Forum >> GTV-GTA

Csabee01-12-2006 08:17:26 // 45064
hát ez nem egészen így van!!! a GTV ben kép compi van, egy a turót a másik a mocit vagyis a gyújtást vezérli!!!!!! ott mind a kettőt ki kell venni, a chipet feltörni, olvasni, egymáshoz hangolni és megírni!!!:(DD aztán vissza és finomítgat....) na ez az igazi cumi, de DCS megoldotta....))))PPPP sztem egy telefont megér hárha bevállalja a 2,5 V6 ot is!!:) bár csak ötlet ovlt....)
Csabee01-12-2006 08:14:12 // 45063
jééééééééé és télllleg,.....(D
Seriff30-11-2006 22:44:18 // 45062
Hiába, azok a nagy tohonya Aston Martinok:PP
Ollah30-11-2006 22:38:09 // 45061
"What the GTV V6 does best is accelerate - and make the most wonderful, soulful, brass-laden noise while it's about it. This is a genuinely quick car, don't forget - 0-60 in around 6.5sec and over 150mph all-out. The previous day I'd been driving the Aston Vanquish and to be absolutely honest the GTV didn't feel a whole heap slower, though obviously it is." Vanquish is megvan. Kérem a következőt! :)))))))))
Ollah30-11-2006 22:34:45 // 45060
EVO magazin: "the GTV is every bit as seductive and desirable as it was in 1995"
kando.30-11-2006 22:31:45 // 45059
Múlt héten még volt szó valami mézről is, mán elfogyott hát az is ??? Ejj.. A zamsztág amúgy jó, jövök! :-)))))
Ollah30-11-2006 21:53:09 // 45058
Hááát, tudod azt vhogy nem bírom elfelejteni, amikor vittek egyet a 24V-vel. A 6gangos váltóval az a motor... Ááá, sajnos a V6TB-t sehol nincs hozzá. Tényleg az ultimate engine, persze a 3.2-ről nem is beszélve. Az az ultimo ultimate. :) Ahogy az elindult 4 személlyel... Bahh, az vmi ordenáré. Megyek is megnézem, hogy' áll Leon gépe, elérte -e már a 2 mihályt. :DDDDDDDDDDDDDD Aztán persze akasztunk rá egy túrót... :PPPPPPP
Ollah30-11-2006 21:49:41 // 45057
"Ne szólj rám, nem fáj fejed!" LOL Görbe volt az este, Elnököm? Mesélj! ;)))
Ollah30-11-2006 21:49:00 // 45056
Hááát, ahány eretnek errefelé írogat... Neduddgi... ;PPP
Ollah30-11-2006 21:47:32 // 45055
Róla még anno olvastam, asszem tán egy emilt is váltottunk még jó egy éve. Vagy régebben... Messzebb nem találtál embört? :) Bár Szekszárd nekem szívem csücske, de nem a szomszédban van. :) Teljesítményt mérj keepitretronál Csepelen, jó arc a fickó, szuper a hozzáállása. (classicar.hu vagy vmi ilyesmi a honlapja) A 2,5 csipszeléséhez meg annyit, hogy elvileg a V6TB-t sem tudják írni, aztán mégis sikerült...
farki30-11-2006 17:46:58 // 45054
Igen, csak keveset...
farki30-11-2006 17:45:31 // 45053
Pedig túró sincsen rajta! Persze van helyette szalonnázó asztalka, ahol elfér egy m2 J is! ;-))
farki30-11-2006 17:42:26 // 45052
Feneséges Kirájjjom! Ne szólj rám, nem fáj fejed! :-PPP Valóban betekintettem tegnap iccaka, csak nem vótam olyan passzban, hogy érdemben nyilatkozzak... Kando Népi gyógymód pinanyalatnyilag nehéz ügy, mivel valami alkesz minden nap dézsmálja a hűtőszekrényem tartalmát! ;-)) Beszerzőkörútra kék mennem...
giovanni30-11-2006 17:14:23 // 45051
Tessék megvalósítottad TarP álmát :) Tettél bele Foccavágen motort :)) ebbe' az eretnek topicba' bevallhatod :)
Ronnie30-11-2006 16:07:43 // 45050
Uhh, vaze, v5-ösöm van!?! ;o)))))))))))
Ronnie30-11-2006 16:05:54 // 45049
Nem hinném, hogy magára venné. Mivel ért hozzá, valszeg ő is tudja, hogy a 2.5 v5 a 156-ban problémás egy dög..
Ronnie30-11-2006 15:58:46 // 45048
Hidd el, ez nem olyan egyszerű, a 156 v6 egy külön állatfaj. Nem lehet csatin keresztül programozni sem. Ki kell venni az egész computert, a chipet is, és olvasón keresztül, a kódot feltörve irogatni.. Higyj nekem, már sok mindenkinek beletört a bicskája ebbe a tipusba. A Ts és jtd, nameg a 2.0, 3.0 mociknál nincs ilyen gond, azt 20 helyen buherálják. Nézzétek meg a Squadrásokat is. Ez az egyetlen tipus, amit csak úgy tudnak chippelni, hogy az egécs vezérlés kell hozzá. Sajnos az összes alfa közül, ez is a legdrágább.., nem véletlenül..
Ronnie30-11-2006 15:51:25 // 45047
Rigotech, Ricsire, Szekszárdon. Nagyon ügyes, nincsen vele gond. Csak az a baj, hogy nincsen padja, ahol le tudnánk mérni a változtatásokat. Szóval nincsen végülis gond vele, csak így lassan haladunk. Most rajtam lenne a sor, hogy felrakjam padra, és a mért értékek függvényében finomítson. Meglesz ez, csak mindíg kéne még zsé..
kru30-11-2006 15:50:13 // 45046
...ehh...csak ezt DCS meg ne lássa ;-)
Ronnie30-11-2006 15:43:38 // 45045
.. ez nem diesel..
kod30-11-2006 14:04:31 // 45044
A mai nap mondasa: Olyan szarul nézel ki, iszol te rendesen?
TarP30-11-2006 13:13:36 // 45043
Monnyuk, ha ütközni kellene egy bármivel, inkább ülnék a Brerában, mint akár 156, 147, EVO, Imprezza, AudiA4...biztos, hogy nem a pohártartóba tették a plusz kilókat! De hát nem mindenki azért veszi az ótót, hogy lehessen vele mindennek nekimenni:)
TarP30-11-2006 13:09:08 // 45042
Mos' mi vaaa? A BMB-nek minden motorja, minden kasztnival elmegy 9,5 literből minden útviszonyok között, katalógus szerint. Ehhez képest az olaszok átmennek a hazugságvizsgáló gépen oda-vissza háromszor. :) Komolyra véve: Nekem városban 11,5-12.7 litert fogyaszt az elavult 2.0V6TB. Akkor egy gyengébb, újabb sor4-es motor miért ne enne hasonlóan közel azonos tömeggel?
Ollah30-11-2006 12:50:23 // 45041
Autók, hahh! Csak motorokról értekeztem volt, sasszéról nem. Azzal nincs gond azon kívül, hogy szerintem ólomból öntik. Egyébként a fiatal olasz mérnököknek nem tűnt fel a tervezéskor, hogy kvázi tankot fognak készíteni? Aztán behazudják egy 2,2 literes, 1500 kilós autóra, hogy az majd elmegy városban 12-13 literrel. Perszehogy. MUHAHAHA!
TarP30-11-2006 10:57:50 // 45040
Ár/tudás arányban a 156 ellen nem volt sok BMW-nek (Merci felejtve) esélye! 2.5V6 8.3 millóért nehezen talált ellenfelet a 10-12 milliós BMW-k között is. Ma alig merem megnézni az ár/tudás arányokat. Az élmenőkből szinte sereghatók lettünk:( Lancia motorokkal egyetértek. Fiat Coupeba is tették, meg 155-be és mindent vitt! Valaki nagyon megveszett, amikor leállította a fejlesztést és gyártást is.
Ollah30-11-2006 10:49:39 // 45039
Jól beszélsz... :P
Ollah30-11-2006 10:48:49 // 45038
Az új 4 és 6hengereseink nem szólnak úgy, mint a TS és Arese-V6 motorok, tetézzük ezt tovább a böhöm testtel, hát persze, hogy mindenki fúj rájuk. Német motort meg nekem ne akarjanak eladni bahh, ott van a lancsa 4 és 5hengeres túrós sz@ra, miért nem lehet továbbfejleszteni? Nem kellene feltalálni a spanyol viaszt bahh. A németek továbbra is mögöttünk kullognak. Na jó, a béjjemvé nem. Meg a merci. Na jó, az audi se, de a többi igen. :PPPPPPP
Ollah30-11-2006 10:46:38 // 45037
Alternatíva? A GTV-nek? Nincs... :) Az a 8 littyós meg min. 1700 lojjerő lenne, ha én építettem volna. Node ezek a buta ángliusok... :PPPPPPPP
TarP30-11-2006 10:25:13 // 45036
hangerenként... izé szelepenként!
giovanni30-11-2006 10:07:08 // 45035
De ha belegondolsz az nem a GM- hibája, hanem az alfáé mert: 1 qvvanehéz autót tett alá 2 nem b@szott rá 2 Túrót :))))))
TarP30-11-2006 09:49:46 // 45034
Rohattjó ez a globalizácijó... minden drágább lesz, mintha itt gyártanák le EU-ban kézimunkával. Gondolkodtatok már ezen, hogy miért? Ugye a Kínaiak egy marék rizsért dolgoznak, mégis drágábbak lettek termékek, mint amikor a drága európai munkaerő gyártotta ugyanazt a cipőt, nadrágot, mosógépet... (???)
TarP30-11-2006 09:41:54 // 45033
Egy szem fika nem ment volna rá, ha kb 5.8sec alatt feltépné 0-100ra a 159-est, meg a Brerát. Ezt viszont a tömeggel qutták el, nem a motorral. (Persze lehet a motor tömegével is...) Inkább egy Audi 2.0T, mint valami Samsung, vagy mi a pixa.
giovanni30-11-2006 09:29:28 // 45032
Te, ezt gondold át újra :) Mekkora fika ment a GM V6-ra is... és amúgyis a Fijat vesz kínai sor4-et :((((
TarP30-11-2006 09:06:29 // 45031
Namán, gondolkottam: A VW konszern ép befuccsolt a PDTDPTDP Pumpe dűzevel és MJET motort fejleszt milliárdokért. A FIAT konszern meg elfelejtett benzines túrót építeni pár éven keresztül. Ha már mindenki mindenkivel cooperál, meg outsorszol, akkor miért nem cserélik ki egymás között az 1.9MJET-et és a 2.0 TFSI-t szőrén? Én inkább így csinálnám, minthogy mindkét nagy cég gyártson mindent rohammunkában...jó drágán...
giovanni30-11-2006 08:48:36 // 45030
Ugyammá a szívó szívás :)) De tudod van alternatívád :)) Te figymá volt ez az 1000 Lójjerős 8lityis 2 túros izé.... azon agyaltam hogy annak minima 1400 lojjerőnek kéne lenni :))))
Ollah30-11-2006 08:38:38 // 45029
Elgyengültem... "The glorious 24 valve V6 engine from Alfa Romeo...the king of engines, the 3.0 24v." Ennyi. :)
Ollah30-11-2006 08:22:04 // 45028
Zőőőd! ;)))))))) Ronnie És itthon kire merted rábízni a dolgot?
Csabee30-11-2006 08:21:19 // 45027
Hello!! nem akarok beledumálni, de DCS ir neked egyedi chips-et!!:)) szetm keresd meg...)
Ronnie29-11-2006 22:08:23 // 45026
1. Végül nem Squadra lett, mert a 156 v6-ot csak úgy csinálták volna, hogy ki kell küldenem nekik. Kizárólag biztosított gyorspostával válalják, oda vissza, amit persze én fizetek, ami közel duplája lett volna az amúgy is 575 eur-nak.. 2. A Squadra progi széri autókhoz van, nekem meg már nem az, más értékek szerint kell beállítani.
kando.29-11-2006 22:03:19 // 45025
Hát! :-DD Túró van, nyomaték van, ..?...?? csak hát.. izé... ez mégis olyan más.. :-PPP zöld, na, maradjunk ennyiben :-)))
kando.29-11-2006 21:59:25 // 45024
,,Mamma mia!'' :)))
kando.29-11-2006 21:58:49 // 45023
Si, Dio ! :)))) Rendben, legközelebb eképpen cselekszem! ;-)
Ollah29-11-2006 21:56:35 // 45022
Naugyehogy! Hát ehhez kell a túró, hogy tetteinknek nyomatéka is legyen! :DDD
Ollah29-11-2006 21:55:56 // 45021
Erre a hsz-re a jó válasz: "Anyád!" :DDDDDDDDDD
kando.29-11-2006 21:55:46 // 45020
Üzentem Néki a' falára is, de ha Te mondod, mégiscsak nyomatékosabb :-)))
Ollah29-11-2006 21:55:33 // 45019
Jah, ezt a félisten dolgot meg nemtom, honnan vetted, eléggé lenéző és demoralizáló, mivel teljesen annak érzem magam. :PPPPPPPPP De szólíts egyszerűen csak kirájjnak, azt már mexoktam. ;DDDDDDDDDD
Ollah29-11-2006 21:54:15 // 45018
Elolvastam a herce-hurcát, well, kicsit gázos... De tán megéri. Azé' az poén: "the glorious 3.0 24V" :))) Kando Szerintem Séfbá' benéz ma iccaka, és jól elolvassa. Ha nem, akkor rászólok. ;)
kando.29-11-2006 21:52:02 // 45017
Ollah félisten! Átadnád majd Séfbá' Elnök uratoknak, hogy péntek estve ráérek ? Remélem, Elnökötök is ,,otthon'' lesz és rá fog érni, hogy khm.. , némi népi gyógymódban részelsülhessünk s felfrissülhessünk végre a szürke hétköznapok fátyolos ködözetei után, csendes kis ,,falumban'' :-)))
Ollah29-11-2006 21:49:48 // 45016
A szépség nem kérdéses. Igen, sajnos a szépség és a stílus legyőzi a vágyat a jobb menettulajdonságokért. Asszem... :) Well, még GTV-m van... :))) Tiéddel mizu? Olvasgattam, hogy a csipsz nem az igazi. Ki kellene küldeni Stephannak, azért nem Squadra van benne? Mert a Squadra grafikonja egészen pofás a 2.5-höz, minden fordszámtartományban erősebb vele a szekér.
Ronnie29-11-2006 21:13:51 // 45015
Hát, a teljesítményadatokat látva talán még elgondolkodnék, de csak addíg amíg meg nem látom az autót..



szerintem nem kérdés, melyik a szebb!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.