Forum >> GTV-GTA

Ollah23-08-2010 15:04:05 // 86414
A gondolat már régi, mostanra viszont kb. megérett. :)
Ollah23-08-2010 15:03:41 // 86413
Persze. Ha meg elad GTV, akkor alku tárgya a cucc, vagy egyáltalán nem alku tárgya, mert kiszerelem belőle. ;)
Ollah23-08-2010 15:03:04 // 86412
Ha bekerül a compi, akkor tudok váltani B95 és E85 üzem között, szóval nem kell "átállni" sehova.
Én nem kockáztatnék semmilyen keveréket anélkül, hogy tudnám, elég dús -e a keverékem. De a tapasztalatok azt mutatják, hogy kb. 50% E85-ig nem lehet gond, mert kb. 20%-ot tud kompenzálni a gyári ECU, annál több üzemanyagot meg elvileg nem kívánhat az autó fele-fele aránynál. Mondjuk azt nem tudom, a miénk is tudja -e a 20%-ot...
Szilárd23-08-2010 14:33:54 // 86411
Ilyeneken gondolkozol?
KGBMAN23-08-2010 14:19:55 // 86410
Az 50-50-hez nem kell semmi. Nekem a beszerelő annyit mondott a 100% etanolhoz kell az elektronika ami többet adagol be kb 30%-al mint amit a computer mond neki.
KGBMAN23-08-2010 14:18:25 // 86409
És ezt most a GTV-be akarod belerakatni? :)))) Most az eladás előtt?? :))
Mint egy gratiszt? Vagy mi? :)
TarP23-08-2010 13:08:50 // 86408
Teljesen át akarsz állni? A részlegeshez (40-50%) semmi módosítás nem kell, ugye?
Vagy akkor is elolvad a kuplung, beszorul a tubólyukba, ígymagyarázta ki árpi...? :)
Ollah23-08-2010 12:40:56 // 86407
Jó a gyári is, nem kell E85 pumpa.
És egyre több kút van, ahol lehet kapni; ezért akarok én is áttérni: 500 méterre van a kút. Ráadásul a legötbb Agipnál már van.
Ollah23-08-2010 12:39:40 // 86406
A motor élettartamán valószínűleg inkább javít. :)
A pumpa lehet szűk keresztmetszet, de az sem vészesen, ahogy olvasgattam.
Ha beállítják rendesen a keveréket, akkor nem árt a szesz, mondd meg édesapádnak is. ;)
SKrisz23-08-2010 12:27:14 // 86405
Jesolo-ba el sem mentünk végülis :) Inkább új helyekre kirándulgattunk és rengeteget sétáltunk :)
Szilárd23-08-2010 12:08:05 // 86404
Jobban vagyok köszönöm szépen.

Milyen volt Jesolo?
KGBMAN23-08-2010 11:56:03 // 86403
Én úgy tudom hogy olyan AC pumpa kell hozzá ami bírja az E85-öt. LacUS talán tudna mesélni a dologról, neki tudtommal az van a gépben. Amúgy a fogyasztás nő, de az E85 ára kevesebb és ráadásul le is bomlik. Elektronikát meg tudtommal a tiszta E85 üzemhez kell csak tenni, az 50-50-hez nem. Nekem is kb 70-et mondtak rá, de nekem nem lenne beépítési költség. Csak az zavar hogy kevés helyen lehet kapni.
TarP23-08-2010 11:50:17 // 86402
Szóval nem qródott el semmi, hanem elővigyázatosság...

Most olvasgattam fórumokat, ellentmondó infók vannak, hol javít az élettartamon, hol ront az alkohol. Apám is mondta, hogy mértékletesen kell kezelni... bár lehet, hogy nem az E-85-re gondolt... :)
Ollah23-08-2010 11:37:01 // 86401
Ha nem lenne OFF, szívesen linkelnék videót arról, hogyan is kell kuplungot használni sportosan. De mivel az alább említett rHonda tulaj lábmunkája látható a felvételen, ezért inkább mellőzném, de röviden összefoglalva aztaqrva. :)

Szűrőt azért cseréltettem, mert szerintem egy már 14 éves darabról van szó, másrészt 6000 rpm fölött kezdett fogyni a benya, harmadrészt olcsó mulatság ahhoz képest, mekkora galiba tud lenni belőle, ha eltömődik.
TarP23-08-2010 11:08:15 // 86400
Kupplunk? Az meg minek te ojan odszkúh vagy, hogy azt is használsz? :)

Mi volt a jele, hogy rájöttél, kell szűrőt cserélni? Olvastad valami Hanna Montana blogban, vagy akadozott-köhögött a motor :) ?
Ollah23-08-2010 10:47:43 // 86399
Benyaszűrő kb. 5000 ft.
Benyapumpa Bárdinál listaáron 58000 Ft. Szóval azt érdemes "okosba'" beszerezni, ha kell.

+7% póverhez kell az átalakító, ami V6-nál 70K körül van+bekötés+beállítás. Ha van kedved kísérletezgetni, akkor végülis magad is be tudod hangolni.
A nyomaték jobban nő, illetve még előbb "beköszön" a turbó, azért is jó az alkohol. Ráadásul a nyomáshoz nem is kell nyúlni.
(Arra meg kíváncsi lennék, elfogynak -e a gyári befecsik vagy bírják a +30-32% E85-öt.)

Én most cseréltetek szűrőt Csörivel, de szerintem kell majd még egy, ha mentem egy tankot a szesszel. A pumpa meg remélem, bírni fogja. Meg az injektorok. Meg a kuplung. :)
SKrisz23-08-2010 10:32:42 // 86398
Akkó' faxa! :) Jobban vagy már?
Szilárd23-08-2010 10:20:54 // 86397
Bent-bent!:)
SKrisz23-08-2010 10:20:19 // 86396
Szőnyeg bentvan már a GTV-ben? :)
Szilárd23-08-2010 10:16:28 // 86395
'napot!
TarP23-08-2010 10:04:14 // 86394
Igen én is azt olvastam, hogy a túrós motorok jobban bírják az alkoholt és a tesztek alapján valami 7%-os teljesítménynövekedést is elértek. A fogyasztás is megnőtt pár %-kkal...

Nekem a benzinpumpámban van valami "Wader nagyúr" már vagy 4 éve, mert minden indításkor "Hoorggooroohh" hangot ad, de még nem döglött meg.

Mennyibe kerülnek ezek a cumók? Benyaszűrő-benyapumpa?
Ollah23-08-2010 09:38:38 // 86393
Most szánom rá magam, ha minden igaz...

Szó szerint cool a motornak, szóval kisebb igénybevétel, cserében nagyobb póver.
Ha csinálod, akkor E85 elektronikával együtt; tisztán ne használd, max. felesben. (levegő:benzin 14,7:1 - levegő:E85 9:1 -> ennyi dúsítást egy gyári compi sem tud adni) Ja, és benzinszűrőt is tárazz be, mert kb. 500 km után ajánlatos cserélni; minden szennyet kimos az üzemanyagrendszerből. A benzinpumpa pedig talán(!) előbb meghalhat, mint benyával, de nem drasztikusan csökken az élettartama.
Ha meg elgurulna a gyógyszer, akkor előgyújtás szabályozót is lehet az E85 compi mellé rakni, és akkor tényleg elég jól meg lehet vele vadítani a gépet.
De simán egy E85 kompúterrel is előbányászható pár % póver, főleg turbós autóknál.

www.e85tuning.hu
és
www.e85power.hu
oldalak tanulmányozását ajánlom
TarP23-08-2010 08:59:55 // 86392
Ne a csomitartóba akarjad benyomni a motort he! :)

Másik téma: Teszteltétek már ezt az E-85öt? APASZ feeling, mer' így Alkoholt pusztít az Alfa :)
Lehet ennek valami hátránya azon túl, hogy elfogyasztjuk a kukoricát, így nem jut a malacoknak, tehát a hentesnél 30000Ft lesz egy falat sonka?
Ollah23-08-2010 08:29:37 // 86391
Bár az is igaz, hogy egy kis fika :P, sor4 rHonda mocit kivenni meg berakni nem nagy szám, bezzeg egy igazi, V6 Alfa csődört becipőkanalazni olyan kis helyre, mint pl. a GTV-ben van! :P
Ollah23-08-2010 08:28:25 // 86390
"cch-nak pont ebben a futamban szakatt ki a motorja igy hagytam hogy elöttem guruljon be a célba. meg is lett az eredménye, össze rakta majd a fordos szabynak a döntöben eltört a féltengelye igy simán nyert"

Tehát kiszakadt a motor a rHondából, de semmi extra gond, gyorsan visszaszögelte a döntőre. Értitek...?! :P
Én megértem, hogy annyi motor ki-be és szét-össze után, mint amit Sanyi elkövetett, egy ilyen művelet gyak. rutin tevékenység, de akkor is... Izzót sem tudok magamtól kicserélni, nemhogy megmondani, melyik a motor az autóban annyi sok alkatrész között. Vagy ezzel inkább ne kérkedjek autós fórumon? :PPP
Ollah23-08-2010 08:23:59 // 86389
Mi is hazaértünk Szegedről, illetve Ópusztaszerről. Nekünk is jó volt, bár nekem jutott tesztvezetés is: S.S. 1.3 GC AC modell.
Az összbenyomások nem túl jók autópálya-használatról, úgyhogy marad a városi cirkáló üzemmód. :)))
(Nálam autópályán többet eszik az autó, mint városban... :))
GT Ɨ|ѯ23-08-2010 07:32:00 // 86388
Hát az biztos:-)

Sajnálhatja, aki nem jött el..

'reggelt!
SKrisz22-08-2010 22:16:36 // 86387
Mi is hazaértünk SZ-el a rövid kiruccanásból. Enzo tesztvezetés nem volt, de nem is hiányzott annyira. Majd jövőre :)
KGBMAN22-08-2010 12:55:28 // 86386
Látom jó volt a hangulat. :) Én 12-ig a motor alatt feküdtem, azután irány a szülőkhoz. Reggelre meg a kutya összekarmolászta a motorháztetőmet. :( Úgyhogy lehet hamarabb jön az a telifény :( Most egy fél vödör wax van a géptetőn, hogy ne kezdje ki az UV a fényt a sérülésnél.
GT Ɨ|ѯ22-08-2010 05:51:17 // 86385
Nem maradt 25 literből semmi:-)

Éhes volt a banda

'reggelt!:-)
KORYY22-08-2010 00:03:47 // 86384
a maradékra most szivesen beneveznék, most értünk haza kunmadarasról. sajnos az erösitett uj kuplung nem birta ki ezt a teljesitményt már, a legjobb idöm asszem 12.02 volt 195ös célvonalival de 3mas 4esben végig csúszott a kuplung, aztán a döntöre jól nyakon öntöttük kólával, ott nem is csúszott meg viszont a cch-nak pont ebben a futamban szakatt ki a motorja igy hagytam hogy elöttem guruljon be a célba. meg is lett az eredménye, össze rakta majd a fordos szabynak a döntöben eltört a féltengelye igy simán nyert. persze ha akkor nem engedem nyerni akkor én nyerem a kategóriát, igy csak harmadik lette, de neki jobban kell a pont mint nekem az év végi kategória gyözelemhez. tegnap csak teszteltünk kalocsán, már ott is megcsúszott a kuplung. Vag kereshetnél valami combos szerzetet ami lekezel közel 500 lóeröt és rámegy a lendkerekemre is meg a váltóba is befér pls.
Szilárd21-08-2010 21:06:27 // 86383
Jó volt a mai nap!

Isteni volt a leves!:)))
Zita nemrég ette meg,amit küldtetek.

Köszöni szépen!
GT Ɨ|ѯ21-08-2010 19:59:18 // 86382
Estét!:-)

A mai nap sem telt el hiába:-)))





GT Ɨ|ѯ20-08-2010 20:18:57 // 86381
Tecc!:-)
GT Ɨ|ѯ20-08-2010 20:02:32 // 86380
Most NOS:-))

titkos power

'estét:-)
KORYY20-08-2010 19:02:53 // 86379
tényleg mindenki érezze magát MOLYnak!
KORYY20-08-2010 06:18:11 // 86378
mindenki MOLY aki még alszik és még nem készülödik kalocsára!
BeeGee19-08-2010 21:45:14 // 86377
Köszi. Van még mit tanulnom, kb 60%-os a sikerült képek aránya :)
Mondjuk erről a masináról tudni kell, hogy kimondottan hibás képeket csinál, rosszul mér fényt, rosszul fókuszál, még a kukker sem oda néz, mint amit filmre rögzít, annó a világ legrosszabb fényképezőgépének titulálták. De nekem pont ez tetszik :)
KGBMAN19-08-2010 21:30:42 // 86376
Dícsértessék. Öröm látni hogy a rohanó digitális világban van aki még az analóg híve!!! Respect!!!!
Szilárd19-08-2010 21:18:20 // 86375
Ezek is frankók lettek!
BeeGee19-08-2010 17:02:41 // 86374
Ja és nem fotoshopp, hanem kereszthívás :)
BeeGee19-08-2010 16:56:39 // 86373
Lomography Diana f+ wide obival, 200as filmre.
A gép maga ez:


És tud még ilyeneket

És San Francisco utcáin
KGBMAN19-08-2010 15:00:20 // 86372
Kerítek egy 2.8-as objektívet és megcsináljuk ezt esti félhomálynál :)
De akár olyan is lehet hogy Te ülteted a gyereket a kocsiba, Vag batman szerkóban áll a GTV tetején, Ollah a nyitott motorháztető alatt félig a kocsiba bújva olvassa a manuált, Szilárd nagyítóval karcokat keres, Skrisz polírozza a mattperost, CountM AK47-el őrzi a Sienakat, BeeGee a fékpadi jegyzőkönyvet nézve csóválja a fejét a hiányzó 1 azaz egy lóerő miatt, Koryy épp a sugárhajtómű helyét méri ki, GT matricázza a kocsit, Seriff meg keresi hova dugja el a sörösüveget a GTV-ben. Micsoda csendélet :)
KGBMAN19-08-2010 14:55:37 // 86371
Milyen géppel lett fotózva és milyen obival?
KGBMAN19-08-2010 14:54:56 // 86370
Én megcsinálom neked a képet, Te szervezd meg :)
count M19-08-2010 13:18:19 // 86369
Jepp. :)
count M19-08-2010 13:17:49 // 86368
Nemjellemző. E kérdésben Bege álláspontját osztom. :)
count M19-08-2010 13:17:13 // 86367
Pont a nem villanós fázisban készült a kép. :P
BeeGee19-08-2010 12:48:43 // 86366
Holnap :)

TarP19-08-2010 12:44:59 // 86365
Há, csináljunk olyat! Mindenki napszemüben, a hulladékok (értsd:GTV-k) a háttérben, VAG-é lángolhat is a hatás kedvéért, Ollah kezében egy kezelési útmutató és mereng a távolba...CORA parkoló felé, hogy oda kell eljuttatnia élete árán is a HB3-mas izzó "becsavarását" tatalmazó oldalt egy szebb jövő reményében... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.