hát a tünetek olyanok mint három éve, mint egy éve.
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
Forum >> Giulietta
Jimmi T.10-11-2017 18:26:20 // 9261
noobi3210-11-2017 17:56:30 // 9260
Nem mondod hogy megint cserélni kell :-OOOO
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Jimmi T.10-11-2017 17:02:43 // 9259
Gegee10-11-2017 16:21:55 // 9258
Nem ilyen a többség szerintem. Nem is tapasztaltam még hasonlót, mint ami nálad történt. De, ha a sebesség tartó automatikát használod, arra azért figyelj, hogy ne legyen dynamicban az autó.
petbalog10-11-2017 08:31:43 // 9257
Szia!
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
tamas92709-11-2017 23:41:12 // 9256
Most volt alklamam először élesben használni a tempomatot. Hát katasztrófa...a 2003-as peug 307 veri.
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
imi 5909-11-2017 20:55:25 // 9255
Sziasztok!
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
imi 5909-11-2017 20:42:49 // 9254
"OBD kódok magyarul" Ezt letöltve, kb. több, mint ezer hibakódot láthatsz.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
tamas92708-11-2017 20:33:22 // 9253
Bettesp07-11-2017 19:07:34 // 9252
Kiderült közben, hogy a vezérlésnek nincs baja. Egy bika aksival hibatörlés és indítás után már nem jött elő a P0606.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
lapisgergely9407-11-2017 08:35:17 // 9251
Szia,
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Bettesp06-11-2017 16:42:01 // 9250
Igen, ezt a hibakód olvasó is hozta. :/
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
RomeoOne06-11-2017 16:34:14 // 9249
Elvileg ECU hiba.
Bettesp06-11-2017 16:19:57 // 9248
Sziasztok,
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
petbalog06-11-2017 12:30:01 // 9247
Itt a profilomnál mindent megtalálsz, vagy akár Facebook-on is írhatsz. :)
Balázs156SW06-11-2017 09:22:24 // 9246
Írhatnál elérhetőséget...
petbalog06-11-2017 08:35:38 // 9245
Facebookon a sok mocskolódó és szardobáló komment miatt hozzászóltam én is, másnap reggelre topkomment lett belőle. :D
CseBali04-11-2017 13:19:39 // 9244
köszi...akkor hamarosan jelentkezem... :)
tamas92704-11-2017 12:50:46 // 9243
tamas92704-11-2017 12:42:09 // 9242
Gombsort nálam lehet venni :)
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
poteka03-11-2017 20:48:15 // 9241
A gombsor egy amorés márkatárstól van, itt a fórumon is hirdette a portékát. Nem tudom, hogy eredeti-e, de minden érzékelhető paraméterében ugyanolyan, mint a gyári, amit leszedtem a kulcsról. Tökéletesen passzol és a minősége is kifogástalan.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
Kazes☻03-11-2017 19:53:37 // 9240
Micsoda kérdés ez....! :-)
Piritu - 1.000.00003-11-2017 18:35:51 // 9239
Piritu - 1.000.00003-11-2017 18:14:26 // 9238
Na, hazafelé "normálisan" haladva 96 km/ó átlaggal 6 liter/100 km :-)
CseBali03-11-2017 15:58:35 // 9237
a QV logo-t sztem csak az eredetit vegyél - sablon van hozzá és nem is húzós az ára...és minőségi cucc... :)
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
Golyszi03-11-2017 14:44:57 // 9236
rendelted, vagy Márkakereskedésből vannak? 1-2 apróságot én is akarok csinosítani! :)
petbalog03-11-2017 10:07:51 // 9235
Lehet ő lesz nekem is. Eddig ez tetszik a legjobban, árban is jobb, bár az oldalon úgy írja, hogy egy termék esetén még erre majd 2600 Ft szállítási díj jön, de így is olcsóbb valamivel a többinél, és ha jók a tapasztalatok vele, akkor megérheti. Köszi a tippet!
Kazes☻03-11-2017 09:29:32 // 9234
Ezeket (is) én is bírom... :-)
poteka03-11-2017 09:15:45 // 9233
Most lett hét éves az autóm, így időszerű némi frissítés. Kapott új, fekete gombsort a kulcsokra, illetve egy pár új, eredeti QV-jelet a sárvédőkre, mert az egyik elkezdett fakulni, a másik pedig (gyanítom a karcolás miatt fényezett sárvédő okán) utángyártott volt, nem is pontosan ugyanolyan.
Ezt annyira bírom az olaszokban, a világ bármely pontján ráírnák, hogy a jobb oldali R, a bal meg L, de nem, náluk továbbra is D azaz destra, S azaz sinistra, a fordulat az giri, a fuel az benzina.
poteka02-11-2017 20:31:25 // 9232
Nyugodt autópályatempónál nekem sem eszik sokkal többet a QV benzinből (nem tudom pontosan, de kb. 7.5-8 között). Igaz, hogy neked ez a legteteje, nekem meg az alsó határ :))). Amúgy pontosan a kézikönyvben megadottak szerint fogyaszt: városban 10.8-at adtak meg és műszer szerint 10.9 és 11.0 között van az átlag csak városban.
Piritu - 1.000.00002-11-2017 20:25:15 // 9231
Kicsit siettünk a Giuliettával.
730 km-en 133km/ó átlaggal 7,3 lett az átlag. Tud fogyasztani is ha kell :-)
730 km-en 133km/ó átlaggal 7,3 lett az átlag. Tud fogyasztani is ha kell :-)
poteka02-11-2017 07:44:24 // 9230
Ezt én is olvastam angol fórumokon, hogy a javítókészlet kábelei sokkal rugalmasabbak és több bennük a réz. Ettől függetlenül az árazását indokolatlannak érzem, mert filléres dolgokból készül és otthoni körülmények között sem tart egy óránál tovább legyártani.
pe-Ti02-11-2017 07:17:23 // 9229
Ciao!
Én megvettem a javító készletet még nem raktam be de annyit tapasztaltam,hogy kint hagytam a hidegben (0 fok) és olyan vajpuha maradt a kábel aminek a gyári nyomába sem érhet valószínű itt van a kutya elásva. Nekem mindig hidegben jött elő a szakadás remélem megoldódik ezzel...
Én megvettem a javító készletet még nem raktam be de annyit tapasztaltam,hogy kint hagytam a hidegben (0 fok) és olyan vajpuha maradt a kábel aminek a gyári nyomába sem érhet valószínű itt van a kutya elásva. Nekem mindig hidegben jött elő a szakadás remélem megoldódik ezzel...
pe-Ti02-11-2017 07:10:29 // 9228
Ciao!
Nekem ilyen szőnyegem volt 5 évig, mostanra kopott el a vezető oldali tehát jól bírta. Viszont most feketét akartam de amiket találtam az mind szürke hiába írja a leírás, hogy fekete az bizony szürke. Aztán ráakadtam erre a Szlovén cégre és meg is rendeltem 8160 ft-ért kiszállítással együtt fekete és illatosított nincs kotonszag az autóban....
Nekem ilyen szőnyegem volt 5 évig, mostanra kopott el a vezető oldali tehát jól bírta. Viszont most feketét akartam de amiket találtam az mind szürke hiába írja a leírás, hogy fekete az bizony szürke. Aztán ráakadtam erre a Szlovén cégre és meg is rendeltem 8160 ft-ért kiszállítással együtt fekete és illatosított nincs kotonszag az autóban....
poteka01-11-2017 19:15:10 // 9227
Még annak is adok egy esélyt. Nézegettem a kábelköteg-javító készleteket, a két oldalra 50 ezerre jönne ki szállítással. Megnéztem a képeket, sima krimpelt saruk szigetelő gumikkal, aminek darabja 10 ft. Az antenna kis koaxkábeléhez meg 500 Ft az apa-anya csatlakozó.
Holnap kb. 2000 Ft-ból bevásárolok az elektronikai boltban és rászánok néhány órát a hétvégén. Így az összes kábel rugalmas, jó minőségű lesz és oldható kötésekkel fogok rendelkezni, ha javítani kell.
Holnap kb. 2000 Ft-ból bevásárolok az elektronikai boltban és rászánok néhány órát a hétvégén. Így az összes kábel rugalmas, jó minőségű lesz és oldható kötésekkel fogok rendelkezni, ha javítani kell.
imi 5901-11-2017 19:05:26 // 9226
A "Timpiri" Giuja 2011-es, az enyém 2013-as, ezekben gyárilag indításkor ki van kapcsolva. Talán így kényelmesebb annak, aki nem gyakran használja.
Jimmi T.01-11-2017 18:51:33 // 9225
Remek. Nekem az össze-vissza működő ablaktörlőt is eltört drót okozta :-)
poteka01-11-2017 17:00:43 // 9224
Meglett a probléma, illetve problémák. Plusz 12V-ot azért nem tudtam mérni az ablakfűtés saruján, mert leszakadt az érintkező az ablakról (minimális mozgatásra azonnal lepattant), a másik oldalon pedig a jobb oldali zsanérnál volt kábelszakadás, ezért nem volt mérhető test sem.
A jobb oldalt némileg megtoldva, zsugorcsővel borítva megforrasztottam, a bal oldalhoz meg holnap veszek olyan spéci ragasztót ami vezeti az áramot. A kábelvégeken már megjelent a tápfeszültség, szóval ebből ablakfűtés lesz záros határidőn belül :).
Az összevissza megálló hátsó ablaktörlő pedig vagy a motoron elhelyezkedő helyzetérzékelő elkoszosodását jelenti (ha befolyt a víz a törlő tengelyénél, ez is típushiba), vagy a vezérlőkomputer hibáját (de ez esetben néha elindulhat magától vagy kikapcsolhatatlan az ablaktörlő). A réseken befújtam némi WD40-et a hátsó törlőmotorba, vagy megoldja, vagy nem..
A jobb oldalt némileg megtoldva, zsugorcsővel borítva megforrasztottam, a bal oldalhoz meg holnap veszek olyan spéci ragasztót ami vezeti az áramot. A kábelvégeken már megjelent a tápfeszültség, szóval ebből ablakfűtés lesz záros határidőn belül :).
Az összevissza megálló hátsó ablaktörlő pedig vagy a motoron elhelyezkedő helyzetérzékelő elkoszosodását jelenti (ha befolyt a víz a törlő tengelyénél, ez is típushiba), vagy a vezérlőkomputer hibáját (de ez esetben néha elindulhat magától vagy kikapcsolhatatlan az ablaktörlő). A réseken befújtam némi WD40-et a hátsó törlőmotorba, vagy megoldja, vagy nem..
Steewy201-11-2017 10:11:33 // 9223
tuti hogy vagy egyik vagy másik a ludas mondjuk még megprobálhatnál a telon egy hard resetet a kikapcs+home gomb és utána ujbol párositani nekem mindha ez után gyorsabb lene a kapcsolodás mind telefon mind media
petbalog31-10-2017 12:46:17 // 9222
Köszi! Ezt megtaláltam én is ugyanennyiért máshol, ott volt még vagy két fajta, de azóta is nézelődtem és ahogy látom tényleg ugyanaz 2-3 termék megy mindenhol, kb ugyanannyiért. :)
tamas92731-10-2017 11:28:41 // 9221
tamas92731-10-2017 11:26:41 // 9220
Piritu - 1.000.00030-10-2017 20:21:25 // 9219
Anno a Pókba én innen rendeltem. Méretpontos egyedi hímzéssel.
petbalog30-10-2017 14:59:48 // 9218
Méretpontos gumiszőnyegre esetleg van valakinek ötlete? Találtam neten párat, de szinte mindegyik ugyanaz, ugyanannyiért. Van valami best buy?
Timpiri30-10-2017 08:07:50 // 9217
Köszi Imi! Most már én is így használom,ahogy leírtad. Kikapcsolva jobb :-D
mgeri7629-10-2017 19:43:32 // 9216
Köszi a valaszt. ha minden jol alakul akkor holnap megnezzük
poteka29-10-2017 19:28:51 // 9215
Lehet, hogy ez lesz, csak nem én járok az autóval hétköznap, így szerelőhöz elvinni igényel némi logisztikát, főleg, ha ott is kell hagyni (egyetlen autónk a családban). Hétvégén meg van időm babrálni vele, amúgy is szeretem megismerni a birtokolt technikát.
Jimmi T.29-10-2017 18:52:54 // 9214
az enyémnél ( 2010 októberi ) még kikapcsolni kell minden indítás után
Jimmi T.29-10-2017 18:51:02 // 9213
Tapasztalataim és Peti által leírtak alapján : a vezetéket betyárosan meg kell cibálni és kiadja . Én nem szoktam ennyit görcsölni rajta és évente egyszer fizetek az elektromos szerelőnek az opelnél 3-4 ezret és meg is forrasztja a hibafeltárás után.
imi 5929-10-2017 18:00:39 // 9212
A Start/Stop -ot bekapcsolni kell, alapban ki van kapcsolva. Sok szerelő szerint sem az aksinak, sem az önindítónak nem annyira jó. Én pl. nem használom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?