Forum >> 75-90

kando.19-12-2006 21:30:36 // 15429
Na igen, tényleg, így már érthetőbb nekem.. (mindig elfelejtem, hogy nem csak a gtv-nél van így az akksi). Valószínű, a váltó visszahelyezésénél vagy a kábel fűzésénél kicsit elnagyolták a dolgot. Meg lehet, hogy valami bika akksi volt, ami bírta, vagy nem volt direkt rövidzár..
Robi19-12-2006 21:28:47 // 15428
Na ja. A 164-ben hátul van az akksi, és igen komoly kábel vezet előre az önindítóhoz és a generátorhoz. Ha az letestel, akkor van meleg rendesen, hacsak nem robban fel előtte az akksi. :)
kando.19-12-2006 21:18:30 // 15427
De proof azért kint akar venni, mert legalább akkor abban a hitben van, hogy kint nem (annyira) kókányolták meg/össze őket, mint némelyiket itthon. Persze, ami jó, az itthon is drága, bár a ,,jóról'' sem tudni, milyen is valójában... Egy másik srác (itt nem tag) felújított szintén legalább 1 éven át egy 164 Q4-et, az is pár hete égett le, a próbaút során. A váltónál kezdett füstölni, mire berohatn a közeli kocsmába egy kis vízért, de mire kiért, már mindegy volt... Igaz, ezt ők szerelték, s gyanítható, hogy valami combosabb kábel szigetelése sérült meg és okozta a tüzet...
prooF_7519-12-2006 21:15:39 // 15426
Igen-igen hollandiában meg belgiumban már nagyon becsülik, de pl németország, ausztria, olaszország, franciaország sok tartalékot rejt még. Pl itt van ez az 1.8T America. Meg nem is azt mondom hogy legyen tipp-topp állapotban, csak legyen hiánytalan és ne legyen gányolva..
Gábor(figi75)19-12-2006 20:59:28 // 15425
Teljes reális,most ért abba a stádiumba a tipus,hogy felfelé fog menni az ára!:-)
Rumi19-12-2006 20:44:24 // 15423
az nem marhaság volt, szerencsétlen véletlenek véletlenszerű egybeesése :p
Gábor(figi75)19-12-2006 20:40:46 // 15422
Hmm,pontosan ez a 6-odik vasam ami hátsókerekes,és némi-nemű tapasztalat van etéren,leszámítva,hogy a munkaeszközeim 90%-is az!:-)))) Igaz nem a jelenlegi a legerősebb,hanem a 131 Fiat a maga 130LE-vel,de ez viszont szebb és jobb!:-))) Tehát vigyázzatok,kilkincsel előre fel! DD.. :-)))
tt (tt Alfa team)19-12-2006 20:24:28 // 15421
Azért nem is kell külföldre menni, nemrég volt fent használtaztón egy 75TD, gyári, karcmentes állapotban, 720k-ért!
GRoman19-12-2006 20:15:59 // 15420
Akkor jó lesz, ha sietsz, mert külföldön 5-9000€-t is elkérnek egy szebb 75-ért... (Konkrétan Hollandiában gondoltam, hogy hozok az enyémhez egyet alkatrésznek óccsóért, rákerestem, aztán néztem nagyot... (Mondjuk szürkének szürke volt.) Ott már elért a megbecsült hobbyautó státuszba, már az is megfordult a fejemben, hogy oda adom el az enyémet...)
Fangio19-12-2006 20:07:01 // 15419
Nekem volt annó egy Sudom, ma van egy 156-osom de az biztos hogy a leg Alfáb Alfám egy 75-ös volt. Vigyázzatok ezekre az AUTÓKra.
prooF_7519-12-2006 19:31:16 // 15418
Nos ez most engem is kicst megrendített, és ha igaz az hogy a gányolt vezetékek miatt gyulladt ki az autó, akkor azt hiszem ez egy elég jó intő példa arra hogy nem érdemes semmilyen gányolást hagyni a vasakban.. főleg nem az elektromos rendszerben. Hihetetlen hogy egyes "szerelők" milyen felelőtlenek tudnak lenni ilyen téren.. már ha ezt szerelő csinálta még az előző tulajnál benne... Lehet hogy soha nem okoz gondot egy kis szigszalagozás itt meg ott, de mint látjuk az ördög nem alszik, úgyhogy biztosra kell menni. Igaz ez csak egy példány volt a 386773 db közül, de tényleg egyre kevesebb 75-ös lesz az utakon. Én már elterveztem hogy ha lesz egy kis dugi pénzem,akkor veszek külföldről egy alig használt vagy kitűnő állapotú, gányolást nem látott 75-öst, berakom egy fűtött garázsba, max hetente 1x beindítom egy kicsit és megőrzőm egy jó 10 évig, aztán mehet veteránminősítésre és a többszörösét fogja érni mint amiért megvettem:)
Robi19-12-2006 18:16:26 // 15417
Te beszélsz, te traktorvadász? :P Azért messze te dicsekedhetsz a legnagyobb marhasággal, amit ember a Föld színén elkövetett. :P
Rumi19-12-2006 17:58:46 // 15416
ime Figi a józanságra intő bölcs tanitómester :pp :DDDDDD
Gábor(figi75)19-12-2006 16:55:52 // 15415
Húúúúúúúú tényleg,most nagyon elvagyok szomorodva,mert NaTo kartársat személyesen ismerem és nagyon nagy tisztelet iránta,tudom mennyi munka volt benne,és mennyire várta már,hogy legyen és készlegyen neki a 75 vasa,ami mellesleg nagyon szép turbó volt! Az viszont,hogy senki nem ált meg neki segíten ez felháborít,ilyen közömbösek az emberek!:-( Remélem mihamarabb lessz valami megoldás,és ha mással nem alkatrésszel itt biztosan segítenek a kartársak! tt: Sajnálom,hogy pórul jártál,mivel nagyon szép vasat csuktál meg,és önhibádból!:-( Viszont azt látom,hogy mglehetne még csinálni,kis munkával! Pap Laci kartárs épp most készült el a vassal ami kisértetiesen hasonloképp nézett ki,biztosan segít neked abban,hogyan lehet szépen kihúzatni! Sok sikert a projekthez,és remélem nem a kukában végzi!!! Mindenki kérek arra,a csúszós útra való tekintettel,vigyázzatok a vasakra,minden évben 1-2 75 elhalálozik ilyen okokból,ezt tapasztalom!:-( Én is ütöm-vágom,de ha kevés a tapasztalat inkább óvatosan!!!
Zsót19-12-2006 15:30:18 // 15414
Kedvem lenne valakit megverni! Csak nemtom kit...
Zsót19-12-2006 15:27:58 // 15413
Kössze!:) Már szombat óta azt csinálom!:))) :-O~~ :D
atika19-12-2006 15:02:07 // 15412
Tényleg nézzétek meg hogy ért véget egy 75-ös élete!
kando.19-12-2006 13:15:07 // 15411
Olvastam, ill. tegnap Frescho is mondta nekem.. Akkor kapcsoltam, hogy az a 75 lesz, amit Csicsi írt be ide is, meg a főoldalra is... :(
prooF_7519-12-2006 13:12:05 // 15410
Ne idegeljünk már ilyenkor is mikor ilyen sorscsapások sújtják az Alfa-társadalmat (azon belül is a 75-ösöket)! A hétvégén két ritkaszép vas ment gallyra (NaTo turboja meg tt Americája ha vki nem tudná).. Nézzetek be a Balesetek topicba!
Gábor(figi75)19-12-2006 09:47:31 // 15409
Nah,Amerika-Miláno,Miláno-America,b@szátokmeg nekem tök mind1,csak dobjátok hozzám!:-)))) Titkok,és titkosított infók,milyen rejtélyes ügy ez,olyan izgi! DD.. :-))
Wickey19-12-2006 01:36:02 // 15408
Boldog szülinapot he. Aszt' nyomás józanodni má' :)
Zsót18-12-2006 23:38:39 // 15407
No ne gyerekeskedjetek itt!!! mán! mimán!! nomán!!! (Te se Robi!!!) (de Te se IC!!!) Béke,szeretet,lelki nyugalom...aafa:)
Inner Circle18-12-2006 21:51:09 // 15406
Téma lezárva.
Zsót18-12-2006 21:25:50 // 15405
No mivan,már esélyegyenlőség nevében kereket sem használhatok???:D:PP
Robi18-12-2006 21:20:33 // 15404
Innen letölthetitek az adagoló leírást: http://www.4shared.com/file/7590689/61abc75/Bosch_VE.html Kb az oldal közepén van egy olyan, hogy download file, meg click here.
Robi18-12-2006 20:58:31 // 15403
"Az meg hogy én mivel "büszkélkedek", és mi az, amit valakinek elmondok, nem teljesen ugyanaz..." Ez csak rizsa. Mondtad, hogy titok, vagy sem?
Robi18-12-2006 20:57:15 // 15402
Az egy dolog. De 500 köbcentivel, és egy rakat lóerővel meg Nm-rel kevesebb. Valahogy a Milano-k soha nem mozgattak annyira.
Inner Circle18-12-2006 20:43:19 // 15401
Nem volt az feltétlenül rosszabb, mint az America. Az meg hogy én mivel "büszkélkedek", és mi az, amit valakinek elmondok, nem teljesen ugyanaz... OK, nem tudtam hogy te ilyen vagy; nincs harag, de mostantól tudom.
Robi18-12-2006 20:32:08 // 15400
"Más kérdés hogy neked nem kellett, arról viszont én már nem tehetek..." Emléxem. Köszöntem is az infot. De te mondtad, hogy szar. Ezenkívül nem America, hanem Milano. De ne térjünk el a tárgytól, most az America-dról volt szó. "Ja és masszív udvariatlanság más anyagi ügyeit kiteregetni a neten, ezt úgy a jövőre nézve mondom, bár magadtól is tudhatnád..." Már ne haragudj, de te büszkélkedtél el vele, hogy mennyiért vetted. Legközelebb inkább azt mondd, hogy hétpecsétes titok. Tudod, én nem vagyok elég paranoid, hogy átérezzem a problémádat. Én még a rendszámaimat se maszkolom el... :P
Robi18-12-2006 20:25:45 // 15399
Ez sajnos nem ilyen egyszerű. Már átkerültem a villany-műhelybe. A dízeles tanár nagy fasz, nem szeretnék tőle szívességet kérni. De neked is szívesen elküldöm a leírást, és ha gondolod, segítek megcsinálni az adagolódat.
Robi18-12-2006 20:23:14 // 15398
Beszkenneltem, összepakoltam egy .zip-be, 11 mega. Tudsz ekkora emailt fogadni?
atika18-12-2006 19:07:54 // 15397
Ciao Robi! Ha nem vagy irigy a tudományodra azt a 14 oldalas leírást elküldhetnéd nekem!Nagyon örülnék mert ez a téma nagyon érdekel!
Gábor(figi75)18-12-2006 15:36:24 // 15396
Hmm,lassan befejezhetnéd a b@szogatást,már más is megpróbálta és bele halt,ezt neked nem ajánlanám! DD.. :-)) Majd ha elötted leszek 402 m-en,szagolhatod addig vedd meg a sütödében!:-)
Inner Circle18-12-2006 13:41:51 // 15395
Te Robi, az egy dolog, hogy te örökké részeg vagy, de mostanában ez már a beszédeden is meglátszik ((c) Fülig Jimmy). Persze hogy tudtam hogy 75V6-ot akarsz venni, épp ezért szóltam hogy van eladó, sőt ahhoz a "Neked ugyan nem"-hez még fényképet is csatoltam, sőt még egyszer el kellett küldenem az egészet, merthogy a géped nem fogadta, sőt még fel is hívtalak és részletesen elmondtam hogy milyen az autó. Más kérdés hogy neked nem kellett, arról viszont én már nem tehetek... Na dereng már, vagy Cavinton, vagy menthetetlen vagy és inkább befekszel az alzheimeresek közé? :P Ja és masszív udvariatlanság más anyagi ügyeit kiteregetni a neten, ezt úgy a jövőre nézve mondom, bár magadtól is tudhatnád...
TSABA18-12-2006 00:11:00 // 15393
Tesó!Akkor az lenne a zsir ha bedobozolva föladnám néked a cumót és te szakműhelyben beszabályoz+meggyógyit+megmond mibe fáj.Egy Alfásban jobban megbizom:-)))
Robi18-12-2006 00:09:40 // 15392
Na mentem aludni, yo8 mindenkinek.
TSABA18-12-2006 00:08:42 // 15391
Igy igaz.Hülye voltam hogy nem az autószerelő szakmát választottam,mert mindig érdekelt a dolog.Csak mint mondottam kis megyémben még nem találtam ilyen embert.Ha nincs más,megy föl a donnor adagoló.Addig kibirja mig ezt meggyógyitják.Remélem.
Robi18-12-2006 00:08:24 // 15390
Akkor lehet például, hogy az előtöltés állító kar tengelye mellett folyik.
Robi18-12-2006 00:06:05 // 15389
Szerintem nem olyan bonyolult. Én egy 14 oldalas leírás alapján értettem meg a működését. Kezembe nyomtak egy VE adagolót a suliban, amit szétszedtem, összeraktam, kikerestem a beállítási adatait mikrofilmen, felraktam a próbapadra, beállítottam, és jó lett. Mint említettem, mindezt egy 14 oldalas leírás alapján. Szóval nem kell tőle berezelni.
TSABA18-12-2006 00:05:50 // 15388
Reggel pontosan megnézem.Ha szemből állsz akkor jobb oldalt lent.De reggel megtudom.
Robi18-12-2006 00:01:41 // 15387
Hol csöpög? Ha az LDA vákuumterébe nyomja fel a gázolajat, akkor azzal állítólag nem lehet mit csinálni. Nehezen hiszem el, de ezt mondta a dízel-tanárom.
Hari17-12-2006 23:59:05 // 15386
...maximálisan egyetértek! Ha jót akarsz magadnak az adagolóhoz (és a turbóhoz) nem nyúlsz, és ne engedj nyúlni amatőröket, fordul olyan szakihoz, aki kimondottan ezzel foglalkozik. /Egyébként NEM úgy kel működnie!
TSABA17-12-2006 23:52:48 // 15385
Bocs azt elfeledtem mondani hogy csöpög!!Kb másodpercenként kettőt.A hőpatron a helyén,és mükszik is,de ettől függetlenül nem ártana beállitani.Gondolom ez adagoló le-föl.Ha ez kell hát ez lesz de lassan ott tartok hogy fogynak a "szakemberek" ez meg még mindig xar!:-(
Robi17-12-2006 23:50:58 // 15384
Nem olyan bonyolultak ezek az adagolók, mint amilyen bonyolultnak látszanak. Inkább azok próbálnak ködösíteni, akik ezzel foglalkoznak, mert így senki nem mer hozzányúlni, ezért inkább "szakemberhez fordulnak". Végülis ha nincs más megoldás, akár próbapad nélkül is be lehet lőni az adagolót, némi kísérletezéssel.
Robi17-12-2006 23:47:29 // 15383
Az adagoló háza üzem közben nyomás alatt van, úgyhogy ha valahol állás közben le tudna levegősödni, ott járó motornál folynia kellene a gázolajnak. Nem lehet, hogy az AC pumpa engedi visszafolyni a gázolajat? Egyébként van az adagoló oldalán egy hőpatron, ami az előtöltést megnöveli, amíg nem elég meleg a hűtőfolyadék. Ahogy melegebb lötty megy át rajta, szépen elkezdi visszaengedni a bowdent. Az működik neked, és jól be is van állítva? Ezenkívül az előtöltés állító kar meg kell tolja a gázkart is, így hideg motornál megemeli picit az alapjáratot is. Ezt sem árt beállítani.
TSABA17-12-2006 23:42:22 // 15382
Tudod én röpcsiszerelőnek tanultam a mocit szétszedem meg összerakom.Leirás volt a hézagokról,tűrésekről de a spec dolgok mint az adagoló,a turbó az szakműhelyt kiván de legalább is próbapadot.
TSABA17-12-2006 23:39:20 // 15381
Enged (lehet hülyeséget irok mivel szakkifejezéseket nem ismerem) a dúsitókamra(van olyan?)Elejti a cuccot,nehezen indul.Ha elkapja minden ok.de addig rá kell tartani a pedálra.Ja és inditás is rátartott gázzal!Aki "csinálta" az az autógányoló azt állitja hogy ez igy jó.Nos ennyit Borsod megye hires autómágusairól.
Robi17-12-2006 23:32:32 // 15380
Én állítólag láttam. Sőt, a suliban már szedtem szét atomjaira és raktam össze Bosch VE adagolókat, mint amilyen a 75-ösökön is van. Miért kérdezed?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.