Jelentem, megérkezett az új topiklakó!
A jövő pénteken már róhatja az utakat :-))
Forum >> Giulietta
Piritu - 1.000.00020-11-2015 19:59:54 // 7161
Kazes☻20-11-2015 12:47:36 // 7160
Polizia e Carabinieri: 1.500 Alfa Romeo in Arrivo
Nagyon helyes! Úgy látszik rájöttek, hogy járt utat járatlanért... a VW csoportos offfosokkal csak copnak... :)
Nagyon helyes! Úgy látszik rájöttek, hogy járt utat járatlanért... a VW csoportos offfosokkal csak copnak... :)
Piritu - 1.000.00018-11-2015 14:20:37 // 7159
Én belenéznék a turbótól a motorig vezető csőbe, hogy mennyi olaj van benne. Ha a turbó ereszti, akkor olajos.
A többi lehetőség már komoly diagnosztikát igényel...
A többi lehetőség már komoly diagnosztikát igényel...
pe-Ti18-11-2015 07:10:24 // 7158
Ciao!
Lehet itt tippelgetni de egy diagnosztika (hibakód, veszteségmérés) nélkül nem sokra mész. Javaslom irány egy megbízható szerelő (nem márkaszerviz) majd ő kideríti mi a baj.
Lehet itt tippelgetni de egy diagnosztika (hibakód, veszteségmérés) nélkül nem sokra mész. Javaslom irány egy megbízható szerelő (nem márkaszerviz) majd ő kideríti mi a baj.
AdiArsenal18-11-2015 04:38:57 // 7157
Gyertya az 1 éves, kb. 8ezer km van benne. Olajfogyás viszont van, nem nagy mennyiség de észrevehető. Mi lehet a probléma?
Piritu - 1.000.00017-11-2015 19:11:02 // 7156
Motorfék = nincs benzin adagolás, de fordulatszám van. Az olaj kering nagy nyomással.
Kék füst = olaj ég
Laikusként azt mondanám, hogy a motorfék alatt felgyülemlett olaj gyullad be, amint benzint kap a rendszer. Nem fogy az olajad?
Kék füst = olaj ég
Laikusként azt mondanám, hogy a motorfék alatt felgyülemlett olaj gyullad be, amint benzint kap a rendszer. Nem fogy az olajad?
pe-Ti17-11-2015 19:00:16 // 7155
Ciao!
Gyertyára tippelek, mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a Turbobenzina a cserére én minden olajcserekor rakok bele újat. Egy havernak a 120 lovas T-jet csinált hasonlót de az nem motorféknél hanem hidegindításkor nehezen indult be aztán 3 hengerezett kicsit sűrű kék füsttel....neki gyertyagondja volt. Cheklámpa nem világít, hibakódot dob mert gyújtáskimaradásra kellene?
Gyertyára tippelek, mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a Turbobenzina a cserére én minden olajcserekor rakok bele újat. Egy havernak a 120 lovas T-jet csinált hasonlót de az nem motorféknél hanem hidegindításkor nehezen indult be aztán 3 hengerezett kicsit sűrű kék füsttel....neki gyertyagondja volt. Cheklámpa nem világít, hibakódot dob mert gyújtáskimaradásra kellene?
AdiArsenal17-11-2015 13:51:09 // 7154
Következő az esemény: Hidegen, ha motorfékkel jövök le kb. 1 kilóméteres lejtőn utána 1-es, 2-es és még kicsit hármasban is bedadog a motor és nagy kék füst jön ki a kipufogón, nem mindig de 10-ből 3-4szer, viszont ha üresben fékezve jövök le nem csinálja soha, mióta megvan ezt csinálja, csak most jutott eszembe megkérdezni.
Bettesp17-11-2015 08:05:18 // 7153
Rázkódáskor nekem bal oldalról, a hangszóró felől jön enyhe, kopogó hang néha. Ha közben megérintem a hangszóró rácsot akkor megszűnik.
VKG231!!! (156+75)17-11-2015 06:38:48 // 7152
Na meg a tcr-nek semmi köze nincs is a wtcc-hez. Ráadásul azt is régóta lehet tudni, hogy pályafüggő, melyik konstrukció a gyorsabb. Mivel ezekben a sorozatokban még le is lehet vinni az erőt az aszfaltra, nem túl nagy hátrány az fwd.
Egyébként a Romeo Ferraris valamit nagyon kavar, mert eredetileg ez az ő saját gerillaakciójuk volt. Azt hiszem a Tarquini meg is nézte a még epülő autót és tulajdonképpen akár jöhetne is. Eleget ment ő a wtcc-ben már. Bár az igazi egy Giovanardi - Tarquini - Thompson lenne, mint régen... a trióból csak a Tarquini nem ér rá, de ezen egy Michelisz-féle gyái szerződés sokat segíthet :) (Na kéz biliből ki...)
És sajnos a motor miatt egyáltalán nem hinném, hogy esélyes a Giulietta, az a 250 köbcenti hiányozni fog az ellenfelekkel szemben. Ha más nem is, a vezethetőség megsínyli.
De üdítő színfolt lesz az tény.
Egyébként a Romeo Ferraris valamit nagyon kavar, mert eredetileg ez az ő saját gerillaakciójuk volt. Azt hiszem a Tarquini meg is nézte a még epülő autót és tulajdonképpen akár jöhetne is. Eleget ment ő a wtcc-ben már. Bár az igazi egy Giovanardi - Tarquini - Thompson lenne, mint régen... a trióból csak a Tarquini nem ér rá, de ezen egy Michelisz-féle gyái szerződés sokat segíthet :) (Na kéz biliből ki...)
És sajnos a motor miatt egyáltalán nem hinném, hogy esélyes a Giulietta, az a 250 köbcenti hiányozni fog az ellenfelekkel szemben. Ha más nem is, a vezethetőség megsínyli.
De üdítő színfolt lesz az tény.
AdiArsenal17-11-2015 03:40:51 // 7151
Pár hete volt olyan hír is , hogy Macauban már idén elindulnak vele.
Jimmi T.16-11-2015 19:55:12 // 7150
nem
.......................16-11-2015 18:27:26 // 7149
ami érdekes hogy egyáltalán nem hátul kapar ,és mégis versenyautó a javából
mennek még hátsókerekessel WTCC ben?
mennek még hátsókerekessel WTCC ben?
Balázs156SW16-11-2015 18:20:05 // 7148
Nem, minden rázkódáskor. Azt hittem valami fútómű cucc, de nem. Azóta mint a svájci óra olyan a gép. Igaz nem tikk-takkol.
Piritu - 1.000.00016-11-2015 18:08:23 // 7147
Nocsak :-O
Bettesp16-11-2015 09:18:47 // 7146
És neked is csak gyújtásra volt hallható?
Balázs156SW16-11-2015 07:22:06 // 7145
Jobb előröl volt egy halk nyikorgásom néha, a kemény műanyag levegőbeömlő(?) cső érintkezett a sárvédő belső oldalával. Megtalálni volt nehéz, megcsinálni 1 perc.
István00216-11-2015 07:18:20 // 7144
Nekem is van. Én jobb oldalról hallom és a rádió ventilátorára tippelek.
Piritu - 1.000.00015-11-2015 21:21:08 // 7143
Bettesp15-11-2015 10:58:19 // 7142
Tapasztalt már itt valaki olyat, hogy amikor a gyűjtást ráadja, akkor egy nyekergő-nyikorgó hang hallatszik (sztem bal előlről) egy pillanat erejéig? Mi okozhatja?
Zsolt15515-11-2015 08:15:06 // 7141
Pedig már a G Astra és az első Meriva is figyelmeztetett a szerviz szükségességére. Már 1000 km-rel előbb kiírta km számlálónál, hogy "InSP 1000", amikor ráadtad a gyújtást. Az InSP2 a kiégett izzót jelezte.
A Hertz egyébként a napibéres autóit 10e.km vagy 6 hónap után adja el. A tartósbérletes autók ettől eltérhetnek. De erősen felszámolják a km túlfutásokat.
A Hertz egyébként a napibéres autóit 10e.km vagy 6 hónap után adja el. A tartósbérletes autók ettől eltérhetnek. De erősen felszámolják a km túlfutásokat.
GTPeti14-11-2015 22:13:39 // 7140
Sajnos így van... :(
Piritu - 1.000.00014-11-2015 21:57:06 // 7139
A vevőknek meg csak az számít, hogy fiatal, szervizkönyves, kevés benne a km és olcsó.
GTPeti14-11-2015 21:23:00 // 7138
Szemét világot élünk.
Ha jól emlékszem olyan 80ekm-el szokás eladni. (Az évi 20ekm után "büntetnek". Mindegy, totál inkorrekt hozzáállás az ilyen.)
Ha jól emlékszem olyan 80ekm-el szokás eladni. (Az évi 20ekm után "büntetnek". Mindegy, totál inkorrekt hozzáállás az ilyen.)
Putyesz14-11-2015 21:08:53 // 7137
Az autó sem jelzett!... Gondolom lefutja az 50ezret és eladja a hertz mint megkímélt női tulajtól :-)
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:57:28 // 7136
A kocsi se "szólt", hogy goto szerviz? A cégünknél 118D-k voltak, azok szóltak, csak a gazdájuk várta ki az évet. Még akkor is, amikor már folyamatosan világított a check lámpa. A flottakezelő hívott minket évente,akkor mentek.
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:55:00 // 7135
Beszéltem pár német kollégával. Kint SE magyarázzák el a tulajnak, hogy a szervizintervallum és az olajcsere intervallum nem ugyanaz. Átlag user abban a hitben él, hogy x km-enként szervizelni kell, ami egyet jelent az olajcserével, meg a szűrők cseréjével.
Putyesz14-11-2015 19:52:43 // 7134
Ha már ez a téma..... Mikor 7honapig kiküldetésen voltam németben kaptam egy nullkilométeres opel merivát(Hertz-es bérautó). Ezzel jártam haza meg minden... Majd 30ezer kmt tettem bele es egyszer sem szólt a hertz hogy olajat kéne cserélni!!!! Pedig a német autópályán nem kíméltem, 200-al is mentem nem egyszer huzamosan! 1.4 turbobenya... Nem is járt szépen a 30ezret közelitve... Ezt nem is ertem hogy lehet ennyire hanyag(jelen esetben) a Hertz!
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:52:01 // 7133
Gyanúm, hogy a svájci származás pozitívumként került bele a hirdetésbe :-))
Ettől függetlenül, ha nincs meg a kötelező szervizelés (ide értve az éves karosszéria átvizsgálást is), akkor gondolom kint is ugrik a garancia, ami most épp 5 év, ill 12 rozsdásodásra a Giuliettára.
Ettől függetlenül, ha nincs meg a kötelező szervizelés (ide értve az éves karosszéria átvizsgálást is), akkor gondolom kint is ugrik a garancia, ami most épp 5 év, ill 12 rozsdásodásra a Giuliettára.
GTPeti14-11-2015 19:44:29 // 7132
"Bár külföldön nagyon sokan betartják a gyári 30ezres intervallumot."
Ez tényleg így van. Ugyanis nagyon ritka, hogy aki vadi újonnan vesz autót, az tovább tervez vele, mint 5 év vagy kb. 150 ekm.
Csak a kimondott autórajongók, vagy motivált szerelők ügyfelei térnek el a gyári hosszított intervallumtól... :(
A szakszervízek sem igazán érdekeltek a rövidítésben, mert a garanciaidőt túlélik így is, utána pedig lehet, hogy zsíros munka áll a házhoz...
Ez tényleg így van. Ugyanis nagyon ritka, hogy aki vadi újonnan vesz autót, az tovább tervez vele, mint 5 év vagy kb. 150 ekm.
Csak a kimondott autórajongók, vagy motivált szerelők ügyfelei térnek el a gyári hosszított intervallumtól... :(
A szakszervízek sem igazán érdekeltek a rövidítésben, mert a garanciaidőt túlélik így is, utána pedig lehet, hogy zsíros munka áll a házhoz...
.......................14-11-2015 19:43:58 // 7131
Svájcban ha veszel egy vadi új autót,
7 azaz hétév múlva kell müszakiztatni
Nos addig mindenki szarik bele ,mert jók a fizetések ám
De az autószerelőké is !
Az igaz hogy nem nagyon sózzák az utakat
7 azaz hétév múlva kell müszakiztatni
Nos addig mindenki szarik bele ,mert jók a fizetések ám
De az autószerelőké is !
Az igaz hogy nem nagyon sózzák az utakat
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:36:22 // 7130
Arról nem is beszélve, hogy 15 ezrenként is ír tennivalókat a könyvecskéje...
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:34:23 // 7129
Az akkor gáz :-(
Az ember azt hinné, hogy legalább a svájciak nem fillérb@szóak a karbantartás terén...
Az ember azt hinné, hogy legalább a svájciak nem fillérb@szóak a karbantartás terén...
AdiArsenal14-11-2015 19:30:28 // 7128
Átküldte a srác a szervizkönyvét
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:13:14 // 7127
Nem véletlenül drágább. Újonnan is felette van árban a konkurenciának. Az OFF GTI millával kerül kevesebbe....
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:07:31 // 7126
Az a trehány, aki NEM olvassa el a használati utasítást.
(Vonatkozik a gazdára és a szervizre is.)
(Vonatkozik a gazdára és a szervizre is.)
Piritu - 1.000.00014-11-2015 19:06:24 // 7125
"30 ezernél volt benne az eddigi egyetlen olajcsere?" - ezt honnan veszed?
Az előírás évente vagy amikor jelez a rendszer:
Vagy egy éve sokat beszélgettünk a Spider leálláskori olajcseréje kapcsán, hogy miért kell évente akkor is cserélni, ha nem tette meg a km-t. Páran az olaj savasodásával magyarázták.
Mellesleg új autónál javasolt egy olajcsere 5e km-nél is. Az eddig ekkor leengedett olajok más állagúnak tűntek, mint amit utána töltünk bele.
Az előírás évente vagy amikor jelez a rendszer:
Vagy egy éve sokat beszélgettünk a Spider leálláskori olajcseréje kapcsán, hogy miért kell évente akkor is cserélni, ha nem tette meg a km-t. Páran az olaj savasodásával magyarázták.
Mellesleg új autónál javasolt egy olajcsere 5e km-nél is. Az eddig ekkor leengedett olajok más állagúnak tűntek, mint amit utána töltünk bele.
Gegee14-11-2015 17:53:57 // 7123
Nem kötekedésből írom, de QV-nál 10 ezrenként kellene olajat cserélni. Legalább is nagyon komolyan érdemes. :) Nem egy műhelyből illetve autókereskedésből hallottam vissza ezt. Én ezt teszem és ezt is fogom tenni a jövőben is. Viszont az autó nekem nem tűnik trehánynak. :)
AdiArsenal14-11-2015 17:39:13 // 7122
Simán ér ennyit, nézd meg a külföldi árakat.Ha Fosvágenért kérnek ennyit azért senki nem szól aztán egy semmilyen autó.
Jimmi T.14-11-2015 16:39:42 // 7121
háromért az enyémet nem adnám . igaz annak szebb a színe :-)
redbull9014-11-2015 15:28:16 // 7120
Sztem meg az összes Giulietta túl van árazva... ezért nem is veszi senki..
Mondjuk magyar piacon sincsen sok választék...
Mondjuk magyar piacon sincsen sok választék...
.......................14-11-2015 15:03:38 // 7119
Enyhén túl van árazva
Ezt ma a piacon max 3milláért lehet eladni
Hisz már 4éves rétegmodell fölöslegesen nagy motorral
Ezt ma a piacon max 3milláért lehet eladni
Hisz már 4éves rétegmodell fölöslegesen nagy motorral
Haddel14-11-2015 14:55:22 // 7118
Hm erre én is rá kívántam.
.......................14-11-2015 10:43:58 // 7117
Nem baj,hálistennek a mai Alfa blokkok ugyanolyan tartósak mint régen
Attól trehány a gazda hogy betartja a Gyári előírásokat?
Nem az Alfa "trehány",hogy ilyet ír elő?
Attól trehány a gazda hogy betartja a Gyári előírásokat?
Nem az Alfa "trehány",hogy ilyet ír elő?
AdiArsenal14-11-2015 10:17:51 // 7116
Szerintetek az nagy baj ( a motor további életét illetően), hogy 30 ezernél volt benne az eddigi egyetlen olajcsere? Érdekelne az autó, de nagyon zavar, hogy ilyen trehány gazdája volt. Bár külföldön nagyon sokan betartják a gyári 30ezres intervallumot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde_39e-km_gyonyoru.235_le-9533789
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde_39e-km_gyonyoru.235_le-9533789
Piritu - 1.000.00013-11-2015 20:22:39 // 7115
Mondjuk én is 150-160 utazót szoktam menni a németeknél, pedig királyság 185-öt tempomattal menni :-))
(A 159-nél nem lehet többre beállítani.)
(A 159-nél nem lehet többre beállítani.)
Gegee13-11-2015 19:04:10 // 7114
:) Szeretek gyorsan felgyorsulni, de nem vagyok annak a híve, hogy km-en át 160+ al menjek. Jó lenne persze, ha rajtam kívül nem lenne más az utakon vagy a rend őrei támogatnák, hogy mindenki gyorsabban érjel el A-ból B-be. Egyébként nem. Átlagfogyasztásom jelenleg 9,1 1600 km-en. Nem hinném, hogy a tégla rajta lenne a gázpedálon. :)
Gegee13-11-2015 18:50:31 // 7113
Nem erről van szó, csak dynamicban 140 nél 4. ben megránt, húz, közben váltok, 200 at nem 4. teszem meg. Erre nem hiszem, hogy lett volna példa esetemben. :) Szeretek menni vele, de nem vagyok az a kitaposom a belét. :)
Piritu - 1.000.00013-11-2015 18:15:42 // 7112
Skacok! Tudja valaki, hogy a Giuliettában milyen a keréknyomás felügyelő rendszer?
A télit fel akartam gumiztatni, de a gumis nem találta a nyomásszenzor listájában. Szerinte akkor az ABS-en keresztül érzékel a rendszer.
Szóval, kell valami "kütyü" a kerékbe vagy sem?
A télit fel akartam gumiztatni, de a gumis nem találta a nyomásszenzor listájában. Szerinte akkor az ABS-en keresztül érzékel a rendszer.
Szóval, kell valami "kütyü" a kerékbe vagy sem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?