Forum >> GTV-GTA

KGBMAN31-08-2010 21:20:31 // 86564
Nálam ugyanez a szitu, csak még nincs törölve. Ha felétek járok meg tudják nálatok csinálni?
SKrisz31-08-2010 21:20:17 // 86563
OK, péntek délutánig ha nem szólsz, akkor viszek motyót :))
Szilárd31-08-2010 21:13:33 // 86562
Kérlek alásan!
A bal oldalon a fedél alatt közvetlenül a biztosíték tábla mellett.

Szerencsére csak csati problémán volt és a benti géppel törölni is tudtuk.
Szilárd31-08-2010 21:11:37 // 86561
Ha nem tudok addig valamit szerezni,akkor azt megköszönném.
KGBMAN31-08-2010 21:11:09 // 86560
És merre van az a fránya csatlakozó? :)
KGBMAN31-08-2010 21:08:59 // 86559
Ha kell akkor tudok neked adni vmi régebbi Nokiat, ha gondolod.
SKrisz31-08-2010 21:06:19 // 86558
Ha az neked jó, akkor szombaton viszek fel magammal valamit :)
Szilárd31-08-2010 20:55:45 // 86557
Már voltam a szervizbe.
15K-ért csinálnák meg,de nem hagytam ott,mert nem adtak cserekészüléket:(((
6 napra vállalnák a javítást.
Nincsen otthon valami felesleges telefonod néhány napra kölcsönbe?
SKrisz31-08-2010 20:45:28 // 86556
Hát az pedig nem lesz olcsó :( Egyszerűbb lesz venned egy újat, ha lejárt a hűséged a mostanira...
Szilárd31-08-2010 20:44:19 // 86555
Megoldottuk ma a légzsák problémámat,cserébe sikerült eltörnöm a telefonom kijelzőjét:(((

Kezdem már unni,hogy mindennap van valami...
KGBMAN31-08-2010 18:57:24 // 86554
Mondjuk inkább úgy hogy fel kell nőnie a feladathoz és a gyerekbetegségeket maga mögött KÉNE hagyja, de nem biztos hogy lesz olyan fejlődési és kifutási ideje mint mondjuk a TS motoroknak, hogy a V6-ról ne is beszéljünk. Hamarabb jön valami új ami miatt cserélik az egész koncepciót és kezdődik az egész előlről. Nekem mindössze ez a para. Meg az hogy költséghatékonyság van és már nem örök élet+1nap amire tervezik a motorokat meg úgy az egészet.
KGBMAN31-08-2010 18:52:36 // 86553
Na yes!! Emlékszem amikor a Fiat Coupe 2.0 Túrót próbáltam ki.. 3000-nél mint akit egy vonat gerincen nyom úgy megszaladt, aztán 5000-nél váltás, majd kezdődött megint a móka előlről :) Nevör forget :)
KGBMAN31-08-2010 18:50:54 // 86552
Szpájder 2.8TiBor??? Hmmm.. Nem is lenne rossz.. :DDD 3.0TB :DDDDD
Azért az kraftos lenne :DD
BeeGee31-08-2010 16:49:03 // 86551
Szerintem nem a mérettel, hanem a programozással van baj.
Gondolom, az ötvenes években ugyanígy fejcsóválva álltak a 6C motorja felett mikor az akkori S6 1750 ccmre rátették a kompresszort és a 46ból varázslatos 80 Le lett.

Most meg alaphangon szívóba 140 LE az egynyolc, töltősbe meg 200+, mégis azt mondod, hogy bírja. Úgyhogy az 1.4nek is bírni fogja, csak szokni kell :)
SKrisz31-08-2010 15:57:57 // 86550
Nahátakkó teccik érteni miről beszélek én is itten! :) 1 másodperc alatt 4 sávot keresztben átugrani rulez! :DDD
Ollah31-08-2010 15:56:03 // 86549
Ájem ogre! A legtutibb érzés a hirtelen, meglepetésszerűen érkező hanyattb@szás.
A GTV-ben is szeretem ezt a fícsört, bár egyesben pl. nem túl szerencsés:
múlt héten a Bajcsyn alapjáratról elforgattam egyesben, mert előzni kellett a lámpától, és hát 4500 körül nem gyorsult tovább az autó, hanem akkor beköszönt a nyomás és ahogy van, levágta a fordulatszámmérőt. :) Persze én föl 2, de a valós fordulat nem volt 6500, így 3000 körülre esett vissza kettőben, ott meg még agyhalott a motor, szóval ordenáré turbólyuk kettesben, majd kb. 4000-től újra a kormányrángatás. Egyszerűen imádom a hajtási befolyását és az elmebeteg "idegességét". Qrvajó. :)
Ó'ckúl törbó forevör! :)
SKrisz31-08-2010 15:47:39 // 86548
Nem vagyunk egyformák és ez a szép benne. Én pl. a túrós autónál pontosan azt imádom, amibe most euró milliókat ölnek, hogy eltüntessék. Ez pedig a túrólik. Az egyik legszebb autós élményem volt, amikor a Dedra is elindult alapjáratról, majd semmisemmisemmi... 3000-es fordulat (addig mondjuk egy 1.1-es Uno legyorsult :))) és elszabadult a pokol... Na ilyet már egyik downsized túrós motor sem tud és nem is akarják, hogy tudjon. Pedig ez a legnagyobb fun az egész túró mizériában... szerintem :)
Ollah31-08-2010 15:47:09 // 86547
Nem feltétlenül kell 3 (vagy 3.2) liter (bár kétségtelenül nagyobb a fán faktor), de nem hiszem el, hogy egy 1.4 TB 170ló és 250 nyúlmókus motor egy 1400 kilós autóban ugyanannyit bír, mint egy ugyanennyit tudó 1.8-as aggregát.
A számok ugyanazok, a technikát meg a marketinges tervezi a mérnök helyett. Szerintem!
Szóval várom a mittó 1.8 téjt. :PPP
Meg a szpájder 2.8 TB-t. ;)
KGBMAN31-08-2010 15:42:26 // 86546
Én osztom a nézeted és vallom azt a már régóta elcsépelt frázist hogy "a lökettérfogat csak lökettérfogattal helyettesíthető". Tudom, hogy turbó meg izé meg José, meg ecet meg mittomén, de nagy kubik alulról húz és nem kell sergetni ahhoz hogy szedje a lábát.
Jó, nyilván csámcsog is, de hát ez egy ilyen játék :(
Ollah31-08-2010 15:28:59 // 86545
Szerintem meg szarul hangzanak a kis lökettérfogatú motorok nagy, bálna testekben. Mondjuk a huliéta mét csak-csak, mert emlékeim szerint nem nagyon lesz több 1300 kilónál, de határeset az is. 1.4TB 1000 kilós puttóba való... Huliétába kellene rakni min. 1.6 TB-t, hogy akár 50000 km-t is elmenjen. De biztosan rosszindulatúan szkeptikus vagyok...
Szilárd31-08-2010 15:26:25 // 86544
Te próbáltál már ilyen Giuliettat?
TarP31-08-2010 13:28:16 // 86543
Ami tetszett a Giuliettában, hogy már az 1.4T-hez is akkora intercooler van, ami a telejes löhárítógácson végigmegy.
Jól is hangzik a 170ló az 1.4-ből.
KGBMAN31-08-2010 13:03:36 // 86542
No igen. A természetes intercooler ilyenkor bejátszik :))
Ollah31-08-2010 12:15:26 // 86540
Nyúlmókus kiváltképp több lehet; simán lehet az E85-től is egy kis javulás.
TarP31-08-2010 12:02:33 // 86539
Nem is a max teljesítményen éreztem változást, hanem mintha könnyedebben menne, lenne némi plusz NewtonMéter, bár a 12°C is okozhatja, mert minden ősszel némi javulást tapasztalok :)
KGBMAN31-08-2010 11:32:43 // 86538
Szerintem ahhoz hogy 25fokból egyből a hóviharba...az talán még nekik is merőben új élmény.. :))
Személy szerint ilyen élményekre nem vágyom.
Ollah31-08-2010 11:25:26 // 86537
Meg ők hadd kapják csak.
Szilárd31-08-2010 11:21:11 // 86536
De ott legalább már hozzá vannak szokva...
KGBMAN31-08-2010 11:11:53 // 86535
Akkor a sógorok és a szlovákok mit szóljanak???
http://www.idokep.hu/hirek/havazott-a-tatraban-es-ausztriaban
Szilárd31-08-2010 11:11:35 // 86534
Majd délután aláfekszem és megkeresem:))
KGBMAN31-08-2010 11:10:22 // 86533
Ha megtaláltad fotózd már le kérlek, mert én is vadásztam a múltkor és nem találtam.
Ollah31-08-2010 11:01:00 // 86532
+10 lovat sem érzel meg, illetve csak "mintha" éreznéd. Simán lehet, hogy az 1/3 E85 emelt annyit a B95 oktánszámán, hogy a computered tudott tekerni kicsit az előgyújtáson, és ettől már jobban megy.
Állítólag akkor érzi az ember a különbséget, amikor újra benzint tankol tisztán. :)
Szilárd31-08-2010 10:58:43 // 86531
Csak azért,mert megpróbálom itt bent a műszerrel kitörölni belőle a légzsák hibát.
Ha nem megy,akkor valamikor el kell vinnem valahova töröltetni...
BeeGee31-08-2010 10:56:22 // 86530
Én is úgy emlékszem, a borítás alatt.
Szilárd31-08-2010 10:55:04 // 86529
Srácok!

Ugye jól tudom,hogy a GTV diagnosztikai csatija a bal oldalon van a kormány alatt???
KGBMAN31-08-2010 10:50:19 // 86528
Érzed ahogy a virtuális lóerők szétfeszítik a motort?? :)))
KGBMAN31-08-2010 10:49:33 // 86527
Járjon a fene. Nem melegszik be rendesen míg beérek.. :DDD
Nomeg kabrió az kabrió :)
TarP31-08-2010 10:43:03 // 86526
Egyébként érzetre jobban megy, de nem tudom ez mit jelent, talán az említett 7%?
Bár az is lehet, hogy most hűvösenbbek a reggelek, így mindenképpen jobban menne, semmi köze a bigóetanolhoz...?
Szilárd31-08-2010 10:29:09 // 86525
Járj autóval!:)))
KGBMAN31-08-2010 10:22:35 // 86524
Főleg motoron. Ráfagytam a kecskére, úgy kellett jégcsákánnyal lefejteni róla. Brrrr...
Szilárd31-08-2010 09:41:55 // 86523
Az enyémbe nincsen hőmérséklet kijelző,de tényleg hideg volt reggel...
SKrisz31-08-2010 09:26:33 // 86522
Sokkal jobbat. 11 fok van, reggel 2 jegesmedvét kerültem ki melóba jövet :(
Szilárd31-08-2010 08:16:35 // 86521
'napot!
GT Ɨ|ѯ31-08-2010 05:42:55 // 86520
Csatlakozom:-)

'reggelt!:-)
Szilárd30-08-2010 20:45:07 // 86519
De neked azért,mert nincs benne a légzsák:)))

Csörihez szerintem idén már nem megyek,de addig nem akarok így járni vele.
Majd utánaérdeklődök,hogy hátha itt a környéken kiüti valaki belőle a hibát...
SKrisz30-08-2010 20:39:15 // 86518
Majd next time Csöri elrendezi :)) Nekem már 4 éve világít, én már megszoktam :)))
Szilárd30-08-2010 20:35:47 // 86517
Az se rossz!

A lóherét még nem raktam fel.
Amint fent lesz fotózom rögtön.
Most már csak azon kell gondolkoznom,hogy hol tudom kitöröltetni a légzsák hibát...
SKrisz30-08-2010 20:12:45 // 86516
Akkor te még jól jártál. Nekem péntek reggel indulásnál (mikor máskor, amikor amúgy is késésben voltam) az autó fogta magát és leállt, de úgy, hogy se kép se hang. Rádió, belső világítás ment, semmi más nem... A kormány mögött szétcsúszott egy csatlakozó és az okozta a galibát. Szerencsére (meg ne kérdezzétek honnan) eszembe jutott, hogy amikor megvettem a vasat első indulás előtt is ugyanez történt. Burkolat le, csati összerak és minden rendben volt :)))

/Autótl és matrinyáról képek? :)/
Szilárd30-08-2010 20:07:54 // 86515
Ma végre lefényezték a géptetőmet,a lóherék is felkerülnek valamelyik nap.
Ezt úgy hálálta meg a drága,hogy amikor az ülést visszaállítottam kigyulladt a légzsáklámpám:((((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.