Forum >> Giulietta

.......................07-02-2016 14:11:47 // 7611
megveszel egy céges QV akit mindenki rúgott?
AdiArsenal07-02-2016 14:06:05 // 7610
Aki hozza nekem az autót most mondta, hogy mivel banki lízinges autó volt a QV-m ausztriában ezért nincs hozzá törzskönyv, de a bank állított ki papirokat erről, a kérdés, hogy így forgalomba helyezhető-e itthon az autó, vagy származás igazolási eljárást kell kezdeményezni?
AdiArsenal07-02-2016 10:57:34 // 7609
Egyik amore tag vette meg
'''''07-02-2016 08:17:23 // 7608
Mi lett az előddel?Megvan még?
AdiArsenal07-02-2016 07:14:51 // 7607
Köszönöm! Csütörtök körül lesznek meg a papírok, rendszám, majd utána teszek fel képeket.
Gegee06-02-2016 22:29:18 // 7606
Szép gép! :) Gratula! Több fotó is lehetne! :)
G-MANN🍀06-02-2016 10:00:33 // 7605
Szép az új QV:-) Gratulálok! :-)
AdiArsenal06-02-2016 07:10:30 // 7604
Ez már nem néz ki jól.
Piritu - 1.000.00005-02-2016 18:19:31 // 7603
Hát errefelé nem nagyon érne ki ép felnivel a utcából :-(
.......................05-02-2016 16:56:05 // 7601

20zoll Guliettán ,a 8C első felnieivel
G-MANN🍀02-02-2016 22:55:40 // 7600
235 LE 173KW:-) 59685,- Ft én ennyit fizettem :-)
.......................02-02-2016 19:43:20 // 7598
a kalkulátorok rosszak ,régen volt 170 lóerő felett luxusadó
de megszűnt

az érvényes :
http://www.biztoshely.hu/gepjarmuado-torveny-es-a-merteke.html#
.......................02-02-2016 19:41:41 // 7597
a jármű gyártási évében, illetve az azt követő három évben 345 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 4.-7. évben 300 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 8.-11. évben 230 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 12.-15. évben 185 forint kilowattonként;
a gyártási évet követő 16. évet követően 140 forint kilowattonként;


szerintem 60030Ft lesz
AdiArsenal02-02-2016 17:44:28 // 7596
Teljesítményadónál még van olyan, hogy bizonyos kw felett duplázzák a fizetendő összeget? Mert a 235 lóerős QV-ra az egyik kalkulátor 60ezret hozott ki a másik meg 120ezret? Melyik számolt jól?
Piritu - 1.000.00002-02-2016 17:25:05 // 7595
klatty az Alfa emblémára
Giuliettát a előre/vissza nyíllal megkeres
"kezelési útmutatókra" kattint
évet és hónapot kiválaszt
"Kezelési és karbantartási útmutató"-t letölt :-))
Zoli7902-02-2016 17:18:53 // 7594
Esetleg valami konkrétabb? Már egy hete ezt keresem !
Zoli7902-02-2016 16:04:58 // 7590
Helo ! Tudna nekem valaki segíteni,hogy honnan tudnák beszerezni valamiféle használati kézikünyvet (magyart) a frissen behozott giuliettámhoz?
Gegee02-02-2016 09:18:21 // 7589
Fogadni mertem volna! :) Viszont örülök neki. ;)
Csöri01-02-2016 21:30:25 // 7588
Utána járok akkor a szoftver frissítésnek.:-)
Jimmi T.01-02-2016 12:04:44 // 7587
Én a D-t autópályán ha egyszer használtam, és akkor sem tudom hogy hogyan kapcsoltam át. (talán 120-ig engedi? leállítás után viszont N-ben van )
Itt főúton használom inkább ( oktató üzemmód nagyarcoknak ) és már a városból kimenet látom a púposkodást ( az "új" alfát mindenki le akarja nyomni ) és akkor GO. Van idő rákészülni.
Egyébként meg van úgy hogy most nyomni fogom másoktól függetlenül, és a megyeszékhelyig (vagy vissza) D -ben tolom.
Imi01-02-2016 10:15:12 // 7586
Nálam ugyan ez a helyzet.
Gegee01-02-2016 09:25:53 // 7585
Ez jó. Én 110 felett nem tudom D-be rakni és újraindítás után sem marad abban. :) Használat közben észrevehették, hogy mi nem szuperál olyan jól és változtattak a progin. Régebbieket meg nem hívták vissza, mert végül is ez nem akkora "hiba", csak nem veszik észre alapon. :) Nem számoltak pár magyar legénnyel. :)
István00201-02-2016 07:14:41 // 7584
Mint azt is, hogy van akiknek tizedes pontossággal írja a képernyőre (radionav) a hőmérsékletet, nekem meg kerekít.
Csöri31-01-2016 22:14:53 // 7583
Majd a Giu talin összeszedjük a problémás részeket.:-)
Piritu - 1.000.00031-01-2016 22:02:16 // 7582
Akkor csak van valami program ügyben, mert a tiéd még régi műszerfalas. A változás nem a facelifttel jött.
G-MANN🍀31-01-2016 20:51:35 // 7581
És még el is írtam :-)
Jimmi T.31-01-2016 20:42:34 // 7579
igen. utállak !
G-MANN🍀31-01-2016 20:10:06 // 7578
Lehet, hogy utálni fogtok, de nálam simán be lehet tenni D-be akár 130-140-nél is. Es leállítás után is abban marad, ha igy állítottam le. Pályán pont ezért szeretem :) imádom ezt a dögöt :)
Piritu - 1.000.00031-01-2016 19:08:16 // 7577
Nekem csak a kapcsoló gombon világító LED jelzi, hogy ki van kapcsolva a start/stop, a műszerfalon semmi :-)
Furcsa, hogy ez itt a topikban még nem tette szóvá senki senki...
Nem lehet valami software update a kocsihoz?

Mondjuk én a fűtéssel vagyok haragban. Fázik a lábam. Már végigtúrtam a MES-t, hogy nincs-e valami resetelési lehetősége (hátha segít), de nincs.
Csöri31-01-2016 19:00:51 // 7576
Minden megszokás kérdése, most már automatikusan kapcsolom ki a start-stop funkciót ahogy beértem a városba. Ha ki van kapcsolva viszont zavar, hogy a középső kijelzőn folyamatosan mutatja sárgán, mintha hibás lenne. Így városon kívül visszakapcsolom.:-)
Ez a dynamic mód viszont így hülyeség. Ha 140-nél van kedvem átkapcsolni nem hagyja, vissza kell lassítani 110-re. Ez mondjuk csak akkor ultra gáz ha a hátsó lökhárítón lóg egy Seat Leon FR.
Piritu - 1.000.00031-01-2016 17:41:14 // 7575
Akkor ezt is kifaceliftezték, mert nekem 150-nél is hagyta :-))
Jimmi T.31-01-2016 17:38:13 // 7574
"R" mint "raketti " ? :-)
Golyszi31-01-2016 17:22:35 // 7573
Azért én a "R" sem kapcsolnék...
Na jó ez csunya vicc volt. Bocs.
Golyszi31-01-2016 17:21:27 // 7572
Mivel járhat ez a dolog?
Igy még nem jártam....
Gegee31-01-2016 17:18:13 // 7571
Ez pontosan így van. :) Minden kapcsolható 100 felett, csak a dynamic nem. :)
Csöri31-01-2016 16:28:11 // 7570
Tegnap próbált dynamic-ba állítani a vasat, de nem sikerült. 130-al mehettem, utólag olvastam a használatiba, hogy 110 felett nem lehet ezt a funkciót kapcsolni. N-ből A-ba viszont simán megy. Erre vajon mi lehet a magyarázat? Pont kellett volna egy kis kakaó, így inkább lehúzódtam.😀
Csöri31-01-2016 16:25:10 // 7569
A vezérlés hibája tud ilyet okozni, le kell ellenőrizni.
Golyszi31-01-2016 07:44:30 // 7568
Gyujtáskimaradással indult, majd átlépett turbonyomás hibára.
Ugytünik nincs elég kipufgáz hogy felépüljön a nyomás.
Benzin nyomás, Gyerták, injektorok, gyujtás, kompreszio rendben.
Már csak erre tudok gondolni, hogy elment a vezérlés magasabb fordulaton nem vált, ez okozza a gondokat.
Mit gondolsz?
Csöri30-01-2016 21:15:50 // 7567
Mire gondolsz?
Golyszi30-01-2016 15:08:25 // 7566
Hali. 1.4T-Jet vezérlés gondja volt már valakinek?
Piritu - 1.000.00025-01-2016 21:29:34 // 7565
Akkor ez ilyen. Csak furcsa...
Mondjuk az automatát átállítva mindenhováfújós üzemmódba, még mínusz 10 fokban is jó időt lehet csinálni. :-)
Balázs156SW25-01-2016 12:52:48 // 7564
Vastag zokni.....
Igi33325-01-2016 10:53:30 // 7563
Ugyanez van nálam is, alul mintha nem fújna semmit, felül meg süvít:)
Piritu - 1.000.00024-01-2016 11:31:01 // 7562
Nekem csak az a furcsa, hogy alul alig jön a levegő, ugyanakkor felül a szélvédő alatti keskeny résben meg süvítve tör elő. Olyan, mintha alul túl kicsi lenne a keresztmetszet. Elvileg a hátsó lábtérbe is kellene fújnia, ott nem is érzem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.