Seat-omnál volt hasonló hibajelenség. Indítás után dadogó, erőtlen motor, de pár száz méter után minden ok.
A problémát nálam a vízhőfok jeladó okozta, Hibát nem adott be, sem a műszerfalra, sem a hibatárolóba. 4 pólusú volt a jeladó amiből 2 a műszerfalra küldte a jelet, ez tökéletesen is működött a másik 2 pedig a vezérlőegység felé ami viszont rossz értéket továbbított és valószínű úgy érzékelte a vezérlő, hogy üzem meleg a motor és emiatt nem az ilyenkor dús hanem szegény keveréket fecskendezett, amitől erőtlen lett a motor. Egy szerelő tanácsára, lehúztam a stekkert a jeladóról, amitől a vezérlő a jel hiányában -40 fokot érzékel és feldúsítja a keveréket, ekkor a dadogás meg is szűnt. így már biztos volt, hogy a vízhőfok jeladó a hibás.
Ilyenkor a motor engine lámpát beadja, mivel hiányolja a jeladót, de csere után hibatörlés és a probléma megszűnt
Forum >> Giulietta
otci02-02-2017 17:53:17 // 8611
Bettesp02-02-2017 12:56:09 // 8610
72.000
Nincs semmi furcsa hangja! Nem remeg, nem ráz, nem csattog! Első hideg, pár száz méter gyorsításán dadog, de aztán megszűnik!
Nincs semmi furcsa hangja! Nem remeg, nem ráz, nem csattog! Első hideg, pár száz méter gyorsításán dadog, de aztán megszűnik!
pe-Ti02-02-2017 11:41:05 // 8609
Kilóméter mennyi van az autóban? Nem lehet, hogy multiair modul vacakol nálad is? Alapjáraton nincs csattogó- kattogó hangja?
Bettesp02-02-2017 09:42:34 // 8608
Ez esetben viszont nem tudom merre mozduljak a motortérben.
Ha szervízbe vinném, attól félek, hogy nem tudnám reprodukálni a jelenséget, hiszen indulás után pár szár méterrel elmúlik a tünet. Olyan mintha gyújtáskimaradás lenne, vagy nem menne az egyik henger.
Az olajcserét kaptam még javaslatként, dehát 10.000-két eddig is mindig ugyanazt a belevalót kapta a drága... Az utolsó óta 5-6 ezer van benne. Az üzemanyagváltás is megtörtént. (Shell 100-ról Mol 100-ra). Gyertyák cserélve lettek. Csatlakozók a gyújtásnál átnézve, átfújva.
Ha valami nagyobb volumenű mechanikus probléma lenne, akkor nem gondolom, hogy pár szár méter után elmúlna, és olyan csendes és rázkódásmentes lenne a motor, hogy néha már ki kell szállni megnézni, hogy nem hagytuk-e el! :)
Ha szervízbe vinném, attól félek, hogy nem tudnám reprodukálni a jelenséget, hiszen indulás után pár szár méterrel elmúlik a tünet. Olyan mintha gyújtáskimaradás lenne, vagy nem menne az egyik henger.
Az olajcserét kaptam még javaslatként, dehát 10.000-két eddig is mindig ugyanazt a belevalót kapta a drága... Az utolsó óta 5-6 ezer van benne. Az üzemanyagváltás is megtörtént. (Shell 100-ról Mol 100-ra). Gyertyák cserélve lettek. Csatlakozók a gyújtásnál átnézve, átfújva.
Ha valami nagyobb volumenű mechanikus probléma lenne, akkor nem gondolom, hogy pár szár méter után elmúlna, és olyan csendes és rázkódásmentes lenne a motor, hogy néha már ki kell szállni megnézni, hogy nem hagytuk-e el! :)
pe-Ti02-02-2017 07:28:23 // 8607
Ne keresd mert nincs az egyes punto óta hiába keresed benzines olasz autóba. A szivattyúval van egybeépítve....
pe-Ti02-02-2017 07:25:18 // 8606
Ciao!
Fogyi ennél az autópálya tempónál 8-körül tempomattal lejtő-emelkedő illetve hát-szembeszél +/- 0,5 liter. A legjobb átlagom 6,2 shell v-power nitróval abban tényleg volt valami mert azóta se sikerült most 6,7 az országúti átlag 90-110 a tempo.
Fogyi ennél az autópálya tempónál 8-körül tempomattal lejtő-emelkedő illetve hát-szembeszél +/- 0,5 liter. A legjobb átlagom 6,2 shell v-power nitróval abban tényleg volt valami mert azóta se sikerült most 6,7 az országúti átlag 90-110 a tempo.
Bettesp01-02-2017 23:27:08 // 8605
1.4 Multiairben (170Le) cserélt már valaki üzemanyagszűrőt?
Ismét előjött a hidegen, gyorsitáskor történő rángatás jelensége... :/ Most próbálom sorra venni a lehetséges gyökérokokat!
Ismét előjött a hidegen, gyorsitáskor történő rángatás jelensége... :/ Most próbálom sorra venni a lehetséges gyökérokokat!
Tommi01-02-2017 23:10:41 // 8604
Csatlakozom Jimmi T. kollégához, bár őszintén szólva a fogyasztást nem nagyon szoktam nézni, mert nem vagyok egy padlógázas-állatkodós típus, simán tartható a 8 liter +/- néhány deci :)
Tommi01-02-2017 23:08:07 // 8603
Köszi a tippet, de ezt kb biztosra kizártuk, mert egyrészt fél éves benne az akksi, másrészt fűtött garázsban áll, kicsi az esély, hogy "megfázik" :) És ha megyünk is valahová, ritkán áll néhány óránál többet szabad ég alatt.
Öcsi01-02-2017 19:24:08 // 8602
Sajnos, ez van nálam is. Néhány km után helyre jön minden mert a generátor tölt. Aksit kell cserélnem
Jimmi T.01-02-2017 18:08:07 // 8601
7.6 - 8.2 , széliránytól függően
otci01-02-2017 18:04:33 // 8600
Akinek van tapasztalata légy szí ossza meg, hogy autópályán 130-140 Km/h-nál kb. mennyi az átlag fogyasztás 1.4 T MultiAir 170, köszi
Bettesp01-02-2017 08:41:21 // 8599
A múlt 7 folyamán (-17 környékén) velem is ez történt! 0-ra fogyott a (gyári 5 éves) akksim, és ennek folyományaként jöttek is a hibakódok (EBD, ASR, pass. légzsák stb.) Új akksi után jött az ilyenkor szokásos kalibráció és most minden OK.
pettinke01-02-2017 06:54:11 // 8598
Töltést és akkut nézzétek meg - ha sokféle hibakód volt, akkor az lehet annak jele, hogy a hidegben indítózáskor leesik a feszültség, és meghülyül az elektronika.
Tommi31-01-2017 22:53:37 // 8597
Ilyesmit nem tapasztaltam (szerencsére)...
Tommi31-01-2017 22:52:46 // 8596
Remélem :) Egyébként a baleset "folyományaként" nekem is hasonló tippem van, hogy valahol valami 20 Ft-os csatlakozó, biztosíték vagy valami megadta magát/eltört/meglazult/szétcsúszott vagy ilyesmi... :/ Meglátjuk... Még nem jutottam ki Budaörsre, mert kicsit sűrűek a napjaim, de igyekszem a héten elintézni :)
Jimmi T.30-01-2017 10:39:31 // 8595
a vezérlés megtébolyodik . nem szépen jár . cserélni kell valami kütyüt benne
Kazes☻29-01-2017 21:23:08 // 8594
Igen, de olvastam ilyesmiket és a megoldások között is voltak egyszerű dolgok... törött kábel a hátsóajtóban, lelazult testkábel, elszállt bizti, relé, vagy épp légzsák csati... Mindegy. Remélem hamar és egyszerűen megoldódik a problémája a kicsikédnek! :)
Tommi29-01-2017 20:47:26 // 8593
Köszi, de egyrészt az enyém benzines, másrészt a 159-esekben még kicsit más motor volt :)
Tommi29-01-2017 20:46:36 // 8592
A multiair probléma mit jelent közelebbről?
Kazes☻29-01-2017 19:56:01 // 8591
'59-es topicban olvastam ilyesféléket... főleg a dízeleknél. Ha van időd, náluk is kutathatsz a blogokban, hátha...! :)
Jimmi T.29-01-2017 19:53:58 // 8590
nekem is volt már ez a check engine, és a vegyes hibakódok, gyújtáskimaradás , de akkor egyenetlenül járt a motor és multiair probléma lett a vége
Tommi29-01-2017 18:48:12 // 8589
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék Tőletek, nem tudom más járt-e így, mint én, de kezdek egyre tanácstalanabb lenni :(
Nemrég az autóm mindenféle előzmény nélkül egyszer csak közölte, hogy check engine, turbó lekapcsol, vészüzemmód és csak cammogni volt hajlandó. Első körben elvittem ahhoz a szerelőhöz, ahová a feleségem 147-esét hordjuk, megnézte a hibakódokat, változatosan mindenfélét kiírt, nagyjából csak fejvakarás volt a reakció, hogy merre kéne indulni. Következő kör az Autóház Budaörs volt, ahol csináltak a motorelektronikán egy szoftverfrissítést + valami főtengely jeladó szenzort újra kellett tanítani a motorvezérléshez (ezt nem nagyon értem, finoman szólva sem vagyok egy műszaki zseni :) ). Boldogan hoztam el a múlt héten, pénteken indultunk haza a családhoz Esztergomba (Bp-ről kb 50 km) és félúton jártunk, tehát nagyjából még 30 kilométert sem tettünk meg és ismét check engine, annyi különbséggel, hogy a turbót ugyan nem kapcsolta le (sziszegett a lefújószelep gázelvételkor), de ismét vészüzemmód és lomhaság...
Még két dolog fordult meg a fejemben, ami talán bezavarhat, bár nem tudom, ez inkább üldözési mánia :) Az egyik, hogy tavaly nyáron került bele kényszerből egy nyestriasztó, bár az direktre van kötve az akksira és nincs köze a "fedélzeti rendszerhez", de lehet, hogy bezavar valamit? A másik, hogy ősszel volt egy koccanásos balesetem, a pirosnál állva mögöttem nem tudott megállni a hátul jövő és kicsit megigazította a hátulját. Nem lett komoly szerencsére, Budaörsön nagyon szépen megcsinálták, de ez is a hibák jelentkezése előtt volt. Lehet, hogy valahol pl a canbus rendszerben megtört egy kábel, csatlakozó, akármi és nem kap rendesen jelet a computer és hibát jelez?
Az első szerelő tippnek azt mondta, hogy esetleg a turbónyomás szabályozó kütyüje is okozhat ilyet és azt kéne cserélni... Egyébként ő is és a budaörsiek is azt mondták, hogy átnézték az autót és mechanikusan teljesen rendben van mindenhol minden.
Gyakorlatilag tavaly év vége óta többet volt szegénykém szerelőnél, mint itthon... Valakinek valami ötlet? Jártatok már így? :(
Egy kis segítséget kérnék Tőletek, nem tudom más járt-e így, mint én, de kezdek egyre tanácstalanabb lenni :(
Nemrég az autóm mindenféle előzmény nélkül egyszer csak közölte, hogy check engine, turbó lekapcsol, vészüzemmód és csak cammogni volt hajlandó. Első körben elvittem ahhoz a szerelőhöz, ahová a feleségem 147-esét hordjuk, megnézte a hibakódokat, változatosan mindenfélét kiírt, nagyjából csak fejvakarás volt a reakció, hogy merre kéne indulni. Következő kör az Autóház Budaörs volt, ahol csináltak a motorelektronikán egy szoftverfrissítést + valami főtengely jeladó szenzort újra kellett tanítani a motorvezérléshez (ezt nem nagyon értem, finoman szólva sem vagyok egy műszaki zseni :) ). Boldogan hoztam el a múlt héten, pénteken indultunk haza a családhoz Esztergomba (Bp-ről kb 50 km) és félúton jártunk, tehát nagyjából még 30 kilométert sem tettünk meg és ismét check engine, annyi különbséggel, hogy a turbót ugyan nem kapcsolta le (sziszegett a lefújószelep gázelvételkor), de ismét vészüzemmód és lomhaság...
Még két dolog fordult meg a fejemben, ami talán bezavarhat, bár nem tudom, ez inkább üldözési mánia :) Az egyik, hogy tavaly nyáron került bele kényszerből egy nyestriasztó, bár az direktre van kötve az akksira és nincs köze a "fedélzeti rendszerhez", de lehet, hogy bezavar valamit? A másik, hogy ősszel volt egy koccanásos balesetem, a pirosnál állva mögöttem nem tudott megállni a hátul jövő és kicsit megigazította a hátulját. Nem lett komoly szerencsére, Budaörsön nagyon szépen megcsinálták, de ez is a hibák jelentkezése előtt volt. Lehet, hogy valahol pl a canbus rendszerben megtört egy kábel, csatlakozó, akármi és nem kap rendesen jelet a computer és hibát jelez?
Az első szerelő tippnek azt mondta, hogy esetleg a turbónyomás szabályozó kütyüje is okozhat ilyet és azt kéne cserélni... Egyébként ő is és a budaörsiek is azt mondták, hogy átnézték az autót és mechanikusan teljesen rendben van mindenhol minden.
Gyakorlatilag tavaly év vége óta többet volt szegénykém szerelőnél, mint itthon... Valakinek valami ötlet? Jártatok már így? :(
SteveOP29-01-2017 12:55:56 // 8588
A Giu váltojával nekem eleinte nem volt semmi gond. Olyan 50e km utánk tünt fel hogy néha nem veszi az egyest, akkor is legtöbbször amikor a start-stop lellította a motort és amikor hirtelen indulni akartam, az égnek se lehetett egyesbe rakni. Start-stopot már régóta reflexből kikapcsolom amint a kocsi beindul de időnként igy 93e km-el is előfordul hogy nem megy simán 1esbe, csak már nem erőltetem. Ha a kulung finoman emelkedig, szinte magátol beugrik sebességbe csak picit ellen kell tartani.
Ezen nem hiszem hogy az olaj sokat segítene.
Még 2000 körül volt egy focusom, azzal is hasonlo gond volt, ott levették a bört a váltókar körül, állítottak valami kis csavaron és onnantól jo volt.
Egyébként a dolgozos peugeot-omba amibe 10e km van is előfordul hogy ugyanígy nem lehet egyesbe rakni. Lehet h ugyanaz a váltó van abba is :-D
Ezen nem hiszem hogy az olaj sokat segítene.
Még 2000 körül volt egy focusom, azzal is hasonlo gond volt, ott levették a bört a váltókar körül, állítottak valami kis csavaron és onnantól jo volt.
Egyébként a dolgozos peugeot-omba amibe 10e km van is előfordul hogy ugyanígy nem lehet egyesbe rakni. Lehet h ugyanaz a váltó van abba is :-D
AdiArsenal29-01-2017 07:30:50 // 8587
Én úgy tudom, hogy a Giuliettában lévő váltó az nem gm váltó, a MiTo-ban volt gm váltó, az jó is volt, csak a csapágy megy hamar tönkre benne. Nekem a 2010-es Giuliban nagyon rossz volt a váltó, a mostaniban semmi gond nincs vele, javítottak rajt, mert sok garanciás csere volt.
pe-Ti28-01-2017 22:25:52 // 8586
Ciao!
A GM eredetű váltó egy rakás konstrukciós hibát hordoz magában és sajna a gyakorlati tapasztalatok is ezt mutatják: nehezen (néha egyáltalán nem) kapcsolható 1-2, zajos mechanika, tönkrement csapágyak.... Én már harmadjára cseréltem olajat a 70 ezer km alatt kipróbáltam a Castrolt amit az alfaowner-en többen javasoltak nekem semmi változás illetve mégis csak éppen negatív irányú alacsony fordulatnál 5.-ben szolíd sírás....aztán legutóbb újra a gyári ajánlású Tutela került bele. Új korától akad hidegen a 2-es és vannak kapcsolási zajok bőven főleg melegen de már nem idegesítem magam ez ilyen és kész. A Giuban egyedül a QV kézi váltója pazar többek elmondása szerint.
A csomagtérajtó vezetékköteg szintén mumus tud parajelenségeket okozni de szerencsére könnyen és olcsón javítható nekem 6 év alatt háromszor volt szakadás miatt forrasztva most jó ez is olyan, hogy leszarom ha 2 évente rá kell nézni ez legyen a legnagyobb baja.....
A GM eredetű váltó egy rakás konstrukciós hibát hordoz magában és sajna a gyakorlati tapasztalatok is ezt mutatják: nehezen (néha egyáltalán nem) kapcsolható 1-2, zajos mechanika, tönkrement csapágyak.... Én már harmadjára cseréltem olajat a 70 ezer km alatt kipróbáltam a Castrolt amit az alfaowner-en többen javasoltak nekem semmi változás illetve mégis csak éppen negatív irányú alacsony fordulatnál 5.-ben szolíd sírás....aztán legutóbb újra a gyári ajánlású Tutela került bele. Új korától akad hidegen a 2-es és vannak kapcsolási zajok bőven főleg melegen de már nem idegesítem magam ez ilyen és kész. A Giuban egyedül a QV kézi váltója pazar többek elmondása szerint.
A csomagtérajtó vezetékköteg szintén mumus tud parajelenségeket okozni de szerencsére könnyen és olcsón javítható nekem 6 év alatt háromszor volt szakadás miatt forrasztva most jó ez is olyan, hogy leszarom ha 2 évente rá kell nézni ez legyen a legnagyobb baja.....
biqci28-01-2017 22:01:25 // 8585
Nekem is nehezen veszi az 1est...
akkor én is lecserélem benne az olajat... kíváncsi leszek a különbségre... köszi
akkor én is lecserélem benne az olajat... kíváncsi leszek a különbségre... köszi
Bettesp28-01-2017 19:59:52 // 8584
Sziasztok,
Nem is olyan rég valaki írt egy olyasfajta problémáról, hogy indítás után a hátsó ablaktörlő önálló életre kelt. A minap nálam is jelentkezett az említett tünet. Esetleg akkor az illető megtalálta a megoldást? Valószínűsíthető a hátsó "szokásos" kábeltörés vagy mélyebb a hiba titka?
Nem is olyan rég valaki írt egy olyasfajta problémáról, hogy indítás után a hátsó ablaktörlő önálló életre kelt. A minap nálam is jelentkezett az említett tünet. Esetleg akkor az illető megtalálta a megoldást? Valószínűsíthető a hátsó "szokásos" kábeltörés vagy mélyebb a hiba titka?
CseBali25-01-2017 07:52:56 // 8583
..én tavaly nyáron cseréltettem olajat a váltóban - 76.000 volt az autóban!
Érezhetően jobb lett a váltási érzet!
...ettől függetlenül néha még most is nehezen veszi az egyest, de azért nem jellemző, illetve én szoktam hallani némi "kapcsolási zajt" - főleg, amikor 2-ből 3-ba rakom a váltót!
Érezhetően jobb lett a váltási érzet!
...ettől függetlenül néha még most is nehezen veszi az egyest, de azért nem jellemző, illetve én szoktam hallani némi "kapcsolási zajt" - főleg, amikor 2-ből 3-ba rakom a váltót!
Piritu - 1.000.00024-01-2017 21:01:32 // 8582
A Spider féltengely csuklójában is jó pár év után cseréltem zsírt, amit szintén "nem kell". Már kezdett kristályosodni...
Piritu - 1.000.00024-01-2017 20:59:38 // 8581
Indulj ki abból, hogy bontatlan csomagolásban sem tarthatók el korlátlan ideig a vegyészeti anyagok. Akkor bontottan, melegítve, hűtve, alaposan felkeverve meddig?
Igaz, hogy a legtöbbre nincs ráírva a szavatossági idő, de attól még "megromlanak". Gondolj bele, ki töltene be a motorjába/váltójába egy 15 éves bontatlan olajat?
Igaz, hogy a legtöbbre nincs ráírva a szavatossági idő, de attól még "megromlanak". Gondolj bele, ki töltene be a motorjába/váltójába egy 15 éves bontatlan olajat?
Öcsi24-01-2017 20:30:59 // 8580
A Fiat Bravában 160000 km-nél cseréltettem, a lecserélt olaj teljesen tiszta volt. A Fiatnál és az Alfánál sem ír elő km megkötést az útmutató. Van egy offos autóm, 26 éves, kb 20 évesen cseréltem először olajat a váltóban. Igaz, hogy most is csak 114000 km van benne. Egyébként a Giu nem mindig akarja venni az egyest, olyankor kicsit rá kell tartani. Előfordul ez mással is, vagy ez típushiba?
Kócosw24-01-2017 11:42:28 // 8579
SteveOP22-01-2017 22:22:36 // 8578
Oké, köszi az infot
Jimmi T.22-01-2017 16:46:36 // 8577
igen , és ezzel a szervizzel eddig nem volt gondom
alkatrész meg az elaforgos oldalról is beszerezhető
alkatrész meg az elaforgos oldalról is beszerezhető
SteveOP22-01-2017 12:48:55 // 8576
alfa szervizbe cseréltetted?
Jimmi T.22-01-2017 06:15:25 // 8575
vezérmű szíj , feszítő + vízpumpa egyben ajánlott , valamint a generátor ékszíj . emlékeim szerint valami 65 K körül volt amikor Budaörsön cseréltettem
SteveOP21-01-2017 22:45:09 // 8574
Ok, köszi. A könyvét bújtam de nem találtam róla semmit.
Kb 1 hónap aztán jön a 90ekm-es szerviz, de még nem volt váltóolaj csere.
Nézegetem a vezérmüszíjat is, szerintem azt is egyből lecseréltetem. Alkatrészbolt oldalán látok a vazérmüszíj mellett még kér különböző ékszijat. Egyikről irja hogy a klima met a multifék vagy mit, de van itt mégegy ami másképp néz ki a képen és csak annyit van hozzáfűzve hogy multirem feszítő.
Lehetséges hogy három szij van amit lehet cseréln? 4 éves lesz a kocsi igy inkább most lecseréltetem valószínű, nem várok még 30e kmt 120ig
Kb 1 hónap aztán jön a 90ekm-es szerviz, de még nem volt váltóolaj csere.
Nézegetem a vezérmüszíjat is, szerintem azt is egyből lecseréltetem. Alkatrészbolt oldalán látok a vazérmüszíj mellett még kér különböző ékszijat. Egyikről irja hogy a klima met a multifék vagy mit, de van itt mégegy ami másképp néz ki a képen és csak annyit van hozzáfűzve hogy multirem feszítő.
Lehetséges hogy három szij van amit lehet cseréln? 4 éves lesz a kocsi igy inkább most lecseréltetem valószínű, nem várok még 30e kmt 120ig
Csöri21-01-2017 22:16:50 // 8573
Én is így használom. Amúgy hamar felmelegszik, és gyorsan elkezdi tolni a meleget.
Haddel21-01-2017 21:32:14 // 8572
60e kilométerenként szerintem érdemes.
SteveOP21-01-2017 21:07:49 // 8571
Mikor esedékes a váltóolaj cseréje? A kocsi könyve a szerviz adatoknál semmit nem ir erről. 1.4 multiair.
Piritu - 1.000.00021-01-2017 20:27:11 // 8570
Ma "üzemszerűen" is kipróbáltuk a cuccot. (Bevásárlás volt.) Remekül működik, a hölgyek is le tudják csukni a belső fogantyúval, nem kell összetapogatni a tetejét. Szóval eddig bejön a dolog, megérte azt a 23 Eurót...
Piritu - 1.000.00021-01-2017 19:44:06 // 8569
Hogy bírja a hideget a Giuliettátok? Az enyém feltűnően jól.
Csak a fűtés nem bír a hideggel. Automata üzemben csak lábra nyom, ott meg nem tud bejönni elég levegő. Ha kéziben lábra, középre és felülre állítom 3-4-es ventilátor mellett meleg lesz.
Csak a fűtés nem bír a hideggel. Automata üzemben csak lábra nyom, ott meg nem tud bejönni elég levegő. Ha kéziben lábra, középre és felülre állítom 3-4-es ventilátor mellett meleg lesz.
Zoli6720-01-2017 18:17:19 // 8568
Eladósorba került az autóm. 2.0 JTDM 170 le, TCT, 2013.04.havi, 86000km. 4MFt. Érd. 06309460019
Haddel20-01-2017 17:50:39 // 8567
Piritu - 1.000.00020-01-2017 13:55:07 // 8566
El bírom képzelni, hogy van, mert a csomagtér az emblémával is nyitható, tehát megy nyitó vezeték a kötegben.
gaga8820-01-2017 10:28:09 // 8565
Nekem nincs szükségem ilyesmi eszközökre a csomagtartó nyitásához. Ma reggel állok a dugóban, nézem bepárásodott a hátsó ablak, benyomom a fűtést, párátlanítót.
Erre egy kattanás hátulról, kicsit megijedtem. Akkor látom, hogy a fűtőszálak helyett a csomagtartó nyílt ki...Kicsit beszartam, de kipattantam, visszacsuktam és másodszorra már nem megy a trükk. Dolce vita, hideg van :) Viszont a hátsó ablak fűtése nem működik sajnos. Ennek lehet köze a szokásos kábeltöréshez, mit gondoltok?
Amennyiben igen hamarosan kereslek Csöri, hogy kipróbáljuk az általad ajánlott javítószettet :)
Erre egy kattanás hátulról, kicsit megijedtem. Akkor látom, hogy a fűtőszálak helyett a csomagtartó nyílt ki...Kicsit beszartam, de kipattantam, visszacsuktam és másodszorra már nem megy a trükk. Dolce vita, hideg van :) Viszont a hátsó ablak fűtése nem működik sajnos. Ennek lehet köze a szokásos kábeltöréshez, mit gondoltok?
Amennyiben igen hamarosan kereslek Csöri, hogy kipróbáljuk az általad ajánlott javítószettet :)
Liquid19-01-2017 22:47:34 // 8564
milyen határoknál, mekkora túllépésnél büntettek meg?
Eddig egyikünk se kapott büntit, illetve csak egy alkalommal a kolegámat bemérte a fix trafi 72-vel 60-as korlátnál a Tangentén.
Érdekelne hogy az autópályás fixek hogy "dolgoznak".
Eddig egyikünk se kapott büntit, illetve csak egy alkalommal a kolegámat bemérte a fix trafi 72-vel 60-as korlátnál a Tangentén.
Érdekelne hogy az autópályás fixek hogy "dolgoznak".
Piritu - 1.000.00019-01-2017 22:43:40 // 8563
Piritu - 1.000.00019-01-2017 22:13:08 // 8562
A Giuliettát nem tuják bemérni a "sógorék" :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?