Forum >> Giulietta

ödi15908-06-2017 15:38:31 // 8761
szép napot. belül a kilincsemnél valami törött . az egész ajtoboritást cserélni kell?
Piritu - 1.000.00005-06-2017 11:36:52 // 8760
Ha minden stimmel, akkor nekünk C635 van a Giulietában. 350 Nm-re van tervezve.
Piritu - 1.000.00003-06-2017 07:06:13 // 8758
Ha boxban gondolkodsz akkor csakis Novitec. Ez nem csak a rail nyomásba hanem a turbó működésébe is beavatkozik, sokkal korrektebbül működik.
Anno kipróbáltam a 2,0 motorral a 159-ben.
Egyedül a váltó marad nyitott kérdés, hogy hogyan viseli, mert már a gyári kivitellel is erősen a határon van terhelve nyomatékilag. Nekem pl ezért nincs még benne ilyesmi.
biqci02-06-2017 22:59:40 // 8757
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata tuningboxokkal kapcsolatban?
Az előző alfám optimalizálva volt, de most nem nyúlnék hozz úgy...

DNA kapcsolóra, hogyan hat? VAgy esetleg van itt vkinek boxa?

http://tuning-box.hu/alfa-romeo/alfa-romeo-giulietta/alfa-romeo-giulietta-2-0-jtdm-16v-125kw-170le
Jimmi T.29-05-2017 19:19:05 // 8756
nem lesz mozgásképtelen, egyenetlenül kezd járni , ha nagyon meghajtod esetleg le is áll, eztán újra indul , de pár száz kilométer és egyre rosszabb lesz. 100-250 ezer , a körülményektől függően.
Szatyi29-05-2017 18:57:10 // 8755
Eladó.
1db Vadonat új 0km- es diesel l müszersoport.
norbi040928-05-2017 20:49:35 // 8754
Srácok! A multiair modul hiba mennyire jellemző? Totál mozgásképtelen lesz az autó? Javítása, cseréje anyagilag mennyire fájdalmas? :)
Bettesp18-05-2017 08:04:59 // 8753
A navisnak miben különbözik az antenna-kivezetése? Ha semmiben akkor szerintem ott is használható ugyanez.

Mellesleg nekem jócskán hozzáad a látványhoz!



Nem is értem, az eredeti elképzelést. :)

Szerencsére a Giulia már gyárilag ilyet kapott.
István00217-05-2017 20:18:44 // 8752
Navisra van ilyen?
Piritu - 1.000.00017-05-2017 20:05:19 // 8750
Sajna csak kormos ügyben lenne ötletem, talán a benzines Cartársak tudnak tippet adni...
Bettesp17-05-2017 19:16:25 // 8749
Mindig néztem máshol és mindig irigykedtem!

Ma felkerült (gyári színkódra fújva)



Nagyon tetszik!!
Kovacslajos1116-05-2017 12:45:07 // 8748
Lassacskán elérem a 60e km (7éves) a paripa, Budapesten / környékén melyik szervizt javasolnátok a nagy szerviz elvégzésére?

A használati leírásban nagyon karcsúnak - spórolósnak találom a kötelezően cserélendő alkatrészeket, Ti mit raknátok a listára az alap éves olaj-olajszűrő-gyertya-légszűrő cserén túl? Van valami típushiba esetleg amit ilyenkor érdemes megfogni?

köszi!
norbi040914-05-2017 13:53:59 // 8747
A multiairt miért kerülnéd? :) Van valami típusbetegsége?
Piritu - 1.000.00009-05-2017 20:46:23 // 8746
Ma reggel kaptam egy eddig ismeretlen üzenetet a Giuliettától:

Korábban volt szöveg is, hogy nézzem már meg a gumikat.
Megálltam, semmit se láttam a kerekeken. Pár km-el odébb a kúton megnéztem a kerekeket. A jobb hátsóban 0,1 bar-al kevesebb volt. Pótoltam.
Reset és várunk, hogy mi lesz. Eddig 200 km után semmi. Holnap jön még hozzá 100, utána megmérem újra.

Jó tudni, hogy ilyen kicsi különbséget észrevesz.
István00202-05-2017 22:07:43 // 8745
Akinek radionav van a kocsijában és ilyen usb csatlakozója van tudna nekem írni egy mailt?

Nekem sima usb van csak, és szeretnék egy ilyet. Csak az nem tudom, hogy milyen kábel kell hozzá. Olaszautobonto ugy tudja beazonosítani, ha adok egy olyan alvázszámot ami gyárilag ilyennel van felszerelve.

Naívan úgy gondolom, hogy ennek a kábelét használva (más ellenállás, vagy a plusz 3 érpár) tudni fogja a rádióm az aux bemenetet kezelni. Vagy veszett ügy, és hagyjam?
mgutai30-04-2017 19:57:02 // 8744
sziasztok,

a gyari autos radiomat a Giuban lecsereltem ezert eladova valt. Esetleg erdekel vkit?

koszi,
Misi
Golyszi20-04-2017 12:14:19 // 8743
Ha vársz decemberig az enyém is eladó lesz :)
András20-04-2017 11:10:09 // 8742
Szerintem is érdemesebb egy jobb distinctive felszereltségűt venni, árban nagy különbség nincs, viszont hosszú távon sokkal kényelmesebb lesz.
Öcsi19-04-2017 19:54:11 // 8741
A jóautót.hu-t próbálta már valaki?
István00219-04-2017 18:50:19 // 8740
Sőt, a kozépsö müszer is alap, meg a klíma sem digit. Multikormányról nem beszélve, ilyen fapadosat még nem is láttam.
Piritu - 1.000.00019-04-2017 18:36:28 // 8739
A piros tuti nem Distinctive, mert nincs benne tempomat.
Csumez19-04-2017 16:33:45 // 8738
Csumez19-04-2017 16:32:13 // 8737
BeeGee19-04-2017 15:16:09 // 8736
Én mondjuk általánosságban :)

Egy modern dízel és egy modern TB dinamikában már ugyanazt tudja, szvsz, így a kérdés csak ízlésről és matekról szól:
- vételár
- hány km-t megy
- üa költség
- szervizköltség, adók, bizti
- várható értékvesztés
- hány évig tartja meg
András19-04-2017 14:26:40 // 8735
1,4 TB Multiair van, TCT váltóval, 2012 év végi, 125.600 km-nél tökéletesen működik minden. 114.000 km körül volt utoljára szervízben, akkor sem volt különösebb gond vele. Városban a valós fogyasztás nekem egy kicsit magas, 10 liter körül van, autópályán 130-160 km/h tempónál 6-8 l/100km. Átlagba 9,5-re jön ki, de cserébe élmény minden perc, még a dugóban töltött is. :)
Piritu - 1.000.00019-04-2017 14:20:51 // 8734
Nem véletlenül tartom én se a 20ezres ciklust😀
Golyszi19-04-2017 13:58:53 // 8733
Én csak a saját tapasztalataimat tudom lerírni.
Nekem Gium van 1.4TB 120 gyári, chippel olyan 140-150LE körül. Semmi gondom nincs vele. Kötelező szervizeken kívül semmi szervízigénye nem volt. 2éve használom. Megy teszi a dolgát. Az 1.9JTD GT-hez (manky chip) képest jóval kevesebb dinamikával.
Van egy Mito-nk is szintén 1.4TB, csak 155lovas, chippel. Na ez közel van a GT-hez :)
Multiair tapasztalatom nincs. Kiváncsi lennék a 155 és a 170 közötti technológiai és érzeti különbségre
Gegee19-04-2017 12:15:23 // 8732
Tök egyet értek, viszont szerintem az 1.4 ME sem rossz választás. Érzésem szerint 2012-13-tól felfelé már kijavították az esetleges alap betegségeket, viszont a gyári 30 ezres olajcsere periódussal akkor sem és most sem értek egyet.
Piritu - 1.000.00019-04-2017 11:48:18 // 8731
Bármelyik jó választás lehet, dönts ízlésed szerint.
Talán az 1,4 Multiair-t kerülném egyedül.
A diesel vs benzin kérdést a használat alapján neked kell eldönteni.
A diesel alapjában nem városba való, gondok lehetnek a regenerálással. Ha hosszabb távon közlekedsz jó partner tud lenni mindegyik.
Rövidebb etapokra inkább benzinest vennék.
BeeGee19-04-2017 11:40:56 // 8730
Dízelt max akkor nézz, ha nem zavar hogy pár év múlva eladhatatlan lesz, illetve ha nem városban használod és mész vele évi 30K-t..
Csumez19-04-2017 10:34:44 // 8729
Sziasztok! Holnap nézek meg egy-két Giulietta-t megvételre. Melyik motor típus ajànljàtok szívesen, vagy abszolút nem? Dizelt, vagy benzineset nézzék? Köszönöm előre is a válaszokat!
Jimmi T.16-04-2017 18:58:49 // 8728
több az annál,hogy már a második .
a TCR-ben újabb futamgyőzelem , a Giulietta és Borkovic
biqci15-04-2017 19:50:52 // 8727
Nekem az jobb oldali ajtónála hangszórónál kb a műanyag nyikorgott ahogy a fémhez ért.. kicsit kifeszítettem és egy apró áttetsző sziló pontot tettem oda... megkötött és visszaengedtem rá a borítást... azóta csend van.

A másik a műszerfalnál a lopásgátlóm miatt leszedték a fém brítást...
Nah ez nagyon durván nyikorgott-nyihogott a fasza kis magyar utakon..
3 hónapig azt sem tudtam honnan jött, aztán pár napja elkezdtem kézzel kicsit gyilkolászni.. megnyomkodtam a puha műanyagot a találkozásnál... azóta csend van! :)
Bettesp13-04-2017 17:40:59 // 8726
Megpróbáljuk ezt:



Csak jót hallottam/olvastam róla.
Piritu - 1.000.00012-04-2017 20:43:56 // 8725
Igazad van, automatánál ez a jobb megoldás.
A korábbi autóim nem menetfényesek voltak, ott lehetett kímélni azzal, ha állandóan be volt kapcsolva. Indítózáskor kisebb feszültséggel izzott fel, ami kisebb csúcs áramot jelent. Itt ilyenre nincs lehetőség.
Bettesp12-04-2017 20:31:32 // 8724
Általában off állásban van, magamnak szeretem kapcsolni sötétedéskor, ugyanis én arra gondoltam, éppen hogy ezzel óvom jobban, mivel garázsba beálláskor is felkapcsol ha automatán van, illetve garázsban induláskor is amíg ki nem gurulok. Magyarán így manuálisan szerintem harmadannyiszor világít mintha önmagának kapcsolgatná.

Tungsram volt benne, most elfordulok az Osram felé.
Piritu - 1.000.00012-04-2017 20:12:24 // 8723
Az szerintem egy kicsit túlzás. A normál égők nálam egy évig szokták kihúzni, mai 40-50e km-t jelent. Érdemes lenne megméri, hogy a generátor mekkora feszültséggel tölt.
(A lámpád indítás után kapcsolod fel, vagy mindig rajta van? Ez utóbbi növeli az élettartamát.)
Bettesp12-04-2017 19:45:35 // 8722
Sziasztok,

Létezik, hogy nagyjából fél évente cserélni kell valamelyik első tompított izzót? Valamikor az ősszel lett cserélve és ma megint fél szemmel jöttünk haza... :/
ödi15907-04-2017 07:41:36 // 8721
Köszi!
István00207-04-2017 07:01:39 // 8720
Az a doboz az. Nekem nyáron 130.000 kmnél adta meg magát és folyt el a víz. Sok sok utántöltéssel azonnal szerviz, és nem lett nagy baj.
Haddel06-04-2017 20:41:56 // 8719
Giulia felnivel😃
Piritu - 1.000.00006-04-2017 19:54:53 // 8718
A motor első részén van jobb oldalon. Egy nagy műanyag fedél.
ödi15906-04-2017 19:30:28 // 8717
Köszi ,majd megprobálom megtalálni.
Piritu - 1.000.00006-04-2017 16:47:24 // 8716
Bőven kibír.
80e környékén az egr hűtő műanyag fedelét érdemes kicserélni, mert hamarosan el fog repedni. Ekkor meg ugye elmegy a hűtővíz...
ödi15906-04-2017 12:28:53 // 8715
Köszi,hát most vettem de akkor legközelebb ugy csinálom.most megy vezérlés cserére akkor gondolom az 80000 km kibir.
Piritu - 1.000.00005-04-2017 20:41:10 // 8714
Tényleg kéne egy szerkesztési lehetőség a hsz-ekhez. Szóval...

Bármelyikben felesleges 10000-ként cserélni, ez nem szívódiesel a 80-as évekből.
A gyári csereperiódus 30e km, amit egy kicsit soknak tartok.
Személy szerint 20 ezres csereperiódust tartok a dieseleknél, ilyenkor még a comp szerint bőven van tartalék az olajban. Ha meg a használati mód miatt gyorsabban használódna, akkor szólna a comp, hogy ideje lenne cserélni.
Piritu - 1.000.00005-04-2017 20:00:31 // 8713
Bármelyikben felesleges 10000-ként cserélni, ez nem szívódiesel a 80-as évekből.
A gyári csereperiódus 30e km, amit személy szerint egy kicsit soknak tartok. Ha meg a használati mód miatt gyorsabban használódna, akkor szólna a comp, hogy ideje lenne cserélni.
Személy szerint 20 ezres csereperiódust tartok a dieseleknél, ilyenkor még a comp szerint bőven van tartalék az olajban.
ödi15905-04-2017 19:08:53 // 8712
Üdv.Éncsak kimásoltam a forglmim azt irtam le, de akkor a tipusok leirását nézve ott is 1956cm3 és 170 LE van most viszem elafognál redelt olajcserére amit gondolom ezt is 10000 -ént kell csrélni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.