Forum >> Giulietta

Zoli6706-02-2015 14:38:51 // 6320
Az előző Giuliettam 3 évesen majd 100ekm-el adtam el és nem volt váltógondom. Viszont akik megvették azok kérdezték, hogy volt e cserélve a váltó. Szerintük ez előfordul..??
AdiArsenal06-02-2015 14:29:58 // 6319
Vagy ez gyárilag ilyen?
AdiArsenal06-02-2015 14:28:14 // 6318
Nektek mennyire veszi könnyedén a sebességeket a váltó? Nekem sokszor csak két kuplungolás után veszi be az 1-est, akkor is tövig kell nyomni a kuplungot mert csak a legvégén emel ki, 2.-nál mikor húzom hátra hangokat lehet hallani a váltó felől meg a többi fokozat sem olyan könnyedén kapcsolható, mint a MiTo-nál, pedig elvileg ugyanaz a váltó vagy nem? Annál vaj puhán veszi a fokozatokat!
Esetleg valami kopás lehet a Giulinál azért nehézkes? Elvileg csak 48'000 km van benne bár még géppel nem nézettem meg, de azért ne legyen már ilyen egy váltó 6-7 millás autóknál anno a Bravának volt még nagyon retek váltója.
pe-Ti05-02-2015 20:19:29 // 6317
Ciao!
Hétvégén töltöttem az akksit mert ilyen fos időben sajnálom használni a Giut (karácsony óta áll a garázsban) és már elég alacsony volt a feszültsége. Mivel a töltőm érzékeli az akkufigyelő elektronikát ami a negatív sarun van ezért le kell kötni a sarukat különben nem hajlandó "etetni" árammal. Egy éjszaka alatt szépen fel is töltődött, saruk vissza motor indít már rutinosan "kalibrálom" a kormányt mert elfelejti a középállást, tanítom az elektromos ablakokat minden oké de a bal hátsó azóta nem működik rendesen.....sem a saját kapcsolójáról sem a vezetőnél lévőről: elindul lefele de többször megáll és akkor hiába nyomkodom a gombot nem reagál se le se fel aztán egyszer csak megindul de darabosan....mi lehet a gond valaki tapasztalt már hasonlót?
Jimmi T.22-01-2015 11:34:50 // 6316
meg valószínűleg ezek már a fiatalított évjáratúak :-)
AdiArsenal20-01-2015 11:16:23 // 6315
Dízel mind, meg szerintem a Giulietta szebb
.......................20-01-2015 09:49:32 // 6314
3 milla körül simán kapmi 159 eseket is 2010 évjáraot
159
AdiArsenal20-01-2015 05:47:14 // 6313
Azért 3 millió egy 140ezret futott 4 éves Giuliért nem olyan olcsó, főleg, hogy nem is volt olyan jó felszereltségű. A T-jetek 40-50 ezerrel mennek 3,2 millióért
István00219-01-2015 20:45:50 // 6312
Még jó, hogy nem indultam megnézni én is.
Van még egy automata is. Szintén gyanúsan olcsón.
AdiArsenal17-01-2015 10:48:02 // 6311
Most voltam megnézni a győri Giulit, de azt mondták már eladták és ma jönnek átvenni.
Egyébként sok apró sérülés van rajta, a hátsó lökés alján van két tenyérnyi lezúzva meg a jobb oldalon egy 30centis horzsolás.
Balázs156SW17-01-2015 07:04:38 // 6310
Annál csak az eladás a nagyobb boldogság. Mindezt úgy, hogy ne legyen egyszerre két autód, vagy egy sem. Nálam az új autó megvásárlása mindig a meglévő eladásával kezdődik.
ASR1616-01-2015 10:05:11 // 6309
minek kapkodna, autót venni a harmadik legjobb dolog a világon..;)
Balázs156SW16-01-2015 05:58:59 // 6308
Lassan eldönthetnéd....
István00215-01-2015 20:59:04 // 6307
Nem akartam nagy benzin/dízel háborút indítani. :)

Dízeles felszereltsége jobban tetszik, ám városba nem a legjobb választás. A szívem meg benzin felé húz.

Navit/hifit lehet utólag is beszereleni végülis :)
GTVili14-01-2015 18:10:32 // 6306
Rossz oldalról közelítesz a kérdéshez.....
A multiair 60%-al nagyobb teljesítményű......és ennek megfelelően 60%-al magasabb a fogyasztása is......;-)

Tulajdonképpen ugyanannyit fogyasztanak...
AdiArsenal14-01-2015 16:51:55 // 6305
én benzin párti vagyok :) az az igazi anyag :)
.......................14-01-2015 15:12:27 // 6304
kontra adatok
a diesel 105 lóval 5 öt
a 170 Multiair 7,5 et eszik

ez azért 2,5 liter
.......................14-01-2015 15:10:41 // 6303
nem minden a gyorsulás
ha mész egyben 550km ert ,tök mindegy ,hogy 2,5 másodpercel elöbb érsz oda :)

de ezt döntse a kolléga ,hogy neki mire van szüksége
AdiArsenal14-01-2015 15:01:55 // 6302
170 Multiair 7.8s alatt van 100-on
1.6 jtd 105 11.3s alatt, azért ez elég komoly különbség
.......................14-01-2015 14:19:06 // 6301
attól függ mit értesz nem megy alatt
0-50 re jobb a benzines
de 50 röl 150 ig pedig a diesel is megy úgy mint a T Jet, ott a 320Nm nyomaték ami tolja
AdiArsenal14-01-2015 13:49:30 // 6300
Ha akarod ezt megtudom neked nézni hétvégén. Én tuti a benzinest venném, egy 105 lóerős dízel azért közel sem megy úgy, ezt mutatja a gyorsulási érték is.
AdiArsenal14-01-2015 11:25:46 // 6299
Kikapcsolod és kész, enyém indításnál megjegyzi úgyhogy csak egyszer kellett kikapcsolnom
Balázs156SW14-01-2015 10:22:41 // 6298
A start-stop rendszer működtetése ellentétben áll azzal a ténnyel, hogy turbó kímélése miatt leállítás előtt alapjáraton kell hagyni kb.1 percig. Így nem szerencsés használni.
.......................14-01-2015 10:00:18 // 6297
start stop szereti városban beköpni a gyertyát,
aztán nem indul
.......................14-01-2015 09:55:24 // 6296
a Multier nincs még kiforrva
az 1,6 jtdm a legmegbízhatóbb Motor a mai Alfákban

(nincs pl.rail szabályzó szelep a rail csö végén,így az Sem romlik el,ergo nem áll meg a kocsi menet közben)
AdiArsenal14-01-2015 09:14:18 // 6295
Multiair egység itt már valakinek tönkrement 70ezernél, az 2-300ezer forint, másról én még nem olvastam külföldi oldalakon sem, a T-Jet motor hibamentes, de azok sajna csak kisebb teljesítménnyel vannak.
István00213-01-2015 20:29:19 // 6294
Benzinessel mik a tapasztalatok? Ismertebb típushibák?
István00211-01-2015 20:44:30 // 6293
Köszönöm a tippeket.
A felszereltsége az ami nagyon tetszik, hasonló benzinesekben nincs navi, ülésfűtés és társai.

Benzinből a Boxiba is a jobbat töltöm, a sima 95 tel nem akar menni. Omw maxmotionel még kevesebb is a fogyasztás.
Balázs156SW11-01-2015 10:59:22 // 6292
Nézd meg a németországi árakat,és az árkülönbséget a dízel és a benzines között.A Giulik láthatóan még jól tartják az árukat, ezért hoznak be aránylag keveset. Dízelnél fontos, hogy jó üzemanyaggal használd.
AdiArsenal11-01-2015 10:34:58 // 6291
Novitec powerjet3 150 pacit hozna ki belőle,ami már nem rossz
.......................11-01-2015 09:11:28 // 6290
A diesel autópályára való,városba inkább a Tjet et venném
Az 1,6 jtdm 2 mint a neve is mutatja második generációs multijet
Nagyon megbízható,kiforrott motor,bár a generátora szeret elszállni
Simán elmegy ez a motor 300ekm ig megbontás nélkül
Dpf ok,a motor nyakán van ,tökéletesen műkszik
autópályán 155km val végig ausztrián 6 litert eszik
Nyomatéka 320Nm és ez könnyedén mozgatja az 1380kg os kasznit
a 2,0jtdm nek is csak 350Nm a nyomatéka,nagyobb fordulaton 3000felett erősebb csak,de akkor már 180 felett mész,azt pedig csak Németben lehet
AdiArsenal11-01-2015 09:04:25 // 6289
Gondolkozom, hogy erre lecserélem
.......................11-01-2015 08:59:30 // 6288
Olyan mint a tiéd volt,1,4 T Jet
Ha teszel rá nagy turbot és lyukas kipuff ot 190Le van
De a 215 szerintem nincs meg
Abarth hoz lehetett venni ilyen tuningot gyári szettben
AdiArsenal11-01-2015 08:56:00 // 6287
Ez milyen motorral lehet ez a MiTo?? Brutál lehet az tuti!
http://www.sportcarcentrum.hu/auto/alfaromeo-mito-1-4-turbo-215le-gyari-tuning--33
AdiArsenal11-01-2015 08:29:32 // 6286
Nem hittem volna, hogy ennyivel erősebb a MiTo. Persze ez is megy, de főleg 80-90-es tempóról való gyorsításkor érezni a legnagyobb különbséget, de azért egy 170-esre elcserélném :)
Imi11-01-2015 08:22:44 // 6285
Nekem igaz van benne egy box és szinte csak hosszútáv van benne 5,5-6l eszik.
Gondoltam csalódás lesz a 120le írtam is neked.Kell tenni bele egy novitec boxot és már jó is.
AdiArsenal11-01-2015 07:33:42 // 6284
Azért a Giulietták után nem kapkodnak, gyakran nézem a használtautót, de még a jó árban lévőket sem nagyon viszik, ez is fent van egy ideje ha jól emlékszem.
Nem próbáltam még az 1.6-os dízelt, az tuti, hogy nem egy erőgép, nekem a 155-ös MiTo után a 120-as benzines Giu is csalódás egy kicsit menetdinamikában, én a helyedben inkább 2.0 multijettel venném,ha már mindenképpen dízelt akarsz, lehet, hogy 1-2 literrel többet eszik, de sokkal élvezetesebb lehet vezetni.
De pl. az én Giu-m (1.4 T-Jet) 6.5-6.6-ban megáll fél város-fél országút viszonylatban, csak autópályán fogyaszt 7.5-8 körül ha 130-al mész, mert 3000 felett pörög, de a T-Jet meg már egy kiforrott, tipushibáktól mentes, nagyon jó motor, tehát én ezt is ajánlom ha benzinesben is gondolkodsz, hosszútávon nem biztos, hogy a dízel jobban megéri, sőt, jó áron az enyém is eladó :D
Balázs156SW11-01-2015 06:47:36 // 6283
Mintha a saját autómat látnám....Nekem a 150 lovas 159 SW után lett. Alig érezhető a gyengébb teljesítmény, és érezhetően modernebb mindenben. Vélemény: Jó az ára is, így ne sokat tökölj, mert el fogják vinni az orrod elől....
Tommi10-01-2015 22:57:22 // 6282
Elsőre szerintem nem tűnik rossznak... Az életkor/futásteljesitmény még akár valós-reális is lehet, bár nekem ezekkel a "nyugatról" behozott autókkal kapcsolatban mindig van egy kis előítéletem :)
István00210-01-2015 19:30:55 // 6281
A dízel Giuliettákról mik a vélemények?
Nézegettem több típust is. MIndenképpen egy új, csekély fogyasztású Alfát szeretnék következő autónak.

Erről valami véleményt tudtok mondani?
Nael06-01-2015 20:44:53 // 6280
Igen van, már sikerült nekem is kideríteni. A kezdődőd tönkremenetelt az indításkor és leállításkor jelentkező zajt még nem hallom, csak üresjáratban a nyiff-nyaffot. Persze lehet, hogy para, és egész mástól van a zaj. Nemrégen voltam 60e szervízen, emiatt nem vinném ismét. Nincs túlhajtva a motor, autópálya 130-140, tempomattal. Bár néhányszor megnéztem mennyi a maximum.
AdiArsenal04-01-2015 13:00:37 // 6279
Szerintem van benne kettőstömegű. Azt írják az okosok, hogy 180-200ezret bír átlagban, de ez függ a vezetési stílustól és hogy hol használjuk az autót
Tommi04-01-2015 00:22:29 // 6278
És mindkét hsz elment, zseniális... Mindkettőt visszadobta 404-es hibával :)
Tommi04-01-2015 00:21:12 // 6277
Persze, csak kíváncsi voltam az "árfolyamra" :)
Tommi04-01-2015 00:20:19 // 6276
Persze, csak kíváncsi voltam az "árfolyamokra" :)
ASR1603-01-2015 22:19:55 // 6275
Az eurotax, és egy adott autó pillanatnyi piaci ára nem feltétlenül fedi egymást, sőt.. A tax egy kalkulált avulási érték, ha úgy tetszik, egy statisztika, de a piac ennél adhat többet és kevesebbet egy verdáért. Sok értelme nincs egy autó valós piaci értékét eurotax felől megközelíteni..:)
Tommi03-01-2015 20:33:18 // 6274
Kíváncsiságból ránéztem a használtautós árakra, a 2010-es Giuliettára 10 db találatot adott ki, az árak 2,75-nél indulnak és 4,3-ig mennek. Van közte mindenféle motor és felszereltség, a legdrágább egy 41 ezer kilométeres QV. Ebben volt a legkevesebb kilométer, a legtöbb 141 ezres volt. De ez mind több, mint az Eurotax 2,5 milliója.

Egyébként a 3 millió még reális is lehetne, ha rendben lenne a gép és nem olyan előélete lenne, amilyen... :)
Nael03-01-2015 14:32:49 // 6273
Ja, 1,4 TB Multiair benzinses!
Nael03-01-2015 14:23:28 // 6272
Műszaki gond - belefutott-e valaki már ebbe?

Az utóbbi időben ismerős nyekeregést, "nyifogást" hallok a motor felől üresjáratban, mint anno, a Picassomnál. Ott a kéttömegű lendkerék kezdte megadni magát. Akkor kb. 90.000 km-nél lecseréltettem normál egytőmegűre, s nem volt vele gond - persze jobban rázott.
Most a Giuban 66.000 km van, és ugyanezt hallom. Ebben is kéttömegű van? Valaki már cseréltetett?

Üdvözlet mindenkinek!
Jimmi T.02-01-2015 16:27:17 // 6271
nem tom. a helyi opelesek adták meg ezt az árat, ui-s megveszem magamtól a Giu-t és kellett valami a szerződésbe.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.