Forum >> Giulietta

Nael01-11-2011 23:10:06 // 4534
Szia Kazes!
Köszönöm az üdvözlést, amit írtál megfogadom.
Kazes☻01-11-2011 21:54:39 // 4533
Légy üdvözölve szerény 'hajlékunkban'! Érezd jól magad! :)))
Bár én öregben nyomom (amikor tudom) és az újakat egyelőre csak távolról csodálom, de annyit biztosan állíthatok, hogy jól választottál! :)

A gumi+felni kérdést írd be a Gumis topicba is és ha külön akarsz valakitől kérdezni, azt a nevére kattintva a saját üzifalán teheted meg. :)


Sok boldogságos km-ben gazdag éveket kívánok az Alfáddal és köztünk! :)
Nael01-11-2011 21:00:08 // 4532
Kedves Hölgyek, Urak! – de ahogy nézem a topic szakmai jellegét, itt inkább csak Urak (:
Hosszas kavarás, toporgás, és még hosszabb várakozás után – több mint 3 hónap -, másfél hete vagyok egy 1,4 TB MultiAir boldog tulajdonosa. Megmondom őszintén, saját autóimat általában elég erős emócionális hátszéllel vásárolom (jó kis képzavar ugye): ilyen volt a két Picasso, és ilyen a Giu is – bár Alfát kb. 20 éve szeretnék, ám csak most sikerült.
Hát mit mondjak… Levizeltem a lábam szárán, olyan szép, illetve visszafogottan elegáns ebben a kompakt kategóriában. Amikor a nejem előttem ment vele a városban, mindenki utána fordult – hízott is a májam!
Eddigi tapasztalataim – Mottó: „Minden autógyár gondosan ügyel arra, hogy minden modelljében legyen valami kicsi, de bosszantó hiba, amit majd a ráncfelvarráskor boldogan el lehet tüntetni”. Tehát:
-ülésfűtés: a céges kocsimban is van, és igen hasznos dolog – pláne így ötven fölött még profilaktív jelleggel prosztata problémákra is javallott :). Ám, amíg a VW-ben a két odal kapcsolói kéznél vannak és a visszajelző is egyértelmű, itt az ülés oldalán kell kaparászni, ráadásul a LED is ugyanott van – igencsak impotens megoldás. Jó, meg lehet szokni, de akkor is!
- Blu&Me: egy dolog, hogy ez a feature gyakorlatilag „Képes angol nyelvkönyv gyermekeknek”, de amikor sokadjára sem sikerült átemelni a telefonkönyvet a telefonomból, mégiscsak utánanéztem a kompatibilitási listában a dolognak. Ott aztán kiderült, hogy a Nokia E90-el örüljek, ha a kihangosító funkció megy. Megint a VW: ott a szintén a gyári navigációhoz kapcsolt Bluetooth kihangosító szemrebbenés nélkül átemelt mindent, sőt kezelte azt is, ha egy névhez több elérhetőséget rendeltem.
Na, de ami jó:
-megy, mint állat! „Dynamic” állásban kikapja a kormányt a kezemből, és tényleg nem azt kell néznem mikor előzök, hanem, hogy mennyit! „All weather” beállításra is szükség volt 23-án – gyakorlatilag egész nap – és igen biztonságosnak éreztem.
- stabilitás: nem mertem olyan gyorsan beállni egy kanyarba, hogy a gépet csúszáshatárra vigyem. Soha nem volt ilyen stabil gép alattam. Beállt ez, mint Dobó Kata!
- a gyári navigáció hála a ma már Mo.-n is részletes NavTeq térképeknek ragyogó. Több mint tíz éve használok navigációt: kezdtem PDA-val, folytattam tappancsos GPS eszközökkel, de mindig voltak gondok: vagy a fényerő gynge, vagy a kijelző méret kicsi, vagy szűk utcákban elvesztette a műholdakat , hol a fémgőzölt szélvédő határolt be, és ami a legfontosabb: mindig el kellett rakni parkolásnál, meg a tápkábel is gyakran útban volt. Ezért mindkét kocsimban csak gyári navi! Nagyméretű multifunkiós kijelzők, egyértelmű használat – baromi jó.
Látom a tuning itt is megy ezerrel. Szeretnék a közeljövőben én is fejleszteni. Látom, hogy Jimmi T. cartárs Ragazzon dupla kipuffancsot rakott fel – én is ezt néztem ki: a 102 mm-es duplavégű 50.0298.61 cikkszámút double shot végződéssel. A középcső cső nálad mit jelent: csak a sima változatot, vagy a katalizátorost? Simán felrakható a cuccos a gyári helyére? Ebben az ügyben konzultálnék veled.
Még egy dolog: a kocsit nyári gumikkal kaptam, és most keresek 4 db 7 1/2Jx 17 H2 ET 41-es méretű alufelnit a téli gumikhoz. Tudtok valami megoldást? Előre is köszönöm!
Jimmi T.01-11-2011 10:05:13 // 4531
Az se rossz ! :)) Deríts ki az okát,hogy mire esetleg az enyém is megnyikkan tudjuk mi az !! Remélhetőleg a kiterjesztett garis időbe bele fér majd a nyiszogó tömítések cseréje !!
Gerion31-10-2011 15:35:29 // 4530
Nekem sajnos csak a bal első ajtóborítás (vagy a B-oszlop mögött valami?) ad időnként gurgulázó hangot! :) Erősebb fékezéskor, gyorsításkor vagy padkáról ledöccenéskor valami nagyon tud nyöszörögni benne.... Nem túl nagy örömömre és megelégedésemre.
Jimmi T.28-10-2011 17:17:53 // 4529
Na csak felugrott a középső cső is a Ragazzontól. Most már nem csak szép (szerintem ) a hátulja, hanem néha egy kis gurgulázó hangot is hallat nagy örömömre és megelégedésemre. :-)) Egy órája végeztünk a felrakással. Hétvégén jön a teszt. Kár hogy a kívülállók fogják igazán csak hallani. ciao tutti
Jimmi T.23-10-2011 08:23:37 // 4528
Jelenleg minden 9000 lakosra jut egy Giu ( BP-n ehhez már kb 210-220 db-nak kellene szaladni :)) ) Az összeszerelő üzemhez számításaim szerint minden lakosnak úgy 1.4 db Giu kellene hogy legyen a birtokában . Nem reális . :-))
Gerion22-10-2011 23:29:43 // 4527
Ha belehúztok, és eléritek a 25ezer autót a városban, akár még összeszerelő üzemet is telepít hozzátok az anyacég! :)
Jimmi T.22-10-2011 14:55:04 // 4526
Hát ezt is megértük. Ha így folytatódik Gius fellegvár leszünk. A viccet félretéve , megérkezett egy újabb Giulietta városunkba. Fekete Etna metál. Alig egy órája ment el előttem. Üdv a jó ízlésűeknek akik valami más lom helyet ilyet vettek a fiuknak. :-) Ha így folytatódik ( és ehhez már csak 10 db újabb kell ) tucat autó lesz Kisvárdán. :-))
Kazes☻21-10-2011 22:01:37 // 4525
Akkor : Nyalhat! :)))



(éretlenek) :)
Xixo18-10-2011 23:18:16 // 4524
Köszönöm, ha lenne nyomtatóm még ki is nyomtatnám! :)
Gerion17-10-2011 20:52:23 // 4523
Igen, igazad van, 2010 végéről van a sztori...!
147Smz17-10-2011 18:05:10 // 4522
Ha valaki nagyon hasonlítani akarja őket, akkor a mostani 1-eshez illik. Amihez te hasonlítottad (feltételezem, mivel 2010-es a Giuliettád, akkor pedig még régi 1-es volt) az a régi 1-es BMW. Mindenesetre én azt mondom, hogy a két típus között nagyon nagy árkülönbség van, ami miatt eleve nem érdemes őket összehasonlítani.
BeeGee17-10-2011 13:12:11 // 4521
Ezek azért szubjektív szempontok, amik nem zárják ki az összehasonlítást :)
Gerion17-10-2011 12:52:30 // 4520
"Ami (egyesek szerint) ennél jobb, az a BMW 1, több millióval drágább áron, ebből kifolyólag nem is hasonlítható össze a kettő."

Szerintem más szempontból sem összehasonlítható. :) Amikor vettük a Giut a páromnak, néztük a BMW 1-est is, BMW szalon tulaja ismerősünk, kínálta ezerrel. Ültünk a bömösben, de nagyon kicsi, főleg szélességben éreztem zavarónak. Azután ott az az unalmas, sivár műszerfal, meg kívülről is olyan gnóm a kinézete a kocsinak, hogy igazi béemvé csak összepréselve, nagyon béna volt az egész, nekem nagyon nem jött be. Kérdezem páromat, hogy neki tetszik-e, ne én döntsek, de azt mondta, neki sem kell, így ennyibe is hagytuk, elköszöntünk.

Érdekes kipróbálni a kettőt, szerintem a Giu sokkal-sokkal többet ad, és igazi autó.
Tedi17-10-2011 12:39:28 // 4519
Ön nyert, íme a jutalma :)
Jimmi T.17-10-2011 12:04:05 // 4518
igen,igen, a bazári 1 is az erkélyemről készült :))
Xixo17-10-2011 01:30:44 // 4517
Az első fotók után? Mielőtt kipróbálta volna? :)
Kazes☻16-10-2011 22:01:22 // 4516
El sem mentem.:)))))
GTPeti16-10-2011 21:53:18 // 4515
Na te is ideértél. :)))
Kazes☻16-10-2011 21:50:58 // 4514
Vagy esetleg egy jó kis Hyundait. :)
Vikking 31116-10-2011 20:09:08 // 4513
Debizony :))) Még milyeT!
GTPeti16-10-2011 20:03:23 // 4512
Ahogy mondani szokták: "Annyiért már autót is lehet venni." :)))
Vikking 31116-10-2011 20:02:42 // 4511
:) Hát vagy valami ilyesmi :) És belepakoltam azt a pár extrát amit lehet hozzá rendelni, rögtön 11 misi lett a vége.......
GTPeti16-10-2011 19:57:09 // 4510
Huhh... ennyire húzós a Golf? Kéne a francnak. :)
PappG16-10-2011 19:50:36 // 4509
Ami a Giu bazári hátsóját illeti, az egyik legszebb részének tartom. Sötétben szinte minden alkalommal mögé megyek a parkolóban ki/be nyitogatni, h láthassam azt amit a mögöttem utazók:) A cikk teljesen korrekt, az oldaltartással sajnos én sem vagyok megelégedve, nem értem miért nem tervezték magasabbra a széleket, viszont burutálisan gyönyörűek. Napfénytetőm nincs, monitorom se, ugyh ahhoz nem tudok okosat hozzászólni.:)
Vikking 31116-10-2011 19:47:37 // 4508
Golf GTD 2.0 CR TDI Gázolaj 2.0l / 125kW / 170LE Kézi 6 fokozatú 4a (wtf?!)

8 138 000 Ft



Guilietta:2.0 JTDM-2 170 LE 5 ajtós ferdehátú 6, kézi dízel

7 495 000
Vikking 31116-10-2011 19:43:41 // 4507
(amikor én néztem a listaárakat, akkor a GTD-nél olcsóbb volt a 170 lovas jétédé)
GTPeti16-10-2011 19:39:13 // 4506
Az imént kiváncsiságból összekonfiguráltam magamnak egy 170 lovas dízelt bőrrel. 30000 ojróra jött ki. Ennél vszínüleg egy Golf sem drágább.
147Smz16-10-2011 19:29:32 // 4505
Nem értem mit sírtok. Jó autó ez. Olcsóbb mint egy Golf, a kategória legszebbje, erős a motorja és az Alfa Romeo gyártja ráadásul nem egy átdolgozott Bravóból.

Ami (egyesek szerint) ennél jobb, az a BMW 1, több millióval drágább áron, ebből kifolyólag nem is hasonlítható össze a kettő.
GTPeti16-10-2011 18:44:44 // 4504
Érdekes, számomra vhogy mostanra beérett a Giu formája. B)
A dupla kipuff pedig még jobbá teszi.
Halesz16-10-2011 14:44:48 // 4503
Tudtam, hogy valaki be fogja írni, hogy ő az elsőn lakik :)))))
Tedi16-10-2011 14:42:18 // 4502
Ez gyors volt :)))

Ön félig nyert. A kérdés már csak az, hogy mikor ejtette el ezt a mondatot :) A keresőmotor használata továbbra is tilos
Jimmi T.16-10-2011 11:05:40 // 4501
bazári 1, még gyári kipuffal
bazári 2 Ragazzon double shot-tal
Jimmi T.16-10-2011 10:59:45 // 4500
Nem veszek én semmit magamra. A cikkel sincs semmi bajom. Nekem csak sima multiair van,és nyakig elég. 18-as kerék,Brembo fék, sport csomag , komfort csomag,sport ülés,sötétített üvegek figyelnek benne gyárilag. BMC (nem direkt) szűrő,Ragazzon auspuff utólag. Olyan úri bohócságért mint a kanyarkövető xenon vagy a nagy kijelzős gyári navi pénzt nem adunk. küllemére mindenki azt gondol amit akar. Én imádom. Mivel a főutcára néz a lakásom,elég sokat látom az első emeleti ablakomból. Főleg így vasárnap frissen mosva :-) . Forognak ám a túloldalt elmenő fejek,és ezt örömmel nyugtázom. Ahogy azt is hogy a hátán viszi az Alfát. Szeretik és veszik Európában. Szinte vakon,minden komolyabb tapasztalat nélkül szavaztam bizalmat neki,és rendeltem meg júniusban (tavaly) elsőként. Eddig megszolgálta,remélem továbbra is ! Süt a nap . Megyek mosatni :-)
Gerion16-10-2011 08:56:46 // 4499
A cikketekben szerintem nincs semmi vészes fikázás, egyedül a napfénytetőt és a műszerfal tetején lévő képernyőt szóltátok le, de mivel ilyen cucc (tudtommal) egyikünk autójában sincs, így akár igazatok is lehet! :)
Ami biztos, tegnap a stockholmi autópálya elkerülőn láttam egy Giu-t, (sajnos az egyetlent, nagyon kevés olasz autó van arrafelé), ez egy QV volt, abban nem néztek képernyőt. Egyébként a cikkben igazatok van, a LED-es lámpák a visszapillantóban nagyon jól néznek ki, és a hátsó lámpák is nagyon szépek, miután megelőzött.



Az üléssel viszont szerintem nincs semmi gond, én 190 közel vagyok, és hosszú utak után is kényelmesnek érzem. A másik, hogy bár a DNA-nál van érezhető különbség, de nem szoktam használni, a kocsival "Normal"-ban is lehet nagyon jól menni, fölöslegesnek érzem a napi rutinban a DNA-t, főleg ahhoz képest, hogy minden cikk hosszan ecseteli.
Xixo16-10-2011 01:57:43 // 4498
Mesa? :)
Tedi16-10-2011 00:37:06 // 4497
Természetesen nem a fika miatt írtam ezt be, az én személyes véleményem a Giu lámpájáról ott van a cikkben :)
Tedi16-10-2011 00:34:12 // 4496
Na, hogy egy kicsit felpörgessük a topikot, jáccunk!
Ha már a Giu lámpái szóba kerültek, íme egy idézet, a kérdés, hogy ki és mikor követte el. Az oldal, illetve a Google keresőmotorjának használata TILOS! :) Ha a tulaj ráismer a postjára, akkor tartsa magában :)

"Ezeknek a hátsólámpáknak nem csak a formája rossz, de a búra színe is olyan hamar fakulós ratyi műanyag, mint a Lada Samaráké."

A nyertes kap egy csodálatos képet a Giu hátsó lámpáról, amin világítanak a LED-ek :)
Halesz15-10-2011 23:57:32 // 4495
Hátsó lámpa - szerintem az egyik legszebb Alfa lámpa, de ne vedd magadra, ha valakinek nem tetszik, felesleges.

Amúgy engem érdekelne, hogy a Giulietta tulajonknak mi a véleménye a cikkünkről :) Ti hogy látjátok az általunk felsorolt pozitívumokat, negatívumokat?
Kazes☻15-10-2011 20:50:41 // 4494
Esetleg fröccsöt. :)
GT Ɨ|ѯ15-10-2011 18:54:18 // 4493
igyál egy sört:-)
Jimmi T.14-10-2011 14:03:39 // 4491
Túl csendes volt már a Gius topic. Rég mocskolták már nagy tudásúak szeretett típusomat. Köszönöm hogy időt szakított valaki? rá . Mi falusiak szeretjük a bazári holmit,hiszen ezen nevelkedtünk.
Ollah14-10-2011 13:13:51 // 4490
Ja, és a hátsó lámpáját én inkább bazárinak láttam a múltkor, amikor ment előttem egy Giulietta a sötétben.
Ollah14-10-2011 13:13:08 // 4489
Köszi.
OK, mindent értek. Csak éppen ezért furcsa az elődökhöz mérni az autókat, mert teljesen más koncepció alapján és elvárások mentén készülnek.
Ma ezt kell gyártani; e körülmények között ez bizonyosan egy qrva jó autó, ráadásul "olcsón".
A Mito-ra is vicsorogtam, de vezetni élvezetes volt; ezzel méginkább úgy lennék, azt gondolom.
Tedi14-10-2011 12:56:34 // 4488
Overboost.
A GTA-hoz hasonlítást végülis azért választottuk, mert egyik a másiknak az újkori utóda, és teljesítményben sincs köztük nagy különbség. Kétlityós téeshez mégsem mérhettük :) Hogy azóta beindult a downsizing...shit happens :)
Ollah14-10-2011 12:51:25 // 4487
A cikk alapján ebben az autóban egy jobb dolog van a 147GTA-nál, mégpedig a fogyasztása. Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy kár (volt) hozzá mérni, jóllehet megértem az indokokat.
Ez az új Alfa hátheccs, oszt olyan, amilyen. Biztosan nagyon jó kocsi és biztosan nagyon szívesen bitorolnám, így látatlanban is.

Apropó, az 1,25 bar a sztenderd nyomás vagy az óverbúszt?
mesa14-10-2011 12:16:28 // 4486
Azé' van a sofőr, hogy lemagyarázza nekik, hogy amikor az a pötty kimozdul középről, akkor van az az eset, hogy kapkodnak az órák alatt beállított hajuk után, nehogy összekuszálódjanak a tincsek :D
mesa14-10-2011 12:13:28 // 4485
Felső kép: Nagykoalíció :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.