Forum >> Giulietta
Jimmi T.30-12-2015 10:28:41 // 7411
hány éve használt, hányszor átszerelt, hányszor padkázott ?
Deka30-12-2015 09:42:09 // 7410
Egészen pontosan Vredestein Wintrac Xtreme
Deka30-12-2015 08:27:25 // 7409
Vredestein
Piritu - 1.000.00029-12-2015 21:46:28 // 7408
Milyen gumi volt?
Deka29-12-2015 21:39:52 // 7407
Megoldódott a gumiabroncs problémám. A bal hátsó gumiabroncs ki volt "öblösödve". Végre megszűnt a rettenetes zaj.
Piritu - 1.000.00029-12-2015 12:29:46 // 7406
Felszáradt az út, így csináltam egy "Launch Control" tesztet. Tényleg 8 mp-en belül van 100-on :-)
Piritu - 1.000.00028-12-2015 15:44:47 // 7405
Ellenben az a lámpa- és hátsóablakmosós rendszert nem győzöm itatni ebben az időben. Újra meg kell szokni, hogy legyen legalább 2 liter mindig a kocsiban.
Piritu - 1.000.00028-12-2015 15:40:19 // 7404
Megnéztem, simán elfér. Másik lámpa.
A xenon mellett is ott van felette a "hagyományos" H1 távfény.
Kikapcsolt xenonnál az adja a fénykürtöt. A hátulján van egy csavar, szerintem az lesz az állítója.
A xenon mellett is ott van felette a "hagyományos" H1 távfény.
Kikapcsolt xenonnál az adja a fénykürtöt. A hátulján van egy csavar, szerintem az lesz az állítója.
SteveOP28-12-2015 10:26:01 // 7403
melyik pöcökkel lehet állitani a tompitott magasságát? nem rég beállittották a szervizbe azóta ha 0án áll akkor is nagyon lefele veret, alig látni vele.
'''''28-12-2015 07:30:12 // 7402
Valahogy biztos beszorították de majd megnézem. :-) Pont a köd miatt láttam én is,milyen szarul van beállítva a refi.
István00228-12-2015 06:56:57 // 7401
Többször gondolkodtam az utólagos xenonon, de nem merek hozzányúlni. 46ba simán beraktam, rendőr meg is bűntettet érte. :-( :-)
Piritu - 1.000.00027-12-2015 21:36:10 // 7400
Érdekes lenne látni a lámpát, mert a könyve szerint a tompított H7 a távfény H1. Hogy fér el?
Piritu - 1.000.00027-12-2015 21:33:54 // 7399
Ma többször is sikerült hatalmas ködöt kifogni.
Este nagyon meglepődtem, hogy a xenonnal milyen jól látni ködben. A ködlámpát alig lehet észrevenni mellette. Nagyon bejön :-))
Este nagyon meglepődtem, hogy a xenonnal milyen jól látni ködben. A ködlámpát alig lehet észrevenni mellette. Nagyon bejön :-))
'''''27-12-2015 18:29:48 // 7398
Mienk sima égős de mindig gond volt a világítással.Nagyon gyenge.Most beállították de nem igazán sikerült.
Jimmi T.27-12-2015 18:27:16 // 7397
nincs ilyen tapasztalat. kezdettől fogva jól világít
'''''27-12-2015 17:15:00 // 7396
Szervizben beállították a lámpákat.Tompított rendben is van de a refi X-ben felvilágít az égbe.A refit lehet külön is állítani?
G-MANN🍀26-12-2015 17:00:05 // 7395
Na ez vicces😊 én is ilyen kendőt használok és én is kitámasztásra 😊
Deka26-12-2015 16:59:19 // 7394
Fülelnek folyamatosan és hátul marha hangos. Először az jutott az eszembe,h a 146-osomnál a kerékcsapács miatt volt ilyen a hangja. Na majd megnézetem vmi szakival
Jimmi T.26-12-2015 14:04:24 // 7393
Az egyik barát akinek gumis cége van és bajor sok lóerős offos-án ezt használja, na ő ajánlotta.
Piritu - 1.000.00026-12-2015 13:35:27 // 7392
Nekem most Nokian WR D4 van 17"-ban. Eddig tetszik.
Jimmi T.26-12-2015 13:34:40 // 7391
nincs sehol. én a mikroszálas törlőkendővel támasztom ki a napszemüveg tokot.
Jimmi T.26-12-2015 13:33:22 // 7390
Vredestein Ultrac Cento a jelenlegi nyári gumi. Olasz autóra is fejlesztve.
A következő téli pedig valszeg Nokian lesz .
A következő téli pedig valszeg Nokian lesz .
Piritu - 1.000.00026-12-2015 13:28:28 // 7389
Az ajtózseb alján nektek sincs semmi "bélés"?
Amit belerakok (pl. kulcs) királyul járkál előre-hátra gyorsítás-lassítás közben. Erősen gondolkodom, hogy valamit teszek az aljára.
Amit belerakok (pl. kulcs) királyul járkál előre-hátra gyorsítás-lassítás közben. Erősen gondolkodom, hogy valamit teszek az aljára.
Zoli6726-12-2015 11:24:30 // 7388
Nekem Pirelli a téli és nyári is és mindkettő hangosabb, mint mondjuk a Michelin vagy a Conti... DE a menettulajdonságaik miatt elfogadom ezt a hátrányt.
Olasz autó - Olasz gumi !!
Olasz autó - Olasz gumi !!
Zoli6726-12-2015 11:19:52 // 7387
TCT-t én is úgy használom mint Te. A start/stop mindig kikapcsolva és ha hosszabb idejű várakozás látszik (több mint fél perc) akkor D ből N be rakom.
Olajcsere... amikor 1,5 évesen megvettem akkor minden folyadékot és szűrőt cseréltem, kivéve a TCT vezérlőegységben, mert ahhoz nem mertem hozzányúlni.
Ha valakinek lenne valami rajza, leírása a folyadék cseréjéről, kérem küldje meg.
Szerintem illik cserélni 2- max.3 évente, úgy a hogy a fék és hűtőfolyadékot is ajánlják és én cserélem is.
Olajcsere... amikor 1,5 évesen megvettem akkor minden folyadékot és szűrőt cseréltem, kivéve a TCT vezérlőegységben, mert ahhoz nem mertem hozzányúlni.
Ha valakinek lenne valami rajza, leírása a folyadék cseréjéről, kérem küldje meg.
Szerintem illik cserélni 2- max.3 évente, úgy a hogy a fék és hűtőfolyadékot is ajánlják és én cserélem is.
Jimmi T.26-12-2015 09:10:15 // 7386
Nekem 4 télen át kifejezetten csendesebb volt a 17-es téli Bridgestone mint a nyári 18-as Pirelli P Zero
Deka26-12-2015 08:26:22 // 7385
Elöl Michelin alpin, hátul pedig vredestein m+s
Piritu - 1.000.00025-12-2015 21:08:16 // 7384
Inkább a gumi mintázata lehet a ludas. Milyen gumid van?
Nekem nem tűnt fel, hogy hallani lehetne gumi hangját.
Nekem nem tűnt fel, hogy hallani lehetne gumi hangját.
G-MANN🍀25-12-2015 21:00:21 // 7383
Szerintem ez csak gumi függő. Nekem a 18-as télivel konfortosabb, mint a nyárival, de 100 körül a minta miatt viszont valóban zajosabb. 😊
Deka25-12-2015 20:49:41 // 7382
17"-os téli gumival másnak is elviselhetetlenül hangos az utastér? Nem hiszem,h ennyire rossz lenne a szigetelés....
Jimmi T.25-12-2015 17:45:18 // 7381
ez hófehér színkódos :-)
Piritu - 1.000.00025-12-2015 16:50:49 // 7380
Valahogy a gyári fehér szín jobban tetszik rajta :-)
Jimmi T.25-12-2015 14:12:16 // 7379
Csöri23-12-2015 18:08:59 // 7378
Nincs külön olaj, egyben van a váltóval.
Jimmi T.23-12-2015 17:44:38 // 7377
a kéz hibája. szokni kell.
Piritu - 1.000.00023-12-2015 16:35:09 // 7376
Ott nincs hidraulika olaj a kapcsolgatáshoz?
Csöri23-12-2015 16:29:09 // 7375
Az OFF-os márka DSG váltóiban 60 ezer km után kell a váltóolajat szűrővel együtt cserélni.
Piritu - 1.000.00023-12-2015 16:07:03 // 7374
TCT ügyben lenne egy kérdésem. Megállunk a lámpánál, a start/stop ilyenkor leállítaná az autót. (Nálam az ki van kapcsolva.)
Szóval ilyenkor maradjon D-be, vagy kapcsoljam át N-ne?
Ha hosszabb ideig kell állnom én áthúzom N-be. Indulás előtt meg vissza.
Ha jól értelmezem a működését D-ben állva ki van nyomva a kuplung, a váltó meg sebességben van. N-ben meg üresben van a váltó és nem terheli a kuplungot.
Ki hogy használja?
Szóval ilyenkor maradjon D-be, vagy kapcsoljam át N-ne?
Ha hosszabb ideig kell állnom én áthúzom N-be. Indulás előtt meg vissza.
Ha jól értelmezem a működését D-ben állva ki van nyomva a kuplung, a váltó meg sebességben van. N-ben meg üresben van a váltó és nem terheli a kuplungot.
Ki hogy használja?
'''''23-12-2015 14:35:27 // 7373
Héten megcsinálták a folyamatosan törlő hátsó ablakot gariban.Sajna a műszerfal tetején lévő kesztyűtartó szerkezete is megadta magát.Azt rendelték.Viszont van még egy idegesítő hiba:ha ráhúzom a refit,nagyon sokszor indexel is.Volt már valamelyikőtöknek ilyen hibája?
Piritu - 1.000.00023-12-2015 12:26:44 // 7372
Valamit félreértesz, mert a gyártón kívül senki sem mondta, hogy nem kell a váltóban és a működtető rendszerben hidraulika olajat cserélni. Egyedül a 20e km-t furcsállottuk, mert az még a motorolaj ciklusnál is sűrűbb.
Inkább arra kellene rájönni, hogy hogyan megy tönkre az olaj. (koszosodás, fáradás, oxidáció, vizesedés, esetleg valami vegyi reakció? ). Abból hamarabb lehetne "ciklusidőt" kalkulálni.
Inkább arra kellene rájönni, hogy hogyan megy tönkre az olaj. (koszosodás, fáradás, oxidáció, vizesedés, esetleg valami vegyi reakció? ). Abból hamarabb lehetne "ciklusidőt" kalkulálni.
noobi3222-12-2015 13:35:42 // 7371
Aki nem akarja, ne cserélje, nem kötelezö, nincs sehol elöírva.
Majd 70-100 ezer kilométer után kiderül volt-e értelme spórolni rajta.
Majd 70-100 ezer kilométer után kiderül volt-e értelme spórolni rajta.
Piritu - 1.000.00022-12-2015 09:13:26 // 7370
Edig a motorrol volt szo, azt minositettek istencsaszarnak:-)
.......................22-12-2015 08:31:12 // 7369
A gondolatmenet helyes,lehetne,igen
Csak nemrég ültem az új vitarában ,
Nos az egy baromi drága lom,papír ,swift minőség 5milláért
Olyan igénytelen belteret még a skoda favoritba se tettek
A karosszéria kidolgozásáról süt mindenhol,hogy spróroljunk
Azt le se metem írni hogy a Gulietta ugyanazzal az 1,6 jtdm el olcsóbb
Csak nemrég ültem az új vitarában ,
Nos az egy baromi drága lom,papír ,swift minőség 5milláért
Olyan igénytelen belteret még a skoda favoritba se tettek
A karosszéria kidolgozásáról süt mindenhol,hogy spróroljunk
Azt le se metem írni hogy a Gulietta ugyanazzal az 1,6 jtdm el olcsóbb
Piritu - 1.000.00022-12-2015 07:20:50 // 7368
"Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászá0r lett"
Ha ugyanakkora a viselkedésbeli különbség, mint a 2.0 JTDm esetén a 159-Giulietta párosnál, akkor simán érthető a más megítélés.
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászá0r lett"
Ha ugyanakkora a viselkedésbeli különbség, mint a 2.0 JTDm esetén a 159-Giulietta párosnál, akkor simán érthető a más megítélés.
Deka21-12-2015 19:27:16 // 7367
Köszönöm szépen a segîtséget.
.......................21-12-2015 19:06:19 // 7366
Nos jól lefikázta minden újságíró a mitot
Nem is tudtam eladni amikor akartam
Persze a sok germán verda egy isten,
De akárhogyis nézegettem nincs egy hibátlan germán 4 hengeres diesel blokk amiben ne lennének rossz konstrukciók ,vagy kardinális hibák
Az alfáé meg teljesen redben van
Nos ez sehol sincs kimondva ,pedig illene
A mi autónk is többet érne például
Nem is tudtam eladni amikor akartam
Persze a sok germán verda egy isten,
De akárhogyis nézegettem nincs egy hibátlan germán 4 hengeres diesel blokk amiben ne lennének rossz konstrukciók ,vagy kardinális hibák
Az alfáé meg teljesen redben van
Nos ez sehol sincs kimondva ,pedig illene
A mi autónk is többet érne például
.......................21-12-2015 18:55:30 // 7365
Újságíró,nem ért hozzá,mert csak a firkáláshoz ért
Ahonnan a pénz folyik az lesz a fasza verda
Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászár lett
Nos azért mert a szuzukit kell eladni,mert az tol a zsebecskénkbe kis manit
Ez egy ilyen világ ,manapság a marketingnek nevezett agymosás tömegeket képes befolyásolni
És ebben a németek nagyon jók
(Meg a birka német népüket is hogy megvezette egy bajuszos osztrák,Braunauból)
Ahonnan a pénz folyik az lesz a fasza verda
Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászár lett
Nos azért mert a szuzukit kell eladni,mert az tol a zsebecskénkbe kis manit
Ez egy ilyen világ ,manapság a marketingnek nevezett agymosás tömegeket képes befolyásolni
És ebben a németek nagyon jók
(Meg a birka német népüket is hogy megvezette egy bajuszos osztrák,Braunauból)
Balázs156SW21-12-2015 18:26:15 // 7364
Ma ismét olvastam a nagytudású Autobild tesztjét az 1,6-os Giuliról. és annyira felháborított, hogy írtam az ügyvezetőnek:
Tisztelt Bayer Zsolt Úr!
Nem bírtam ki, hogy mint mérnök, igazságügyi szakértő ne vonjak le véleményt a legutóbbi Autobild által leközölt Alfa Romeo Giulietta 1,6 tesztjének elégtelen színvonalára vonatkozóan. Mivel 45 ekm-t tettem meg ilyen autóval nem igazán értem, hogy a kialakított véleményeket mire alapozták a a cikk írói, és miért állítanak tényként olyanokat, melyek alapján süt, hogy lövésük nincs az autó pozitív és negatív tulajdonságairól.
Amennyiben hozzáértő cikkírók nem állnak rendelkezésre javaslom, hogy az újság egyébként jó színvonalának megőrzése érdekében ilyen minőségű cikkeket inkább ne közöljenek le.
Kellemes Ünnepeket, üdvözlettel: Vönöczky Balázs
Tisztelt Bayer Zsolt Úr!
Nem bírtam ki, hogy mint mérnök, igazságügyi szakértő ne vonjak le véleményt a legutóbbi Autobild által leközölt Alfa Romeo Giulietta 1,6 tesztjének elégtelen színvonalára vonatkozóan. Mivel 45 ekm-t tettem meg ilyen autóval nem igazán értem, hogy a kialakított véleményeket mire alapozták a a cikk írói, és miért állítanak tényként olyanokat, melyek alapján süt, hogy lövésük nincs az autó pozitív és negatív tulajdonságairól.
Amennyiben hozzáértő cikkírók nem állnak rendelkezésre javaslom, hogy az újság egyébként jó színvonalának megőrzése érdekében ilyen minőségű cikkeket inkább ne közöljenek le.
Kellemes Ünnepeket, üdvözlettel: Vönöczky Balázs
Piritu - 1.000.00021-12-2015 18:22:44 // 7363
Ilyen szép autóra nem tennék vaskereket. Inkább egy bontott alu, Trencsikéktől, esetleg Phontól.
Balázs156SW21-12-2015 18:01:23 // 7362
Olasz autóbontó Tata. (Trencsik) Ma hoztam el egy gyönyörű 17-es antracit turbina felnit, valszeg van acél felniük is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
445
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?