Forum >> GTV-GTA

Ollah26-05-2006 09:25:14 // 38764
Zügyvéd barátaimnak már megírtam, de ide bemásolom, mivel nyaggatom őket, hátha Ti is tudtok ötletet adni: "Most jött csekk a kib@szott közterület-lopó káeftétől, akik az én pénzemből fenntartott utcákon megbüntetnek engem saját zsebükre, hogy fizessek nekik ~22.000 Ft-ot, mert 2000. és 2003. között nem fizettem parkolási díjat úgy kb. 6-7 esetben. Muszáj kifizetnem a kib@szott, g*ci, f@sszopó, qrva anyjukat vagy meg lehet ezt kerülni valahogy? Megtisztelő válaszaitkoat, éles elmétek szülte furmányos jogértelmezési képzavaraitokat nagy örömmel fogadom. :)" A szókimondó szövegért ezúton is bocsánatot kérek, de a történeti hűség kedvéért muszáj voltam szó szerint idézni. :P Na jó, ez nem igaz, azért voltam muszáj szó szerint idézni, mer' szétb@sz az ideg, és jó szidni a büdös, tetves, qrva anyjukat, de ehhez gyorsan hozzátenném még a demszkigabiét és a magyar államét úgy cuzámmen és cakli-pakli. Köszönöm a lehetőséget. :)
Csabee26-05-2006 09:24:26 // 38763
1,4 turo sztem nem lesz az alfában:(
Csabee26-05-2006 09:24:03 // 38762
múlthéten 3 mostam kocsit, e héten nem megretem megkockáztatni:(((DDD de igy szar az idő:(((((((
Csabee26-05-2006 09:23:27 // 38761
reggelt!! má megin hideg van!!:((DDD sose lesz má jóidő!!!??
giovanni26-05-2006 09:21:53 // 38760
Az PPS vazz' :))) nem pédéjef ;-)
giovanni26-05-2006 09:20:45 // 38759
Pedig ha utánanézel ezek a sajtóhírek, és ne feledd hogy más konszernben is van ilyen :( Pl Oktávija 1.4 szivo 75 Le (és ráadásul anno vitték mint a cukrot)
TarP26-05-2006 09:14:52 // 38758
Azért én örülök ennek az 1.4T-nek, mert ezzel a motorral 200kg-mal könnyebb lehet egy autó. Lehet, hogy nem a 159.ben, de a 149-ben szertném látni, meg az új Lancia Deltában...bár abba kell egy 2.0T is!
SKrisz26-05-2006 09:14:17 // 38757
1.4T a 159-ben? Elképzelhetetlen... Meg sem fogja indítani azt az autót... Vagy redline-ba kell forgatni peros lámpánál, hogy elindítsa az autót valamerre... :(
SKrisz26-05-2006 09:12:32 // 38756
A mai uniformizálódott világban ez az egyik legjobb ötlet. Lenne a 2.0T fijátban, lándzsában meg afában... Be szép álom ez!:)))
TarP26-05-2006 09:11:28 // 38755
Eccer már megtették nem? Fiat Coupe, Lancia Delta, Kappa, Alfa 155...volt már okos 2.0T, bár abból is lett 5 hengeres, aztán összeült 2345467 fős vállalati tanács...és megették a pogácsákat...megnézték a titkárnőket...és elfelejtették a pohártartó.PDF után elindítani a benzinmotorokról szóló prezentációt :(
giovanni26-05-2006 09:09:21 // 38754
Sziasztok.. Well hát látni fogod az 1.4T-t, és a látvány szánalmas lesz :( Sajnos legjobb tudomásom szerint a 159-be tervezik alapmotornak... vicces lesz... :(
SKrisz26-05-2006 09:06:15 // 38753
A 2.2JTS-ből biztos nem lesz TB... Az olaszoknál a 2litér feletti hangerűrtartalmú endzsinekre súlyos büntiadó van. Nem véletlen, hogy a nagy múltú túrósmotorok mind 2litér alatti ccm-el bírnak. Ha az olasznak kevés pénze van (vagy faszari:PPP) de erős ótó kell, akkor megveszi /vette:((/ a 2.0TB-t. Na ezt kellene megint visszahozni, csak nem látom a fényt az alagút végén. Most minden lóvét belefeccöltek a JTD fejlesztésbe és nem bírnak összerakni egy olyan túrós motort ami teljesíti a környezetvédelmi normákat... Amit meg nem akarunk annak nyögés a vége és nem is lesz... :PPP
Ollah26-05-2006 09:02:08 // 38752
"Mondom, don't panic. a dízellel gyüjtöttek plnzt, most jönnek a benya túrók. 1.4-gyel kezdik, mint bevezető munka, aztán végigszalad a fél motorpalettán!" Ahamm... Majd, ha látom...
Ollah26-05-2006 09:00:47 // 38751
A lényeg nem a motor minőségén van, sőt, örülök neki, ha a csoda-csoport motorjai gyorsan összefossák magukat. :P Sokkal inkább arról van szó, hogy ők csináltak egy all-around motort, amit az ibidzától kezdve a zaudikon meg a fócvágeneken keresztül a szuperbig mindenbe bele lehet varázsolni, és elektronikai buzergálásokkal játszadozni, melyik típusban mennyit teljesítsen. Ez mindenképpen occó és jó megoldás; nem értem, miért nem érné meg a fiját konszernen belül is építeni egy 1.8-2.0 T motort, ami ki tudná szolgálni az egész csoport modellpalettáját.
TarP26-05-2006 08:26:34 // 38750
Nekem nem aprópénz, úgyhogy ne sírj :) 1.9T jó lehetne, még nem is túl nehéz, bár láttad 2.2JTS 10 kg-mal nehezebb csak! Hát kocsog adó-ide-oda, lehet, hogy a 2.2JTST-ből ki lehet gyúrni vagy 260 lovat gyárilag... akkó meg? Mondom, don't panic. a dízellel gyüjtöttek plnzt, most jönnek a benya túrók. 1.4-gyel kezdik, mint bevezető munka, aztán végigszalad a fél motorpalettán!
TarP26-05-2006 08:23:26 // 38749
És ez olyan, mintha kitaláltam volna: Tegnap a szomszédom eladta az 1.8T Audi A4 ét és mit vett? Mit vett? Egy Alfát!!! 147-et, feketét, de akkor is Alfát! Van még egy E-Mercije, no azt várom, mikor cseréli le egy 159-re :) Pedig pár hónapja még mondogatta nekem: Aaafffa szép, de rohad, ugye... hadnézzem atijedet...no jó, itt nem láccik, mer nincs elég fény...de rohad...bittos rohad! :)
simi25-05-2006 21:48:39 // 38748
És ráadásul, csak úgy közbe szólva, én egyszer már nagyon vártam egy csatát egy 1.8T-vel az autópályán, és lám egyszer dobtak egyet. Hát gyerekek a QV-t én azóta is tisztelem és becsülöm, mert az rendesen odavert neki.
Blade25-05-2006 19:45:27 // 38747
az az audi 1.8 T motor nem igazan jott be. Az egyik barátomnak A4 1.8T-je van,poontosabban volt, M3-on gödöllönél hegynek felfelé közeli kapcsolatba kerult némely szelep a dugyattyuval... Szétszállt a szijveszito,pedig a cseréig kb 20ezer km volt még!! Sokkal érzékenyebb mint az alfa pl 2.0TS . Ráadásul szinte javithatatlan maradt az auto,uj motor vett bele 3 kiloért. És ez a hiba nagyon jellemzo az összes olyan VW konszern autokra amiben ez amotor van. És a turborol még nem is szoltam.
SKrisz25-05-2006 16:44:57 // 38746
Fix tető vs. Targa!:))
Ollah25-05-2006 16:41:23 // 38745
Ollah25-05-2006 16:37:22 // 38743
Mi a különbség? TarP 1.9 JTS TB. Miért ne? A Fiat kocsijaiban gyengébb kb. 5%-al, mint az Alfák. Minden modell szerelhető lenne vele, nem lenne drága. Nagyon újratervezni sem kell a motort, mert nem lenne úgy felhúzva, hogy spéci cuccok kelljenek bele. Lancsa is vihetné. Mos' nagyon elrugaszkodtam a földtől? :)
TarP25-05-2006 16:34:08 // 38742
Jééé, it is minden autóban 99000km van...Érdekes bűvszám :) :) :)
Ollah25-05-2006 16:33:40 // 38741
Ollah25-05-2006 16:32:56 // 38740
SKrisz25-05-2006 16:32:38 // 38739
SÍR SÍR SÍR.... Veszettül sír... És ez nem is TB, hanem TS... :))
Ollah25-05-2006 16:31:57 // 38738
A mobile.de-n 30 db(!) 348-as van eladó 40.000 EUR alatt. Ki venne impreddzát? :PPP
TarP25-05-2006 16:31:24 // 38737
Az régi, ahhoz elég a szig-szalag, meg pár májkrémes doboz, max 1700 lehet a kötelező szervíze... :) :)
Ollah25-05-2006 16:30:33 // 38736
Na most lehet anyázni. :))) 348 - 34.000 EUR = 8.9 millió Ft
TarP25-05-2006 16:29:29 // 38735
Alfa is ezt csinálja az 1.9MJET-tel. Az már a mi csoportos tragédiánk, hogy nincs egy 2.0T, valami 240ló körül, amit most árulhatnának... Valaki a biztonságra szavazott az erő és a sport helyett. van ilyen :(
Ollah25-05-2006 16:27:58 // 38734
Annál kevesebbszer a 348-at sem lehet elővenni, mint Piroskát. ;PPPPPP Egyébként itt megen az van, hogy megvenni még megveszi az ember, de hogyan tartja fenn? Vagy egy 348-hoz még nem olyan irdatlan brutál egy oly' gyakori szervizköltség, mint az újakhoz? Mi tényleg nem tudni... :P
SKrisz25-05-2006 16:26:26 // 38733
Én meg 348, 355 tulajkora megyek vadászni, a Ferkát meg viszem haza garázsba!:)))
Ollah25-05-2006 16:26:19 // 38732
Az olasz autó rohad. Pont. Ez olyan axióma, mint "a német autó megbízható". Aki pedig mást állít, höjje. Há' nem olvastál elég autós szaklapot? Nem találkoztál elég autóstársaddal, akik ezt elmondták volna? Ehh, tudatlan... ;)))
TarP25-05-2006 16:24:54 // 38731
Hitelre vennénk benzint, jelzálogba ott a kutyám, oszt juhéééé!
Ollah25-05-2006 16:24:40 // 38730
Hogy ne lenne! Ott az STi! Ja, az nem olasz? :PPP Az 1.4TB-t meg ugyan mibe teszik bele? Max. a Puttót fogja tisztességgel mozgatni. Ez a tipikus vakvágány szerintem, de ne legyen igazam... Éppen azért mondtam, hogy kellene egy all-around mocit gyártani, amit a legkisebbtől a legnagyobbig mindenbe bele lehet tenni. Occó lenne a tömeggyártás miatt és a fijat család összes modelljét kiszolgálhatná. (Nyilván az elektronikával játszadozva lehetne ide-oda toszogatni a márkák és a típusok között, ahogy a csoda-csoport is eljárt.) Vagy ez csak nekem tűnik túl egyszerűnek? Vagy akkor a germánok hogy' csinálták meg? No de inkább megyek vadászni 348asokat meg 355-öket. :P
SKrisz25-05-2006 16:22:50 // 38729
Az biztos hogy rohad vaze! Olasz nem?:))) A baj csak annyi, hogy a 348 tényleg nem elérhetetlen álom, de ha a GTV-t nem vagyok hajlandó használni csak és kizárólag megfelelő körülmények között, akkor a 348-al mit csinálnék? Sohanapján kiskedden brümmögtenék egyet oszt jóvan? Vagy lehet, hogy akkor már nem érdekelene semmi, csak taposnám a gázt, történjen bármi?:)))
TarP25-05-2006 16:20:56 // 38728
Te, mi ez a rohadás nálad? Valami GermanAutoClub tagsági könyvet olvasgatsz szabadidődben? :)
Ollah25-05-2006 16:19:11 // 38727
Nem hasonlítgattunk tizedmásodperceket, csak - én a részemről - próbáltam találni igazi überbrutál, napi közlekedésre alkalmatlan utcai versenyautót olaszéknál. És éppen arról van szó, hogy az F-40 ilyen, de már nincs F-40. Puszta kíváncsiság vezérelt, nem óhajtok összehasonlító elemzéseket végezni "cornering g" és egyéb f@x témákban. :) (Én tudom jól, mennyire kiautózhatatlanok a gyári értékek, és mennyire nem számítanak semmit.) A 348-at meg nagy duzzogva talán bevállalnám én is. Bár elég gáz, hogy olyan öregecske már. Biztos rohad is... :PPP
TarP25-05-2006 16:18:41 // 38726
Jön az 1.4T, 165ló, no ebből 2-őt beteszünk a GT-be és kész... 2.8V8T: 330ló :) Csak megindultak a benzines fejlesztések. Kellett pár év, hogy döghúson (1.9MJET) megerősödjön az Alfa és ezután jönnek a benzinesbe költhető EuróCSILLIÁRDDOK! :)
SKrisz25-05-2006 16:17:26 // 38725
Ezzel egyetértek.... Roszkor születtünk. Vagy 30 évvel korábban kellett volna, vagy talán 30-al később... nem tudhatom... :))
TarP25-05-2006 16:14:24 // 38724
Abban igaza van Ollahnak, hogy nem jó látni, hogy az elérhető árú (pl legyen 12 milló alatt) kategóriában nincs egyetlen keménynek mondható sportgép sem a teljes Olasz ótógyártásban.
Ollah25-05-2006 16:12:15 // 38723
Dinamikára gondoltam, nem 0-100-ra. Vagy mondjuk 402 méterre. Nyilván 200 fölött kijön, hogy ki az erősebb. Csak annyit akartam, hogy íme egy bika sportmodell olyan áron, hogy nem luxus 7-8-10 évesen megvenni. Ilyen kellene olasz fajtából is, sok. :) De ez úgysem lesz, tudom jól. De mondjuk érdekes, hogy a fauvénak egész' jól bejött az 1.8T motor; rakják egy valag modellbe egészen kicsitől az egészen nagyig. Fijáték is csinálhatnának az oly' népszerű új 2.0T-knek ellenfelet egy hasonló motorral, amit lehet tenni Puttótól a Krómáig mindenbe. Alfáék is készíthetnének egy 3.2 BTB-t, oszt rakosgatnánk össze-vissza mindegyikbe, amelyikbe csak belefér. :DDDDDDDDDDD Vagy le kell ócsítani a mazerátit jól. :PPP
SKrisz25-05-2006 16:11:33 // 38722
Na és persze az elérhető kategóriánál maradva én egy 348TB-ben is olyan boldogan vigyorognék. Jöhet nekem akárki akármivel, hogy úgyis jobb, meg gyorsabb meg mittoménmi... Nem számít! Nem érdekel. El kezd ordítani a V8, ülébe paszíroz a kehes 300paci és szarok a világra!:)))
SKrisz25-05-2006 16:09:47 // 38721
Ezek az összehasonlítgatások, meg tizedmásodpercek a nagy hülyeségek. Mond meg nekem, hogy egy földi halandó, mikor autózza ki ezekből a vasakból azt a tudást ami bennük rejlik... Ha 10 évig használod sem fogod azt mondani, hogy ma 100%-ot tudok kiautózni belőle... Itt már tényleg csak az érzelmek számítanak. Kinek mi tetszik jobban... Nekem jöhet Merga, meg Maser, meg FXX meg faxomtudja. Akkor is F40 az ami lázba hoz... 30 felett már csak ilyen begyöpösödött hüjje lesz az ember!:)))
TarP25-05-2006 15:45:22 // 38720
Nem mehet akkorát, mint az F50, hiszen végsebességben nem érheti el. A 0-100 nem minden, bár fontos tényező. Hidd el, hogy bár papíron nekem sem lett volna esélyem a TypeR Civic ellen, azért autópláyán az picit megaláztatás, ha vicsorogva dudálsz valakire, hogy mennyünk, aztán 215 fölött nem éred utól, pedig ő épp a vacsoráról beszélget a mellette ülő lánykával és még váltani sem vált 150-től 241ig :)
TarP25-05-2006 15:29:28 // 38719
Azért a Piros nagyon meg tud jelenni! És az is fontos. Sírhatunk azon is, hogy egy motoros legyorsulja a legebb autót, de fölösleges, azzal már tényleg nics mit tenni. Ezek a ChallengeStadle verziók jók teljesen, csak kellene belőlük az alsó régiókba is. PL egy GT CS 1200kg-mal, 260 lóval lehetne egy lépcső. Vagy a Grante Punto CS 1.4 túró 950kg és 165 ló is menetképes lenne. Ajjaj...
Ollah25-05-2006 15:17:32 // 38718
OFF Lotus ON 20 misi, és akkorát megy, mint egy F-50. Félreértés ne essék, nem a Ferrarinak kellene lejjebb menni az árakkal, mert ne tegye. A tradíció, a presztízs, a technikai tudás stb., miatt maradjon luxus Sportwagen. :PPP De lehetne a mi kis olaszainkank is ilyen cége, amelyik sokkal inkább elérhető áron gyárt utcai versenyautókat, amit nem csak a gazdag köcsögök tudnak megvenni 10 évesen, hanem a csóró köcsögök is. :) Mi is van a lancsával? :DDD
beeep14625-05-2006 15:14:00 // 38717
Übereljem?? :-)) David Merlini (valami illuzionista), aki bevallása szerint autóőrült... Első? autója egy olasz import Maserati Biturbo, de mivel nem nyújtott elég presztizst, ugyanakkor fokozott odafigyelést igényelt, lecserélte egy Merga CLK-ra (vagy SLK-ra, mindegy...) Na, az ilyen "autóőrült" köcsögöknek van fenntartva a pokol 7. bugyra..., életük végéig matizozni :-)))
Ollah25-05-2006 15:11:19 // 38716
LOL! Ha más a stílusa, hogy' jut eszébe egy ilyen autót venni? Úgy, hogy amerikai típusú tudatlan köcsög, akinek aszongyák, "van itten egy qvvadrága járgány, senkinek nincs ilyen, vedd meg te, hogy kitűnj stb.!", oszt meg is veszi a marhája, majd rájön, hogy ez neki nem tetszik. Majd eladja és vesz egy 7er bimmert... ROTFL!!!!!!!!
Ollah25-05-2006 15:09:11 // 38715
Az FXX-et lehet kapni 1-1.2 millió EUR-ért mobile.de-n. Nem olyan vészes. :P Az MC12-vel szimpatizálok, és úgy látom, az F-40-nél is gyorsabb lehet picit. Igen, F-360 CS az már tetszik, de... Monnyuk jelenleg leginkább talán ez elérhető az izomagyúak közül. Első helyen választanám a jelenlegi kínálatból. Vannak ilyen csúcsok-csúcsa járgányaink, de míg egy Exige-t leemelsz a polcról tizenX misiért, addig ezeknek a motorja éri a dupláját. Teccikérteni? Teljességgel elérhetetlen autók, bármilyen korúak is legyenek egyszer. 8C? Mese habbal. Mikor? Ki látta? Főleg, ha korlátozott darabszámban készül, akkor végképp kitörölhetjük vele... Sportos márka vagyunk, csak sportos modellt nem tudunk felmutatni. De nem akarom, hogy megint ezen sírjunk. Apropó! Tegnap reggel jöttem befelé, és egyszercsak hallok magam mögül egy nagy szívást, tyutyutyúúú, szívás, tyutyutyúúú, és egy Ibiza 20VT egyszer csak előttem volt. Nem is tudtam, hogy ilyen "szörny" létezik. Namost ugyebár az 1.8 20 VT kis csipszelgetéssel máris 225 LE, ehhez az Ibiza kasztni... Nyehehe, komoly kis vas lehet. Főleg egy 1.0 Yarisból szemlélve, amivel akkor voltam. :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.