Sziasztok!
Hátha valakinek szüksége van egy kis felújításra :)
Forum >> Giulietta
tamas92721-10-2017 15:26:25 // 9161
Gegee21-10-2017 11:25:12 // 9160
Szólhattál volna, szívesen elmentem volna én is! :) Igaz a fehér színnel eléggé kilógtam volna. :)
lapisgergely9421-10-2017 09:22:25 // 9159
G-MANN🍀20-10-2017 23:33:58 // 9158
G-MANN🍀20-10-2017 23:32:31 // 9157
Pont így én is!! :-)
Zoli6720-10-2017 19:54:51 // 9156
Csak gyárit használok és 7500km a csere periódus.Ezt az olajat ehhez a motorhoz fejlesztették ki.
lapisgergely9420-10-2017 16:14:40 // 9155
Esőben még nem volt szerencsém használni. Ködről tudok nyilatkozni, abban nagyon nagy fejlődést jelent a sárga / sárgás halogén után.
noobi3220-10-2017 15:33:16 // 9154
Értem.
Így egyre érdekesebben hangzik :)
Már csak egy kérdés maradt: milyen esöben?
Így egyre érdekesebben hangzik :)
Már csak egy kérdés maradt: milyen esöben?
lapisgergely9420-10-2017 14:57:58 // 9153
Szia,
A 80EUR ár nem egy darabra vonatkozik, hanem egy szettre. Ha azt megveszed kompletten, akkor semmi másra nincs szükség a beszereléshez.
Amikor én vettem, akkor még 120EUR volt, de szintén nem darabja, hanem a szett (2 db H7 LED és 2 db can-bus modul fesz.kiegyenlítővel). Annyi szerencsém volt, hogy akkor fizettem ki, mikor nem volt raktáron, és sikerült ráalkudnom egy kis késés miatt, hogy legyen 80 EUR nekem is. :)
80 EUR volt magyarul a LED és 25 EUR a TNT futárszolgálat (3 nap alatt ideért Rómából)
A fényszórás tekintetében pedig továbbra is tartom, hogy köröket ver az Osram Nightbreaker Laserre és hasonló emeltfényű égőkre. Egyébként ez nem egy gagyi LED. Phillips LED chipeket használnak, és hosszú munkaórák vannak benne, mire sikerült lemásolniuk a H7 halogén világításának karakterisztikáját.
A képeket láthatod a weboldalon, és azok valós képek, nekem is teljesen hasonlóan funkcionál. Este jelentkezek majd képekkel :)
A 80EUR ár nem egy darabra vonatkozik, hanem egy szettre. Ha azt megveszed kompletten, akkor semmi másra nincs szükség a beszereléshez.
Amikor én vettem, akkor még 120EUR volt, de szintén nem darabja, hanem a szett (2 db H7 LED és 2 db can-bus modul fesz.kiegyenlítővel). Annyi szerencsém volt, hogy akkor fizettem ki, mikor nem volt raktáron, és sikerült ráalkudnom egy kis késés miatt, hogy legyen 80 EUR nekem is. :)
80 EUR volt magyarul a LED és 25 EUR a TNT futárszolgálat (3 nap alatt ideért Rómából)
A fényszórás tekintetében pedig továbbra is tartom, hogy köröket ver az Osram Nightbreaker Laserre és hasonló emeltfényű égőkre. Egyébként ez nem egy gagyi LED. Phillips LED chipeket használnak, és hosszú munkaórák vannak benne, mire sikerült lemásolniuk a H7 halogén világításának karakterisztikáját.
A képeket láthatod a weboldalon, és azok valós képek, nekem is teljesen hasonlóan funkcionál. Este jelentkezek majd képekkel :)
Piritu - 1.000.00020-10-2017 14:40:36 // 9152
...amiből aztán nagyon papás használat mellett meg is kajált majd 3/4 litert ezer km-en (max 3500 1/min). A belevalóból, rendes használat mellett ezerötszáz alatt semmit.
Egyszerűen túlmelegszik és túl folyós lesz...
Hasonló lenne nálad is.
Egyszerűen túlmelegszik és túl folyós lesz...
Hasonló lenne nálad is.
Piritu - 1.000.00020-10-2017 14:30:31 // 9151
Csak a gyári előírás szerintit tenném bele. A kibicnek semmi sem drága, az ajánlgatás ingyen van. A gyár tuti végiggondolta ezt az átfolyás témát IS.
Hasonló marhaságok miatt kerülhetett a német szakszervizben a Spideren TS motorjába is 5W30-as olaj...
Hasonló marhaságok miatt kerülhetett a német szakszervizben a Spideren TS motorjába is 5W30-as olaj...
noobi3220-10-2017 14:11:00 // 9150
Hmm, lehet megér egy próbát...
Eddig azt olvastam mindenhol hogy tök felesleges halogén helyett LED-vel próbálkozni, mivel az LED nem úgy szórja a fényt a parabolára mint a halogén izzó.
Viszont nekem 80,- Eurós árat dob ki. Akciósan. Darabjáért...
Eddig azt olvastam mindenhol hogy tök felesleges halogén helyett LED-vel próbálkozni, mivel az LED nem úgy szórja a fényt a parabolára mint a halogén izzó.
Viszont nekem 80,- Eurós árat dob ki. Akciósan. Darabjáért...
Golyszi20-10-2017 13:54:55 // 9149
Gegee20-10-2017 13:09:18 // 9148
Selenia sport power 5w40, Max 10 ezres ciklusonként csere. Nem kell itt semmi más cuccal varázsolgatni. Ez a gyári olaja a motornak. Én hiszek neki.
lapisgergely9420-10-2017 12:46:59 // 9147
Én egy percre sem bántam meg.
Nagyon jó fényereje van, ha hamarabb észreveszem a leszedhető gyűrűt rajta, akkor a szerelése is jóval könnyebb lett volna.
Minőségi anyagból készült, elég masszív, és a can-bus adapter simán elfér a lámpatesten belül. Az aluminiumból készült hűtőszalagok a végén nagyon jól behajtogathatóak a lámpatestbe, egyszóval nem kell semmi farigcsálás a beszereléséhez.
Az úton nagyon jól bevilágít mindent, és lévén, hogy Giuliettához van tervezve, nem hord szét a fény, és nem vakítja a szembejövőt. Este majd csinálok pár képet róla, hogy milyen a fénye, és hogy van irányítva.
Nagyon jó fényereje van, ha hamarabb észreveszem a leszedhető gyűrűt rajta, akkor a szerelése is jóval könnyebb lett volna.
Minőségi anyagból készült, elég masszív, és a can-bus adapter simán elfér a lámpatesten belül. Az aluminiumból készült hűtőszalagok a végén nagyon jól behajtogathatóak a lámpatestbe, egyszóval nem kell semmi farigcsálás a beszereléséhez.
Az úton nagyon jól bevilágít mindent, és lévén, hogy Giuliettához van tervezve, nem hord szét a fény, és nem vakítja a szembejövőt. Este majd csinálok pár képet róla, hogy milyen a fénye, és hogy van irányítva.
Golyszi20-10-2017 11:26:54 // 9145
Sziasztok, kérdéssel élnék a QV tulajok felé, olaj témában.
Szerelőmmel kicsit vitáztam ma reggel.
Most gyári 5w40re cseréltem magam az olajat. Azt mondta azonnal cseréljem 5w30ra vagy 0w30ra.
A következővel magyarázta (megpróbálom érthetően prezentálni): az olaj rendszerben 2 dolog van, olajnyomás és átfolyás. Ugy magyarázta, hogy az 5w40 sűrüsége miatt átfolyása 10-es skálán 4es, az 5w30-é 10. Így egy adott pontra jutó átfolyás 2.5x több ezért több olajjal képes hüteni azt a pontot. Illetve az is említette, hogy a körben nem 100%, hogy mindenhova eljut az olaj, sűrüsége miatt. Végig golndolva, van benne ráció, de mi a helyzet az alkatrészek falán megtapadással és kenéssel? Kisebb viszkozitás kevésbé ken?
Én ugy gondolom maradok a gyárinál, ugyis 8.000km-enként cserélem!
Ti mit gondoltok erről?
Szerelőmmel kicsit vitáztam ma reggel.
Most gyári 5w40re cseréltem magam az olajat. Azt mondta azonnal cseréljem 5w30ra vagy 0w30ra.
A következővel magyarázta (megpróbálom érthetően prezentálni): az olaj rendszerben 2 dolog van, olajnyomás és átfolyás. Ugy magyarázta, hogy az 5w40 sűrüsége miatt átfolyása 10-es skálán 4es, az 5w30-é 10. Így egy adott pontra jutó átfolyás 2.5x több ezért több olajjal képes hüteni azt a pontot. Illetve az is említette, hogy a körben nem 100%, hogy mindenhova eljut az olaj, sűrüsége miatt. Végig golndolva, van benne ráció, de mi a helyzet az alkatrészek falán megtapadással és kenéssel? Kisebb viszkozitás kevésbé ken?
Én ugy gondolom maradok a gyárinál, ugyis 8.000km-enként cserélem!
Ti mit gondoltok erről?
noobi3220-10-2017 10:54:55 // 9144
És milyenek a személyes tapasztalataid?
lapisgergely9420-10-2017 10:18:11 // 9143
Sziasztok,
Egy kis érdekességet osztanék meg veletek. Olaszországból rendeltem egy H7 LED szettet, az alábbi linken érhető el (a hsz pillanatában out of stock, de lesz belőle még elvileg):
https://www.xenovision.it/kit-led-anabbaglianti-giulietta-p-2417.html
A LED direkt Giuliettához van formázva. Abszolút nem vakítja a szembejövőt, de közben nagyon jó látási viszonyt biztosít. A sima halogén égőhöz képest 3-4x több lumen fényerejű fényt biztosít.
A beszereléshez levettem a lökhárítót (utólag kiderült, hogy egy teljesen felesleges kör volt, mert a LED karimája szétszedhető, és könnyedén beszerelhető a lámpatestbe... :D)
25 EUR volt a posta TNT futárral. Egyébként Whatsappon vagy Skypeon lehet a webshoppal kapcsolatban lépni, és a customer service első osztályú. Csak angolul vagy olaszul beszélnek.
Egy kis érdekességet osztanék meg veletek. Olaszországból rendeltem egy H7 LED szettet, az alábbi linken érhető el (a hsz pillanatában out of stock, de lesz belőle még elvileg):
https://www.xenovision.it/kit-led-anabbaglianti-giulietta-p-2417.html
A LED direkt Giuliettához van formázva. Abszolút nem vakítja a szembejövőt, de közben nagyon jó látási viszonyt biztosít. A sima halogén égőhöz képest 3-4x több lumen fényerejű fényt biztosít.
A beszereléshez levettem a lökhárítót (utólag kiderült, hogy egy teljesen felesleges kör volt, mert a LED karimája szétszedhető, és könnyedén beszerelhető a lámpatestbe... :D)
25 EUR volt a posta TNT futárral. Egyébként Whatsappon vagy Skypeon lehet a webshoppal kapcsolatban lépni, és a customer service első osztályú. Csak angolul vagy olaszul beszélnek.
Steewy219-10-2017 15:29:44 // 9142
lapisgergely9419-10-2017 11:23:46 // 9141
Tudom, hogy már eléggé régi kérdés, de ha valakinek kellene ePER, akkor ezt is ajánlanám: https://www.fiatdalys.lt/en/catalog/step2/R/GIU
Piritu - 1.000.00018-10-2017 18:57:59 // 9140
tamas92718-10-2017 13:28:51 // 9139
Szia!
Nekem csak hosszabb távokon a visszaváltás 2-be nehézkes. Szerintem nekem más a problémám, mint neked.
Cseréltetek olajat meg a bowdent megnézetem, amit ajánlottak.
Nekem csak hosszabb távokon a visszaváltás 2-be nehézkes. Szerintem nekem más a problémám, mint neked.
Cseréltetek olajat meg a bowdent megnézetem, amit ajánlottak.
Jimmi T.17-10-2017 15:40:18 // 9138
majd a kuplungcsere javít rajta
otci17-10-2017 09:07:27 // 9137
Szia,
én is hidegebb időben tapasztalom, hogy nehézkes a váltás 2-es és 3-as fokozatban, fel és leváltásnál is, de ha bemelegszik nincs vele gond. 2011-es modell és tavaly tavasz óta használom. Váltó olaj csere megvolt, de nem igazán segített, max annyit, hogy tudom "friss" gyári olaj van benne...
én is hidegebb időben tapasztalom, hogy nehézkes a váltás 2-es és 3-as fokozatban, fel és leváltásnál is, de ha bemelegszik nincs vele gond. 2011-es modell és tavaly tavasz óta használom. Váltó olaj csere megvolt, de nem igazán segített, max annyit, hogy tudom "friss" gyári olaj van benne...
SteveOP16-10-2017 20:01:56 // 9136
Már ugy két éve nem használtam az usb-t semmire. Tegnap rácsatlakoztattam egy 8gb-ost tele mp3-al.
Először nem látott a rádió semmit. Utána gondoltam hátha fat-ba kell formázni, hát megtettem és egyből lejátszotta a tartalmat. De ettől a pillanattól kezdve világít narancssárgán a motorlámpa a müszerfalon. D mod letiltva de minden más működik.
Usb kivesz, minden oké. Nincs hibajelzés.
Valakinek volt már hasonló??
Esetleg az usb rossz vagy a pendrive? Még nem vettem másikat igy ezt nem probáltam.
Stimmel hogy ntfs-t nem olvas a rádió csak fat-ot? Nyáron volt szoftverfrissítés lehet az csinált valami galibát
Először nem látott a rádió semmit. Utána gondoltam hátha fat-ba kell formázni, hát megtettem és egyből lejátszotta a tartalmat. De ettől a pillanattól kezdve világít narancssárgán a motorlámpa a müszerfalon. D mod letiltva de minden más működik.
Usb kivesz, minden oké. Nincs hibajelzés.
Valakinek volt már hasonló??
Esetleg az usb rossz vagy a pendrive? Még nem vettem másikat igy ezt nem probáltam.
Stimmel hogy ntfs-t nem olvas a rádió csak fat-ot? Nyáron volt szoftverfrissítés lehet az csinált valami galibát
pe-Ti16-10-2017 07:57:31 // 9135
Még lehet váltó-bowden is nézesd meg mondjuk azzal nem szokott gond lenni kivéve ha szakad a porvédő és telemegy kosszal.
pe-Ti16-10-2017 07:55:51 // 9134
Ciao!
Az első évjáratoknál sűrűn volt gond a GM-féle 6-os váltókkal mondjuk a Tied 2014-es akkorra már módosítottak a kapcsolhatóságon. Nekem újkora óta hideg időben vacakol az 1-2 próbáltam már Castrol váltóolajat de aztán visszatértem a Tutella-hoz. Egy próbát megér...
Az első évjáratoknál sűrűn volt gond a GM-féle 6-os váltókkal mondjuk a Tied 2014-es akkorra már módosítottak a kapcsolhatóságon. Nekem újkora óta hideg időben vacakol az 1-2 próbáltam már Castrol váltóolajat de aztán visszatértem a Tutella-hoz. Egy próbát megér...
tamas92715-10-2017 22:06:41 // 9133
Sziasztok!
Hosszabb tavok utan 3bol lefele valtani eleg nehezkes. Kb ero kell, hogy uresbol magam fele tegyem es be 2/1be.
3-4-5-6 fokozatoknal semmi problema. Csak ures/3-bol lefele. Utana par percig semmi gond vagy ha varosban valtogatok folyamat.
Remelem valamennyire ertheto volt.
Csereljek valtoolajat?
Hosszabb tavok utan 3bol lefele valtani eleg nehezkes. Kb ero kell, hogy uresbol magam fele tegyem es be 2/1be.
3-4-5-6 fokozatoknal semmi problema. Csak ures/3-bol lefele. Utana par percig semmi gond vagy ha varosban valtogatok folyamat.
Remelem valamennyire ertheto volt.
Csereljek valtoolajat?
Jimmi T.13-10-2017 20:47:27 // 9132
Valóban erős és jó vele közlekedni.
102.000 km-ig viszont két multiair modult fogyasztott el nálam. 4 év , csere 2 év , csere .
Csak Selenia Star , és évente és mégis .
102.000 km-ig viszont két multiair modult fogyasztott el nálam. 4 év , csere 2 év , csere .
Csak Selenia Star , és évente és mégis .
SzászTibi13-10-2017 09:53:57 // 9131
Szia, én lehet megyek piros 147-el :)
CseBali13-10-2017 08:59:07 // 9130
Szia,
Nekem egyenlőre csak jó tapasztalataim vannak a Multiair-el...
Erős, nyomatékos, jól autózható és ezek mellett városban eljárok vele 8,5 literből. Tény, hogy csak 93E van az autóban.
Ha olyan kacat lenne a technologia, akkor a Fiat talán nem rakná Jeep-től elkezdve, majdnem minden autójába most már 7-8 éve... :)
Nekem egyenlőre csak jó tapasztalataim vannak a Multiair-el...
Erős, nyomatékos, jól autózható és ezek mellett városban eljárok vele 8,5 literből. Tény, hogy csak 93E van az autóban.
Ha olyan kacat lenne a technologia, akkor a Fiat talán nem rakná Jeep-től elkezdve, majdnem minden autójába most már 7-8 éve... :)
poteka12-10-2017 16:17:25 // 9128
Előző kérdésem óta annyi változást történt, hogy én megyek, de nem a Giuliettámmal, mivel a szelepfedél-tömítés cseréje miatt a hétvégét a szerelőnél tölti az autó. Ami egyfelől rossz hír (várni kell, míg megérkezik a gyári tömítés), viszont nem a vezérműnél szivárog az olaj, így jóval egyszerűbb a javítás.
poteka12-10-2017 16:04:42 // 9127
Sziasztok,
Jön valaki esetleg a vasárnapi Parkoló Parádéra?
üdv
poteka
Jön valaki esetleg a vasárnapi Parkoló Parádéra?
üdv
poteka
Kn[.]xX12-10-2017 14:47:00 // 9126
köszi. pont ezt néztem én is tegnap.
Kazes☻12-10-2017 10:33:44 // 9125
Gyönyörös...! :-)
SzászTibi12-10-2017 08:17:23 // 9123
Hát ez nekem nagyon Seat-os ...
István00212-10-2017 07:50:01 // 9122
Most vettem Varta Silver Dynamic AGM 12V 70Ah 760A akkut a gyári 7 éves helyett. ABS bajom nem oldotta meg, még folyamatban a hibakeresés.
quasimoto11-10-2017 23:36:51 // 9121
Mitokat nézegetek és minél többet olvasok a multiair motorokról annál jobban kezdem elveszíteni a lelkesedésemet. Van olyan motor ami mondjuk elment már 200ekm - t ( ami egy T-Jetnél alap, tudok 400ezres motorrol is )?
Kn[.]xX11-10-2017 15:33:13 // 9120
Sziasztok! Ki milyen Start-Stop aksit használ? dízel Julisba kellene
GT Ɨ|ѯ10-10-2017 20:18:04 // 9119
BalázsB10-10-2017 19:53:59 // 9118
Szia Pettinke,
Köszönöm a választ arra gyanakodok én is, sajnos nem tudom kivenni az akkut ugy le van csavarozva/szerszám hiányban is szenvedek :/ a töltőt meg nehéz lenne kilógatni a negyedikről, de valahogy csak megoldom. :D
Igen az akku 3 évnél idősebb lehet, mert még a gyári és 5 éves múlt az autó.
Akkor lehet ezét nem működött mostanság rendesen a start&stop... csak reggel az első megállásanál állította mindig le... ami kb 600m. (Pedig hidegen nem illene leállítania).
Köszi mégegyszer! :)
Köszönöm a választ arra gyanakodok én is, sajnos nem tudom kivenni az akkut ugy le van csavarozva/szerszám hiányban is szenvedek :/ a töltőt meg nehéz lenne kilógatni a negyedikről, de valahogy csak megoldom. :D
Igen az akku 3 évnél idősebb lehet, mert még a gyári és 5 éves múlt az autó.
Akkor lehet ezét nem működött mostanság rendesen a start&stop... csak reggel az első megállásanál állította mindig le... ami kb 600m. (Pedig hidegen nem illene leállítania).
Köszi mégegyszer! :)
pettinke10-10-2017 19:40:37 // 9117
mérjél akku feszt, meg mérjél járó motornál töltést.
ha 3 évnél idősebb az akku, akkor akár gyanakodhatsz is...
ha 3 évnél idősebb az akku, akkor akár gyanakodhatsz is...
BalázsB10-10-2017 19:28:38 // 9116
Sziasztok! :)
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok.
Múlthét végén kétszer is előjött az a probléma, hogy pályán D állásban kicsit meghajtva egyszer csak eltűnt az erő. A turbó nyomás a kijelzőn nem haladta meg a 0,6 bart. Leállít - ujraindit es hibátlan. Utánna csak N állásban használtam minden jo volt reggelig.
Reggel indítás után Check Engine hiba es start/stop hiba fogadott. Most beindításánál minden hibát kidobott amit szerintem tud mutatni... VDC, Hill Holder, kormány korrektor nem elérhető es a start&stop hiba is megmaradt persze.
Levettem a sarukat pihent kicsit, de minden hibát ugyanúgy dob.
Szerintetek az akksi töltöttséggel lehet gond vagy komolyabb?
Köszi előre is!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok.
Múlthét végén kétszer is előjött az a probléma, hogy pályán D állásban kicsit meghajtva egyszer csak eltűnt az erő. A turbó nyomás a kijelzőn nem haladta meg a 0,6 bart. Leállít - ujraindit es hibátlan. Utánna csak N állásban használtam minden jo volt reggelig.
Reggel indítás után Check Engine hiba es start/stop hiba fogadott. Most beindításánál minden hibát kidobott amit szerintem tud mutatni... VDC, Hill Holder, kormány korrektor nem elérhető es a start&stop hiba is megmaradt persze.
Levettem a sarukat pihent kicsit, de minden hibát ugyanúgy dob.
Szerintetek az akksi töltöttséggel lehet gond vagy komolyabb?
Köszi előre is!
poteka09-10-2017 21:28:57 // 9115
Köszi, javítva. Valahogy a legördülő menü átállt, míg a többi mezőt kitöltöttem.
Amúgy én nem sajnálom, hogy nem Giulia, mert alapvetően szép és erős kompaktot szerettem volna - azt hiszem, sikerült a házi feladatot jól elvégezni. A szedán valahogy nem az én világom.
Amúgy éppen a hétvégén bizonyítottam a feleségemnek, hogy milyen jó a 235 ló és a 340 NM adta aktív biztonság - olyan gyorsan megoldható egy előzés és annyira jó a futómű és a fékek, hogy szempillantás alatt távolodunk el mindenki mástól úgy, hogy a végén még a kanyart is a saját sávomban abszolválom :).
Viszony ugyanez a Dynamic mód városban gyakorlatilag használhatatlan, annyira ideges tőle az autó.
Amúgy én nem sajnálom, hogy nem Giulia, mert alapvetően szép és erős kompaktot szerettem volna - azt hiszem, sikerült a házi feladatot jól elvégezni. A szedán valahogy nem az én világom.
Amúgy éppen a hétvégén bizonyítottam a feleségemnek, hogy milyen jó a 235 ló és a 340 NM adta aktív biztonság - olyan gyorsan megoldható egy előzés és annyira jó a futómű és a fékek, hogy szempillantás alatt távolodunk el mindenki mástól úgy, hogy a végén még a kanyart is a saját sávomban abszolválom :).
Viszony ugyanez a Dynamic mód városban gyakorlatilag használhatatlan, annyira ideges tőle az autó.
Piritu - 1.000.00009-10-2017 21:28:22 // 9114
Kn[.]xX09-10-2017 20:42:08 // 9113
szerintem Piritu :)
Gegee09-10-2017 20:35:57 // 9112
Üdv köztünk! :) Dynamic mód nagyon szerethető. Nem semmi az, ahogy mozgatja az autót! Engem megvett 2014-ben, miután kipróbáltam! Az autód adatlapján a típust írd át, mert sajnos nem Giulia QV-d van. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
446
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?