Forum >> 75-90

prooF_7530-11-2006 01:19:15 // 15178
Az enyémet védőgázos hegesztéssel csinálták, bővebb infót nem tudok. De én is a homlokomra csaptam, mert fangio meg asszem 3-ért adta volna az övét, igaz arról nem tudni hogy volt-e törve vagy milyen. De amúgy az enyém melegen már egész türhető, alig fúj ki csak hidegen gáz. És szerintem ha a leömlő utáni kipuff-szakaszt rendbe hoznánk, akkor még jobb lenne. Ugyanis az úgy össze van lapítva, hogy alig megy át rajta a levegő. Egyébként azt nem nézted hogy az a darab csereszabatos-e az 1.6-oséval? Mert akkor nyomban átdobnám rá azt..
Zsót29-11-2006 23:06:47 // 15177
Úgy van! Majd megnézem melyik a kehes,de Proof mondá 1-4.:) Nem tudom melyik az a Nord(melyik az?????)...Csak az tudom,hogy már az 1.6-osé sem illik rá,mert az dőlésben kapcsolódik a fejhez.A TS-é pedig függőlegesen-90fokban.
Zsót29-11-2006 22:55:38 // 15176
Hidd el nekem,borzasztóan!:)) Azaz! Nekem ki se akarják heggeszteni.Aszondik az okosok,hogy nemtom milyen komplikált nevű edzési folyamatokkal meg kell a heggesztést edzeni:),mert annélkül pikk-pakk újból eltörik a cuccos.Az a zizés folyamat,meg nagyon sok léé-kb mintha vennék vatta újat.(amit nem lehet,szóval képzelheted:DD) Szerintem vedd meg töle,ha neked is az ereszt,mert kell7 még...ha nem kell7,majd kell7 nekem;))
Zsót29-11-2006 22:49:00 // 15175
Szerintem 1forma a 2őé. Csak az a lényeg,hogy jó bazi vastag legyen,mert az 1.6-os rugói olyan lágyak,hogy néha-néha horzsolta a váltó az aszfaltot. No meg az se lenne baj,ha nem rozsdából lenne:) Ha ez mind stimmt,akkor 1 közös talin igényt tartanék rájuk. Köcce!;)
Rumi29-11-2006 21:35:30 // 15174
láttunk is téged. csak nem volt rajtad semmilyen Amorés ismertető. jól mentél. de az nem diesel 90es volt ugye?
Inner Circle29-11-2006 20:51:42 // 15173
"Kipufogó torok,ami a fejből jön és 1esít 2 puffot 1é(TS-re)????? " Ebből van 1-4 és 2-3 henger, ugye? Nekem régi Nord motorhoz valók vannak, ha azonosak a TS-sel, akkor megkaphatod (majd utánuk nézek, már rég nem érdeklődtem irántuk, de valahol a pincében kell lenniük).
prooF_7528-11-2006 23:53:10 // 15172
Majd meglátjuk hogy néz ki:) A kipuff leömlö kéne neked ugye? Az ezüstön is az volt eltörve, 5000ft-ért hegesztették meg, de még így sem teljesen sík, kicsit kifúj. Viszont Fangio kollégát kérdeztem korábban, neki van elvileg az 1-4 hengerhez való leömlője eladó.
Pec28-11-2006 23:36:06 // 15171
Nekem van dízelből rugóm. de az 90-esből származik!
Zsót28-11-2006 23:16:18 // 15170
Piros dedion???? Nem vagyok normális... De már késő.. Van valakinek 2 db erős(TS,V6,dízel) hátsó rugója???Kipufogó torok,ami a fejből jön és 1esít 2 puffot 1é(TS-re)????? -1ik sem sürgős,majd alkalomadtán kéne.
kando.28-11-2006 10:54:34 // 15169
Ez az oldal :)) Alfa Amore
Pec28-11-2006 10:53:08 // 15168
mi az a AA?
Pec27-11-2006 21:27:16 // 15167
jaja! Egy Seat-os csunyán rátekeredett a fára! A srác be is szorult! Remélem nem lett komoly bajuk! Mi a baleset után nemsokkal mentünk el!
Gábor(figi75)27-11-2006 20:37:28 // 15166
Dobtam 1 mailt,légyszives így eljárni!:-))
Gábor(figi75)27-11-2006 19:40:25 // 15165
Jólvan mentor,akkor siess vele,nehogy miattunk késsen az "új" AA!:-) Most akkor mit hajtassz,164 büntetőt? :-)))))
Robi27-11-2006 17:46:46 // 15164
Oks, rajta vagyok a projekten. A motort még nem szedtem szét. Jobb így egyben tárolni, legalább nem tűnik el belőle semmi. :)
Robi27-11-2006 17:45:46 // 15163
Pedig ott volt Áki is a 164-gyel. Viszonylag kevés ideig maradtunk, mert nem lehetett gyorsulni a sok tűzoltó és mentő autótól...
Pec27-11-2006 11:13:41 // 15162
Este gyorsuláson voltál kint a hajógyárin? Én is kint voltam, de nem láttalak!
Gábor(figi75)26-11-2006 07:55:02 // 15161
Hmm,sörözésre sajna elég messze esek tölled!:-( Nah,ment a cikk,hama-hama egészícsd ki,és küld el!:-) Az"új" dizelt szétcsontoztad már? :-O
Robi25-11-2006 18:51:54 // 15160
Nem hanyagolok én senkit, csak kicsit sűrű az életem. :) De pl tegnap voltam amores arcokkal hajógyárin. Bezzeg te nem voltál. :DDD Az irományodat küldd át, ha gondolod, és kiegészítem, ha valami még eszembe jut. Meg jól belepofázok. :)
Robi25-11-2006 18:49:30 // 15159
Hülye. Az összes V6 és az összes dízel nehezebb. A sor4-ek meg könnyebbek. Most már ezt is tudod. :P
Wickey25-11-2006 12:30:24 // 15158
a guminak már az első elindulásnál többet árt, ha véletlenül hátulra kerül. Amúgy meg igaz. A guminak se használ ha álló helyzetben kormányt tekergetsz.
Wickey25-11-2006 12:28:15 // 15157
"Csak a nehezebb V6-osokba meg dízelekbe érdemes szervót tenni..." milyen a könnyebb V6os? :)
Inner Circle25-11-2006 09:25:52 // 15156
Szívesen ellentmondanék, de kénytelen vagyok egyetérteni :D Azért együtt lehet élni vele. Menet közben alig van különbség, álló helyzetben meg ne tekergesd a kormányt. Átgondoltan kell parkolni :D asszem a szervómentes V6-időszakban szoktam rá arra, hogy parkolásnál az ide-oda tolatgatásnál - kormánytekerésnél - előremenésnél - kormánytekerésnél stb. az utolsó 30 centinyi előrehaladás közben tekergessem a kormányt a másik végletbe, mert ez kb. egytized erőfeszítés volt a teljesen álló autó kormánytekeréséhez képest. (Tán a gumiknak se árt.) Vagy már a Samarával így csináltam?...
Zsót24-11-2006 22:08:42 // 15155
Izé,ecet...Mondom kiengedem a vérit-kiengedem belőle a zolajat.Zárt rendszerbe persze hogy nehéz ide-oda tuszkolni az olajat a szelepek,meg mifenék közt!De ha megbontom,akkor csak a levegőt fúdossa erre-arra,azt meg elbirom;D Nemtom,nekem a 185-ös gumit betonon állóhelyzetbe tekergetni nem könnyű.Mondjuk nem is nehéz,de hát örexünk,kényelmesedünk...:))
Gábor(figi75)24-11-2006 20:36:09 // 15154
Te figyelj má ide édesapa!:-) Neked jött körlevél az "új" AA ügyében? :-O És ha igen,írtál valami cikket a tipusról,mert én kaptam és írtam is,csak nemtom te hogyan álsz a dologgal,meg az enyémet elküldeném neked ha érdekel és korrigálnád,vagy hadjam a francba és te megíod,vagy mittom én!:-)))) Jah,és remélem nem a sűrű magomlésed miatt hanyagolsz minket? :-)
Peta24-11-2006 19:48:36 // 15153
Mindenkinek köszönöm szépen. az 155-öm nevében is.
Robi24-11-2006 19:29:38 // 15152
Azt csak hiszed. A szervós, ha nem működik, akkor olyan, hogy a bokádat összefosod, mire megmozdítod a kormányt. A szervomentes pedig mindig olyan, mint a vaj. Csak a nehezebb V6-osokba meg dízelekbe érdemes szervót tenni, a sor4-esek szervo nélkül is könnyen tekergethetők.
Zsót24-11-2006 18:19:18 // 15151
Nem adok,Lujicsi nem tehet róla...;) Háát mondjuk úgy,hogy így több alkatrész van hozzá.Akkora kocám van az ilyen dolgokkal:))) Mindjárt sírok!:D
Zsót24-11-2006 18:15:42 // 15150
Na,a kardánosdi tisztázódot.:) A kormányművet meg átrakom,ha kibírt 200ezret,akkor kis szerencsével kibír még ennyit:DD Ha nem,akkor meg kitaláltam az okos fejemmel hogy gyönyörűen kiengedem a renszerből a vérit,és akkor pontossan olyan mintha szervótlan lenne:)) -no,milyen okos vagyok!!:DD
Gábor(figi75)24-11-2006 14:27:06 // 15149
Aha,akkor ezt frankón tudjuk!:-) Azért benézhetnél gyakrabban is!:-O Jah,és kiegészíteném azzal,hogy a 75-ből nem volt 2.5 dizel,csak 2.4!:-)
Pec23-11-2006 22:44:01 // 15148
Ő jött ki érte! Elvitték a fél autót, némi szenvedés árán. Persze hogy átmegy, ahova Én viszem ott még egy defektes rollert is áthúznak. Egyébként még mindíg nem kaptam meg a fotókat.
Hari23-11-2006 21:47:24 // 15147
Szeva 75-ös fanok! ....Olvasgatom a hadikkal kapcsolatos szösszeneteiteket. Ha magengeditek kiigazítanám egy kicsit. Kis hardit használt GYÁRILAG : - Gulietta 1,6; 1,8; 2,0; benzines; Gulietta 2,0 TD - Alfetta 1,6; 1,8; 2,0; bezines; Alfetta 2,0TD - 75 1,6;1,8; 2,0; benzines porlasztós; 75 2,0 TD - 75 1,6; 1,8; benzines injektoros - 75 2,0 TS - 90 1,8; 2,0;benzines porlasztós,injektoros Nagy hardit használt GYÁRILAG : - 75 1,8 Turbó benzines; 75 2,5 TD - 75 2,5 V6; 3,0 V6 Milánó,Amerika - 90 2,0 V6; 2,5 V6; 90 2,5 TD Tehát nagy hardik csak ezekben a modellekben voltak megtalálhatok (GYÁRILAG). Üdv nektek
Gábor(figi75)23-11-2006 20:59:41 // 15146
Ok,előre is köszönöm!:-) És hogyan állnak a lökösök meg a tobbi projekt,a papirok rendeződtek? :-O
Gábor(figi75)23-11-2006 20:56:43 // 15145
Nah,szeva!:-) Még a multkori képekkel lógsz nekem erősen,nemdebár??? :-) Jah,gondoltam már kész a vasad,de akkor majd csak!:-( Csak nem HF-esen műszakiztatod,ilyen magabiztos vagy,vagy a vas ennyire magabiztos állban van? :-O Amúgy leszállítottad Robinak a munkadijjat már? :-O
Pec23-11-2006 20:48:36 // 15144
Bezony!!! Hétvégén az Én meghibásodott ketyerém kerül az akna fölé, hogy Robi kezelésbe vegye. Ezúton is üzenném Robinak hogy csak Szombat reggel tudom vinni, mert csak holnap késő este kapom vissza a vizsgáról!
prooF_7523-11-2006 20:38:23 // 15143
Ok, én azóta nem használtam azt a kardánt, úgyhogy valszeg ua. olyan állapotban van. Csak szerintem ha felrakod akkor előtte súlyoztasd ki a másik taggal együtt.
Gábor(figi75)23-11-2006 12:29:49 // 15142
Aha,akkor adj neki helyettem is 1 fülest a kardánom miatt!:-) Ha ha azt vesszük,te még így jobban jártál van tartalék cumód hozzá!:-)
Gábor(figi75)23-11-2006 12:24:34 // 15141
Arra szeretnélek megkérni,mint azt már beszéltük,hogy próba jelleggel felteném a komplett első tagot úgy ahogy az van,és ahogyan még én utoljára láttam!:-O Ha nem lessz jó akkor nem az a baja,aminek nagy esélye van sajna!:-( Ezt akkor játszuk meg,ha megyek Robihoz,HF-et felrakani,amit megigért nekem ugyebár,és egyben azt is megnézzük,hogy mikor azt még nemtom,most időm nincs sajna,meg szerintem Robinak sem,mivel felújjítási projektben van az"új" 90 vassal!
prooF_7523-11-2006 00:52:17 // 15140
Ez tényleg nagyon érdekes dolog, mivel a kishardyhoz külön kardán meg külön lendkerék kell, úgyhogy nem hiszem hogy csak úgy "aftermarket"-ben átalakították... Én meg teljesen alapvetőnek vettem hogy nagyhardys, mert még a karbis 2.0 is az. Viszont ezek után kételyekbe estem hogy az enyém is lehet h kishardys:S majd megnézem holnap. A kormányművet meg szerintem jobb ha nem rakod át, mert eddig nagyon sokan szívtak már a szervóssal, úgyhogy ha beadná a kulcsot akkor megint lehet cserélgetni. És állítólag jobb filing a nem szervós:)) Figi, egyébként nálam még itt van az 1.6-os kardánja, ha esetleg érdekel.
Zsót22-11-2006 22:11:00 // 15139
Széét rugom azt a Lujidzsit!!! Hát hogy képzelte,hogy pont ebből spórolja ki!!??!! Agyon ütöm,csak találjam meg!:)) Köpve-nyelősen,nyögve-szaróssan.:D A ts-ben már csak a kormánymű van amit ki kell menteni,többi szét lett dzsadzsálva. A fűnyírósról eddig a fej lett leszéve,meg 1-2 apróság,abba hétvégén lendülök bele rendesen,de már holnap elkezdem. Szóval lassan haladok,de hát egyedül csinálom,ráadásul csak estefelé engednek fel az aknára...
Gábor(figi75)22-11-2006 20:53:39 // 15138
Kicsi!:-O Akkor téged jól átbaxtak haver! DD.. :-)) Csodálkozom,mivel vagy átmenetilek ezt tették bele Luiggi-ék,mert nem volt más raktáron,vagy 2 féle kivitel volt!:-O Nah,hogy alakul a projek? :-)
Zsót21-11-2006 20:54:04 // 15137
Már nem él. Kiderült,hogy a TS is kishardys...pedig meg voltam róla győződve,hogy nagy van benne...de tévedtem..:/
TSABA21-11-2006 07:02:35 // 15136
Lassan de biztosan betöritek egymást.:-)))
ALFA75td21-11-2006 05:54:55 // 15135
Szisztok a vassal rendeztünk egy Bp-Sárospatak-Bp turát nagyon ott volt a gép és végre az utastéri szauna is jól müködött
prooF_7521-11-2006 00:19:55 // 15134
Másoknak elég rossz tapasztalatuk volt az adagoló felújítással. Állítólag érdemes inkább bontottat venni.
Gábor(figi75)20-11-2006 22:41:49 // 15133
Nos gyerekek,nemtom miven ezzel a vassal,de komolyan mondom szerintem érez valamit,a végét? :-O Elkezdett őrületesen húzni,megy mint a barom,a fogtöméseim már kihullottak!:-) És a legnagyobb csodálatomra jól indul hidegen,nem prudukál semmi hibát,már 2 hete belesem néztem a mototrérbe!:-O Ez a vihar előtti csend lehet,azért remélem nem,mert igencsak zokon venném tölle!:-)))) Szóval elégedett vagyok!:-) Mr-Mr: az ajánlatod meddig él?
TSABA19-11-2006 22:39:27 // 15132
Egy hülye kérdés: NORMÁLIS adagoló-tömités készletet hol lehet beszerezni?Amit nekem hoztak az egy fos.A dúsitókamra o-gyürü elengedett,szétkaptam,olyan kemény volt mint a kő.Ez tök normális lenne 13-14 év után,de nem 7 hónap alatt:-(((((
TSABA19-11-2006 22:35:36 // 15131
Ahogy ismerem Figit akkor beszerez egy kompresszort.Ha rajta múlik jövőre az Enterprise-ról ismert térhajtóművet hegeszti föl a vasra:-)))
Wickey19-11-2006 13:17:35 // 15130
az egy dolog. Elvált az automata, még ez az ősi fos is 5500 előtt ha nem padlózza folyamatosan. (Mondjuk Figi folyton padlózik, szóval már itt megbukott az elmélet.) Nade amíg egy V6-ot nem basz földhöz az, hogy a váltó 3000-ról 1100-ra leejti a fordulatot, addig egy dízel igencsak megköszöni. Lehet kűzdeni mire újra megjön a turbónyomás.
Robi19-11-2006 12:33:20 // 15129
Aha... Szerintem nem váltana az a turbólyukba. Inkább az lenne a probléma, hogy a V6 csont nélkül kiforog 5500-at. Ez a dízelnek talán egy picit sok lenne. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.