Forum >> Giulietta

Gerion17-11-2010 18:16:44 // 2761
Nagyon érdekes összeállítás! Egy barátom egy (főként) apróbb rugókat gyártó autóipari cég kereskedelmi vezetője, rendszeres beszállítói a Bosch-nak is, rákérdeztem erre, szerinte a Giuliettában is lesz magyar alkatrész.
mesa17-11-2010 15:48:43 // 2760
Lassan csak összelegóznak egy izig-vérig olasz kocsit?! :)
BeeGee17-11-2010 13:58:06 // 2759
De a lámpa már Magnetti :)
mesa17-11-2010 13:28:46 // 2758
BOSCH :(
BeeGee17-11-2010 13:21:29 // 2757
Kazes☻17-11-2010 12:46:13 // 2756
Arra jó a gyári acél. :)))
Gerion17-11-2010 12:40:36 // 2755
Csak tippelem, hogy a téligumihoz külön felniszett kéne, és ezért kérdés ez a kérdés...
mesa16-11-2010 16:44:12 // 2754
Szerintem is zsír! :)
Kazes☻16-11-2010 15:17:05 // 2753
Most nézem csak milyen király felnid van, hát minek ahelyett másik?! :)
Jimmi T.16-11-2010 15:01:29 // 2752
Elég széles az már így is. Van a piacon ilyen ET számú felni de még se jó mert a küllők kialakítása is számít. Meg kell hogy legyen ívelve mert egyébbként akad.
Kazes☻16-11-2010 14:37:39 // 2751
Biztosan. :)
Vinnie16-11-2010 14:36:24 // 2750
Ja, bocs. Igaz. :S

De talán eljut az illetékeshez. ;)
Kazes☻16-11-2010 14:33:47 // 2749
Rossznak írtad! Én is ez iránt érdeklődöm. :)
Vinnie16-11-2010 14:31:49 // 2748
Ezt annyira nem értem, miért tiltakozol annyira ellene....

Igazából fel lehet fogni úgy, hogy csak ET számot változtatsz vele. Ha már nincs megfelelő Et-s felni a piacon. Olyan, mintha nem is külön darab lenne.
Kazes☻16-11-2010 11:37:11 // 2747
"Nyomtávszélesítés semmiképp." - Miért? Van valami különösebb oka vagy csak nem szimpi? :)
Kazes☻16-11-2010 11:36:04 // 2746
Helyes! :)
GEORGE16-11-2010 11:32:21 // 2745
Én Hardynak hiszek, megmondta, hogy ma magyarországon legálisan használható a blokkoló!
Ennyi és kész, lehet ezt magyarázni, meg elmélkedni róla, de ettől még legális és használható mindenféle büntetés nélkül.
Kazes☻16-11-2010 11:13:13 // 2744
GT Ɨ|ѯ16-11-2010 07:51:52 // 2743
Felsorakozom:-)
Jimmi T.16-11-2010 07:44:00 // 2742
Nem felesleges beruházás a Brembó. Amellett hogy nagyon jól néz ki fog mint állat. A felni kérdés meg majd megoldódik. Az olasz után gyártók valszeg egy éven belül előjönnek egy pont rá valóval. Addig meg marad a gumi csere. Nyomtávszélesítés semmiképp.
GTPeti15-11-2010 23:15:06 // 2741
Úgy látom élet költözött ebbe a topicba is. B)
Vinnie15-11-2010 22:57:12 // 2740
Nyomtávszélesítő? Létezik 5 mm-es is. Minek kínlódtok?
Kazes☻15-11-2010 22:20:35 // 2739
Én is untam, azért is nyomtam be a képet. :)))
Nem vagyunk egyformák. :)
Gerion15-11-2010 21:50:54 // 2738
Jimmi T. egy képén is telibe van fotózva a kerék, és jól látszik a fék. Nem kérdés, nagyon jól néz ki, és nyilván működésre is benne van az ára. Anno gondolkoztam én is ezen, de azután ez a felnis-gumis kérdés billentette ellene a kérdést. Legalábbis számomra, de félre ne értsetek, senkit sem szeretnék lebeszélni róla!
pe-Ti15-11-2010 20:25:41 // 2737
Ha viszont élőben meglátod azt a hatalmas vörös brembót lehet nem ezt mondod....valamit valamiért:) majd keresünk rá gurulókat tavasszal vagy ismerek pár esztergályost mivel csak millikről van szó:)))))
Halesz15-11-2010 20:24:43 // 2736
szerintem imádni fogod azokat a fékeket! :)
Gerion15-11-2010 20:13:56 // 2735
Na, akkor ez a tippem bejött, én ezért nem mertem a böszme féket berendelni a géphez, bár nagyon szemeztem vele...
pe-Ti15-11-2010 20:04:30 // 2734
Már untam a témát aztán véletlenül a tiedre nyomtam a gombot még egyszer bocsi! Egyébként szörnyű mi okoz fejfájást egyeseknek mi:-)?
Kazes☻15-11-2010 19:46:58 // 2733
No problemo! :)
Kazes☻15-11-2010 19:46:06 // 2732
Bebaxna! Vagy, hogy én kapom?! :)))))
pe-Ti15-11-2010 19:37:58 // 2731
Bocsiiiiii! Nem neked akartam, sorry!
GTPeti15-11-2010 19:37:01 // 2730
Engesztelésül neked kell venni rá egy garnitúrát. :))
Kazes☻15-11-2010 19:33:39 // 2729
És ezt most miért nekem írod? :)


Sajnálatos, de csak lesz rá valami jó kis görgő?! :)
pe-Ti15-11-2010 19:08:26 // 2728
Offoljátok rendesen ezt a topicot no de akkor egy tényleg idevaló téma: képzeljétek a nagy Brembó első fék miatt egyik ugy. felnit sem lehet feltenni a Giu-ra mert a nyereg beleér a küllőkbe! Hiába variálsz az et-vel a vaskos küllők nem forognak el a 35-ös meg annyira kilóg a sárvédő alól, hogy az gáz! Ott voltam amikor Jimmi T. kolléga autójára próbálgatták a gumisnál elszomorító! Javasoltam neki meg kellene nézni a 159-es nagy fékes felnijeit hátha az felmegy meg az már van használtan! Kellett nekünk nagy brembo fék ha ezt tudom lehet nem is rendelem:(
Kazes☻15-11-2010 14:10:48 // 2727

Csakhogy egy kis ON is legyen. :)
GTPeti15-11-2010 13:32:14 // 2726
Ismerem ezt... Nálam eddig 1100km volt a max. távolság, anno 2-3 havonta tettem meg.
Balázs156SW15-11-2010 13:17:15 // 2725
Ez a csapat mért be engem Almádiban. Akkor sajnos nem volt dugó. 30 e bánta.
Gerion15-11-2010 13:15:13 // 2724
Ne is mondd, az éjszakai monton autópályázástól mindig félek. Egyszer mentem haza egy fárasztó tárgyalás plusz vacsora után, rágógumit ettem, kínomban hangosan énelkeltem a rádióval, energiaital, parkolókban sétálgatós pihenés, csináltam mindent, hogy ne aludjak el, de nagyon nyűgös út volt.
Gerion15-11-2010 13:11:20 // 2723
Az igaz, hogy nincs nagy forgalom, viszont akik ott mennek, azokat jó eséllyel mindet lehet fotózni, így összességében megéri. Ha a parancsnokuk kiküldi őket, ott vannak.

Ellenpélda, nyáron esett meg velem. Aug 20 hétvégéről mentünk haza, még vagy félmillió honfitárssal, az egész Balaton egybe beállt, vagy 20-al lépésben küzdöttünk, megáll-elindul-megáll ritmusban. Egyszercsak Almádiban csipog a blokkoló.... :) Mondom, ez egy vicc, ezek ennyire hülyék? Mérik, hogy 0-20km/h megyünk? És fél óra múlva megtettem azt a pár száz métert, és igen, tényleg ott ültek egy Octaviában a lézerükkel és mértek rendületlenül. :)) Azt még megértem, hogy kivezényelték őket, de hogy nem volt annyi eszük, hogy beszóljanak, és módosítást kérjenek a parancsnokuktól...
A dolog pikantériája, hogy a Skodában három(!) rendőr is ült, de egynek sem volt annyi esze, hogy kiálljon a kereszteződésbe, hogy legalább a főútról bal nagyívbe lekanyarodni akarók lefordulását segítse, és ennyivel is gyorsítsák a forgalmat.
Nem, ők szépen, becsülettel tették a dolgukat, mérték a forgalmat és vadásztak a gyorshajtókra. Mondtam is páromnak, ezért születnek a rendőrviccek. :)
GTPeti15-11-2010 13:06:17 // 2722
"megyek kellemes éjszakai félálomban"
:))) Ezzel vigyázz, nem kicsit veszélyes.
Gerion15-11-2010 13:02:59 // 2721
"Sokkal egyszerűbb éjjel menni. "

Ezzel vigyázzatok! Nem viccelek, egyszer szinte pontosan éjfélkor volt mérésem az M3 bpesti kivezetőjénél (ott szinte mindig találok rendőrt valahol elbújva), töküres az út, megyek kellemes éjszakai félálomban, egyszercsak csipog a blokkoló...
Az SCS-103-as lézer egyik átka, hogy automata üzemmódra rakható, ekkor észrevenni is nehezebb, mert egy kis fekete háromlábú valami, és nem áll mögötte a láthatóságis rendőr, nem áll autó az út szélén, stb. Mivel drága a cucc otthagyni, a közelben persze mindig vannak zsaruk valahol, de nem pont ott, ahol megszoktuk. A másik, hogy kiteszik a 103-ast, ők meg bóbiskolnak a kocsijukban, a gép éjjel is ugyanúgy dolgozik.
NaTo15-11-2010 09:36:47 // 2720
nem is tudom :) Szerintem a veszélyes egy lassanhajtó is simán lehet, elég, ha elédkanyarodik, vagy úgy vált sávot, hogy nem néz hátra, vagy csak simán béna. :) Sok összetevős ez. Mindenesetre ha lassan hajtasz, nagyobb esélyel kerülöd el a baleseteket :)
mesa15-11-2010 09:34:39 // 2719
Akkor ebből egyenesen következik, hogy mind a kettő sokkal veszélyesebb pilóta, mint aki sosem hajt gyorsan és ezzel le is lehet zárni az OFFolást :)))
NaTo15-11-2010 09:28:35 // 2718
szerintem aki csak kipróbálja mit tud a kocsija, az abban a pillanatban veszélyesebb, mint az, aki rendszeresen gyorshajt. :) Statisztikailag ha rendszeresen gyorshajtasz, veszélyesebb vagy, de ha soha nem szoktál, és elkezded tesztelni a kocsit, és magad, akkor nem ismered a kocsid és magad határait, tehát akkor sokkal veszélyesebb vagy.
zolee14515-11-2010 08:50:52 // 2717
Látom mindenkinek sikerült megérteni mi volt a hsz lényege.

Akkor most kicsit egyszerűbben: a matekolás azok ellen jó akik folyamatosan lépik túl a sebességet.

Aki csak száguldozni akar, megnézni mit tud a kocsija az ellen szart se ér.

2000Ft-os kérdés: vajon melyik a veszélyesebb a fenti két verzió közül?
Tom1215-11-2010 08:31:48 // 2716
Igen, ha csak lehet /hosszabb út/ én is ezt szoktam alkalmazni, éjjel még soha, sehol nem volt problémám, illetve városban már állítottak meg, de csak azért, hogy megkérdezze, hogy mennyi a max. megengedett sebesség lakott területen belül, aztán tovább engedett...:-)
13715-11-2010 08:25:07 // 2715
Sokkal egyszerűbb éjjel menni. Bár városon belül láttam már éjjel is látó sebességmérőt, városon kívül, pályán ilyet még sosem. Plusz nincs is rendes munkaidő a rendőröknek, nincs forgalom sem, amiért megérné a dolog, és a reflektor miatt jó eséllyel beég a CCD vagy a CMOS. Nem mellesleg biztonságosabb is. Persze csak akkor működik, ha nem kell mindenképp nappal menni.
Gerion15-11-2010 00:07:40 // 2714
Éppen ezért kell úgy használni a blokkolót, hogy ha mérést észlel, azonnal gyors fékezés, majd azonnal blokkoló kikapcsolása. Így végül meg tud mérni a lézerező jómunkás, de akkor már rendben lesznek a számok.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2010 23:26:09 // 2713
Ennél a helyzet egyszerűbb. Nekik joguk van ellenőrizni a sebbességedet. Ha ebben bármilyen eszközzel, legyen az kapunyitó, vagy lézeres szőrtelenítő Te megakadályozod, akkor akadályozod abban a jogában, hogy műszeresen megmérje a sebességedet. Valahol olvastam erről, hogy elvileg csak ezért 50e-re azonnal megbüntethet. Más kérdés, hogy a gyakorlat egyelőre nem ez, mindaddig amíg nem túl sok a blokkoló...
GEORGE14-11-2010 22:01:15 // 2712
OFF

lehet újdonságot mondok, de akinek pénze van, annak mindent lehet .-((

ON
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.