Forum >> GTV-GTA

Azmo16-03-2006 13:46:59 // 34814
vazze....mi az istené ilyen ócsó ez?? akkor gratula és az anyagi értetlenkedésem felejtős!
Azmo16-03-2006 13:46:01 // 34813
sorry Tar, no offense, csak a bambások mindig felhúznak, de bevettem már a bogyót, Svájcban készítik külön Ducénak a nyugtatót:)
SKrisz16-03-2006 13:46:00 // 34812
Végigolvastad amit írtam? A gumi és a felni is vadi új!!!!!!!! :)))
Azmo16-03-2006 13:45:03 // 34811
szopacc???? 26ezer???? hát akkor sorry vagyok hibáztam, de gondolom nem új felnik, hanem ebay és használt cumók!
Azmo16-03-2006 13:44:09 // 34810
Pattogjanak azok ki a világból....jönnek nekem gyorsulni rajtelektronikával és a képembe mondják hogy hát az nem az.....haggyá má! Kész lesz a P4 akkor VTi-ket eszem majd aztán pattoghat ahova akar!
SKrisz16-03-2006 13:43:19 // 34809
Bocs az a gumi volt... Tök mind1... a felni sem volt több 30K/db-nál... Azért az mégsem 50k!:)))
SKrisz16-03-2006 13:42:28 // 34808
Az b@zmeg, az! Mattpiros!:PPPPPPPPPP
SKrisz16-03-2006 13:41:39 // 34807
nagyon el vagy tájolva! Én 26K-ért vettem a vadi új Novitec 18"-as felnit! Szóval a te autód alig ér 100K-t? Nem kevés az egy kicsit?:))))
Azmo16-03-2006 13:41:36 // 34806
Én sem arra gondoltam, hogy nekiállok anyám körömreszelőjével a szobában a hajtókart karistolni rosszarcú :D Komoly számításokkal, gépmunkával, CNC stb., persze! Fenének sem kell karbon, jó az alap is, mert nem kerül annyiba, csak ésszel kell maratni belőle, de megint itt a nagy kérdés ahogy írtam is, hogy vajon a 100ezer km helyett akkor csak 20at fog bírni a moci? Hát igen.....mindennapi használatra (ahogy én használnom) lehet túlságonan merész lenne!
TarP16-03-2006 13:41:22 // 34805
Ja láttad tegnap reggel is pozitív voltam, míg a nők be nemm vittek az (szó szoros értelmében) erdőbe :) Szóval nálunk is van némi hely, meg lehetőség szerelésre, de ha összehozzuk, jövök is szívesen Keletre:) ... sok-sok mindent ki kell pakolni. Meg sok okos embert kell megkérdezni, hogy ami 1989-ben még kellett (pl. olajhűtő) az most profexionális olaj esetén kell-e? A tömegcsökkentés mindíg a legjobb út, kivéve, ha maxspeed-re törekszel. Bár én hallottam panaszos Hombásokat, hogy elpattog az eleje, ha könnyű, de ez minket nem fenyeget:)
Ollah16-03-2006 13:40:56 // 34804
Te ezt most megcsináltad a gépen???????? Hadd ném!
Ollah16-03-2006 13:40:19 // 34803
... és mattpiros. :PPPPPPPPPPPPPPPPP
Ollah16-03-2006 13:39:28 // 34802
Pedig tényleg annyi, hogy így szép. Nem lehet vele Pöstön rendesen közlekedni, ez így van. De közlekedni tudok mással is, ha más nem bmv-vel. A GTV nem közlekedési eszköz, hanem élvezeti cikk. ;)
SKrisz16-03-2006 13:39:26 // 34801
Na ezen is túl vagyunk! Ettől még simán sörözhetünk együtt. Neked lesz gyors autód, nekem meg lesz kicsit gyors de szép! :)))
Azmo16-03-2006 13:39:05 // 34800
oké főnök:) csak ilyenkor eszembe jut hogy a 4 db 18-as felni annyiba kerül mint az én autóm összérteke:) Persze ez nem jelent semmit, csak érdekesség:) ...bár lehet el vagyok tájolódva és lehet már 50ért kapni 18-as felnit:)))
Ollah16-03-2006 13:37:37 // 34799
Cöcöcö, a könnyítés nem a sufnituningos könnyítést jelenti! Nem-nem. A srác karboncuccokkal, meg a Lotus mérnökei által fejlesztett szarokkal rakja össze a gépet, nem utolsó sorban pedig könnyűfémeket munkál meg hivatásszerűen, ergo picit :PPP ért hozzá. De ez sok pénzbe kerül, ahogy írtam is. De alapvetően a kasztni súlyát csökkenteni mondjuk nem nagy ördöngősség. Csak ismerni kellene hozzá az autót. Meg aztán a tartályok, csövek, tartószarok stb. súlyait, aztán utánajárni, melyik anyag bírja ugyanúgy, csak nyom éppen feleannyit. Ez is művészet, de ehhez aztán végképp lövésem sincs...
SKrisz16-03-2006 13:36:30 // 34798
Azmo! Nekem nincs szükségem arra, hogy büdipesten veressem szét az autót. Mitől féljek? Amennyit én közelekedem a GTV-vel nyugodt szívvel megtehetem, hogy 18"-as kerékkel járjam az utam! Hogy miért kell nekem 18"-as kerék? Már írtam az előbb is! Mert tetszik. Nincs más és nekem nem is kell másik magyarázat. Azt hiszem te is nagyon jól tudod, hogy nem egyszer és nem kétszer hajlamos voltam olyan döntéseket hozni autóval kapcsolatban amire csak 1 magyarázat volt: Mert tetszik... :))))
SKrisz16-03-2006 13:36:12 // 34797
Azmo! Nekem nincs szükségem arra, hogy büdipesten veressem szét az autót. Mitől féljek? Amennyit én közelekedem a GTV-vel nyugodt szívvel megtehetem, hogy 18"-as kerékkel járjam az utam! Hogy miért kell nekem 18"-as kerék? Már írtam az előbb is! Mert tetszik. Nincs más és nekem nem is kell másik magyarázat. Azt hiszem te is nagyon jól tudod, hogy nem egyszer és nem kétszer hajlamos voltam olyan döntéseket hozni autóval kapcsolatban amire csak 1 magyarázat volt: Mert tetszik... :))))
Ollah16-03-2006 13:34:34 // 34796
Ámen! (c & tm by Azmo) :PPP
TarP16-03-2006 13:33:10 // 34795
Tudom. Nem sértődős, megmagayarázós...ha meghallgattyák :) Csöri is kacagott, amikor a hőfogó megoldást látta az autóban...barkács móccer, barkács móccer, de ha 65°helyett 90°-os a hűtővizem akkor 11 liter helyett 10 alatt is bírok fogyasztani. Kísérletnek jó, ha valakinek számít jáccódhat ilyesmivel, legalább igazolja, hogy a fizika működik :)
Ollah16-03-2006 13:33:08 // 34794
Azmo Először is könyörögve kérlek, hogy 2 db "l"-lel, mert még a végén le-"oláh"-znak, ammeg nem jön be. ;PPP Az Alfetta fórumos srácoknál próbálkoztál? Vagy vannak Bandiék(?) a Szlovák úton (16. ker.). Figy', én is szívesen szerelgetném az autómat magam, de hülye vok hozzá sajnos, ráadásul az infrastruktúra sincs meg. Néha előkapom Giovannit a farzsebemből :PPP, oszt szétszedjük meg összerakjuk a kis qrvát, de ez nem az igazi. Amit meg kell csinálni, azt meg Csörire bízom, mert megbízom benne. Ja, hogy Budapesten nincs olyan szerelő, akiben megbíznék? Ez Magyarország... (Bár a fenti két csapatot még nem próbáltam, de eddig jókat hallottam rúluk.)
Azmo16-03-2006 13:32:26 // 34793
Ámen!
Azmo16-03-2006 13:31:48 // 34792
Naja, csak oda kell figyelni, hogy mondjuk egy 100-as tempónál padlógáznál a szarrá könnyített alkatrész ne adja meg magát és figyeljen ki a gépháztetőn, vagy rosszabb esetben az utastérben....de jahh, engem is érdekelnek az ilyen könnyítés dolgok, csak ugye milyen áron és nem a pénre gondolok, hanem hogy 10ezer km-t bír a moci és ilyesmi. Ám tudom meg lehet találni az egyensúlyt, ésszel és szakértelemmel, ezért is fogok ezügyben érdeklődni amikor Sztergom után szét lesz borítva a motor....ill addig is!
SKrisz16-03-2006 13:31:37 // 34791
Ollah! hagyjuk a 'csába ezt az egészet. DCS-hez nem tudjuk és nem is akarjuk vinni az autónkat. Ennyi. A többi meg nem érdekel, ki, mikor, mennyit és miért rak le az asztalra nála. A leguccsó dolog az volt, amikor megkérdeztem tőle 2 éve, hogy az egész zender csomagot meghozza-e nekem a GTV-re. A válasz az volt, hogy nincs benne lóvé nem foglalkozik vele. Hát mit modjak, nem esett valami jól... Erre, mint kiderült ha jól emléxem, Blade-nek meg mégis meghozta ugyanazt a cuccost. Nem értem én az embert... Hála istennek nekünk van egy nagyon jó lelkiismeretes szerelőnk, akiben nyugodt szívvel meg lehet bízni, nem kell parázni, hogy valami xar lesz, vagy átbassza az agyad. Amikor meg Tyunningoltatni van kedved, akkor arra is van megoldás, csak kicsit keresgélni kell...
Azmo16-03-2006 13:28:52 // 34790
bocsi, no offense, sose értettem miért jó ekkora felni: kibasz. drága, MO.-ra felesleges....alapvetően érzem feleslegesnek....csak leírtam amit gondolok, nem magyarázkodást várok, csak tökre nem látom értelmét...még a 17-esnek sem nagyon! Max. ha kiállítom az autóm és nem járok vele!
Ollah16-03-2006 13:28:42 // 34789
Hogyne lenne érdemes! Az Elise tulaj ismerős egy szar, szívó 180 lovas 1.8 motorral hasított 13.2-t 1/4-en. 13.2-t!!! Ez tőlünk jó esetben is 2 másodpercre van. Kiszámolható, hány méter ez kb. 145 km/h sebességnél... Szóval ez jó ötlet, a forgó tömegek csökkentése pedig a lehető legjobb opció, de ez sok kompromisszummal jár. Beszéltem én erről anno sokat a sráccal, de azzal, hogy az autóinkról gyak. semmit nem tudunk, eleve rohadt nehéz elindulni. És mindent könnyebb anyagokból, egyedileg legyártatni sok pénz. Ha gondolod, tőlem egyszer játszhatunk szétszedős/legozós napo(ka)t egy mérleg mellett, mert inkább -100 kg, mint +30 LE. Tartósabb lesz tőle az autó, ezt gondolom belátja mindenki.
Azmo16-03-2006 13:26:45 // 34788
Olah tök mind1 mi az autó, ahogy volt Q4, úgy lesz EVO8-as aki hozzá viszi, tele lesz pénzzel, igazából nem érdekli hogy költi és lyukat beszélnek a hasába, de nem is kell sokat beszélni neki, azt mondja hajrá, csak legyen mivel jaszkarizni a Váci úton és legyen rajta sok matrica... Nekem már volt aszongya....3 szerelő akin túljutottam....most próbálom a 4.-et.....a vége az lesz hogy összeállok valakivel akiben van némi szakértelem és normális is (van ilyen) és nyitok egy rohadt szervízt és aki kispénzből minőséget szeretne, majd jön a Duce-hez, aki nem basz át senkit!
SKrisz16-03-2006 13:26:34 // 34787
OK! Jóvanna! Meg ne tessék már sértődni na! Én olyan ember vagyok, akinek nagyon számít a teljesítmény, de nem vagyok hajlandó feláldozni érte az autó szépségét. Mint a mellékelt ábra mutatja én még inkább teszek rá, nehezebb 18"-as kereket, csak mert jobban tetszik... Ennyi... Nem vagyunk egyformák!:)))
Ollah16-03-2006 13:23:20 // 34786
Krisz, Azmo Az rendben, hogy olyanok veszik körül, akik elfogadják őt ilyennek. De előbb-utóbb kihalnak a lancsa TB mocival hajtott autók. Ja igen, most EVO8 van műsoron, de egy EVO8 tulajnak van pénze, ammeg nem hagyja majd, hogy olyan stílusban beszéljenek vele, ergo nem fog hozzá pénzt vinni. Én akkor sem értem ezt az "üzleti stratégiát". Bááár, végülis a Hringi bohóckodást sokan látják, talán páran elviszik hozzá az autójukat. Ehh, nemtom...
TarP16-03-2006 13:20:42 // 34785
Más az útvonal: Ez a légies felni tetszik legjobban és még pluszban van egy olyan előnye, hogy darabja kb 5kg-mal könnyebb, az summa csak 20kg (pl:1,5%-a teljes tömeghez képest), de ha lenne köztünk egy mechanika értő, most megmondaná, hogy ezt felpörgetni pl 0-200ig mennyivel kisebb energia kell, mint egy vaskosabb darabhoz. Ott lenne pl 20-22% nyereség a vaskosabb felnihez képest. Ha van olyan alkatrész az autódon, ami tud 20%-ot imprúvolódni önmagához képest, akkor már csak azt kell eldöntened, érdekel-e az effajta fejlődés. Én csak gondolatkísérlek, de ha valaki minden ilyen lehetőséget kihasznál, annak nem csak seggileg, de valóban is jobbak lesznek a menettulajdonságai. Ja, hogy érdemes-e ezzel bajlódni, azt mindenki eldöntheti maga.
Ollah16-03-2006 13:18:42 // 34784
Na azé'! :P Az idő múlik, az ember higgad, ez meg egy nyilvános fórum. :P De élőben sem fröcsögnék, megmondom őszintén. Tegnap sem fröcsögtem, hanem őszinte sajnálatomnak adtam hangot, komolyan. Krisz Csak az tart vissza, hogy nem óhajtom a leömlőmet "síkoltatni". Így is kap néhanapján, egyem a szívét. Egy új leömlő meg, nyehehe, há' nem 2 Ft... :)
SKrisz16-03-2006 13:18:32 // 34783
Nem hát... Ott van magaköré gyűjtve az a sok suhanc, akit elvarázsol és dől a lóvé! Minek kellene még ezmellet az ilyen sok kukacsoskodó, okoskodó, mindenttudó hülyegyerek? Csak púp lenne a hátán, meg rontaná a biznicet is mert mindig csak visszakérdezne... Haggyámá'... :)))))
Azmo16-03-2006 13:17:00 // 34782
nem látja be....mindig meglesz a balekja ahogy ebben az országban minden szerelőnek, aki ilyen....minek kéne belátnia?
Ollah16-03-2006 13:16:38 // 34781
Nuhát, ez qvvaranda! :PPP Ez ugye nem teccik? ... Bár mások vagyunk. Illetve vannak mások, meg vannak mi, akik nem vagyunk mások, de nem úgy gondolunk dolgokat, ahogyan azt egy valamirevaló, uniformizált győzikerajongónak kellene. Na, kimagyaráztam magam, Árpi? :PPPPPP
Ollah16-03-2006 13:15:06 // 34780
Ezt viszont nem hiszem el. Bár igazából magyarázatot sem tudok arra, miért olyan beképzelt és lekezelő. Gio'-val beszéltünk erről; én Csaba helyében felvennék egy kommunikációs szagembert magam mellé. Ő építgetne, a kommunikációs embör meg tárgyalna a betévedőkkel. Sokkal pozitívabb lenne a megítélése és sokkal többen hagynának ott sokkal több pénzt. Ha nem ismerem meg Csabát, csak egy mosolygós nénit/bácsit látok az üzletben, aki szemmel láthatólag el akarja adni a portékáját, már rég ő építette volna meg nekem a kis qrvámat. És nem hiszem el, hogy nem látja be, mennyit veszít emiatt...
SKrisz16-03-2006 13:15:02 // 34779
Én? Én semmit... még azt sem, hogy mit is kérdeztél!:PPPP
SKrisz16-03-2006 13:14:24 // 34778
Tessék! det iz dö plen! Mi tart vissza?:)))))))
Azmo16-03-2006 13:10:35 // 34777
isztenem milyen finom hozzászólások DCS-el kapcsolatban, öröm olvasni milyen diplomatikus mindenki :D Olah Te iszonyatosan kemény vagy élőben is gringo :D SKrisz há mit tucc Te? :D
Ollah16-03-2006 13:09:28 // 34776
0-100-ig minima 2-3 tizedet jelentene. :PPP A "15 felnivel meg nincs baj, de akkor az qvva peremes lenne, min 205-ös gummával, és porig ráültetném. Cserében szikrákat hányna a leömlő. Nyehehe...
SKrisz16-03-2006 13:04:23 // 34775
Én tényleg örülök neki, hogy vannak ilyen "elvetemült" tuner emberek közöttünk, akiknek ennyire számít minden gramm. :))) Én csak azt nem értem, hogy te tényleg komolyan gondolod, hogy valamit is érezni fogsz seggel, ha ezt felnit használod és nem a gyárit? Ezt egyszerűen nem hiszem el...
TarP16-03-2006 13:00:31 // 34774
Viccen kívül és azon túl, én tényleg eladom a 15"-os acélfelniket, jó 147, 156, GTV-re, ha valakit érdekel, csak szóljon. Occó lesz.
TarP16-03-2006 12:56:01 // 34773


Azért is tetszett meg ez a felni, mert ez nem "tud" 20kg lenni, akkor sem, ha ólomból van :)
SKrisz16-03-2006 12:50:38 // 34772
Hát nem megmondtad? A te autód kívülről szép, te úgyis belül ülsz (ami téged nem érdekel) szóval simán cuppan rá egy 15-ös acélfelni 185-ös gumával és te leszel a császár!:)))))))))
SKrisz16-03-2006 12:48:30 // 34771
Igen, csak az ő megítélése szerint ebben nincs sok lóvé, így nem is foglalkozik vele... evvan. Persze ettől még nem kell sírógörcsöt kapni!:)))
Ollah16-03-2006 12:48:24 // 34770
Azt tudom róla, hogy kib@-qvvajól néz ki. :P Rólam meg le lehet szállni, jó?! Maxx146 is megmondta, hogy élőben nem nézek ki így, mint egy sittkó-gringó! :PPP Élőben még rosszabb... :DDDDDDDD
Ollah16-03-2006 12:46:05 // 34769
Ilyet én is terveztem, mármint felnimérést. Egy átlagos acél és egy hasonló "könnyűfém" felni vonatkozásában ezt az arányt ismertem. Viszont a Milanok nagyon könnyűek érzésre, szívesen összehasonlítanám a gyári "16-tal. Érzésre a "17 Milano könnyebb. Bár valóban egy "15 acél lenne a legkönnyebb és legideálisabb. :)
Ollah16-03-2006 12:44:15 // 34768
Erről beszélünk. Illetve Te azt választod, hogy akkor inkább nem tyuningolsz, én meg inkább azt választom, hogy szopok, mint a torkos borz. Abban meg Krisznek igaza van, hogy a GTVket valszeg ő sem ismeri úgy, mint pl. egy lancsa TB mocit. Viszont az autókhoz úgy általában biztosan nagyon ért, mivel sok típussal régóta versenyez már, ergo neki sokkal egyszerűbb lenne megismerni egy ilyen vasat és a tuninglehetőségeit felmérni.
SKrisz16-03-2006 12:41:08 // 34767
Hát én erről a vasról nem tudok semmit... De gondolom ez nem lep meg!:))
Azmo16-03-2006 12:27:21 // 34766
jaja, értelek, kitartás!
Szilárd16-03-2006 12:21:11 // 34765
Aha. Én mostanában nem nézegetek autókat,mert nem akarom fájdítani a szivemet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.