Forum >> GTV-GTA
Szilárd17-03-2006 21:49:10 // 34914
Akkor gratulálok hozzá:))))
Ollah17-03-2006 21:41:44 // 34913
JUHÉJJ! Csöri megszerelte az autót, nem kormol és nem dadog, cserében qvvajól megy! Kösz Csöri! ;)
Csabee17-03-2006 13:27:25 // 34912
szerencséd.... különben kapnál 2 hónap matyizt!!!!::)))PPP
Ollah17-03-2006 13:03:51 // 34911
Nem beszól, tovább olvas!!! ;DDD
Csabee17-03-2006 12:59:43 // 34910
tudmia szebba GTV nél....(((((((DDDDDDDDDD
Ollah17-03-2006 12:45:57 // 34909
Hááát, legalábbis még vagy 300 kilónak szoríts benne helyet. ;PPP
A GT-n nem nagyon tudok fogást találni, talán az orrán. Ha nagyon akarom. Nagyon-nagyon. De nem akarom. :P
A Brera meg Brera, igazi fenevadáálat. És a legszebb a kettő közül a GTV. :PPP
TarP17-03-2006 12:34:28 // 34908
Nem fogod elhinni, de én "GT"-nek olvastam és észre sem vettem.
Tudom minden gondolatodat, meg azt is, hogy mit ettél tavaly nyáron! :)
Brera villantósabb, ez igaz. Aki azt akarja, hogy irigykedjenek rá, inkább vegyen Brerát. De a GT-n sem találsz stilisztikai, vagy esztétikai hibát, eccerűen csak egy finom, harmónikus dizány, nem tolakodós.
Viszont jelenlegi agyamba nem fér bele a plusz 300kg. Eccerűen nem megy!
Lehet, hogy kicsi az agyam???? :)
Ollah17-03-2006 11:58:51 // 34907
A GT-vel baze', nem GTV!!! A GTV a legszebb!
(Ejj, mit kapok ezé' az elírásért...) :(((
Ollah17-03-2006 11:58:16 // 34906
Van egy komoly baj a GTV-vel: a Brera szebb. :P
Vitázhatunk, de nem érdemes, mert igazam van. :PPP
Azé' mondok, áthelyezni GT-belsőt Brera-ba, nemkívánt cuccokat kihajítani, oszt jóva'. ;)
Egy felni nem attól lesz könnyű, hogy sok vagy kevés küllő van rajt'. Az anyaga számít. Egy kib@ drága felni nem azért kib@ drága, mert rá van írva, hogy Speedline or számszing, hanem mert nemcsak qvvakönnyű, de qvvakemény is.
Úgyhogy maradhat a GT-den a sokküllős, mert asszem a gyári Speedline elég jó márka. ;)
Persze mindig van könnyebb és jobb, de az sok 100k plusz lehet. (Itt már versenyfelnikről beszélünk.)
TarP17-03-2006 11:46:10 // 34905
Butaság, butaság!
A GT úgy jó, ahogy van. Főleg a beltér, az 10 pont !
BRERA3.2 1700kg és 12,5 milló
GT3.2 1410kg és 11,2 milló
Elég olcsó súlytuning? Ezután kell a GT-ből kipakolni a disznőbőr üléseket, mert ugya a disznyó nehéz állat...és valami könnyü fürge állatbőrrtel bevonni..pl nyuszi:) (Az állatvédők remélem másik fórumon vannak:)
Meg rátenni a pálcikásos felniket, kidobni a klímát, légzsámolyt, padlószőnyeget...
Ja és a maradék 1.3milló Ft elég lesz egy kompresszorra Novitecnél.
Hmmm?
No, minnyá kapok a SKrisztől, hogy túl nagyot álmodtam :)
Ollah17-03-2006 11:22:41 // 34904
Gio'!
Nem lehet, hogy Roland éppen Olaszba' vanik? Második napja nemtom felhíni.
Ollah17-03-2006 11:15:47 // 34903
Szívó autónál jelentős különbséget nem hiszem hogy hozna, főleg 1.7 esetén, ráadásul nem olcsó cucc. Én a helyedben nem foglalkoznék vele.
TarP
Ne légy' elégedetlen, a Brera nagyon szép kívülről. Főleg feketében. Majd csinálunk belőle alleggerita-t. :P
Bájdövéj ha belegondolsz, ebből sokkal eccerűbb súlyt lefaragni: légzsákok kuka, pohártartók kuka, elektronikai kütyük kuka, oszt meg is van min -100 kg. Ammeg má' jobban hangzik.
Über-hardcore tunereknek meg 4*4 kuka. :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Nem tudjátok, a GT műszerfalát rá lehet pattintani a Brera-é helyére? :DDDDDDDDDD
Ollah17-03-2006 11:12:12 // 34902
425 EUR. Ha átment a della (max. 2 nap), akkor 5 munkanapon belül szállít.
Azmo17-03-2006 09:38:22 // 34901
na ezt jól megfogalmaztam.....sorry:(
giovanni17-03-2006 09:36:08 // 34900
Én is vazz' :))))))
Azmo17-03-2006 09:30:02 // 34899
hehe, jó meccse lesz őbarnamedveség:)
...különben is azt írtam harapok, nem leharapok, szal nem lesznek féllábú népek na!:)
Egyébként a Squadrán én is gondolkodtam a P4-be. Ahogy olvasgattam mindenki elismeréssel nyilatkozott, aki rendelt ilyet világszerte, hamarabb húz, jobb fogyasztást írtak.
Csabee17-03-2006 09:27:00 // 34898
menni idő még megjön?
mellik az igazi ár?: 425 vagy 375???_:)
Csabee17-03-2006 09:25:27 // 34897
te is innen rendelted?
TarP17-03-2006 09:25:08 // 34896
Igen, azt észrevettem, hogy a kamera gyakrabban ugrott női arcokra, mint megszállottan prédikáló ficsúrokra, akik próbálták azzal elűzni a SOK potenciális vevőt, hogy emlékeznek még a régmultból GTA gyorsulási adatokra, meg 147 műszerfalra és 156 tömegadatokra :) vagy :(
Ollah17-03-2006 09:19:04 // 34895
Az utána jött, de addigra elkapták a kamerát! Épp kezdtem volna, hogy "éééés ráhekkelünk egy GT40R-t vazze és és és...", de elmenekült a zoperatőr. :PPP
Ollah17-03-2006 09:17:54 // 34894
Ejj, Duce, miért hívod ki magad ellen a sorsot és őbarnamedveségemet? :DDD
Csabee! A Squadra jó játék. +0,2 bar a teljes fordulatszámtartományban. 20-30 lovat jelent és 40-50 Nm-t. Kellemes. ;)
Ha rendeled, írd meg Stephannak lécci, hogy Gábor ajánlotta neked a csipszét. Hogy valami jót is halljon rólam végre... :)))
Ollah17-03-2006 09:15:09 // 34893
Ollah, khm... Ütök, ha harapol!!! ;DDD
Ollah17-03-2006 09:13:58 // 34892
Válaszoltam vazze'. ;PPP
Csabee17-03-2006 09:09:39 // 34891
ehhh, má Ollah se a régi....)))PP
vagy csak öregszik.....))))PPPP
TarP17-03-2006 09:09:07 // 34890
Ejh, sok féllábú emberke fog ugrabugrálni az Alfatalákozón :)
TarP17-03-2006 09:08:20 // 34889
Ja, néztem a Brera bemutatós filmet, eccer csak Premier-plánba bekerül Ollah és mondá vala: "Itten kettő hengert hiányolok."
Hát ilyet! :)
És meg sem említette a túrót. A galád :)
Csabee17-03-2006 09:07:06 // 34888
na asszem lesszkapsz:)))PPPPP
Azmo17-03-2006 08:55:15 // 34887
na ez az, elvileg, de én abban a rosszarcúban nem bíznék meg :DDDD :P
Csabee17-03-2006 08:50:18 // 34886
öhöm:))
elvileg Ollah nak is ez van:)
Azmo17-03-2006 08:43:47 // 34885
nagyon régen, egy messzi-messzi galaxisban, Cabo cartárs (ne keresd, asszem nem is regisztrált ide) rendelt onnan egy chip-et a 145QV-ba, meg is jött, be is helyezte autóba és nagyon tetszett neki amit nyújtott!
Azmo17-03-2006 08:38:57 // 34883
Jó reggelt!
Squadra: Hát pl. innen!
Najó, P4 jó lesz és csak nem nyugszom míg ki nem derül, a száraz adatoknak én már nem hiszek! Ha lenyom, lenyom, de ez most már becsületbeli ügy...és Olah, ne csürhézz, mert téged lábon haraplak :D
Csabee17-03-2006 08:28:44 // 34882
előre is köszi :)))
Csabee17-03-2006 08:28:30 // 34881
Ollah!!!
honnan lehet sqadra chipset szerezni, ?
és mennyié?:)
Csabee17-03-2006 08:27:51 // 34880
reggelt:)
Csöri17-03-2006 08:26:57 // 34879
Rendben. Jösz amikor jösz.:)
TarP17-03-2006 08:13:31 // 34878
Nana!
Elkezdtem 1-1km adatokat nézni, mert a 0-100km/h könnyebben trükközhető.
És lőn eredmény:
156 2.5V6: 27.8sec(Ollah igazad volt, a V6TB, meg a 2.5V6 egyforma)
GTV V6TB: 27,7sec
Madzag Rx8(Az erősebbik:230ló): 27.3sec
156GTA: 26.5sec
147GTA: 26.4sec
GT 3.2V6: 26 sec
Itten meg szép lett a GT adat :) Nem eccerű.
Az viszont logikus, hogy minden 3.2-es sokal jobb az RX8-nál, ami tényleg egy nyomatékszegény wankel.
giovanni17-03-2006 08:08:14 // 34877
Jó reggelt all :))
Ollah tessék válaszolni a tennapi mélre... mert kiváncsi lettem...
Ollah17-03-2006 08:06:37 // 34876
Folytassuk ma reggel is? :PPP
RIADÓ!!! Lusta csürhe. Ehh... :/
:DDD
Csöri!
Má' most mondok, hogy 3-nál előbb nem érek oda. Igyekszem. Remélem, 5-ösben nem fulladozik a sok benyától és lehet 4000-en vagy fölötte tolni neki. :)))
pb_16-03-2006 23:44:55 // 34875
A P4 8,8, de leginkább 8,9. Van kb 100+kg előnye mert 1070kg, és van min 23 LE hátránya, de leginkább 28. Szóval gyári autókat összemérve, kapcsiból bukta. Sztem olyan 1, 1,5 autó lenne végig az előnye, ami úgy gondolom tisztes helytállás lenne a P4 részéről.
Szilárd16-03-2006 21:17:05 // 34874
A délutáni eszmecserétek felettébb érdekfeszítő...:))))
Ollah16-03-2006 18:47:50 // 34872
A Duce bepipult. :)))
Azmo
Azt a 7,4-es időt én is hallottam már, az valszeg annyira komoly, mint a GTV 7,4-es ideje. :)
Bájdövéj, egy bármilyen VTI lenyomása P4-ileg, well, nemes feladat, de az arzént nem venném be rá. :)
80-100-ig előnyben is lehecc akár a 4kerék miatt, de fölötte ellép a kis villanyvarrógép.
Csöri16-03-2006 17:34:35 // 34871
Mit OFF-olnak itt kéremszépen.:))
Azmo16-03-2006 16:50:02 // 34870
Honda Civic (6th Generation) 5 Door 1996-2000, ebből az 1.8VTI ami 169 paci a maga 1190 kg-val 8,3 alatt van 100on!
Azmo16-03-2006 16:46:29 // 34869
1996-2000 Honda Civic 3 Door Hatch (Sixth Generation) 1.4i \ 1.5 LSi \ 1.6VTi - na ennek spec. 8 sec a gyárija és 1195 kg
Azmo16-03-2006 16:41:46 // 34868
és az egyik 1040 kg és a másik 1260 kg.....
de tudod mit? Legyen, nyomjon le a VTi, alapból torkon fosom, gyárilag 7.4-re hozza a majomköszörűt, a P4 meg kerek 8 azt hiszem!
TarP16-03-2006 15:16:09 // 34867
Pont azért írom.
Type-R motor a kis nyomaték miatt 1250kg-os S2000-et még jól mozgat, 1350kg-os autóval már kicsit nehezebb feladat, de egy 1600kg-os Legend-be nem lehet betenni, mert 8500-as fordulaton vonyítana és alig bírná húzni a cuccot.
V6TB más karakter, ez 1250kg-os autót (majd meglátjuk Ollah-ét:) ) repítene, de nem visít, ha egy 1600kg-os kasztnit kell vinnie _166.
Ettől még elavult motor a V6TB, mégis nagyon más karakter, mint a pici pörgős VTEC-ek...
Nem tudok döntőbíró lenni, de bevallások alapján a VTEC-ek 8-22liter között esznek, a V6TB meg 9,5-18 között, ami logikus, mert kis fordulaton jó a változó szelepvezérlés, jó a hatásfok, nagy fordulaton viszont x^3-hatvánnyal jelennek meg a hatásfokot rontó tényezők (olajfilm réteg a hengerfalion...), így ott VTEC rengeteget eszik.
Látsd motorbiciklik: 13000-et forognak, 600ccm, 100ló és 14 litert eszik.
Másik véglet: 2.4MJET 4300-at forog, húz, mint a mozdony, 9litert sem eszik.
Szilárd16-03-2006 15:04:26 // 34866
Szerintem a 166 sem könnyebb a GTV-nél.
TarP16-03-2006 14:59:03 // 34865
Azért nézd meg a vonal meredekségét, meg a váltás sebességét.
Nagyon jól váltott a tag, és jól is gyorsult.
Az lehet, hogy +35°-ban ment és akkor ugye melegebb levegő miatt bla-bla-bla, de összességében nincs ég és föld a két gép között.
Én is mondhatom, hogy koszos légszűrővel, vacak gumival, teletankkal mentem, de kit érdekel...ez lett.
Én nem fikázom, de nem is kell beszarni nagyon.
Megint fizika: neki 190Nm a max nyomatéka, nekem 280Nm. Ezzel ellensúlyozható a tömegkülönbség. Ami látható: tovább huzathatja, tehát később vált. Természetesen a könnyeb kasztni miatt nagyon jól megy egy relatíve nyomatékszegény motorral is.
Láthatod, Type-R motort soha nem tesznek Honda Legendbe, mert nem bírná vinni, csak ordítana.
V6TB mehetett 166-ba is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?