Forum >> GTV-GTA

TarP25-05-2006 15:05:58 // 38714
Jaaajj bazzeg, ha más a stílusa, azért még nem kocsog, persze ezt illett volna tudni magáról, hogyha van neki valamilyen stílusa :)
Ollah25-05-2006 14:59:10 // 38713
Istenem... Ő sem tudta, mit vesz. Sajnálom érte. De legalább kiderült róla, hogy egy igazi, amerikai/nyugat-európai fajta köcsög, akinek pénze van, esze nincs. Szimpatikus.
TarP25-05-2006 14:58:34 // 38712
FXX a neve. Az Enzo kikönnyített verziója, valami 800ló körül, de megvehetetlenül drága... Maserati MC12 1350kg körüli, 620ló...A TopGearban jobb volt, mit az Enzo. Kicsit visszábblépve: F430 Challenge Stradle lesz hónapokon belül... Addig: F360 C..S... 1180kg, az sem nehéz. Alfánál ,ost tényleg sírás a 8C-n kívül sírás...sírás... Közben az Audi TT már 360 lóerős 3.7-est kapott :( Ja és könnyítettek rajta aluajtókkal...
Ollah25-05-2006 14:53:05 // 38711
Vix vóóóót! ;)
Ollah25-05-2006 14:50:13 // 38710
478 LE @ 1100 kg. Az olyan, mintha a GTV-m 621 LE lenne. És valszeg ugye még akkor is lomhább (érzetű) lenne, mert nehezebb. :P Én csak az iránt érdeklődöm, hogy ma, 0 km-es versenyautót lehet -e kapni olaszéknál vagy csak luxussportkocsit? Az F-40 nagyon meggyőző a súly/LE arányával és az igénytelenségével, csak hát nem mai fiú má' szegénke... :) Perszehogy kellene. Kinek nem?
TarP25-05-2006 14:49:15 // 38709
NEM. Ebben különbözik a széttunningolt, elhangolt autóktól. a motor jár lent is, fent is..hihetetlen?
TarP25-05-2006 14:47:54 // 38708
Sokan cserélik a sportcipőt öltönyös cipőre, amiben lehet meetingezni, de ha futni kell, akkor más a világ... 7-es BMB? Akinek az kell, anak tényleg büntetés egy kemény sportgép, de akkor rosszul választották ki a 8 embert :(
TarP25-05-2006 14:44:49 // 38707
Nem rossz:) És ennek még az ára is normális...valahol Európában...
beeep14625-05-2006 14:44:38 // 38706
Szerencsétlen Ernyey Béla nyilatkozta anno egy autós lapban, hogy a 90-es évek elején Ausztriában kb. 110? jelentkező közül ő benne volt a 8?-ban akik vehettek F40-et.. De hamar eladta, mert: nem volt jó vele közlekedni, rázott, nem tudott vele hazajönni, meg plexiből volt a ablak, meg elegánsabb autóra vágyott, meg hasonló baromságok... Suxx, tudom sajnálni szegényt... :-)) (jah, 7-es bimmerre cserélte...)
Ollah25-05-2006 14:44:29 // 38705
De az F-50... 4,7 liter, 520LE@8500 rpm és 471 Nm@6500 rpm. LOL! ROTFL! 8500-on teljesítménymax utcai autóban! [sír a gyönyörtől] Vajh micsináhat ez a gépezet úgy 2000 körül. Le akar fulladni? :DDDDDD
Ollah25-05-2006 14:41:38 // 38704
F-355 Berlinetta: 1350 kg, 3.5 liter, 40V, 380 LE@8250 rpm, 363 Nm@6000 rpm, 1/4 mile 13,0 sec. Mmm, szép és gyors is. Nagyon szép, nagyon gyors. És 8250-en van a teljesítménycsúcs!!! VÁÁÁÁÁ!!!
Csabee25-05-2006 14:36:19 // 38703
bár nálam az egyik non +ultra a Forg GT40!!!:))) tudom, h off, de rohadtszép!!:)) és ment mint állat!!:) ja és az új is igenfincsi!!!!
TarP25-05-2006 14:35:59 // 38702
1100kg volt az F40, bár később készült "luxuries" verzió 1250kg-mal... Azért ez még nem a dögnehéz kategória, főleg azt figyelembevéve, hogy 600lóért nem kell kicserélni a teljes hóbelebancot :) Ember, hidd el a szupersportautó neve Ferrari :)
Csabee25-05-2006 14:35:22 // 38701
még1 szavazat az F40 nek!!:))
Csabee25-05-2006 14:34:55 // 38700
jóreggelt:))
Ollah25-05-2006 14:22:58 // 38699
Nincs gond az F-40-el. Csak rohad... :PPPPPPP Jó gépezet a technikai adatai alapján, és vonzó a varacskosdisznót megszégyenítő randasága is, de maradnék egy König BTB F-50-nél. :PPP Valami überkaiserbrutálwunderschön forma. Ami meg valódi sportkocsi, well, én továbbra sem tudom túltenni magamat a Lotus-os kalandon. Mondjuk egy Exige... Igazi utcai versenyautó, ami nem való hétköznapi forgalomba/közlekedésre. Tökéletes. :) Olaszéknál van ilyen/hasonló gépezet? Mer' tudtommal csak dögnehéz+bikaerős gépekkel variálunk, valódi kis ékszerdobozokkal nem. Hmm? Bár az Elise segge még nem túl távolról is hajaz egy 348-ra... :PPP
TarP25-05-2006 13:59:41 // 38698
Egyetértek! F40 a kezdet, kőkemény brutális kívül, belül, minden egyszerű, semmi csicsa, meg puhánykodás. Lehet csinálni drágább, meg erősebb szupeersportautót, de eredetibbet nehéz. Szóval 2 szavazat az F40-nek! Olvastam valahol: "12 éves lehettem, mikor először láttam egy F40-et...addig a pillanatig azt hittem, nincs szexisebb dolog a bátyám barátnőjénél." :)
SKrisz25-05-2006 13:41:55 // 38697
Izlések és pofonok... Nekem a Zonda ronda... nem kéne... és még hangja sincs. :))) Az F40 pedig nekem az ultimate sportcar. Huszonéve láttam először újságban, aztán 14 éves voltam, amikor először élőben... Nem tudok számomra meggyőzőbb autót elképzelni... és ahogy látom az autóipar irányvonalát, szerintem ez már így is marad. Az F40 örök darab. Nézz meg pl. egy E-Type Jaget... Nem hiszem, hogy valaha is kimenne a "divatból" :))) Azt hiszem az F40-re is ez a sors vár!:)))
Ollah25-05-2006 13:35:12 // 38696
Well, végülis még így is egált mentek úgy, hogy a motor súly/LE aránya klasszisokkal jobb. Tehát: motor suxx. :PPPPPPPP A' F-40 meg uccse kéne, mer' má' öreg ótó. Biztos rohad is, mer' olasz. :PPP Kaptam egy pps-t a világ legdrágább autóiról. Az első 10 szerepel, nincs közte az Enzo. Sem Lambo. A Veyron az első, második a Zonda (ez meglepett, hogy ilyen drága; ahhoz képest nem megy túl nagyot...), harmadik vagy a Kőnig segg :PPP vagy egy francia nevű izé, fent van a Maybach, a GT Porsche meg hátul kullog csak. Iszonyatos pénzekért mennek ezek a járgányok, és ahhoz képest iszonyatosan sokan megengedhetik maguknak. Jóllehet én, ha unlimited manim lenne, valszeg akkor sem venném meg egyiket sem. De biztosan az én készülékemben van a hiba. Még a Pagani felé hajlanék, de hát az a fránya Merci motor... :P Jah, az SLR-ről oldalsó fotó van, ööö, aztaqrva kib@ jól néz ki az a gép. Istentelen nagy császár. Kár, hogy az is Merci. :PPP
Szilárd25-05-2006 10:11:35 // 38695
Azért a motor hátulja is megindul néha,de a srác simán megtartja.
TarP25-05-2006 10:02:50 // 38694
Jó, az F40 ből is tudsz megbízható konfigot 400 lóerőre. Eccerűen lehúzol 2 gyertyapipát :)
SKrisz25-05-2006 09:49:32 // 38693
Szerintem ez direkt erre ment ki, hogy azé' má' mégiscsak a motor nyerjen. A srác, meg minden kanyarba kilinccsel előre esett be... Kicsit tud vezetni... :))
SKrisz25-05-2006 09:48:07 // 38692
Ez nagy királyság! Ez a video nagyon régóta kering a neten, de mindig öröm látni... Bazz... Ahogy 3kilóról még megindul az a kiba duplacsigás vörös ördög... jajjjj... :)))
Szilárd25-05-2006 08:26:16 // 38691
Gondolom a Ducati-ra gondolsz:)))
Ollah25-05-2006 08:24:32 // 38690
Azé' a srác picit biztos tud vezetni. :O Bár a driftelgetésekkel elég sok időt veszít gondolom. De látványosnak látványos. :P Nemesis Há' pedig egy S2 előbb elérhető, mint egy F-40, és utcán is működő, kipróbált, megbízható konfig építhető 400 LE körülire. Persze ezzel nem fogsz 15 litérrel közlekedni, de cserében gyors lesz a jármű; ilyen simán legalábbis biztosan nem lépne el tőle semmilyen Ferka. ;PPP
farki24-05-2006 23:40:51 // 38688
Jól nyomta a csávó! De ne OFF-oljunk annyit... ez közelebb áll piciny lelkemhez! ;-)) hmmmm.... Ahogy kilincscsel a vassal vazzz...
Szilárd24-05-2006 21:19:48 // 38687
Azért a sofőrnek is van benne némi szerepe.
SKrisz24-05-2006 20:05:34 // 38686
Na ehez gratulálok... Ez hogy a faxba sikerült összehozni? :-O Mindenesetre itt is látszik, hogy nem kicsit merev a szénszálas kasztni!:)))
SKrisz24-05-2006 20:04:30 // 38685
Főleg gázelvételkor nagyon durva a hangja... Gyönyörűűűűű... ez még nem a katicás verzió az biztos!:)))
Ollah24-05-2006 16:54:01 // 38681
Áhámm! 1:1? :PPP
SKrisz24-05-2006 16:38:14 // 38680
Egy kis perezent D-nek!:))))
Ollah24-05-2006 16:35:53 // 38679
?!?!?!?!?!?!?!? :)
Ollah24-05-2006 16:35:39 // 38678
Mijaf@xez?
SKrisz24-05-2006 15:45:21 // 38677
Csöri! Ez neked jó lenne nem?:) Smart
SKrisz24-05-2006 13:40:24 // 38676
De igen, de átgondoltam közben és rájöttem, hogy most mégsincs kedvem hozzá... :) Mindenesetre ha aktuális lesz, majd rákérdezek mégeccer! :))
Ollah24-05-2006 13:34:28 // 38675
Csak nem modell? :) Konkrétan a 22. felé soha nem járok. (Mi is az?) :P De mondjad, hátha megoldható. ;)
Ollah24-05-2006 13:33:37 // 38674
Ott a pont! ;PPPPPPPP De azé' 2 túró is kellene rá. Csak az íze végett. :PPPPPP
Szilárd24-05-2006 12:23:29 // 38673
Tényleg az. Esetleg még én is bevállalnám:))
Szilárd24-05-2006 12:22:34 // 38672
Inkább ez:)))
Szilárd24-05-2006 11:31:03 // 38671
Jó napokat mindenkinek!
SKrisz24-05-2006 11:26:48 // 38670
Ollah! Nem jársz mostanában a XXII.-ik kerületben?:)))
SKrisz24-05-2006 11:15:59 // 38669
Szeintem egy igazi V8-at 300 pacival kicsit könnyelműség gyengének nevezni... Ollah meg úgyis elver mindenkit, akkor meg nem mindegy?:)))
Csöri24-05-2006 11:10:05 // 38668
Meg a motort is.:)))) Ja azt nem arra turbó kompresszór kombó kell.:PPPP
TarP24-05-2006 11:04:01 // 38667
Még a központi zárat is :)
TarP24-05-2006 11:03:37 // 38666
Nem arról szól, de a 348 picit tényleg gyenge mai szemmel. No, ok, csajozásra jó, de ne állj le gyorsulni Ollah-al, mert lehet, hogy elver :)
Csöri24-05-2006 10:39:00 // 38665
De könnyíteni is kellene. Klimát ki kell belőle csapni.:PPPPP
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.