Forum >> GT coupé
Kaci15-11-2015 14:51:30 // 9822
Nekem nem működött! (Error CD) :(
PappG15-11-2015 09:43:31 // 9821
Sziasztok! Eladó édesanyám kifogástalan hófehér GT-je, piros bőr belsővel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.8_t_spark_impression-9450239
Érdeklődni nálam:
Papp Gábor
+36/306205730
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.8_t_spark_impression-9450239
Érdeklődni nálam:
Papp Gábor
+36/306205730
DKori14-11-2015 18:45:14 // 9820
Szia!
Sztem kellene bólintania...nézd meg vmi egyenes fal vagy pl garázsajtó előtt állva sötétben. Egyébként az "alap magasságot" elvileg ugyanúgy tudod rajta (lejjebb) állítani, mint a normál fényszórósokon, de persze ez csak tüneti kezelés (hisz a szintező attól még nem fog működni).
Sztem kellene bólintania...nézd meg vmi egyenes fal vagy pl garázsajtó előtt állva sötétben. Egyébként az "alap magasságot" elvileg ugyanúgy tudod rajta (lejjebb) állítani, mint a normál fényszórósokon, de persze ez csak tüneti kezelés (hisz a szintező attól még nem fog működni).
Gabb18214-11-2015 10:44:27 // 9819
Sziasztok, annyi lenne a kérdésem, hogy gt-ben a gyári xenonnak felkapcsoláskor kellene bólintania? Nekem nem csinál semmit és nagyon úgy tűnik, hogy megragadt felső állásban, mert elég sokan villognak szembe éjszaka :)
Yakuza12-11-2015 22:16:55 // 9818
Letöltöttem csak az én gépemen nincs optikai meghajtó,hogy kitudjam írni lemezre.
Valahogy majd megoldom és dobok üzenetet.
Valahogy majd megoldom és dobok üzenetet.
Forsberg12-11-2015 15:58:39 // 9817
Szia!
Letöltötted, kipróbáltad?
Mert én úgy tudtam, hogy 2010-11 volt az utolsó térkép.
Azért köszi!
Letöltötted, kipróbáltad?
Mert én úgy tudtam, hogy 2010-11 volt az utolsó térkép.
Azért köszi!
pedrobaa11-11-2015 22:20:02 // 9815
A motorháztető alatt tartja 4db csavar (ezeket érdemes a végén kiszedni, mert megtartják az elemet, amíg a többivel bíbelődsz), alulról is (talán 4, lökhárító aljának állapota függvényében :) ), 2-2 csavar a kerékdobnál és 2-2 csavar az első sárvédő elem és a lökhárító találkozásánál.
Yakuza11-11-2015 20:06:39 // 9814
Sziasztok!
Ezt az oldalt ismeritek?
Itt lehet térképet leszedni a GT- hez .
http://uloz.to/xsLCnEPv/rt3-vychodni-evropa-s-z-2013-2014-iso
Ezt az oldalt ismeritek?
Itt lehet térképet leszedni a GT- hez .
http://uloz.to/xsLCnEPv/rt3-vychodni-evropa-s-z-2013-2014-iso
MugaGT11-11-2015 17:00:47 // 9813
Köszi a segítséget!
Egy robbantott ábra az első lökhárító felfogatásáról gondolom nem beszerezhető sehol... :)
Egy robbantott ábra az első lökhárító felfogatásáról gondolom nem beszerezhető sehol... :)
DKori06-11-2015 20:22:38 // 9812
Igen, az még üveg volt (Bravom volt...) és kevésbé volt hajlamos fakulni/mattulni. Csak gondoltam megemlítem a cartársnak mielőtt nekiállna lekapni a lököst, hogy készüljön fel jó eséllyel nem 5 perces játék lesz (bár könnyen lehet tisztában van vele). :)
berobbantam06-11-2015 20:12:49 // 9811
Helló
Én braváét szedtem szét.Ezen a búra üveg.A hajszárító gyengusz.Hőlégfúvó egyes fokozat.Körkörösen melegítettem az üveget és kb 5 perc után szét jön.De van aki a sütőre esküszik.Mondjuk ettöl még a lököse nem kerül le.
Én braváét szedtem szét.Ezen a búra üveg.A hajszárító gyengusz.Hőlégfúvó egyes fokozat.Körkörösen melegítettem az üveget és kb 5 perc után szét jön.De van aki a sütőre esküszik.Mondjuk ettöl még a lököse nem kerül le.
DKori06-11-2015 20:08:20 // 9810
Szia!
Készülj fel, sztem nem lesz sétagalopp..már ami a lámpát illeti...legalábbis ha a korábbi FIAT-okból indulok ki ott tudom, hogy a búra elég szoros barátságban volt a lámpaházzal mögötte (talán préselve és/vagy ragasztva volt, nem tudom pontosan...már nem emlékszek, de tutira nem csak annyi, hogy csavarok ki és már külön is van a búra a lámpatesttől...), én nem nyúltam hozzá, de akik próbálkoztak vele, azok úgy rémlik közben elég szoros barátságba kerültek a hőlégfúvóval (esetleg hajszárítóval), mind szétszedéshez, mind összerakáshoz sok türelem és melegítés kell (és el kell találni azt a pontot, hogy lágyuljon eleget hozzá a műanyag, de még ne olvadjon meg, ne tedd tönkre)...nem hinném, hogy a GT-n nagyon másképp lenne.
Készülj fel, sztem nem lesz sétagalopp..már ami a lámpát illeti...legalábbis ha a korábbi FIAT-okból indulok ki ott tudom, hogy a búra elég szoros barátságban volt a lámpaházzal mögötte (talán préselve és/vagy ragasztva volt, nem tudom pontosan...már nem emlékszek, de tutira nem csak annyi, hogy csavarok ki és már külön is van a búra a lámpatesttől...), én nem nyúltam hozzá, de akik próbálkoztak vele, azok úgy rémlik közben elég szoros barátságba kerültek a hőlégfúvóval (esetleg hajszárítóval), mind szétszedéshez, mind összerakáshoz sok türelem és melegítés kell (és el kell találni azt a pontot, hogy lágyuljon eleget hozzá a műanyag, de még ne olvadjon meg, ne tedd tönkre)...nem hinném, hogy a GT-n nagyon másképp lenne.
MugaGT05-11-2015 13:33:02 // 9809
Első lökhárító leszedésében tud valaki elméleti oktatást tartani nekem? :) Mi a pontos menete?
Szeretném a lámpákat kivenni és megtisztítani belülről..
Szeretném a lámpákat kivenni és megtisztítani belülről..
DKori02-11-2015 07:55:36 // 9808
Szia!
Alvázban a GT inkább az 56-tal (meg sok mindenben a 47-el) rokon.
Alvázban a GT inkább az 56-tal (meg sok mindenben a 47-el) rokon.
Alfa GT-Csaba01-11-2015 20:47:45 // 9807
Grósz Feri Tárnokon ,Ferke néven fut amorén
Piritu - 1.000.00001-11-2015 20:42:29 // 9806
Ha 70 km a környéknek számít, akkor Csöri Várpalotán.
zoligt01-11-2015 19:18:45 // 9805
Keresek Tatabány környékén TISZTESSÉGES szerelőt, tudtok ilyet?
Ha van tapasztalat ezzel kapcsolatban, megköszönném, ha megírnátok.
Ha van tapasztalat ezzel kapcsolatban, megköszönném, ha megírnátok.
Lokfer30-10-2015 21:40:55 // 9804
Szevasztok!
A barátomnak is van egy gt-je és az lenne a kérdése,hogy hol lehetne belső küszöböt venni, meg hogy a 166-os alváza megegyezik a gt-vel.
A válaszokat előre is köszönöm!
A barátomnak is van egy gt-je és az lenne a kérdése,hogy hol lehetne belső küszöböt venni, meg hogy a 166-os alváza megegyezik a gt-vel.
A válaszokat előre is köszönöm!
MugaGT27-10-2015 16:37:07 // 9803
Külső levegőre állítva a ventilátort az autó kipufogó gáz szagot fúj a fülkébe. Mi okozhatja ezt? Leömlő elrepedhetett?
zoligt27-10-2015 15:13:59 // 9802
Köszi a tippet, nem is valószínűtlen, mert volt mostanság matatva az aksi körül.
Azóta is megyek vele, és semmi baja.
Azóta is megyek vele, és semmi baja.
redbull9027-10-2015 13:40:38 // 9801
Nekem előző 56 os csinált ilyet én is megijedtem de nekem csak ki volt lazulva az akku saru, és nem tudott rendesen áramot felvenni.
zoligt27-10-2015 13:06:28 // 9800
ELEKTRONIKAI ANOMÁLIA!!
Volt-e már bárkinek olyan tapasztalat, vagy hasonló az alábbihoz.
Jtd Gt, jöttem mentem vele a városban, befutottam sütiért, mire beszállok és indítanék, se kép se hang nem indul nem világít semmi még a vészjelző sem. Nulla elektromos tevékenység, kivéve a légzsák visszajelző világított pirosan. Ez még nem is durva, mert gondoltam, hogy zárlatos lett az aksi, bebikáztuk, beindult, majdan 5 percet kerregett, leállítottam, és újraindult, minden működik.
Most meg kellene ijednem, hogy meg fog halni benne valami?? :-S
Volt-e már bárkinek olyan tapasztalat, vagy hasonló az alábbihoz.
Jtd Gt, jöttem mentem vele a városban, befutottam sütiért, mire beszállok és indítanék, se kép se hang nem indul nem világít semmi még a vészjelző sem. Nulla elektromos tevékenység, kivéve a légzsák visszajelző világított pirosan. Ez még nem is durva, mert gondoltam, hogy zárlatos lett az aksi, bebikáztuk, beindult, majdan 5 percet kerregett, leállítottam, és újraindult, minden működik.
Most meg kellene ijednem, hogy meg fog halni benne valami?? :-S
Szunyi21-10-2015 14:31:32 // 9799
Megmakkant az aksim. 12V 61Ah 540A volt benne.
Mekkorát érdemes venni, mert lövésem sincs? Jó ez a kaliber?
Melyik típusra esküdtök?
Mekkorát érdemes venni, mert lövésem sincs? Jó ez a kaliber?
Melyik típusra esküdtök?
Abarai21-10-2015 11:52:48 // 9798
Erhard (Alba Alkatrész) tud.
MatthewGT21-10-2015 08:23:21 // 9797
TRW első alsó lengőkarokat újat tud vki jó áron? Fontos lenne!! (hasonló minőségű is jöhet!)
Tamás8919-10-2015 21:12:00 // 9796
Holnap kész lesz a kocsi szerencsére nem történt nagy baj, vezérlés egy fogat elugrott és pont szerencsém volt nem sérült semmi, de így is komplett vezérlés vízpumpa, na már ha ott van egy kis futómű szerviz is lesz. Hiba oka szerelő szerint gagyi legolcsóbb vezérlés volt bent, rúgós ráfeszítésnél volt a probléma és elugrott.
Tamás8913-10-2015 22:35:52 // 9795
Csütörtökön kiderül arra lesz szétszedve. Reméljük a legjobbakat.
DKori13-10-2015 20:39:41 // 9794
Hát ez elég szarul hangzik :( sajnálom. Gyanús, hogy esetleg az a bizonyos "szorulás"/fojtás okozta végül, hogy átugorjon a vezérlés..persze ez most már sokat nem segít, meg jól lenne tudni a kiváltó okot is. Mielőbbi jobbulást a gépnek (azért remélem annyira nem lesz erős a történet vége...elég elterjedt ez a 16V M-Jet motor..esetleg bontott blokk mint alternatíva - gondolom az csak nem 500k-ból állna meg)!
DKori13-10-2015 20:35:38 // 9793
Szia!
Ötletem nincs, de a központi zár a kézikönyv szerint (remélem jól írja) a vezető lábánál lévő biztosíték táblán az alsó sorban középen van (F38-as jelölésű, 20A-es bizti..). Remélem segít vmit...
Ötletem nincs, de a központi zár a kézikönyv szerint (remélem jól írja) a vezető lábánál lévő biztosíték táblán az alsó sorban középen van (F38-as jelölésű, 20A-es bizti..). Remélem segít vmit...
DKori13-10-2015 20:26:25 // 9792
Na ez viszont így annyira nem hangzik jól, mert ha villog +lassul (fékez) az autó akkor arról van szó, hogy dolgozik a VDC, és nem arról, hogy gyenge akksi miatt "lekapcsol". Gondolom azért írod így mert a forgalmi szitu abszolút nem indokolta, hogy beavatkozzon (nem 200al akartál hajtűkanyart bevenni.. :) )...akkor viszont gyanús, hogy valamiért a VDC rendszer "fals jelet kap", azt hiszi, hogy sodródik/sodródna az autó és ezért avatkozik be, ezért lassít. De csak ötletelek...azt mondod akksit amúgy is illene cserélned, akkor kiderül milyen lesz utána.
Tamás8913-10-2015 11:37:22 // 9791
Üdv mindenkinek!
Minap Győr felé menet előzés közben kifújt valamelyik cső a kocsiban, hirtelen nagy füst és teljesítmény csökkenés. Gázadásnál ahogy beindul a turbó kifúj,gondoltam megint kilyukadt a turbó cső ( volt már ilyen, ugyan így mutatta a tüneteteket ) sebaj gondoltam lehet így még vele menni és valahogy haza is kellene jönni jó 220 km Győrtől. Haza felé utolsó faluk egyikében megálltunk majd indulásnál furcsa volt az autó mintha lefojtaná valami. Pár kilométerrel arrébb bejelezte a motorhibát, de még mindig nem csinált konkrét "ne menjünk tovább tüneteket" haza értünk letettem a kocsi a garázsba. Reggel rá akarok indítani se kép se hang, nagy nehezen egy henger beindul majd az sem. Szerelőhöz elvittem mondja ahogy hallja eltűnt a kompresszió szerinte elment a vezérlés, számítógép be is adta a hibát vezérműtengely és már nem is tudom mi közt van a baj. Szét kell szedni onnét lehet valamit mondani. Valószínűleg a szelepek elmentek. Ha valakinek volt hasonló problémája légyszíves ossza meg. Ha nincs szerencsém a kár 200-500 e ft ig. Ha ilyen komoly akkor nincs értelme javítani Donor autóként el lesz adva, ezen kívül minden tökéletes rajt. Előre is köszi
Minap Győr felé menet előzés közben kifújt valamelyik cső a kocsiban, hirtelen nagy füst és teljesítmény csökkenés. Gázadásnál ahogy beindul a turbó kifúj,gondoltam megint kilyukadt a turbó cső ( volt már ilyen, ugyan így mutatta a tüneteteket ) sebaj gondoltam lehet így még vele menni és valahogy haza is kellene jönni jó 220 km Győrtől. Haza felé utolsó faluk egyikében megálltunk majd indulásnál furcsa volt az autó mintha lefojtaná valami. Pár kilométerrel arrébb bejelezte a motorhibát, de még mindig nem csinált konkrét "ne menjünk tovább tüneteket" haza értünk letettem a kocsi a garázsba. Reggel rá akarok indítani se kép se hang, nagy nehezen egy henger beindul majd az sem. Szerelőhöz elvittem mondja ahogy hallja eltűnt a kompresszió szerinte elment a vezérlés, számítógép be is adta a hibát vezérműtengely és már nem is tudom mi közt van a baj. Szét kell szedni onnét lehet valamit mondani. Valószínűleg a szelepek elmentek. Ha valakinek volt hasonló problémája légyszíves ossza meg. Ha nincs szerencsém a kár 200-500 e ft ig. Ha ilyen komoly akkor nincs értelme javítani Donor autóként el lesz adva, ezen kívül minden tökéletes rajt. Előre is köszi
Golyszi13-10-2015 10:05:58 // 9790
sziasztok, kis müszaki kérdés lenne GT elekronikával kapcsolatban.
központi zár nem akar müködni. Biztosítékra gondoltunk. Tudja valaki melyik biztit kell csesztetni, vagy méregetni kell?
Van valakinek más ötlete, járt már igy valaki?
központi zár nem akar müködni. Biztosítékra gondoltunk. Tudja valaki melyik biztit kell csesztetni, vagy méregetni kell?
Van valakinek más ötlete, járt már igy valaki?
Szunyi12-10-2015 21:58:00 // 9789
Nem félre, hanem fékre! 😁
Szunyi12-10-2015 21:52:41 // 9788
Most megint produkált. Kb 70nél elkezdett villogni a stabilizátor(felkiáltó jeles) és mintha a félre általm volna és vissza torpantam egy 50re. Aztán elaludt és no problem! ???
DKori12-10-2015 18:15:44 // 9787
Nincs mit :) ...akkor jó eséllyel az akksid halódik.
Szunyi12-10-2015 18:08:45 // 9786
Bocsesz véletlen kétszer ment. Telóról nem láttam! 😊De duplàn köszi!
Szunyi12-10-2015 18:06:02 // 9785
Nagyon nagyon köszönöm!!! 😉
Sanszos hogy aksi gond lesz, mert az màr jelezte 1-2 indításnál, hogy lassan csere èrett, vagy töltès! KÖSZÖNÖM! 😊
Sanszos hogy aksi gond lesz, mert az màr jelezte 1-2 indításnál, hogy lassan csere èrett, vagy töltès! KÖSZÖNÖM! 😊
Szunyi12-10-2015 18:05:46 // 9784
Nagyon nagyon köszönöm!!! 😉
Sanszos hogy aksi gond lesz, mert az màr jelezte 1-2 indításnál, hogy lassan csere èrett, vagy töltès! KÖSZÖNÖM! 😊
Sanszos hogy aksi gond lesz, mert az màr jelezte 1-2 indításnál, hogy lassan csere èrett, vagy töltès! KÖSZÖNÖM! 😊
DKori12-10-2015 17:56:01 // 9783
Szia!
Ahogy a "kolléga" írta, a manual hasznos lehet :)
Egyébként fontos kérdés:
- Menet közben jött elő vagy indítózás után (ha indítózás után akkor egyéb hibaüzeneteket nem írt a központi kijelzőn - pl. ASR failure vagy hasonló?)?
Az alsó egy kipörgő kerék szimbólum...ez menet közben akkor kezd el villogni ha dolgozik az ASR, vagyis ha a túl nagy vonóerő miatt nagyon kipörögne a kerék és az autó magától visszavesz a teljesítményből (szemléletes példa: jeges hóban ha "nyomsz egy parkettát" villog a lámpa és a motor (és a kerekek) nem pörögnek ki teljesen, hiába tartod padlóig nyomva a gázt).
A "nyilas háromszög" meg a VDC-nek, vagyis a menetstabilizálónak a jele, ez menet közben akkor villog amikor a VDC (ESP) beavatkozik a teljesítmény csökkentésével és/vagy kerékfékezéssel ahhoz, hogy ne ess le az útról.
DE ha minden rendben akkor ezek folyamatosan nem világítanak, csak amikor épp működésben vannak akkor jelzik, hogy dolgoznak (ezzel jelezve, hogy "értem én, hogy élvezed de lassan sok lesz Öcsi" :) ).
Ha menet közben jön elő úgy, hogy folyamatosan világít akkor hibaüzenet is szokott lenni, illetve ha tipikusan indítózás után kezd el ASR, VDC esetleg ABS hibaüzeneteket dobni az autó, az jellemzően az akkumulátor gyengélkedéséből fakad (ha már nincs a toppon az akksi és az indítózás pillanatában nagyon leesik a feszültség, akkor "önvédelemből" az indítózás pillanatáig lekapcsolja ezeket a "felesleges" fogyasztókat az autó, hogy az akksi minden erejét az indítózásra összpontosítsa - és ezért "érzékel hibát", mert ilyenkor ezek a segédberendezések "nincsenek jelen"), ilyenkor ez előjele lehet annak, hogy ideje akksit cserélni (esetleg tölteni...).
Ahogy a "kolléga" írta, a manual hasznos lehet :)
Egyébként fontos kérdés:
- Menet közben jött elő vagy indítózás után (ha indítózás után akkor egyéb hibaüzeneteket nem írt a központi kijelzőn - pl. ASR failure vagy hasonló?)?
Az alsó egy kipörgő kerék szimbólum...ez menet közben akkor kezd el villogni ha dolgozik az ASR, vagyis ha a túl nagy vonóerő miatt nagyon kipörögne a kerék és az autó magától visszavesz a teljesítményből (szemléletes példa: jeges hóban ha "nyomsz egy parkettát" villog a lámpa és a motor (és a kerekek) nem pörögnek ki teljesen, hiába tartod padlóig nyomva a gázt).
A "nyilas háromszög" meg a VDC-nek, vagyis a menetstabilizálónak a jele, ez menet közben akkor villog amikor a VDC (ESP) beavatkozik a teljesítmény csökkentésével és/vagy kerékfékezéssel ahhoz, hogy ne ess le az útról.
DE ha minden rendben akkor ezek folyamatosan nem világítanak, csak amikor épp működésben vannak akkor jelzik, hogy dolgoznak (ezzel jelezve, hogy "értem én, hogy élvezed de lassan sok lesz Öcsi" :) ).
Ha menet közben jön elő úgy, hogy folyamatosan világít akkor hibaüzenet is szokott lenni, illetve ha tipikusan indítózás után kezd el ASR, VDC esetleg ABS hibaüzeneteket dobni az autó, az jellemzően az akkumulátor gyengélkedéséből fakad (ha már nincs a toppon az akksi és az indítózás pillanatában nagyon leesik a feszültség, akkor "önvédelemből" az indítózás pillanatáig lekapcsolja ezeket a "felesleges" fogyasztókat az autó, hogy az akksi minden erejét az indítózásra összpontosítsa - és ezért "érzékel hibát", mert ilyenkor ezek a segédberendezések "nincsenek jelen"), ilyenkor ez előjele lehet annak, hogy ideje akksit cserélni (esetleg tölteni...).
Szunyi12-10-2015 14:21:03 // 9781
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Mit jelent az alábbi kettő lámpa felvillanása? Valamelyik nap csak a kis háromszöges pislant fel és torpant meg a kocsi egy pillanatra, de aztán el is aludt. Rá pár napra, egyszerre villant fel mind a kettő és éget egyfeszt, semmi teljesítmény csökkenés, vagy bármi nem volt tapasztalható, de nem aludtak el csak amikor félre álltam és újra indítottam.
Segítséget szeretnék kérni! Mit jelent az alábbi kettő lámpa felvillanása? Valamelyik nap csak a kis háromszöges pislant fel és torpant meg a kocsi egy pillanatra, de aztán el is aludt. Rá pár napra, egyszerre villant fel mind a kettő és éget egyfeszt, semmi teljesítmény csökkenés, vagy bármi nem volt tapasztalható, de nem aludtak el csak amikor félre álltam és újra indítottam.
Bati05-10-2015 14:59:13 // 9779
sziasztok
mekkora macera a kilincs csere ?
mondjuk 156-os hoz képest mert azt már csináltam
mekkora macera a kilincs csere ?
mondjuk 156-os hoz képest mert azt már csináltam
Szunyi05-10-2015 14:50:22 // 9778
Sziasztok! Van valakinek esetleg kulcsba való emblémája és gyári váltó gombja?
pe-Ti05-10-2015 11:07:19 // 9777
nagyferi8105-10-2015 10:14:26 // 9776
Üdv!
Tud valaki olyan helyet ahonnan tudnék rendelni méretpontos gyári szőnyeget a GT-be?
Köszi
Tud valaki olyan helyet ahonnan tudnék rendelni méretpontos gyári szőnyeget a GT-be?
Köszi
hansgeee8830-09-2015 23:19:27 // 9775
Sziasztok.
Alfa 147-es ajtóhatárolói egyeznek az Alfa Gt-vel?
Illetve balos és jobb oldali között van különbség?
Előre is köszönöm a választ.
Alfa 147-es ajtóhatárolói egyeznek az Alfa Gt-vel?
Illetve balos és jobb oldali között van különbség?
Előre is köszönöm a választ.
Szunyi28-09-2015 23:15:40 // 9774
Köszi, az lett! Kompletten tárcsákkal, betétekkel cseréltük a rendszert. Na és igen jó árban megszereztük az egészet! 😊
Csabo2228-09-2015 22:27:50 // 9773
vszeg ez
Ha a kocsid évjárata ezt támogatja. le kell venni a kilincset és látni fogod.
Ha a kocsid évjárata ezt támogatja. le kell venni a kilincset és látni fogod.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
566
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?