösök egymás ellen?Király!!!Mikor?Hol?Viszek kamerát meg chipset!Benyás vs. Benyaevő szörnyeteg.Az évezred futama.
Robi16-12-2006 23:39:10 // 15334
Honnan? Ilyen nekem is kell! :)
TSABA16-12-2006 23:17:02 // 15333
Konkrétan melyik vasra gondoltál:-)))
kando.16-12-2006 19:56:04 // 15332
Szuper ;-)
Gratula hozzá :))
ALFA75td16-12-2006 19:50:56 // 15331
prooF_7516-12-2006 18:59:37 // 15330
Be is foglak/fogunk!:)) Vigyázz mert a TS-ekkel már szervezkedünk ellened!:) Valamelyikünknek csak sikerül majd...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?