BUÉK mindenkinek!
A hétvégén pontot tettünk a kábelezési probléma végére, ellegóztunk vele szépen, egyesével kicseréltük a kábeleket a csomagtérajtó azon részén, ahol mozognak és törnek. Jobb oldalt egy testkábel volt szétszakadva, valószínűleg azért tűnt el az összes világításom ott, bal oldalt egy teljesen, három pedig már ki volt szopósodva rendesen. Újra működik a világítás és az emblémáról való nyitás is. :) Bontott autóból kerültek bele vastagabb és puhább kábelek, hosszabban toldottuk be, mint az eredeti megoldás, forrasztás, zsugorcső, gyárival megegyező szigetelés rá, nettó 4 óra ment el vele kb. Egyébként látszott, hogy bal oldalt egy db kábelt már egyszer javítottak.
Az indulás utáni alapjáratingadozás esetében nem igazán lettünk előrébb, hibakódot az autó nem dobott ugye egyáltalán, gyertyákat kivettük, úgy néznek ki, ahogy ki kell nekik, kompressziót sajnos nem tudtunk mérni, mert vékonyabb való ebbe az autóba, mint a sztenderd és a szerelőmnek nem volt olyan feje a kompressziómérőhöz. Azóta kapott OMV 100-t, megszűnt a probléma is. Reméljük, hogy valóban csak az üzemanyag volt a ludas.
Forum >> Giulietta
petbalog02-01-2018 08:54:05 // 9461
ödi15901-01-2018 13:01:04 // 9460
B.U.É.K. az Alfás csapatnak!
AlfaWatch31-12-2017 12:09:20 // 9459
B.U.É.K. Minden Kedves Alfásnak!
Már korábban megvolt a 3000-es szerviz. Kicsit meghajtottam D-ben is már, de jelentem, még 5000 felé nem vittem. D-ben kemény autó lesz. Nagy sebességgel mentem kanyarban, a kormány is kemény lesz, a fék is egy más műfaj! A motor is jobban harap.
Viszont azt néztem, hogy 1-3 fokozatban a turbó töltése nem megy fel maxra, (kb. félig jelzi), csak 4-6 fokozatokban éri el 2 csík híján a maxot.. Van valakinek erről tapasztalat? Vagy még az elektronika nem engedi a maximumot a kocsinak?
Már korábban megvolt a 3000-es szerviz. Kicsit meghajtottam D-ben is már, de jelentem, még 5000 felé nem vittem. D-ben kemény autó lesz. Nagy sebességgel mentem kanyarban, a kormány is kemény lesz, a fék is egy más műfaj! A motor is jobban harap.
Viszont azt néztem, hogy 1-3 fokozatban a turbó töltése nem megy fel maxra, (kb. félig jelzi), csak 4-6 fokozatokban éri el 2 csík híján a maxot.. Van valakinek erről tapasztalat? Vagy még az elektronika nem engedi a maximumot a kocsinak?
hg6idn30-12-2017 15:51:24 // 9458
Köszi! Csodás kép! Neked is Buék!
Jimmi T.30-12-2017 13:08:31 // 9457
Öcsi23-12-2017 17:18:46 // 9456
Karácsonyra! http://tablet.hvg.hu/cegauto/20171222_alfa_romeo_jegtanc
Zoli6722-12-2017 19:23:33 // 9455
Igen, biztos nem szempont a fejlesztésnél. Csak kis Hazánkban nem jó az üzemanyag.Anno amikor kicserélték az autómat elmondták, hogy sehol máshol nincs ilyen gond.Viszont még egy autógyár sem akar megvádolni egy olajmultit. A gond az volt hogy napi első indítás után rövid kínlódás után a motor leállt. 5x volt garis szervízen, de nem tudták megjavítani.Utána kaptam egy újat, az ugyanezt produkálta, de akkor már tudtam hogy OMV a megoldás.
Sajnos csak a Dunától nyugatra hozzák Schwechatról. A többi kúton MOL van +adalék.
Sajnos csak a Dunától nyugatra hozzák Schwechatról. A többi kúton MOL van +adalék.
otci22-12-2017 13:34:38 // 9454
Szia, kiolvasni nem próbáltad még, valami hiba üzenet? Bennem is felmerült a kérdés, hogy hol tankolhatsz, illetve mennyit mész városi körülmények között? Az előző autómmal egy sima 1,6 szívóval sokat szívtam, olcsó kúton tankoltam és indításnál sokszor nem ment egy két henger, erőtlen volt a motor. Átmentem OMW kútra és egy két héten belül megszűnt a probléma, utána még 2 évig nem is volt semmi gond. Október elején amúgy nekem is előjött ez a jelenség ami nálad is, reggel indítás után erőtlen motor, 1 henger nem megy. Mivel nem volt forgalom lassan elindultam, majd pár perc után újra indítás, hiba megszűnt. Bennem is megfordult, hogy multiar probléma és írtam is az oldalra, majd megfogadva a tanácsokat elmentem egy hosszabb útra meghajtani, itt is minden tökéletes, még délután kiolvastam, de hibaüzenet semmi. Mivel aktuális volt a tankolás én is Maxxmotion 100-at tettem bele és mivel többnyire én városban használom, beiktattam minden héten egy hosszabb utat. Azóta - lekopogom - nálam nem jelentkezett újra a jelenség. A közeljövőben azért elmegyek én is egy kompresszió mérésre.
petbalog22-12-2017 12:36:10 // 9453
Mivel vezetem a tankolásaimat, utánanéztem most. Jelenleg kisvárosi MOL kút benzine van benne, azelőtt, amit említettem, hogy korábban 2x előfordult, akkor miskolci OMV volt. Ma reggel viszont megint nem produkált semmi rendelleneset... Holnap televágom OMV Maxxmotion 100+-al, aztán meglátjuk, segít-e vagy sem. Szerelőt leghamarabb holnap fogom tudni elérni, de kíváncsi vagyok mostmár tényleg a kompresszió értékekre is. Nemrég mentem vele D-ben egy erősebb kört megint, minden hibátlan...
Jimmi T.22-12-2017 12:31:33 // 9452
ha tehetem én is omv-t tankolok. ha tehetem
egy olasz gyár nem hiszem hogy üzemanyag specifikus motorokat fejleszt.
minimum 95 -ös , ennyit ír az üzemanyag igényre, és úgy is lenne a helyes ha menne is vele.
tőlünk 45 km-re van a legközelebbi ömv kút. csak a tankolásért + 100 km ?
másnak kell lennie a bibinek
egy olasz gyár nem hiszem hogy üzemanyag specifikus motorokat fejleszt.
minimum 95 -ös , ennyit ír az üzemanyag igényre, és úgy is lenne a helyes ha menne is vele.
tőlünk 45 km-re van a legközelebbi ömv kút. csak a tankolásért + 100 km ?
másnak kell lennie a bibinek
Zoli6722-12-2017 11:53:03 // 9451
Szia, Nem tudom hol és mit tankolsz,de üzemanyag gond is lehet.Én csak OMV-t szoktam,viszont múltkor a Kollégámnak kellettek a Shell pontok.Így 3x tankoltam Nitrot,akkor ugyanez volt nálam is a jelenség . Utána vissza OMW és megszűnt. Anno nekem cseréltek garanciában is 145 öst mert csak OMW vel indult elsőre. Szerintem először válts üzemanyagot aztán majd kiderül...
petbalog22-12-2017 11:06:57 // 9450
Köszi! Épp ezaz, hogy D-ben, nem D-ben, de fordulaton megküldve tökéletesen megy. Ma megpróbálom elérni a szerelőmet és mérni egy kompressziót és lecsekkolni a gyertyákat, bár azok 8000km/3 hónapja lettek cserélve a gyári NGK-ra.
Jimmi T.22-12-2017 09:27:58 // 9449
negatív tapasztalataim szerint fordulaton fog kijönni a segge baja. 6000- ig háromban négyben ötben dinamic módban, és ha az a baja először kiveszi D-ből aztán telerakja a kijelzőt egy csomó hibaüzenettel. másik kiszűrési mód egy kompresszió mérés . ha egyik henger jelentősen különbözik akkor az gáz. multiair
Golyszi22-12-2017 08:14:53 // 9448
Hogy-hogy ki? Alfás? passzolok.
Ismerősöm csinálta az enyém.
Ismerősöm csinálta az enyém.
Haddel22-12-2017 07:52:13 // 9447
Ki ír benzines programot?
Golyszi22-12-2017 06:37:31 // 9446
Másrészről a GT-ben M32-es volt és az "gyengébb". Ott a kuplung volt az ami elfáradt és kapott egyedit. Az volt 300Nm-re tervezve. Az egyedi kuplung és kettős terhelése a gyárta által igazolt papiron, 450NM volt. utána sem döglött meg a váltó.
Így azért vannak reményeim ehhez a C635 váltóhoz. Angol fórumon is írják, hogy sokkal jobb mint az előd... majd kiderük. Úgy is megírom ha szét esik! :D
Így azért vannak reményeim ehhez a C635 váltóhoz. Angol fórumon is írják, hogy sokkal jobb mint az előd... majd kiderük. Úgy is megírom ha szét esik! :D
Golyszi22-12-2017 06:24:56 // 9445
utána néztem. Jók az infóid :)
Giulietta 2.0 JTD & 1750 QV
Giulietta 2.0 JTD & 1750 QV
Golyszi22-12-2017 06:14:37 // 9444
Chippelve lett.
Az alul tervezettségen nem lepődök meg. GT ugyan ez a szindróma. Ha valamelyik gyenge láncszem megy, akkor kap egyedit....és így tovább :)
Ugy lett megcsinálva, hogy "A" maradt minden, "N" ben sincs lényegi változás. A D a vadulós :D Így kapcsolható és nem kapja 100%ban ezt a terhelést.
...szóval meglátjuk
Az alul tervezettségen nem lepődök meg. GT ugyan ez a szindróma. Ha valamelyik gyenge láncszem megy, akkor kap egyedit....és így tovább :)
Ugy lett megcsinálva, hogy "A" maradt minden, "N" ben sincs lényegi változás. A D a vadulós :D Így kapcsolható és nem kapja 100%ban ezt a terhelést.
...szóval meglátjuk
petbalog21-12-2017 21:09:21 // 9443
Igazából ettől tartok én is, de amint beáll ezután a kb 20 mp után az alapjárat, minden tökéletesen működik. Így bízom benne, hogy mégsem az lesz, majd a hétvégén a gyertyákra akarok ránézni, mert korábban off autóval jártam hasonlóképp... hát némileg.
Haddel21-12-2017 18:26:45 // 9442
Box ment bele ,vagy csippeltétek?
poteka21-12-2017 17:56:30 // 9441
Csak óvatosan, mert ha jól tudom, a váltó 350 Nm-re van méretezve, ami éppen, csak meghaladja a gyári 340 Nm-es csúcsnyomatékot - jóllehet valószínűleg a valóságban alulról közelíti az autó ezt az értéket.
Zolibácsi21-12-2017 17:49:29 // 9440
Bár nekem nincs ilyenem, csak olvasgattam róla de nekem multi air hibának tűnik, egybe cseng az általános hiba leírása
petbalog21-12-2017 15:54:24 // 9439
Sziasztok!
1.4 TB Multiair az elmúlt 3 napban napi első hidegindításnál 3 hengerezett. Mármint nem vagyok benne biztos, de nagyon arra hajazott, jó pár másodpercig, 15-20 mp-ig ilyen, fordulatszám-ugrálás, rángás, pici puffogás, tehát tényleg, mintha csak 3 henger menne. Amióta ilyen hidegebbek vannak (~0 fok környéke), az elmúlt 1 hónapban csinálta kb összesen 2x, majd most az elmúlt 3 napban folyamatosan. Utána ez megszűnik és hibátlan minden teljesen, fogyasztás, menés, napi többi indításnál sincs már ilyen.
Tipp valakinek esetleg?
1.4 TB Multiair az elmúlt 3 napban napi első hidegindításnál 3 hengerezett. Mármint nem vagyok benne biztos, de nagyon arra hajazott, jó pár másodpercig, 15-20 mp-ig ilyen, fordulatszám-ugrálás, rángás, pici puffogás, tehát tényleg, mintha csak 3 henger menne. Amióta ilyen hidegebbek vannak (~0 fok környéke), az elmúlt 1 hónapban csinálta kb összesen 2x, majd most az elmúlt 3 napban folyamatosan. Utána ez megszűnik és hibátlan minden teljesen, fogyasztás, menés, napi többi indításnál sincs már ilyen.
Tipp valakinek esetleg?
Golyszi21-12-2017 12:44:26 // 9438
Hát gyerekek ezt brutál lett.. :)
GT-m (1.9JTD) sem volt gyenge (Ákos keze munkája). Az volt 192 paripa és 380Nm.
A fekete mito (1.4TB 155) sport katalizátorral, sport kipufogóval, volt 170-175/300Nm.
A Giulietta (1.4TB 120) volt 140-150/290Nm.
De ez a QV.... :D
Még nem tudtam megmérni, de érzésre 260LE/400Nm felett van.
Komoly lett.
Normál módban maradt szinte minden. Annyi észrevehető, hogy 2000ford elött már van nyomaték, kitartva 5500ig. (nyomaték kontrollal)
Dynamic módban elszabadul.
Majd dobok infót ha sikerül megmérni :)
Valakinek megvan már chippelve?
GT-m (1.9JTD) sem volt gyenge (Ákos keze munkája). Az volt 192 paripa és 380Nm.
A fekete mito (1.4TB 155) sport katalizátorral, sport kipufogóval, volt 170-175/300Nm.
A Giulietta (1.4TB 120) volt 140-150/290Nm.
De ez a QV.... :D
Még nem tudtam megmérni, de érzésre 260LE/400Nm felett van.
Komoly lett.
Normál módban maradt szinte minden. Annyi észrevehető, hogy 2000ford elött már van nyomaték, kitartva 5500ig. (nyomaték kontrollal)
Dynamic módban elszabadul.
Majd dobok infót ha sikerül megmérni :)
Valakinek megvan már chippelve?
Golyszi20-12-2017 07:34:40 // 9437
Abból sosem elég :)
Ma meg is piszkáljuk a szentem :D
Ma meg is piszkáljuk a szentem :D
Kazes☻19-12-2017 19:01:03 // 9435
Akkor jön egy Stelvio...?! ;)
Norby19-12-2017 15:48:21 // 9434
Hoppá
Méret. A teljesítmény inkább sok😆
Méret. A teljesítmény inkább sok😆
Norby19-12-2017 15:47:19 // 9433
Azt hittem elég lesz, de eddig bírtam. Feleségem nagyon szereti, de nagyobb kell.
Golyszi19-12-2017 14:59:55 // 9432
Méretre, vagy teljesítményre?
Norby19-12-2017 14:58:36 // 9431
Azt hittem elég lesz, de eddig bírtam. Feleségem nagyon szereti, de nagyobb kell.
Golyszi19-12-2017 14:44:50 // 9430
hát ez nem lett egy hosszú történet....
Norby19-12-2017 11:04:54 // 9429
osee_selespeed18-12-2017 06:20:13 // 9428
Itt egy 10-essel olcsóbb, ha valakit mégis érdekelné.
Piritu - 1.000.00017-12-2017 21:47:55 // 9427
petbalog17-12-2017 21:28:41 // 9426
Nagyon szépen köszönöm a zenés és a hátsó kábeles válaszokat is. Én is úgy vagyok vele igazság szerint, hogy sajnálom a javítókészletre, mivel sokkal olcsóbban is megoldható hasonló minőségben. Nagyon örülök ennek a részletes útmutatónak. :)
Egyébként nekem jobb oldalt most se helyzetjelző, se tolató, se ködlámpa, szóval sztem oldalanként lehet az lebontva. Maga az ajtó pedig megvételkor sem nyílt már az emblémával, annak is ott megy egy kábel elvileg.
Egyébként nekem jobb oldalt most se helyzetjelző, se tolató, se ködlámpa, szóval sztem oldalanként lehet az lebontva. Maga az ajtó pedig megvételkor sem nyílt már az emblémával, annak is ott megy egy kábel elvileg.
Piritu - 1.000.00017-12-2017 16:39:19 // 9425
Az enyém is remeg, szerintem ilyen.
poteka17-12-2017 15:48:15 // 9424
Ha megy a forrasztás pákával, van pákád és egy krimpelőfogód, akkor állj neki bátran.
Célszerű kibontani, megnézni, hogy milyen színből, vastagságúból hány van és megvenni egy elektronikai boltban (még a jobb oldali kötegben lévő antennakábel is beszerezhető) pár méter zsugorcső és két marék kábelsaru kíséretében. Nekem kb. 3000 Ft-ból megvolt, a jobb oldaliban az antennakábelen kívül az ablakfűtés negatívja vastagabb vezeték. Nyilván olyan csíkos színkódos kábelt nem fogsz kapni a boltban, de mindegyiknek megfeleltethető egy-egy szín. Amúgy amit láttam utángyártott javítókészletet abban is egyszínű kábelek voltak.
Ha megvan, akkor érdemes kivágni kb. 20 centit az eredeti kábelből és kb. 30 centit visszatoldani, így nemcsak a vezeték minőségével kapcsolatos hibát javítod ki (hidegben törik, reped a szigetelése, alig van benne réz), hanem a túl feszes kábelköteg okozta szakadási hajlamot is (teljesen kinyitott csomagtérajtónál a gyári kábelköteg megfeszül).
Az egyes kábeleket célszerű 1-2 centivel eltolva forrasztani vagy saruzni (én utóbbit javaslom, így később bontható), így nem egy ponton lesz sokkal vastagabb a kábelköteg és könnyebben visszadugható a helyére. Természetesen minden egyes összeeresztésnél megfelelő méretű, jól rámelegített zsugorcsővel szigetelni kell.
A kábelvégeket célszerű szétvágás előtt felcímkézni, mivel pl. az ablaktörlő és az ajtóban lévő féklámpa/helyzetjelző ledsor negatívja egyforma fekete vezeték (ami nem biztos, hogy gondot okoz, de jobb a békesség).
A jobb oldali kábelkötegben van az ablaktörlő három szálja, a jobb oldali ledes helyzetjelző/féklámpa három szálja, a vastagabb ablakfűtés negatívja, az ablakra gőzölt antenna koaxiális kábele.
A bal oldaliban van az ablakmosó vízcsöve, a bal oldali helyzetjelző/féklámpa, az ablakfűtés pozitívja és kizárásos alapon itt kell lennie a tolatólámpáknak és a ködzárófénynek is (itt 10+ vezeték van).
Ha elvágtad a kábeleket, akkor inkább ne adj rá gyújtást, mert akkor minden egyes elvágott kábelvég miatt kieső funkcióról beszámol a műszerfalon, bár ez 1-2 indítás vagy némi idő után elmúlik, ha mindent rendben talál.
Ezek a javítókészletek biztosan jó minőségűek, csak én bevallom, sajnáltam 50 ezer Ft-ot kiadni a két oldalért összesen, ha az alapanyag olcsón beszerezhető és kb. 1 óra alatt legyártható ugyanez. A legnagyobb kihívás a burkolatokat leszedni patenttörés nélkül ilyen hidegben, így ehhez inkább fütött garázst ajánlok. Mindössze egy csillagcsavarhúzóra van szükség, 4 csavart kell kihajtani (ajtóbehúzóknál 2db és a kalaptartó madzagjának 2db tartócsavarja), a többi patent.
Célszerű kibontani, megnézni, hogy milyen színből, vastagságúból hány van és megvenni egy elektronikai boltban (még a jobb oldali kötegben lévő antennakábel is beszerezhető) pár méter zsugorcső és két marék kábelsaru kíséretében. Nekem kb. 3000 Ft-ból megvolt, a jobb oldaliban az antennakábelen kívül az ablakfűtés negatívja vastagabb vezeték. Nyilván olyan csíkos színkódos kábelt nem fogsz kapni a boltban, de mindegyiknek megfeleltethető egy-egy szín. Amúgy amit láttam utángyártott javítókészletet abban is egyszínű kábelek voltak.
Ha megvan, akkor érdemes kivágni kb. 20 centit az eredeti kábelből és kb. 30 centit visszatoldani, így nemcsak a vezeték minőségével kapcsolatos hibát javítod ki (hidegben törik, reped a szigetelése, alig van benne réz), hanem a túl feszes kábelköteg okozta szakadási hajlamot is (teljesen kinyitott csomagtérajtónál a gyári kábelköteg megfeszül).
Az egyes kábeleket célszerű 1-2 centivel eltolva forrasztani vagy saruzni (én utóbbit javaslom, így később bontható), így nem egy ponton lesz sokkal vastagabb a kábelköteg és könnyebben visszadugható a helyére. Természetesen minden egyes összeeresztésnél megfelelő méretű, jól rámelegített zsugorcsővel szigetelni kell.
A kábelvégeket célszerű szétvágás előtt felcímkézni, mivel pl. az ablaktörlő és az ajtóban lévő féklámpa/helyzetjelző ledsor negatívja egyforma fekete vezeték (ami nem biztos, hogy gondot okoz, de jobb a békesség).
A jobb oldali kábelkötegben van az ablaktörlő három szálja, a jobb oldali ledes helyzetjelző/féklámpa három szálja, a vastagabb ablakfűtés negatívja, az ablakra gőzölt antenna koaxiális kábele.
A bal oldaliban van az ablakmosó vízcsöve, a bal oldali helyzetjelző/féklámpa, az ablakfűtés pozitívja és kizárásos alapon itt kell lennie a tolatólámpáknak és a ködzárófénynek is (itt 10+ vezeték van).
Ha elvágtad a kábeleket, akkor inkább ne adj rá gyújtást, mert akkor minden egyes elvágott kábelvég miatt kieső funkcióról beszámol a műszerfalon, bár ez 1-2 indítás vagy némi idő után elmúlik, ha mindent rendben talál.
Ezek a javítókészletek biztosan jó minőségűek, csak én bevallom, sajnáltam 50 ezer Ft-ot kiadni a két oldalért összesen, ha az alapanyag olcsón beszerezhető és kb. 1 óra alatt legyártható ugyanez. A legnagyobb kihívás a burkolatokat leszedni patenttörés nélkül ilyen hidegben, így ehhez inkább fütött garázst ajánlok. Mindössze egy csillagcsavarhúzóra van szükség, 4 csavart kell kihajtani (ajtóbehúzóknál 2db és a kalaptartó madzagjának 2db tartócsavarja), a többi patent.
Csöri17-12-2017 14:29:51 // 9422
Szia! Sajnos zene hallgatás BT-n keresztül nem megy. Marad a jack, vagy az USB.
A csomagtérajtóhoz lehet kapni kábelszettet javítókészletként. Azzal a legegyszerűbb megcsinálni.
A csomagtérajtóhoz lehet kapni kábelszettet javítókészletként. Azzal a legegyszerűbb megcsinálni.
petbalog17-12-2017 13:34:16 // 9421
Illetve, tegnap Aldi parkolóban Kazincbarcikán egy fehér géppel kit láthattam? :) (NDP-...)
petbalog17-12-2017 13:30:03 // 9420
Sziasztok!
Lehetséges valahogy bluetooth-on keresztül zenét hallgatni egy 2012-es nagynavis Giuban? Telefonhívásokat gond nélkül kezeli természetesen, de ha valamilyen update vagy vmi után zenét is képes lenne lejátszani, az nagyon jó lenne.
Illetve, ha valakinek esetleg a csomagtérajtó kábelezéséről lenne valami rajza, infoja, plusz tippje szerelés előtt, azt is szívesen veszem, mivel kezdenek gyűlni a bajok a hideg beálltával. :) Személy szerint egyesével szeretném mindet kicseréltetni jobb minőségű vezetékre, olyan helyen forrasztva, ahol már nem kell tekerednie a kábelnek, eddig olyan 15-20 ezer ft környéki árajánlatot kaptam, de csak januárban érnének rá, szóval lehet nemautóvillamosságis autószerelő cimborával majd nekiugrunk az ünnepek alatt.
Lehetséges valahogy bluetooth-on keresztül zenét hallgatni egy 2012-es nagynavis Giuban? Telefonhívásokat gond nélkül kezeli természetesen, de ha valamilyen update vagy vmi után zenét is képes lenne lejátszani, az nagyon jó lenne.
Illetve, ha valakinek esetleg a csomagtérajtó kábelezéséről lenne valami rajza, infoja, plusz tippje szerelés előtt, azt is szívesen veszem, mivel kezdenek gyűlni a bajok a hideg beálltával. :) Személy szerint egyesével szeretném mindet kicseréltetni jobb minőségű vezetékre, olyan helyen forrasztva, ahol már nem kell tekerednie a kábelnek, eddig olyan 15-20 ezer ft környéki árajánlatot kaptam, de csak januárban érnének rá, szóval lehet nemautóvillamosságis autószerelő cimborával majd nekiugrunk az ünnepek alatt.
lapisgergely9417-12-2017 13:21:49 // 9419
Sziasztok!
Valaki nem tudja, hogy a 175 lovas TCT-s dízelnek mennyire kellene alapjáraton remegnie? Sajnos a két külső tükröm állóhelyzetben berezonál, és a belső visszapillantóm is néha berezonál gázadáskor.
Másnak is ilyen? A motortartó bakok lehetnek ki? Elvileg nincs benne kettőstömegű, de ha tévedek, akkor valaki javítson ki legyen szíves :)
Előre is köszönöm.
Valaki nem tudja, hogy a 175 lovas TCT-s dízelnek mennyire kellene alapjáraton remegnie? Sajnos a két külső tükröm állóhelyzetben berezonál, és a belső visszapillantóm is néha berezonál gázadáskor.
Másnak is ilyen? A motortartó bakok lehetnek ki? Elvileg nincs benne kettőstömegű, de ha tévedek, akkor valaki javítson ki legyen szíves :)
Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.00013-12-2017 06:52:42 // 9418
Az ePER megmondja :-)
Chianti12-12-2017 23:08:29 // 9417
Lehet nem ártana kideríteni, hogy az enyém melyik napon lett kész? :o)
imi 5912-12-2017 19:34:09 // 9416
Ma talán végleg megoldódott a gondom! Az egyik villamossági szerelőm ki akarta cseréltetni a külső biztosítéktáblát ( újonnan 280 000 ft, bontóból kb. 40 000 ft ). Elvittem egy másik szerelőhöz, kicserélt egy relét ( P 0670-es hibakód jelent meg néhányszor, ami kb. 4-5 indítózás után kialudt) 3000 ft-ért és minden OK!!!
Hát nem mindegy!!
Hát nem mindegy!!
Gegee12-12-2017 12:15:28 // 9415
Hehe, ez jó. :) A 147-esem anno dec. 27. gyártású volt. Rendeltem bele alfatex kárpitot, nem azzal érkezett. Rendeltem bele ülésfűtést, kifelejtették, kértem bele kartámaszt, adatlapja szerint raktak bele, csak láthatatlan és tapinthatatlan volt.. Ezeket leszámítva egyben van az autó. :) Négy keréken gurult, lámpák is világítottak és motor is volt benne. :) Persze, lehet nem kellett volna átvennem az autót, de már mindegy. Levonták az árából a hiányzó tételeket. :)
Jimmi T.12-12-2017 11:33:36 // 9414
lehet, bár csütörtöki volt amire azt mondták az még jó. képzelem milyen lehetett a pénteki
Piritu - 1.000.00012-12-2017 10:59:15 // 9413
Jó lenne ránézni a fékekre, mert lehet hogy valahol letestelt a vezeték (kikopott, elszakadt, stb.).
'''''11-12-2017 20:23:25 // 9412
Volt már nálatok olyan,hogy bejelzett a fékkopás jelző aztán meg azóta is semmi?
Egy napig többszöri indításnál is kijelezte aztán azóta eltelt egy hét és semmi.
Egy napig többszöri indításnál is kijelezte aztán azóta eltelt egy hét és semmi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?