Forum >> Giulietta
CseBali24-08-2017 14:38:50 // 8911
...nem lenne rossz... :-)
Gegee23-08-2017 21:34:05 // 8910
Ez a Mito felnije, csak az nem készült öt lyukas változattal. Giuhoz ilyen nem volt rendelhető, szóval ez szerintem replica és nem desert eagle, ha érted a blöffös célzást. :)
SteveOP23-08-2017 20:06:10 // 8909
Mit gondoltok ez eredeti alfa felni lehet?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m1189796666-18-inch-alfa-giulietta-velgen-met-dunlop-banden.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=16
az én Giumon is hasonló felni van de ez valahogy mégis más, szögletesebb. Katalogusba nem találok ilyet. Téli papucsok alá még akár jo is lenne, nem kellene folyton gumishoz járni cserélgetni max ha elkopik.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m1189796666-18-inch-alfa-giulietta-velgen-met-dunlop-banden.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=16
az én Giumon is hasonló felni van de ez valahogy mégis más, szögletesebb. Katalogusba nem találok ilyet. Téli papucsok alá még akár jo is lenne, nem kellene folyton gumishoz járni cserélgetni max ha elkopik.
Zoli6722-08-2017 21:53:49 // 8908
Állítólag két fajta gyertyát gyárt hozzá az NGK, egyik laser iridium néven fut, ami a gyári beépítés. Most ilyet vettem az ebay-n és 54000-nél csere lesz.Ez lesz a 4.szervíz csak nem 60000-nél, mert az első két szervíznél hamarabb eljött a 12 hónap,mint a 15000 km.
A hőtermelés az tényleg iszonyat normál menet mellett is, hát még ha néha örömautózok...
A hőtermelés az tényleg iszonyat normál menet mellett is, hát még ha néha örömautózok...
Piritu - 1.000.00022-08-2017 20:26:12 // 8907
megnéztem, az enyémnek is 35e volt.
El bírom képzelni, hogy a káros anyag kibocsájtásnál ennyit jelenthet a karbantartás. Akár egy szűrőcsere is.
El bírom képzelni, hogy a káros anyag kibocsájtásnál ennyit jelenthet a karbantartás. Akár egy szűrőcsere is.
Piritu - 1.000.00022-08-2017 20:22:28 // 8906
A szervizintervallum és az olajcsere számláló két független számláló. A szervizes minden km-en számol egyet vissza a beállított értékről, az olajé meg a használattól függően akár többet is.
Simán lehet, hogy az olajcsere számláló bejelez és a szervizében még van egy tizes. Vagy fordítva, kéri a szervizt, de az olajcserét még nem. Nálam ez a szitu, 20-anként szervizt kér, az olaj meg még 50-60%-on van. Mondjuk ettől függetlenül cseréltetem.
Simán lehet, hogy az olajcsere számláló bejelez és a szervizében még van egy tizes. Vagy fordítva, kéri a szervizt, de az olajcserét még nem. Nálam ez a szitu, 20-anként szervizt kér, az olaj meg még 50-60%-on van. Mondjuk ettől függetlenül cseréltetem.
Zoli6722-08-2017 19:41:35 // 8905
Az enyémnek még 35000 volt a szervíz intervalluma,ezért is cseréltem félidőben motorolajat. Mondjuk nem kérte egyszer sem. Ennyit számít az EUR6?
Shadin22-08-2017 18:58:15 // 8904
Köszi. Olajszivattyú csere lesz...
Piritu - 1.000.00022-08-2017 17:08:50 // 8903
"Nem lehetséges így használni, minden körülmény között." - pont ezért figyeli - legalább is a dejzel - az olajcsere esedékességét. Ha olyanok a használati viszonyok simán kérheti az olajcserét még a "normál" karbantartás elérkezése előtt.
Piritu - 1.000.00022-08-2017 17:06:22 // 8902
Azért megnézném, hogy hogyan néz ki egy levegőszűrő 90e km után. Már 20-40 után is vastagon mocskos, pedig általában autópályán megyek.
"Általánosságban típustól függetlenül a benzines és Diesel motorok ugyanolyan körülmények között működnek, " - pont ilyen egyszerűsítések miatt gondolták sokan, hogy a Spider TS motorjába jó az 5W30-as longlife P.D. motorolaj. Sajnos a keresés alatt sokszor találkoztam ezzel. Pedig nem így van.
Abból indulok ki, hogy aki tervezte a motort nem volt hülye, amikor előírt valamit. (Ez alól a csalószoftveres autók tervezői természetesen kivételek.)
Bár furcsa, hogy a 159 2,0-nek 30e volt a szervizperiódusa, a Giuliettáé ugyan ezzel a motorral "csak" 20e. Bár ezt inkább a magasabb euro besorolás számlájára írom.
"Általánosságban típustól függetlenül a benzines és Diesel motorok ugyanolyan körülmények között működnek, " - pont ilyen egyszerűsítések miatt gondolták sokan, hogy a Spider TS motorjába jó az 5W30-as longlife P.D. motorolaj. Sajnos a keresés alatt sokszor találkoztam ezzel. Pedig nem így van.
Abból indulok ki, hogy aki tervezte a motort nem volt hülye, amikor előírt valamit. (Ez alól a csalószoftveres autók tervezői természetesen kivételek.)
Bár furcsa, hogy a 159 2,0-nek 30e volt a szervizperiódusa, a Giuliettáé ugyan ezzel a motorral "csak" 20e. Bár ezt inkább a magasabb euro besorolás számlájára írom.
Gegee22-08-2017 14:19:36 // 8901
A gépkönyv szervizintervallum ajánlása gyakorlatilag arra van írva, ha Te úgy használod az autót, ahogy azt szerintük kell. Üzem melegen, hidegen nem hajtva, turbót visszahűtve, stb. Nem lehetséges így használni, minden körülmény között. Azaz, meg is bukott a dolog. Gyertyák 60 ezres cseréjét ne hidd el. :) Érdemes előbb cserélni. Lehet kibírják, de mi van, ha nem!? Olvastam már, hogy eltört a gyertya idő előtt. Azt azért tudnod kell, hogy ez a motor elég rendesen fel van húzva, kis cc3, sok paci, melegszik is rendesen. Cserével megpróbálok elébe menni mindennek a jövőben is, mert akkor nem lehet meglepetés, elvileg. :)
LeZo22-08-2017 12:39:37 // 8900
Jó lett! Megdolgoztál erte! :)
Zoli6722-08-2017 11:14:57 // 8899
Az előző autómban megfeleztem az olajcserét 35000 km helyett 17-18-nál volt egy köztes csere + a pollenszűrőt is cseréltem. Most a QV-n 7500 km-ént cserélem.Ártani nem ártasz vele, főleg ha városban hajtod.
Egyébként a gyári szervíz és csereintervallumok összehasonlítása érdekes lenne különböző márkák között. Pl. párom offos céges Passatján 90ekm vagy 6 év a levegőszűrő, 60ekm vagy 2 év a pollenszűrő, vezérműszíj 210ekm! csereideje.
Ha nézzük a Giulietta QV gyertyacsere 60ekm, más típusoknál ugyanilyen iridium/platina gyertyák csereintervalluma 90-120ekm.
Ki vagy mi határozza meg a fenti számokat. Általánosságban típustól függetlenül a benzines és Diesel motorok ugyanolyan körülmények között működnek, a használat is hasonló, sőt ugyanazon beszállítók termékei /szűrők,kenőanyagok,folyadékok/ kerülnek beépítésre.
Egyrészt költségekről/időráfordításról beszélünk, másrészről viszont hatással vannak az autó műszaki állapotára, üzembiztonságára. Mit lehet elhinni??
Egyébként a gyári szervíz és csereintervallumok összehasonlítása érdekes lenne különböző márkák között. Pl. párom offos céges Passatján 90ekm vagy 6 év a levegőszűrő, 60ekm vagy 2 év a pollenszűrő, vezérműszíj 210ekm! csereideje.
Ha nézzük a Giulietta QV gyertyacsere 60ekm, más típusoknál ugyanilyen iridium/platina gyertyák csereintervalluma 90-120ekm.
Ki vagy mi határozza meg a fenti számokat. Általánosságban típustól függetlenül a benzines és Diesel motorok ugyanolyan körülmények között működnek, a használat is hasonló, sőt ugyanazon beszállítók termékei /szűrők,kenőanyagok,folyadékok/ kerülnek beépítésre.
Egyrészt költségekről/időráfordításról beszélünk, másrészről viszont hatással vannak az autó műszaki állapotára, üzembiztonságára. Mit lehet elhinni??
G-MANN🍀22-08-2017 10:53:02 // 8898
a legújabb méhsejtesnél nekem picit hiányoznak a kereszt osztások, picit üresnek hat, de az új alsó lökhárító betéttel szerintem az is szépséges :-)
G-MANN🍀22-08-2017 10:49:25 // 8897
a tiéd is újabb :-) :-) facelift :-)
G-MANN🍀22-08-2017 10:47:24 // 8896
:-) 2013 év végétől faceliftes a pajzs :-) jó pár évet porosodott :-)
Gegee21-08-2017 22:13:19 // 8895
Mesélj, hogy a trip adatok hogy látszanak? :) Mennyire használható? Mozgásban levő autónál, a trip adatoknak nem tesz jót az a háttérkép.. Fene tudja, hogy ez élőben hogy hat..
Csöri21-08-2017 22:02:10 // 8894
István00221-08-2017 21:02:18 // 8893
Ez nagyon jó! Bluetooth OBD2 adapterem van, kipróbálom vele. Köszönöm.
Piritu - 1.000.00021-08-2017 20:36:27 // 8892
Piritu - 1.000.00021-08-2017 20:35:25 // 8891
MES kell hozzá meg ELM327.
Ott megnézhető az olaj elhasználódási foka - meg még nagyon sok minden más.
Ott megnézhető az olaj elhasználódási foka - meg még nagyon sok minden más.
István00221-08-2017 20:32:47 // 8890
Köszi. Akkor van időm bőszen az ilyesmi cserékre még.
A 10 ezres olajcsere még bent a cégnél is vesszőparipa. Sajnos én javarészt városban járok, a lelkemet is jobban nyugtatja a 10 ezres csere. Egyébként a computer hol írja hány százalékos? Vagy ezt még a régi rádionavos nem tudja?
A 10 ezres olajcsere még bent a cégnél is vesszőparipa. Sajnos én javarészt városban járok, a lelkemet is jobban nyugtatja a 10 ezres csere. Egyébként a computer hol írja hány százalékos? Vagy ezt még a régi rádionavos nem tudja?
Piritu - 1.000.00021-08-2017 16:14:37 // 8889
Nekem se jön be az új dizájn. Szerencsémre az enyém még a váltás előttről származik.
Bettesp21-08-2017 15:56:58 // 8888
Nekünk régi pajzsosoknak az új típusra fáj fogunk, lehet hogy az új típus-tulajok pedig a régire cserélik... :))
Ha egy ilyen "új" tulaj keres esetleg donort a cseréhez, tudja hogy hol talál meg!!! :D
Ha egy ilyen "új" tulaj keres esetleg donort a cseréhez, tudja hogy hol talál meg!!! :D
Abarai21-08-2017 14:45:28 // 8887
Lehet, hogy porosodott valahol 1-2 évet. Az én autóm gyártása és első forgalombahelyezése között is eltelt másfél év és egy facelift.
G-MANN🍀21-08-2017 14:21:26 // 8886
2016-os Giu régi pajzzsal??..............
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_super_magasan_felszerelt._megkimelt.-11811129
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_super_magasan_felszerelt._megkimelt.-11811129
Angelo Bianco20-08-2017 22:11:38 // 8884
Piritu - 1.000.00020-08-2017 19:59:47 // 8883
Szerintem felesleges 10ezrenként olajat cserélni. Én 20-nél cserélem, ott még 60%-on van az olaj a comp szerint.
A vezérlést is felesleges 60 ezrenként cserélni, nem TS-ről van szó.
A gyári ajánlást kell végiggondolni:
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
A vezérlést is felesleges 60 ezrenként cserélni, nem TS-ről van szó.
A gyári ajánlást kell végiggondolni:
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
István00220-08-2017 11:01:51 // 8882
Ezt már nézegettem én is. Csak félek, hogy nem látható eléggé jól. Nekem még a hőmérőt sem tizedessel mutatja. Bár ezen a fórumon a frissités is fentvan, nem merem megkockáztatni a telepítését.
Más:
148000Km van az autóban. 150000 szervíz közeleg, gondoltam fellapozom a kézikönyvet mire számítsak, meglepődtem, hogy az nem 150, hanem 140 ezer. Apró pánik hangulat tört rám. Vezérműszíj, üzemanyagszűrő, fékolaj és 105 ezernél meghajtó szíjak cseréje.
Vásárláskor 120 ezernél volt nekem meghajtószíj, vezérlés, vízpumpa, gázolajszűrő cserélve. Azóta 10 ezrenként olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere volt. Most tavasszal fékbetét és fékolaj csere, műszaki vizsga. Jól sejtem, hogy most nem lesz időszerű akkor a kötelező csere és 180 ezerig tolhatom a vezérlést és társait? Vagy van valami más amit célszerű most átnézetnem? EGR szelepfedél tavaly nyáron reped el, akkor cserélve lett és átvizsgálva a környéke.
Más:
148000Km van az autóban. 150000 szervíz közeleg, gondoltam fellapozom a kézikönyvet mire számítsak, meglepődtem, hogy az nem 150, hanem 140 ezer. Apró pánik hangulat tört rám. Vezérműszíj, üzemanyagszűrő, fékolaj és 105 ezernél meghajtó szíjak cseréje.
Vásárláskor 120 ezernél volt nekem meghajtószíj, vezérlés, vízpumpa, gázolajszűrő cserélve. Azóta 10 ezrenként olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere volt. Most tavasszal fékbetét és fékolaj csere, műszaki vizsga. Jól sejtem, hogy most nem lesz időszerű akkor a kötelező csere és 180 ezerig tolhatom a vezérlést és társait? Vagy van valami más amit célszerű most átnézetnem? EGR szelepfedél tavaly nyáron reped el, akkor cserélve lett és átvizsgálva a környéke.
Piritu - 1.000.00018-08-2017 21:28:50 // 8881
noobi3218-08-2017 21:22:31 // 8880
Gegee18-08-2017 13:54:08 // 8879
Indítás után nem volt kerregő hangja a motornak. Gyakorlatilag ugyanúgy indult hidegen, mint melegen.
Gegee17-08-2017 09:19:59 // 8877
Már pontosan tudom miről beszélsz. Holnap érek haza külföldről, meg fogom nézni, mert ez most engem is érdekel. Vasárnap óta garázsban áll az autó, így biztosra fogok menni a hideg indítással.
Shadin17-08-2017 06:56:50 // 8876
Igen, arra gondolok. Nem nagy gáz, olyan mintha hidrotőke csinálná, de az már meg lett nézve a teljes hengerfejjel együtt. Bár nem cserélték...
Angol fórumon tettek fel egy videót ahol kicsit finomabb még a kerregés.
1100-1200 fordulaton jelentkezik. Ha leállítom, és újra indítom akkor semmi baja. Ez kb minden napi reggeli első indításnál van, meg 9-10 órával később melóból hazaindulva.
YouTube
Angol fórumon tettek fel egy videót ahol kicsit finomabb még a kerregés.
1100-1200 fordulaton jelentkezik. Ha leállítom, és újra indítom akkor semmi baja. Ez kb minden napi reggeli első indításnál van, meg 9-10 órával később melóból hazaindulva.
YouTube
Csöri16-08-2017 21:29:46 // 8875
Ez engem is érdekel. Tehetnél fel több képet a kijelzőről, főleg a menü érdekelne.
Gegee16-08-2017 20:06:38 // 8874
Senkit nem zavarsz. :) Viszont, nem vettem még észre kerengős hangot. Legutóbbi blogodban van egy link, melyben pár videó megtekinthető. Indítás után azonnal 1-2 secig halható valami, ami után teljesen helyreáll az alapjárat. Erre a kerregő hangra gondolsz? Hasonlót nem hallok az autóm indításánál.
Norby16-08-2017 16:30:34 // 8872
az első könyvtárból kell mindent kimásolni a kártyára. 9 file.A tönbbi a videoban is látható.
otci16-08-2017 16:25:04 // 8871
Közben megtaláltam a video alatt
Shadin16-08-2017 16:02:02 // 8870
Bocs a zavarásért, de hátha :-(
TBi tulajok közül nincs valakinek hidegindításos kerregős motorhang problémája?
TBi tulajok közül nincs valakinek hidegindításos kerregős motorhang problémája?
otci16-08-2017 15:35:16 // 8869
Engem érdekelne.
A frissítést honnan tudom letölteni?
A frissítést honnan tudom letölteni?
LeZo16-08-2017 15:03:22 // 8868
Ezt már nézegettem én is, le is töltöttem, de az olvashatósága - azaz inkább szerintem olvashatatlansága - miatt fenntartásaim vannak vele...
Gegee16-08-2017 14:49:30 // 8867
Meg is csináltad! :)
Viszont a háttérkép miatt a TRIP adatok nehezen olvashatók. Ez kicsit zavaró. Legalább is számomra.
Viszont a háttérkép miatt a TRIP adatok nehezen olvashatók. Ez kicsit zavaró. Legalább is számomra.
Norby16-08-2017 14:34:22 // 8866
Gegee16-08-2017 14:22:05 // 8865
Még nem, de csak most hallottam róla először. :) Viszont jól néz ki! A srác megemlítette, hogy nem tudja visszacsinálni az eredeti állapotot, így majd lehet akkor próbálom ha neked sikerül illetve ha visszaállítható. :)
Norby16-08-2017 12:25:27 // 8864
pe-Ti05-08-2017 22:52:24 // 8863
Ciao!
7 éve van Pajzs az autómban a szalonból egyből hozzájuk mentem nekem semmi bajom vele .
"Okosok" mondogatták anno, hogy szar a pajzs meg majd állandóan lemerül az akksim, vetessem ki. ezzel az erővel minden utólagos riasztó szar....Ha véletlenül elfelejtem a gombnyomást valóban nem indít és hülye berregő hangot ad.
Én semmi rosszat nem tudok mondani róluk teszi a dolgát és kész.
7 éve van Pajzs az autómban a szalonból egyből hozzájuk mentem nekem semmi bajom vele .
"Okosok" mondogatták anno, hogy szar a pajzs meg majd állandóan lemerül az akksim, vetessem ki. ezzel az erővel minden utólagos riasztó szar....Ha véletlenül elfelejtem a gombnyomást valóban nem indít és hülye berregő hangot ad.
Én semmi rosszat nem tudok mondani róluk teszi a dolgát és kész.
Steewy205-08-2017 22:09:21 // 8862
Nem hiszem mert tavaly én hoztam ki a szalonbol 0km-el és ezt nem először csinálta először hogy a aksi újratöltve újból előjött utána valami fő relle csere a kulcs szekrény mögött azt hitük rendbe de mégse úgyhogy csak találgatnak
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?